György 2019 novemberében vett Samsung tévéje nem éppen úgy muzsikál, ahogy arról az ígéretek szólnak. Nem elég, hogy a Bluetooth, illetve a WiFi vezérlés meghibásodott, a rossz élményhez nagyban hozzájárul az ügyfélszolgálattal és a szervizzel folytatott harc, ami nagyon kimerítőnek és időigényesnek tűnik. És hogy történik az, hogy a hibát mindenki megállapítja, a szerviz mégsem találja? És miért kap hívást arról, hogy majd hívni fogják, aztán mégsem hívják? Alant György első és második levele, amiből csak úgy süt az elkeseredés.
Tisztelt Samsung Electronics Magyarország Zrt. Ügyfélszolgálat!
Megdöbbenve olvastam lenti levelüket, amely alapján a televíziókészülékem "gyári specifikációknak megfelelően" működik.
Tisztelt !
Ezúton tájékoztatjuk, hogy Oktogon Szerviz Kft. szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott QE65Q90RATXXH típusú, 0C753SDM600167X gyári számú készüléket, az Ön által panaszolt hibát nem tudták reprodukálni, megállapítást nyert, hogy a készülék a gyári specifikációknak megfelelőn működik.
Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy a szervizünk által kiadott jegyzőkönyv alapján, nem áll módunkban teljesíteni kérését.
Kérjük használja készülékét, amennyiben a továbbiakban problémát tapasztal a működés során, jelezze Ügyfélszolgálatunkon és szervizpartnerünkkel együtt készséggel állunk rendelkezésére.
A készülék visszajuttatását illetően szervizpartnerünk fogja Önnel felvenni a kapcsolatot.
Tisztelettel:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
A rossz előjelek akkor kezdődtek, amikor január 27-én a szervizből egy technikus felhívott minket, és érdeklődött, mi baja a tévének, hiszen szerinte "egy infrás távirányítóval jól működik".
Ismét, immár sokadszorra magyaráztuk el neki, hogy irreleváns, hogy egy infrás távirányítóval működik-e vagy sem a tévé, hiszen nem ez volt a baja (tehát még egyszer: a BT/WIFI vezérlés hibás, ezért minden ezen alapuló kommunikáció akadozik vagy egyáltalán nem működik: a távirányító, a vezeték nélküli internet, a BT fülhallgató stb. stb.) Ezután felhívtuk az Ügyfélszolgálatot, és ismét próbáltuk megtudni, vajon mi kellene ahhoz, hogy megnézzék végre a korábbi hibák leírását, és ne kelljen újra elmondani mindenkinek az egész hibatörténetet...
A készüléket február 7-én kaptuk vissza (vastag porréteg fedte). Amint az sajnos várható volt, már a rákövetkező héten hívtuk az ügyfélszolgálatot, mivel a tévé pontosan ugyanazt a hibajelenséget produkálja, mint hónapok óta: néhány perc vagy óra után eldobja a BT/WIFI jelet.
Február 13-án ismét távdiagnosztikát végeztek a tévén, amikor is a technikus hölgy újra megállapította a hiba tényét.
Csatolva küldjük a szervizmenüről készült egyik képernyőfotót, ahol látszik, hogy esetenként több száz eldobott kapcsolatot regisztrált a rendszer.
Tekintve, hogy a "bevizsgálás"-on kívül az eddigi összes helyszíni- és távjavítás alkalmával hibásnak bizonyult a tévénk, enyhén szólva kétségeink vannak azzal kapcsolatban, hogy a "televíziónk 3x8 óra tesztüzem" alatt viszont nem tapasztaltak hibát.
Érdeklődve várjuk a szerviz mielőbbi jelentkezését, és az újabb kísérletüket a hiba elhárítására, illetve itt ragadnám meg az alkalmat a helyzet rövid összefoglalására.
