Cecília tévéje elromlott. Ilyenkor logikusnak tűnik, hogy elküldjük a szervizbe a rossz tévét, azok megjavítják, mi kifizetjük és mindenki boldog. De sajnos ez nem mindig ilyen egyszerű. Ebben a történetben nincs se boldogság, se megszerelt tévé, csak kétségbeesett tehetetlenség.
2019 július 18-án (csütörtök) telefonon bejelentettem egy kerületemben lévő szervizbe a hibás Tv készülékemet. (Samsung UE55KV6179U típusú.) A cég ingyenes szállítást, és javítás esetén ingyenes bevizsgálást ígér.
Még aznap kijöttek és elszállították. Másnap délelőtt (19-e péntek) visszaszállították 25 ezer Ft ellenében, hogy a Tv működik. Fél óra használat után a készülék ugyanúgy viselkedett, mint a javítás előtt, azaz kikapcsolt, elsötétült a képernyő és újra visszakapcsolt. Ez ismétlődött ezután, csak egyre sűrűbben, utoljára 5 percenként.
Telefonáltam a szerelőnek, aki azt mondta, hogy pihentessem a Tv-t, talán a szállítástól van a hiba, mert a szervizben tökéletesen működött. Hagytam egy napot pihenni, de nem változott semmi. Mivel szombat volt, megvártam a hétfőt (22-e) és újra telefonáltam. Eljöttek érte és azt mondták, majd telefonálnak, ha van valami megoldás. Nem telefonáltak.
Két hét múlva, augusztus 5-én érdeklődtem és kérdeztem hogy miért nem jelentkeznek, a válasz az volt, hogy akkor szoktak jelentkezni, amikor már van megoldás, ne izguljak.
Két hónap elteltével, október 8-án sikertelenül kerestem őket (nem volt bent az illetékes), október 11-én végre tudtam a szerelővel beszélni, aki azt mondta, átküldte valahová a terméket, hogy megoldást találjanak a számomra, mivel sérült a készülék képernyője (valóban, a képernyőn 2 csík van, de ez nem zavaró a 140 cm-es átmérőnél). Ígérte, hogy a következő héten keresni fog telefonon, nem kell nekem őket hívogatni. Hát azóta sem jelentkeztek, ennek megint 4 hete.
Azt gondolom, lassan 4 hónap elteltével és 25000 Ft kifizetése után nem ördögtől való gondolat az, hogy itt engem becsaptak, elkérték a semmire a pénzt. A havi 95 ezer Ft-os nyugdíjamat igencsak megterhelte ez az összeg, mellette fizetem a kábel tv-t és nincs Tv-m.
Szeretném tudni, hogy van-e a szervizeknek felügyeleti szerve és kit kereshetek meg ebben a konkrét ügyben?
A 20000 Ft-nál nagyobb összegű javításnál 6 hónap jótállás jár, úgyhogy szakértőnk javaslata, hogy Cecília írásban csapjon az asztalra.
Kedves Olvasó!
A leírtak alapján arra következtetünk, hogy nem jótállás, szavatosság keretében adta le a készüléket javításra, így a válaszunkat is ennek megfelelően készítettük el.
Az Ön által leírt esetben a megbízott szerviz köteles jótállást vállalni az általa elvégzett munkáért.
A 249/2004. (VIII.27) Korm.rendelet szabályozza - többek között - azt az esetet, amikor egy már nem garanciális termék meghibásodik, és a fogyasztó megbízást ad egy szerelő-karbantartó vállalkozás részére, hogy javítsa azt meg. A karbantartó vállalkozás ez esetben az általa végzett, 20 000,- Ft-nál nagyobb összegű szolgáltatásra (ebben az ÁFA és az anyagköltség is benne van) 6 hónap jótállást köteles vállalni, melynek keretében azt „garantálja”, hogy a jótállás időtartama alatt a szolgáltatása hibátlan lesz.
A jótállási határidő jelen esetben a megjavított készülék átadásával kezdődik.
A szerviz köteles a termékkel együtt - a jogszabályban meghatározott tartalmi követelményeknek megfelelő - jótállási jegyet is átadni a fogyasztó részére, mert a jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy annak hiánya a jótállás érvényességét nem érinti. Ez utóbbi esetben számlával/nyugtával érvényesíthető a jótállási igény.
