Tékozló Homár

Te gyáva senkiházi, féreg, nullakarcsi, levágom a fejed!

2017.10.27. 16:41 | Homár Hilda | 261 komment

70-the-most-awesome-picture-ever-takenjpg.jpeg

Tibor rendelt egy távirányítót, aztán várt. Nem jött meg. Tovább várt. És még mindig várt. Aztán, megpróbált érdeklődni. Amikor ez sem járt sikerrel, (le)értékelt a Facebookon. Innentől aztán végre lett látszatja a próbálkozásainak, nem is akármilyen, köszönhetően a webshop Facebookját elég érdekes szellemben menedzselő social media felelősnek.

A webshop képviselőjének azt az állítását persze nem vonjuk kétségbe, hogy sima bénázás, és nem szándékos csalás áll a sztori mögött, de az tutifix, hogy olyanokat soha nem érdemes mondani, pláne írni egy vevőnek, hogy te gyáva senkiházi, meg beteg idióta, a gyáva féregről, meg a degeneráltról nem beszélve. A nullakarcsi legalább kicsit vicces.

Igaz, a másik oldalról sem fér bele szóban sem, egyszer sem, hogy "kiverem a szart is belőled". Pedig eskü', semmit nem várunk jobban, mint a "sarkára állt vásárlók idejé"-t.

Tisztelt Tékozló Homár!

Történt, hogy szerettem volna vásárolni egy régi tv-hez távirányítót, kerestem a neten és találtam is, egész jó volt a facebookos értékelése 4,5 körül, gondoltam jó lesz ez, hát nagyot hibáztam.

2017.10.07 (szombaton feladtam a rendelést) 

2017.10.09. 9:05 visszaigazolta a cég, azt írták teljesítés az utalás beérkezése után
2017.10.09 sajnos az órát nem jelzi, de  azonnal elindítottam az utalást, a megadottak szerint
2017.10.09 - 2017.10.15 várakozás, ekkor 8:29 perckor írtam egy érdeklődő levelet.

2017.10.17. 9:57 telefon, de nem veszik fel
2017.10.17. 10:01 telefon, de nem veszik fel
2017.10.17. 10:24 telefon, de nem veszik fel

2017.10.24. 10:16 telefon, de nem veszik fel
2017.10.24 10:22 írtam a Facebook messengeren
2017.10.24 21:04 miután semmilyen visszajelzést nem kaptam, ezért a Facebook oldalán 1 csillagos értékelést adtam le és oda írtam, hogy senki ne vásároljon innen, átverés.

2017.10.25 13:07 Kaptam egy leszúró telefont, hogy mit képzelek, nem is adtam lehetőséget a válaszra, meg a többi és szerencsém, hogy túl macerás feljelenteni rágalmazásért engem. Erre kicsit kiakadtam és én is szépeket válaszoltam neki.

Ekkor kezdődött egy igen érdekes üzenet váltás:

1_2.png

2_2.png

screenshot_2017-10-27_15_47_23.png

screenshot_2017-10-27_15_47_38.png

screenshot_2017-10-27_15_47_52.png

4_1.png

5_2.png

6_2.png

7.png

8.png

9.png

1o.png

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Permetező 2017.10.31. 10:38:25

@Ezüst Harkály: nekem jogom van hosszu kommenteket nem olvasni!!

Xezs6 2017.10.31. 10:45:28

@Sith Tibor: A tahóság a veréssel fenyegetőzés volt. De mint mondtam, én neked hiszek jobban, mint Ede2-nek.

Xezs6 2017.10.31. 10:48:56

@Ezüst Harkály: Öregem, te egyre szánalmasabb vagy. Már rég bocsánatot kellett volna kérned, és senki se rugózna az ügyön. Feljelentés? Ne röhögtess már. Miért? Mert lepontozott? Vagy mert megjelentetett egy NYILVÁNOS beszélgetést? Hát te tényleg nem vagy normális.

Sith Tibor 2017.10.31. 10:57:48

@Xezs6: Azért nem nevezném tahóságnak, hírtelen felindulásból elkövetett szitkozódásnak. Amúgy meg pont nem fenyegettem, csak felhívtam a figyelmét, hogy milyen szerencse, hogy ezt nem teszem meg.

Sith Tibor 2017.10.31. 11:00:51

Kibújt a szöga zsákból, előjött a szokásos szöveg:"jól feljelentelek", ezzel mintegy igazolva az állításom. Pont ez volt a telefonba is.

Xezs6 2017.10.31. 11:19:13

@Ezüst Harkály: Mellesleg azzal, hogy megadtad a srác nevét, csak a te profilod megtalálását segítetted elő. Emlékeztem én, hogy ismerős a képed, te is Chemtrail tag vagy.

Ezüst Harkály 2017.10.31. 11:30:12

@Sith Tibor: Tisztelt Tibor!

Bár megfogadtam, nem írok hozzászólást többé, de még egyszer utoljára legalábbis Önnel szemben megteszem. Először is az Ön logikája szerint ha én most fejenállva kukorékolnék, az is az Ön igazát bizonyítaná, érdemes lenne ezen elgondolkodni miért van így, de ez innentől már pszichológia. Másodszor nem olvasott figyelmesen, mert nem azt írtam, "jól feljelentelek", hanem azt, hogy ezt megtettem az Érdi Rendőrkapitányság felé. Ez nagy különbség, viszont mivel innentől jogi úton halad a történet, mondjuk úgy, hogy a törvény adta jogaim érvényesítése érdekében nyilván nem fogom leírni azt, hogy pontosan a Btk mely paragrafusaira hivatkozok a beadványomban, illetve ezt hogyan indoklom annak érdekében, hogy ebből legyen is rendőrségi majd bírósági ügy. Nyugodtan higgye el, igyekeztem alaposan felkészülni, és lesz is ilyen. Ugyan teljesen más ügyben, de nyertem már meg bírósági pert ügyvédi segítség nélkül is, úgyhogy ameddig ezt úgy érzem elegendő, jómagam is boldogulok, utána pedig meglesz a megfelelő jogi segítségem ahhoz, hogy amit szeretnék, végigvigyem. Attól, hogy ide pár ember beírja, hogy ez szerinte szánalmas, ez már nem fog megváltozni. Itt már sokkal nagyobb dolgokról szól ez az ügy, minthogy Ön írt egy egycsillagos értékelést rólunk a FAcebookon. Egyébként ha elgondolkodna, belátná, hogy egyáltalán nem az a probléma, volt egy vásárlása, elhúzódott egy technikai probléma vagy figyelmetlenség miatt, természetes hogy ettől nem boldog, és nincs jó véleménnyel. HA ezt megírja, nyilván nem leszek boldog, és azon mérgelődök, a francért nem néztük át aznap figyelmesebben a beérkezett utalásokat, vagy hogy miért nem szűkítettem már rég le egy hetes intervallumra azt az időpontot, amikor megkeresem személyesen azokat az ügyfeleket, akiknek nincs még bent az utalásuk. Eddig ez két hetente történt meg, ugyanis nagyon sok olyan megrendelés van, hogy megrendeli az illető átutalással a terméket, majd valamiért még sem kell neki, és nem történik semmi. Nyilván egy idő múlva felhívom, és tisztázom, hogy csak elfelejtette, hogy rendelt valamit, vagy nem kéri az árut, és nem mondta le. Tucatszámra akad ilyen, egyáltalán nem ritka, hogy valaki egy hónap múlva fizeti ki a megrendelést, mert épp akkor jut eszébe. No ezért nem feltűnő, ha késik egy utalás, de nyilván az én érdekes is, hogy ezeket egyesével kinyomozgassam, mi ennek az oka. ÉS igen, volt már olyan a cég világtörténelmében, hogy egy utalást valamiért nem vettünk észre, ebben nagy szerepe van a bankunk egy számlatörténet nézetbeli hiányosságának is, megesik az ilyen. Arra viszont még nem volt soha példa, hogy egy ügyfél ezt ilyen hangnemben kérje számon ahogy Ön tette. Akkor sem, ha épp nem ért el telefonon, és nem olvastam el azonnal az üzenetét.

