Tékozló Homár

Fizetett érte, mégis bebukta a helyét a Wizzair utasa

2020.03.27. 12:00 | Homár Rezső | komment

airplane-movie-2-e1501102539111-1280x720.png

Ha fizetünk egy külön szolgáltatásért, amit aztán a szolgáltató hibájából nem tudunk igénybe venni, akkor elég jogos követelésnek tűnik visszakérni a szolgáltatás árát. Na nem úgy a Wizzair-nél! Olvasónk is bebukta a 20 eurós külön helyét, amikor a Wizzair másnak is eladta azt. A légitársaság szabályzata szerint ráadásul meg is teheti ezt. Na de mit mond a fogyasztóvédelem? Nem pont ezt.

Kedves Homár!

Január 31-én Athénból utaztam Londonba a Wizzair egyik járatával. A legolcsóbb jegyet vettem, minimális csomagom volt, és bíztam abban, hogy az ingyenes ülőhelyeket kiosztó algoritmus kegyes lesz hozzám. Nem volt az, megkaptam a 14B-t.  Az indulás előtt néhány órával, de még bőven időben úgy döntöttem, hogy mégsem igazán szeretnék két vadidegen között végigülni 4 órát, és szerencsére a a 38A és 38F ülések szabadok voltak, 20 eurós áron.  Gondoltam, ennyit megér, 4 óra csak 4 óra.  A beszállókártyán is frissült az adat, 14B helyett most már 38A-t mutatott, aztán a számla is megjött az online fizetésről. 

A kellemetlen meglepetés a kapunál ért, a 38A üléshez kapcsolt beszállókártyával valaki már átsétált a kapun. Volt egy kisebb vitám a kapunál álló földi személyzettel, de ők nem tudtak segíteni, túlfoglalást emlegettek, és azt tanácsoltak, hogy kérjem vissza a kifizetett hely árát a Wizzairtől. Még a reptérről felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a hölgy megerősítette, hogy a rendszerük szerint a 38A valóban az én helyem. A valóságban azonban egy középkorú úr ült ott, akit nyilván nem állítottam fel.

Tekintve, hogy beszéltem az ügyfélszolgálattal, a gépen már nem vitatkoztam senkivel, és úgy tűnik, itt követtem el a hibát. A Wizzair most arra hivatkozva, hogy nem szóltam a gép személyzetének, és mert ez egy szolgáltatás, amit a Wizzair felajánl, elutasította a kérelmemet, és nem adják vissza a feleslegesen kifizetett pénzt.  Ez rendben is lenne, ha a szolgáltatás teljesült volna, vagy az én hibámból hiúsul meg. 

Ez kb olyan, mintha bemennék egy boltba, kiválasztanék egy kabátot, kifizetném, megkapnám a blokkot, táskába tenné a pénztáros, majd a kijáratnál a biztonsági őr elvenné tőlem nagy vállrángatások közepette, hogy ez van, sajnálja, de a kabát is marad és a pénz is.

Ez tényleg ennyi és nyeljem be a 20 euro veszteséget? És nem, tényleg nem az összeg az, ami bánt, hanem az eljárás. Vajon hány emberrel, hányszor fordult már ez elő? Tehetek én még valamit a morgolódáson kívül?

Idézet a Wizz válaszlevélből: 

Please kindly note should you ever have issues such as these, the best course of action would be to relay your issue to our Cabin Crew, so they can rectify the problem. We would kindly like to explain that, as the decision was not argued on board our flight, we are unable to ague with the decision taken by our Ground Handling staff.

Furthermore, we would kindly like to note that, as seats are considered a Service offered by Wizz Air, according to our General Conditions of Carriage:

16.1.1 Except as explicitly provided in these General Conditions of Carriage, all Our Fares, taxes, charges and Fees for Other Services are non-refundable. 

Az ÁSZF-ben sem szerepelhet akármi.

Kedves Olvasó! 

A légitársaság üzletszabályzatát áttekintettük és az általuk hivatkozott rendelkezés ebben valóban szerepel. Ennek megfelelően az utas csak a jogszabályban, illetve az általános szerződési feltételekben meghatározott esetekben jogosult a viteldíj, illetve az egyéb szolgáltatások díjának visszatérítésére. A levélben meghatározott eset nincsen meghatározva a visszatérítésre okot adó esetek között, így az ezzel kapcsolatos igény visszautasítása összhangban áll a szabályzat vonatkozó részeivel. 

A törvényi rendelkezések ugyanakkor lehetővé teszik az általános szerződési feltételek megtámadását, abban az esetben, ha az tisztességtelennek tekinthetőek. Fogyasztói szerződések esetében tisztességtelen általános szerződési feltételnek kell tekinteni különösen azt a kikötést, amely a fogyasztót teljesítésre kötelezi abban az esetben is, ha a vállalkozás nem teljesíti a szerződést. A sikeresen megtámadott általános szerződési feltétel a szerződés megkötésének időpontjától érvénytelenné válik. 

Jogvita esetén annak vizsgálata, hogy az adott általános szerződési feltétel tisztességtelenek tekinthető-e, a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság hatáskörébe tartozik. 

A fogyasztónak a légitársasághoz címzett panasz elutasítása esetében pedig lehetősége van még az illetékes békéltető testület ingyenes eljárást is kezdeményezni a céggel szemben, amelynek során lehetősége nyílik akár egyezséget is kötni a vitás kérdésben. 

Az ilyen és hasonló helyzetek elkerülése érdekében pedig javasolható a panaszt még az utazás során a légitársaság tudomására hozni annak érdekében, hogy az helyben megoldható legyen. 

Felhasznált jogszabály: 

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lalikám 2020.03.27. 12:21:14

Ha smucig vagy, legolcsóbb jeggyel xar légitársasággal utazol, így járhatsz. Ezt el kell fogadni, ennél sokkal rosszabbul is járhattál volna.

heidt 2020.03.27. 12:44:34

"Rekordszintű, 21,4 millió eurós adózott nyereséget könyvelt el a magyar hátterű Wizz Air diszkont légitársaság a 2019. december 31-ével végződött harmadik pénzügyi negyedévben."

Legyél büszke, te is hozzájárulsz ehhez a nyereséghez, ha velük utazol!

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.03.27. 13:59:11

És akkor a kapun hogy ment be, ha már a jegyét valaki "felhasználta"? Vag innentől ha van egy beszállókártyám valahonnan és elég hangos vagyok, akkor repülhetek? Végül az ember hol ült?

Club Sandwich 2020.03.27. 14:10:46

Minek ment oda lehet mar?

Fausto(tm) 2020.03.27. 15:20:32

@Lalikám: Ne legyél retardált plz. Nem, ez egy fapadosnál sincs rendben.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.03.27. 18:34:34

Poszter!
Két irányból próbálkozhatsz. Kérd a fogyasztóvédelmet az ÁSZF miatti per indítására (esélytelen). Tegyél bejelentést a Közérdekvédelmi Ügyészségen és kérd, hogy pereljenek (ismeretlen esélyek).

aefzuj 2020.03.27. 19:27:30

Fogyasztóvédelem? Ebben az országban, ebben a társadalmi berendezkedésben? Haha. Álmaidban Amerika vissza szokott integetni amúgy?

Tudod mi az igazán bosszantó?

Egyrészt, hogy nem vagy képes 4 órát más emberek között ülve eltölteni.

Másrészt meg az, hogy in situ egy hangtalan nyúlbéla vagy, aki ki sem meri nyitni az orcáját azok előtt sem, akik kifejezetten amiatt álldogálnak ott, hogy az ilyen szerencsétlenül járt utasok hasonló problémáit helyben orvosolják, aztán utólag meg mindent kikérsz magadnak a jogaidra meg a neked járó tisztességes bánásmódra hivatkozva.

Harmadrészt pedig az, hogy akkora úr sem vagy, hogy a saját balfékséged miatt bukott 20 ojrós veszteséget szép csöndben benyeld tanulópénz címszó alatt és inkább utólag mutogatsz másokra.

Nem vagy te véletlenül magyar nemzetiségű?

Tudod mi jár az ilyen önmagát menedzselni képtelen, a saját érdekeinek védelmére alkalmatlan gyászhuszároknak? A szájuk.

Ma is tanultál valamit.