A jogszabály egészen pontosan nem határozza meg a kijavítás vagy a munka elvégzésének határidejét, hanem utal a Ptk. vonatkozó szakaszára, mely szerint a munkát megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. A szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló jogszabályban /19/2014. (IV.29) NGM.rend./ ez a 'megfelelő határidő' pontosításra kerül, és 15 napban van meghatározva, ezért ez a határidő irányadó ebben az esetben is.
Javasoljuk, hogy még egyszer írásban (!) szólítsa fel a szervizt - egy rövid utolsó határidő tűzése mellett - a teljesítésre. Amennyiben azonban ez a határidő is eredménytelenül telik el, akkor kezdeményezze a megyeszékhelyen működő békéltető testület ingyenes vitarendező eljárását, ezzel párhuzamosan pedig tegyen panasz bejelentést a vállalkozással szemben a lakóhelye szerint illetékes Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi Osztályán (Hatóság) az említett jogszabályban foglalt kötelezettségek be nem tartása miatt.
Fontos tudni, hogy a békéltető testület előtt a szerződéses vita rendezését lehet kezdeményezni, a hatóság előtt pedig a vállalkozás jogszabálysértő magatartásának szankcionálását.
Felhasznált jogszabályok:
Jake Peralta 2019.12.16. 10:11:04
Nekem kicsit furcsa ez a story.
Jake Peralta 2019.12.16. 10:16:53
Darth Revan 2019.12.16. 10:36:32
Kotit 2019.12.16. 10:56:34
Kotit 2019.12.16. 10:58:22
Terézágyú 2019.12.16. 11:12:10
"Aki kepes atverni egy kisnyugdijast, az barmire kepes."
Gondolod, hogy minden más klienssel szemben rendesek, csak a kisnyugdíjasokkal nem?
Vagy gondolod, hogy van olyan mesterember/vállalkozó aki mindenkit átver, de a kisnyugdíjasokat nem, mert ilyen rendes?
Terézágyú 2019.12.16. 11:13:40
Tud valaki olyan boltot/műhelyt Budapesten, ahol foglalkoznak elromlott távirányítókkal illetve árulnak távirányítókat?
ekat 2019.12.16. 11:14:51
Terézágyú 2019.12.16. 11:22:47
Speciel az biztos, hogy felmérik a kliens helyzetét. Máshogy állnak persze egy öregasszonyhoz, és máshogy állnak Dr. Kovács József elektromérnökhöz....
Zirowe 2019.12.16. 11:27:13
Öö.. 55"-os tv-vel?
Ok.
ekat 2019.12.16. 11:44:32
Terézágyú 2019.12.16. 12:16:18
www.samsung.com/de/tvs/uhd-ku6179/UE55KU6179UXZG/
Tehát kU és nem V.
É2I 2019.12.16. 12:18:03
Mindig csipázom azokat, akik megfogják a lényeget és azon pörögnek ki mire költ.
Drago Brutic1 2019.12.16. 13:01:06
De szerencsére itt vagy nekünk te, a Puszták Hercule Poirot-ja, a félrevezethetetlen tekintetű, a hazudozó kisnyugdíjasok réme, hogy felnyisd elbutult, tompa tekintetünket. Köszönöm, hogy feltártad az ügy rejtett összefüggéseit.
Opportunista mikroba 2019.12.16. 13:26:44
Antalbaba 2019.12.16. 13:54:13
Antalbaba 2019.12.16. 13:57:23
nickM 2019.12.16. 14:13:19
"Fél óra használat után a készülék ugyanúgy viselkedett, mint a javítás előtt, azaz kikapcsolt, elsötétült a képernyő és újra visszakapcsolt. Ez ismétlődött ezután, csak egyre sűrűbben, utoljára 5 percenként" + "mellette fizetem a kábel tv-t és nincs Tv-m" + A szervizben állításuk szerint hibátlanul működött.
Nem lehet, hogy nem a készülékkel, hanem a vevőegységgel (vagy hogy mondják ezt) van a gond? Lehet, hogy érdemes lenne tesztelni egy másik tv-vel, mert ha azzal sem OK, akkor a tvszerelő hiába keresi a hibát a nála lévő készüléken míg világ a világ.