Mit keres ez a szar a címlapon? 2017.10.31. 11:31:10

@Ezüst Harkály: nos... ne csodálkozz, ha személyes adattal való visszaélés miatt kapsz egy jó kis pert a nyakadba. Eddig tudtommal nem publikálta az illető a polgári nevét. És amilyen síkparasztnak mutattad itt magad...

Mit keres ez a szar a címlapon? 2017.10.31. 11:32:11

Apropó, a cenzorotok meg megbaszhatná azt a büdös ribanc édesanyját, kedves homár hilda! Csak úgy halkan... szarjankók.

Mit keres ez a szar a címlapon? 2017.10.31. 11:33:56

@Ezüst Harkály: ja, feljelentgetés közben gondolkodj el azon is, hogy kurva sokat fizethetsz perköltségként, ha elveszted a pert! Ha meg kiderül, hogy az egész hamis vádra épül, akkor könnyen sitten találhatod magad...

Sith Tibor 2017.10.31. 11:38:11

Ez egyre jobb és jobb. A rendőrségi feljelentésben az a jó, hogy arra nagyon szép ellen feljelentést lehet tenni és szép kártérítést lehet kapni. Persze a több vétség, megjelölés nélkül, az kb annyit jelent, hogy már megint kamuzol. A 120 kg Józsikával meg kurva jól elleszünk, mert én is 115 kg vagyok némi súlyzós múlttal fűszerezve, lesz miről beszélgetnünk. Minden egyes hozzászólásával egyre mélyebb és mélyebb szarba keveri magát ez a SZAR-ka, akarom mondani harkály.

Sith Tibor 2017.10.31. 11:50:21

Szeretem amikor mindig kiragadva jelenik meg egy dolog ebből a rendelés mizériából. Azért összefoglalva kicsit komolyabb a kép:
1. nem vette észre a cég, hogy utaltam
2. eltüntette az e-mailomat
3. soha nem vette fel a telefont
4. egyszer sem hívott vissza
5. a messengeres üzenetemre nem válaszolt 10 órán keresztül
Azért itt nem egy kis adminisztrációs hibácskáról beszélünk.
De a legjobb, hogy mind ezt a bemutatott stílussal fűszerezett telefonhívásával koronázta meg. Jól lebakjuk a vevőt, meg megfenyegetjük, aztán biztos leveszi az értékelést. Hát nem.

Xezs6 2017.10.31. 12:02:14

Zoltán, azzal ugye tisztában vagy, hogy most kb. olyan hisztit vágsz le, mint akiken a Chemtrail csoportban röhögsz? Gézabá büszke lenne rád.

Ezüst Harkály 2017.10.31. 12:27:14

@Xezs6: Azért ez messze túlmutat bármiféle hisztin, az öreg kanna-man meg úgy gondolom nem összehasonlítási alap velem szemben. De semmi probléma, neked is lehet véleményed, és ha ennek az ügynek vége, részletesen is meg tudom indokolni, pontosan mi az én problémám.

Xezs6 2017.10.31. 13:10:17

@Ezüst Harkály: Az a baj, hogy még mindig nem fogod fel a lényeget. Segítek: Senkit sem fog érdekelni sem az ügy előtt, sem az ügy után, hogy neked mi a problémád. Az emberek itt egy olyan céget látnak, amelyik elkavarja a megrendeléseket, és mikor ezt valaki szóvá meri tenni, miután többször próbált kapcsolatba lépni a cég képviselőjével (bocsánat, tulajdonosával) olyan hangnemben beszélnek vele, ami a kereskedelemben teljes mértékben megengedhetetlen. Az emberekben ennyi fog megmaradni. Ezt az egészet már rég rövidre zárhattad volna egy bocsánatkéréssel, még ha nem is érzed úgy, hogy neked kéne bocsánatot kérned. A kereskedelem sajnos ilyen. A jövőbeli megrendelések reményében le kell nyelni a békát.

KaTe 2017.10.31. 13:15:07

@Ezüst Harkály: Szerintem a részletes indoklást hagyja meg a bíróságnak, ha már úgy is az a célja hogy oda kerüljön az ügy. Mellesleg jó látni, hogy ilyen jól pörög a biznisz, ha ennyi pénze és fölös szabadideje van hogy egy fogyasztói panaszból rendőrségi feljelentést és bírósági tárgyalást kerekítsen.

Im just here for the comments 2017.10.31. 13:23:53

@szepi79: azt hiszem tökéletesen összefoglaltad, 100%-ig egyetértek.

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.31. 13:26:40

@Xezs6: De nem. Itt már nem a jovőbeli megrendelésekről meg a sztratégikus üzletvezetésről van szó, meg a valós sérelmek lenyeléséről, hanem, hogyha vezetek egy céget, akármekkora rágalmazás is ér, véletletlenül, ismétlem véletlenül, sem megyek ida a tékozló kibaszott homárra kommentekben emberkedni. Vagy a Hildával beszélem meg hogy mi a helyzet, vagy rajta keresztül válaszolok az olvasóknak, de nem a kommentekbe megyek rendőrséggel fenyegetni...

KaTe 2017.10.31. 13:36:32

Mivel Harkály szerint "több, a Btk hatálya alá eső bűncselekmény" elkövetéséről van szó, ráadásul Hilda az aktív bűnsegéd, így remélem nemsokára blogot indít a homáron, "Életem vezetőszáron" címmel.

Nouby 2017.10.31. 13:46:36

@Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit: Új vagy? Tavaly volt valami étterem tulaj aki feljelentett minden kommentelőt és ide küldte a szakácsot és a mosogatót emberkedni.

Asszem ez az Orbán kép van a falon étterem volt.

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.31. 13:58:36

@Nouby: Nem sajnos nem vagyok új, de ez a fajta magatartás sajnos jóval az ingerküszöböm felül van. :D

Sith Tibor 2017.10.31. 14:04:55

@Nouby: Alacsony a kerítés :D
Amúgy már kezdett ellaposodni ez a téma, de szerencsére jött harkály és újabb lendületet adott az egésznek, amiért külön köszönet neki.
Persze most már annyira belebonyolódott az egészbe, hogy ebből sehogy nem tud jól kimászni. Az elején kellett volna némi udvariasság, akkor sosem jutottunk el eddig.

