Tékozló Homár

Itt a remek Wizz Air újítás, a tolakodós jegy!

2018.11.14. 13:37 | Homár Hilda | 157 komment

wizz_luft.jpg

Régóta tudjuk, hogy a fapados légitársaságok végtelen kreativitással találnak újabb és újabb lehetőségeket arra, hogy pénzt húzzanak le az utasoktól. Ezek sorába remekül illeszkedik a Wizz Air újítása: a reptéren vásárolható check-in előremenős jegy, amiben persze nem a pénzért gyorsabb sorba kerülés joga az igazi nóvum, hiszen ez egy általánosan létező lehetőség, hanem, hogy ezzel a helyben vásárolható jeggyel egy olyan priority pulthoz rakétázunk, mely egyben egy normál check-int blokkoló sor is. Ritkán látni ennyire vérnyomásemelően direkt nyomós érvet a perkálás mellett.

Most mar kötelező feladni minden poggyászt, ami nagyobb mint egy tornazsák (40×20×30). Ma reggel egy és negyed órát álltam sorban csak a checkin-pultnál. A sor szinte egyáltalán nem haladt, az ok pedig a következő: az aljas wizzair reptéren vásárolható, sorban-előremenős jegyeket árul. Aki ezt megveszi, beengedik a többiek elé. Nem egy külön erre létrehozott kapuhoz, hanem a normal sorok elé.

Ma reggel (nov.5.) elszabadult a pokol, mert az egy félórán belül egyszerre induló x wizzair járatra, azaz többszáz utasra, 7 checkin-pult jutott. A sorba később érkező emberek pedig a hosszú sorokat látva elkezdtek elsőbbségi jegyeket venni. A szabály pedig az volt, hogy amíg volt ember a fizetős sorban, addig nem engedtek tovabb a normál sort. Mikor szót emeltem, a helyzet kezelésre teljesen alkalmatlan két wizzaires irányító megengedhetetlen hangot vett fel, es azt mondta, hogy vegyek elsőbbségi jegyet, ha tovább akarok jutni.

Borzasztóan igazságtalan, hogy 2 órával az indulás előtt a reptérre megérkezve, rendesen sorbanállva az ember kockára teszi a gépre való feljutását, azért, mert a wizzair egy ilyen szolgáltatást árul, es hozza ilyen szabályokat alkalmaz. Gyakorlatilag megtörténhet, hogyha nem fizetsz, akkor nem jutsz el a check-in pultig (több gépet szállítanak be egyszerre, melyek váltják egymást idővel), es a gép elmegy nélküled, mellyel a wizzair nyomást gyakorol, hogy vegyél te is tolakodós jegyet.

UPDATE:

A posztot elküldtük a Wizz Airnek,és megkérdeztük tőlük, hogy átmeneti vagy állandó intézkedésről van szó, illetve fennáll-e az a veszély, amit olvasónk ír, hogy esetleg valaki lemarad a gépéről, mert nem akar a gyorsabb sorért fizetni. Íme a válaszuk:

A Wizz Air mindenkori törekvése, hogy az alacsony viteldíjak mellett magas színvonalú szolgáltatást és kiváló utazási élményt nyújtson utasainak a foglalástól egészen a megérkezésig. Amennyiben ügyfeleink tapasztalata ettől eltérő, megköszönjük a visszajelzést és kivizsgáljuk az esetet. Ez történt az említett esetben is, jeleztük szerződött partnerünk felé a panaszt, kérve az ügy minél előbbi teljes körű kivizsgálását. Az érintett utasok elnézését kérjük a kellemetlenségért.

Wizz Air 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Facelessbook · www.dont.think.so 2018.11.14. 13:52:07

Priority vasarlasa eseten 55x40x23cm-ig nem kell feladni a csomagot, lehet vinni a fedelzetre.

káposzta 2018.11.14. 14:37:54

Már igazán meg lehetne baszni a wizzairt, szerintem a szokásos pár tíz milliós bírság helyett ha kapnának a pofájukba egy tízmilliárdosat, akkor utána kinyalnák az utasok seggét (vagy legalább elkezdenének légitársaságként működni).

Leadfoot 2018.11.14. 14:46:08

Most nem azért, de ez nem a Wizz biznisze, kár leszedni róluk a keresztvizet.

www.bud.hu/utazas/utazas_elott/check_in/fast_track_lane_gyorsitosav

Facelessbook · www.dont.think.so 2018.11.14. 15:06:43

@Leadfoot:
A poszter nem errol irt. Ezzel a biztonsagi ellenorzeshez lehet "eloretolakodni". Arra jo, ha peldaul mar a check-in pultoknal kigyozik a sor akkor a sarga kis automataknal lehet megvenni a Fast track lehetoseget. Ez a gyorsitosav a B terminalon a sor jobb oldalan, az A terminalon pedig attol balra talalhato.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2018.11.14. 15:19:12

A lengyelek egy éve csináltak egy "Sorban állás" nevű társasjátékot. Akik éltek a 80-as években, azoknak remek szórakozás, a fiatalabbaknak plusz történelem óra. Itt van olyan, hogy tolakodó kártya. Meg olyan, hogy rosszat mondtál a rendszerről, a sor végére állsz.

index.hu/kultur/2017/12/23/sorban_allas_tarsasjatek_ajanlo/

Darth Revan 2018.11.14. 15:25:59

@Leadfoot:
ez mas. ez kulon sav a biztonsagi ellenorzeshez.

Amugy a megoldas: nem kell a wizzairrel utazni. ha eleg sokan elpartolnak toluk akkor elobb-utobb elkezdenek bevezetni utasbaratabb ugyintezest. De amig a sok hulye gondolkozas nelkul megveszi a mindenfele hulye kiegeszitest, addig a wizzair sem fog vlaltoztatni

OneBall · http://oneball.blog.hu/ 2018.11.14. 15:58:39

@Csokis: az milyen jó kis játék! Remek levezetés egy összetettebb stratégia után.

Terézágyú 2018.11.14. 16:16:30

Láng Attila D. :
"Majd lesz visszatolakodós jegy is, amivel hátrahúzhatod azt, aki tolakodós jegyet vett, meg tolakodó-tolakodós jegy, amivel megelőzhetsz két olyat, aki tolakodós jegyet vett, meg szupertolakodós jegy, amivel bárkit, akinek nincsen tolakodós jegye, visszaküldhetsz a reptér bejáratához, meg késleltetős jegy, amivel az utánad következő egy dobásból kimarad…"

:))))

Hörömpő cirkusz világszám 2018.11.14. 19:06:07

Ez a hosszas sorban állás nem csak a tolakodós jegy bevezetése miatt van, hanem azért is, mert a Wizzair járatonként egy pultot fizet a földi kiszolgálónak, plusz egyet a quick check-in-re. Régebben terhelés alapján számolták, vagyis az előre jelzett csomagfoglalást megnézték és 36-40 felvétel/pult/óra áteresztőképességet alapul véve kérték le a check-in pultokat. A Wizz ebben a Ryan után ment, csakhogy míg a Ryan-nél dedikált check-in van, addig a Wizz common check-innel dolgozik.

nyúúúlacska 2018.11.14. 19:59:52

1,5 éves korom óta rendszeresen repülök és rohadt jól elvoltam eddig a fapadosok nélkül, nem hinném, hogy ez valaha változni fog. Én is azt mondom, hogy bojkottálni kellene mindenkinek a fapadosokat. Régi szép idők, amikor egészen más összetételűek voltak az utasok, mert jóformán kiváltság volt a repülés... Most meg minden paraszt meg birka szaré'-húgyé' repked a viccerrel meg a rájennel, azok hülyék lennének addig bármit utasbarátabbá változtatni, ameddig azt látják, hogy a sok agyatlan így is tejel nekik.

asdf 2018.11.14. 20:07:22

@Facelessbook: ez jo, csak mivel sokan nem szeretnek szopatni magukat a repterre valo korabban erkezessel, a checkinpultos sorban allassal, az esetleges lopassal, az erkezo repteren pedig a csomagra valo 5-15 percnyi varakozasra, igy erosen megnovekedett az igeny a priority-re; am ennek szama limitalt, valami 90 koruli gepenkent, ezt pedig eloszor karacsonykor, utana meg kb. majustol a nyaralasi idoszakban fixen ki is fogjak utni az utasok, ergo lesz olyan, aki venne priot, de mar nem tud, mert eladtak az osszeset, es igy kenytelen feladni a csomagjat.

asdf 2018.11.14. 20:17:06

@nyúúúlacska: a masik oldalrol nezve pedig: ha nem lenne fapados, lehet, hogy tizevente egyszer repulnek csak (esetleg akkor sem). Igy meg akar olyan "elmebetegseget" is csinalhatok, hogy kiugrok Hollandiaba egy egynaposra az egyik kedvenc zenekarom lemezbemutato koncertjere, mert 7.5 ezerbol megvolt a returjegyem Eindhovenbe.

