A szolgáltató lehet bizalmatlan, kérhet előleget az új ügyféltől, de mi van az ügyfél bizalmával? Olvasónknál a Vodafon épp eljátszotta azt. Tőlük még várjuk a választ, hogy mi ilyenkor a helyzet és hol van a 60 000 Ft.
Május elején szerettem volna egy telefont és egy 2 éves előfizetést vásárolni a Vodafone-tól új előfizetőként. Ez azzal járt, hogy egy kb. 60 ezer forintos előleget elkértek tőlem az előfizetésre, mert nem voltam korábban Vodás. Gondoltam, úgyis kifizetném a következő két évben ezt, és nincsenek likviditás-problémáim, úgyhogy beleegyeztem. Sajnos azonban a telefon, amit kaptam, az első pillanattól fogva "nincs szolgáltatás" jelzést írt ki, nem tudott kapcsolódni a Vodafone hálózatára.
Mivel iPhone-ról volt szó, azt mondták, arra nem érvényes a 3 napon belüli csere, hanem el kell küldeni szervizbe. Ez meg is történt, de amikor visszaérkezett a telefon (több mint egy héttel később), még mindig nem volt képes csatlakozni semmilyen mobilhálózatra, úgyhogy mondtam, hogy akkor itt szerződésbontás következik 30 napon belüli elállással.
A mobiltelefonra kifizetett előleget vissza is kaptam (ez a 60 ezer forinton felüli összeg), az előfizetésre vonatkozót azonban azt mondták, hogy csak visszautalni tudják, amit a telefonos ügyfélszolgálaton kell elintéznem. Fel is hívtam a 1270-et, elkérték a bankszámlaszámomat, viszont a szerződésbontás óta eltelt több mint 2 hónapban mindössze 4118 forintot utaltak a számlámra 60 ezer ft helyett, és hiába szóltam nekik erről a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, azóta sem utalták a maradékot (mentségükre szóljon, hogy legalább a probléma létezését elismerték). A legutóbbi határidő, amit mondtak a visszautalásra, múlt hét pénteken járt le.
Mit lehet tenni ilyen esetben? Megvan minden szerződés és számla, próbáljam visszaperelni tőlük a pénzem? Esetleg a szabályozó hatóság segíthet? Már nagyjából nettó 4-5 órát raboltak el az életemből az ezzel kapcsolatos eredménytelen ügyintézéssel (plusz több tízezer forintomat ugye), úgyhogy a Vodafone-hoz többet nem fordulnék ezzel a problémával.
olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2019.08.01. 09:35:39
Permetező 2019.08.01. 09:43:50
Keen25 2019.08.01. 09:47:21
Adj nekik 48 orat, utana indulj el es vasald be a penzedet.
KaTe 2019.08.01. 09:50:45
- Aha.
KaTe 2019.08.01. 09:56:22
Xezs7 2019.08.01. 10:51:20
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2019.08.01. 11:27:09
Darth Revan 2019.08.01. 11:30:53
Snagal 2019.08.01. 11:37:33
Nem értem a vásárlónak miért nem ütötte meg a fülét az a mondat mikor a voda kijelenti, hogy az iphone-ra nem érvényes egy jogszabályban foglalt kötelezettség??
Snagal 2019.08.01. 11:40:01
ha jól értem a 60E előleg az előfizetésre ment, a telefon előlegét nem tudjuk meg de a leírás alapján azt vissza kapta.
Mondjuk én ott fordultam volna sarkon mikor új előfizetőként ahelyett a lábam nyomát csókolgatnák még előleget is kérnek.
Snagal 2019.08.01. 11:43:08
mondjuk inkább az mint a megbízhatatlan kryptovaluta mmint a T-mobitcoin
Fekete Krindusz 2019.08.01. 11:52:07
tehát mégegyszer. Nemrég itt is volt róla cikk. Nem három napon belül kell cserélni, hanem,a három napon belül jelentett cseregény esetén nem lehet hivatkozni arra, hogy a javítás az kettő forint és inkább javítják.
2019.08.01. 12:16:39
2019.08.01. 12:47:59
Pedig az iPhone más, mert aki megveszi, azzal más hülyeséget is el lehet hitetni.