Antalbaba 2019.12.16. 14:15:35
www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiZ3-bOn7rmAhX5SxUIHcQWC6oQFjABegQIAhAH&url=http%3A%2F%2Fwww.taviranyito-specialista.hu%2FKapcsolat.html&usg=AOvVaw3bl5KtSbpzczaZtaw0gOQF
Csak ajánlhatom a pasit, csodát tett;-)
zserzsenne 2019.12.16. 14:21:25
Terézágyú 2019.12.16. 14:29:49
"Félreértés ne essék, nem védeném a szervizt, sőt! Az a minimum, hogy az ügyféllel tartjuk a kapcsolatot, az ilyen majd szólunk ha van valami eljárás minősíthetetlen!"
Én se védem a szerviccet, de mégis mit csináljanak? Hívják fel hetente a klienst, hogy "Most se haladtunk egy lépést se előre, kéretik még várni" stb.
"Nem lehet, hogy nem a készülékkel, hanem a vevőegységgel (vagy hogy mondják ezt) van a gond? Lehet, hogy érdemes lenne tesztelni egy másik tv-vel, mert ha azzal sem OK, akkor a tvszerelő hiába keresi a hibát a nála lévő készüléken míg világ a világ."
Nyilván ennyi ideje már régen nem keresi... :-/
Mellesleg (amiről már beszéltünk), a szerelő, aki kiment, nem tapasztalta a hibát ott helyben?... A másodszorra kiment szerelők se? Hogy ötpercenként kikapcsol?
Ha akkor várt volna a szerelő, akkor meg lehetett volna spórolni a felesleges visszahozatalt (és a 25e forintot)
Vagy nem is szerelő ment ki, csak egy szállító, akinek fogalma sincs az egészről, csak elvitte/visszahozta a tévét?...
Terézágyú 2019.12.16. 14:36:10
Köszi!
Én is megtaláltam az oldalát: nem írja, hogy javít is, utángyártottakat árul...
Talmiimla (törölt) 2019.12.16. 14:40:32
Mit képzel a kisnyugdíjas, hogy nem szedte még le a kapcsolási rajzot a tévéhez és nem ruházott be forrólevegős SMD kiforrasztóállomásba és multiméterbe? Íbéjről vehet olcsó alkatrészeket is, nincs kifogás! Magyar ember mindent saját maga szerel meg!
a fekete krindusz 2019.12.16. 15:15:24
A megoldás (esetleg): keress olyan cigisdobozt, amiben van alupapír. Eszcájg késsel kibontod a távirányítót, a pap kettéhajtva a nyomtatott áramkörre teszed. Néhá megoldja, próbáld ki...
juhaszvik 2019.12.16. 15:15:58
a szállítás során keletkezik egy ugyanolyan hiba, ami miatt beküldte az ügyfél, és aminek állítólagos javításáért pénzt kértek el? és mit gyógyít a pihentetés? talán a nagy júliusi zimankóban bepárásodott a készülék?
mindig is sajnáltam az időseket, mert sokuk már nincs a topon, de azért ennyire h*lyének nézni valakit, azért ahhoz kell pofa...
Terézágyú 2019.12.16. 15:21:10
"cigizel ? A füst szokta tönkretenni."
Nem. És nem is iszom.
Köszi a tippet. :)
Sluck Ödön 2019.12.16. 15:51:39
Sluck Ödön 2019.12.16. 15:55:53
Baluci 2019.12.16. 16:52:31
a fekete krindusz 2019.12.16. 17:19:35
Hörömpő cirkusz világszám 2019.12.16. 18:17:36
Kondom Keselyű 2019.12.16. 18:21:16
kar volt 25ot beletolni abba, h a ket hibabol egy javitva legyen.
fideSS a retardáltak gyűjtőhelye 2019.12.16. 19:25:37
lcsaszar 2019.12.16. 20:47:55
Amúgy (másoknak): nyugdíjas, kisnyugdíjas != öregasszony
(!= annyit jelent, hogy nem egyenlő)
sóhegy049 2019.12.16. 21:06:05
Ne papírozz! :-)
Pattintsd szét, a gumilapot és a NYÁK-ot pucold meg izopropil alkohollal. A gumilap "pogácsáit" fesd át, szélvédő fűtőszál javító oldattal, éveket kibír! ;-) Igaz, van vagy 2-3 ezer egy üvegcse...
ON:
Samsung... :-)
Még a márkaszervíz sem tud megküzdeni velük. Ha valaki belenyúl, azt bebukta.
alaszka 2019.12.16. 21:07:29
Ilyen Samsung TV nincs is.
Legközelebb a korábban linket UE55KU6179 típus van.
Gyanús, hogy ez a típust a Samsung nem forgalmazta Magyarországon.