Gtusa 2018.11.14. 21:21:06

@Terézágyú: Ez hatalmas. De ne adjunk nekik ötleteket...:-)

illiana 2018.11.14. 21:25:44

Nem tudom miért gond ez a posztolónak. A fapados jegy x városba 7 ezer a priority meg 28 ezer. Ha már 3x árat fizetek jogomban áll a gyorsabb útat választani. Hihetetlen olcsó lett a repülés, a repülőgép/oktatás/felhasznált kerozin árához viszonyítva igy valahogy keresni is kell. Akinek ez igy nem tetszik annak van normális légitársaság ahol nem kell órákig a sorban ácsorogni.

mansouri 2018.11.14. 21:27:18

Vasárnap jöttem Wizz Airrel Lutonból, ott szó nem volt megvásárolt előretolakodásról. Helyette a szintén jó másfél órás sorbanállás közben időnként a check-ines elkiáltotta magát, hogy a tel-avivi (majd bukaresti, és így tovább) gép utasai jöjjenek a sor elejére, mert mindjárt last calljuk van. Tehát összeömlesztik az utasokat egy sorba, majd a sor elejére veszik azokat, akiknek előbb indul ugyan a gépük, mégsem érkeztek a reptérre időben. Ez se tűnik ésszerűnek, mert ezek szerint hiába áll be valaki a sorba akár 3 órával indulás előtt, akkor se fog előbb a kapuhoz érni, csak azt éri el, hogy többet áll sorban a check-innél.

illiana 2018.11.14. 21:33:01

@nyúúúlacska: ez pontosan igy van. Régen nem mindenkinek volt lehetősége repülőre ülni igy az utazóközönség is válogatott volt. Ma ezt a felsokategorias járatokon lehet már csak tapasztalni. Ma már a fapados olyan mint a hármas metro utazóközönség délután.

zelmavagyok · http://sikospálya.blog.hu 2018.11.14. 21:35:42

@asdf: Úgy tűnik, vagy a pénzünkkel fizetünk, vagy az időnkkel, mindkettővel már nem jövünk ki jól, az biztos.
(Az "egynapos retúrjegy Eindhoven-be" témáról az jut az eszembe, milyen nagy szám volt gyerekkoromban egy vidéki utazás is, mondjuk Pestről a makói nagymamához. Családi program, sorbanállás:), jegyvásárlás, alaposan kidolgozott helyfoglaló stratégiákkal, mondjuk a 60-as években. Most más minőségben élünk, egy fapados repülőút miatt dilizünk ugyanennyit, még mondják, hogy nem fejlődtünk semmit:).

anyadmajma 2018.11.14. 21:55:44

@nyúúúlacska: hát, az én szüleim is gerinccel születtek, sajna, így nem voltak bolsevikok. Én is örököltem a gerincet, sajna, így nem vagyok bolsevik. Szóval nem nagyon telik minden héten repjegyre, főleg nem biznyic-klasszra. Ha érted, hogy én meg mire célzok.
Ja, és nem is tudom lenézni a szegényeket azért, mert nincs pénzük.
Nem is leszek jó keresztény se, ez van.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.14. 22:12:40

@illiana:
A gond nem az, hogy aki extra szolgáltatást lehet venni, amivel esetleg hamarabb engednek be.
A gond az, hogy aki vett egy normál jegyet, és kiment bőven időre, az nem kerül sorra.
Kivéve, ha fizet pluszban, utólag. Ezt máshol úgy hívják, hogy védelmi pénz.

Gandosz 2018.11.14. 22:14:50

Vihar a biliben.
Van akinek semmi nem jó. Ha ingyen pezsgőt szolgálna fel a Wizzair, akkor is panaszkodna, hogy miért nem Dom Perignont ad. Szánalmas.

Gandosz 2018.11.14. 22:15:51

@Comandante en Jefe: Hányan késték le a gépüket? Na? Hányan?

FDToth 2018.11.14. 22:15:53

Wizzair nalam tiltolistas, inkabb fozezek tobbet par ezerrel, mint veluk szenvedjek.

Gandosz 2018.11.14. 22:17:28

@FDToth: kemény vagy, talán majd megroggyantod őket a bojkottoddal, hahaha

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.14. 22:21:59

@Gandosz:
Nem ez a kérdés, hanem hogy hányan fizettek azért, mert attól tartottak, hogy lekésik a gépet - holott időben ott voltak. Attól a ponttól, amikor az alkalmazott azt mondja az utasnak, hogy úgy tudja elérni a gépet, amire jegyet vett és amihez időben kiment, hogy külön pénzt fizet érte, erre minden okuk meg is van.

élhetetlen 2018.11.14. 22:23:05

@nyúúúlacska: Hát , nyúúúlacska, szép állat vagy, és megnyerő. Ja, nem. „Régi szép idők, amikor egészen más összetételűek voltak az utasok, mert jóformán kiváltság volt a repülés... Most meg minden paraszt meg birka szaré'-húgyé' repked”. Megértem, hogy elrettentő lenne egy levegőt szívnod a pórnéppel, szerencsére nem kényszerülsz rá. Ha meg a biznisz klasszon is megjelennek a rangodon aluliak, hát nyergelj át a magánrepülőre, nehogy már a kiváltságos szférádba begyalogoljon egy gyalog!

Gandosz 2018.11.14. 22:26:27

@Comandante en Jefe: Inkább csak lötyögni vagy kakilni szerettek volna a sorbanállás helyett.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.14. 22:26:33

@Gandosz: na még egy majom, amelyik nem érti, hogy miért baj, ha egy cég nem végzi el az alapszolgáltatást, amire leszerződött - egész addig, amíg egyszer meg nem szívja

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.14. 22:27:50

@Gandosz: ja, hogy te ott voltál. gondolom, a wizz képviseletében, ez elég sok mindent megmagyaráz.

illiberális 2018.11.14. 22:30:27

@FDToth: Pár ezerrel? Most néztem meg a legtávolabbi wizzair járatot (Dubai) wizzairrel kb. 40eFt (persze mindenfajta extra nélkül) a másik alternativa Emirates közel 200eFt!! Oda-vissza ez már több mint 300eFt!! Hát biztos van olyan akinek ez sem számít de szerintem nem sokan vannak legalábbis Magyarországon. Ennyi pénzért én bizony sorban állok és az sem érdekel ha néhány "burzsuj" megelőz ezelőtt is voltak pofátlan tolakodók ezek legalább fizetnek érte! Én még sohasem maradtam le Wizzair gépről persze én mindig időben kint vagyok a reptéren és rászánom azt a 2 vagy 3 órát a beszállásra amit javasolnak.

élhetetlen 2018.11.14. 22:37:30

@illiana: Hjah, azok a régi bálok, meg nizzai és fiumei nyaralások… Most meg akárki elmehet a tengerpartra is, és lehet, hogy bele is botlasz. Tényleg felháborító! Hogy tönkrement a világ!

FDToth 2018.11.14. 22:53:23

@Gandosz: ez nem kemenykedes. Nekem rosszak a tapasztalataim veluk, ennyi.

FDToth 2018.11.14. 22:55:03

@illiberális: 40? Nane. Min 200, felx rate-tel. Nem kezivel mesz, 5-6 orat utazol. Akkr mar emirazes 30-40nel tobbert, kajaval, kenyelmesebbek, kulturalt korulenyek kozott.

Gandosz 2018.11.14. 22:56:20

@illiberális: ezeknek mondhatod; ha a wizzair Dom Perignont szolgál fel ingyen, akkor is kritizálják, hogy miért nem üveg pezsgőspohárban szolgálta fel; azt nem tudják a majmok, hogy az előírások miatt

lapointe 2018.11.15. 02:33:40

Emberek, azt kellene megérteni, hogy kb. 15 éve utaztam először életemben Párizsba, 50ezer volt a jegy a mi édesjó Malévünkkel. Most legutóbb a Wizzel kb. 35. Namármost, összehasonlításképpen, mennyi is volt mondjuk 15 éve a buszjegy, vagy akár egy liter benzin? És mennyi most?

lapointe 2018.11.15. 02:43:10

Szóval, előző hozzászólásomat kiegészítve, baromi olcsó lett a repülés. Olyanok előtt is megnyíkt s lehetőség, akikazelőtt nem is álmodhattak róla. Egy diák, aki egy hàtizsákkal utazik, vagy egy Németországban élő munkás, aki a családjához jön haza havonta, illetve sokan mások, akiknek nincs elég , de utaznia kell, sorbanáll, kivár, stb. éAkinek meg vannak igényei, az ráfizet, ennyi. Ez a fapados üzleti modell. Ja és arányaiban igy is jóval olcsóbb, mint smikor még nem volt.

megamedve 2018.11.15. 05:45:18

Tökéletes!
Előbb-utóbb mindenkinek muszáj lesz ilyen jegyet vennie, ha azt akarja, hogy esélye legyen a gépre jutni.
Így lehet pénzt csinálni a meleg levegőből.

megamedve 2018.11.15. 05:50:12

@illiana: így van.
És a fapadosok nem csinálnak mást, mint ennek a rétegnek kiszolgálják az igényeit.
Olyan szinten, amit azok meg tudnak fizetni.
Ennyi

xlngx 2018.11.15. 07:08:12

En regebben vettem egyszer egy ilyen 1500 as priority jegyet es nekem ott azt mondtak hogy ezt nem a wizz arulja hanem a BUD. Ettol fuggetlenul a wizz ezzel az uj poggyasz szabalyzattal rendesen kicseszett mindenkivel.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 07:27:31

@megamedve:
Akkor volna ennyi, ha az utas a kifizetett árért el is jutna A-ból B-be.
A gond akkor van, amikor az igények kiszolgálása nem történik meg. Vagy többet fizet, mint amennyiért jegyet váltott (megkötötte a szállítási szerződést a céggel) vagy nem jut el a céljához. Ez sima szerződésszegés, másképp mondva átb.szás, és jogellenes magatartás.

