Attilláék nagy útra készültek, mindent jól kitaláltak, és még itthonról, a Wizzair oldalán béreltek autót Los Angeles-be az AVIS-nál. Végül egy igazi ügyfélszolgálatos bénázásba botlottak, ráadásul május óta nem is reagálnak az utólag is benyújtott panaszra. Jó sokat buktak a sztorin, aztán elküldték nekünk a levelüket, hogy lássuk: máshol sem megy ez másképp és ott sincs mindenkinek a bőre alatt GPS!
Tisztelt ügyfélszolgálat!
A fenti bérlésemmel kapcsolatos elégtelen ügyfélkezelést szeretném jelenteni az AVIS részéről.
2019.05.16-án többször telefonon hívtam az ügyfélszolgálatukat az általuk megadott telefonszámokon (1-888-897-8448, 1-800-354-2847). A problémám az volt, hogy a bérelt autó csomagtartójába záródott a kulcs, és az autót nem lehetett kinyitni. Az eset a kölcsönző helyszínétől nem túl messze, kb 20 percnyire történt. Kértem őket, hogy küldjenek valakit aki kinyitja nekem az autót.
Az eset kapcsán ide-oda irányítottak, újabb és újabb telefonszámot adtak meg, mígnem kiderült, hogy az először hívott számon lehet bejelenteni. Végül sikerült egy ügyintézővel beszélnem, aki miután minden adatomat elkérte (Rental Agreement Number, Reversation Number, Plate Number, Vechicle Description, VIN number, Pickup time and Date, Location) közölte velem, hogy az általam megadott küld valakit 40 PERCEN BELÜL, aki kinyitja az autót. Ez 8 am körül volt. Mivel nemzetközi telefonszámot nem hívnak vissza, ezért megadtam egy helyi telenfonszámot amin keresztül vártam a hívást..(airbnb kontaktunkat adtuk meg végül,hozzá teszem, rengeteg túrista érkezik LA-be hosszabb-rövidebb időre, nem hiszem, hogy feltétlen szükséges lenne az ott tartózkodás végett egyből helyi számot vásárolni, mást pedig nem fogadtak el).
Több mint 1 óra eltelt, nem hívtak, nem jött senki. Azóta sem hívtak!!! Ekkor újrahívtam az ügyfélszolgálatot, majd miután megint minden adatomat elkérték, közölte velem egy másik ügyintéző hogy a rendszerben nem látja rögzítve az előző bejelentést! Annak ellenére hogy minden telefonhívást rögzítenek sem tudta nekem előkeresni. Ezután egy barátom segítségét kértem, aki ismét felhívta a nevemben az Ügyfélszolgálatot. ÚJRA elkérték az összes adatomat, majd azt ígérték hogy 1.5 óra múlva valaki kiérkezik. Megadtuk a telenfonszámot, amin keresztül vártuk a hívást. Természetesen senki nem hívott vissza, újabb óra elteltével sem, így megint nekünk kellett telefonálni.
Miután ismét az elejéről el kellett mondani a teljes történetet, az ügyintéző közölte hogy egy 3rd party company embere fog a helyszínre kiérni, aki kinyitja az autót. Megadta a driver telefonszámát, akit MI HÍVTUNK. A driver közölte, hogy nincs GPS a kocsijában, sem a mobilján, ezért segítsünk neki hogy a megadott cím hol van pontosan, mert nem talál oda. A 21. században úgy gondolom hogy akinek ez a munkája, és az AVIS megbízásában dolgozik, elvárható, hogy ne egy helyismerettel nem rendelkező turistának (=ügyfél) kelljen őt elnavigálni a megadott címre. Teljes körű biztosítást kötöttem az AVIS-sel, úgy gondolom a szolgálatás része az, hogy ők legyenek értem, és ne fordítva. A drivert végül az ismerősöm irányította a címre, mivel ő ott lakik, így el tudta neki magyarázni hogy merre menjen.
Miután kiért, az autót kinyitotta. Hozzáteszem a művelet abból állt, hogy kontakt sprével befújta az anyós oldali ajtót, egy DRÓTOT bedugott és felhúzva azt ki is nyílt.