2019.08.01. 12:51:40
Zárt, egyszerűbb rendszer, ezért preferálják azok, akiknek van rá pénzük, de nem gadget buzik. Mondjuk ez a célcsoport töredéke lehet, a töbni majom, de racionális indoklást kértél.
KaTe 2019.08.01. 13:27:33
@Snagal: Pont az a lényeg, hogy nem küldheti el, max. utána. A posztoló telefonját szó nélkül cserélniük kellett volna, ahelyett, hogy beküldik szervizbe.
fogyasztovedelem.kormany.hu/node/14235
"A Kúria kifejezte, hogy a kereskedő ilyen esetben sem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a hibás árut előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni."
- Ha erre azt a példát hoznád fel, hogy a tizedikről kiejtett, 10.000 darabra törött - amúgy zsír új - tévé maradékát a vevő lapáttal összesöpri, majd csereigényt támaszt a vállalkozás felé, akkor a termék cseréjének megtagadása -szerintem- jogos. De javítsatok ki, ha tévednék.
KaTe 2019.08.01. 13:31:20
Xezs7 2019.08.01. 13:41:02
Snagal 2019.08.01. 13:41:32
Nekem ez ebből nem volt evidens, csak a kúria döntésében szerepel, hogy a vállalkozás utólag pereskedhet ha kiderül hogy a vásárló volt a hunyó.
2019.08.01. 13:53:59
ekat 2019.08.01. 14:28:38
Ja mert ezek sértetlen állapotban történő túlélése az újabban ismérve egy jó telefonnak? :)
Nem mintha én vennék annyiért IPhone-t, amennyibe kerül, de mindenkinek megvan az, hogy miért hajlandó áldozni, és miért nem. Teljesen felesleges valakit azért ekézni, mert neki más ér meg sokat, mint neked. Vagy persze olyan is van, aki egyszerűen mindenből csak a legolcsóbbat veszi, na aszerint meg mindenki hülye, aki bármire többet költ....
A környezetemben nem túl sok IPhone van, de azért akad, négyféle okot látok:
1., céges (egyértelmű)
2., azért van neki, mert jónak/a legjobbnak tartja (nem tudom megítélni, de megértem - én is sokszor veszek valamiből egy bizonyos nevet azért, mert azt mondják a jónak / a legjobbnak, noha igazából nem tud(hat)om, hogy ez tényleg így van-e)
3., fiatal, és az IPhone a (cool) telefon és kész
4., szegény, és ez az egy (számára) luxusdolog, amit még azért el tud érni, ha máshogy nem, részletre, és villoghat vele, hogy ő is elért valamit az életben. Hagyjuk már meg nekik ezt a kis örömöt, senkit nem bántanak vele. És a többiek sem. :)
Jessybátsi 2019.08.01. 14:29:57
2019.08.01. 14:30:31
Nem, nem jó hasonlat, mert egy BMW után simán átülsz egy Audiba vagy Mercibe, illetve fordítva. Az iPhone userek viszont a saját rendszer miatt inkább kaszt jellegű.
2019.08.01. 14:33:28
Ez megint faszság, mert egy azonos kategóriájú Androidos telefon sem bírná ugyanezt, a mindenálló telefonoknak meg speciális a célcsoportja. Ez olyan, mint ha azt mondanád, az országúti kerékpár szétesik hegyi terepen, vagy az elegáns bőrcipőd nem bírja a tátrai túrakat, bezzeg az 5 ezer Ft-os bakancsod..m
2019.08.01. 14:35:14
A gond inkább ott kezdődik, hogy bemondásra elhiszi, hogy iPhone az más, arra nem vonatkozik a törvény a szolgáltató szerint.
juhaszvik 2019.08.01. 14:40:13
1. ez egy általános dolog a vodánál, hogy előleget kérnek egy előfizetéshez? Én magam még sosem találkoztam ilyennel, pedig nem egy hálózatot megjártam már (ki nem...)
2. miért nem röhögte ki a posztoló a 3 napos csere duma miatt a boltost, ahelyett, hogy bólogatott?
3. miért hozta vissza a szervizből a vodafone a még mindig hibás készüléket? hátha jó lesz az úgy a vásárlónak?
Az iphone egy nagy átverés, csak meg kell nézni a nyereségüket. Brutális árak, pitiáner gyártási költségek, csillagászati profit, messze több mint a többi konkurensé, pedig eladott darabban jóval alattuk zárnak.
