Olvasónknak nagyon kellett valami, ami csak az Euronoics-nál volt meg és ezért bármire képes is lett volna. A termék doboza azonban eltűnt pont úgy, mint a türelem a vásárlóval szemben.
Tisztelt Euronics!
Mérhetetlenül csalódott és dühös vagyok az értékelhetetlen kiszolgálásuk és tehetetlen balfaszságuk miatt. Az alábbi levelezésben látszik, hogy meg szerettem volna venni a Reminton HC6550 hajvágó gépet ami a webshopuk alapján az egyetlen bemutató darab ami készleten van engedménnyel. Először telefonon hívtam Önöket, hogy utána érdeklődjek hogy biztos hogy van ez a KÖKI üzletükbe, mert nem szerettem volna feleslegesen bemenni. Többször hívtam Önöket több ügyintézővel beszéltem és sosem kaptam segítséget, csak annyi volt mindig a válasz menjek be ott megvehetem, csak annyit szerettem volna hogy odatelefonálnak az üzletbe, mivel ügyfél vonal nincs, hogy tegyék félre vagy legalább kérdezzék meg elérhető-e a termék? Majd emailben érdeklődtem az alábbiak szerint, ahol ugyanazt a sablont kaptam mint telefonon, csattogjak be személyesen más út nincs 2019-ben, miért is lenne?
A mai napon munka után beutaztam a KÖKI-be autóval, annak reményében meg tudom venni a gépet. Időt szánva erre a történetre, pedig lett volna fontosabb dolgom is, de mivel kellett volna a gép átszerveztem mindent hogy a csúcsforgalomba beutazhassak.
Megérkeztem a boltba mentem a vevőszolgálatra, hogy megvenném a gépet, aki egy értékesítőhöz irányított aki egy második értékesítőhöz irányított mert árakat ragasztgatott ezt megértem oké. Végre kompetens értékesítővel találkoztam akinek elmondtam a sztorit, ez az egy gép van az országba, az is itt a KÖKIben szeretném megvenni, miközben mentünk a hajvágó pulthoz már pedzegette, hogy ez a gép 2017 óta ott áll biztos meg akarom venni? Igen volt a válasz mivel vákumos gépet keresek és ez pont megfelelő nekem. Ki is volt szíjjazva a kiszemelt darab a hajvágó gépes állványra árral együtt. Mondom szuper akkor ezt meg szeretném vásárolni. Na innen kezdődik a vesszőfutásom, ugyanis nem volt meg sehol a gép doboza a tartozékokkal egyebekkel így nem tudják eladni nekem. Hangsúlyozom ki volt téve árral együtt a termék!
Odamentem a vevőszolgálathoz, hogy elpanaszoljam az esetet mivel már kissé dühös voltam. Szerencsémre pont ott volt XY boltvezető úr. Elmondtam neki is a történetet és itt jön a döbbenet, annyi volt a válasza nem tud mit csinálni ezzel sajnos, nem tudja eladni a gépet. Mondtam neki ezt értem, de telefonos ügyfélszolgálat, a levelező ügyfélszolgálat és a webshop alapján is eladó ez a gép szeretném megvenni segítsen, oldja meg a helyzetet. Emelt hangnemben próbált kioktatni ez nem az Ő problémája és idézem: " Mit csináljak gyártsam le???" nevezetű reakció is elhangzott. Majd kilépett a beszélgetésből és egyetlenegy célja volt, hogy eltüntesse a gépet az árral együtt. Mindössze valami megoldást szerettem volna mivel nem kevés időt pénzt energiát tettem sajnos ebbe a vásárlásba, szerettem volna valami eredményt . kb 10 perc várakozás után újra megjelent XY hogy sajnos nincs meg a doboz a tartozékokkal biztos ellopták. Itt adtam fel és hagytam el az üzletet.
Hazafele menet azon gondolkoztam hogy mennyire durva, hogy Önök elrabolják az időmet a pénzemet energiámat a semmiért és még Önöknek áll feljebb. Tudják mi az egyetlen dolog az életben ezalatt a rövid pályafutásunk alatt amit itt töltünk a földön ami nem jön vissza soha tehát mondhatni az egyik legértékesebb dolog? Az idő az, amiből úgy nettó 3 órával megrövidítettek ez már soha nem jön vissza, az anyagi része nem érdekel, de ez hogy az EURONICS lopja az időmet mert megteheti, mert a társosztályok impotensek és nem tudnak egymással kommunikálni mindezt alkalmatlan boltvezetőnek csúfolt arcokkal megspékelve, hát ez elszomorító Önökre nézve.