Ez az első telefonhívásomhoz képest több, mint 6 óra múlva történt meg, 14:00 óra körül. Vagyis 6 órát várakoztattak, (kint a parkolóban ülve csomagokkal, mivel a szállást el kellett hagyni) és több mint 30 perc nettó telefonhívásnyi költségbe került. Úgy gondolom, hogy ez elégtelen ügyfélkezelés volt, nehézkes kommunikációval és nem segítőkész ügyfélszolgálattal.( nem veszi fel a bejelentést és másik számra irányít, de egy másik kollégája ezt megtudja tenni ugyanezen a számon??!!) Ezek kapcsán kérem vizsgálják ki az esetet. Az ügy miatti anyagi sérelmekért kártérítésre tartok igényt.
reunalla 2019.07.30. 12:58:25
Tikakukac 2019.07.30. 13:09:45
Fekete Krindusz 2019.07.30. 13:11:23
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.07.30. 13:17:14
Snagal 2019.07.30. 13:55:42
ja, azért mert usában történt és ha jól gondolom az usa avis-szal szerződött, nem a magyar céggel (AUTO ReFAIRent Kft)
legközelebb mi lesz a poszt, hogy "törökbe"(kicsimmel) a bazársoron átbasztak az Armányi inggel? És a Rolex sem az volt? Ja és Hasszán nem ütötte be az online pénztárgépbe !
Snagal 2019.07.30. 13:58:15
Gondolom a szerencsétlen ügyintézők jutalékot kapnak a fix éhbér mellé és el kell adniuk minél több extra csomagot, hogy meg is éljenek a fizuból. (persze ez nem validálja a dolgot, csak a hátterét próbálom megfejteni)
HereGuru 2019.07.30. 14:01:30
Thule 2019.07.30. 14:06:11
heidt 2019.07.30. 14:06:22
ROTFL Manó 2019.07.30. 14:07:21
:-D
Snagal 2019.07.30. 14:11:45
A kulcsnélküli nyitás/zársá/indítás világában egy elektronikával telebaszott autó legyen már képes érzékelni, hogy nem kulccsal zártam a csomagteret és gyanúsan az utast/csomagtérben van a kulcs és figyelmeztessen, hogy "biztos le akarod zárni, paraszt?"
Marsra akarunk utazni 'oszt még ezt se oldottuk meg :D
HereGuru 2019.07.30. 14:12:45
heidt 2019.07.30. 14:13:20
Snagal 2019.07.30. 14:14:08
ekat 2019.07.30. 14:27:35
Gleccsertetű 2019.07.30. 14:52:17
Lalikám 2019.07.30. 14:58:32
Xezs7 2019.07.30. 15:34:23
2. Nincsenek illúzióim az autók zárjaival kapcsolatban, de hadd jegyezzem már meg, hogy baromira nem megnyugtató az, hogy egy mai autót is ki lehet nyitni egy darab dróttal. Ez Wartburg még oké, hogy ilyen volt, ott senkit se érdekelt a dolog. De biztos, hogy ma is ezt kellene követni?
Darth Revan 2019.07.30. 15:47:42
An az Alamonal szoktam berelni az usa-ban, nem markahusegbol, hanem az ovek a legolcsobb ajanlat mindig.
eddig meg nem volt veluk problemam.
A legnagyobb kiralysag, hogy a berelt kategorian belul te valaszthatod ki az autot.
A multkor harom autoba is beleultem, mig vegul egy Nissannal maradtam :)
Darth Revan 2019.07.30. 15:49:44
ekat 2019.07.30. 15:58:11
Snagal 2019.07.30. 16:06:11
alap verdáknál nálam általában a thrifty-t szokta kidobni.
Drágáb kategóriáknál (SUV vagy convertible) meg Alamo és National
Darth Revan 2019.07.30. 16:21:47
Amerikaban mindig SUV-t berelek, mert arban alig van differencia a kisebb autoknal es igy nem veszek el a sok behemot amcsi autocsoda kozott :)
sanyisanyi 2019.07.30. 16:53:42
Én felejt gyors magyar nyelv...
temprasordog 2019.07.30. 16:54:14
Smartass 2019.07.30. 17:01:49
ekat 2019.07.30. 17:43:24
Xezs7 2019.07.30. 17:50:26
body_andras 2019.07.30. 17:58:35
Nancsibacsi 2019.07.30. 18:11:42
horex · http://horex.uw.hu/ 2019.07.30. 18:22:57
Helyesen a "Lákátost"! Egyböl azt kellett volna hivni, azok elött nincs zárt zár
Xezs7 2019.07.30. 18:23:02
Cobra. 2019.07.30. 18:23:53
VT Man 2019.07.30. 18:25:40
"Nem a kölcsönzőt hívtuk(ták), hanem a rendőrséget, akik mindig hívtak lakatost."
Igy van, a posztolo is a rendorseget kellett volna hivja, vagy barmilyen gyorsmentot vagy szakit, ez rutinmuvelet.
Dr Gregory House 2019.07.30. 18:53:51
Ha nem teszi, nincs probléma.
Medgar 2019.07.30. 19:18:15
modorfaktor 10/10
kugel2 2019.07.30. 19:23:34
Fülig José 2019.07.30. 19:45:09
Bellagio 2019.07.30. 19:52:33
Inkvizítor666 2019.07.30. 20:08:59
CID 2019.07.30. 21:43:27
CID 2019.07.30. 22:04:57
cavinton 2019.07.30. 22:15:35
Facelessbook · www.dont.think.so 2019.07.30. 23:04:38
Xezs7 2019.07.30. 23:30:59
hidegsegg 2019.07.30. 23:39:35
Hórukk 2019.07.31. 00:21:05
Majmász Gedeon 2019.07.31. 00:31:43
Kik akartok a Marsra utazni? Mert valakik már megtették 1962. május 22-én.
aranylaci.freeweb.hu/mars62/mars62.htm
reunalla 2019.07.31. 00:37:17
1. szint: konkrét üzletet skypeon felhívtam, email (bacták megoldani a problémám),
2. szint: írtam nekik a facebookon (bacták megoldani a problémám)
3. szint: elindítottam a charge backet a banknál
4. szint: kikerestem az üzletcsoport board membereinek a nevét a honlapon, linkedinen megkerestem őket, aki fent volt bejelöltem, volt aki visszajelt és megírtam a problémám ill próbálkoztam az email címek kitalálásával és kaptak emailt —> volt egy találatom, elég magas szintről, valami regionális vezető, gondolom az egyik board member titkárnője lepasszolta neki a levelem—-> probléma megoldva
(Visszakaptam a pénzem 435 dollárt, de ha nem utalják vissza, akkor a banktól kapom vissza, mivel a charge back is ilyen státuszban volt)
Párhuzamosan felnyomtam őket az amcsi fogyasztóvédőknek ;)
Nem lett belőle homár poszt, megoldás itt nem lett volna, mivel nem Magyarországon történt a probléma.
Konklúzió: nem várni kell, hanem szép magyar szóval “eszkalálni” a problémát a megfelelő szintre
Posztoló problémájának gyökéroka nagy eséllyel a nem megfelelő hangnem volt az ügyfélszolgálatossal. Az szokott ehhez vezetni. Anno 20 éve egy cég telefonközpontjában dolgoztam, külső hívás, 5* bontottam a vonalat a hangvétel miatt, 6. alkalommal csak bocsánatot kérni hívott vissza XD
aefzuj 2019.07.31. 01:21:57
Állapotos kismama bezzeg leszaladt volna gyermekkel a csecsén a kilencedikről is.
Skandallum, hogy mik vannak manapság! Ezek a mai fiatalok! Piha!
juhaszvik 2019.07.31. 08:03:50
1. azért használ angol szavakat, mert néhány nap alatt elfelejtett magyarul?
2. azért kérte a barátja segítségét az újbóli telefonos ügyintézésnél, mert végre beismerte magának a posztoló, hogy angolul viszont nem tanult meg? (ez megmagyarázná, hogy miért akadozott az ügyintézés)
3. hogy várta a (airbnb) szállás telefonján a visszahívást, ha már kiköltöztek?
4. mi a baja a drótos megoldással a posztolónak? jobban örült volna, ha a lakászáras megoldást használnák a szerelők, vagyis zárcserét? Elég sokat bukott volna annak az árán...
5. Milyen anyagi sérelem érte a posztolót? Telefonálnia kellett egy olyan ügyben, mely miatta történt?
Tikakukac 2019.07.31. 08:34:05
Ha ő magyar és írna valami olyat, ami releváns lehet a publikumnak, hadd írja már meg ide. Szerintem.