Club Sandwich 2020.03.27. 21:29:23

@aefzuj: Az osszefoglalas csillagos 5-os. Most mar lehet a posztolot is! :)

azbest 2020.03.27. 22:20:44

@onlajnok: nem a jegyét használta fel más, hanem ugyanoda szólt a jegye. Velem is többször előfordult, amikor munka miatt sokat utaztam, hogy mire felmentem a gépre már ült azon a széken valaki, amelyikre a jegyem szólt. Szerencsére mind a 2-3 esetben a mellette lévő helyre nem jött más. Na most vagy hazudósak a nyugdíjasok, hogy ablak mellé ülhessenek, vagy a rendszerben néha vannak kavarodások. Ez egyébként egyel komolyabb társaság volt, mint a fapadosok.

azbest 2020.03.27. 22:24:46

@azbest: hopsz most látom, hogy whizz airnál tényleg már a beszállókártyával kavartak. Az kemény. Azt én sem értem hogyan lehet. Más alkalommal, amikor valamiért változott a foglalt helyen, akkor külön jelezték ezt is a kapunál (eurowings), nem ugyanaz a beszállókártya volt, zavaros ez. Eleve névre szólt.

peppe83 2020.03.28. 07:21:48

20 euró az most 7000 Ft. S mennyibe került a 0690 szám hívása 250 Ft/percért?
Plusz 5250 Ft tranzakciós díjat számít fel a telefonos ügyfélszolgálat, ha az adott ügy online is intézhető...

ekat 2020.03.28. 10:09:44

A posztolónak teljesen igaza van, és ahhoz, hogy mivel és mennyiért utazik, senkinek semmi köze.
Ettől függetlenül velem nem fordulhatna ez elő, mert a Wizz az egyetlen légitársaság, akivel soha nem repülnék. A fapados mentalitást összeadva a magyar vállalkozóéval... na erre az eredményre nem vagyok kíváncsi. :D

user friendly 2020.03.28. 10:17:03

Tényleg jobb lett volna a gépen szólni az utaskísérőnek. Lehet, hogy fél perc alatt megoldódott volna a probléma.
Mindazonáltal a wizzairnek kutya kötelessége lett volna bocsánatot kérni és visszaadni a 20 eurót, vagy legalább egy ilyen, neadjisten valamivel nagyobb értékű kupont adni, ha már ők baszták el és az utasnak kellemetlenséget okoztak.

Lónakafaszát 2020.03.28. 13:40:02

Eddig nem tudtam, hogy ez a Homár egy ilyen vidám hely, ahol összeverődnek azok a gyökerek, akik még ahhoz is ostobák, hogy egy fapados jegy zsenialitását és olcsóságát megértsék, valamint ez a szellemileg visszamaradott idióta, aki
- fizet azért, hogy ne üljenek mellé
- amikor meg kellen szólalnia, kussol
- majd hazaérvén öntudatára ébred és fel van háborodva.

Épp nem a szívem közepe a wizzair, mert sok aljasságra képes, de mondjuk jól teszi, ha lehúzza a posztolóhoz hasonlatos balfaszokat.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.03.28. 20:16:32

@azbest: "A kellemetlen meglepetés a kapunál ért, a 38A üléshez kapcsolt beszállókártyával valaki már átsétált a kapun." - én ezt úgy értem, hogy 2 embernek volt azonos helyre szóló jegye és ez is úgy (kéne), hogy menjen, mint a koncerteken: first goal wins....ennek ellenére mégis feljutott a gépre.

heidt 2020.03.28. 21:19:36

Én kimondottan örülök, ha valaki más ül a helyemen. Pont ezért szállok fel az utolsók között. Ilyenkor szólok a légiutaskísérőnek, aki intézkedik. Ha sokan vannak a gépen, általában átvisznek a business osztályra. :)
Elvétve - muszájból - fapadossal is kell repülnöm. Ott is volt ilyen eset és szóltam. Ott ugyan nincs business, de leültettek egy "nagylábterű" ülésre.

Péter 2 2020.03.28. 21:25:11

"mégsem igazán szeretnék két vadidegen között végigülni 4 órát,

Aha. Megkérdezhetem, hogy miért nem mentél kocsival? Általában az a módja annak, hogy ne vadidegenekkel kelljen együtt utaznod. Repülővel, vonattal, autóbusszal, hajóval és egyéb hasonló közlekedési eszközzel utazva viszont ez a törvényszerű és természetes. Ugye?

Exploiter 2020.03.28. 22:28:13

Poszter ne csüggedj.

A légitársaságok most éppen akkorát szívnak, amekkorát szektor nem szívott még az elmúlt évszázadban.

Easy come easy go

marosy 2020.03.28. 22:40:52

Mennyi rosszindulatű geci van ezen a blogon.,,

Mercel 2020.03.29. 00:33:15

@aefzuj:

Beszólsz valakinek, kioktatod , baromságokat beszélsz és még bunkó is vagy.
Nem vagy te véletlenül magyar?
(Amúgy leszarom a lényeg, hogy kcsg vagy)

ComLo 2020.03.29. 00:45:20

@Péter 2: keskenytörzsű repülőn, a A és az F sor ablak melettit jelent, azaz a postoló azt próbálta elérni, hogy 2 helyett 1 idegen mellett kelljen csak ülnie. És mivel a privát szféra eléggé sérül egy fapadoson, a középső ülésen ülni, 4 órát, tényleg lehet nagyon kellemetlen.

nyúúúlacska 2020.03.29. 06:39:45

Ha valaki annyira hülye, hogy xar fapadossal repül, meg is érdemli. Én még soha nem ültem fapadoson, a nagy, nemzeti légitársaságok eddig bárhová elvittek a világban ahová utazni akartam, nem is volt még soha semmi gondom. Ja, nem szaré'húgyé' repülök, minőséget kapok. 3 óra felett meg alap az economy comfort vagy a business. Nekem.

A_Csülök 2020.03.29. 08:55:30

@heidt: A Wizz Air nem magyar légitársaság. Angliában van bejegyezve, a dolgozók alig 10 %-a magyar. A lajstromozás ne tévesszen meg, nálunk olcsóbb.

Gtusa 2020.03.29. 10:10:56

Svájci cég, semmi köze Magyarországhoz, ide csak rabolni jár és persze az olcsó munkaerő miatt.

szelidorzo 2020.03.29. 10:46:05

Azzal ugye mindenki tisztában van, hogy milyen nemzetiségű az elnök-vezérigazgatója ennek a cégnek? És hogy melyik cég nyert hatalmasat a MALÉV bedöntésével, azzal, hogy a repült útvonalakat lenyúlta.
Ha igen akkor már nem kérdés, hogy ez a cég miért leginkább a magyar utasokat szopatja.
Hazánk fia a saját fajtájával a leggecibb.

szelidorzo 2020.03.29. 10:55:57

Mondjuk egyszer a Qatarral én is úgy jártam a Dohai átszállásnál, hogy Dohában a Pesten kiadott beszállókártyámat mikor becsipogtatták a kapu melletti asztalnál, a számítógép éktelen csipogásba kezdett, mire tüzetesen átnézta a kártyámat meg az útlevelemet az ügyintéző, majd laza mozdulattal ketté tépte a beszállókártyámat és kidobta a kukába.
Ezt az érzést nem nagyon kívánom senkinek félúton utazva a nyárba.
Majd ezután újat nyomtatott, itt már kezdtem felsóhajtani, pláne amikor közölte, hogy a turista osztály helyett üdvözöl a business classon, és további jó utat kíván.
Kellemes volt kipihenten leszállni az érkezési reptéren a kb 6 órás repülés után.
Hazafelé már nem voltam ily mázlista.

Commandante Jayasuriya 2020.03.29. 16:00:55

@szelidorzo:
Az már elég régen lehetett, mert ma már a Qatar messze nem ilyen nagyvonalú. Tudom, mert évente több alkalommal utazok velük, utoljára március elején, ezért elég jól ismerem a dohai átszállások minden nyűgét, bánatát. Ma már ott tartanak, hogy egyrészről a hosszabb utaknál kimaradnak egyes korábban megszokott étkezések, és a fedélzeti kajából sok kicsi sokra megy alapon egy csomó olyan apróságot lespóroltak, ami sok évig a természetes része volt a menünek. Szóval ma már legfeljebb egy pótszéket kapnál valahol a vécé, és a konyha között, a business classra be nem engednének. :)

metal · http://electric.blog.hu 2020.03.29. 16:02:14

Gondolom kártyával fizettél. Chargeback. Aztán majd próbálják bebizonyítani, hogy ott ültél a székben!