Többféle ember is vesz almás telefont: van akinek státusz szimbólum, mert azokban a körökben, amikben élnek/mozognak ott ez számít. Van aki azért vesz ilyet, mert kíváncsi és nem ért a telefonokhoz. Bedől az ár/érték csapdának, hogy ami ennyire drága, az biztos csúcs szupi valami lehet. Ezek az emberek általában legközelebb már nem vesznek iphone-t. És vannak a márkafüggők, akikben kialakult egy érzelmi kötődés, mely olyan rózsaszín felhőbe csomagolja a terméket, hogy esélye nem lesz józanul meghallani a kritikát.
ekat 2019.08.01. 14:44:55
Xezs7 2019.08.01. 14:58:13
aefzuj 2019.08.01. 15:04:15
Az megvan Pószternek, hogy a vadkapitalista világban az erősebb kutyának jut csak szexuális aktus? Az is megvan, hogy a rablókapitalizmusban a lőteri kutyát sem érdekli az ügyfél/vevő jogainak érvényesítése saját magán kívül? Igen?
Akkor már csak az az infó hiányzik, hogy a polgári nemperes és peres eljárások azért vannak, hogy az ügyfél/vevő lehessen az erősebb kutya olyankor is, amikor a dolog természetéből nem az következne. Az internet korában ez annyira nem lehetne meglepő, új információ.
Amelyik kutya válogat, az nem szexuál. Tessék befejezni a maszatolást és az eszközök közötti válogatást.
Fizetési meghagyást kell benyújtani az illetékes közjegyzőhöz, lesz ott visszafizetés nyomban. Ennyike a sztori, a többi csak picsogás.
body_andras 2019.08.01. 15:27:35
Kondom Keselyű 2019.08.01. 15:44:46
1: nem,dehogy. mindenhol eloleg nelkul dobaljak a 300k-s telefonokat
Kondom Keselyű 2019.08.01. 15:49:28
nagy szakerto lehet az illeto.
500 letoltes felett senki nem engedheti meg maganak, hogy csak androidra,vagy csak iphonera fejleszt.
a nyitott-zart kerdes is regen megoldott azzal,hogy amit nem lehet iosen,ahhoz az androidot is rootolni kell,aminel ugrik a gari
juhaszvik 2019.08.01. 16:19:28
másik hozzászólásodhoz:
" amit nem lehet iosen,ahhoz az androidot is rootolni kell"
ezzel altatják álomba magukat az iphone fanok... :)
Kondom Keselyű 2019.08.01. 16:44:21
iphonebol utoljara 6osom volt,amit 1 honap utan eladtam,mivel nem birt ki egy napot sme egy toltessel.
nagyon tavol allok az ios fantol,de azt fixen tudom, hogy minden olyan app,amit s9en hasznalok van iosre,vagy azonos tudasu/jobb.
2019.08.01. 17:40:12
Kondom Keselyű 2019.08.01. 18:02:18
bmw - merci
alma - barack.
majdnem ugyanaz,de picit mas. kinek ez izlik,kinek az.
Zuzer78 2019.08.01. 18:34:38
Lilien Célia 2019.08.01. 21:40:55
A 3 munkanapos csere jelen esetben annyit jelent, hogy vásárlástól számítva 3 munkanapon belül jelentette kedves ügyfél, hogy gond van. Ilyenkor csak bevizsgálják a készüléket és ha valóban hibás cserélik és nem javítják, mint tennék a 4. napon történő bejelentésnél. Bár iPhone-t alapból cserélnek a vodafone-nál, mert a márkaszervizükben nincs alkatrész szintű javítás. Ha bármilyen alkatrészes hiba van, akkor új fóliás készüléket kap a tisztelt ügyfél. Nem lehet, hogy simán hálózati gond volt és a sim kártya volt szar? Az meg akkor nem a készülék hibája, hanem a szolgáltatóé. Bár ahogy olvasom amilyen kretének ezzel a visszautalással simán előfordulhat, hogy nem aktiválták a kártyát.
lalibatyo 2019.08.01. 22:11:47
- Most várom hogy mikor szólítanak fel hogy "találtak be nem fizetett" számlát, de ha megtörténne kiköltöztetem őket az utcára azt hiszem :)
UPC Direct : felmondtam a szerződést maradt 1-2 ezres időarányos túlfizetésem. Nehogy azt hidd hogy küldtek elszámolást, nehogy azt hidd hogy küldtek pénzt, vagy értesítést
áááááá dehogy. Hallgatnak mint szar a gazban vagy 2 hónapja. Még irodájuk sincs csak 1 telefonszám. Azt hiszem ha felhívom őket úgy megrántom a telefon zsinórját hogy a vonal másik végén hasra esik aki felvette :)
Mondjam még ?
