Tékozló Homár

Maratoni szervizelés közben szívódott fel a fejhallgató UPDATE

2020.01.24. 09:04 | Homár Rezső | 59 komment

via GIPHY

Bár mélységesen együttérzünk, mindig öröm az olyan levél, amiből tanulunk is valamit. Például most azt, hogy a Trónok harca csatajelenetét 55 napig forgatták, ami azért érdekes, mert Tamásék fejhallgatójának javítását 180 nap alatt sem sikerült megoldani. Nem tudni, mi tart ilyen sokáig, de javasoljuk, hogy ilyen esetben írásban kérjétek vissza a vételárat, ha mégsem történik semmi, irány a hatóság. Írtunk mi is a webáruháznak, várjuk a választ.

Update: szupergyors válasz érkezett a webáruháztól, levelük a poszt végén.csata.jpg

Történetünk 2018. decemberben kezdődött. A neten vásároltam karácsonyi ajándékként fiamnak egy Asus fejhallgatót, potom 53.170 Ft-ért. A fejhallgató 7 hónapig bírta töretlenül, amikor is eltört. A fejpánt egyik belső alkatrésze volt a ludas. Mivel még garanciális volt, ezért visszavittük a webáruház ügyfélszolgálatára, akik feltételesen átvették (a feltételes azt jelentette, hogy nem biztos, hogy ingyen javítják).

Azóta egyáltalán nem tudunk semmit a termékről.

A webáruházban vagy nem veszik fel a telefont, ha nagy nehezen felveszik, fél éve ugyanazt hajtogatják: megkérdezzük a szervizt, hogy haladnak a nagyon bonyolult, komplex javítási művelettel, azaz a pánt cseréjével. Mikor megkérdeztem, hogy mégis mi tart 6 hónapnál is hosszabb ideig, vagy hogyan tudnék kapcsolatba lépni a szarvízzel, ahol a tulajdonom van, a válasz: azt nem adhatjuk meg, mert nem tudjuk, pontosan melyik szervizben van… hmm, értem, akkor ki tudja? A beszállító… és megkaphatnám a beszállító elérhetőségét? Azt nem… Ezután, hogy egyértelműen megértsem, nincs tovább, rámtette a telefont.

Filmproducer vagyok. Ebbéli mivoltomban érzékeltetném, mit lehet a mi szakmánkban 6 hónap alatt (180 nap) elvégezni: ez nagyjából 6 közepes költségvetésű magyar mozifilm forgatási napjainak összessége, vagy, hogy külföldi példát hozzak: a Trónok harca nagy csata jelenetét 55 napig forgatták. De például néhány angol váltófutásban ennyi idő alatt futotta körbe a Földet...

A webáruház neve: www.rbx.hu. Állításomat tényszerűen, átvételi elismervénnyel, számlákkal is alá tudom támasztani. A termékről lélekben lemondtam (a fiam még nem, sajnos), de nagyon örülnék, ha mások nem esnének az RBX falánk pókjának a hálójába…

Délutánra meg is érkezett Tamáshoz a boldogító válasz.

Kedves Szerkesztő! 

Nagyon köszönöm, hogy közzétette a problémámat, panaszomat! Azonnali válasszal járt az RBX részéről, és elvileg cserélik a fejhallgatót. 

Munkátok kézzelfogható társadalmi haszonnal jár, így tovább! 

Bemásolom a levelet, amit kaptam az RBX-től, mert így a tisztességes. 

Üdvözlettel: 

Tamás 

Tisztelt Tamás!

Kollégám továbbított egy levelet, melyet a Tékozló Homár internetes oldal jelentetett meg. 

Sajnálom, de egészen idáig nem volt fogalmam arról, hogy van egy ilyen elhúzódó ügyünk. A szervizzel felvettem a kapcsolatot, de mivel nem tudtak érdemben mit mondani ezért a saját belátásom szerint a csere opciót tudom felajánlani, természetesen csak ha elfogadja! Reményeink szerint nem fog 7 hónap után tönkre menni.. 

A továbbiakban, ha ilyen eset előfordulna, keressen meg nyugodtan minket, más ügyfél is ezt teszi és a kapuk mindig nyitva állnak előttük, amikor tudunk segítünk és nyomon követjük a rendeléseket, panaszkezelést. 

Sajnálom, hogy ez így alakult Önnél! 

Várom majd szíves válaszát 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keen25 2020.01.24. 09:15:29

ugyfelszolgalatra bemenni.... kozolni, hogy:
megjavitottak? Nem? Akkor csere, vagy penzvisszafizetes. koszonom.

Masreszt. Azert 50 rongyot egy fejhallgatora elkolteni egy webaruhazban, foleg nonemben netto hulyeseg. En a 7 rongyos JBL fulesemmel is megszivtam a mediaban, mondjuk csereltek is gond nelkul, helyben, nem fel evig szivogattam vele. szal.....
Draga dolgot oylan helyrol, ahol el lehet erni oket.

Jake Peralta 2020.01.24. 09:23:40

"Filmproducer vagyok."

Ezt nagyon fontos volt kiemelni a történet szempontjából.

Jake Peralta 2020.01.24. 09:27:07

Amúgy tessék.. lehet megkeresni őket:

13. A vezető tisztségviselő(k), a képviseletre jogosult(ak) adatai
13/10. Jaklicsné Hajnal Mária (an.: Turupuli Mária)
Születési ideje: 1984/12/26
2360 Gyál, Kosztolányi Dezső utca 21.
Adóazonosító jel: 8430931082
A képviselet módja: önálló
A képviseletre jogosult tisztsége: ügyvezető (vezető tisztségviselő)
A hiteles cégaláírási nyilatkozat vagy az ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta benyújtásra került.

Jogviszony kezdete: 2016/09/12
A változás időpontja: 2016/09/12
Bejegyzés kelte: 2016/09/28 Közzétéve: 2016/10/01
Hatályos: 2016/09/12 ...
13/11. Jaklics Ákos József (an.: Simon Katalin Teréz)
Születési ideje: 1977/01/23
2360 Gyál, Kosztolányi Dezső utca 21.
Adóazonosító jel: 8401993695
A képviselet módja: önálló
A képviseletre jogosult tisztsége: ügyvezető (vezető tisztségviselő)

Jogviszony kezdete: 2008/10/01
A változás időpontja: 2017/09/26
Bejegyzés kelte: 2017/12/04 Közzétéve: 2017/12/06
Hatályos: 2017/09/26 ...

Amúgy elég jól menő cég.. gondolom nem a te 50 ezres fülesedre fáj a foguk.

Nettó árbevétel**
480 759 ezer Ft (2018. évi adatok)

Terézágyú 2020.01.24. 10:29:56

"Filmproducer vagyok. Ebbéli mivoltomban érzékeltetném, mit lehet a mi szakmánkban 6 hónap alatt (180 nap) elvégezni"

Köszönjük az információt. Mi, akik nem voltunk, nem vagyunk és nem leszünk istenek, akarom mondani filmproducérok, enélkül fel sem fognánk, hogy mi az a 6 hónap...
Még egyszer köszönjük!

Zabalint 2020.01.24. 11:06:20

@Jake Peralta:
Mert hiába emlegette azt, hogy ő Kálomista Gábor, és jó kapcsolatai vannak odafent, rá se bagóztak.

Baszóggymegpityu 2020.01.24. 11:51:16

"Filmproducer vagyok"
Lehet ha ezt közli az ügyfélszolgálaton, akkor már régen kész lenne a fejhallgató?:)

Opportunista mikroba 2020.01.24. 11:57:10

Ajándékként gyereknek 53 ezres fejhallgató... Nem semmi. Nem mintha sajnálnám, tényleg nem, de azért egy kicsit csodálkoztam. Jó, jó, tudom, producer vagy :)

gdobo76 2020.01.24. 12:12:09

Az Asus az aztán nagy nevű/múltú fejhallgató gyártó :)

Zabalint 2020.01.24. 12:24:21

@Opportunista mikroba:
De most miért ne, ha megteheti. Az is csak egy füles, csak más az anyagi helyzet, mint az átlagé. Meg a gyerek lehet, hogy vájftülű.

Opportunista mikroba 2020.01.24. 12:47:56

@Zabalint: Persze, vegye csak, csak egy pillanatra meglepődtem :) Mondjuk egy bizonyos ár fölött szerintem minden csak parasztvakítás, de az igaz, hogy a bizonyos ár mindenkinek mást jelent. Nekem a legdrágább ilyen cuccom egy 27 ezres Sennheiser fejhallgató. Szerintem nagyon jó minőséget produkál ennyiért is.

Zabalint 2020.01.24. 13:25:33

@Opportunista mikroba:
Én azért nem lepődtem meg, mert úgy egy éve vettem egyet, és ott voltak 100 ezer felettiek is (MediaMarkt talán?), és nem vagyok vájtfülű, de az egyik 100 ezerbe kerülő Sony olyan baromira kényelmes volt, hogy ha nem számít a pénz, megveszem azt.

bati67 2020.01.24. 13:53:51

Ez tök jó szöveg! :-) Eljátszottam a gondolattal, hogy miket lehetne mondani...

Szülésznő vagyok: 6 hónap alatt...
Informatikus vagyok: 6 hónap alatt...
Földműves vagyok: 6 hónap alatt...
Schobert Norbi vagyok: 6 hónap alatt...

KaTe 2020.01.24. 14:34:25

Ha ekkora filmproducer vagy, akkor dobj össze egy fél perces videot a történtekről és oszd meg minden közösségi oldalon. Máris többet tettél, mint a tök értelmetlen telefonos kérdezősködés.

Reactor 2020.01.24. 14:36:37

Ötvenezres fejhallgató, ami 7 hónap után tönkremegy? Kitűnő szemléltető alanya annak, hogy manapság az ember választhat olcsó szar, drága szar és nagyon drága szar között.

nagyonköcsögduda 2020.01.24. 14:44:56

@bati67: Ez nagyon jó! Folytatom:

Mészáros Lőrinc vagyok. 6 hónap alatt...
Pintér Sándor vagyok. 6 hónap alatt...

Nick-son 2020.01.24. 14:52:42

Borkai Zsolt vagyok. 6 hónap alatt...

nagyonköcsögduda 2020.01.24. 14:57:44

Willy Fog vagyok. 6 hónap alatt...

Opportunista mikroba 2020.01.24. 14:59:55

Filozófiakedvelőknek: 6 hónap vagyok. 6 hónap alatt önmagam végére érek.

FDToth 2020.01.24. 16:33:50

ezek a témák lerágott csontok, kb minden poszt befejezetlen. Olyat kéne, ahol látjuk, miként oldódott meg. na most lenne jó olyan hivatal, akinek elmondod és alátámasztod mi volt, ők pedig 1-2 oldalban, jogszabályokkal már szólítják is fel az adott kereskedelmi egységet. Ja és növelni kellene a büntik mértékét is, egyből változna a hozzáállás

KaTe 2020.01.24. 17:13:12

Azért érdemes ránézni a cég google értékeléseire is, úgy látom nincs egyedül a fél éves garanciális ügyintézéssel.

KaTe 2020.01.24. 17:14:30

Ja igen. Kedves posztoló!

Csere esetén a kötelező jótállás ÚJRAINDUL(!). (ha 7 hónap múlva ismételten meghibásodna)

Nikolas Jr. 2020.01.24. 17:36:16

@Opportunista mikroba: Nem azzal van a probléma, hogy 50 ezres fejhallgató, hanem, hogy ASUS. Rendes gyártók tudják, hogy a fejpánt kell legyen a legerősebb alkatrész, így eleve úgy tervezik, hogy ne tudjon eltörni normál használat során. - Írom mindezt úgy, hogy egy közül 10 éves japán fejes van rajtam (lényegtelen a márka, nem azért írom, hogy reklámozzam vele a gyártót), amit 150+-ért vettem annak idején. És ha hiszed ha nem, a mai napig kapni hozzá alkatrészt (igen, az olcsóbb fejeseikhez is), ami egy gémer márkáktól elképzelhetetlen.

Opportunista mikroba 2020.01.24. 17:42:56

@Nikolas Jr.: Valószínűleg az árra ment rá a vásárló, mondván, a drágább biztosan jobb, avagy olcsó húsnak híg a leve. Ez egyébként valahol így is van. Egyszer tönkrement a kedvenc Sony fülhallgatóm (mobilhoz). Nem csodálkoztam, mostohán bántam vele. Mondom, akkor veszek egy olcsót, vettem egy 990 forintos nevenincs fülhallgatót. Egyszer próbáltam vele zenét hallgatni, de úgy vettem ki a fülemből, mintha áram rázott volna meg. Az volt a csomagoláson a szöveg, hogy kiemeli a basszust. Ami igaz is volt, viszont azt nem írták rá, hogy cserébe viszont semmi mást nem hallasz... Úgyhogy megvettem még egyszer a jól bevált Sony fülhallgatómat 9 ezerért, és most már vigyázok rá.

Nikolas Jr. 2020.01.24. 17:51:24

@Opportunista mikroba: Nem tudni pontosan milyen fejhallgatóról szól a panasz, de én inkább arra tippelek, hogy a gyerek kérése az volt, hogy ő gémer cuccot akar, amin van mikrofon meg nem tudom mi, ezért esett a választás az ASUS márkára. Számomra legalábbis elképzelhetetlen, hogy egy filmes producer ne legyen tisztában a fejhallgatókkal és ilyen gagyit vegyen, "drága, ezért biztosan jó" alapon... Gondolom ezért emelte ki a foglalkozását.

rarabel 2020.01.24. 17:59:56

Képzelem a bemutatkozást az AA-ban:
- A nevem Filmproducer, alkoholista vagyok.

Zuzer78 2020.01.24. 19:10:14

Lehet csak most tudatosult a céggel, hogy egy producerrel van dolguk...

Laredo 2020.01.24. 21:23:27

Poszter! Van néhány f@sza filmötletem,amelyek megvalósításához producert keresek!

jegeskaveee. 2020.01.25. 09:20:42

@Opportunista mikroba: Ha egy okostelefont vesz a kisfiának, mennyibe kerülhet a legolcsóbb?

SZIGMA 2020.01.25. 09:31:46

@Laredo: Szerintem már neki is van pár remake ötlete:

- Asus wars: Egy új remény
- Drágán add a fejhallgatód
- A fejhallgató rejtély, folytatás: A producer ultimátum
- Hé haver, hol a fejhallgatóm?

Egy régi klasszikus a végére:
- A fej(hallgató) nélküli lovas

Opportunista mikroba 2020.01.25. 13:21:33

@SZIGMA: Illetve:
Mégis, kinek a fejhallgatója? (Vö. Mégis, kinek az élete?)

Permetező 2020.01.25. 16:49:20

Filmprodjúcer úr, melyik filmnek a producere? Birdemic?

szepi79 2020.01.25. 23:52:42

@Terézágyú: "Köszönjük az információt. Mi, akik nem voltunk, nem vagyunk és nem leszünk istenek, akarom mondani filmproducérok, enélkül fel sem fognánk, hogy mi az a 6 hónap..."

hé, én szeretnék filmpucér lenni!

axolotl77 2020.01.26. 14:09:20

"A továbbiakban, ha ilyen eset előfordulna, keressen meg nyugodtan minket"
Mert eddig mit próbált csinálni a szerencsétlen ügyfél?

Taurusz 2020.01.26. 14:16:03

@axolotl77: Eddig idegesen kereste őket.

axolotl77 2020.01.26. 14:16:36

@Nikolas Jr.: Sennheiser fejhallgatóm szivacsos részéről elég hamar lekopott a borítás, kifejezetten ritka használat mellett.
Legközelebb mit vegyek? AKG-t 300ezerért?

axolotl77 2020.01.26. 14:18:26

@Taurusz: Ja-ja! Szerintem is ez lehetett a baj. Aztán a gyönyör kapui be is zárattattak előtte gyorsan.

Nikolas Jr. 2020.01.26. 21:59:09

@axolotl77: Mit próbálsz mondani ezzel? Az összes fejhallgatón kopóalkatrész a fülpárna. Sennheiser biztosan tud postázni cseredarabot, ha kérsz...

Nikolas Jr. 2020.01.26. 22:02:58

@Nikolas Jr.: De ha már felmerült ez, akkor kiegészíteném magamat egy jó tanáccsal is. A műbőr fülpárnák attól mennek tönkre, hogy nedves kendővel törölgetik. Nem szabad! Felázik a ragasztás és idővel apró darabokban elkezd hámlani. Én így tettem tönkre egy márkás fejhallgatóm műbőr fejpántját, tanultam is az esetből nem keveset...

Helyszíni zsemle 2020.01.27. 00:07:11

"Mivel még garanciális volt, ezért visszavittük a webáruház ügyfélszolgálatára, "

Ha visszavittek az ugyfelszolgalatra, akkor fura hogy nem tudtak rolla.

Amugy ez valoszinuleg ilyen sok csatornas (5-7) terhangzast biztosito fejhallgato lehet, nem egy sima sztereo.
Amugy voltam mar az RBX-nel, korrekt lelkes csapatnak tuntek, nem ilyen garanciaval szervizzel trukozo romanoknak, akikrol itt legtobbszor szo van.

szombi 2020.01.27. 00:58:20

50 ezer? Noormálisak ezek? Ennyiért rádiós-ingyenenergiás cuccot lehet venni, azon nincs pánt se! :)

axolotl77 2020.01.27. 07:38:12

@Nikolas Jr.: Csak azt akartam mondani, hogy a magas ár sem garancia a minőségre. Illetve nem tudom, hogy ha mégis, akkor mennyire magas árat kell fizetni a tartósságért. De azt sosem gondoltam volna, hogy egy Sennheiser ennyire ne legyen tartós. A ritka használat alatt azt értettem, hogy havonta csak néhányszor használtam, és ennek ellenére kb. 2 év alatt vált le a "műbőr". Amit persze így biztos nem rendeltem volna meg a neten ha a kezembe vehettem volna és érzem, hogy még igazi bőrt sem voltak képesek rárakni. És nem tudom, hogy lehetne cserélni a fülpárnát, amikor az rá van ragasztva, onnan csak erővel lehetne letépni.
A hang minőségével amúgy nincs bajom.

juhaszvik 2020.01.27. 08:34:21

"A webáruházban vagy nem veszik fel a telefont, ha nagy nehezen felveszik, fél éve ugyanazt hajtogatják: megkérdezzük a szervizt"

"A továbbiakban, ha ilyen eset előfordulna, keressen meg nyugodtan minket, más ügyfél is ezt teszi"

Valaki mellébeszél.

SZIGMA 2020.01.27. 08:35:35

@a lekvár neve puffin: Köszönöm!
Én is általában csak "read-only" üzemmódban vagyok, de most ihletet kaptam. :)

encir 2020.01.27. 08:51:14

@Nikolas Jr.: A műbőr egy bizonyos idő után így is, úgy is lehámlik.

Egri2 2020.01.27. 10:18:35

"- A fejhallgató rejtély, folytatás: A producer ultimátum"

Itt estem le a székről a röhögéstől :-)))))

ekat 2020.01.27. 12:39:18

@axolotl77:
Mi Bose-on cseréltünk, az se olcsó márka. Nemrég vettem szintén tőlük egy vezetéknélkülit, ahhoz is árulnak külön, már törprengtem is, hogy ne rendelejem-e meg már most.
Amúgy én úgy vagyok vele, hogy inkább pénzért cserélem, mintsem kidobjam a párnája miatt...

Permetező 2020.01.27. 15:04:57

@ekat: én leszedtem a foszlott műbőrt és zokniból vágtam neki szövet borítást

Nikolas Jr. 2020.01.27. 18:09:58

@encir: Persze, de nagyon nem mindegy, hogy mennyit bír! Én egy időben havi rendszerességgel tisztogattam a fülpárnát nedves kendővel, meg is lett az eredménye: Néhány hónap után már pergett le róla rendesen a bőrfelület. Amióta átálltam a kizárólag száraz törlésre, azóta durván 2 évente kell cserélném a párnákat. Mondjuk egyszer berendeltem egy kínai utángyártottat, az alig fél évet bírt, tehát az sem mindegy milyen a pótalkatrész minősége.

Mayerling 2020.01.28. 05:32:59

@rarabel: a klasszikus kabaréjelenetből: "Én királyfi vagyok. Királyfi Jenő"

Permetező 2020.01.28. 07:46:36

@Mayerling: én meg a Polgár Jenő hivatalból a Polgár Jenő

haXXor 2020.01.29. 14:31:26

Nem értem miért lovagoltok azon, hogy producer. Nem vagizott vele, csak szimplán hitelessé tette a hasonlatait. Az, hogy itthon mindenki annyira megkeseredett, hogy inkább irigy vagy csak 'jobbnak' akar látszani mint a másik, arról már nem ő tehet. A cég meg korrektül kezelte végül a dolgot.

Opportunista mikroba 2020.01.30. 21:01:36

@haXXor: Szerintem a posztoló simán nagyképű és modoros, ennyi, én pl. tök leszarom, mi a foglalkozása. Úgy érezte, hogy muszáj megemlítenie, hogy producer, mert az hűdeszakma. Majd ő filmes analógiákkal fog élni, mert az mekkora kontraszt!... :) Magas labda volt, mi meg lecsaptuk, nem kell ebbe semmi többet belegondolni.

Szubrina 2020.02.23. 15:06:07

@Opportunista mikroba: " Persze, vegye csak, csak egy pillanatra meglepődtem :) Mondjuk egy bizonyos ár fölött szerintem minden csak parasztvakítás, de az igaz, hogy a bizonyos ár mindenkinek mást jelent. Nekem a legdrágább ilyen cuccom egy 27 ezres Sennheiser fejhallgató. Szerintem nagyon jó minőséget produkál ennyiért is. "

Mintha magamat olvasnám a kabátos poszt alatt, oszt még is ellenem voltál:O
süti beállítások módosítása