élhetetlen 2020.03.29. 20:54:22

@nyúúúlacska: Nem sikerült elég felvágósra a szöveged. Azt kellett volna írnod, hogy minden utadra privát gépet bérelsz, akkor biztosan mindenki többre értékelne.

Darilh 2020.03.29. 22:52:27

Én vagyok a poszttoló. :) megvártam míg lemegy a "posztolót már lehet?" posztok lemennek.
Néhány válasz/kérdés.
Miért fizessek a jegyért többet, ha ez a repülő is elvitt oda, ahova menni akartam?
Valóban, olcsó húsnak híg a leve, emiatt döntöttem úgy, hogy igen, mégis kifizetem az extra összeget az ülőhelyért.
A számat már a reptéren is elég rendesen kinyitottam (finom úgy mondanám, hogy hisztiztem, kevésbé finoman úgy, hogy nem túl kedvesen üvöltöttem a sráccal a kapunál.
A wizzair hívása helyi hívásnak minősül, egy kis google kereséssel meg lehet találni azt a számot, amit a már foglalással rendelkezők hívhatnak már.
A gép személyzetével valóban nem -beszéltem az ügyről, mert addigra a kapunál is balhéztam, illetve telefonon is beszéltem a légitársasággal. A férfi helye is a 38A volt, ő volt előbb a kapunál, ő nyert.
A 20 eurót meg azért szeretném vissza, mert ezzel a lendülettel akár a kukába is dobhattam volna. A wizz ajánlott egy lehetőséget, én fizettem érte, ők nem teljesítettek, és még a pénzt is megtartották.
Jó bolt.

Darilh 2020.03.29. 22:54:01

Az előző hozzászólást átolvashattam volna rendesen. Bocs :)

Gerardus A. Lodewijk 2020.03.29. 23:14:40

Ha ez a történet igaz, akkor teljesen indokolatlan (hogy ne a primitív jelzőt használjam) fikázni a szerzőt, aki - lényegtelen, hogy milyen okból - fizetett egy szolgáltatásért, amelyet a szolgáltató utóbb a saját hibájából nem teljesített, de az ellenértékét megtartotta, sőt lényegében maga is elismerte a nemteljesítést.
Kérdés viszont, hogyan került föl mégis a fedélzetre a szerző, ha az összes hely elkelt.

Darilh 2020.03.29. 23:43:53

@Gerardus A. Lodewijk: Úgy, hogy mindig vannak, akik nem jönnek el. Betegek, (még) olcsóbb jegyet találnak, közbejön valami és nem tudnak menni. Pont erre játszanak a légitársaságok. Így fértem fel én.
A sztori sajnos így igaz, ahogy az a posztban van, és azért született, hogy megtudjam, hogy tényleg muszáj lesz benyelnem a wizzair válaszát, nem utólagos picsogásból, mint azt néhányan itt megjegyezték. Elég hangos voltam én már a reptéren is, és az ügyfélszolgálat is rögzítette a panaszt úgy, hogy akkor még a reptéren ültem, szóval bőven nem utólag jajgattam.

Szubrina 2020.03.30. 01:05:57

@marosy: Szerinted is?:)
Mindig a poszter a hibás, de ha mégsem, hát akkor is...pfff

Szubrina 2020.03.30. 01:14:03

Jó látni, h milyen kurva sokan repülnek össze-vissza (kommentek), így hát nem is kérdés hogy lett világjárány a koronavírus, köszi, h nem vagytok képesek a seggeteken ülni. Még a saját hazátokat körbe sem utaztátok, de a világ végére már többször átszállással "bizniszklásszon" is megjártátok.
Hála érte kedves honfitársaim!

Szubrina 2020.03.30. 01:45:38

@Club Sandwich: globalizáció a végzetünk...

Club Sandwich 2020.03.30. 02:29:22

Az csak egy szog a koporsoba, van ott meg sok masik...

user friendly 2020.03.30. 04:10:55

@Darilh: Azért kellett volna a fedélzeten szólni, mert jó eséllyel ott tudták volna megoldani a problémát. Te fizettél pluszban a helyért, a másik utast valószínűleg a vakszerencse sorsolta oda, neked járt volna az a hely függetlenül attól, hogy ki ért oda előbb. Amúgy tök igazad van, a pénz visszajár(na).

