Tékozló Homár

A Gorenje grillezős mikrója olyan óvatos, hogy a sajt sem olvad meg tőle

2019.09.13. 10:00 | Homár Rezső | 61 komment

melegszendvicsek.jpgA lakástűz csúnya és veszélyes dolog, jobb azt megelőzni, ez egyértelmű. Itt van például a Gorenje mikrója, ami annyira vigyáz ránk, hogy ha túl meleg lenne a grillező alatt (3 és fél perc), gyorsan kikapcsol. Inkább legyen teljesen nyers az a steak, mint hogy baj legyen, nem igaz? (A képünk illusztráció, nem a Gorenje mikróval készült és sajnos nem is a Homár ebédje.)

Júniusban vettem egy  Gorenje mikrót grillfunkcióval. A grill funkció fontos volt mert gyakran készítek vele sajtos melegszendvicset. Pár nap múlva tapasztaltam, hogy az 5 percre grillre beállított mikróban a szendvicsem tetején a sajt nem olvadt meg. De még 10 perc alatt sem. Visszavittem a mikrót a szervizbe. A pár nap múlva hívtak a szervizből, hogy a készüléket bevizsgálták, és minden rendben volt vele.

Olvasson tovább!

A Digi szerint amit látok, az nincs, de majd ha lesz, akkor szólnak

2019.09.12. 10:00 | Homár Rezső | 42 komment

digi_oszlop.jpg

Egy kisebb, fél óra alatt javítható kivitelezési hiba miatt nem szolgáltatja azt a szolgáltató, amire a naiv ügyféllel szerződött. Pedig ritka ám az ilyen kitartó ügyfél, még a végén felszereli magának.

A Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. kábeles internetét használom. 2018 év végén az új, optikai kábeles internet is kiépítésre került városunkban. Több szomszédom szerződést kötött az új technológiára, ezért 2019.05.20-án felkerestem a helyi kirendeltséget és szerződést módosítottam. 2019.05.29-én a Szolgáltató munkatársai lakóhelyünkre érkeztek, de az átkötést nem tudták elvégezni, bár az elméleti lekötési pont a telekhatárunkon álló villanypóznán található. Hiba okaként megjelölték, hogy az FTTH rendszeréről nem végezte el a bekötési pont kialakítását az azt kivitelező, Diginek csak alvállalkozó cége. Ezek után a szerelők távoztak.

Olvasson tovább!

A szállítónál ragadt az IKEA bútor?

2019.09.10. 12:00 | Homár Rezső | 23 komment

Egy félresikerült kiszállítás és egy visszamondott megrendelés után eltelt 4 hét, pénz és bútor meg sehol. Megkérdeztük az IKEA-t is, hogy mennyi ideig tart ez és valóban előfordul olyan, hogy a szállítónál ragad a visszaküldött bútor?

2019.08.06-án rendeltünk az IKEA-tól bútort házhozszállítással 175.000 Ft értékben, melyet vissza is igazoltak 2019.08.09. 11-15 óra közötti kiszállítással. Természetesen a vásárlás összegét azonnal be is terhelték. A kiszállítás reggelén kaptunk egy emailt, amiben közölték, hogy a szállító cég műszaki hibára hivatkozva a szállítást átteszi keddi napra (ez négy nappal később lett volna). A vevőszolgálatot sokszori próbálkozás után a cég Facebook felületén keresztül tudtuk elérni, ahol jeleztük, hogy az általuk felajánlott  nap nekünk nem jó, viszont a szombat igen (ami egyébként is munkanap volt). Azt a választ kaptuk, hogy ez nem fog menni.

Olvasson tovább!

Szomorú, de mégsem cserélhető a cserélhető szigetelés

2019.09.09. 10:00 | Homár Rezső | 77 komment

fanmade_sad_applejack_is_sad.jpg

Szakszervizes, ügyfélszolgálatos, eladó: mindenkinek megvan a saját véleménye Lilláék hűtőajtó-szigeteléséről. A cserélhető, ám mégsem cserélhető szigetelés eközben nem tudja, mit is csináljon. Az élet tele van bizonytalanságokkal.

A mi kis történetünk egy költözéssel és a hozzá ajándékba kapott hűtőről szól, aminek cserélni szerettük volna a szigetelését. Az eredeti szigetelés kicsit szakadt és nagyon penészes volt, szóval tisztítás helyett az Electrolux webshopjából választottunk cserealkatrészt, ahol a hűtő PNC kódja alapján ellenőrizni lehet, hogy a cserealkatrész kompatibilis-e. Ez alapján minden jónak tűnt, így meg is rendeltünk a két szigetelést (hűtő/mélyhűtő), ami 2 nap különbséggel két csomagban meg is érkezett, de sebaj. 

Olvasson tovább!