Eddig:
- 4 db helyszíni kiszállás (4 szabadnap)
- 2 db távdiagnosztika (2 szabadnap, és egyenként kb. 30-40 perc)
- 1 db bevizsgálás (két hét időtartam, minősíthetetlen állapotban visszakapott készülék)
- kb.10 db telefonhívás az ügyfélszolgálatnak (várakozási idő + időnként 30-40 perc/hívás, amíg megértik végre, hogy nem a távirányító a hibás) és egy november óta nem működő "prémium" televízió. Gratulálunk, Samsung!
Válaszukat várva, üdvözlettel:
És itt a legutóbbi friss, márciusi levél, amit György az ügyfélszolgálat felé küldött. Mi is rákérdeztünk náluk, ilyen esetben meddig kell várni és mire.
Tisztelt Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálat!
Az alábbiakban szeretném összefoglalni a legutóbbi levelezésünk óta "történteket" a közel 800e Ft-os, tavaly november óta nem működő, csúcskategóriás Samsung QLED tévénkkel kapcsolatban:
Feb. 19-éig történtek:
- 4 db helyszíni kiszállás (4 szabadnap -- azokat az alkalmakat nem számolva, amikor pl. rossz alkatrészt hoztak stb.)
- 2 db távdiagnosztika (még 2 db plusz szabadnap, és egyenként kb. 30-40 perc)
- 1 db bevizsgálás (két hét időtartam, minősíthetetlen állapotban, vastag porral, mocsokkal fedve visszakapott készülék)
- kb.10 db telefonhívás az ügyfélszolgálatnak (várakozási idő + időnként 30-40 perc/hívás, amíg megértik végre, hogy nem a távirányító a hibás)
Azóta:
- +1 távdiagnosztika
- +1 helyszíni kiszállás (feb. 24).
- +1 ígéret, hogy két nap múlva telefonálnak
- +1 hívás az ügyfélszolgálatra, miután (ismét) nem telefonáltak -- az ügyfélszolgálat megerősítette, hogy ekkor beszéltünk 14-edszerre. Ez csak az egyik telefonszámunkról történt hívások száma -- csak jelzem, hogy már másik számról is hívtuk már Önöket.
- +1 ígéret, hogy a hét elején majd hívnak (nem hívtak, csak szerdán, azzal, hogy "majd felhívnak j-))))
- Effektív előrelépés a lenti levelük óta: 0 (zéró).
Összefoglalva tehát tavaly november óta:
- 5 db helyszíni kiszállás
- 3 db távdiagnosztika
- 1 db helyszíni bevizsgálás
- 14 db hívás az ügyfélszolgálatra (az egyik telefonunkról)
Eddigi ügyfélközpontú ténykedésüket és hibakeresési sikerszériájukat látva repesve várjuk a következő lépésüket!
napalm 2020.03.09. 10:51:20
cmx85s 2020.03.09. 10:52:52
Én maradok a sima tévékészüléknél, netezésre ott a PC/laptop - mindez max. 250 ezer.
Darth Revan 2020.03.09. 10:58:22
Nekem nincs is tvm es azon is csak a mezzo es a spektrum megy
Fausto(tm) 2020.03.09. 11:08:24
juhaszvik 2020.03.09. 11:19:35
Nálam az okostévé netflix appja dobja el magát, amikor elindítok rajta egy filmet/epizódot. A netflixnél azt mondják, hogy frissítsem az appot (már update volt) vagy az okostévé szoftverét, ha pedig frissítve van, akkor (!!!) állítsam vissza alapértelmezettre a verziót.
A sony nem hajlandó foglalkozni az üggyel, fórumokon azt találtam, hogy bizonyos sony tévék bizonyos modemekkel akadnak össze, de mivel a modem az a t-home-é, azt pedig csak úgy nem cserélnék le, szervizes szerint egyébként is max egy ugyanolyanra.
