Tékozló Homár

A mindentolcsón lelkes csapata nem segít, de legalább félretájékoztat

2019.10.25. 10:00 | Homár Rezső | 93 komment

via GIPHY

A MINDENTOLCSON.HU lelkes csapata (ez áll minden aláírás alatt) egyszer már szerepelt nálunk, akkor egy lombfúvó nem akart működni. Most még akár működhetne is a megrendelt termék, ám Andrea sajnos nem azt kapta, amiért fizetett. Ezzel viszont a lelkes ügyfélszolgálat látványosan nem tudott, vagy akart mit kezdeni. Andrea elküldte nekünk a levelezést, amit olvasni is fárasztó. A végére ráadásul az ügyfélszolgálat szerint kicsúszott az elállási joghoz szükséges időből, amiről viszont minden olvasó tudhatja már, hogy nem igaz: a webshop általános feltételeinél is olvasható, hogy a vásárlónak az átvételtől számítva 14 napja van rá, Andrea pedig az átvétel napján írásban jelezte, hogy nem kéri a terméket. 

Tisztelt Címzett! 

 A megrendelt árú  hibásan érkezett meg! Amit rendeltem önöktől az: https://mindentolcson.hu/ Kijelzos_atfolyos_vizmelegito_ falra_szerelheto, egy képet is mellékelek hozzá!

ezt_kertem.png

Ami tévedésből jött egy  zuhanyzós  fajta. amire nincs szükségem, és nem is kell. 

Olvasson tovább!

Nem szólt a futár, hogy megjött a lemez, mehet is a megsemmisítőbe

2019.10.24. 10:14 | Homár Rezső | 53 komment

1d1h4j4iz2gqeh_m-3agtlw.jpeg

Szandra rémülete nem lehetett kicsi, amikor a régen várt lemezről megkapta a hírt, hogy két nap múlva bezúzzák. Mindezt azért, mert nem vette át, amiről viszont nem is tudott, hogy kellett volna. Furcsán kommunikáló UPS, ropogó hanglemezek.

Áprilisban előrendeltem az amerikai Roadrunner Recordstól egy limitált kiadású vinyl lemezt. Ezt ki is fizettem paypalon keresztül, a nem kevés szállítási díjjal együtt. Július 29-én érkezett meg végül a csomag az országba, ami a UPS raktárában, Vecsésen pihent. Mivel 3 hétre elutaztam az országból, naivan úgy véltem, hogy minden megy a maga útján, és mire hazaérek, otthon vár a lemez. Nem így történt.

Olvasson tovább!

A telefonnak semmi baja, csak nem lehet vele telefonálni

2019.10.22. 09:00 | Homár Rezső | 79 komment

5516621911_161cd7dc2f_b.jpg

Zsuzsa mobilja pár hónap után használhatatlan lett, amin sajnos a szerviz sem tudott segíteni. A hiba újra és újra visszajött. Végül Zsuzsának elege lett, erre se pénz, se mobil. 

2018. március 09-én vásároltam az eMag webáruházban egy Doogee X5 max típusú mobiltelefont, amit annak rendje és módja szerint meg is kaptam. A telefon működött is kb. öt hónapig rendesen, azonban utána jöttek a különböző problémák egymás után, úgy mint: lefagyott, beszélgetés közben búgott, gerjedt, nem lehetett a másik beszédét érteni. Visszaküldtem a telefont garanciában javításra.

Olvasson tovább!

Koncert helyett a rendszer leállásán tombol a System Of A Down közönsége

2019.10.21. 10:10 | Homár Rezső | 35 komment

via GIPHY

Olvasónk tudja, miért fontos időben megvenni egy koncertjegyet, de hiába minden, a System Of A Down jövő júniusi koncertjéről mégis jól lemaradt, hacsak nem akarja végigülni az egészet. És ezzel valószínűleg nincs egyedül, a Live Nation facebook oldalán jó pár csalódott kommentet találni.

Több ezer kis barátommal együtt szerettem volna jegyet venni a végre hazánkban is fellépő System of a down jövő júniusi koncertjére. Rengeteg koncertre járok, minden jegyvásárló oldalra be vagyok regisztrálva, bizakodva és naivan hittem itt is, hogy a Livenation regisztrált tagjainak szóló elővételi lehetőség miatt biztosan lesz jegyem. 4-én 10 órakor indult a hivatalos értékesítés, 3‐án 10-től pedig az elővétel. 3-án nem sokkal 10 után beengedett a rendszer (virtuális sorbanállást követően), de az oldallal komoly gondok voltak. Nem látszottak elérhetőnek szektorok, csak rövid felvillanások erejéig, ehhez is állandóan frissítgetni kellett mindent.

Olvasson tovább!