Hé, haver, ezt te sem gondolod komolyan, hogy az ügyfél sértegetése, gyanúsítgatása, lenézése és lealázása majd jó fényt vet rád és az üzletedre!
Tisztelt Tékozló Homár!
Az alábbi történetet szeretném megosztani a mobileshop.hu-s tapasztalataimmal kapcsolatban. A mobileshop.hu egy telefonos webáruház. A weblapjukon szerepel egy megbízható bolt minősítés az Árukereső.hu internetes vásárlások alapján. Hogy a megbízható bolt minősítés mennyire félrevezető lehet, és hogy a vásárlást követő ügyfélszolgálat és szervíz rész nem tartozik bele, erre csak a vásárlást követően jöttünk rá.
Tavaly szeptemberben vettem náluk a páromnak egy Samsung Galaxy S7 Duo (2SIM) 930FD telefont. A dupla SIM volt a fő ok, amiért ebben a boltban vásároltam, az S7 DUO nem volt hivatalos márkaboltokban elérhető Magyarországon.
A telefon kezdettől fogva hetente fagyogatott, de egy factory reset egy időre rendbe tette. Aztán idén kétszer nagyon felforrósodott a feleségem táskájában, félő volt, hogy kigyullad és egyébként sem ismerték fel a számítógépek a háztartásban, így elhatároztuk, hogy visszavisszük, hogy vizsgálják meg. Mivel a boltban sem ismerték fel a számítógépek a telefont, így 2018.03.19-én átvették szervízelésre. Minthogy hasonló kategóriájú cseretelefont nem adtak, így hogy a feleségem ne maradjon telefon nélkül, előrehoztunk egy későbbre tervezett mobiltelefon vásárlást és ő arra átköltözött az appjaival.
Egy hét múlva hívtak, hogy kész van, menjek érte. Elmegyek (2018.03.23), megnézem, mondom, hogy akkor nézzük meg, hogy látják-e a számítógépek a telefont - természetesen az eredeti hiba ugyanúgy fennállt. Nem értik, hogy hogy történhetett, de azért menjek már haza és hozzam oda nekik az eredeti dobozt, töltőt, stb. mert ha szervíz nem tudja megjavítani, akkor valószínűleg ki fogja cserélni, és ehhez kellenek a tartozékok. Ezt már akkor sem igen értettem, hogy a mi viszonyunkban hogy szerepel a szervíz, de engedelmeskedtem.
Teltek múltak a hetek, április 10-én rákérdeztem emailen, hogy mégis mi a helyzet. Válasz: a telefon a szervízben van.
Április 23-án ismét rájuk írtam, hogy egy hónap múltán cseréljék ki vagy adják vissza a vételárat, erre nem jött válasz. Időközben elutaztunk hosszabb időre külföldre és valamikor május 7-én hívtak, hogy kész a telefon, lehet menni érte. Mivel csak 14-én jöttünk vissza, így megkértem a testvéremet, hogy menjen el és vegye fel. Ő elment (május 11), átvette (kipróbálták, látták, hogy felismerik a számítógépek), és letette az asztalunkra. Kérdeztem tőle, hogy végül is mit cseréltek a telefonban, azt mondta, hogy semmit nem mondtak az üzletben arról.
Szóval hazaértünk, elintéztük a dolgainkat, amik a szabi alatt elmaradtak, és végül elővettük a készüléket, hogy mégis mi történt vele, és megcsináljuk az átköltöztetést. Ahogy csatlakoznék az otthoni WIFI-re, észreveszem, hogy megváltozott a MAC address, ahogy nézem tovább a telefont, kiderül számomra, hogy megváltozott az IMEI is és típusszám is. A két SIM-es 2 IMEI-es Samsung SM-930FD-ből 1 IMEI-es 1 SIM-es SM-930F-é változott a telefon. Nem is látja a SIM-et a 2. tárolóban. Mivel a fenti hibát (számítógéppel nem kommunikál) nemigen lehet mással javítani, mint alaplapcserével, a szervíz valószínű meglépte, de egy single SIM-es alaplapot tettek javításként bele. A szervízzel semmilyem kapcsolatban nem álltunk. A jótállási jegyre egyik javítást sem vezették fel. A jótállási jegy egyébként mobileshop.hus, nem eredeti Samsungos.
Megírom a boltnak, hogy most aztán már tényleg adják vissza a vételárat vagy adjanak egy ugyanilyen másikat. És ekkor következik az alant látható csodálatos levelezés:
Tisztelt Mobileshop!
Május 11-én visszaadtak egy javítottnak mondott készüléket, de a jótállási jegyen egyáltalán nem adminisztrálták a javítást. A készülékben láthatólag alaplapot cseréltek, megváltozott az eredeti IMEI, és a MAC cím, viszont a két SIM kártyás Samsung SM-930FD helyett egy egykártyás SM-930F-et kaptunk vissza. Ilyen hogy történhet?
Kérem, ha nem tudják megjavítani vagy megjavíttatni, akkor cseréljék ki egy másik Samsung Galaxy "ténylegesen" DUAL S7 készülékre, vagy adják vissza a készülék árát! Ellenkező esetben kénytelenek leszünk fogyasztóvédelmi panasszal élni valamelyik budapesti kormányablakban.
Üdvözlettel: X Csaba
2018. 05. 23. 21:53, info@mobileshop.hu wrote:
Üdvözlöm,Nem csereltek alaplapot a készülékben. Miért 2hét után jelzi ezt? 2.sim a memoriakartya bemarasanal lehet behelyezni.
Leveléből arra következtetni próbálja ránk terelni azt hogy mi csereltuk el a telefonjat amit 2 het utan jelez. En meg arra gondolok amit visszakuldtuk eladta es most egy masik telefonnal próbálkozik nálunk! Nem adjuk vissza a vetelarat semmilyen körülmények közt. Ezzel már próbálkozott korábban is!
Kijelzot csereltek a telefonon! Mást nem.
Szép estét.
Tisztelt Mobileshop!
Azért jelzem másfél hét után, mert külföldön voltunk (nem is én vettem át), és nem értünk rá foglakozni a készülékkel.
A készüléknek nem kijelzőhibája volt, hanem nem kommunikált a számítógéppel illetve veszélyesen melegedett, ami repülés közben probléma lehet. Amennyiben ezért Önök kijelzőt cseréltettek a telefonon, az legalábbis nagyon furcsa lenne, de nem is úgy tűnik, mert az az eredeti maradt, amin látszanak a kopásnyomok, amit rögzítettek is az első átvételkor. Az első alkalommal felvett garanciális átvételi jegyzőkönyvön ez is szerepel, száma 00960.
A telefonon egyébként kivül a hátlapon rajta van az eredeti IMEI és típusszám. Az első javítás előtt fényképfelvételt is készítettünk róla, illetve az eredeti dobozon levő számokkal is megegyezik. Feltételezéseit határozottan visszautasítom, és felhívnám a figyelmét, hogy ezzel a magatartással nem a jóhiszemű hozzáállását bizonyítja. Amit egyébként az első javításnál azzal is tetéztek, hogy egy hét után úgy akarták visszaadni a telefont, hogy semmit sem csináltak vele, a hiba továbbra is fennállt.
Önöknek - amennyiben nem tudják megjavíttatni - törvényi kötelességük a telefon cseréje vagy a vételár visszafizetése, az én választásom alapján. Az erre vonatkozó határidők már régen lejártak. Egy ekkora értékű telefon esetében a használhatóság és a biztonság minimális elvárás. Arról nem is beszélve, hogy megbíztunk Önökben, hogy ugyanolyan telefont kapunk vissza, mint amit javítás céljából önökre bíztunk.
A telefon eredeti vételára 141,290 Ft - ezt kérem a holnapi napon adják vissza, vagy biztosítsanak egy új, hibátlan cseretelefont ugyanebből a típusból.
Holnap személyesen felkeresem az üzletben ezügyben. Egyúttal azt is jelzem, hogy személyes megbeszélésünk és a lenti válaszemailje fényében a kormányablaknál a megfelelő panaszt megteszem.
Üdvözlettel,
X CsabaOn 2018. 05. 23. 23:07, info@mobileshop.hu wrote:
Korabbi leveleben nem jelezte az imei szamot sem a regit sem az ujat amit allit. Tehat erdemben semmit! Holnap nyugodtan johet a semmiert! Nem maga mondja meg mit tegyek sem ma, sem holnap. Varom az imei szamokat ami alapjan megtudom kerdezni mi tortent ahogy ezt on allitja. Mai napra eleg volt magabol holnap varjuk az imei szamait.
Tisztelt Mobileshop!
Bevallom, fel sem tételeztem, hogy Önök úgy leveleznek bármilyen ügyről, hogy semminek nem néznek utána. Illetve eddig semmit sem kért, ami arra mutatott volna, hogy érdemben akar az üggyel foglalkozni. Azt továbbra sem feltételezem, hogy ne tudna utánanézni az eredeti kettős IMEI-nek, amivel eladták nekem a készüléket, de szerintem a jegyzőkönyvön is szerepel. A "szervízük" eddigi működése után azt már hajlandó vagyok elhinni, hogy az újról nem tud semmit sem, de azt majd holnap meglátja.
