Tékozló Homár

Hányszor jöhet a mikuláscsomag egy nap?

2018.04.27. 11:01 | Homár Hilda | 72 komment

24041_1.jpg

Hát egyszer! - vágja rá gondolkodás nélkül a címbeli kérdésre valószínűleg az autósok többsége, és ezzel a leegyszerűsítő állítással nagy vonalakban a parkolótársaságok is egyetértenének. De mi a helyzet akkor, ha már a csomag fancsali tulajdonosaként még aznap pár méterrel arrébb parkolsz valami okból kifolyólag?

Kedves Homár, 

Nem tudom, hogy érdekes lehet-e a történet, de azért megírom, mert szerintem nem túl fair a parkolótársaságok részéről. 

Igen a szombati munkanapon valóban én hibáztam, hazamentem és leparkoltam a járművemet a ház előtt, meg is kaptam a bírságomat, egy jót mosolyogva magamon gondoltam, ma legalább nem kell bedobálnom az aprót. 

No de itt beleestem abba a hibába, amely szerint délután elmentem az autóval, és visszaérkezve egy másik helyen hagytam (75 méterre az előző helytől az utca másik végén) és jött is a második mikulás csomag. 

A parkolási jogszabály szerint

Olvasson tovább!

Egy nem ismeretlen üreg tulajdonosának panaszai

2018.04.25. 11:00 | Homár Hilda | 29 komment

scandalous.jpg

Egy Mit gondol az utca embere? típusú körkérdésben a biztosítók egészen biztosan rémesen szerepelnének. Csalók! Sosem fizetnek! Csak addig ajnároznak, amíg meg nem kötöm a szerződést - valószínűleg ezek a válaszok simán lenyomnák a Megbízhatóak. Biztonságot adnak! és Számíthatok rájuk a bajban! típusú beszámolókat. Pedig sokszor sajnos a károsultak igénye nem megalapozott.  

Kedves Tékozló Homár!

Történetünk tavaly februárig nyúlik vissza, amikor egy nagy esőzés után családi házunk udvarában megjelent egy tátongó fél négyzetméteres lyuk. Ami ráadásul a melléképületünktől fél-egy méterre alakult ki, és belenézve igencsak mélynek tűnt. 

Félve attól, hogy az épületünk is veszélyben van, jelentettük a kárt biztosítónknál ismeretlen eredetű üreg káresemény megnevezéssel.

A kiérkező kárszakértő bruttó 1 perc alatt megállapította, hogy az épületben nem keletkezett kár, így hát nem vagyunk jogosultak semmilyen kártérítésre.

Olvasson tovább!

Vajon egy felszólító SMS-ben mi a fene kerül 2.000 Ft-ba?

2018.04.23. 10:49 | Homár Hilda | 52 komment

free-question-mark-background-vector.jpg

Múlt héten váltott nevet az FHB, immár TKB vagyis Takarék Kereskedelmi Bank Zrt. néven fut. Reménykedjünk, hogy ez a szolgáltatásokban is változást hoz. Talán. Esetleg. Ha lehetne.

Tisztelt Homár!

2002 óta folyamatosan elmaradás és probléma nélkül fizetem lakáshitelemet, mellyel probléma eddig sosem volt! Idén sajnos a Magyar Posta jóvoltából nem kaptam meg egy értesítő levelet, amiben a Bank értesített, hogy változik a törlesztőrészletem, így én nyugalommal a beállított értéknek megfelelő összeget utaltam minden hónapban.

2 hónap (kb. 10.000 Ft) hiány után a Bank felszólított, hogy pótoljam a hiányt, amit később a Bank által már valóban elküldött és általam megkapott levél alapján én meg is tettem, azonban a bank felszólítási díjként kb. 2.000 Ft összeget szeretne tőlem behajtani  a kialakult helyzet okán.

Olvasson tovább!