Kérdezem én minek tartanak fent Ügyfélszolgálatot? Ez sokkal jobban hasonlít egy cirkuszra, csak annyi különbséggel hogy az előadás végén nem a nevetéstől kell fetrengenem hanem a hányingertől és a sírástól!
Lalikám 2019.08.28. 10:04:11
temprasordog 2019.08.28. 10:10:17
Lalikám 2019.08.28. 10:12:00
body_andras 2019.08.28. 10:26:45
Viccet félretéve, kell hogy legyen felelőse annak, hogy az árral kitett termékek valóban eladhatónak legyenek, azaz leltárazva legyen a dobozuk és minden tartozékuk, folyamatosan ellenőrizve, és ha csak pár órára is elkótyavetyélődik valami, akkor polcról le kell venni. Erre döbbent rá XY is amikor rádböfögte hogy "gyártsamle?"
Snagal 2019.08.28. 10:38:18
Mellesleg ha meg eladják neki a hiányos cuccot akkor arról lenne itt a poszt, hogy eladták neki doboz nélkül, alkatrészek nélkül... gondolom certifikát se volt hozzá :(
A levélből egyébként számomra nem derült ki a poszter mit szeretett volna: ha ellopták/eltünt/szublimált a kiállított cucc doboza és tartozékai (mondjuk jó lenne tudni ezek a tartozékok hiánya mennyire lehetetleníti el a használatot) és saját tapasztalata szerint ez az utolsó az országban akkor mit szeretett volna az euronicstól? Elvinni a hiányos készüléket? vagy tényleg azt várta, hogy gyártsanak neki 3D nyomtatóval dobozt és tartozékokat? Előbbi esetben az EUro a hülye, hogy nem adta oda beszeráron egy jegyzőkönyv kiséretében. Utóbbi esetben nem kérdés...
Snagal 2019.08.28. 10:40:34
2019.08.28. 10:42:26
Darth Revan 2019.08.28. 11:11:58
a baratnoje elkezdte nyirni es kb a fel fejevel vegzett, amikor bedoglott a gep :)
A baratno ugyesseget dicseri, hogy ezutan egy koromvago olloval (!) fejezte be a hajvagast es teljesen elfogadhato eredmeny jott ki :)
A poszthoz: minek ment oda?! ha ennyire nem akarjak neki eladni a gepet, nem kell ott megvenni.l
szekertabor · provo.blog.hu 2019.08.28. 11:28:10
Próbált érdeklődni, minden felületen azt a választ kapta, hogy ott az áru, mégsem adták el, mert hiányos volt. Ennyi. Az okozott költségekért, kárért senki nem vállalja a felelősséget. Ami pedig a posztolót illeti, vásárlók könyvébe történt bejegyzés? Kíváncsi lennék az üzlet és a Fogyvéd hatóság válaszára.
2019.08.28. 11:40:50
Nick-son 2019.08.28. 12:04:00
Nem jó senkinek se, hogy nincsen meg a hajvágó doboza, meg a tartozékok, a boltnak se, mert ők így nem tudják eladni, poszternek se, mert ő így nem tudja megvenni, de ha egyszer nincs meg úgy őszintén mit várt? Térdre borulhatnak előtte, de ha bele gebednek se tudják odaadni azt ami nincs meg. Ilyesmi azért előfordulhat, de kb. ugyanez a helyzet ha a vásárlás után kiderül, hogy van valami baja a készüléknek és vissza kell vinni. Pont ugyanúgy elmegy az idő. Duplán.
Egyet tehetnek a boltban, hogy kedvesek, empatikusak, de van akinek semmi nem elfogadható, csak dühöngeni akar.
Ez meg, hogy elrabolják az időt... elrabolják a hivatalok is, ha sokan vannak, elrabolja a MÁV, ha késik a vonat, elrabolja aki nem elég gyorsan pakol a pénztárnál... sok minden elrabolja.