Fülig José 2018.11.15. 07:30:55

nem értem bazmeg.. van elsőbbségi jegy, jár hozzá hogy tapenolhatod a motyód egész úton, van olyan hogy helyfoglalás, ülhetsz a macád/bikád mellé. az itt postoló fogtechnikus gondolom kb. ingyen szeretett volna eljutni A-ból B -be, a többi hajlandó volt kicsit többet áldozni rá, ezért nekik gyorsabban ment. ez az élet Babocsai néni... ha spur vagy, vársz, vagy mész gyalog.
ui. ez egy discont légitársaság, örülni kell annak, hogy nem kell "evezni"! kiszámolod ügyesen, mennyi lenne ugyanez az út kocsival (bárhova), mennyi időt venne igénybe aztán kussolsz. tököm kivan a fillérb.szókkal, de tényleg! ezeknek semmi sem elég óóócsó..

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 07:32:34

@xlngx:
Vélhetően a BUD árulja, de ez az utast nem kell, hogy érdekelje. Ő a jegyét a Wizztől vette, és abban benne van, hogy az adott gépre -ha időben megjelenik- felveszik utasnak. Ha a légitársaság által erre megbízott cég képviselője olyan infót ad az időben megjelenő utasnak, hogy ha nem akarja a gépét lekésni, fizessen pluszban, az gáz.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 07:36:01

@Fülig José:
Mert nem olvasol figyelmesen. (Nem vagy vele egyedül).
Nem az a baj, hogy minden plusz xarságért fizetni kell.
Az a baj, ha az alapszolgáltatás elvégzéséért utólag beszednek pénzt.
A légitársaság dönti el, hogy mennyi a jegy, de ha eredetileg hétezret kér, és utólag azt mondja, hogy na fizess még kettőt, hogy elvigyünk, az nem kóser.

Fülig José 2018.11.15. 07:43:19

@Comandante en Jefe: te mit olvastál???? mert itt ilyen nics leírva. az van, hogy spúr józsi megvette az alapalapalap jegyet, aztán rinyál, hogy: más gyorsabban jut a csekkinhez, meg a gépre, meg nem adja fel a pakkot (ez külön bosszant, a legajjjja.com a másfészoba-wc-t komplett felhúzni a fedélzetre mer' én nem fizetek a csomagér (se)) eddig tajparaszt géza úgy oldotta meg a mennybemenetelt, hogy kiállt 4,6 órával korábban a reptérre, mindenhol tolakodott kicsit meg volt benne futás is, és tratatá! először léphetett a fedélzetre, b.szhatta fel a kuffert a csomiba és ülhetett bárhova "majd később ledumáljuk" jelszóval. most meg a hosszúcsöcs van, oszt rögtön itt ajvékol mindegyik. lehet fizetni az extra szolgáltatásokért, ha nem tetszik ki lehet várni a sorát.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 07:44:18

@Fülig José: persze nem voltam ott, és ugye hallgattassék meg a másik fél is, de feltételezve, hogy tényleg 2 órával korábban kint volt a posztoló, és tényleg elhangzott, hogy "hogy vegyek elsőbbségi jegyet, ha tovább akarok jutni.", akkor fennáll, amit írtam.

(Ha az utasfelvételnél el akarták volna oszlatni a kételyeket a légitársaság tisztességes viselkedésére vonatkozóan, akkor ugye mondhattak volna olyasmit, hogy "nyugalom, mindenki feljut a gépére, aki időben itt volt, csak akinek nincs elsőbbségi jegye, annak várnia kell".)

Fülig José 2018.11.15. 07:48:15

@Comandante en Jefe: nem védem én a társaságot, nem tisztem. de eddig ilyen nem volt, mehettél vonattal lassan de drágán vagy kocsival kicsit gyorsabban de még drágábbban. (meg biciklivel meg gyalog...) most mehetsz villámgyorsan de olcsón, de ezeknek az alakoknak nem lehet jót tenni. én repülök erre-arra, megveszem a prio-t meg a helyjegyet oszt jónapot. még mindig kb ingyen utazom, a korábbi lehetőségekhez képest. ha nem fussa extra 30€ ra akkor nem kell utazni v. nem kell pofázni.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 07:48:36

@Fülig José: A posztoló leírta, hogy 2 órával korábban kint volt, és hogy a sor _egyáltalán_ nem haladt, és hogy azt mondták neki, ha be akar jutni, fizessen pluszban.

Kevés dolog van benne az alapárban, de az, hogy a repülő elviszi, és hogy a szükséges korrekt tájékoztatást megkapja, az -törvény által kötelezve- igen.

Fülig José 2018.11.15. 07:52:55

@Comandante en Jefe: igen, persze. ezzel szemben a pali elutazott, különben arról szólna a poszt, hogy: WÁÁÁÁÁWÁWÁÁÁÁWÁÁÁÁWÁÁÁÁÁÁÁ a Wizz itthagyott..... a wizz nem fog ügyfélkezelési nagytérdszalagot kapni sose, de ha ott állsz a csekkinnél, el fognak vinni. ahogy tippelem, emberünk nem vett pankrációs jegyet de elvitték.

Artie 2018.11.15. 07:54:12

Bájos, amikor valaki ilyen wizz- meg ryan-féle olcsó szarokkal repül, és csodálkozik, hogy mindenhol lehúzzák. A 800 forintos csirkemell is felére megy össze, vegyél 3000-est.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 07:55:45

@Fülig José: nyilván a wizznél és a ryannél most, ha pl. nagy kézipoggyász méretű csomagod van, ez az egyetlen értelmes választás.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 08:05:27

@Artie: Bájos, amikor valaki nem veszi észre, hogy nem mindenki dönti el maga, hogy hova akar repülni, és mikor. Nem csak London és Frankfurt van ám a világon.

Az olcsóság nem ok az átbaxásra.
Minden szereplő teljesítse a szerződésben vállalt kötelezettségét. Nem többet, de annyit.
A repülés és a piacos kofák közti különbség, hogy előbbi egy szigorúan felügyelt üzletág.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 08:07:38

@Fülig José: Ja, nem írja, de gondolom, hogy kifizette a védelmi pénzt. És most ezért -mivel a cégnek ügyfélszolgálata gyakorlatilag nincs- itt panaszkodik. Ha így történt, szerintem jogosan.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.11.15. 08:31:59

@Comandante en Jefe: de ne gondold túl. Ha nem írta, hogy vett, akkor nem vett. Ha nem írta, hogy lekéste, akkor nem késte le.

the crow 2018.11.15. 08:35:18

A magyarázat egyszerű, akinek kevésbé vannak kötélből az idegei és nem akar 2 óra sorbanállás után egy last callra, megjelenni az fizessen pluszt. Ez az úgynevezett szegmentálás egy durva verziója, azaz különböző célcsoportok különböző elbánásban részesednek. Itt speciel megszívják. Persze, mint az életben sokszor a rendesek, lelkiismeretesek, előre gondolkodók járnak rosszul (érzik magukat szarul már a szabadidejük első óráiban is), a törtetők, pénzzel megoldjuk, leszarjuk a másikat tolakodóknak meg meg sem emelkedik a pulzusa. Egy kis humanizmus és az egy checkin pulthoz is ki tudnának alakítani kordonnal akár három sort, cél v. beszállási idő szerint.

2018.11.15. 08:43:23

Az egész a marketing hibája, mert a filléres jegyek ígéretével próbálnak balekokat fogni, abból meg van bőven. Rá kéne jönni, hogy a nyilvánvalóan átverésekkel tarkított hétezer forintos jegy helyett egy becsületes 25 ezer forintos jegy kéne (csak hasraütöttem a számokkal) és akkor rendben vagyunk. Szerintem lényegesen kevesebb utas nem lenne, mert a példánál maradva a 25-öt nagyjából most is behajtják, csak a szöveg félrevezető. Úgy viszont elégedettség is lenne, ha meg lekopik 10-20% potyázni vágyó utas, akkor se nagy veszteség, mert teljes áron mennek az utak.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 09:01:31

@Kolompár Magneto:

Nem mindenki igényli ugyanazt a szolgáltatási szintet, és ezzel nincs önmagában baj.
Nem feltétlenül hajtják be a 25-öt, ennél jóval olcsóbban is lehet utazni (erről szól mondjuk a fapados blog).

Nézd meg az EasyJetet. Ott is vannak olcsó jegyek - ha nem is hét, de mondjuk tizenegykétezer forintért - de mégis meg tudják oldani korrektül a dolgokat.