Szóval maradt a laptop-hdmi-tévé kombó :(
juhaszvik 2020.03.09. 11:23:10
id. V. Gábor 2020.03.09. 11:41:55
juhaszvik 2020.03.09. 12:03:07
Részemről maradt a kínos mosoly (innen gratulálok hide the pain harold tegnapi tévés szerepléséhez).
cmx85s 2020.03.09. 12:35:51
"Nagyon jó kis képcsöves tévéket lehet venni párezer forinttért. A színes képcső is felesleges felvágás, meg ugye egy plusz hibaforrás. " - azért van élvezhetőségbeli különbség egy színes tévé és egy nem-színes között. Egyébként nálunk még mindig van képcsöves tévé, már vagy 25 éves. Ezek a mostani, minden hülyeséget tudó, számítógéppé változott készülékek már nem fognak ennyit megérni.
"A jó kis VHS kazik ugyanolyan jók azon is!" - amíg még van működőképes videomagnó...
2020.03.09. 12:47:27
A "sima tévékészülék" teljesen felesleges manapság, egyre kevesebben nézik a TV adást, mivel sokkal jobb straming alternatívái vannak. Ezért a "TV" vagy egy szimpla kijelző, amire rákötöd a PC-t, laptopot, vagy akár mobiltelefont, de lehet az dedikált HTPC is. Ennek alternatívája az okostv, amikor a kettő (tartalomfogyasztásra használt számítógép + nagy kijelző) egyben van.
Laredo 2020.03.09. 12:57:25
ebella2 2020.03.09. 13:05:37
Terézágyú 2020.03.09. 13:23:27
"Én is éppen most szokom le a Samsungról. Eddig amit csak lehetett tőlük vettem, annyira elégedett voltam. Az ügyfélszolgálattal is. ... A régi Samsungokat (tv, mikro, mosógép, porszívó....) inkább avulás miatt cseréltem le, azért ragaszkodtam hozzájuk. Ezentúl nem fogok."
Írd meg a homárnak, mint tipikus történetet :)
Egyébként, most hogy a mindigtv megváltoztatta a kódolást, már a pár éve vett "a magyar földfelszíni adások vételére alkalmas" tévék is mehetnek a levesbe, ha az ember megunja, hogy dekódereket kell használnia ezekhez is...
Terézágyú 2020.03.09. 13:30:52
Ugyanez van az egybeépített fénymásoló/printer/szkennerekkel: ha az egyik része elromlik, akkor az egészet elviszik, és a javítás alatt, "mindhárom készüléked" kiesik. És milyen dühítő, amikor a szkenner hibája miatt nyomtatni se lehet vele, vagy éppen a nyomtatórész hibája miatt a szkennerrész se hajlandó működni... és vehetsz egy másikat...
És igen, a szgéppel egybeépített tévé (okostévé), ugyanilyen állatfaj...
Attila F 2020.03.09. 13:57:49
1) Ha valaki olcsó dolgot, akkor az "fillérbaszó"
2) Ha valaki drága dolgot vesz, akkor "úgy kellett neki, minek ilyen drága, amikor az olcsóbb ugyanolyan jó" (a sztorira vonatkozó saját életképpel megfejelve, pl. "nekem 15 ezer forintos telefonon, ugyanolyan jó, mint a legdrágább modellek, csak nincs rajta az alma!!!")
KaTe 2020.03.09. 14:05:37
Fogja a tévéjét, vigye át valamelyik ráérős ismerőséhez, ott teszteljék le a hibásnak vélt funkciókat. Ha ott is produkálja a hibát, akkor fogja az egész pakkot, menjen be a szervizbe és vegye fel panaszként, amiben jelezze, hogy független tanú igazolja, hogy a készülék a másik címen is ugyanazokat a hibákat produkálta. Várjon 30 napig, ha elutasító válasz, akkor mehet békéltetni, illetve perelni.
Fausto(tm) 2020.03.09. 14:15:53
KaTe 2020.03.09. 14:20:18
Terézágyú 2020.03.09. 14:30:23
"Nem értem az összefüggést."
Sajnálom.
Az okostévé tulajdonképpen nem más mint egy számítógéppel egybeépített tévé.
"Az egybeépített fénymásoló/printer/szkenner pedig még mindig jobb, mintha 3 külön gépet kellene megvenned, amiből lehet, hogy kettőt csak évente 2x használsz, míg a harmadikra minden nap szükséged van. Csak emiatt te külön megvennéd mind?"