Egyébként meg szard le a sok hülyét a francba, hogy miért ezzel repültél, miért oda és miért pont akkor. Mióta homár a homár, itt vannak a legokosabb, legbölcsebb és legtaplóbb stílusú kommentelők, akik mindig minőségi árukat vásárolnak, minőségi szolgáltatásokat vesznek igénybe és akiket még sosem basztak át. Ezenkívül nem csak mindent is tudnak, hanem mindent is jobban tudnak. :)

qwertzu 2020.03.30. 08:12:48

@Darilh:
Sajnálatos, de egy olyan rendszerben, ahol szabadon lehet ülőhelyeket változtatni, könnyedén létezhet 2 besszállókártya, ami ugyanarra a helyre szól. Az egyik aktuális, a másik elavult.

De olyan, hogy a rendszerben aktuálisan két embernek ugyanoda szól a jegye, olyan nincs. Valamelyik beszállókártya érvénytelen volt.

jegeskaveee. 2020.03.30. 09:39:14

@azbest: Már a repülőkön is a nyugdíjasokkal van baj? (*nevetős szmájli*)

jegeskaveee. 2020.03.30. 09:49:21

@A_Csülök: @Gtusa: @kolomparlole1114: Most akkor döntsétek már el legyetek szívesek, hogy milyen nemzetiségű cég a Wizzair :)))
Magyar, svájci, angol, vagy izraeli?

jegeskaveee. 2020.03.30. 09:53:06

@Darilh: Legközelebb fuss gyorsabban, hogy te érj oda hamarabb! :)))

qwertzu 2020.03.30. 10:24:31

@jegeskaveee.: A pénzeszsák az indigo partners*:USA.
Az alapításkor a vezetőség Joeval az élen: jobbára magyar.
Jelenlegi főhadiszállás: Svájc
Legnagyobb létszámú iroda: Magyarország.
Tőzsdén lehet venni: London.

Szóval igazából rohadtul nemzetközi, de tényleg elég sok magyar kötődéssel.

*en.wikipedia.org/wiki/Indigo_Partners

jegeskaveee. 2020.03.30. 11:33:09

@qwertzu: Köszi a választ.
Akkor még nagyobb dilemmába kerültem, mert így bejött még az USA is, de Izraelről még mindig nem derült ki, miért emlegették a kommentelők.

adott idő alatt a legtöbb japán kuttya 2020.03.30. 11:42:36

lehet magyarnak nevezni a Wizzt. Azt viszont kizártnak tartom, hogy az utas nemzetisége szerint vizsgálnák a panaszokat. a legtöbb utas magyar, így a panaszok abszolútértékben magyaroktól érkeznek leginkább.

qwertzu 2020.03.30. 11:43:01

@jegeskaveee.: Vannak páran, akiknek mindenről a zsidók jutnak eszébe.

qwertzu 2020.03.30. 11:46:50

@Darilh: Ez nem így működik, nem túlfoglalás volt. Aki megszívja a túlfoglalást, az nem kap beszállókártyát, már a checkin pultnál fennakad.

jegeskaveee. 2020.03.30. 13:02:37

@qwertzu: Na ja, még egy csirkepörkölt receptnél is képesek emlegetni őket...

Darilh 2020.03.30. 13:15:16

@qwertzu: The flight is overbooked. Ezt a kifejezést nem én használtam, hanem a "kapus" srác.

Darilh 2020.03.30. 13:16:51

@qwertzu: az enyém volt érvénytelen a kapu rendszere szerint. A Wizz ügyfélszolgálata szerint viszont éppen az volt az érvényes. Sokra nem mentem vele, mert a kapus szava volt a döntő.

qwertzu 2020.03.30. 13:56:28

@Darilh: Hát hogy is foglamazzam meg szépen, a kapus srác nem volt a helyzet magaslatán. Ez nem túlfoglalás.

A kapu rendszere valószínűleg egy nagyon egyszerű valami, csak annyit tud, hogy az adott szék már foglalt. Esélyesen nincs összekötve a wizzair foglalási rendszerével.

Péter 2 2020.03.30. 14:44:00

@jegeskaveee.: Mert van egy visszatérő hülye, aki egyfolytában zsidózik. Ne törődj vele, csak egy hülye.
süti beállítások módosítása