Sir Galád 2018.11.15. 09:01:35

Nem csak tolakodni lehet a jegyért, hanem két csomagot felvinni a gépre (az egyik lehet a cikkben említettnél nagyobb). A kivitelezés tényleg béna, gondolom része annak, hogy vegyél te is priority jegyet. A vicc az, hogy végül egyszerre engednek fel a gépre, szóval kb. tök mindegy mindkét oldalról nézve, de a csomag miatt van akinek megéri.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.15. 09:04:11

@onlajnok: "Ha nem írta, hogy vett, akkor nem vett. "
OK!
nem zárom ki, hogy így történt. :)

@the crow:
"A magyarázat egyszerű, akinek kevésbé vannak kötélből az idegei és nem akar 2 óra sorbanállás után egy last callra, megjelenni az fizessen pluszt"
Ez addig van rendben, amíg az utas biztos lehet benne, hogy bár várnia kell, de sorra fog kerülni. Amikor kap egy ezzel ellentétes tájékoztatást, onnantól ez puszta átverés - még akkor is, ha végül elviszik.

herk 2018.11.15. 09:08:36

@onlajnok: de ne gondold alul.
Attól, hogy nem nem vett, az még nem azt jelenti, hogy minden rendben.
Az, hogy nem következett be egy esemény, nem jelenti azt, hogy minden rendben.
Pl: látom, hogy majdnem elütöttek egy embert a zebránál.
A gond attól még létezik, hogy nem következett be az esemény.
Meg ugye azokról is beszélnünk kell, aki megvette emiatt a tolakodós jegyet, utólag, csak nem panaszkodik irásban, inkább elengedi a dolgot. Gondolom vannak jónéhányan.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.11.15. 09:14:26

@herk: nem erre gondoltam a "ne gondold túl"-al. Hanem arra, hogy ne feltételezzünk olyat, amit nem írtak. Próbáljunk arra szorítkozni, amit leírt az ember. Nem mondom, hogy ez így rendben van, bár hozzátenném, hogy én még ilyet sosem tapasztaltam, szeptemberben utaztunk, nagy feladott csomaggal, tehát kénytelenek voltunk beállni a sorba és pont ebben az említett hajnali, kora reggeli időpontban. Számos wizzair járat indult nagyjából egy órán belül, köztük a miénk is és emellett sok más társaság járata. Nagy volt a sor, de olyan gyorsan lement a becsekkolás, hogy mi is meglepődtünk, pedig egy átlag emberhez képest elég sokat repülünk. Nyilván ez nem jelenti azt, hogy mindig ilyen flottul megy.

Etniez 2018.11.15. 09:15:58

Nem utazom már Wizzairrel, ezt javaslom a posztolónak is.
Fapadosok között is a legalja lett.

Etniez 2018.11.15. 09:20:14

@Darth Revan: És már nem is olyan olcsó. Megyünk haza Karácsony körül, British Airways retúr 320 Font két személyre. Ugyanez Wizzairrel, piority-vel 280.
Ha gebasz van, Ba küld másik gépet, átfoglal, kártérít. Wizzair meg otthagy a faszba, max kapsz hétfontos vouchert a reptérre. Megéri?

hummel8 2018.11.15. 09:25:01

mi most gondolkodtunk egy februari tenerifai uton…

Bar a Wizzair azert merhetöen olcsobb mint a többi, a legutobbi utasotthagyos bulijuk es az azzal kapcsolatos hozaallasuknutan atgondoltuk megeri-e...

OK, hogy cask 0,1 % az esely hogy otthagynak, de ha belefutsz, onnan Teneriferöl menetrendszerintivel ket gyerekkel kb 3-4000 EUR lenne egy azonnali hazaut, amit utana nem fizetnek ki + az ideg… szoval abcug viccer, rohaggyanak meg :-)

Mi0 2018.11.15. 09:30:23

@nyúúúlacska:
Király jótanácsok, csak az van hogy nem mindenki évente egyszer repül kicsymmel Tenerifére, hanem vannak akinek például a munkájához tartozik és hetente kell repülniük valahova (anyavállalat/kirendeltségek/beruházási helyszínek stb). A nagyobb cégeknél nem te veszed magadnak a jegyet hanem szerződött utazásszervezők, nem dönthetsz hogy mivel repülsz. Akinek ugyanilyen a melója csak kis cégnél/szabadúszóként, annak pedig nem évente egyszer kell rádobnia a pluszpénzt „végül is megérdemeljük, menjünk már kényelmesen kicsym” felkiáltással, hanem 2-300 rugót jelenthet havonta, több milliót évente - még egyszer mondom, munkaköltségként, amivel ugye a saját fizuját, a magánéletében elkölthető pénzt csökkentené. Ebbe is gondoljatok már bele, csekonicsok.

hummel8 2018.11.15. 09:37:07

@Mi0: melyik nagyobb ceg repültet Vicc_Airrel?

nem bolonduljunk mar meg... normalis ceg nem vesz naluk jegyet… aki meg ilyen tre ceggel küldi a munkatarsait ceges utra, azt ott kell hagyni a verbe…

"..A nagyobb cégeknél nem te veszed magadnak a jegyet hanem szerződött utazásszervezők, nem dönthetsz hogy mivel repülsz..:" Ez baromsag.. a ceg mondja meg az utazasszervezönek, kivel repülhetsz… ha a ceg persze ultrastzarrago, az mas..

nalung Wizzair/Ryanair fel sem merül mint opcio...

"..hanem 2-300 rugót jelenthet havonta…" szabaduszokent, havonta ??? Naponta ingazol Tiranaba vagy ez hogy jön ki ???

dr. mesterséges színezék 2018.11.15. 09:38:18

Azt hiszem, amíg a BKV is be nem vezeti a felszálláshoz ezt a módszert, sokan nem fogják megérteni, hogy mi benne az aggályos: kár a gőzért!

Fülig José 2018.11.15. 09:51:10

@Kolompár Magneto: pont ez az! ingyen utazna a paraszt, kufferral a fedélzeten (a tegnapi tőtöttkáposzát zabálná, ha fel bírná vinni a fedélzetre) de a szolgáltatás nehogymá tükrözze a jegy árát... az legyen olyan mint a dagadtcigány magángépén...

szkepi 2018.11.15. 09:55:36

@káposzta: nem tudom mi bajod van. egyszerűen szarul ébredtél? Én rengeteget utazom wizzairrel és még soha olyan bicskanyitogató szitum nem volt. Mi történt, hogy így gyűlölöd a wizzairt?

hummel8 2018.11.15. 10:16:07

@Fülig José: szerintem normalis ember ezt nem nem varja el..

de azt igen, hogy azert a penzert, amit kialkudtatok (tehat megvetted a jegyet) elvigyen es vissazhozzon…

De az a hozzaallas, hogy ha kimarad a gep akkor "igy jartal" azert az eleg erös…

plusz az hogy az ügyfelszolgalat szextelefon aron elerhetö, es egyszerüen szarik a kedves ügyfelre...

Máttyáskirály 2018.11.15. 10:18:43

@Kolompár Magneto: igazságod vagyon. Senki nem vitatja egy opcionális extra szolgáltatást és annak többlet költségét A baj az, hogy a megvalósítás töketlen módjából adódóan az extra szolgáltatást meg nem vásárlók helyzete negatívan és kiszámíthatatlanul változik (ma 2 óra a reptéren vagy lehet inkább 4 kell ? ... kell új bőröndszett ? )
Azt kellene végre felfogni a Wizzairnek is - esetleg a kreatív- marketing lecserélése árán is - hogy a vevő nem hülye, senki sem a jegy lista alapára alapján vásárol ( kb az utasok 5%-a utazik annyiért .... nincs csomagja, nem akar senki mellé ülni) az csak az iparágon belüli faxméregetés eszköze ..... A vevők tudunk összeadni.
Ha jó az ár, boldogan utazunk a meghirdetett listaár 3x végösszegén is akármilyen "extrák" adják ki, csak KISZÁMTHATÓ legyen a szolgáltatás, ne kelljen minden egyes utazás előtt végigrágni magadat az aktuális szarakodáson, ezen a héten éppen hány x hány centiméteres és milyen szinű bőröndöt lehet felvinni, miért mennyi "büntetést" kell fizetni ..... Ugyanazt a pénzügyi eredményt sokkal kevésbé vevő-szivató módon is el lehet érni.
Azt gondolom az utóbbi egy év bohóckodásai a csomag szabályokkal valszeg többe került mint amit hozott ( késések, rakodó munka, reputáció ) és sok külföldi reptéren be sem tudják/akarják ezt a sok hülyeséget tartani - lásd bőrőnd gép mellett hagyása.

Szóval a kevesebb (bonyolultság, marketinges, analyst) néha több élmény a vevő oldalon ugyanolyan eredmények mellett :)

Egyébként szeretem a Wizzairt, sokat repülök velük.

hummel8 2018.11.15. 10:20:24

@szkepi: erre mondjak, hogy amig nincs baj, addig nincs baj…

Engem az zavar, hogy ha beüt a villam, akkor nyiltan es arrogansan less@rjak az ügyfelet, otthagynak, es oldd meg ahogy tudod…

Ez mondjuk Londonban bnem akkora gond… de ha Tiranaban, Sziciliaban vagy Tenerifan otthagynak, akkor azert lehet kapaszkodni….

KaTe 2018.11.15. 10:23:42

Elérte a gépét a posztoló? El.

"es azt mondta, hogy vegyek elsőbbségi jegyet, ha tovább akarok jutni."
- nem lehet, hogy a precíz visszaemlékezésből kimaradt egy "gyorsabban" szó?!

