A szállásfoglalós oldalak vendégértékeléseire alapozott szállásfoglalás után most jöjjön a másik oldal. Egy vendégház, amit tönkretett a booking.com. Levélíró vállalkozónk nem értette, miért nem jönnek foglalások az oldalról, aztán meglátta a lehúzó kommentet, amit töröltetni nem lehet.
Évek óta falusi vendéglátással foglalkozunk, az ország egy viszonylag felkapottabb térségében. Akik nem tudnák, azoknak elöljáróban elmondom, hogy a booking.com az egyik vezető foglalási oldal Magyarországon. Egy szállásadó részéről megkerülhetetlenek, a mi foglalásaink 30-40%-a innen érkezik. Vagyis érkezett eddig.
Felfigyeltem ugyanis arra, hogy az utóbbi időben rendre elmaradnak a vendégeink, alig érkezik foglalás a booking-ról, sőt a weblapunkon történt foglalásainkat is sokkal nagyobb számban mondják le, mint eddig. Gondoltam, kifaggatom az egyik vendégünket, aki törölte a 250.000 Ft értékű foglalását, hogy mi ennek az oka. Nagyon kedves volt, egyenesen válaszolt a kérdésemre, és őszintén elmondta, hogy elolvasta az egyik értékelést a bookingon, és ennek fényében inkább nem jönne hozzánk, mert nagyon rosszat írnak rólunk.