Tékozló Homár

A parkolási zónák iszonyata

2019.05.23. 11:55 | Homár Rezső | 203 komment

driving-stress-main.jpg

Mit tehetünk akkor, ha az applikáció rossz pakolási zónába helyez, de nem vesszük észre és ezért más összeget fizetünk a parkolásért, aztán meg jól megbüntetnek? Hát azon kívül, hogy megírjuk a Homárnak, sajnos nem sokat.

Megosztok egy terézvárosi parkolás történetet aminek az elszenvedője voltam.

2019/04/29-en a Terez koruton parkoltam. Elinditottam a Simple alkalmazast, ami meghatarozta a helyzetemet, erre raboktem es inditottam a fizetest. 26 perc mulva amikor visszatertem az automhoz, csomagot talaltam a szelvedomon. Fizessek 6.380 ft buntetest 15 napon belul. Nem ertettem, azonnal hivtam a Terezvarosi Vagyonkezelo Nonprofit Zrt. / parkolotarsasag ugyfelszolgalatat. Itt elmondtak, hogy igen, latjak, hogy ervenyes parkolas volt folyamatban, de egy masik (egyebkent szinten terezvarosi) zonaban. Vagyis a 3062 dijzonaba vasaroltam, a 3061 helyett. Elobbinek 350-, utobbinak 440 Ft az orankenti dija. Fizikailag a koruttol kifele eso kovetkezo parhuzamos utcatol mar egy masik dijzona. 

Olvasson tovább!

Hívása fontos számunkra, de meddig?!

2019.05.22. 09:00 | Homár Rezső | 52 komment

skeleton-on-phone-dreamstime_s_32055584.jpg

Meddig lehet elviselni a telefonos ügyfélszolgálatok liftzenéit és a megnyugtatónak szánt bársonyos gépi hangjának biztatását? Levélírónk 30 percig bírta, de biztos nagyon fontos ügyben próbálkozott és/vagy különösen türelmes ember.

Vodafone ügyfélszolgálattal lett volna egy kis beszédem. 2019.03.24 9:30 körül hívtam fel őket. Önmagában az automatán átvergődni három perc volt, de ezután jött a csoda: összesen 30 percig hallgattam a zenét és a "minden munkatársunk foglalt" szöveget felváltva. A 30. percben bontottam a vonalat.
Nem tudjátok, nincs valami előírás arra, hogy mennyi ideig szabad várakoztatni az ügyfeleket?

Olvasson tovább!

Adásvételi szerződés nélkül nem javíttat ajándék porszívót az Emag

2019.05.21. 12:27 | Homár Rezső | 31 komment

via GIPHY

Ha műszaki cikket kapunk ajándékba, általában diszkréten mellé csúsztatják a számlával összetűzött garancialevelet is, amit aztán vagy kíváncsian megnézünk, vagy nem. Na de mi van akkor, ha az ajándék elromlik, a kereskedőnek meg semmi sem elég, főleg nem az ajándékozás ténye. 

Az EMAGon kissé kiakadtam. Egy ismerősömtől kaptam egy porszívót, ami elromlott. Sebaj, van rajta garancia két évig.Próbáltam érvényesíteni, de ez szinte lehetetlen. Az ismerősömtől megkaptam a garancialevelet, ám  hogy milyen számon és néven kapta meg egykor  az Emag a megrendelést tőle,  nos ez kellett nekik. 

Először kértek egy rendelés azonosító számot, enélkül nem fogadták el a garanciális javítás kérését. Megszereztem.

Majd adásvételi szerződést kértek az ajándék porszívóhoz. 

Olvasson tovább!

Kinek adhatja át személyes adatainkat a szolgáltató?

2019.05.20. 11:00 | Homár Rezső | 92 komment

gdpr-homer.png

Attila hiába nem tartozik sem a Főtávnak, sem az említett behajtó cégnek, adategyeztetés céljából személyesen felkeresték és most tele van kérdésekkel. Jogszerű az ilyesmi? Mivel hasonlóval gyakran találkozunk, álljon itt a levél és szakértőink adatvédelemről és agyategyeztetésről szóló szakértő sorai.

Ma az EX-ID Zrt. személyesen bedobott a postaládámba egy levelet, miszerint Ő adategyeztetés, adatfrissítés céljából személyesen keresett de nem talált otthon.
A megbízója az Immodus Zrt, akinek a  megbízója a Főtáv. 

Ha olvasom az adategyeztető levelét, akkor hívjam már őt fel adategyeztetés céljából. A levélen rajta a kolléga neve, telefonszáma továbbá a munkáltatójának és a Főtávnak is az elérhetősége. 

Olvasson tovább!