Xezs7 2019.08.02. 00:49:45
honza79 2019.08.02. 06:28:47
Tony Almeida 2019.08.02. 08:13:54
CCnick 2019.08.02. 08:30:14
CCnick 2019.08.02. 08:34:22
CCnick 2019.08.02. 08:46:39
Ezt honnan veszed?
"A Kúria kifejezte, hogy a kereskedő ilyen esetben sem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a hibás árut előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni.
Amennyiben a vállalkozás számára gyanús a hiba eredete, s a csereigény érvényesítését követően utólag kiderül, hogy az eredeti termék esetében nem rendeltetésszerű használat esete állt fenn, akkor a vállalkozás polgári peres eljárás keretében érvényesíthet igényt a fogyasztóval szemben."
VIMG 2019.08.02. 08:54:53
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.08.02. 09:33:01
Jogszabály meg a mesében? :D
kiet 2019.08.02. 09:47:26
Snagal 2019.08.02. 10:09:39
Egy jóhiszemű kereksedő simán értelmezheti a rendeletet úgyhogy 3napon belül visszahozott terméknél ha bevizsgálta, és a hiba ténye megállapításra került akkor nem élhet a javítás opcióval a többletköltségre hivatkozva hanem köteles cserélnie.
Aztán ha ebbe beleáll a vásárló akkor a kúria ezek szerint a fenti döntést hozza (vagy legalábbis volt már ilyen eset) de a rendeletben nem találtam erre vonatkozó utasítást.
(tipikus hogy mindenki értelmezze ahogy akarja aztán majd ha vitás helyzet alakul ki a kúria eldönti szerinte ezt hogy kell értelmezni, ahelyett hogy leírnák egyértelműen... )
Medgar 2019.08.02. 10:28:31
2019.08.02. 11:19:18
"a nyitott-zart kerdes is regen megoldott azzal,hogy amit nem lehet iosen,ahhoz az androidot is rootolni kell,aminel ugrik a gari"
Ez
Ez nem igaz. Fejlesztettem anno mindkettőre, egy rakás dolog van, ami iPhone-on nem vagy csak sokkal neccesebben oldható meg, nem rootolt Android készülékhez képest (sajátomat amúgy soha nem is rootoltam). Kezdjük azzal, hogy Androidra tudsz appot telepíteni bármilyen forrásból. Aztán a Notification kezelés is sokkal korlátozottabb iPhone-on, valamint Androidon tudsz háttérben futó alkalmazás folyamatait futtatni, iPhone-nál csak egy-két dedikált folyamatot (pl. zenelejátszás). A file rendszerhez is csak erősen korlátozott hozzáférésed van 3rd party appal iPhone esetében, Andoridnál helyből mindent látsz, csak a rendszer file-okat nem tudod szerkeszteni.
2019.08.02. 11:26:12
Már régen kaptál rá választ: Egyszerűbb, zárt, ami felhasználó függő hogy előny vagy hátrány, valamint egyes körökben pedig menőnek számít.
A mindenálló telefonokat pedig még mindig feleslegesen kevered ide. Én sem igénylek olyan telefont, pedig az iPhone-t sem szeretem.
2019.08.02. 11:31:07
2019.08.02. 11:33:44
Ami pedig az appokat illeti:
Nagyobb appoknál valóban mindkettőre fejlesztenek. Viszont simán előfordul, hogy mondjuk egy néhány százezres, esetleg néhány milliós felhasználói bázisú webalkalmazáshoz készítenek mobilalkalmazást, de van rá egy fél embernyi kapacitásuk, így az eredmény vagy az lesz, hogy lesz egy Android app, az iPhone userek meg használják a mobilra nem optimalizált webalkalmazást, vagy látszólag lesz mindkettő, de valójában egy webview fog futni, és a weboldalnak a mobilra optimalizált változatát nyitja meg. És ez még nem speciális terület, speciális területeken sokkal többször találkozni azzal, hogy csak egyikre van, nyilván olyan is előfordul, hogy csak iPhone-ra.