Éppen ez a lényeg. Amíg tökéletesen működik addig nagyon hasznos, hogy három funkció egyben - de amikor elromlik, és elviszi a szerelő, akkor egyszerre három funkció esik ki. Amíg javítják, addig se nyomtatód, se fénymásolód, se szkennered.
Ha pedig csak az egyik funkciója romlik el és a másik kettő elvileg még működik - akkor sem működik, mert az egész leáll. Nem úgy van, hogy elromlott a printerem szkennere, sebaj, úgyis ritkán szkenneltem, nyomtatóként még használható: nem fog a nyomtató-része se működni - kénytelen vagy újat venni.
Ez a hátránya az egybeépített szerkezeteknek.
"Csak emiatt te külön megvennéd mind? És ha a hűtőd, mosógéped, tűzhelyed, mikród hibásodik meg az nem fájdalmas? Pedig azok csak egy funkciót látnak el és ugyanúgy hetekbe is telhet, mire javítják."
Éppen erről beszélek: ha lenne mikróval egybeépített tűzhelyed, akkor azt jelenti, hogy ha elromlik, akkor nagy valószínűséggel mindkettő kiesik.
juhaszvik 2020.03.09. 15:23:17
Ha viszont tönkremegy a hűkró (hűtő+mikró), akkor nem lesz otthon se hűtő, se mikró.
Ráadásul vannak olyan funkciók, amiket az emberek javarészt csak azért használnak, mert hozzá van fizikailag rendelve egy másik eszközhöz. Jó példa erre az okostelefon fényképező funkciója. Régen is fényképeztek az emberek, de messze nem volt ennyire hétköznapi a tevékenység, mint most.
Drago Brutic1 2020.03.09. 15:37:58
Mi pontosan a -minden hülyeség? Ha mondjuk van egy nagyobb képernyőd és fotelból, ágyból stb nézheted ha nem is mozi, de jó minőségben a Netflix filmeket az Önök kérték helyett, vagy mondjuk fejlesztheted az angolodat a youtubeon a Sas kabaré helyett és közben nem kell egy kis monitor fölé görnyedni? Egyébként ahogy látom, nincs is olyan árkülönbség az okos és a nemokostévé közt.
Terézágyú 2020.03.09. 15:40:57
"a hasonlat annyiban hibádzik, hogy az okostévének van egy eredeti funkciója (tévé), és vannak kiegészítő funkciói. Ez utóbbiak nem kizárólag csak itt érhetőek el a tulajdonosnak, mivel számítógépen, okostelefonon, stb.-n ugyanúgy elő tudja varázsolni őket,"
Jó, de akkor már két (több) kütyüje van :)
Másrészt, ha a tévé okostévéi funkciói romlanak el, és elviszik a szerelők, akkor bizony semmilyen tévéje nincs a pószternek...
"Jó példa erre az okostelefon fényképező funkciója. Régen is fényképeztek az emberek, de messze nem volt ennyire hétköznapi a tevékenység, mint most."
Igen. De ha elromlik a telefon, akkor egyszerre veszik el (a szerelés idejére) a telefonálási lehetőség is, meg a fotózási lehetőség is. És a szoros egybeépítés miatt fennáll az a veszély (amit a múltheti homárposztból tudunk), hogy a telefonrész javítása miatt elrontották a a fényképezőrészt...
Terézágyú 2020.03.09. 15:42:31
"a Netflix filmeket az Önök kérték helyett, vagy mondjuk fejlesztheted az angolodat a youtubeon a Sas kabaré helyett"
:)))) Tuti, hogy önökkértéket és sast néz a kommentelő - ha te mondod. :)
Drago Brutic1 2020.03.09. 15:48:09
Nem állitottam, hogy azt néz, csak azt, hogy a hagyományos csatornák kábé még mindig ezt nyújtják. De felőlem akár nézheti a Csongrádi Katával a millió rózsaszálat küldömMarikánakésPityunakházasságukötvenedikévfordulójaalkalmábólfehérgyarmatra, persze szigorúan hagyományos tévén, demokrácia van és én maximálisan hiszek benne.