Ezüst Harkály 2017.10.31. 14:13:50

@Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit:
Van egy határ, amíg egy rágalmazás elmehet, és úgymond "lenyelhető". Efelett sajnos az ember kénytelen lépni, és mindennek tökéletesen érthető okai és indokai vannak, viszont ezt egyelőre nem kívánom kifejteni.

Hildával avagy Tímeával megpróbáltam érdemben értekezni, de teljesen inkorrekt módon először pár kérdésemre totálisan félrebeszélő választ adott (magyarul nem a konkrét kérdésre adott választ), majd amikor ugyanezt harmadszorra kérdeztem meg, és már nem tudott kitérni az érdemi kommunikáció elől, egyszerűen válasz nélkül hagyott. Korrekt szerkesztői hozzáállás, gratulálok.

HA meg már szabad mocsokáradatnak vagyok kitéve itt egyelőre, talán engedtessék meg nekem az a jog, hogy erre ha olyan kedvem van válaszoljak. Akkor is, ha ez egyes kommentelők szerint "nevetséges". Lehet hogy igen, lehet hogy nem, ez megint csak az én döntésem, hogyan teszek végül. A hozzászólásokat ugyan cégnév alatt írom, de aki végigolvassa, az gondolom megérti, hogy egy kivételével azért ez nem egy céges kommunikáció része. Azt majd valóban megteszem a poszt megfelelő részében, ha egyáltalán megjelentetik, mert nem valószínű hogy a szokásos sablonszöveget fogják majd olvasni.

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.31. 14:36:41

@Ezüst Harkály: Igen és a "lépésnek" az az első lépése, hogy nyilvános fórumokon doxolom a volt ügyfeleimet. Ezenfelül a rágalom eléggé ingoványos talaj, mutatni kéne valamit miszeint a posztoló csúsztat.

Pontosan mi volt a Hilda irányába intézett kérdésben? Csak mert eddig elég sok cégnek sikerült lehozni a válaszát ezen a platformon. Igaz lehet ők rosszat kérdeztek.

Amúgy ez csak egy tipp. Nem tudom, hogy Hilda polgári neve mennyire publikus, de ha nem annyira, akkor mindenesetre visszavennek az arcomból az ő általános irányában, mert az index nem annyira híres arról, hogy szar ügyvédjei lennének.

Azt a kijelentést, hogy ez nem a céges kommunikáció része, sajnos nem tudom hova tenni. A cég nevével fémjelzett profillal kommentel valaki céges ügyben. (Mert nem az atkinson ciklusú motorokról, vagy a vasárnapi ebédről, vagy a posztoló fiatalkori szerelmi élményeiről van szó lsd. magánjellegű témákról)

Nouby 2017.10.31. 14:38:04

@Sith Tibor: Hilda helyében én a posztba is kivetenném a kommentjeit hogy a jövőbeli nem kuncsaftok is átfuthassák.

Csak egyszer olvastam de volt ahol cáfolta a postolót? Vagy csak perrel fenyegetett mindenkit aki nem rendelt tőle? Valszeg nem neki való a kereskedelem.

GhostBusters 2017.10.31. 14:39:05

@Ezüst Harkály: Mester! Ha a vásárló állításai megfelelnek a valóságnak, és ezt bizonyítani is tudja, te fogsz ülni. Ezt az ügyvéded elfelejtette neked megemlíteni, de én pótolom.
Örülök, hogy segíthettem.

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.31. 14:44:01

@GhostBusters: Azért általánosságban kimondható, hogy aki valóban jogi útra akar terelni valamit, nem irogatja ki kommentben, hanem ír egy emailt, de leginkabb mar csak ügyvédek tárgyalnak egymással.

Sith Tibor 2017.10.31. 15:09:26

Még mindig örzöm a levet amit küldtem, valamint a híváslistát is, amin jól látható a többszöri telefonálásom, na persze a messenger üzenet is megvan. Így elsőre én vagyok akit rágalmaztak.

balogpeti 2017.10.31. 15:54:48

@Xezs6: Ne ertetlenkedj, azert jelenik meg most itepgolab helyett balogpeti, mert 2 szabadnapom van, es a kedvedert nem utazom be a munkahelyemre. Oda, ahol atlagosan 1 vagy ket focimeccset is nezek (legalisan, nem titokban), egy munkanapomon, es emellett az egyik legtobb bevetelt termelo alkalmazottja vagyok a cegemnek...
De a kerdesedre mar korabban megirtam a valaszt, csak iras elott olvasni is kellene...

Xezs6 2017.10.31. 16:43:19

@balogpeti: Elolvastam, se füle, se farka. Ha van egy regisztrációd, azzal nem kell kötözgetni semmit se egy másik gépen, csak belépni ugyanazzal a regisztrációval, amit a másikon csináltál. De lépjünk túl ezen, tökre nem érdekel más informatikai analfabetizmusa.

The Good Boy 2017.10.31. 16:53:07

@KaTe: "... és bírósági tárgyalást kerekítsen."

nem lesz itt semmiféle bírósági tárgyalás, még csak ügyészi szakba se fog fordulni a feljelentése, mert legrosszabb esetben is "nem állapítható meg bűncselekmény elkövetése", vagy "nem bűncselekmény" jogi fordulat fog megvalósulni. Na akkor indul majd a polka, mert ha ezek után ezt visszafordítják ellene (az első esetben főleg, a második esetnél a feljelentő hálát adhat a szerencséjének) , akkor már nagyobb odds-al indul az ügyének a bírósági tárgyalásához. És komolyabb cikkelyek alapján.
Több esélye lett volna, ha valami polgári peres eljárás felé tereli (gyanítom, a meg nem nevezett nagy btk passzusok is magánvádas eljárásra vonatkoznak -ahol tényleg találkozhat bíróval, csak nem nyomozás után, hanem az eljárásjog miatt), bár én ebből a sztoriból ott sem látok semmi sikertörténetet.

Nem az érintetthez szólva, hanem úgy általában segítek azon kereskedőknek, akiknek az ügyfél kezelés tekintetében némi hiányosságok mutatkoznak. Ennyit mentsenek el, és csak be kell másolni, ha panasz érkezik valamelyik szolgáltatásuk iránt:

"Tisztelt ügyfelünk!
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy szolgáltatásunk/termékünk, stb*. (*megfelelő rész kiválasztása) nem nyerte el a tetszését/késedelem/nem teljesítés stb* (*ugyanaz, mint feljebb) miatt , ezért szeretnénk öntől elnézést kérni.
A megrendelt szolgáltatást/terméket soron kívül pótoljuk. Még egyszer elnézését kérném a kellemetlenségért, remélem hamarosan újra ügyfeleink között tisztelhetjük, ahol bebizonyítgatjuk, hogy a korában tapasztalt hiányosság nem jellemző cégünkre!

Tisztelettel xy cégvezető!

Ui.: fogadja csekély ajándékunkat 5%-os kedvezmény a következő vásárlás árából/ingyenes postaköltség stb* (*mint feljebb) kárpótlásként, további sikeres kereskedelmi kapcsolatunk zálogaként"

Ennyi, nem több...

milyen nőazilyen 2017.10.31. 17:47:06

Pattikukit! Aztán megyek a jogifórumra :D

Sith Tibor 2017.10.31. 18:34:28

@The Good Boy: Dehogy! Ez nem jó, itt az igazi sablon :D :
Te kancsó!
Mit hazudozol itt össze vissza amikor nem is hívtál/írtál/füst jeleztél, stb*. (*megfelelő rész kiválasztása) jól beperellek/feljelentelek stb* (*ugyanaz, mint feljebb).
A terméket megkapod/nem kapod meg és ezt kend a hajadra csíra.
A tévedhetetlen cégvezető!
:D :D :D :D

2017.10.31. 19:23:07

Most már látom ez egy médiahack, nem is olyan rossz, csak túl lett tolva.

Erőlködj csak 2017.10.31. 20:16:57

@Ezüst Harkály: Azért esetedben becsületről beszélni erős túlzás, ha emberi módon kezelted volna az ügyet, akkor lehetne szó erről.

Erőlködj csak 2017.10.31. 20:24:59

@Sith Tibor: Nem felejtettem el. Ettől még bunkó voltál amire maga a vevői státusz nem jogosít fel. Ugyanolyan vagy mint az eladó. Mind ketten azt próbáljátok bizonygatni, miért önmaga érdemli a nagyobb farok díjat.

Sith Tibor 2017.10.31. 20:54:10

@Erőlködj csak: Ez is egy vélemény. Azért ettől még nyugodtan tudok aludni. A vevői státusz nem, de a hazugnak nevezett és megfenyegetett vevői státusz már igen. Aki ilyenre vetemedik, az számoljon azzal hogy szép szavak fogják elhagyni a számat. Tudom, ez egy bevett szokás, más cégek is operálnak ezzel, jól letámadjuk a vevőt aztán az fülét farkát behúzva leveszi a kritikát. Én speciel akkor ezek szerint bunkó leszek. Eddig egy cég sem vette a bátorságot, hogy lehazugozzon.

Erőlködj csak 2017.10.31. 21:04:12

@Ezüst Harkály: "Nyugodtan higgye el, igyekeztem alaposan felkészülni"

Marhára alapos lehet a felkészülés ami egy napig tartott. Amúgy érdekes valakit Józseffel fenyegetni, miközben Mr Harkály temagad is leírtad a bűncselekményt előbb meg kell állapítani.

szepi79 2017.10.31. 21:27:11

@Ezüst Harkály: húúú bazmeg, ha lenne ügyvéded, most 2 centiről orditana az arcodba, hogy azonnal tedd le a billentyűzetet. eddig úgy voltam vele, hogy 50-50%ban hülye mindkettő (vagy inkább 60-40% inkább te vagy a hülye, mert a vevőnek legalább jogos a reklamációja), de ez az arány most már 95-5% körül mozog. te állsz nyerésre. neked teljesen elmentek otthonról? nyilvános fórumon több ember polgári nevét kiírod, úgy hogy erre nem adtak neked engedélyt? és még ugyanebben a kommentben kéred számon a jogállamot? kicsit sem látod ennek a visszásságat? szedsz valamilyen gyógyszert, attól vagy ilyen? (ha nem, akkor próbálkozz meg vele, lehet, hogy az segítene)

Erőlködj csak 2017.10.31. 21:39:08

Amúgy van itt aki jogban jártas? Nem úgy van, hogy feljelentést név nélkül, ismeretlen tettes ellen szokás tenni és a rendőrség dolga kideríteni, hogy valóban történt e bűncselekmény. Lehet már maga a feljelentés maga bűncselekmény?

Taxomükke (UK) 2017.10.31. 23:30:24

@itepgolab: "atterek az ekezetes irasra"
Inkabb az ekirasra terj at. Vagy a rovasirasra. Ma az a meno.

Sith Tibor 2017.11.01. 08:45:58

@Erőlködj csak: Lehet névvel is feljelentést tenni, akkor a rendőrség csak az illető után nyomoz. A név nélküli feljelentésnek az előnye, hogy nincs aki visszapereljen. Amúgy bárkit bármilyen indokkal feljelenthetsz, csak lehet a végén sokat kell fizetned.

Szarazkoro 2017.11.01. 12:21:50

@Ezüst Harkály: Iiiigen jelentsd csak fel meg pereld be! Remelem @Sith Tibor nagyon sok penzt fog kihuzni a zsebedbol mert egyetlen vadad sem fog megallni a birosagon :D

@Nouby: link van pliz?

Szarazkoro 2017.11.01. 12:27:51

@Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit: hagyjad brother, egy primitivnek nem tudod megmagyarazni, hogy primitiv, mert primitiv.

Szarazkoro 2017.11.01. 12:36:14

@KaTe: ki lettunk moderalva a postas posztnal :(

CID...... 2017.11.01. 17:33:03

@Xezs6: azért te sem lehetsz ennyire sügér, megfenyegeti ez a pöcskenőcs az eladót, aki szerencsére a tulaj is egyben, ő meg egész finoman elküldi a sunyiba. Hol itt a gond? Írigylem, hogy megteheti...
Huszon pár évig ketestem a kenyerem az ügyfelek seggének kinyalásával, viszont amit mostanság megenged magának a sok paraszt, a kindenki által ismert, és a kereskedők által maradéktalanul gyakorolt, az ügyfélnek kindig igaza van elv miatt, az vérlázító! Ez a szakadt ribanc meg még rá is segít...
Szóval, cégvezető hajrá :D

Xezs6 2017.11.01. 17:36:14

@CID......: Írtam, hogy tahó volt az ügyfél. De az ő tahóságát kicsit jogosabbnak érzem, miután többször próbált kapcsolatba lépni a bolttal, azok meg annyit nem szóltak neki, hogy nyasgem. Te nem lennél ideges, ha semmilyen formában nem tudnál kapcsolatba lépni egy olyan céggel, amelyiknek előre fizettél? Lássuk be, a poszter jogosan gyanakodott átverésre.

Ezüst Harkály 2017.11.01. 18:01:58

@Xezs6: Gyanakodni azt bárkinek "jogában" áll, sőt ennek a véleményének kultúrált formában történő kinyilvánítására a vállalkozás felé, aki nyilván ugyanebben a társalgási stílusban válaszol is rá. Viszont ezt a gyanakvást kész tényként tálalni nyilvánosan, ez nyilván felvet már bizonyos jogi problémákat is akár. Mindezek után, amikor a probléma már rendezésre került, a késedelmes szállítás oka tisztázásra került, veréssel megfenyegetni a vállalkozás bármely tagját, vagy alkalmazottját... És még én kérjek bocsánatot, ha ezt zokon veszem, és ennek hangot adok, egy privát bár nem "zárt" kommunikációs csatornán keresztül? A stílus nyilván igazodik a helyzethez, de magánemberként ezt megengedhetem már magamnak, akkor is, ha ez esetleg visszatetsző mások szemében. Nem a nyilvánosságnak készült, két ember vitája egy egyéni Facebook profilon. Elmondtam, jogi útra terelem az ügyet, és be is fogom bizonyítani az igazamat.

Xezs6 2017.11.01. 19:43:35

@Ezüst Harkály: Csak egy kérdésem van, és utána végeztem ezzel a témával: visszahívtad az ügyfeledet, vagy sem? Ő négyszer próbált hívni és egyszer írt neked. És ne legyen zabos? Ilyen szintű beleszarás után én is rohadtul zabos lettem volna.

CID...... 2017.11.01. 20:52:57

@Xezs6: azon sem csodálkoznék, ha ez a pöcsköszörű nem küldte volna el a számát amikor reklamálni akart, de ha el is küldte, nem értem miért érezte megfelelőnek a fizikai fenyegetést. Kedves édesanyját akarja megverni.

CID...... 2017.11.01. 20:57:33

@Xezs6: ráadásul 2ezer párszáz forintról volt szó! Bazdki az évszázad lehúzása lett volna, ha összejön...
Egy utolsó kis szarházi kötekedő majom, gondolom a nyitólapja az Index, a kis öntudatos kukinak ;)

KaTe 2017.11.01. 21:10:24

@Ezüst Harkály: Kedves XXX Tibor, köszönöm hogy megosztotta webáruházunkkal kapcsolatos észrevételeit, egyébként csak úgy magánemberként szeretném közölni önnel, hogy levágom a fejét ha még egyszer ilyet merészel írni a cégemről.

Köszönjük, hogy minket választott, magánemberként pedig hadd jegyezzem meg, hogy feljelentem rágalmazásért és találkozunk a bíróságon!

Xezs6 2017.11.01. 21:43:42

@CID......: A kis pöcs Indexestől is elnézést kért utólag a KFC, pedig ott jogos volt a pofánverés. Kereskedelmeben ez így megy.

CID...... 2017.11.01. 22:25:47

@Xezs6: És szerinted mindjárt helyes is egy amerikai cég reakciója.

Sith Tibor 2017.11.02. 08:20:29

Szeretem az ilyen nagyon értelmes hozzászólásokat. Valószínű, hogy csak a reklamáció idejére kikapcsoltam a hívószám elküldését. Arról nem is beszélve, hogy vannak akik még arra sem képesek, hogy felfogják a sorrendet:
1 nem teljesítés
2 eladó hazugnak nevez, fenyegetőzik perrel
3 ezért kicsit indulatosan válaszolok.
Valamint a "neked meg az a szerencséd, hogy nem megyek le és verem ki a szart is belőled" ha helyesen ellemezzük, akkor nem is fenyegetés.
Persze ez egy olyan ország ahol mindenkinek jogában áll IQ lightnak lenni.

Ezüst Harkály 2017.11.02. 09:42:53

@Sith Tibor: Ez így ebben a formában leírva egyáltalán nem fedi a valóságot, és a cselekménysorozat is hiányosságokat és sorrendbeli eltéréseket tartalmaz, viszont ez már nem az a hely, ahol ezt meg fogjuk beszélni.
Már az első ponttól sem stimmel az egész, mert a nem teljesített és késedelmesen teljesített megrendelés között hatalmas különbség van, de mint írtam, ezt mi már nem itt fogjuk a továbbiakban boncolgatni.
Mindemellett nagyon köszönöm, hogy szerencsés embernek érezhetem magam az Ön álláspontja szerint.

Ezüst Harkály 2017.11.02. 09:50:43

@Xezs6: Elmondtam már, nem hívtam vissza. Nyilván ennek az oka kizárólag "beleszarás" lehet, az Ön szavaival élve. Ezen kívül ennek még lehet számos más, értelmes ember által megérthető oka, nyilván nincs törvénybe iktatva az, hogy nekem mindenkit kötelező visszahívnom aki keresett, főleg hogy van olyan napom, hogy erre nincs is lehetőségem. Ez valóban kiválthat valakiből ingerültséget, de valljuk be őszintén, mélyen tisztelt shitlovagunk reakciója ezen messze túlmutatott. Az utolsó beírását pedig meg sem várta, hogy elolvassam.

Sith Tibor 2017.11.02. 09:50:48

Ismét csúsztatás. A telefonbeszélgetés 13:07 történt, a GLS pedig 14:21 vette fel a csomagot. Ezek a tények, tehát a szóban forgó időben még nyoma sem volt a teljesítésnek.

Sith Tibor 2017.11.02. 11:19:15

Másnak is feltűnt már, hogy lám az esett előtt még a telefon felvételére sem volt ideje kedves harkályunknak, most pedig órákat fent tud itt lenni, hosszú leveleket tud írni és még nem is tekinti magát szerencsésnek. Ha lenne cégem most biztos kiszámláznák egy borsos összeget az időbeosztási kurzusért.
Az a számomra teljesen érthetetlen, hogy még le is írta harkály kománk, hogy perrel fenyegetett és akkor csodálkozik ha nem megfelelő a fogadtatás. Persze itt próbálja mindenre ráfogni a reakciómat, de ezzel csak saját magát hazudtolja meg. Nem hiszem, hogy bárki azt várja egy cégtől, aki elkeveri az utalását, majd nem veszi fel a telefont, elkeveri az e-mailját és ráadásnak több mint 10 órán keresztül nem válaszol a messenger üzenetére, hogy aztán amikor végre felhívja az ügyvezető, akkor az lehazugozza, perrel fenyegesse, na ugye. Nézzen már mindenki magába, egy kicsit leesne az álla. Ehhez nem kevés bőr kell az arcszerkezeten, valamint az az elképzelés, hogy hibátlan az illető. Ezt a hozzáállást itt hozta is a csoda ügyvezető.

Sluck Ödön 2017.11.02. 13:05:36

@Ezüst Harkály: Hát kedves harkány jó a műsor, de ennek alapján a 0 csillagos minősítés lenne a fair. Én biztos messzire elkerüllek még ha sale görcsöm lenne is.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.11.02. 14:03:48

Szigorúan magánemberként szeretném megköszönni, az érintett(ek)nek, hogy közel 3000Ft helyett előreláthatóan úgy 50-80ezer Ft-al járul kicsiny országunk GDPjéhez!

Az ügy margójára írva, remélem mindenki valamit tanult belőle.
Csak hogy legyen a szokásos anekdótám is egy amerikai cégnél bejelentett hibát nagy nehezen, hosszú idő után megoldották számomra és így átlagosan 3 pontra értékeltem az utólag kiküldött vélemény kutatásban. Ezt az ügyfélszolgálatos nehezményezte és felhívott, hogy egyeztessen mi volt a gon. Miután elmondtam, hogy örülök, hogy keresett, mert látom, h jobban akar teljesíteni közöltem, hogy nem a megoldással, hanem a válaszidejével volt bajom ami még ugyan mindig benne van a vállalt 3 napban, de mivel a 70. órában (az én időm szerint hajnal 2kor) 10 perc alatt sikerült hiába adtam 5 pontot a szakmaiságra, a gyorsaságra csak 2-t tudok. Nem voltam hajlandó én sem visszavonni az értékelést.
Ezt követően még 2x hívott ami után viszont végülis visszavontam mégiscsak: rosszabbat adtam, ez már gátol a munkámban.
Ezután a központ vezetője hívott :) mikor közöltem a fentieket és mondtam neki, hogy örülök, hogy ennyire igyekeznek, de ha inkább a munkára semmint a kommunikációra fókuszálnának még jobban örülnék.
Ezt követően már csak egy email-t kaptam, hogy panaszom (nem panaszkodtam) kivizsgálták és figyelmeztették a munkavállalót a helyes folyamatra. De sajnos még csak nem is ez amit akartam, sokkal inkább egy jelzést a vezetőség felé, hogy ha valamit gyorsan meg lehet oldani érdemes vagy automatizálni és/vagy még egy szintet beszervezni. Vagy, ha túl kicsi a nyereség (a 10 percet nem nagyon lehet már radikálisan csökkenteni) akkor csak simán kihagyni.