Kondom Keselyű 2019.08.02. 12:19:29
en meg sose beszeltem olyan atlag userrel,aki hianyolt volna valami appot iosrol.
te fejleszotokent az 1% nem atlag userbe tartozol.
Amerikaban kb. azt se tudjak,mi az android,szinte mindenkinek iphoneja van.
VT Man 2019.08.02. 12:40:09
"Amerikaban kb. azt se tudjak,mi az android,szinte mindenkinek iphoneja van."
A meseben igen.
A valosagban 55% iPhone, 44% Android, azaz kicsit tobb, mint minden masodik embernek iPhone-ja van, es kicsit kevesebb, mint minden masodik embernek Androidos telefonja.
gs.statcounter.com/os-market-share/mobile/united-states-of-america
Egy masik cikk szerint pont forditva van (52% Android, 47% iOS)
www.statista.com/statistics/266572/market-share-held-by-smartphone-platforms-in-the-united-states/
Kondom Keselyű 2019.08.02. 12:47:12
csak annak a statisztikának hiszek, amit saját magam hamisítottam
datam 2019.08.02. 13:57:10
Nekem egyrészt azért van, mert anno vadi újan vettem egy LG G2-t a megjelenés napján. 2 héten belül felpúposodott az akksija, 3 hét szerviz. Aztán kb fél év múlva pixelhiba, eladtam. Utána vettem egy Sony Z5-öt, szintén újan. A vízálló telefon beázott, gyári hibás széria, csere. Kb egy év múlva nem érzékelte a sim kártyát, alaplaphiba, megjavították, eladtam, mert utána is szarakodott még. Vettem egy Samsung Svalahányat, az folyamatosan újraindult, meg túlmelegedett.
Magyarul elegem lett abból, hogy random működnek ezek a telefonok, nem olcsón adták egyiket sem, mind szar volt. Mikor elegem lett, bementem a MM-ba, vettem egy 6-os iphonet. Kifutó cikk volt, akkor is már talán az X volt az új. Azóta a világon semmi bajom nincs a telefonnal. Nincs lefagyás, újraindulás, random kikapcsolás, ehez hasonló software bugok, se hw hibák.
Addig fogom használni, amíg működik, aztán csere. Amilyen minimális app szükségletem van, azt megtaláltam ios rendszerre is.
Asszem megindokoltam, hogy miért.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2019.08.02. 14:01:20
Ez persze kétévente egyszer kell, de plusz előny, hogy szinte az összes nekem kellő gadget alapból rajta van, nem kell kimazsoláznom, melyiket telepítsem a GooglePlayből, amihez nem "jár" rögtön a kínai-orosz kémszoftver. Itt az amerikai jár, de ebben legalább egységes, nem akad össze máséval. :-)
Ráadásul ez egész család egy csoportban van, látjuk, ki merre jár, anyának nem kell állandóan aggódó telefonokat/SMS-eket küldözgetnie.
Az egyetlen dráma az ára lenne, ha újat vennék. És itt jön a másik előnye: egy 4-5 éves ájfon még teljesen jól használható, ehhez képest 2-3 évest az újkorihoz képest röhejes áron kapsz használtan az Ebayen. Most vettem egy SE-t (3 éves modell) 22 eFt-ért az angoloknál, két évig még tuti jó lesz a kamasz gyereknek (eddig egy eggyel korábbit használt, csak annak már a tárhelye kezdett kevés lenni). Ugyanígy lett a nejemé is télen. Mivel itthon az ájfón még mindig státuszszimbólum, így (ahogy elnézem) a gyerek megkímélt 6-osának az ára meghaladja a most beszerzett SE árát. Szóval ha 25-ért felteszem a Jófogásra, akkor két nap alatt elmegy, nullán vagyok, és upgrade-eltem. Kabaré, de ez van.
heidt 2019.08.02. 14:49:14
ekat 2019.08.02. 15:01:29
igazi hős 2019.08.02. 15:23:11
2019.08.02. 15:23:32
2019.08.02. 15:30:04
2019.08.02. 15:35:32
igazi hős 2019.08.02. 15:37:18
2019.08.02. 15:44:04
2019.08.02. 15:49:03
Kondom Keselyű 2019.08.02. 15:54:47
ez nem korfuggo. lejon a dumadbol, hogy mar az iskolaban sem te voltal az osztaly legjobb tanuloja :D
Amineknevetadokelveszik 2019.08.02. 16:26:49
Bámulatos a fejlődés.
datam 2019.08.02. 17:53:41
Lényegében igen. Qrva drága javíttatni, de sajnos minden mást is az. Nem hiszem, hogy egy csúcs Samsung kijelző olcsóbb lenne, mint egy iPhone kijelző. Amire nekem kell, arra tökéletes. De fontos hangsúlyozni, hogy nem azért vettem iPhonet, mert az iPhone, hanem mert amíg én úgy cseréltem a telefonokat, mint az alsógatyám, addig a a feleségemnek végig kibírta egy 5s, mindenféle gond nélkül. És erre volt szükségem, rühellem a javíttatással/garancia ügyintézéssel járó b@szakodást. Ha ez kifingik, akkor majd jön a következő kifutó modell. Ugyanis itt nincs az, mint az Androidnál, hogy ha a telefonodhoz képest kijön 2-3 újabb generáció, akkor vége a supportnak. Ugyanúgy első nap jön az update, mint a legújabbra. Anno emlékszem, a Sony telefonomra egy évvel később jött az új Android, mint a release dátuma, mert addig hegesztették. Vicc.
datam 2019.08.02. 17:54:45
Valamit rosszul csináltál. Bármilyen csengőhang beállítható, bármilyen üzenet, vagy egyéb értesítés szintén.:)
Xezs7 2019.08.02. 17:57:04
VonBraun 2019.08.02. 17:58:07
Ugyanakkor nem érdemes szó nélkül elmenni a sokadik félretájékoztatás mellett sem, amelyet bármelyik telefonos ügyfélszolgálat ad a képzetlen, vagy elegendő IQ-val nem rendelkező alkalmazottak útján. A rögzített beszélgetés alapján ÉN nem nyugodnék, amíg vissza nem keresnék, hogy ki adta a hamis (=hazug) információt, és felvetném a fegyelmi felelősség kérdését, de a képzetlen munkaerő közvetlen vezetőjéét is.
VT Man 2019.08.02. 18:26:52
"Az Apple mindig is prémium kategóriás készüléknek szánta az iPhone-t, ez tény. Akkor hogy a fenébe fordulhat elő az, hogy nincs (vagy talán sokáig nem volt és már van?) benne gyorstöltés és dual sim lehetőség?"
Van benne. A kinai valtozatban.
support.apple.com/en-gb/HT209086
CCnick 2019.08.02. 19:35:10
Ebben sehol nem szerepel, hogy a kereskedőnek joga van bármit is időhúzni. Ha a vevő cserét kér és a készülék nem müködik rendeltetésszerűen akkor cserélnie kell.
kolomparlole1114 2019.08.02. 20:52:34
2. Mivel mégis megtetted, fizetési meghagyás.
kolomparlole1114 2019.08.02. 20:53:56
2019.08.02. 20:56:27
kolomparlole1114 2019.08.02. 20:56:52
Xezs7 2019.08.02. 21:14:30
datam 2019.08.03. 08:14:56
Ez így, ahogy leírtad, nem igaz. De már leírták, hogy miért nem. Ráadásul már nincs benne ilyen, mert azonnal dobtak rá egy új ios-t, amiben kikapcsolható ez a dolog. Értem én, hogy zsigerből kell utálni, anélkül, hogy bármit is tudnál pontosan, mert valaki megmondta, hogy szar. Én is így voltam vele. De amióta használom, másképp látom. Az életben soha többet nem lesz Androidot futtató telefonom valszeg, mert nem hiányoznak a lefagyások, megakadások, rebootok és végtelen ciklusba keveredő bootloopok.
VonBraun 2019.08.03. 08:31:22
Hát ennyi.