"Gyakorlatilag megtörténhet, hogyha nem fizetsz, akkor nem jutsz el a check-in pultig"
- gyakorlatilag nem történt meg, csak elméletileg, ugyanis - gyakorlatilag - a posztoló elérte a check-in pultot és mivel nem tud másról, akinek nem sikerült volna még kapuzárás előtt, ezért - gyakorlatilag - amit a posztoló leírt az egy rosszhiszemű feltételezés, vádaskodás, hitelrontás, stb.

Fülig José 2018.11.15. 10:25:19

@hummel8: az ügyfélszolgálatot adom, egyszer rájenéket kellett volna elérni, na...közel voltam az agyvérzéshez. a törölt járatot is, decemberben húzok Jordániába de nem merem kifizetni a bérautót mert mivan ha ezt is törlik mint az októberi egyik járatot?
de ezek, akik itt nyínak olyanok, akik a BKV-n is bliccelnek aztán jár a pofájuk hogy egy kazal fos a szolgáltatás és ezért ők nem fizetnek...de utazni azért utaznak rajta... itt sem hajlandók 1 megb.szott fillérrel sem többet fizetni mint a minimum, de üljenek egymás mellett, ne kelljen várni se a csomagra (nemhogy INGYÉ vihessse magával a nagyfater első világháborús túlélőkufferját) és lehetőleg sorba se kelljen állni...

KaTe 2018.11.15. 10:28:51

@hummel8: Szerencsére ilyesmire viszonylag ritkán kerül sor, ellenben ez nem csak a fapadost, hanem bármelyik légitársaságot érintheti. Aztán csak a helyszínen derül ki, hogy miféle segítséget kapsz, de abban azért ne legyél olyan biztos, hogy egy drágább jegyért cserébe majd jobban kinyalják a valagad. Ezzel a hozzáállással inkább ne repülj. Pláne ne Tenerifére. Mellesleg, Londonban miért nem akkora gond? Ugyanakkora gond, mintha a helyi volánbusz elfelejt elindulni a megadott időben. Maximum a kárérték nagyobb.

lenörd hofstadter 2018.11.15. 10:35:18

Az ilyen poszter féle szerencsétlenekről mindig az ugrik be amikor teletankolom a suzukit, a mellettem álló felsőkategóriás, 15 éves telefingott romba az előző lámpánál még dölyfösen kibámuló faszfej kétezerért tankol...
Magyarország az "éhező majmok" országa, banánra egyik "gazdinak" sem fussa...

ekat 2018.11.15. 10:40:14

@nyúúúlacska: Nem tudom, miért fárasztottad magad, egyszerűbb lett volna leírni azt, amiért ideírtál, miszerint: Én felsőbbrendű vagyok, bibibíííí!

ekat 2018.11.15. 10:43:55

@Gandosz: Hát pedig szilveszterkor az Emirates üvegpohárban adta a pezsgőt. :)

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.15. 10:45:33

@Fülig José: játszunk el a gondolattal: mindenki olyan előrelátó, rutinos és intelligens, mint te. Mindenki priority-t vásárol. Ugyanúgy sorba állnál, mint most, a priority nélkül.
Te hát ne oszd az észt, örülj, hogy vannak nálad butábbak.

Fülig José 2018.11.15. 10:47:51

@Igazamvanvagyigazamvan?: én hát nem osztom, mindössze megjegyeztem, hogy vannak akiknek a szar sem elég büdös...

megamedve 2018.11.15. 10:50:14

@Comandante en Jefe: Persze. Vagy fogyasztóvédelem. Mindkettő hatása: picsafüst...

ekat 2018.11.15. 10:50:25

@hummel8: Én is a Tenerife miatt nézegetem pont a Wizzair-t és a Ryanair-t is, de nem merek belevágni, basszus.... nem mentem még velük soha. Így lesz vagy 300e kettőnknek a jegy, uagyanannyi, mint most New Yorkba volt. :(

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.15. 10:55:03

@Fülig José: nézd, köttetik egy szerződés, miszerint a vízér elvisz téged a kijelölt célállomásra. A körülményeket részben törvény, részben a társaság saját üzletpolitikája meghatározza.
Te annyit tehetsz, hogy ott vagy időben, a csomagod limiten belüli, a közlekedés feltételeinek megfelelsz. Aztán lekésed a géped, mert a vízér megváltoztatja a szabályokat. Előre enged utasokat, nem, nem elsőbbségi beszállást biztosít, hanem blokkolja a sort a check-innél.
Szerinted te, mint utas szegtél szerződést?

Gondolj bele, hogy felháborodnál, ha a gépre nem engednének fel, mert lépcsőhasználati díjat kell fizetni, ami ott derül ki.

Fülig José 2018.11.15. 10:59:42

@Igazamvanvagyigazamvan?: ezen túlvagyunk, olvasd feljebb. senki nem késte le a járatot, hogy emberünk vett-e tolakodóst, az nincs tisztázva. szabály nem változott, csak keresett a víz mégegykis pénzt. mindenki feljutott valszeg, csak az alapszolgáltatást fizetők még többet szoptak.

Etniez 2018.11.15. 11:09:54

@megamedve: Perelek. 3 éve húzódik az ügy.

hummel8 2018.11.15. 11:13:51

@KaTe: Felreerted..

"..Aztán csak a helyszínen derül ki, hogy miféle segítséget kapsz, de abban azért ne legyél olyan biztos, hogy egy drágább jegyért cserébe majd jobban kinyalják a valagad. .."

nem nem kell kinyalnia…

hozzon haza.. oldja meg,.. az ö költsegen.. vagy ha en megoldom, akkor utana fizesse ki..

De amit a ket ultrafapad csinal, az nagyon gaz..

ott maradtal ? pech igy jartal… oldd meg, fizesd ki…

volt mar törölt es tulfoglalt jaratom is..... BA, Lufthansa AA mind teljesen korrektül megoldotta… ugy is szivas, mert kerülö meg plusz idö, stb… de hazajutottam...

Etniez 2018.11.15. 11:14:24

@KaTe: Nem a jegy ára dönt, hanem a cég. Vehetsz drága jegyet a wizzairnél, ugyanúgy leszarnak.
Ba, Lufthansa, Turkish Airlines, stb meg nem.
Azt kell megérteni, hogy addig olcsó a Wizzair, amíg minden jól megy. Ha bármi gebasz van, akkor fizetheted ki egyben az évek alatt összes, jegyáron megspórolt pénzt egyben.
Utána nehogy azt hidd, kártérítenek, pereskedhetsz évekig. És semmi nem garantálja, hogy megnyered a pert...

Garott 2018.11.15. 11:16:10

Hamarosan jön a kegészítőjegy, amit ha megveszel, akkor kapsz egy matricát a csomagodra, és azt nem fosztják ki. Ez lesz a Védelmi pénz matrica.

hummel8 2018.11.15. 11:16:48

@KaTe: "..Mellesleg, Londonban miért nem akkora gond? Ugyanakkora gond, mintha a helyi volánbusz elfelejt elindulni a megadott időben. Maximum a kárérték nagyobb.."

azert mert Londonbol belathato idön belül tudsz alternativat keresni a hazajutasra… azert Jordaniabol vagy Kanari-szigetekröl eleg maceras less... es horror penz...

káposzta 2018.11.15. 11:18:52

@szkepi: semmi, de egy normális világban 5%-kal dragabban de geciskedesek nélkül működne a wizzair, mert egyszer úgy megbüntették volna, hogy beszarik

hummel8 2018.11.15. 11:18:58

@Fülig José: "..decemberben húzok Jordániába de nem merem kifizetni a bérautót mert mivan ha ezt is törlik mint az októberi egyik járatot? .."

szerintem nagyob szopas lenne ha a visszautat törölnek…

marha sokaig setalhatsz hazaig… :-)

Fülig José 2018.11.15. 11:20:55

@hummel8: ne is mondd!! legfeljebb elhozom a bérautót oszt megírom a sixtnek hogy a rájennél letettem, ott keressék a gépsárkányt és egyeztessenek bátran...

hummel8 2018.11.15. 11:21:46

@ekat: szerintem ebben a relacioban ultrafapad felejtös…

Becsböl Eurowings teljesen korrekt...

hummel8 2018.11.15. 11:25:18

@Etniez:

na azt hiszem ez a kulcsmondat:

"Azt kell megérteni, hogy addig olcsó a Wizzair, amíg minden jól megy. Ha bármi gebasz van, akkor fizetheted ki egyben az évek alatt összes, jegyáron megspórolt pénzt egyben…"

es arra hogy mikor es hol fog bebqszni a villam, az utasnak semmi befolyasa…

tehat az egesz gyakorlattilag egy kicsit orosz rulett…

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.11.15. 11:52:21

@Igazamvanvagyigazamvan?: nem feltétlenül, mert sokan utaznak olyan cuccal, amit prio nélkül fel kéne adni, azzal viszont nem. Így ha mindenki megveszi, akkor sokan lesznek olyanok, akiknek nem kell egyáltalán sorba állni a checkin-nél, azaz összességében javulhat a helyzet.

herk 2018.11.15. 12:03:12

@Fülig José: ezen túlvagyunk, olvasd feljebb. Attól, hogy az esemény nem következett be, még a probléma létezik.
Pl: sétálsz az utcán, erre melléd leesik a tetőről egy kalapács (ahol éppen munkások dologoznak). A kalapács beleáll a betonba.
Mit teszel?
A) nem esett rám, továbbmegyek, minden rendben
B) felmész a tetőre, szóváteszed a műszakvezetőnek a dolgot

Te A, én B.