SH4RK 2020.03.09. 16:19:40
cmx85s 2020.03.09. 16:20:14
cmx85s 2020.03.09. 16:21:53
cmx85s 2020.03.09. 16:24:44
Minek annyi funkciót belezsúfolni egy készülékbe, hogy előbb menjen, tönkre, és akkor ráadásul minden funkciót elvesztesz.
Ha meg mindenre van backup (PC, laptop, tablet, telefon), akkor sok értelme van milliókat kidobni egy ilyen nehezen javítható minden-egyben csodára.
Drago Brutic1 2020.03.09. 16:33:19
ekat 2020.03.09. 16:53:04
ptspts 2020.03.09. 17:03:35
* Lefagy.
* Túl lassan indul újra.
* Túl lassú a szoftverfrissítés. (Például 8 óra.)
* Túl lassan tölti be a YouTube-ot. (Például távirányítóval bekapcsolástól számítva 3 perc is eltelik, mire elindul a YouTube-videó lejátszása. Laptopnál ez a fedél kinyitásától számítva 30 másodperc alatt van, most próbáltam.)
* Leszakad a wifiről.
* Néhány nap alatt elfelejti az összepárosítást a laptop webböngészőjében futó youtube.com-mal, ezért laptopról nem 1 kattintással, hanem 5--10 perc további munkával lehet csak a tévére YouTube-videót kitenni.
* Laptopról a tévére kitéve YouTube-videót 30 másodpercnél is többet kell várni, mire elindul a tévén a lejátszás.
* Laptopról a tévére kitéve YouTube-videót néhány perc alatt elveszti a kapcsolatot, és laptopról már nem lehet irányítani a lejátszást.
A megoldás, amit ajánlani szoktam ezekre a problémákra: buta tévét kell venni (vagy okos tévét, de az okos funkciókat nem használva), hozzá még egy Chromecastot (kb. 15 ezer Ft) vagy Apple TV-t, és az okos funkciókat a Chromecastról igénybe venni. Ha néhány év elteltével baj van a Chromecasttal, akkor venni egy újat.
HarryKlein 2020.03.09. 17:09:52
Teljesen egybevág azzal, amit a poszter írt.
HarryKlein 2020.03.09. 17:10:54
Teljesen egybevág azzal, amit a poszter írt.
Péter 2 2020.03.09. 17:16:56
Persze, ettől még azt a tévét meg kell javítani vagy ki kell cserélni. Most, hogy a Homárral eljutott, a Samsung nyilván lépni fog.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.03.09. 17:35:15
Aszongya a fószer a bótban: igen, mert letölti a rengeteg adatot a műsorról, ami a köv. csatornán megy, stb. stb.
Mondom neki: tényleg az a 17 kB adat tart 2 mp-ig? Oszt ha okos a tévé, nem tudja, hogy a 34, 35, 36 után vélhetően a 37-es csatornára kapcsolgatok hamarosan?
Kell a halálnak ez a bohóckodás.
2020.03.09. 17:40:41
Az az értelme, hogy ne kelljen rákötnie a laptopot vagy más eszközt, ez pedig plusz kényelmet nyújt számára, ha már amúgy is nagyrészt kell valamilyen számítógép funkció (pl. Netflix). Ha nem az egybemegoldást választja, én sem választanám azt, akkor is kényelmesebb, ha van hozzá egy HTPC, legalább egy HDMI stick minipc formájában, és akkor is van backup. Abban igazad van, hogy az egybemegoldás miatt neccesebb az elromlás, de egyébként maga az igény teljesen reális, tekintve, hogy egy sima TV ma önmagában semmire sem jó, csak egy kijelző.