R!ck4 2019.08.03. 09:05:29
R!ck4 2019.08.03. 09:08:41
ekat 2019.08.03. 09:30:26
Xezs7 2019.08.03. 11:07:06
Xezs7 2019.08.03. 11:08:25
datam 2019.08.03. 11:13:02
Ha visszaolvasol, láthatod, hogy milyen típusokkal próbálkoztam. Mindegyik bőven 100 felett volt akkor, adott gyártók épp aktuális csúcskodelljei. Szóval, ez most kapufa.
datam 2019.08.03. 11:19:24
Kivétel nélkül gyári volt mindegyik, újonnan vásárolt, semmiben sem modolt. De pl az LG G2 annyira beragadt, hogy újat adtak helyette, mert a szerviz sem tudott vele mit kezdeni. Hidd el, nem azért írom ezeket, hogy az Androidot fikázzam, nekem teljesen mindegy, ki mit használ, ezek csak a tapasztalataim. Nekem nem jelentkezett a fenn említett hidegben nem működés meg hasonló hibák. Mondjuk nem is rohanok megvenni minden szeptemberben a legújabbat, mert nekem teljesen felesleges. Most is egy utolsó szériás 6 van, marad is amíg használható marad. Ha majd kifingik, akkor megveszem az aktuális modell-2-t, nem több százezerért (mert az nettó baromság szvsz), aztán használom boldogan. Nekem se nem státuszszimbólum, se nem kasztba tartozás miatt kell. Hanem mert egyszerűbb, jobban használható arra, amire kell. Azok pedig többnyire a telefonálás, hírek olvasgatása. Hányok egy-két Apple megoldástól, de ez van, el tudom fogadni ezt, cserébe azért, amit kapok.
Xezs7 2019.08.03. 13:09:05
GhostBusters 2019.08.03. 17:26:28
heidt 2019.08.04. 00:34:49
Leooo 2019.08.04. 01:21:38
Xezs7 2019.08.04. 08:41:33
Eva Sz.Maraczy 2019.08.04. 10:02:13
Katalin Csángó 2019.08.04. 17:58:38
Brion 2019.08.04. 20:13:55
Aki Iphone-t akar, és nem tudja egyben kifizetni, azt még csakcsak megértem (bár ilyen bukta mellett azt se igazán), de akinek "nincsenek likviditási gondjai" miért nem rendeli meg 2 kattintással apple store-ból, függetlenül, és akkor bármi baja van az eszköznek kb 2 nap alatt - általában cserével - simán megoldja bármelyik hivatalos szervíz.
Amúgy énis csak apple-t használok, és ha több eszköz van főleg kijönnek a pozitív oldalaik (ipad+iphone+macbook-ot használok én), de tény, hogy sokan státuszszimbólumnak használják csak őket, ami röhejes. De hát ezvan :)
Xezs7 2019.08.04. 22:15:43
Marciart 2019.08.05. 14:24:20
Marciart 2019.08.05. 14:26:37
Xezs7 2019.08.05. 16:53:48
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.08.05. 18:47:56
készítettél egy közös pucér fényképet, átadnád a másik szereplőnek is, hogy meglegyen. Hogyan oldod meg internet nélkül?
Megosztás bluetooth-on? Hát az nincs. Beam/NFC? Hát, az sem lehet, mert nincs hozzá menüpont. Akkor?
Xezs7 2019.08.05. 22:12:56
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.08.05. 22:43:43
Zsolteee 2019.08.06. 07:42:38
Ez az én tapasztalatom, illetve hasznaltam xiaomit is egy időben, kb két hónapokig, mert ez idő alatt háromszor vittem vissza szervizbe, lassu volt, akadt, fagyott és merült! Pedig edigitaltol vettem gyári dobozban, nem is Kínából rendeltem! A harmadik sikertelen javítás után elraktam a fiókba, majd vettem egy iPhone-t :) ! Ezzel is vannak gondok, de lényegesen kevesebb mint a korábbi andoridos telefonokkal! De ezek az én tapasztalataim!
Brion 2019.08.06. 09:19:00
Sajnos nekem a legtöbb ismerősömnek negatív tapasztalata volt az ilyen biztosításokkal, szinte sose fizettek, szerencséd volt - már amennyire ez a szitu lehet szerencsés.
Xezs7 2019.08.06. 16:47:21
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.08.07. 17:55:06
Elképesztő ilyet itt olvasni. Ahelyett, hogy visszakérted volna a pénzedet...
FannyStyleandDesinger 2019.09.29. 12:22:39
Nekem is lenne 2 történetem a fent említett céggel kapcsolatban. Én is szívesen elmesélném, hátha érdekes lehet olvasóid számára!