Fülig José 2018.11.15. 12:07:49

@herk: :-)
ok. mennded kell a kocsmába mert idő van.
tudod, hogy útközben debilek dolgoznak a tetőn és néha leejtik a kallert meg a malteros vödröt a kartecsnivel.
mondják a haverok, hogy mehetsz villamossal is a kricsmibe, 3 fabatkába fáj és akkor nem b.sz fejbe a kőműves felszerelés ha leejtik.
te gyalog mész
én felszállok a villiemszre.

herk 2018.11.15. 12:26:08

:-)
Ez a gyakorlati megközelítés, amikor csak az egyén saját érdeke a fontos.
Két gondolat:
- "tudod, hogy útközben debilek dolgoznak " - ezt onnan tudod, hogy egyszer már megszívtad a gyaloglással
- Ha nem csak a saját érdeked a fontos, hanem a társadalomé is, akkor a probléma még mindig fennáll.

VT Man 2018.11.15. 12:30:42

@nyúúúlacska:
"Régi szép idők, amikor egészen más összetételűek voltak az utasok, mert jóformán kiváltság volt a repülés..."

Na igen, a regi szep idok, amikor csak a kivaltsagosoknak volt autojuk, sot soforjuk is volt.

Ma meg minden paraszt autozik, dugot csinal meg szmogot...

Barcsak korlatoznak, hogy ki vehet autot!

dr. mesterséges színezék 2018.11.15. 12:35:44

@herk: Vigyázni a szomszéd tehenére? Ne má...

dr. mesterséges színezék 2018.11.15. 12:39:58

@hummel8: "tehat az egesz gyakorlattilag egy kicsit orosz rulett…"

Amíg az N-edik, mesés hozamot ígérő "pénzintézed" bukása után is megtalálja a számításait az N+1-edik is, addig biztosan lesznek rulettjátékosok.

dr. mesterséges színezék 2018.11.15. 12:41:10

@dr. mesterséges színezék: pénzintézed... bizisten Fülig Jimmy írta helyettem.

VT Man 2018.11.15. 12:54:57

@illiberális:
"a legtávolabbi wizzair járatot (Dubai) wizzairrel kb. 40eFt (persze mindenfajta extra nélkül) a másik alternativa Emirates közel 200eFt!! Oda-vissza ez már több mint 300eFt!! Hát biztos van olyan akinek ez sem számít"

Van itt sok kommentelo, akik verik magukat, hogy ok bezzeg akkor is kifizetnek a 160 ezer pluszt, csalad eseten pl. 500 ezer Forint pluszt, mert mi az nekik... van penz dogivel.

Legalabbis amig a neten kell nagyot mondani. Aztan hazamennek a panelbe a Suzukival (ha van egyaltalan autojuk), es irigykednek tovabb azokra, akik 20-30 ezer Forintert repulnek.

Fülig José 2018.11.15. 13:18:30

@herk: hát épp ezaz..!
mindenki tudja -50 IQ-n innen- hogy egy rakás f.s a szolgáltatás. lehet rajta javítani, pízbe kerül. saját jólfelfogott érdeked...vagy lehet hisztizni.

Fülig José 2018.11.15. 13:19:39

@VT Man: hja, a régi szép ídők, amikor mindenki gyalpg jár, sietni meg csak akkor kellett ha jött a kardfogú tíger utánad...

Darth Revan 2018.11.15. 13:25:02

@Fülig José:

Alapvetoen rosszul latod.

Ha mar arulnak ilyen elsobbseki check int, akkor ahhoz dedikalt pult kellenne. Ugy mint a hagyomanyos tarsasagnal is kulon pultot vehetnek igenybe a business class utasok. Senki nem panaszkodik, hogy a business class sor rovidebb.

Ha a wizzair extra penzt akar leakasztani, akkor nyuujtson is extra szolgaltatast.

A pofam leszakad, hogy emberek kepesek a nyilvanvalo lehuzast is vedeni

Darth Revan 2018.11.15. 13:31:51

@Etniez:

"És már nem is olyan olcsó."

Karacsony 2 valasztasi lehetoseg:
1) kozvetlen jarat DUB-BUD Ryanair 400 euro
2) Atszallas Amszterdamban KLM 160 euro

A KLM-nel sincs benne feladott pogyasz, csak kezi (ugye ezt mar a ryanair nem is tartalmazza)

Evidens, hogy bevallaltam az atszallast

ekat 2018.11.15. 13:46:54

@hummel8: Köszi a tippet, nem ismertem, és nem is dobódott fel repülőjegynézésnél. (Bécsből csak Austrian-t néztem. Amúgy egyelőre a Lufthansa vezet, de mérg ráérek.)

ekat 2018.11.15. 14:02:42

@ekat: Úgy tűnik, nyáron nincs járat....:(

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.15. 14:03:38

@Fülig José: a szabály változott, bár nem tudom, mikor. Bár Lutonban sosem éltem meg, hogy a sort feltartották volna, mert priority.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.15. 14:07:26

@onlajnok: ezt én kivettem a képletből, mert sokan utaznak olyanok is, akik nem priorityval, és csak kézivel nem állják ki a sort. Itt azokról van szó, akik poggyászt adnak fel. Ott viszont igaz. Ha mind priorityt vesz, ugyanúgy sor alakul ki.
A megoldás a külön check-in. De tanult kollégánk ezt a megoldást nem vetette fel.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.11.15. 14:12:15

@Igazamvanvagyigazamvan?: na de aki olyan kézivel utazik, amit nem kell feladni, az így se, úgy se áll be a sorba, szóval olyan, mintha ott se lenne. Itt most olyanok is álltak sorba, akiknek ha priojuk lesz majd nem fog kellene. Tehát azzal, ha minden most sorban álló priót venne előre(!), akkor sokkal kevesebben állnának sorba, azaz akinek priótól függetlenül sorba kellene állni (mert nagy feladott bőröndje van), annak kevesebbet kell várni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.15. 14:26:02

@onlajnok: á, értem. Nem tudom, arányában mennyi ez? Vajon hogyan változna a számuk, ha vihetnének nagyobb bőröndòt?
De tudod mit? Ne gondolkozz ezen, elfogadom, amit mondtál.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.11.15. 14:29:08

@Igazamvanvagyigazamvan?: nem tudom arányaiban mennyi, de szerintem nem kevés, mert sokan úgy vannak vele, hogy azt kis sorban állást kibírják, csak hogy vihessenek egy nagyobb csomagot ingyen. Ez főleg a városlátogatós, dolgozós célpontokra lehet igaz. Ahova nyaralni megy az ember hosszabb időre, ott meg gondolom inkább azok vannak többen, akik feladnak egy nagyobb bőröndöt, őket nem érdekli ez az egész, mert nekik mindenképp oda kell állni.

Szarazkoro 2018.11.15. 14:43:13

@Etniez: na es megis honnan 320/fo oda-vissza a BA? Kocsog Wizz 2 fo retur 743, minden extra nelkul! Ryant meg nem meri az ember kockaztatni mert nincs ilotajuk eleg, ami meg van, az is sztrajkol.

Etniez 2018.11.15. 14:54:30

@Szarazkoro: oda-vissza, két főre. December végén Budapestre, Január közepén vissza. Economy.
Hazamegyek és teszek fel képet, mobilról nem tudok.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.15. 16:11:25

@onlajnok: ez pusztán egy eszmefuttatás volt, hogy amennyiben mindenki olyan okos, mint a kedves hozzászóló, akkor mindenki elsőbbségit vesz, de az azt jelenti, hogy a sor ugyanúgy fennállna.

ételizésítő 2018.11.15. 22:59:15

Akár vehettél volna elsőbbségi jegyet is, mivel tuti, hogy nem költötted el magyar nyelvkönyvre és nyelvtankönyvre az árát.
Csak jelezném, hogy azok a pöttyök meg vonalak a betűk fölött nem véletlenszerűen vannak. Ékezet a nevük, és máshogy ejtik az adott betűt, ha van olyan fölötte, mint ha nincs.

Egyébként meg nem kötelező Wizz Airrel utazni. Legalábbis engem még nem kényszerített senki. Ahogy az ismerőseimet sem.

Az 5000 Ft-os jegy nem véletlenül annyi. Ha olcsójános vagy, viseld a következményeket.

ételizésítő 2018.11.15. 23:17:21

@nyúúúlacska:
Szóval régen a szüleid a komcsi elit részei voltak, akiknek telt repülésre, és most ezt síros vissza, hogy másnak is telik, nemcsak a főkomcsiknak?

@Gtusa:
Szerintem inkább gyerekes. 10 éves korig talán még viccesnek is tűnhet.
12 évesen már nagyon izzadságszagúnak és erőltetettnek.

@Gandosz:
De akkor mire panaszkodna, ha Dom Perignont adnának?

@Comandante en Jefe:
"nem mindenki dönti el maga, hogy hova akar repülni, és mikor"
Ne bassz, van, akinek kötelező repülnie X helyről Y helyre, ráadásul adott időpontban (úgy, hogy nem ő a pilóta vagy a sztyuvi a járaton)?
És ráadásul kötelező Wizzel megtennie mindezt?
No, ezt nem hiszem el. Mutass erre bizonyítékokat.