FDToth 2020.03.09. 17:51:32
Sajnos a ma technika technikogianeleg sok hibat rejt maga, regen minden sokkal kobb volt ;)
ekat 2020.03.09. 19:12:06
Szuper, mi Chromecast-ról váltottunk igazán okos tévére, elmondani nem tudom, hogy mennyivel jobb / kényelmesebb így.
Az elején felsorolt pontok nem fordultak elő, a második fele nálunk nem játszik, nem akarunk sehonnan YouTube-ot a tévére küldeni, hiszen rajta van a (gyorsan induló) YouTube App eleve.
Nekünk egyébként a CHromecast volt az, ami filmnézés közben rendszeresen önállósult, kezelhetetlenné vált a tabletről, és csak ment, ment, míg nem áramtalanítottuk a tévét....
Roltii 2020.03.09. 19:25:33
Ugyanitt hibátlan de picit ciripelő BD lejátszó eladó
KaTe 2020.03.09. 19:26:52
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.03.09. 20:44:23
Kollegával a fogyasztóvédelem emlegetéséig játszották ezt.
"És miért kap hívást arról, hogy majd hívni fogják, aztán mégsem hívják?"
Szerinted? :D Addig se ketyeg a ticket...
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.03.09. 21:05:47
Roltii 2020.03.09. 21:08:21
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.03.09. 21:16:31
??? Ha ugyanazt a routert vitted, akkor ugyanaz a router adja a wifit, tehát ugyanúgy kéne működnie.
Ha a szolgáltató HGW-e adja a wifit, akkor nyilván lehet a HGW hibája, de a wifi nem léte vagy hibája az nem köthető máshoz, mint az adott wi-fi hálózaton levő eszközökhöz. Milyen hálózati hiba? A wifi csak a drótot helyettesíti, az minden más tekintetben ugyanolyan Ethernet háló, mint amit UTP kábelen húzol ki. Szóval ha ott valamiért szakad, és nem változott a router kiléte, akkor valamilyen jelerősség-baj, vagy zavarás lesz. Ha más a router, akkor 99%, hogy az új router gázos.
(Nem mellesleg egy TV-hez érdemesebb kihúzni kábelt...)
Club Sandwich 2020.03.09. 21:24:43
Pic 2020.03.09. 22:16:37
Az alapvető gond a wifi-vel van. Sajnos nem csak TV fronton, de mindenhol másutt is ez a gond a legnagyobb. Több helyről hallottam, hogy hegyekben állnak a TELJESEN JÓL MŰKÖDŐ és használható cuccok a szervizekben, amelyeknek CSAK a wifije nem megy. Nem tévé, hanem porszívó, hűtő, stb... A porszívó porszívóz, a hűtő hűt..... CSAK az a fránya "okosság" nem megy.
Ez az okos háztartás (IOT) mánia miatt van. Elismerem jó az a wifis távirányító, meg okostelefonon, app, meg meg stb stb..... DE
- Pár éve még tök jól elvoltunk normál távirányítóval is.
- Sőt sok éve még távirányító sem volt
Félreértés ne essék, nem vagyok haladásellenes, nálunk is ott van a robotporszívó, aminek 8 hónapig nem ment a wifije, aztán egy fw frissítés, egy új mobilapp verzió és hurrá, röpke 8 hónap elteltével már ment is a wifi.
Felraktuk az appot, ránéztünk párszor, aztán "ki nem szarja le" alapon azóta is úgy használjuk ahogy eddig: Körbejárjuk a lakást, megnézzük nem hagytunk-e valamit a földön, amibe ha belefut a szerencsétlen akkor valami hülyeséget csinál. Aztán mielőtt elmegyünk otthonról elindítjunk manuálisan.
Húúúúúúú! Azért nagyon kemény ám az a 2 kalória amit a mozdulat felemészt..... no meg a hajolás..... húúúú..... mobilappon biztos kényelmesebb lenne...
Biztos, hogy jó nekünk ez a fene nagy kényelem???
ui.:
A TV-n szarakodott a wifi..... rádugtam a netet UTP kábelen. Jelentem SZÁGULD a net.
Ne sírjatok itt és ne kényelmeskedjetek.