Nincs minden veszve egyébként csak az árukeresőn három helyen lehet kapni, ha jók a raktárkészlet infók.
Péter 2 2019.08.28. 12:18:07
A.C. 2019.08.28. 13:10:24
a poszternek tuti igaza van, de egy db fanszőrvágóért ekkora patália, hogy levelet ír?
ekat 2019.08.28. 13:12:26
Bombaló 2019.08.28. 13:22:54
juhaszvik 2019.08.28. 14:06:56
1. online adatok alapján van termék a KÖKI-ben
2. ügyfélszolgálat elérhetőséget nem tud adni, hogy ezt az üzlet szóban meg tudja erősíteni
3. a termék valóban ott van az üzletben, de sem a doboza, sem a kiegészítők nem találhatóak, ezért az üzlet nem hajlandó eladni
Szerintem, ha el tudta volna érni az üzletet, akkor is csak azt mondták volna neki, hogy "van, de már elég régóta ki van rakva, de ha így is kell, vigye el", és ugyanúgy csak a személyes átvételkor derült volna ki számára, hogy baj van. Ha telefonon félrerakatja, akkor az eladók valószínűleg hamarabb észreveszik, de biztos nem hívták volna vissza.
Az igazi hiba az üzlet részéről egyébként az volt, hogy egy olyan terméket árult, amit nem adhatott el, illetve nem is tudta, hogy nem adhatja el.
Maga a poszt egy 3/10-es, az átlagnál több panasz, és az átlagnál kevesebb helyesen leírt szó miatt. Bár nálam már az lehúzza, ha három gondolatot 3000 karakterben tud csak valaki elmondani.
metal · http://electric.blog.hu 2019.08.28. 14:14:04
molyos1 2019.08.28. 14:41:38
Tudjátok kedves hozzászólók, hogy miért ezt akarta a posztoló megvenni?
Mert erre szottyant kedve, és itt a pont.
2019.08.28. 14:57:30
De baszod, azt nem tudja megvenni, ami nincs.
Permetező 2019.08.28. 16:32:07
Fekete Krindusz 2019.08.28. 16:32:56
www.arukereso.hu/hajvago-szakallvago-c4208/remington/vacuum-mb6550-p220548004/
A HC az tényleg egy öreg szar, hálisten nem adták oda a kiállított darabot kiegészítk nélkül
Boar. 2019.08.28. 16:52:39
Faszkalap eladók akik hárman is legyeskednek egy vevő körül de a többit bunkó módon rázzák le ha kérdezni merészel.
Az áruismeretük a béka segge alatt.
A pénztárnál egyetlen szerencsétlen de "hitelügyintéző" az van három is.
A "főnök úr" kávésbögrével a kezében flangál és poénkodik a munkáját végezni próbáló szerencsétlennel a pénztárnál de annyi agya nincs, hogy beálljon a másik kasszához noha már vagy tizen állnak sorba. Ugye nem csak fizetés van a pénztárnál hanem egy rakás papírt ott töltenek ki ezért a sor lassan halad a hólyag üzletvezető meg nem érti, miért küldöm el az anyjába... Pedig elküldtem, hangosan, annyira irritált ahogy ott vigyorgott amíg mi izzadtunk a sorban.
Sajnos krakusváron nincs túl sok hely ahová mehetne az ember, a tescoban nyílt mediamarkt "light" kínálata szánalmas a légkör meg kb. mint az euronicsban...
élhetetlen 2019.08.28. 16:54:02
a fekete krindusz 2019.08.28. 17:02:18
molyos1 2019.08.28. 17:09:31
Érted?
molyos1 2019.08.28. 17:11:51
Permetező 2019.08.28. 17:21:48
élhetetlen 2019.08.28. 17:32:21
2019.08.28. 17:40:10
Ha a webshopban valamiről azt írják, hogy készleten van, az nem jelenti azt, hogy kötelező szállítaniuk, az csak tájékoztató jellegű, csak azután kötelesek szállítani, ha egy ember visszaigazolta.
Én az esetek többségében a homár posztoknál pont hogy a vásárlónak adok igazat, de ez esetben a vásárló igénye értelmezhetetlen. Most akkor doboz és tartozékok nélkül megvette volna? Ha nem így van, akkor mégis mi a francot akart, miután látta, hogy nincs? Komoly, hogy ha nem kapok tájékoztatást, és elutazok potyára egy üzletbe, ahol kiderül, hogy nincs termék, akkor az üzletnek ki kellene fizetnie az elvesztett időmet meg az utazásomat? Ráadásul itt a vásárló meg sem rendelte helyszíni átvételre, bár nem tudom Euronicsnál van-e ilyen. A sztori eléggé rímel a múltkori ruhás posztra, egyáltalán nem kellett volna a tájékoztatás hianya után bemennie a vevőnek, vehetett volna máshol másik hajvágót, de ő ment be önként vadászni.
havrilla 2019.08.28. 17:42:48
élhetetlen 2019.08.28. 17:44:37
axolotl77 2019.08.28. 17:51:35
Nem tudom, hogy mennyire volt erős a spórolási szándék, de elnézve a másik három ajánlatot, sokat nem nyerhetett volna vele a poszter.
GhostBusters 2019.08.28. 17:58:05
Csak üzletbeN.
Írni-olvasni nem tudók világa ez.
gurigapapa 2019.08.28. 18:22:04
A mai munkaerőhiányban? Nincs erre ember.
Ettől függetlenül az Euronics nem kezelte jól a helyzetet, szerintem fel kellett volna ajánlani, hogy a terméket a vásárló elviheti árengedménnyel, aki aztán valahogy összevadássza a hozzávaló tartozékokat. De abban is igaza van a vásárlónak, hogy az ügyfélszolgálat legalább kapcsolhatta volna telefonon a boltot, ahol korántsem biztos, hogy van, aki ráér megnézni, de legalább az esély meglett volna erre.
élhetetlen 2019.08.28. 18:37:45
élhetetlen 2019.08.28. 19:29:10
2019.08.28. 19:56:40
Nem biztos, hogy azoknál ténylegesen is kapható, jártam már úgy, hogy 2 webshop volt az árukeresőn, de ha rákattintottam, egyiknél előrendelésre volt, a másik azt írta készleten, de rendelés után írtak, hogy nincs. Én biztosan nem mentem volna be bitonytalanra a posztoló helyében, megrendeltem volna a Euronics webshopjában, akkor kiderült volna mi a helyzet, nem fut felesleges kört. Akár személyes átvételes rendelés esetén is, hiszen ez esetben megpróbálták volna foglalni, és ott derült volna ki a hiányosság.
Szvsz nem a kedvezmény miatt akarta, hanem valamiért a kifutó modell volt neki szimpatikus.
alprazolam 2019.08.28. 20:01:58
Permetező 2019.08.28. 20:19:31
Goyo 2019.08.28. 20:24:10
molyos1 2019.08.28. 20:26:29
molyos1 2019.08.28. 20:31:55
molyos1 2019.08.28. 20:33:47
csárlszbrunzol 2019.08.28. 20:36:05
Yossarian_M 2019.08.28. 20:43:41
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.08.28. 20:51:40
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.08.28. 20:53:30
Permetező 2019.08.28. 20:53:36
Yossarian_M 2019.08.28. 20:54:44
molyos1 2019.08.28. 21:01:29
Zuzer78 2019.08.28. 21:19:10
élhetetlen 2019.08.28. 21:46:07
nsxtom 2019.08.28. 21:47:38
a többi tudatlan Nagy képernyőstől meg mit várjunk??:)
Játszák itt a NEM létező "agyukat, azt annyi lé nincs szerintem egyik másik zsebébe ,hogy át menjen az út túloldalára.
az előtted szólók Nagy része
Te látod Tökéletesen!
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.08.28. 21:51:15
Meg ha az euronicsot fel tudta hívni, hogy tényleg van-e, de senki nem tudta megmondani, akkor a többibe miért nem tudott telefonálni? Azok között is van budapesti, ahol személyesen át lehet venni, oda ugyanúgy elmehetett volna, ha kiderül, hogy ott étnyleg van.
nsxtom 2019.08.28. 21:55:30
migráncs átment,meg az áájfon,Ja és "jó" kis 320D bmw,se hadjuk ki!
ezek ennyit tudnak.
oszt ,jó napot.