Sith Tibor 2017.11.02. 15:03:45

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Valaki elég jól tájékozott, de ez csak a perköltség, ezen felül van a szakértői díjazás, az ügyvédek költsége és mivel gondolom Hilda sem fogja annyiban hagyni, hogy lebűnözőzék , ezt meg kell szorozni kettővel.

Xezs6 2017.11.02. 16:44:46

Arra roppant kíváncsi lennék, hogy miért váltogat Zoltán a tegezés és a magázás között. Talán az ügyvéd mondta, hogy mostantól csak magázás? :)

Sith Tibor 2017.11.02. 18:30:52

@Xezs6: Szerintem az egy másik személy benne. Csak nekem tűnik fel, hogy fennen hangoztatja, hogy őt rágalmazás érte, de ugyanakkor simán leírta, hogy én bűncselekményt követek el, Hilda meg kettőt és még hozzá súlyosbított eseteket. Valami itt nem stimmel, ez minimum két személy, lehet egy testben. Ha jól tudom ez nevezik skizofrénnek.

Xezs6 2017.11.02. 18:59:00

@Sith Tibor: Nem jól tudod, nézz utána :) Te a többszörös személyiség szindrómára gondolsz.

CID...... 2017.11.02. 19:04:15

@Sith Tibor: Rólad lazán el tudom hinni ;) kis .....

Sith Tibor 2017.11.02. 19:14:42

@CID......: Mi az leskelődtél? :D Az orvosom is megmondta, hogy pszichológus vagyok, vagy pszichopatát mondott? Na mindegy :D

annalovacska 2017.11.02. 20:27:29

@Sith Tibor: Szia Tibor, remélem elsorvad ez a topic. Olvass vissza, én vásárlópárti vagyok,
de alapvetően pusztító a te - mint vásárló - viselkedésed is.
Elképesztő, mi lett egy sz@ros távirányítóból. De most őszintén, ér ez ennyit?

Sith Tibor 2017.11.02. 20:51:14

@annalovacska: Na ez a baj, Te is csak annyit látsz, hogy egy távirányító. Ez sosem a távirányítóról szólt. Arról szól, hogy mint vevő megszólalhassak és aztán ne jöjjön mindenfajta alak, hogy én hazudok és beperel. Ez itt másik cikkben is olvastam, ez most a menő, félemlitsd meg a vevőt. Hát engem nem lehet olyan könnyen megfélemlíteni. Mindig sokan jönnek ezzel, á ez csak az, ez csak ez, ez csak ennyi, nem éri meg, de ezek elvek, nincs pénzben kifejezhető értékük. Vannak akik elvekért meghalnak. Ha egy kis üszkösödés van a lábadon, gyorsan kiméletlenül ki kell vágni, mert aztán az egész lábad elrohad. Hogy tudnék a tükörbe nézni, ha hagynám, hogy mindenki lehazugozzon? Ha fülem-farkam behúznám mert egy kufár pert emlegetet? Milyen tartásom lenne, gerinc nélkül?

CID...... 2017.11.02. 21:32:17

@Sith Tibor: Nem, az orvosod azt mondta elmebeteg, te ezt értetted félre, hogy elmehet. Tudod a helyedben felköpnék a levegőbe és alá állnék. Egy piti kis kötekedő görcs vagy, de ha ezt élvezed, csak így tovább, addig örülj amíg be akarnak perelni a faszságaid miatt és nem addig ütnek, míg fénylik a fogad.

Sith Tibor 2017.11.02. 21:35:29

@CID......: próbálkozni lehet. Ilyet ember is mondott már nekem, aztán mégsem sikerült neki.

.Manyecska 2017.11.03. 08:32:45

@Sith Tibor: :)))))))) van már távkapcsolód amúgy?

Sith Tibor 2017.11.03. 08:36:48

@stakeholder Manyecs: Persze, hogy van, de ezt le is írtam, hogy 12 munkanap után pikk-pakk itt volt a szerkezet. Tudom ez rengeteg szöveg, nem mindenki olvassa el.

annalovacska 2017.11.03. 08:45:36

@Sith Tibor: Szia, ne spilázd túl te sem.
Többen leírták, hogy odáig maximálisan igazad van, hogy rendeltél, nem kaptad meg, reklamáltál.
Ezután szaladt el a ló.
Nekem is van gerincem, annak ellenére, hogy sokszor elengedem, mert minek...
De mondok én neked valamit: a méreg mérgezi a szervezeted.
Vannak, akik az elvekért meghalnak, persze. De nem egy távirányítóból kialakult ostoba vitáért.

Sith Tibor 2017.11.03. 08:59:44

@annalovacska: Már megint a távirányító. Mégegyszer, ez itt sosem a távirányítóról szólt. Ez itt arról szólt, hogy mit engedhet meg egy bolt a vevőjével kapcsolatban. Ma "csak" hazugnak nevez, holnap már pofán akar nyomni. Ez itt a csodás bolt problémakezelését mutatja be. Ha rossz az értékelés, hazug vagy és beperel. Ha elolvasod Hilda által beidézett utolsó szöveget, abban benne is van megjött a távirányító, pipa, ez tisztán az elvekről szól, felejtsük el a távirányítót. Azért kíváncsi lennék az arcodra, amikor kikéred a panaszkönyvet egy boltban, azok meg tárcsázzák a rendőrséget, hogy Te biztos loptál onnan valamit. Ez kb. ilyen volt.
Sajnálom nem tudok nem ilyen lenni, méreg ide vagy oda.

annalovacska 2017.11.03. 09:23:33

@Sith Tibor: Nem-nem, ez nagyon nem ilyen volt. És ott nincs igaza egyikőtöknek sem, hogy mindenki a saját szemszögéből nézi a kialakult problémát. S te is csak 1-5. sorszámozva foglalod össze az előzményt, a 6. pont (miszerint mekkora f...sz. módon viselkedtél te is) az lemaradt. Ahogy Harkály is csak a saját problémáját hajtogatja, miközben hibázott ő is. Meg te is. Nem hívták rád a panaszkönyv kikérésével a rendőrséget. Azért történt itt egy s más közben.
Mondom, a topic elején lévő két gorilla állat jól tükrözi, mi folyik köztetek. Elvek? Az elvek nemcsak utat mutatnak, de meg is nyomoríthatnak.

.Manyecska 2017.11.03. 09:50:18

Amúgy Hilda polgári nevét már nem először "leplezik le" itt..már edzésben van. nagyjából gondolom magasról tesz rá...

