Tékozló Homár

Olyan jogszabályra hivatkozik az eMAG, ami nem is létezik? Update!

2020.04.15. 10:00 | Homár Rezső | 50 komment

emag_1.png

Olvasónk úgy érzi, jogos elvárás egy villanyborotvától, hogy ha borotválkoznak vele, attól ne menjen tönkre. De sajnos az eMAG szerint éppen ez történt: a javítást és cserét azzal az indokkal utasították el, hogy a nem megfelelő használat következtében ment tönkre a egy hónapja használt Philips borotva. Olvasónk hiába próbálta bizonygatni, hogy ő bizony semmi mást nem csinált vele, mint amire a gyártó legyártotta, a kereskedőt ez nem hatotta meg. Szakértőinkhez fordultunk segítségért, válaszuk a poszt végén.

Update: Reagált az eMag, az ügy megnyugtató lezárása a poszt végén olvasható.

Az eMAG-nál rendeltem egy borotvát. Október 22-én kb. 31 napig jól tudtam vele borotválkozni, aztán hirtelen leállt és mint kiderült, elpattant az egyik körkés egyik mikroszála. Gondoltam semmi gond, kicserélik egy új borotvára, vagy kiegészítőre. De az eMag arra hivatkozva, hogy 30 napon túl nem cserélik, ezt nem akarta megtenni. Azt kérték, hogy küldjem vissza nekik és javítják. Gondoltam oké, semmi gond, 1 hónappal ezelőtt visszaküldtem. Most kaptam egy levelet tőlük, hogy nem cserélik ki a körkést, de nem is javítják, mivel én azt külső hatásra  törtem el (ha a külső hatás a borotválkozás, akkor OK, bevallom: ÉN TETTEM).

Azt hozzáteszem, hogy még soha, semmi elektromos borotvám nem romlott el a 37 év alatt, mióta
ezen a bolygón élek, és ilyen eMagos dologgal meg sosem volt dolgom. Nagyon ideges lettem tőle. Amúgy egy teljesen üres, kitöltetlen SERVICE adatlapot kaptam tőlük PDF-ben, amire ennyit írtak: GARANCIA ELUTASÍTVA. Se aláírva nem volt, hogy ki végezte a munkát, se lepecsételve, se egy 2-3 mondat odafirkantva, hogy miért utasították el a termek javítását. Valószínű, hogy a körkéseket nem tudjak cserélni, nincs raktáron, és tudják, hogy ha ki is cserélnék, akkor a következő is valószínűleg eltörne, mert az anyag annyira gyenge.

A telefonban annyi magyarázatot kaptam, hogy én ütlegeltem a terméket, vagy valami ilyen random kifogást. Igen, mert én nem borotválkozom vele, hanem focilabdának használom. A kisasszony a telefonban azt mondta, hogy visszaküldik és semmit sem tesznek vele, esetleg én keressem meg a gyártót, ahol valószínűleg megint elküldenének úgyis a bánatba.

Ezek után kértem, hogy legalább a kitöltött doksikat vagy a szakvéleményt küldje át nekem, meg a garancialevelet, merthogy azt sem kaptam tőlük. Amúgy az adatlap 12.04-én készült (ez a majdnem üres), nem tudom, mit csináltak ezzel eddig, kb semmit. Tehát úgy 1 hónapot vártam a semmire, valószínű, hogy az eMAG mar akkor tudta, hogy vissza fogja utasítani a javítást/cserét/akármit. Kétlem, hogy egyedül én lennék ilyen szerencsétlen ezzel. A termek körkései nagyon gyengék és gyári hibásak. Érdekes módon volt már 6 féle másik Philips körkéses borotvám, azok bírtak 1-2 évet, ez meg elpattan 31 nap után? Szóval most majd jól visszaküldik és azt csinálok vele, amit akarok. 25.000 Ft-ért kb feldughatom magamnak, mert semmire sem jó, és külön sem lehet venni hozzá késeket, plusz valószínűleg az is elpattanna. Mit tudok tenni?

Az eladó egy olyan 30 napos szabályra hivatkozik, ami nem is létezik? Szép.

Kedves Olvasó! 

Mivel a kereskedő, a panaszoddal a borotva gyártójához irányított át, első sorban tisztázni kell, hogy ki tartozik neked felelősséggel az új termék hibájáért.