Hogy Ön mit tesz, vagy mit nem tesz meg - az az Ön vagy Önök döntése, ahogy ezekből a tettekből és az esetleges törvénysértésekből fakadó következményeknek is. Ön egyébként alkalmazottként vagy tulajdonosként levelez velem? Esetleg a nevét is megtudhatnám?
Üdvözlettel: X Csaba
Üdvözlöm!
Utána érdeklődtünk a szervízben,kérik vissza a teljes vásárlási csomagot(telefon,doboz,töltő, adatkábel,headset) és amennyiben 1simes a telefon,visszaadjuk a készülék árát. Nyitvatartásunk:H~P 10:00 18:30 között.
Üdvözlettel:Mobileshop
És akkor itt lehetne a vége a történetnek, de persze itt kezdődtek el igazán a dolgok. :(
Ma a fenti emailnek megfelelően a teljes csomagot visszavittük. Viszont az írásban írtakhoz képest azonnal helyesbítésre került sor:
Ez a "visszaadjuk az árát" a bolt tulajdonosának értelmezésében azt jelenti, hogy amennyiben a szervíz megvizsgálja, és amennyiben a szervíz elismeri a hibás javítást és amennyiben a szervíz kifizeti a boltnak a készülék árát, úgy ő hajlandó azt "azonnal" kifizetni nekünk. Mindezt attól a szervíztől, ami eddig kétszer hibásan teljesített, másodszor másfél hónap után. Azt sem igazán értem, hogy milyen szervíz az, amelyik nem dokumentálja, hogy mit csinált a telefonnal. Cserekészülék szóba sem került.
A civilizált hangnem, ami a levelezést követően meglepőnek tűnt, mindössze addig tartott, amíg a fenti elővezetést követően azt nem mondtam, hogy most fizessék ki a készülék vételárát, mivel nekünk a szervízhez semmi közünk, illetve szerettük volna elkerülni, hogy a se-pénz-se-telefon csapdába kerüljünk. A fiatalember, aki valószínűleg a tulajdonos, ezen a ponton teljesen agresszívbe ment át. Ott kiabált velünk az üzletben, hogy holnapra meglenne a pénz, miért nem jó ez nekünk. Amikor visszakérdeztünk, hogy tényleg holnapra-e, akkor lett belőle holnapután, majd pedig az, hogy ő semmilyen garanciát nem tud vállalni a szervíz nevében. Meghallgatni a mi álláspontunkat egyáltalán nem volt hajlandó, végig emelt hangon illetve kiabálva kommunikált velünk.
Azt ismételgette, hogy miért telt el másfél hét az átvétel és a bejelentés között, de hiába magyarázzuk, hogy külföldön voltunk, az őt nem érdekli. Egyfolytában azzal gyanúsítgatott, hogy én így akarok "új" telefonhoz jutni (mintha a féléves már régi lenne), hogy biztos én cseréltem ki az alaplapot a telefonban az alatt a másfél hét alatt. Persze valószínűleg önmagából indul ki. Hiába mondtuk, hogy kérjük vissza a pénzt, és látta, hogy az egy 1 SIM-es telefon, látta hogy kívülről az eredeti, csak jött a szöveg, hogy a szervíz majd így meg úgy, de ő nem vállal "kockázatot". Kifogásoltuk a hangnemét, és a viselkedését, ami ő teljesen igazoltnak érzett, mert én "fenyegetőztem a fogyasztóvédelemmel".
Természetesen nem hagytuk ott a készüléket, beírtunk a vásárlók könyvébe, illetve megtettük a panaszbejelentést a kormányablakban. Esetleg van valakinek további javaslata, hogy miként lehetne még előre vinni az ügyet, azt köszönettel veszem. Ahogy az illető viselkedett, simán el tudom képzelni, hogy perre/behajtásra kell majd vinni a dolgot.
Még egy kis csemege a végére: Ottjártunk után a Google Maps automatikusan értékelést kért, amit szűkszavúan, a hangnemet, a hosszadalmas ügyintézést és az ügyfélszolgálatiságot kifogásolva a feleségem meg is tett. Erre kb 5 percen belül jött válasz, újabb fenyegetőzösdivel és csúsztatással, bizonyítandó gondolom, hogy a bejegyzés mennyire igazságtalan. Ekkor lejjebb görgetve láttuk, hogy milyen sok hozzánk hasonló panasz érkezett már korábban rájuk, és mennyire gáz válaszokat adott. Némelyik valószínűleg nem tűrte a nyomdafestéket sem, mert törlésre került, csak az ügyfelek válaszaiból látszott, hogy valószínűleg volt ott valami a tulajtól is.
Szóval mindenki ezek fényében gondolja meg, hogy vásárol-e ott telefont vagy sem.
