Régóta tudjuk, hogy a fapados légitársaságok végtelen kreativitással találnak újabb és újabb lehetőségeket arra, hogy pénzt húzzanak le az utasoktól. Ezek sorába remekül illeszkedik a Wizz Air újítása: a reptéren vásárolható check-in előremenős jegy, amiben persze nem a pénzért gyorsabb sorba kerülés joga az igazi nóvum, hiszen ez egy általánosan létező lehetőség, hanem, hogy ezzel a helyben vásárolható jeggyel egy olyan priority pulthoz rakétázunk, mely egyben egy normál check-int blokkoló sor is. Ritkán látni ennyire vérnyomásemelően direkt nyomós érvet a perkálás mellett.
Most mar kötelező feladni minden poggyászt, ami nagyobb mint egy tornazsák (40×20×30). Ma reggel egy és negyed órát álltam sorban csak a checkin-pultnál. A sor szinte egyáltalán nem haladt, az ok pedig a következő: az aljas wizzair reptéren vásárolható, sorban-előremenős jegyeket árul. Aki ezt megveszi, beengedik a többiek elé. Nem egy külön erre létrehozott kapuhoz, hanem a normal sorok elé.
Ma reggel (nov.5.) elszabadult a pokol, mert az egy félórán belül egyszerre induló x wizzair járatra, azaz többszáz utasra, 7 checkin-pult jutott. A sorba később érkező emberek pedig a hosszú sorokat látva elkezdtek elsőbbségi jegyeket venni. A szabály pedig az volt, hogy amíg volt ember a fizetős sorban, addig nem engedtek tovabb a normál sort. Mikor szót emeltem, a helyzet kezelésre teljesen alkalmatlan két wizzaires irányító megengedhetetlen hangot vett fel, es azt mondta, hogy vegyek elsőbbségi jegyet, ha tovább akarok jutni.
Borzasztóan igazságtalan, hogy 2 órával az indulás előtt a reptérre megérkezve, rendesen sorbanállva az ember kockára teszi a gépre való feljutását, azért, mert a wizzair egy ilyen szolgáltatást árul, es hozza ilyen szabályokat alkalmaz. Gyakorlatilag megtörténhet, hogyha nem fizetsz, akkor nem jutsz el a check-in pultig (több gépet szállítanak be egyszerre, melyek váltják egymást idővel), es a gép elmegy nélküled, mellyel a wizzair nyomást gyakorol, hogy vegyél te is tolakodós jegyet.
UPDATE:
A posztot elküldtük a Wizz Airnek,és megkérdeztük tőlük, hogy átmeneti vagy állandó intézkedésről van szó, illetve fennáll-e az a veszély, amit olvasónk ír, hogy esetleg valaki lemarad a gépéről, mert nem akar a gyorsabb sorért fizetni. Íme a válaszuk:
A Wizz Air mindenkori törekvése, hogy az alacsony viteldíjak mellett magas színvonalú szolgáltatást és kiváló utazási élményt nyújtson utasainak a foglalástól egészen a megérkezésig. Amennyiben ügyfeleink tapasztalata ettől eltérő, megköszönjük a visszajelzést és kivizsgáljuk az esetet. Ez történt az említett esetben is, jeleztük szerződött partnerünk felé a panaszt, kérve az ügy minél előbbi teljes körű kivizsgálását. Az érintett utasok elnézését kérjük a kellemetlenségért.
Wizz Air
Az utolsó 100 komment: