"Az ülőfelület elvesztette tartását, a töltetanyag elvékonyodott. Ez okozza a huzat gyűrődését. A minőségellenőr megvizsgálta az áruházban kiállított darabot, amelyen hasonló elváltozások figyelhetők meg" - igen, oké, de talán egy 2 személyes háztartásban szolgáló kanapénak 1 év használat után nem kéne úgy kinéznie, mint az áruházi mintadarabnak! Az IKEA idehaza sokáig a példaértékű ügyfélszolgálat szinonimája volt. Az utóbbi egy év termését nézve sajnos lassan kimondhatjuk, hogy ennek vége.
Kedves Homár,
Egy számomra megdöbbentő IKEA történetet szeretnék megírni és a segítségeteket kérni.
2018. dcember 29-én vásároltam SÖDERHAMN kanapét az IKEA-nál.
2019. év végén reklamáltam, hogy a termék használhatatlan, az ülőfelület elvesztette tartását, a töltetanyag elvékonyodott, a párnák eldeformálódtak, gyűrött az anyag. A termékre 10 év garancia érvényes. Nálam még csak 1 év telt el!!
Folyamatos leveleimre nagy nehezen kb. 1 hónap múlva válaszoltak, technikai okokra hivatkozva a késésért. Ezt részemről, folyamatos levelek küldése követte, mert semmi nem történt. Majd kézhez kaptam levelüket: