Tékozló Homár

A cipő szétesik, a kereskedő lapít, a vásárló szomorú

2019.12.20. 10:00 | Homár Rezső | 36 komment

cipohom2.jpg

Balázs cipőjének talpáról kisebb darabok távoztak, ami egy 2 hónapos, teremben használt cipőnél elég korainak tűnik. Ám hiába küldte vissza a cipőt a kereskedőnek, az lefagyott a feladattól és lassan 2 hónapja nem tudja megoldani a problémát.

Vásároltam egy cipőt a grosbasket.hu webáruházban 2019. szeptember 7-én. Október végén észrevettem, hogy a cipő talpáról darabok hiányoznak. Október 27-én jeleztem a grosbasket.hu-nak a problémát, fotókkal, számlamásolattal. Kérték küldjem vissza a cipőt, október 30-án fel is adtam postán.

Olvasson tovább!

Túl olcsón adta az Eurowings a jegyet, megbánta

2019.12.18. 10:00 | Homár Rezső | 90 komment

ew.jpg

Andrásék boldogan bevásároltak a 3440 Ft-os jegyekből, lefoglalták a szállást, elintézték az autóbérlést, aztán elolvasták az Eurowings válaszlevelét. Oda a boldogság: a légitársaság szerint túl olcsó volt a jegy, ezért inkább mégsem adják oda ennyiért.

Egy hete én, a feleségem és öt barátunk elhatároztuk, hogy a májusban lévő szülinapomat Toscanában töltjük. Rövid keresgélés után az Eurowings Budapest-Firenze járatára vettük meg a retúr jegyet. Ma kaptunk e-mailt, hogy törlik a jegyünket mert idézem őket “kiemelkedően olcsó” volt.

Olvasson tovább!

Már gyülekeznek a Mobilexpo.hu dühös károsultjai

2019.12.17. 10:00 | Homár Rezső | 113 komment

mobilexpo_webaruhaz.png

Fanni levele után körülnéztünk, és sajnos nincs jó hírünk. A Mobilexpo.hu webáruházról annyi a friss negatív vélemény, mint égen a csillag (fb találatok, árukereső, gyakori kérdések), és a károsultak már egy facebook csoportot is létrehoztak.

A Royal Futárszolgálat is írt egy facebook posztot arról, hogy bár a Mobilexpo szerint ők a hivatalos csomagszállító partner, nincs köztük szerződés, nem is állnak velük semmilyen kapcsolatban. A vásárlási feltételeknél a Brindisi System Kft van feltüntetve, mint tulajdonos, de róluk nem sokat tudni, a tulajdonos személyi adatain kívül. Szóval nagyon úgy néz ki, hogy aki innen rendelt, az bebukta, de azért elküldjük nekik ezt a posztot és úgy várjuk a választ, mint a karácsonyt.

Sajnos webáruházas átverés áldozata lettem. Az Mobilexpo üzlet nagy valószínűséggel scam és csak beszedi a pénzt, majd hamarosan eltűnik.  

Engem az Árukereső értékelése győzött meg a vásárlásról, már nekik is írtam, hogy talán itt az ideje levenni a Megbízható Bolt hitelesítést az üzletről. Nem tudom kérdezhetlek-e titeket hogy ebben az ügyben mi a legjobb, amit tehetek: utánvéttel elutaltam 144900 Ft-ot egy OTP-s bankszámlára december 6-án. Ritkán vásárolok online, tapasztalat híján alakult sajnos ez így. 

Július óta szereljük a tévét, majd csak lesz valami, ne tessék hívogatni!

2019.12.16. 10:00 | Homár Rezső | 83 komment

no.jpg

Cecília tévéje elromlott. Ilyenkor logikusnak tűnik, hogy elküldjük a szervizbe a rossz tévét, azok megjavítják, mi kifizetjük és mindenki boldog. De sajnos ez nem mindig ilyen egyszerű. Ebben a történetben nincs se boldogság, se megszerelt tévé, csak kétségbeesett tehetetlenség. 

2019 július 18-án (csütörtök) telefonon bejelentettem egy kerületemben lévő szervizbe a hibás Tv készülékemet. (Samsung UE55KV6179U típusú.) A cég ingyenes szállítást, és javítás esetén ingyenes bevizsgálást ígér.

Még aznap kijöttek és elszállították. Másnap délelőtt (19-e péntek) visszaszállították 25 ezer Ft ellenében, hogy a Tv működik. Fél óra használat után a készülék ugyanúgy viselkedett, mint a javítás előtt, azaz kikapcsolt, elsötétült a képernyő és újra visszakapcsolt. Ez ismétlődött ezután, csak egyre sűrűbben, utoljára 5 percenként.

Olvasson tovább!