Használjátok a technikát de ésszel vazze!
Krinyo 2020.03.09. 23:19:30
szombi 2020.03.10. 00:01:51
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.03.10. 02:20:32
A Chromecast működik minden tv-n? Mi kell hozzá?
öreg baka nem rakéta 2020.03.10. 04:15:15
Permetező 2020.03.10. 04:40:17
Kondom Keselyű 2020.03.10. 07:42:22
//VV\ 2020.03.10. 08:20:29
igazi hős 2020.03.10. 08:27:01
FDToth 2020.03.10. 08:41:44
Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.03.10. 08:49:08
killerkaller 2020.03.10. 08:52:01
index.hu/tudomany/til/2020/03/10/kevesebb_iq/
szombi 2020.03.10. 08:58:40
igazi hős 2020.03.10. 09:18:35
csúti csüngőhasú tolvaj 2020.03.10. 09:24:49
fifibá55 2020.03.10. 10:03:35
2020.03.10. 10:10:34
A 2,4 Ghz-es wifin van 3 olyan csatorna, ahová be szabadna állítani, mert sokkal jobban zavarják egymást, ha szomszéd csatornákat használnak, mint ha ugyanazon vannak viszonylag sokan. Ehhez képest érdemes megnézni egy átlag társasházban mi van, és biztosan nem a default beállítás csinálja ezt, mert az a 3 darab egymást nem zavaró csatorna közül választana. Nekünk van 5 Ghz és 2,4 Ghz is, de vannak eszközeink, amik nem tudják az előbbit.
kalbász 2020.03.10. 10:43:46
Simán lehet sajnos, hogy az otthoni házat nem megfelelő.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.03.10. 11:06:25
szombi 2020.03.10. 11:48:10
ekat 2020.03.10. 13:08:06
80 feletti Netflixezős hölgyet is ismerek, ez nem mindig kor, inkább érdeklődés kérdése.
Sörnyelő 2020.03.10. 20:12:22
Szóról szóra ugyanilyen válaszokat kaptam én is. "Ön által panaszolt hibát nem tudták reprodukálni, megállapítást nyert, hogy a készülék a gyári specifikációknak megfelelőn működik" Miközben a bevizsgálás idejére kapott cserekészülék ugyanolyan szar volt.
Végül Békéltető testülethez vittem az ügyet, akik nekem adtak igazat, de ezek a köcsögök, megint elkezdték vizsgálgatni a TV-t, ahelyett, hogy szó nélkül visszavásárolták volna a szarukat. Persze megint nem látták a hibát, ezért be kellett mennem a szervizbe, ahol természetesen az állításomnak megfelelően jött a hiba. Ezek után két hétre elérhetetlen lett az "ügyfélszolgálat", mint egy rossz vállalkozó. Miután rendőrségi feljelentést helyeztem kilátásba, végre kiállították a csereutalványt.
Elárulom, hogy a 2017-es (KS széria) és a 2018-as (Q6,7,8) biztosan mind tartalmazza ezt a hibát, de talán a korábbi évek TV-i is. TV adás vételnél, interlaced forrásnál, rendszeresen csuklik a mozgás. Nem könnyű észrevenni, de aki sportot néz, az kiszúrja. Igen, annak a TV-je is szar, aki állítja, hogy neki nem, mert nem veszi észre, ugyanis ez szoftverhiba.
A posztolónak azt üzenem, hogy ha valamit el akar érni, akkor keresse fel a lakhelyéhez legközelebb eső Békéltető testületet.
Permetező 2020.03.11. 01:33:33
Mit kevernek nálatok a csapvízbe???
szombi 2020.03.11. 08:12:44
aefzuj 2020.03.11. 09:46:24
ptspts 2020.03.11. 15:52:17
JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2020.03.12. 15:01:30
Nagy Péter 2020.03.12. 23:18:14
ekat 2020.03.13. 07:37:21
Péter 2 2020.03.13. 21:40:25
Telefonja mindenkinek van, tessék feltenni rá egy wifit vizsgáló programot, és hajrá.