Sith Tibor 2017.11.03. 09:52:10

@annalovacska: Tendencia. Régen a tanár fenyíthette a diákot, ma a diák verheti a tanárt. Már bevett szokás a nagyoknál, hogy nem törődnek a panaszoddal, írjál csak be a vásárlók könyvébe, majd ha elmész a fogyasztóvédelemhez, akkor foglalkoznak veled. Gondold csak el, hányan nem mennek el a jogos panaszukkal. Én elmentem, fizettek is, de addig válaszra sem méltattak.
Amúgy meg a helyek ahol vásárolok elégedettek a vásárlási stílusommal, ja hogy amikor hülyének néznek, akkor kicsit elgurul a gyógyszerem? Nem kell hülyének nézni, megfelelően kell hozzám állni. Itt volt aki leírt sablont a panaszkezelésre, az pl. egy jó irány. Egy példa, voltam egy szabaduló szobában, ígértek fényképet bekeretezve, másfél hét után megkapom a fényképet. Kaptak 1 csillagos értékelést? Nem. Fent vannak a Homáron? Nem. Hát a késedelem miatt lehet 4 csillagot kapnak, de inkább 5 lesz az. Normális kommunikáció az egész. Az hogy írok nekik, kedvesen válaszolnak, pedig nekik sincs sok idejük, még hétvégén is dolgoznak.

KaTe 2017.11.03. 11:41:13

@Sith Tibor: Azért ha beírsz a vásárlók könyvébe, annak van egy maximális kivizsgálási ideje, ameddig a cég köteles válaszolni.

"Az írásbeli panaszra a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - harminc napon belül köteles írásban érdemben válaszolni, és intézkedni annak közlése iránt. Amennyiben a panaszt elutasítja, ennek indokait a válaszban fel kell tüntetnie."

- Tehát amit a vásárlók könyvébe beírsz, az írásbeli panasz. Inkább azért nem szeretik, ha beírsz, mert akkor foglalkozniuk kell a panaszoddal, válaszolni rá, ráadásul 2 évig meg kell őrizniük a válasz másolatát is.

Sith Tibor 2017.11.03. 12:39:46

@KaTe: Hidd el, hogy több időt vártam, mint 30 nap. A fogyasztóvédelem nem hiába vette fel a panaszom, ők pont a válasz elmaradására haraptak. Sajnos vannak kiskapuk ebben is és a nagy cégek ezeket jól tudják és ki is használják. Gusztustalan dolgok mennek a vevőkkel, ott vernek át, ahol tudnak. Kis betű, a kis betűs rész kis betűje. Meg belső dokumentumokra hivatkoznak, amik hosszabbak, mint a Lenin összes kötete, de természetesen kikérheted a központban és elolvashatod a tiszta jogi dumát, aminek az első oldalán már azt sem tudod, hogy fiú vagy vagy lány.

itepgolab 2017.11.03. 17:39:05

A regi vilagban a tanar , ha volt ket ilyen idegesito hulyegyerek az osztalyban, jol pofanvagta mindkettot. (Probalna most ezt tenni...) Aztan, ha valamelyik nem kussolt , hanem folytatta, a tanar is folytatta... Ezt kellene tenni veluk.
Ezt akartam kozolni, de eppen most jott a legujabb informacio:
Fakopancs es S.T. minden nap egyutt mulat a torzskocsmajukban. Idonkent leulnek, es kozosen jokat rohogve kommentelnek ide...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.11.03. 20:34:20

@CID......: " Tudod a helyedben felköpnék a levegőbe és alá állnék. Egy piti kis kötekedő görcs vagy, de ha ezt élvezed, csak így tovább, addig örülj amíg be akarnak perelni a faszságaid miatt és nem addig ütnek, míg fénylik a fogad."

Megint bemutattad, milyen ember is vagy. Nem vagy a helyében, de nyugodtan megteheted, amit javasoltál. Mellesleg a hozzászólásod szerintem becsületsértés is a rend kedvéért.

annalovacska 2017.11.03. 20:38:38

@itepgolab: mindegy, hogy mit, csak beszéljenek rólunk? Cuki kis Gábor Zsazsa mindkettő.

CID...... 2017.11.03. 21:13:00

@Sith Tibor: Ha nem lenne világos számodra ( ami nem meglepő ), nem magamra gondoltam pofánbaszásügyileg, nekem annyit sem érsz, hogy leköpjelek. Másrészt, ha valaki olyan beállítottságú, nem emlegetni fogja, mint a hozzád hasonló hurkagyurkák, hanem szó nélkül pofánver ;)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.11.03. 21:13:02

@Sith Tibor: @Ezüst Harkály: A beküldött történetet és a hozzászólásokat is végigolvastam. A poszt törzsének olvasásakor kételkedtem Tibor igazában, mert a beküldött képeken és az íráson a tendenciózus írásmód jegyeit véltem felfedezni.

Úgy éreztem, Tibor kidomborítja a cégvezető hibáit és bagatellizálja a saját tettét. Tette igazából nem is tett, hiszen csak felkúrta magát azon, hogy nemhogy nem az elvárt viselkedésmintát hozza a vállalkozás, de még ellentámadásba is lendül. Emlékezzünk vissza egy pillanatra, hogy a rágalmazás szó hangzott el (ez azóta sem lett cáfolva), ami lássuk be a továbbiak fényében enyhén szólva megdöbbentő. Tibor adatokkal szolgál az esetről, Ezüst Harkály érzésekkel operálna, mert cáfolatra nincs mód az állítások vonatkozásában.

Ettől a ponttól azonban véletlenül sem lehet rágalmazásról, becsületsértésről szó, de még jó hírnév megsértéséről sem. (Nem mellesleg egy cég nem tud becsületsértés áldozata lenni. Abba lehet megpróbálni belekapaszkodni, hogy "nagy átverés" az egész. Viszont ezzel nem érdemes bíróságra rohangálni, ugyanis nehéz lenne a szövegkörnyezetből kiemelve az egész vállalkozásra kiterjeszteni az értelmét, elég jól láthatóan az adott tranzakcióról esik szó a teljes bejegyzésben.

Mostanra viszont már elég egyértelmű, kinek, mi a szerepe az ügyben és nagyon örülök, hogy megtörtént a feljelentés (már amennyiben, ugye), csak megdöbbentő, hogy melyik oldalon történt a következők fényében:

"nem azért küldtem el te ostoba"
"Egy papírkutya vagy"
"te gyáva senkiházi"
"próbáltam a beteg fejeddel megértetni"
"megmondom itt nyilvánosan, egy beteg idióta vagy (...)" // jah, amúgy privát, mi?? //
"egy igazi gyáva féreg vagy"

"nullakarcsi"
"te gyáva senkiházi" // megint? //
"még ahhoz is gyengeelméjű vagy (...)"
"te tényleg teljesen beteg vagy"

Mindenesetre én bátorítom Tibort, hogy tegye meg ő is a szükséges jogi lépéseket már most, valamint majd a Zoltán által indított (?) eljárás(ok) lezárultát követően is. (A fenti idézeteken túl a nevének nyilvánossá tétele is egy külön móka tárgya lehet, pláne, ha ennek hatására kellemetlen megkeresések érik Tibort. Javaslom a sérelemdíj szóra történő rákeresést is.)

Kérem ezen kívül, hogy számoljanak be mindketten hasonló részletességgel a saját szemszögükből a fejleményekről. Örömteli, hogy mindkét fél véleménye teret nyert a blogon, ritka az ilyesmi.