Drago Brutic1 2019.07.31. 08:54:04
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.07.31. 09:09:28
Xezs7 2019.07.31. 09:22:13
Nancsibacsi 2019.07.31. 09:30:13
_B_ 2019.07.31. 10:33:14
Eddig minden kocsimnál támogatott felhasználási mód volt :)
Csomagtartó lecsukás előtt mindig csekkolom a zsebemet.
Egy kérdés....
Ha kifizetted az aranyárú teljeskörű biztosítást (amit sikeres ember nem tenne :) ) akkor miért nem kúrtad be az ablakot, és nyitottad ki a kocsit magad? Majd szépen begurulsz a 20 percre levő kölcsönzőbe és kérsz cserét.
Darth Revan 2019.07.31. 10:36:46
adj egy linket legyszives, legkozelebb en is raneznek a nemet arakra
A nickben nem engedélyezett karakter található 2019.07.31. 10:46:33
De az ÜFSZ meg béna, mert ha már kölcsönzőt üzemeltetnek, akkor nem kerülne semmibe erre felkészülni, biztos nem az első és nem is utolsó kulcsbezárós történet ez...
Na én megyek inkább MÁV-val, ott nem marad a kulcs belül. Vagy ha igen, akkor sem az én bajom, és a vonat is azonos esélyekkel indul mint amúgy...
ekat 2019.07.31. 10:47:35
www.billiger-mietwagen.de/
Mayerling 2019.07.31. 11:36:09
Permetező 2019.07.31. 11:39:15
Laredo 2019.07.31. 12:43:15
body_andras 2019.07.31. 13:56:23
heidt 2019.07.31. 14:28:38
szepi79 2019.07.31. 15:40:07
M. Péter 2019.07.31. 15:48:50
hidegsegg 2019.07.31. 16:25:18
hidegsegg 2019.07.31. 16:28:37
CharlieBrown 2019.07.31. 16:36:58
Mi azt az elvet szoktuk kovetni kb amit ti: kizarolag SUV, csak abbol lat ki az ember a sok pickup es tarsaik kozott. Amit meg rendszeresen megjatszunk, hogy rentalcars.com-on keresztul befoglalom, kifizetem elore az egeszet, akkor a modositas/lemondas ingyenes, es onnantol kezdve kb naponta felmegyek es megnezem valtozott-e az ar. Legutobbi west coast trip (lattam a poszter is halmozza az idegen szavakat, you know ;) ) 1 honapos berlese igy ment le 380.000 HUF-rol 160.000 HUF-ra. Mar nekem volt ego a vegefele, nem akartam modositani :D
Egyebkent meg addig, mig Alamo es National-nal annyi a visszavetel, hogy befenykepez a muszerfalra, es farewell, nem erdekelnek mas cegek. :D
Ja, hogy ontopik is legyek: szegeny poszter balfasz volt, es utana ezzel a homaron el is dicsekszik.
chili wili 2019.07.31. 17:59:03
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2019.07.31. 18:41:52
Egyébként az okoskulcsos autóknál nincs ilyen probléma, hiszen ha bent van az autóban a kulcs, akkor az ajtót is ki tudod nyitni ugyanúgy, mintha a zsebedben lenne.
hidegsegg 2019.07.31. 18:45:56
ekat 2019.07.31. 19:00:08
És mint írtam, visszatérítette az utazási iroda, (próbálta volna meg nem visszatéríteni!), és tényleg nagy élmény volt.
(Amúgy New Jersey-t államként emlegettem, konkrétan Elizabeth városába kellett mennünk a Newark-i reptér mellé, később a hotelshuttle -> Newark AirTrain -> már nem emlékszem milyen vasútállomás -> Penn Station útvonalon jártunk.)
Kánikula 2019.07.31. 19:02:27
"Lockout Service - Gain entry when keys are locked inside the vehicle. Get replacement keys or locksmith assistance."
www.avis.com/en/offers/us-offers/extended-roadside-assistance
CharlieBrown 2019.07.31. 19:34:38
Azok utan amit te meg en leirtunk, tenyleg nem ertem hogy a turoba jarhatott igy a poszter.... :D
CharlieBrown 2019.07.31. 19:35:55
vizsla_barat 2019.07.31. 21:01:23
M. Péter 2019.07.31. 21:12:35
hidegsegg 2019.07.31. 21:44:18
Permetező 2019.08.01. 07:26:16
szopoklész 2019.08.03. 20:54:40