Üdvözlettel:
Csaba
neménvagyok 2018.06.13. 16:37:18
rarabel 2018.06.13. 16:38:49
rarabel 2018.06.13. 16:39:59
További magyar hang 2018.06.13. 16:42:06
Terézágyú 2018.06.13. 16:48:10
Az nem is sok... ja, vagy ez 141 ezer???
Az sok.
Laredo 2018.06.13. 16:50:15
Következőt!
Dezsike 2018.06.13. 16:50:51
Praedikator 2018.06.13. 16:55:58
Egy átlag felhasználó minek nyomoz imei mac és egyéb címek után otthon a számítógépen?
Simán életszerű, hogy átverés az egész a vevő részéről is aki vesz egy telefont, beküldi szervízbe majd "ismerősöm vette át" szöveggel jön...Akkor lehet az ismerősnek kéne reklamálni, hogy rossz készüléket minek vett át?
Simán lehet így venni olcsón külföldi készüléket, majd megpróbálom otthon kiütni,rootolni, egyéb és ha nem sikerül, megtámadom a helyet ahol vettem, hogy rossz a telefon.
Röviden, meg kell nézni, hogy mit vesz át az ember mert ez az egész sztori bűzik onnantól, hogy "új alaplapot kapott"....Itt már -szerintem- a hozzáértő vevő okoskodik. Általánosan mindig ezen sztorik lényege, hogy " Egy ismerősöm vette át...", "Pont külföldön voltunk, így nem tudtam átvenni akkor"? ÉS..Akkor hazajön és átveszi akkor a készüléket. Így majd a rokon, ismerős penget, hogy miért hozta el a rossz készüléket! :D
Terézágyú 2018.06.13. 16:58:44
Hát, milyen javítás szerepel a papíron...?
SZIGMA 2018.06.13. 17:42:23
@Brokkoládé: Az IMEI-t mindig ellenőrizni kell, leadáskor az ügyfeles is megnézi,hogy valóban a garanciás készülékről van szó, a javítás utáni átvételkor meg az ügyfél ellenőrzi,hogy a sajátját kapja-e vissza. (mondjuk a modern technika segítségével lehet itt is trükközni)
A MAC az otthoni WIFI miatt bukott ki, gondolom MAC-szűrés is be lett állítva, hogy vérpistike ne az ő hálózatukon töltse le az állatosp@rnót.
De hogy egyet is értsünk, ez a "haverom, szomszédom, ismerősöm, stb... ment érte és nem is nézte, minket nem érdekelt meg különben is nyaraltunk, űrutaztunk, betonoztunk..." a legrosszabb sztori. Hiába van igaza, mégis úgy állítja be a képet, hogy mindenki hülye, csak ő a helikopter.
A cég honlapján meg sajátjaként hirdeti a szerviztevékenységet, itt viszont külön vállakozásként utalt rá a tulajdonos.
theface 2018.06.13. 18:13:46
Egy igazán magára valamit is adó ember, aki konyít a számítógéphez valamennyire otthon MAC szűrést állít be a hálózaton. Egy olyan hálózatra mezei wifi lopkodó vérpistikék már nem jutnak be olyan egyszerűen.
Az, hogy neked ez hatalmas mókolásnak számít, hogy MAC címet nézegess az a te kereszted nem a poszteré.
Valamint a negatív panaszok miatt gyanítom, hogy nem a poszter a ludas. Ő egyszerűen csak egy balfittyfene, hogy 1-2 dologban hülyén járt el.
Amúgy a 3 nagy mobilos céget sem kell félteni garanciális javjtás ügyében.
Telekomos LG G3-as telefonom mint kiderült olyan szériából való ahol az összes készülék hibás, kaptak az összeszerelő csarnokban egy halom rossz alaplapot. (LG ÜFSZ levélben elismerte)
Utána hónapokig járta be a boltjukba, hogy a jogosan járó garancia idő hosszabbítást megkapjam.
A történet lényege, hogy csak azért ismerték el végül az alaplap cserét, mert több fényképes bizonyítékom is volt + a csatoltam az LG-vel történt levelezésem.
GatyaPityu 2018.06.13. 18:30:11
Jellemzően ezek a himi-humi géesemes boltok mindig az árlista elején az olcsóbb árakkal szerepelnek. Amikor én mobilt vettem, mindig az első szempont volt az értékesítő cég által biztosított garanciának utánanézni, és amelyik nem gyártói, hanem csak bolti garanciát ad, az élből felejtős.
" Mai napra eleg volt magabol holnap varjuk az imei szamait. "
- Ez pedig... na, erre nincsenek szavak sem.
GatyaPityu 2018.06.13. 18:42:11
GatyaPityu 2018.06.13. 18:58:03
ganjaninja 2018.06.13. 19:13:32
...mert ha igen akkor én a rendőrséget is bevonnám...hátha úgy viccesebb a történet..
Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.13. 19:15:18
Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 19:39:50
Reactor 2018.06.13. 22:17:36
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Egyetértek. Ezeket a kamu "netes pénzkeresés" balekvadászokat nem lehetne kihajítani? Mondjuk aki van olyan ostoba, hogy beeszi ezeket, az meg is érdemli...
Pappcs 2018.06.13. 22:24:19
Ha már annyi esze nincs, hogy nem az ilyen legolcsóbbat kiad a kereső jellegű webshopokban vásárol, hogy sporóljon, meg is érdemli,,hogy átdobják mint a döglött lovat.
Másrészt az s7 (házilag) nem szétszedhető, le kell melegiteni a házat róla, tehát nem hiszem,,hogy csak úgy szétszedegetnék. A másik pedig, hogy a két alaplap mechanikusan se ugyan olyan, tehát bele se tudja tenni. Máshol vannak a felfogatási pontok, a gag padok helyei, nem lehet beletenni egy egykártyás alaplapot a kétkártyás házba. Az viszont lehet hogy rossz szoftver van rajta.
FDToth 2018.06.14. 00:41:30
2. Az ertekelesek ne mervadoak, hamis kepet festenek, abbol nem szbad kiindulni ( kb minden bolt ertekelese 4-r5 vagy annal jobb..
E. Ezek nem felnek figyvedtol mert kapanka par 1p ezres buntit, boltot nem zaratjak be, nem hirdetik negativan a ceget, stb. A maj foygasztivedelem elosegiti a hasnolonk cegek folyamatos terjeszkedeset, emelkedeset
megamedve 2018.06.14. 05:51:09
A sorozatos véletlenek nem szoktak véletlenek lenni.
Hernyó bácsi 2018.06.14. 06:04:54
SZIGMA 2018.06.14. 09:24:19
(Bár az MTK procis vackoknál gyakori, hogy egy másik telefonból lementett teljes szoft tudja csak helyrerakni, ami gyakran azzal jár, hogy annak a készüléknek a számai kerülnek a javítottba. Ilyenkor az eredeti számokat írják vissza, ami változtatás is, meg nem is.)
Az alaplapcserével végzett javításnál (hivatalosan legalábbis) a garanciajegyre felvezetik a javítást és az új IMEI-t, valamint az új alaplapra onnantól él a garancia.
Nick-son 2018.06.14. 10:08:46
Aztán elolvastam a google értékeléseket. Időről időre visszatérő elem bennük, hogy fenyegetőznek, kiabálnak. Még egy olyan esetben is amikor ők maguk elírtak egy számlát :) Még azt se sikerült kulturáltan lerendezni.
Persze most is azt mondom, nehéz így eldönteni ebben az esetben kinek van igaza, de az biztos, hogy a kereskedelemben a problémákat nem így kell megoldani.
talgaby 2018.06.14. 10:57:15
LKerekes 2018.06.14. 11:56:19
Ezek a kis webáruházak gyanusak. Egyszer akartam venni valamit sürgősen, de nem lehetett. Be kellet volna fizetnem előre az árat és 3 hét múlva lett volna meg. Mondtam, hogy Kínából én is meg tudom rendelni és kiröhögtem őket.
Azért találni -főleg Pesten - megbízható kis cégeket, üzleteket. Nekem legalább is ez a tapasztalatom. És ilyen nagyságú kiadásnál már nem érdemes néhányezret spórolni.
zuulululu 2018.06.14. 12:03:51
Kicknick 2018.06.14. 12:05:33
zuulululu 2018.06.14. 12:06:10
Ja persze, aztan amikor jonnek a szulok/haverok/szomszed/stb, akkor mindenkinek egyesevel allitgatod be a hozzaferest 288 uj telefonra...
zuhanorepulesss 2018.06.14. 12:26:57
Ha olyan fontos volt a dual SIM, miért nem ellenőrizted azonnal?
Ha olyan sürgős volt a dual, mire vártál fél évig?
Persze a T-nél is elb@szhatták, webshopba feltöltésnél, gyártói megrendelésnél, árukiadásnál, de attól nem Ők a f@szok, hogy fél év után jut eszedbe nézelődni s elmondod, mekkora köcsögök. Persze köcsögök, ebben nem vitatkozom Veled.
A Te esetben megosztva kapjátok a díjat.