A emag-nak igaza van abban, hogy a fogyasztó – a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) 6:168. § -ban szabályozott termékszavatosság alapján – követelheti közvetlenül a gyártótól vagy a forgalmazótól is a hibás termék kicserélését. Ez azonban nem mentesíti a kereskedőt a – Ptk. 6:159. § alapján fennálló – saját kellékszavatossági kötelezettsége alól, vagy ha 10 000 forint feletti tartós fogyasztási cikkről van szó, akkor 1 év kötelező jótállási kötelezettsége alól.  Amennyiben tehát a termék eleve hibás volt, akkor a kereskedő minden további nélkül köteles azt kicserélni vagy kijavítani – a kettő közül a vevő (!) választ, nincs olyan 30 napos szabály, amelyre az eladó vállalkozás hivatkozik.

A vállalkozás csak akkor tud mentesülni a hat hónapon belül jelzett minőségi kifogás esetén, jótállás esetén 1 éven belül jelzett hiba esetén, ha független szakértővel bizonyítja, hogy a termék nem hibás vagy nem gyártási-anyag hibára vezethető vissza.

A kijavításnak vagy kicserélésnek lehetőleg 15 napon belül kell megtörténnie – ez a határidő lehet hosszabb is, de akkor a késedelmet indokolnia kell a vállalkozásnak. Illetve a több hónapos késedelem már nem fogadható el.

Tehát  jelen esetben a törvény erejénél fogva abból indulunk ki, hogy a borotvád eleve gyári hibás volt, és az Emag-ot terheli annak a bizonyítása, hogy  te rontottad el azt, szakszerűtlen használattal. Amennyiben mindezek tudatában sem oldódik meg a jogvitátok, akkor a lakóhelyed szerint illetékes Békéltető Testület előtt kezdeményezhetsz eljárást. Az illetékes békéltető testületek listáját, illetőleg munkájukról további információt az alábbi linken találod: www.bekeltetes.hu 

Felhasznált jogszabályok:

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

És akkor az eMag levele:

A cikkben a szakértői vélemény szerint "amennyiben tehát a termék eleve hibás volt, akkor a kereskedő minden további nélkül köteles azt kicserélni vagy kijavítani – a kettő közül a vevő (!) választ, nincs olyan 30 napos szabály, amelyre az eladó vállalkozás hivatkozik.", azonban a fogyasztó közel egyhónapnyi gondtalan használat után érzékelte először a problémát, így nem beszélhetünk eleve hibás termékről. 

A terméket független szakértő vizsgálta meg egy szakszervizben és a szakvéleményben megállapítottak alapján a termék működési problémáját mechanikai sérülés és/vagy külső behatásból eredő meghibásodás okozta (a szita sérülése/törése), a gyártói garancia pedig erre nem terjed ki. 

A 30 napos termékvisszaküldés nem meghibásodott termékek visszaküldésére vonatkozik, hanem a jogszabály által kötelezően előírt 14 napos elállási jog gyakorlására nyitva álló időn túl biztosít lehetőséget a Fogyasztók számára a számukra nem megfelelő termék visszaküldésére. Jelen termék esetében jogszabály által is kizárt az elállási jog gyakorlása:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát (…)

-             e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza 

Az eMAG a fentiek ellenére egyedi elbírálás alapján, az ügyfél-elégedettség miatt mégis a termék vételárának visszafizetése mellett döntött, és a Vásárló értesítése mellett Ügyfélszolgálatunk gondoskodott az összeg visszautalásról.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ekat 2020.04.15. 10:58:30

A sok itt olvasott poszt után sosem mernék az EMAG-nál vásárolni, de persze mindenkinek magánügye. :)

Nemosztokmegsemmit.com 2020.04.15. 11:03:36

Le merem fogadni, azért egyszer-kétszer leejtette.:)
Az EMAG-tól akkor se, ha ingyen.......

2020.04.15. 11:10:00

Emagtól egy esetben szabad rendelni: ha belekalkulálod, hogy a "webshop garancia" azzal egyenértékű, hogy nincs garancia. Ha mégis javítják vagy cserélik, akkor ehhez képest jól jártál, de ne számíts rá. Ha valami 10%-al olcsóbb, mint egy normális boltban, akkor kalkuláld bele a garancia hiányát, hogy még így is megéri-e.

ebella2 2020.04.15. 11:14:12

Hagyni kell! Több vele a baj, ha nem ismerik el, mint amennyit ér!

Engem átbasztak anno ötmillával. Az arctól egy fillért se lehetett behajtani, börtönbe ment (akkor az még egy kis belvárosi lakás ára volt, ma olyan ötven a hasonló kategória, bár vettem volna lakást, minthogy neki adom), de azzal el is engedtem a dolgot. Azóta jobban vigyázok. Ha nem engedtem volna el, ráment volna az egészségem és lehet akkor se tudom behajtani.

Zuzer78 2020.04.15. 13:36:58

Pót körkés Kínából fillérekért...

