Tékozló Homár

Az IKEA elvesztette panaszkezelő jellegét:(

2019.04.12. 12:47 | Homár Hilda | 97 komment

screenshot_2019-04-12_11_56_02_1.png

"Az ülőfelület elvesztette tartását, a töltetanyag elvékonyodott. Ez okozza a huzat gyűrődését. A minőségellenőr megvizsgálta az áruházban kiállított darabot, amelyen hasonló elváltozások figyelhetők meg" - igen, oké, de talán egy 2 személyes háztartásban szolgáló kanapénak 1 év használat után nem kéne úgy kinéznie, mint az áruházi mintadarabnak! Az IKEA idehaza sokáig a példaértékű  ügyfélszolgálat szinonimája volt. Az utóbbi egy év termését nézve sajnos lassan kimondhatjuk, hogy ennek vége.

Kedves Homár,

Egy számomra megdöbbentő IKEA történetet szeretnék megírni és a segítségeteket kérni.

2018. dcember 29-én vásároltam SÖDERHAMN kanapét az IKEA-nál.

2019. év végén reklamáltam, hogy a termék  használhatatlan, az ülőfelület elvesztette tartását, a töltetanyag elvékonyodott, a párnák eldeformálódtak, gyűrött az anyag. A termékre 10 év garancia érvényes. Nálam még csak 1 év telt el!!

Folyamatos leveleimre nagy nehezen kb. 1 hónap múlva válaszoltak, technikai okokra hivatkozva a késésért. Ezt részemről, folyamatos levelek küldése követte, mert semmi nem történt. Majd kézhez kaptam levelüket:

Olvasson tovább!

Emag-sztorik erős idegzetűeknek

2019.04.08. 10:56 | Homár Hilda | 68 komment

emag_1.png

Pár hete jelentették be, hogy összeolvad a magyarországi e-kereskedelem két meghatározó szereplője, a már nyolc országban jelenlevő Extreme Digital és az eMag magyarországi leányvállalata.  Kíváncsiak várjuk, hogy a fúzió után mi változik. Az ügyfélszolgálatokkal például lenne mit csinálni, akárhogy is alakul a 2 brand sorsa. Erre remek példa Anett, Tomi és Mesterházi "Apavlog" Dávid emagos esete. Azt hitted, hogy már mindent láttál? Tévedsz. 

Kedves szerkesztőség. 

Laikusként sajnos akkorát hasaltam az emagnál , hogy most csak a sebeimet nyalogathatom elsőkörben, de több ponton szükségem lenne szakszerű tanácsra. Utána kutatva az oldalatokon láttam, hogy sajnos nem én vagyok az első akinek meggyűlik az emaggal a baja, így abban a reményben írok, hogy tudtok hasznos tanácsot adni a ballépésemmel kapcsolatban,

Fél  évvel ezelőtt rendeltem az emagtól egy kávéfőzőt, jónevű, jó review-kat kapott, jól értékelt termék. Meg is érkezett minden szuperül működött, míg az egyik nap kávé helyett valami híg szmötyit kezdett főzni. Mi mindent a leírásnak megfelelően csináltunk, takarítás vízkőtelenítés( a világ legdrágább vízkőtelenítőjével) minden használat utáni tisztítás, hasonlók, mégis szmötyi jött a gépből kávé helyett. 

Olvasson tovább!