Melyik sarki webáruházban sikerült beszerezni?
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.12.16. 21:31:35
Na itt kellett volna marha gyorsan másikat keresni...
Amúgy békéltető testület? Írásban felszólítani, hogy ha 1 héten belül nincs itt, akkor lopás miatt feljelentést teszel...
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.12.16. 21:34:46
Hogy te nem találsz, az nem a gyártó sara. Alkatrészt ebay-en, kapcsrajzot meg a szervizeknek adnak, nem ingyen te is megkapod. Mondjuk sokra nem nem mész vele.
" felhívom a figyelmet arra, hogy a népnek ez kellett, megkapta, most lehet nyavalyogni, vagy viselni az "ócsóság" következményeit"
Ja, ennyi.
Ugyanakkor elég sokan javítanak TV-t , telefont, annak ellenére, hogy nincs hozzá semmit. Én is :)
@Jake Peralta: Szerintem TV-t néztek, mert őket se zavarta a csík, Tv meg ingyen...
The Good Boy 2019.12.16. 21:51:18
Csak egy apró kérdésem lenne. A cecilia néninek nincs egy karakán gyermeke, unokája, aki átmenetileg átvenné az ügy intézését egy kicsit erélyesebb módon kikényszerítve a tv visszajuttatását, meg a tévesen átvett pénz visszacsengetését?
Amúgy volt egy ismerősöm, aki hobbiból tv-ket és háztartási kisgépeket bütykölt, elég jó színvonalon és eredménnyel. Nos ő mondta mindig: ha megcsinál egy tévét, azt utána fél napig hagyja müködni folyamatosan. ha nem jön eközben elő újra a hiba, akkor lehet azt rámondani, hogy elvileg jó lett: ennél a szerviznél tuti nem volt tesztüzem.
És még egy: noha én nem igazán preferálom a samsung termékeket, az élet úgy hozta, hogy jó pár éve a lányomat egy ilyennel leptem. nos az kb egy éves korát követően nagyjából ugyanezt a hibát produkálta (kb. egy-két órás használat után ki-bekapcsol). Több tv szerelő is megnézte, és annak sem találták meg a hiba okát. A lányom igazából nem nagyon foglalkozik fele, a tv alkalmankénti háttérzajnak van, nem napi használatra, és főleg nem élet-halál kérdése a megléte. (mielőtt valaki szóvá tenné, nem alsópolcos gagyiwebshop szürkeimportos cucca, hanem osztrák, bolti beszerzésű, igaz sajnos ez egy éves jótállásos volt)
Shanarey 2019.12.16. 22:08:44
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.12.16. 22:11:06
nickM 2019.12.16. 22:25:30
"Én se védem a szerviccet, de mégis mit csináljanak? Hívják fel hetente a klienst, hogy "Most se haladtunk egy lépést se előre, kéretik még várni" stb."
A posztból:"október 11-én végre tudtam a szerelővel beszélni, aki azt mondta, átküldte valahová a terméket"
Azért szerintem illene informálni a klienst arról, hogy átvitettem valami egyéb sufnituning helyre a tulajdonát - ezeken az elérhetőségeken tud érdeklődni arról, hogy mi van vele.
"Nyilván ennyi ideje már régen nem keresi... :-/"
Persze, hogy nem. :(
"Vagy nem is szerelő ment ki, csak egy szállító, akinek fogalma sincs az egészről, csak elvitte/visszahozta a tévét?... "
Gyanítom ez történt, azonban meglehetősen ritka az a szerelő, aki leül az ügyféllel - a szerinte -és a műhelyben elvileg - stabilan működő - tv-t nézni, ami ráadásul elsőre csak kb. fél óra után produkál hibajelenséget - az ügyfél szerint.
A probléma gyökere - szerintem - az, hogy a szerelő nem beszél ügyfélül, az ügyfél meg szerelőül. Volt szerencsém fordítani köztük eleget, mernék rá fogadni, hogy a szaki nem faék egyszerűséggel kérdezte ki az ügyfelet, ő pedig hiába próbálta követni a szak-kifejezéseket.
csiri bá 2019.12.16. 23:06:48
Kontakt graphit 33 spray...
havrilla 2019.12.17. 02:35:12
A Telekom is árulta.
Pirx 2019.12.17. 08:36:26
www.pob.hu/taviranyitok?madef=1
Terézágyú 2019.12.17. 10:10:16
2019.12.17. 10:41:25
"Nem. És nem is iszom."