ételizésítő 2018.11.15. 23:56:46

@Comandante en Jefe:
"A repülés és a piacos kofák közti különbség, hogy előbbi egy szigorúan felügyelt üzletág."
Csak a műszaki része.
Az üzleti részénél szerintem a piaci kofák biznisze szigorúbban felügyelt.

Egyébként a Milánban vagy hol otthagyott utasok is nyígtak, hogy de hát a szemét Wizz Air, pedig a szerződésben benne van, hogy vis maior esetén ott hagyják őket. Csak el kellett volna olvasni a szerződést, nemcsak rákattintani, hogy elolvasták.

@hummel8:
Mivel Szicília nem ország, hanem csak egy sziget, nem hagyhatnak SzicíliáBAN, csak SzicíliáN. Illetve Sziciliában max. akkor, ha a földjébe temetnek.

Ha az ő hibájából nem hoz haza, akkor fizet.
Ha nem aző hibájából, akkor nem. Lehetne persze emberségesebb, hogy szervez más járatot vagy kifizeti a jegyedet, de erre semmi nem kötelezi. Ez is benne van a szerződésben. Ezért ennyi a jegy, és nem háromszor annyi.
Kb. mint a lakásbiztosítás. Lehet, hogy egy életen át fizeted, és nem történik semmi, kidobtál egy csomó pénzt.
Na de ha történik, és nem fizettél biztosítást, ott vagy a szarban nyakig. Hiába fizetted a fűtést, a gázt, a villanyt (vagy itt az elszállítás árát).
Itt a két jegyár közti különbség ez a biztosítás.

"egy kicsit orosz rulett"
Az kissé túlzás, mert meg nem ölnek, de igen, azért olcsó, mert benne vannak a bizonytalanságok.

@KaTe:
Hát ami a Britisht illeti, volt olyan, hogy egy gépre overbooking miatt nem fértem fel, a következő járaton (még aznap) biznisz klasszon hoztak el. És a kettő közt etettek-itattak a reptéren. Mondjuk meztelen néger sztyuvikat sajnos nem ajánlottak fel szórakoztatásul, sőt, még le sem szoptak, szóval gondolkoztam is, hogy beírok a panaszkönyvbe.

@ekat:
Biztos vagy benne, hogy nem valami üvegszerű, de nem szilánkosan, hanem hálósan törő műanyagban?
Én a helyedben nem lennék.
Az üvegből ugyanis egyszerűen (kb. bárminek nekiütve) fegyvert lehet barkácsolni. Ilyet légitársaság tutira nem enged meg, még arab sem.

@megamedve:
Fogyasztóvédelem már évek óta nincs. Megszüntette kedvenc pártunk és kormányunk a Fogyasztóvédelmi Felügyeletet.

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Nem késed le, mert az utolsó felszólításnál (last call) szólnak, hogy aki az XY járattal akar menni, húzzon a Z pulthoz, de íziben. Soron kívül.

@káposzta:
De miért büntetnék meg, ha törvényt nem sért, és a szerződésben leírtakat betartja?
Hallottad már a piacgazdaság kifejezést?
Másrészt ez nem 5% lenne, hanem minimum 100, de lehet, hogy több. Tartalék gépek, tartalék személyzet fenntartása, készenléti díjak fizetése stb.

@herk:
C. Felveszed, hazaviszed, és van egy jó kalapácsod.

@VT Man:
Szerintem vehessen bárki.
Elég, ha azt korlátozzák, ki mehet ki vele az utcára. :-)

@Darth Revan:
Ezzel a 160-nal nem írtál el valamit?
Mert kb. ennyi egy Budapest-Amszterdam retúr, és már az is kedvezményes.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.16. 01:06:56

@ételizésítő: ezt nem én hoztam fel. Egyébként de, lekésheted. Hiába szólnak, hogy de, izibe, ha az egész sor előtted elsőbbségis, tehát mind de, izibe.
Elméleti aggyakorlat, ne éld bele magad.
Édesanyám így ragadt Lutonban. De, izibe, csakhogy utána még átvizsgálás, aztán "Virágot Algernonnak" tájékozódási futás, és bizony 80 körül már nem küzdesz olyan fitten.

ételizésítő 2018.11.16. 01:33:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Ha szólnak, hogy utolsó felszólítás, és menj az X pulthoz, akkor hiába pampog bármilyen elsőbbségis, mert azokat is megelőzheted, mivel neked ekkor velük szemben is elsőbbséged van.

the crow 2018.11.16. 07:43:53

És az oké, hogy last call, utolsó pillanatban felveszik a csomagod, de innen senki nem garantálja hogy a biztonsági ellenőrzésen is átjutsz időben? Volt ilyen esetem, előretörtettem a biztonsági sávokon keresztül, erre még én voltam a szabálytalan, majdnem elvittek a reptéri biztonságiak, hogy mit képzelek, miért az utolsó pillanatba állok be a sorba. És ott magyarázkodhattál, nekik volt idejük.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.16. 08:27:21

@ételizésítő: miért is? Ha ugyanarra a gépre szállna föl, neki is becsengetnek.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.16. 08:28:27

@ételizésítő: látod, the crow-nak sem volt egyszerű.

megamedve 2018.11.16. 09:12:57

@ételizésítő: Fogyasztóvédelem van, csak nem foglalkozik egyedi fogyasztói panaszok kivizsgálásával. Csak globálisan büntet ott, ahol nagyobb lével lehet lehúzni a nagyobb cégeket, sokszor pitiáner dolgok miatt.
Egyedi ügyekre ott van a Békéltető Testület (ami mivel csak ajánlást tud tenni, ezért gyakorlatilag egy sóhivatal), illetve a polgári per.

Szarazkoro 2018.11.16. 16:13:07

@Etniez: ahhaaa akkor ezert! nekunk Kari elott 1 nappal, vissza jan 2. K**va rablo banda ez a Wizz

élhetetlen 2018.11.16. 18:26:43

@KaTe: Lassíts. „gyakorlatilag nem történt meg, csak elméletileg”. Ami elméletileg megtörténhet, az gyakorlatilag is megtörténhet, legfeljebb most nem történt meg. Egy régi sztori, cél Casablanca, római átszállással. Rómában sztrájk. Vegyük fel a bőröndjeinket, mert nem tudják, mi lesz. Reggel 10-től este 10-ig álltunk a tranzitban, mert tömve volt. A szöveg meg az, hogy nézzük a táblát, ha indul gép, kiírják. Tízre kidőltem annyira, hogy tíz percenként megkérdeztem az információnál, hogy indul gép? Nem. Aztán újra megkérdeztem. Éjfél után mondták, hogy most indul. Hurrá. De nem írták ki. Elméletileg is, gyakorlatilag is megtörténhetett volna, hogy nézem a kiírást, és még másnap is a tranzitban vagyok, függetlenül attól, hogy sikerült tovább menni. Azt hiszem, ha előre, jegyvásárlásnál kínálnak egy plusz szolgáltatást, az korrekt, ez, hogy ott már ideges embereknek kínálják fel, ez minden, csak nem korrekt. Szóval ez a „rosszhiszemű feltételezés, vádaskodás, hitelrontás, stb.” azért túlzás.

élhetetlen 2018.11.16. 18:52:23

@ekat: Nem kell besz@arrrni, mondta a papagáj a macska szájában. Neked sem kellett volna. A legtöbb járat odaér, ahova indult. És, vegyünk egy durva esetet, felrobban az összes repülőtér, akkor mindegy kivel utaztál, kihoznak hajóval, és Spanyolországból hazajutsz. Azért Tenerife nem egy Ausztrália távolság. KaTe-nek írtam, baleset mindig lehet, drága szolgáltatónál is (A római sztrájk).

élhetetlen 2018.11.16. 18:55:00

@Garott: „akkor kapsz egy matricát a csomagodra, és azt nem fosztják ki.”. Ez jó!!!

Phantörpikus 2018.11.17. 03:42:35

@Fülig José: Remélem,hogy neked holnaptól 100 000-ért adják majd a szalámit a csemegepultból, mert te hülye vagy és kifizeted. Mert ,ha mától annyi,akkor annyi. Számold már ki, hogy mennyibe kerülne neked otthon disznót tartani,aztán meg levágatni, feldolgozni,hűteni meg a többi majomságod.Na az ilyen prosztó parasztok miatt lehet megtenni nagyon sok mindent ma Magyarországon, mert nektek mindig a másik a hülye meg a forintbaszó. Egy csepp együttérzés,összetartás, belátás nincs bennetek. Csak süketeltek,meg trollkodtok.Holott a legtöbb ilyen agyalágyultnak még szarabb az élete ,mint a sok évi átlagnak, de azzal,hogy másokat okít és mutogat ,egyből jobb lesz a kedve. Nem vagy te egy kicsit echte magyar? :)

Ivan Ketler 2018.11.17. 12:25:15

@lapointe: Majd meglátjuk akkor is így beszélsz-e, ha otthagynak egy reptéren mert kevés a fizetős utas, ezért nem indítják el a gépet, és mehetsz egy későbbivel ha lesz rajta hely. Aludni meg aludj a reptéren.