Terézágyú 2018.06.14. 12:29:24
:)))
Kicknick 2018.06.14. 12:37:52
Nick-son 2018.06.14. 12:39:09
szepi79 2018.06.14. 12:48:07
Kelpo 2018.06.14. 12:48:40
kommentes nikk 2018.06.14. 13:06:25
É2I 2018.06.14. 13:12:45
De ha mégis, akkor megmutatom azt a honlapot ahol elő tudnak fizetni mobil net-re :P
Ugyanakkor éntőlem lóghat bárki a wifiden, bánja kánya :)
É2I 2018.06.14. 13:22:29
(+A samu regisztráció után ad még egy év plusz gyártói garanciát, ami azért nem rossz.)
szepi79 2018.06.14. 13:36:06
zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2018.06.14. 14:16:22
CCnick 2018.06.14. 14:19:25
Mindemellett a MAC szűrés csak annak akadály aki nem akar bejutni a wifire.
CCnick 2018.06.14. 14:21:23
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2018.06.14. 15:10:15
Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.14. 16:45:45
Ezzel szemben pl. UniFi féle megoldást használva a menedzselt WiFire ér valamit. És amikor új embert kell beengedni
FDToth 2018.06.14. 17:03:54
Terézágyú 2018.06.15. 09:07:55
Attól, hogy egy lakásajtót egy profi két másodperc alatt kinyit, még érdemes kulcsra zárni azt az ajtót...
homar-fan 2018.06.15. 10:49:47
A nick már létezik! válassz másikat! 2018.06.15. 12:33:29
amindenes.blog.hu 2018.06.16. 10:15:29
Pappcs 2018.06.16. 20:44:28
Fizetett csicskás bolti eladó rabszolgáknak készült oktatóanyag: " gyanús az ügyfél ha jól informált.." anyátokat!
szmoker (Homo Trollicus) 2018.06.17. 10:57:38
Lyuck 2018.06.17. 15:02:11
2. Nem tűnik fel senkinek a levelezésből, hogy este válaszoltak, mikor senki nem elérhető a szervizben... Ráadásul azonosító nélkül írogatott így egyértelműen beazonosítani sem lehetett Csabikát...
3. Ott van, hogy vigye be és elküldik és ha tényleg a szerviz hibázott jóváírják a rinyagépnek... Mit kellett volna tennie a boltnak , addig amíg nem bizonyosodtak meg a vevő állításában adják vissza a pénzt? És ha ez a Rinya Csabika tényleg alaplapot cserélt 2 hét alatt?
Próbálkoznak mindenhol ha meg ellenállásba kerül egyből megy szopkodni a fogyvédelem f**át, közben az államtól lopkod...
Pont az ilyen hányadék, okoskodó hülyék miatt lehetetlenség normális emberekkel találkozni a kereskedelemben... Ezek miatt a következővel is lentebbről indítanak...
Xezs7 2018.06.17. 16:11:02
A bolt tulaja meg egy büdös nagy tahó. Én mondjuk eleve nem bízok meg olyan boltokban, amik csak telefont árulnak. Valahogy a telefonosok mindig a legsunyibb emberek közül kerülnek ki. Inkább vásárolok IT-s webshopban, ahol nem csak telefon van.
Tikakukac 2018.06.17. 16:15:40
1. Amikor az Alba ugyanazt csinálta az MSI notikkal, mint a posztolóval a bolt, szerinted a hibás teljesítésre hivatkozva mikor mentek a perek mennyiért vették vissza az 1-2 éves notikat? Segítek: teliáron. Mert ez így megy. Mai napig is minden hasonló esetben a csereigazolás beváltása a termék számlán lévő árára szól. Nem arra, hogy te mit gondolsz éppen.
2. Nem tűnt fel, mert ez nem a hivatalos Samsung szervize, aminek belsős zárt levelezése van erre a célra.
3. Jajaja, egy ilyen boltba vissza mernék ezután adni egy telefont amit egy harmadik félnek kiadnak, aki egy ilyen sztori után nyilván beismeri, hogy kummantottak :DDDD Jézusom. Tudod mit kellett volna tenni? Első körben nem átbaszni a vevőt. Második körben 1 percet arra rászánni, hogy ellenőrizzék amit az ügyfél állít. Ennyi. Csupán ennyi.
"Próbálkoznak mindenhol ha meg ellenállásba kerül egyből megy szopkodni a fogyvédelem f**át, közben az államtól lopkod..."
Mármint ki lopkod az államtól? A szürkeimportozós okosba' szervizeltetős GSM bolt? Ez igaz.
"Pont az ilyen hányadék, okoskodó hülyék miatt lehetetlenség normális emberekkel találkozni a kereskedelemben..."
Egyetértek. Soha annyira mélyponton nem volt még a kereskedelem, mint manapság. De hát ugye itthon az eladó mindig a király volt, a user meg a paraszt. Ezekből nehéz kitörni. De drukkolok a boltnak, hogy dőljön be, lehetőleg végleg és akkor legalább egy cseppet kiszedtünk a fostengerből.