élhetetlen 2019.08.28. 22:18:05
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2019.08.28. 22:23:19
Pyrrhus 2019.08.28. 22:25:14
élhetetlen 2019.08.28. 22:26:30
btprg 2019.08.28. 22:32:25
A lényeget értem, de az árakkal valami nem stimmel, ha ez 40 éve volt :)
A poszthoz: az tud a legdrágább mulatság lenni, ha az ember egy konkrét termékhez ragaszkodik mindenáron...
élhetetlen 2019.08.28. 22:41:13
élhetetlen 2019.08.28. 23:12:37
Permetező 2019.08.28. 23:29:20
excep 2019.08.29. 05:18:54
konigjanos 2019.08.29. 06:35:51
Ezért nem járok Euronics-be. Média Markt-nál hasonló, de jóval pozitívabb sztori: kinéztem egy ebook olvasót. helyszínen készlet szerint van 4 db. fél órás keresés után egy sincs meg, csak a kiállított, amit X ideje töltőn tartanak. Mondtam a vezetőnek, elviszem a drágábbat, ami 35ezer, de csak 30-ért, mert különben potyára jöttem, és csalódottan távozom. Első szóra megkaptam. Ennyi. Mindenki örül.
2019.08.29. 07:44:15
Mivel tapasztaltam már ilyet, előfordul. És nem kötelesek eladni neked azt, amit tévedésből feltüntettek, de valójaban nincs készleten. Akkor sem ha webshop, akkor sem ha offline bolt.
De látom a cikket mégnem sikerült megértened, ezért nem érted mit írok. Segítek egy plusz informacióval: a Euronicsnak van webshopja is.
2019.08.29. 07:45:39
Honnan tudod, hogy meg se próbálta?
Drizari 2019.08.29. 07:58:16
Ezután hibázott a vevő, rendkívül erős kötődése alakult ki a kiszemelt árucikkel, emiatt a józan eszét félredobva rohant az üzletbe, ahol őt hidegzuhany érte. Palástolva hibázását, ezután megírta levelét ...
Terézágyú 2019.08.29. 09:06:54
Hát most sokkal "jobb" a helyzet...
...legalább a poszter-típusú embereknek, akik rágörcsölnek ilyen hülyeségekre...
Permetező 2019.08.29. 09:54:58
Zacskóstej 2019.08.29. 11:11:49
sysTEM 2019.08.29. 12:32:48
pkovaks 2019.08.29. 13:01:41
encir 2019.08.29. 13:19:37
blasiusii 2019.08.29. 14:15:02
Permetező 2019.08.29. 15:24:13
The Good Boy 2019.08.29. 16:54:51
Viszont ez után a média "márk"ban pozitív tapasztalat ért, mivel a másik kinézett készülékkel kapcsolatban (mivel alaposan felkészült voltam, és elég jól informált), az eladó szépen levezetve az általam vélt dolgokat, elmagyarázta, hogy miért nem éri meg a készüléket megvenni, mert nem kiforrott, és nincs meg a megfelelően erős hardveres háttér. Nagyon korrekt hozzáállás volt.
Permetező 2019.08.29. 16:58:07
ekat 2019.08.29. 17:38:58
Amúgy mi nemrég elmentünk a Media Marktba egy bizonyos tévét megvenni, és a beégés láttán örökre letettünk róla. Meg az OLED-ről úgy egyáltalán. Igen, mert még nem cserélték ki a panelt, mondta az esetre az eladó. :D Nem ugyanazzal találkoztál véletlenül? :)
2019.08.29. 18:03:03
A c az a chill? Vagy a programozási nyelv?
Permetező 2019.08.29. 18:44:54
The Good Boy 2019.08.29. 19:22:25
ekat 2019.08.29. 19:32:38
Persze, emberileg tényleg jófej volt az eladó, hogy elmondta az igazat, de a főnöke tényleg nem értékelné, mert gondolom azért azt a készüléket is eladásra tartják. Hacsak nem egy drágábbra akart rábeszélni. :)
Várom a 4. évadot. :)
Ha tévedtem a neved eredetét illetően, akkor bocs.
ekat 2019.08.29. 19:52:05
The Good Boy 2019.08.29. 21:17:26
"Ha tévedtem a neved eredetét illetően, akkor bocs. "
nem tudom, mire gondoltál
ekat 2019.08.29. 22:05:46
A The Good Place sorozatra gondoltam eredetileg, valahogy az ugrott be a nevedet látva.