Annyival nem olcsóbb a fapados hogy nekem megérje a kockázat amit jelent. Inkább valamelyik nagy légitársaság, sokszor jobb reptérre visznek, és nagyságrendekkel jobb és biztonságosabb szolgáltatást kapok.

élhetetlen 2018.11.17. 20:05:58

@ételizésítő: Csak visszanéztem, és megint találtam okosságot tőled. Na, mindegy, ez megint egy reménytelen megjegyzés lesz. „Mivel Szicília nem ország, hanem csak egy sziget, nem hagyhatnak SzicíliáBAN, csak SzicíliáN”. Már írtad, mérnök vagy, és egyébként nyelvész, de a mérnöknek logika kéne, a nyelvésznek meg nyelvérzék. Szóval nem tudom. Nem akarok megint egy végtelen és értelmetlen vitát, csak feldobnék egy párhuzamot. Tolna megye nem egy ország, tehát szerinted nem lehet valakit Tolnában hagyni, csak Tolnán. Tolnán hagyni valakit, az egy adott faluban hagynit jelent, Tolnában hagyni meg akármelyik tolnai helységben hagyást. Ne válaszolj, ha nem muszáj, és ne magyarázd el, hogy mi a különbség egy megye, és egy sziget között, mert függetlenül attól, hogy Szicília egy sziget, ugyanúgy egy része Olaszországnak, mint Tolna Magyarországnak. Csak gondold át a szerinted nagyon pontos szabályaidat, hogy helytállóak-e.

dr. Karap Gergő 2018.11.18. 00:39:58

@megamedve: Majdnem. Azokat a dolgokat, amiket újabbak kifogásolunk, nemrég még nem csinálták a fapados cégek. Tehát nem lehetetlen elkerülni az ilyen dolgokat, hiszen a közelmúltig sikerült is.

Azonban, hogy az árversenyt tartsák, a fapados cégek próbálnak ezzel-azzal ügyeskedni a profit érdekében. Azaz kevesebbet fektetnek a szolgáltatásba. Ezzel pedig a színvonal csökkenése jár.

Ezt vesszük észre, és ezt kifogásoljuk.

megamedve 2018.11.18. 07:23:30

@dr. Karap Gergő:
Csak fejlesztik a terméket.
Ilyen egyszerű.
Ha törvényes, akkor mindenki eldöntheti: benyeli, vagy nem.
Ennyi.

ekat 2018.11.18. 07:29:46

@ételizésítő: Eléggé, ês amúgy az üvegét is odaadták. (A pezsgő volt az egyetlen alkoholos ital, ami nem volt benne az árban, de szilveszterkor csak nem hagyom ki...)

ekat 2018.11.18. 07:42:18

@élhetetlen: Hát ha Lufthansával megyek, biztos nem saját költségemen kellene hazajönnöm. :) De amúgy nem feltételezek ilyeneket, az ilyen események azért elég ritkák. De kell a francnak mondjuk utazás előtt törölt járat, szar bánásmód, vagy akármilyen probléma, a hangárról nem is beszélve, ha még mindig az van.

ekat 2018.11.18. 07:49:59

@Phantörpikus: Wow, ilyen együttérző, belátó és mást nem okító hozzászólást már rég láttam, le a kalappal.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.18. 10:56:20

@megamedve: A homárra írás (index-címlap) annál talán kicsit több.
Bár ismerünk fapadost, amelyik arra alapozta a marketingjét, hogy ők szemétkednek az utassal, de állítólag most úgy gondolják, hogy ez már nem hatékony :)

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.18. 10:58:02

@megamedve: "Ha törvényes"
...de ha pont arról pofázunk, hogy nem az. úgy csinálják, hogy nehéz rájuk verni, de attól még nem az.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.18. 11:07:52

@dr. Karap Gergő:
Kényelmi szolgáltatásért kérhetnek nyugodtan plusz pénzt.
Ezzel semmi gond, akinek fontos, az megveszi néhány ezresért, akinek meg nem fontos, az még olcsóbban tud utazni. A fizetős nagy kézipoggyász ilyen. Lehet érte morogni, lehet bojkottálni a céget, de nem jogszerűtlen a dolog.
Az elsőbbségi feljutás egy kényelmi szolgáltatás addig, amíg mindenki feljut.

A baj ezzel a mostanival az, hogy egyáltalán feljutni a gépre, az nem kényelmi szolgáltatás, hanem az alapszolgáltatás része. Ha az alkalmazott (és mindegy, hogy a légitársaságé, vagy a légitársaság megbízásából utast kezelő cégé) azt mondja, hogy pluszban fizessen, különben lehet, hogy lekési a gépet, az jogellenes akkor is, ha igazat mond, és akkor is, ha csak be akarja ugratni egy fizetős szolgáltatásba.

megamedve 2018.11.18. 13:57:43

@Comandante en Jefe: Törvényes az, legfeljebb nem etikus. De etikát keresni az üzletben: naivitás. Az üzlet háború....

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.18. 17:48:41

@megamedve: Nem, nem törvényes. Hibás infót adni, ami alapján az utas fizet, az valszg. minimum rosszhiszemű magatartás (ptk), de valszg. csalás is (btk). Az más kérdés, hogy hangfelvétel nélkül az életben nem bizonyítod.

Fisher007 2018.11.18. 17:57:20

Hát szerintem ez nettó fogyasztóvédelmi hatáskör. Nehogy már okés legyen, hogy a szopatásra - nem szopatásra épüljön egy üzleti modell és plusz pénzt kérjenek anélkül, hogy bármiféle szolgáltatást adnának. Kurvagáz.

megamedve 2018.11.18. 21:43:14

@Comandante en Jefe: Törvényes az, amíg egy bíróság jogerősen ki nem mondja az ellenkezőjét. Én nem akarom a szolgáltató pártját fogni, de neki lehet futni, lehet bizonyítani a megtörténtét, s akkor talán van esély vitatkozni azon, hogy van-e abban plusz szolgáltatás, hogy valakinek nem kell sorban állnia egy órát...
Nehéz lesz, megjósolom...
Első átgondolásra fizetsz -> kevesebb időd fogy. Jó ez.
Mint a VIP váró -> fizetsz, jobb körülmények között töltöd az idődet.
Hát ez van srácok, pénz nagy úr, amíg ebben a szaros porhüvelyben húzzuk az igát.
Na jó munkát mindenkinek!

Darth Revan 2018.11.19. 00:41:43

@ételizésítő: nem irtam el. 160 euroert vettem, dec 22-januar 1

Darth Revan 2018.11.19. 16:58:51

"update"

a nesze semmi fogd meg jol tipikus esete

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.19. 21:51:25

@megamedve: összekevered a tényállást az ítélettel.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2018.11.19. 21:52:25

@megamedve: és tényleg utoljára: továbbra sem azzal van a baj, hogy sorban kell állni.

Kivlov 2018.11.20. 14:56:31

Kellene egy jó kis szabályszigorítás a repülési iparban, mert ez már katasztrofális, amit ezek a gittegylet cégek megengednek maguknak.

Nyitott szem 2018.11.28. 09:36:46

Szerintem ez egy régi szolgáltatás. A fapados járatoknál nincs kisztott ülés, mindenki oda ül, ahol helyet talál. Ha többet fizetsz, először Te választasz, ülhetsz a párod mellé, ilyenek. Ez nem a sorbanállás lerüvidítése, hanem az elsőbbségi beszállás, jobb helyválasztási lehetőséggel.
Amelyik repréren busszal viszik ki az utasokat, ott is van ilyen. Ott a buszra is elsőnek tudsz így felszállni, és ha előremész, az első ajtóhoz (azt hiszem), akkor elsőnek szállsz ki a buszból, és elsőnek érsz a gépre, ahol helyet választasz. Mert csak azon az ajtón lehet kiszállni a buszból. De persze ezt ott nem mondják el, a többség az elsőbbségi jegyével felszáll a buszra, leül, ahol helyet lát, például hátul, így aztán a gépre utoslónak száll fel, és cseszheti ai elsőbbési jegyét :)

A gépről meg emiatt nem szoktak lemaradni, az erős túlzás.

A szomorú a WizzAir inadekvát, sablon válsza ahelyett, hogy elmagyaráznák, miről van szó, miért kérik a pénzt valójában.

Josef Lewis · https://progresivefunding.wordpress.com 2018.11.28. 16:50:16

Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

E-mail: progresiveloan@yahoo.com
Call / WhatsApp: +16626183756
Webhely: progresivefunding.wordpress.com

0gábor 2018.12.21. 09:34:15

sokkal több pénzt spórolhatnának a gépek karbantartásán...
legfeljebb lezuhan egy-kettő, de nem kár értük! :)

Navarone 2019.07.21. 08:30:53

@Ivan Ketler: engem a Lufthansa hagyott a reptéren este 11-kor, és rajtam kívül 3 teljes gépnyi utast. Kétszer a bőröndöm hagyták el.

Semmire sem biztosíték a nagyobb légitársaság, csak drágábban kapod mwg ugyanazt.

Navarone 2019.07.21. 08:30:53

@Ivan Ketler: engem a Lufthansa hagyott a reptéren este 11-kor, és rajtam kívül 3 teljes gépnyi utast. Kétszer a bőröndöm hagyták el.

Semmire sem biztosíték a nagyobb légitársaság, csak drágábban kapod mwg ugyanazt.
süti beállítások módosítása