Ui.: Zoltánnak
Értem, hogy hol szaladt ki alólad a ló, megértem, hogy na nehogymár, stb. Meg így ne beszéljenek veled, meg ilyenek. Sokmindent meg lehet érteni itt.
De sírva könyörgök, azonnal intézkedj az eljárások leállításáról, ha esetleg ezúttal igazat írtál és valóban indíttattál! Akivel emberedre akadtál, az egy meglepően értelmes ügyfél. Hiszem, hogy innen még el tudod érni, ha szépen beszélsz vele, elnézést kérsz tőle, stb., hogy további kárt ne szenvedj el az eset kapcsán.
Én is ilyen, vagyok, mint Tibor. Az utolsó leheletemig viszem az igazamat, a tiédnél nagyobb cég vezetője is fújt már visszavonulót velem szemben. Nem dicsekvésből írom, hanem azért, hogy megmutassam, van az a pont, amikor már saját magadat taposod, nem a másikat. Ezt a pontot véleményem szerint már sokszor átlépted, szerintem ne emeld a tovább a tétet!

Mindkettőtöknek meg kell érteni, hogy bármeddig is viszitek tovább az ügyet, a másik nem fog megváltozni. Nem fog tanulni az esetből, nem fogja belátni a másik igazát.

A legszomorúbb, hogy mikor épp nem a pozitív és negatív pólusai vagytok egy rúdmágnesnek, látszólag mindkettőtök egy átlag feletti intelligenciájú ember volna.

Sith Tibor 2017.11.03. 21:20:21

@CID......: Hát foglaljuk össze, viccet nem tudsz mesélni, még ahhoz is túl ...... Mondatokat nem tudsz értelmezni, mert ahhoz is túl .... De miért erőlteted? Olyan sok szép könyv van, van amiben képek is vannak, esetleg színező, ha az olvasás túl bonyolult.

Sith Tibor 2017.11.03. 22:06:57

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Kedves (na banyek most aztán ez micsoda) legyen Zsen!
Én nem vagyok ilyen rendőrségre, bíróságra járó alkat, nem erőltetem a dolgot, de ha egyszer már ott leszek valaki miatt, akkor azért kedvet kaphatok a dologhoz.
Azért nagy stratéga veszett el benned, ez a megfogalmazás, egy leheletnyi intrikával megfűszerezve. Tényleg zseniális.
Mondjuk némi tévedés is van benne, mert ez már az a pont, ahol a szép beszéd nálam mit sem ér. Valamint nem érdekel, hogy megváltozik-e vagy sem, itt a dühöm kiáltottam világgá. Azt akartam, hogy minél többen hallják, lássák, hogy mások ne járjanak így, hogy megvédjem őket, hogy választhassanak.
Azt is megkaptam, hogy: "Mi vagy Te valami önkéntes igazságosztó?", háát lehet. :D

.Manyecska 2017.11.04. 13:18:21

Pont nemrég írtam itt hogy a kedves párom ténylegesen összeverekedett egy drogos csírával az éjszakában, három hónapja dagad a lába /trombózis, kettő/, a könyökén még mindig!!! látszódnak a nyomok ahogy a fűben csépelte a klienst....kéthetente kontrollra járunk , megérte???? Hátnem?.. hátnem. És az egész onnan pattant ki hogy "rondán néz"...
Valaki küldjön nekem távkapcsolót legalább fájdalomdíjként azóta a temetkezési katalógust böngészem van-e a kedvenc színében szemfedő. Nulláslisztet fogok szórni a sírjára. ON

.Manyecska 2017.11.04. 13:21:17

Itt jegyezném meg a feljelentés drágább mint a távkapcsoló.

Sith Tibor 2017.11.04. 14:14:02

@stakeholder Manyecs: Esetleg elküldhetem a régi távirányítót, a hozzá való tv hiányában azzal is annyit érsz, mint egy újjal :) Vagy a kedves párodhoz kérnél távkapcsolót? Az nehezebb ügy, de én a helyedben vagy a gyomránál vagy kicsit lejjebb próbálkoznék :D
Azért az mindenkinél más és más, hogy mi éri meg és mi nem. Mit veszíthet az egyik fél és mit a másik? Van akinek már nincs sok veszíteni valója és ezért bátran tud "kockáztatni", hiszen a szinte semmit kockáztatja. Van akinek meg sok mindene van és balgán kockáztat, aztán meg néz könnyes szemekkel amikor elveszti amije van.
Az esetedhez hozzáfűzve pedig: őrülttel, drogossal nem jó összetűzni, mert kiszámíthatatlan és sosem látott erőt tud előhozni. Valamint a drogosoknál pont előfordulhat, hogy megverik, aztán bemurdál a cuctól, utána meg lehet bizonygatni, hogy az túladagolás volt. Isten nem mossa le az illetőről, hogy gyilkos. Valamint a csontritkulás sincs senkire ráírva.

.Manyecska 2017.11.04. 16:26:16

@Sith Tibor: na. az kezdte! Az enyém szelíd mint egy /vér/galamb. de állítólag csúnyán nézett...lehet mert előtte én reklamáltam nála /távkapcsolót:D/ kicsit idegbe' lehetett. há persze hogy erősek mit gondolsz mi tartott neki addig?:P Na de semmi nem oldódott meg...távkapcsoló van köszi két órát takarítottam találtam egyet a hifinél :D

.Manyecska 2017.11.04. 16:34:28

@Sith Tibor: amúgy ilyen ügyben érdekes nem emelné fel a hangját, max. közölte a csatornázási művekkel is hogy nem fizeti ki a számlát mert túl sok:DDD... mondjuk ez nem hatotta meg őket:D

.Manyecska 2017.11.04. 16:46:09

@Sith Tibor: :)))))) na nem müxik a tévé, kihúztam valamit úgyláccik az ember meg épp a lányait importálja hazafelé viszont van két távkapcsolóm!! bakker :D

CID...... 2017.11.04. 23:18:49

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Jelents fel pöcsköszörű ;)

@Sith Tibor: Félkegyelműnek minek mesélnék viccet? A mondatok értelmezését meg inkább ne feszegessük. Meddig akarsz még vergődni a távszabályzód miatt( amit màr megkaptál), csak úgy kérdem, persze nagyon nem érdekel a válasz;)

Sith Tibor 2017.11.05. 08:04:01

@stakeholder Manyecs: Tedd fel a Vaterára, darabja 1 ezres :D Sajnálom a párod, hogy így kifogta. Egyszer engem is megtalált egy drogos kb fél órát beszélt hozzám, mint egy ismerőshöz, ráhagytam.

Xezs6 2017.11.05. 13:26:39

@Sith Tibor: Engem egyszer egy részeg Fradi szurkoló talált meg, mindenáron kezet akart velem fogni, meg gratulálni, hogy a barátnőm milyen szép (ott állt mellettem). Mondtam neki hogy hagyjon már a hülyeségével, egy barátnő nem valami nyeremény amihez gratulálni kell :) Full hülye volt szegény, de hát szurkolóknál nem meglepő.

Sith Tibor 2018.09.04. 19:43:19

Update:
A merész ügyvezető szép csendben törölte a gyönyörű hozzászólásait a Face oldalamról. Szerencsére a printscreen csodákra képes, tehát fényképekkel visszaraktam a lényeget.

És érdeklődnék, hogy Homár Hilda szabadult-e már? Mert itt valami nagyon nagy szanaszét perlésről, rabosításról, vasba verésről volt szó. Pszt, engem még nem találtak meg a zsaruk, de azóta bujkálok :-D
süti beállítások módosítása