Akkor húzzál bele, mert nagyon kiszáradsz...
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 11:53:04
VT Man 2019.12.17. 12:12:25
us.community.samsung.com/t5/4k-8k-and-Other-TVs/Black-screen-periodically/td-p/1140
Erdekes, hogy van akinek XBox-al nem jott elo, csak DVD-vel es kabeltv-vel. Van akinek HDMI kabel csere megoldotta (ha van TV box mellette).
Ez alapjan az se kizart, hogy a szervizben tenyleg nem jott elo a hiba javitas utan.
Ugyanakkor van, aki feladta a fenti forumon is (mas modell):
"42 pages later, and no definitive fix. People who've done every possible fix and still the black screen issue is there, including with my own set (UN65JS8500). Done with Samsung TVs."
Zirowe 2019.12.17. 12:15:32
Opportunista mikroba 2019.12.17. 12:35:04
Egyébként a nyugdíjas nem egyenlő sem a hülyével, sem az állandóan csirke far-hátat vásárlóval.
body_andras 2019.12.17. 12:36:32
Zirowe 2019.12.17. 12:42:53
Valahogy nem tudom sajnálni azért, mert nem tud priorizálni, aztán meg idejön sírni.
horex · http://horex.uw.hu/ 2019.12.17. 12:50:43
Irjál magadrol valamit és Lőrinc nagyivben le fog sajnálni, illetve kiröhögve csórónak nevezne
horex · http://horex.uw.hu/ 2019.12.17. 12:59:59
Valaha egy komálósom Gelka szervizben melózott. Tömegével mentek a tv-k és csak akkor nézett rá szerelő ha produkálta a hibát, akár javitás elött vagy után. A képhibát félszemmel is lehet érzékelni
body_andras 2019.12.17. 13:00:44
havrilla 2019.12.17. 13:11:30
Seggfej vagy te barom. Lehet, hogy a család vette neki. És baszod, a drága szülődet, sajnálod? Ellopnád?
Zirowe 2019.12.17. 13:12:45
Ha bármelyik családtagom létminimum alatt él, akkor értelmes dolgokkal támogatom, nem nagy tv-vel, ha meg gondja akad, segítek, nem pedig hagyom lehúzni.
De ezt a sort a sztoriba kb csak azért kellett írni, hogy sajnálva legyen.
Opportunista mikroba 2019.12.17. 13:34:05
ekat 2019.12.17. 14:13:57
KaTe 2019.12.17. 16:23:25
Kenton Delacruz 2019.12.17. 16:44:33
opel123 2019.12.17. 17:01:59
opel123 2019.12.17. 17:05:02
havrilla 2019.12.17. 17:06:34
Igen és ezek szerint sikerült a lényeget megragadni a történetben. Tényleg azt hiszed, hogy ez anormális?
Ismertem olyen végtelenül szegény nénit, akinek mindene megvolt a gyerekeitől az utolsó néhány évig, de..miután miután eltemette mind a kettőt már nem volt, aki kiegészítse a kis nyugdíját. Szóval ne ítélj...
Amúgy igazad van, hogy a kisnyugdíj, a sokgyerek, stb. jelzők nem egy fogysztóvédelmi történet szempontjából releváns tények, de hát ez van.
Én akkor sem ehhez kapcsolnám a véleményemet , mert egyrészt ugyanolyan ostoba lennék, másrészt mi közöm hozzá?
havrilla 2019.12.17. 17:10:46
Az a helyzet, hogy nem azért nem javítják a készülékeket, hogy vegyél újat, hanem tényleg nem javíthatóak a régi felfogás szerint, annyira integrált az egész.
A fogyasztói társadalom nevű probléma nem a panaszos sara.
havrilla 2019.12.17. 17:16:35
Látom te is a lényegre tapintottál. Egy betű "nyomdai" elírására alapozod a véleményedet. Igazad van. Világméretű csalás au egész és egy ilyen Shelock Holmes előtt nincs titok.
Nem kv, hanem ku. És? Az osztrákoknál igen elterjedt tipus. Szabad kereskedelemről nem hallottál?
havrilla 2019.12.17. 17:18:16
sikerült önkéntelenül bizonyítani:
au = az
Shelock = Sherlock
A betűelírás nem biztos, hogy egy hazugság bizonyítéka.
JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.12.17. 17:24:25
havrilla 2019.12.17. 17:32:13
Nem ilyen egyszerű. Pillanatok alatt meg lehet javítani, de milyen áron! Ezt akarták megspórolni a szevizben.
Az utóbbi hónapokban tényleg olyan panaszosok voltak, akik szinte saját maguknak köszönhették a problémát és jogosan ( szerintem ) húzták le őket a hozzászólók, de ez nem az az eset.
Az igaz, hogy a táp túláram miatti lekapcsolása lehet a jelenség, de bármelyik integrált részegység lehet az oka miután felmelegszik. Ezt kilőni lehetetlen és javíthatatlan.
Láttál már ilyen panelt? Sok százlábú fekete valami. Azokat kiszedni és újat forrasztanai lehetetlen. Nem beszélve arról, hogy a nyomtatott áramkör térbeli. Azaz több rétegű és "nyomtatott" alkatrészeket ( ellenállások, kondenzátorok ) tartalmaz. Megbonthatatlan.
Két "hiba" van.
1. A szervíz elvállalt egy javítást. Nem sikerült és szeretne valahogy kibújni veszteség nélkül, ezért húzza az időt.Ez a fogyasztói probléma és minden más felesleges kitérő.
2. A fogyasztói társadalom problémája nem a klíma védelemnél kezdődik. Ha nem egy lapra integrálnának a gyártók minden egységet, hanem funkció alapján mondjuk 10 -re, akkor jobban menne a hibajavítás. Na de akkor miért vennének az emberek új készüléket, ha javítható a régi? Ez a csapda...
havrilla 2019.12.17. 17:39:57
Szerencséd volt. A hibák nagyrésze javíthatatlan.
Pl. A tápbemenetnél van egy zavarszűrő egység ( kondenzátor) ami átüthet és ezért zárlatos lesz. Pláne egy hálózatot ért villámcsapás után. Javítható.
Ugyanígy javítható a kapcsolóüzemű tápegységben lévő "indítókondenzátor" kiszáradása miatti lekapcsolódás vagy be nem kapcsolódás.
Jelen esetben a szervíz azt hitte, hogy könnyen keres pénzt egy kis javítással. Nem jött be és most sumákol, mert a garancia többe kerülne. Ez nem technikai és nem a panaszos szociológiai problémája. Ez a kapitalizmus.
Kenton Delacruz 2019.12.17. 17:41:31
Péter 2 2019.12.17. 17:56:17
Tudod, mit? Keress másik szerelőt. :-)
Péter 2 2019.12.17. 18:00:24
Etniez 2019.12.17. 18:11:12
Fáradt szegény, jetlag-je lett a nagy utazásban.
havrilla 2019.12.17. 18:31:45
Az nem vicc, ha hülye vagy.
JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.12.17. 19:13:56
Taxomükke (UK) 2019.12.17. 19:14:34
JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.12.17. 19:15:23
opel123 2019.12.17. 20:51:44
aefzuj 2019.12.18. 12:44:54
Dobd ki, vegyel ujat. Minden massal csak magadat es az anyagi helyzetedet rontod.
Hiaba probalsz te meg sporolni es kornyezettudattos lenni, ha az egesz rendszer arrafele mutat, hogy regi kidob, uj megvesz. Ugyis az lesz a vege, hogy veszel egy masikat. A tobbi csak intermezzo, a naiv vasarlo ketsegbeesett probalkozasa csupan a felszinen maradasra.
Engedd el, mely levego es bukj ala.
Nuttika 2019.12.20. 13:51:54
Elvittük szervizbe, ahol készségesen át is vették ha jól rémlik 2-3 nap múlva visszakaptuk, hogy meg van javítva. Úgy 2 nappal később újra produkálta ugyan azt a hibát, így rá következő napvisszavittük ismét. Nem voltak hajlandóak bevenni a készüléket, de elvették a garanciapapírt, mondván biztos rongáltuk a készüléket. Na én akkor döntöttem el, hogy akkor nekem a büdös életben nem lesz többet Samsung telefonom. Ennek lassan 10 éve és nem bántam meg a döntésemet.
Előtte is volt egy Samsung készülékem. Azt ugyan gond nélkül bevették a szervizbe, de fél évente ugyan azt a hibát produkálta: elfeketedett a kijelzője. A 4. ilyennél jött a 2. Samsung telefon.
Eddig úgy gondoltam, hogy legalább a tv-ik jók, legalábbis anno, amink volt, az sokáig bírta. De ezek szerint már az sem az igazi.