The Good Boy 2019.08.29. 22:47:30
- kérek 20 deka téliszalámit!
- 46 deka lett, maradhat?
nem ismerem azt a sorozatot.
igazából az elmúlt 25 évben csak a jóbarátok, 3. műszak, 2 pasi meg egy kicsi, meg a csernobil (jó, az minisorozat volt) volt általam nézve (proli vagyok, na, :D ).
a nick nevem (meg a klónjai, köszönhetően winkler totálnagyarc róbert szabolcsnak, aki egy nap 3 reg.-emet kukázott, csak azért, mert a ferdítéseire felhívtam a tc-n a figyelmet) is már szerintem vagy 12-14 éve megvan(nak).
OrangeBox 2019.08.29. 23:03:32
Permetező 2019.08.29. 23:32:32
encir 2019.08.30. 10:24:10
100 km-ről nem szeretnék én se feleslegesen elutazni egy boltba, hogy szembesüljek azzal, amit telefonon vagy e-mailben meg lehetett volna beszélni.
Permetező 2019.08.30. 11:04:40
metal · http://electric.blog.hu 2019.08.30. 11:15:25
The Good Boy 2019.08.30. 11:27:42
Mondjuk az előző mosogatógépünkkel mi úgy jártunk, hogy a tescoban két darab kiállítási darab utolsó termék volt (egy no name 38.000. körül, meg egy indesit talán 41.-ért), és abból le tudtam csapni az indesitre. Nem volt meg a csomagolása, de az eladó kartonpapírral körbepakolta és fóliával jól körbecsomagolta. (az csak a sztori utóélete, hogy az indesit egy kalap szahar, kb. 4 év után javíthatatlanul ment tönkre, és közben is párszor igényelte a szerelői gondoskodást)
FDToth 2019.08.30. 12:10:03
Euronoic ebben az eetben mondhatta volna h názzen egy mésik készüléket, és odaadja azt oylan áron, mint ami a vááló kinézett. Vayg mondhatta volna zt h elnétést, ninc smeg a doboza, ibáztunk, itt egy 5eFt-s utalávny, hazsnlja fel bármikor. Miért nehéz ez itthon?
The Good Boy 2019.08.30. 12:36:51
erre az előző hozzászólásban már válaszoltam is: "mivel a magyar vásárlási kultúránk a béka feneke alatt van, tudják, úgyis jön valaki, aki így is szó nélkül vinni fogja"
Minek is küzdjön, azt a pár felelősen gondolkodó tudatos vásárlót kikerülik, van helyettük tízszer annyi, aki nem foglalkozik azzal, hogy átverik-e vagy sem.
ekat 2019.08.30. 13:21:48
A Galaxis Elnöke 2019.08.30. 19:30:32
Amúgy a vevők 95%-a képtelen értelmezni a mintadarab fogalmát, és kivannak, ha kiderül, hogy nincs meg minden tartozéka/doboza egy 2017 óta kint rohadó, egymilliószor bekapcsolt, tízmilliószor összefogdosott, elfelejtett példánynak. Fentiek okán eladod olcsóbban, mondjuk 30%-on, jóval a "beszár" alatt, aztán két perc múlva jön egy másik okostojás, hogy "oké, hogy elfogyott, de attól még miért nincs minta, hogy megnézzem"?
A magyar vásárlói kultúra ma ott tart, hogy az átlagvevő - egy "szia" kíséretében - egy okostelefont nyom az eladó arcába, amin a keresett termék fotója látható, aztán kérdő arckifejezéssel némán vár. Mintha a világon minden egy ki*aszott applikáció lenne. És skandallum, hogy néha el kell menni a-ból b-be, a saját érdekedben, mert NEKED KELL az az egyetlen szar, MOST AZONNAL.
Igen szánalmas ez.
Permetező 2019.08.30. 20:21:10
Nagy Péter 2019.09.02. 23:08:36
www.szepsegcikk.hu/termek/30576/remington_hc6550_szakallvago_es_borostaformazo.html
Még a szállítás is ingyenes.