Xezs7 2018.06.17. 16:22:37
Xezs7 2018.06.17. 16:24:36
Xezs7 2018.06.17. 16:28:18
Xezs7 2018.06.17. 16:30:29
Terézágyú 2018.06.18. 09:06:41
Bocs, de nem értem.
Fentebb ezt írtad:
"A MAC szűrés szart se ér. Ha valaki fel tudja törni a wifi hálózatodat, (ami egyébként nem annyira egyszerű, mint sokan hiszik), akkor már MAC címet is fog tudni hamisítani."
Nem olyan egyszerű feltörni a halózatot, de aki megteszi, az tud hamisítani MAC címet???
De hányan tudják feltörni a hálózatot??????
ember a holdon? 2018.06.18. 09:22:24
Most regisztráltál, egy hozzászólásod volt....
Te vagy a bolttulaj? Mert akkor érthető a stílus. Mi lenne, ha rájönnél, az eladó a vevőből él, nem fordítva kéne ülni a lovon.
Lyuck 2018.06.18. 09:30:00
Lyuck 2018.06.18. 09:36:28
ember a holdon? 2018.06.18. 10:27:36
csomagos 2018.06.18. 11:12:45
csomagos 2018.06.18. 11:14:37
Tikakukac 2018.06.18. 12:50:26
Amúgy nyugodj meg a pult másik oldalán is álltam épp eleget.
Xezs7 2018.06.18. 16:30:23
Xezs7 2018.06.18. 16:32:50
kurvaanyadhildaszepprobavolt 2018.06.18. 16:40:58
Terézágyú 2018.06.19. 08:03:49
"Pont annyian tudják feltörni a hálózatot, ahányan MAC címet tudnak hamisítani. "
És azok mennyien vannak??? A szomszéd simán feltöri?
Komolyan kérdezem, nem kötözködöm. Tényleg olyan sok ember fel tudja törni a wifi-hálózatot, hogy nem érdemes olyan szűrőt alkalmazni, amilyet a pószter is alkalmazott? Tehát rosszul tette a pószter, hogy MAC-szűrést állított be?
Snagal 2018.06.19. 08:45:35
Tudatosan nem hivatalos helyen vásárolsz majd csodálkozol, hogy a törvényi szabályozásokat nem csak akkor játszották ki amikor a telefont beszerezték hanem akkor is amikor vásárlói panaszt kell intézni...olyan Uma Thurman-es gagyi Schwepss reklámos felütéssel megkérdezném: Miért mire számítottál?
Persze az ilyen GSM boltokat jó lenne végre felszámolni és sóval behinteni a helyüket (meg persze csillámpónin is jó lenne lovagolni egy szivárvány tetején ha már álmodozásnál tartok:)) mert kriminális amiket művelnek aminek a mellékelt ábra az ékes példája, de sajnos pont az ilyen balekok tartják el őket fillérbaszás címén mer itt olcsóbb - aminek érdekében elegánsan átsiklik a tény felett, hogy nincs rá gyári gari csak a klozetpapírt érő bolti.
Sajnos erre csak azt tudom mondani, megérdemelted, reméljük a tanulópénz megtérül később. Okosba veszed a cuccot de utána már teljesen törvényi alapon működő panaszkezelést vársz - nem is értem...
Xezs7 2018.06.19. 08:45:38
Xezs7 2018.06.19. 08:48:28
Xezs7 2018.06.19. 08:51:16
Terézágyú 2018.06.19. 10:00:41
"Szerintem ne aggódj, nincs minden szomszédban linux guru pistike Kali linuxszal a fedélzetén."
Nem aggódom, nincs wifim :)
De éppen erre célzok, hogy mi értelme volt leszólni a szerencsétlen pósztert amiatt, hogy MAC-szűrést állított be?? Most kiderült, hogy az egyszerű próbálkozókat ez is kiszűri, a profik meg úgyis feltörik...
Pont ezt írtam korábban, hogy "Attól, hogy egy lakásajtót egy profi két másodperc alatt kinyit, még érdemes kulcsra zárni azt az ajtót... "
Rongyosgárda 2018.06.19. 14:14:39
A fenti esetben a boltos is meg a poszter is megérdemli a faszkorbácsot.
Boltos: egyszer találj emberedre, aki ilyen stílus után beutal a fogászatra!
Poszter: sufnigsm-ben csak vésztelefont veszünk, amit nem sajnálunk...
Tudod Te azt jól! 2018.06.19. 17:06:53
Xezs7 2018.06.19. 19:50:09
Fölösleges dolognak tartom a MAC szűrést. Sőt, mivel sokan nem tudják, hogy mi fán terem, van olyan ember is, aki WPA2 jelszót nem, csak MAC szűrést állít be. Na ez az igazi hamis biztonságérzet.
dafke csakazértis tizen4edik crazy one 2018.06.20. 08:37:04
Lyuck 2018.06.20. 10:04:01
Közöm nincs hozzájuk, de itt már az is baj ha nem ilyen elvakult homár b**i mindenki mint Ti :D
Tudod Te azt jól! 2018.06.20. 10:56:35
Xezs7 2018.06.20. 11:29:17
Xezs7 2018.06.20. 13:38:34
Tudod Te azt jól! 2018.06.20. 14:39:16
Tehát, ha van egy titkosítatlan hálózatod, egy kicsit fülelsz benne, és nagyon gyorsan találhatsz olyan MAC címet, amit elfogad.
Azért egy WPA2es titkosítást ennél kissé neheszebb megtörni.
Xezs7 2018.06.20. 16:43:52
Permetező 2018.06.20. 18:42:40
Gyula Kroutil 2018.06.21. 01:39:01
Balfredo Alfredo 2018.06.21. 18:49:17
Összeségében tehát nem értem, mi a baja a vállalkozónak, illetve ha ilyen rosszul megy bolt, miért erőlteti.
Xezs7 2018.06.21. 20:40:31
Szerintem ennek a vállalkozónak fogalma sincs arról hogy mi fán terem egy vállalkozás, csak valahogy elkezdte, aztán ott ragadt.
DarkWolf 2018.06.23. 09:34:13
na ugye
csak halkan megsúgom hogy udvariasság és türelem nem pénz kérdése, és neki lesz szar ha a bunkó stílus miatt az emberek máshol fognak pénzt költeni.
DagiBagoly 2018.06.26. 21:11:47
Téged baromira átvertek. A Samsung kb az egyetlen márka, ahol főpanel csere esetén sem változik az IMEI szám, így a számodra ismertnek vélt kopások a képernyőn csak képzelődés. Egy totál más telefont kaptál, mint amit leadtál.
Üdv, egy márkaszervizben dolgozó
Permetező 2018.06.27. 08:13:14
Üdv, egy permetező
Balfredo Alfredo 2018.06.27. 18:22:25
www.feosz.hu/hir/-920
spaceflex 2018.06.30. 08:30:54
De amíg a "hülyeöccsét" küldi a készülékért, aki nyilván tojt bele, hogy az valóban frankón működik-e, ezért innentől nincs miről beszélni. A telefont helyben teszteljük, ha kell órákig, ha hiba van, feldugjuk a seggébe a tulajnak, már ha ordenárén kezedené el a mondókáját.
A történet valahogy így játszódhatott le. Megkérte az öccsét, akinek nem volt kedve emiatt rohangálni, de elment nagy nehezen érte. Ott a boltban - a leírásokból kiderült, hogy a frankón napi 1 liter thoranize megívása mellett is- az idegbeteg tulaj, vagy minek nevezik magát, egy eldugott "kisfoscsalógsmboltban" bekapcsolta a készüléket, az bebootol-t és a háttérképként beállított nagy csöcsök megjelenésekor az öccs konstatálta, hogy itt bizony minden qrva jó(l megcsináltak)!
A készüléket átvette, gondolom még alá is írta, hogy minden oké. A spórólós készülék tulaj hazajön a drága nyaralásból és mindent ellenőriz. MAC, IMEI, SIM, és habzik a szája, mert minden más, ami neki eddig fel volt jegyezve!
Ezeket az infókat miért nem tudta leadni az öccsének? Ott (le)ellenőrizni, kb 5 perc lett volna, ha meg eleve ezárkozik tőle a boltos, akkor már nem is veszsük át a telefont.
Innetől kezdve nincs miről beszélni, a készülék tulajdonosa legközelebb olyan helyről vásárol, ahol valóban megbízhatóak a visszajelzések és nem ilyen "rég a süllyesztőben kéne lennie" boltokban keresgél a párjának nem ebbe az országba gyártott és nem hivatalos gyártói garanciával rendelkező készüléket.
Ettől függetlenül, a gsm boltban az a f@sz vegyen vissza az arcából, mert eddig valószinűleg nem lépett be oda olyasvalaki, az orrán kerszetül küldi a taknyát a fejében nem létező kocsonyás masszába. Pedig bármikor megtörténhet...
spaceflex 2018.06.30. 08:53:14
Amúgy meg sorry a pár elütött betűért, telefonról írtam gyorsban. :-)
Xezs7 2018.07.08. 21:58:22
Balfredo Alfredo 2018.07.20. 16:46:48
Ha van pecsétes papírod arról, hogy átvette fényképezőgépet és tartozékait, akkor jó, mert ártatlanság vélelme. Ha nem, akkor így jártál.