The Good Boy 2020.04.15. 13:51:59

komolyan nem értem, mi visz rá embereket az emag szerű oldalakról vásárlásra?

én soha nem vennék onnan, hanem csak kizárólag nagy nevű, üzlettel rendelkező, "kézzel fogható" áruháztól.
tavaly majdnem elcsábultam, amikor a side by side hűtőt cseréltem le. két termék akadt fent a rostán. az egyik a szokásos webáruházamban, az onlányhülyebolt-ban, a másik az emagon. az emagos, több funkciót tudott, kicsit olcsóbban, ingyen 1-2 napos szállítással, jobb energia hatékonysággal, valami 3 évesnek hazudott garanciával. ehelyett végül megvettem a picit drágább, 21 napos szállitással igért, de 5 év valós garanciájú terméket. azt gondolom, az az 1-2000 ft árkülönbség az első szervizelési mizériánál már bőven meg fog térülni...

aefzuj 2020.04.15. 13:59:02

Egyrészt EMAG, mit vártál? Olcsó húsnak....

Másrészt nem értesz a joghoz, a fogyasztóvédelmi joghoz még annyira se, így azzal a dumával pattintanak le, amivel akarnak.

Harmadrészt továbbra sem értesz a joghoz, így kiverni sem fogod belőlük az igazadat. Mert se tudásod, se pénzed nincs hónapokig ezzel szórakozni, ügyvédre meg ilyen tételnél sosem fogsz beruházni.

Negyedrészt pedig tanulságnak levonhatod, hogy aki spórolni akar, az többnyire hosszútávon lényegesen többet költ.

Rászántad volna az a plusz pár ezer forintot és lenne valós jótállásod meg kereskedői szakboltod, ahol érdemben tudsz reklamálni.

Itt és így csak 2 dolog adott számodra. A neszesemmifogdmegjól szaktanács és a gyűlölködő kommentek.

Majd legközelebb ügyesebb leszel és vásárlás közben szem előtt tartod, hogy a vadkapitalisa fogyasztói társadalom a profitról szól, nem a te jóléti örömödről.
Így amikor valami elromlik, a rendszer eleve arra felé mutatja beked az utat, hogy dobd ki a pitsába és vegyél mégegyet.

Evvan, így jártál.

Valós megoldás lehet még a jogi egyetemre való beiratkozás és a szükséges kompetenciák elsajátítása. Bár valós jogállam hiányában azt is a hajadra kenheted valójában.

aefzuj 2020.04.15. 14:04:06

EMAG-tól egyféle módon szabad csak rendelni. Utánvéttel postára kérve, aztán soha át nem véve.

Én így szoktam, csak hogy a szőröstalpú románoknak legyen vesztesége is alkalomadtán.

FDToth 2020.04.15. 14:59:43

emaggal nem volt problámám még, és nem román ár, van ithon bejegyzett kft-jük
A 30 nap az elállásra vonatkozik, ezt keveri a posztíró meg a 'szakértő' is.
Ha leírod nekik a dolgok menetét, és látjék, hogy tisztában vagy a jogaiddal, akkor nem húzzák az időt, de ők is probálkoznak sajno, mert duják, hogy itthon azt cdinálnak amit akarank, van vmi járási hivatal meg békéltető, de ezek csak arra jók, hogy vigyék a pénzt és munkát adjanak sok-sok lézengőnek!

The Good Boy 2020.04.15. 15:28:45

"Ha leírod nekik a dolgok menetét, és látjék, hogy tisztában vagy a jogaiddal, akkor nem húzzák az időt"

na ez a baj, amíg ilyen a mentalitás, és a vevők részéről is el akarják ezt egyesek fogadni, mint jó, nos addig ezek a sumák, mocskos cégek köszönik szépen és élnek, virulnak. amíg nem lesz egyrészt olyan az emberke mentalitása, mint pl. az enyém, hogy pár ezer ft különbségtől többet ér a biztos jótállási és szervizháttér, addig ezek a cégek élnek és virulnak, és köszönik szépen a sok fillérbaszó embert, akiket a szél az utukba sodor.
ettől függetlenül, mint embert sajnálom a poszt-tolót, hiszen egy nem megfelelő szolgáltatásra szórta ki a pénzét, de igazából annyiból megérdemli, hogy tele van a net az emag és társainak hasonló húzásaival, amire akkor is fel kell készülni, amikor a csillogó villogó új tárgy köszön vissza a webshop rivaldafényéből

Lalikám 2020.04.15. 16:15:02

Ezek ilyen napok? Vadász, Vadász...

qwertzu 2020.04.15. 16:22:47

"Az eMAG-nál rendeltem egy...."

Ennyi.
EMAG = nincs garancia.

qwertzu 2020.04.15. 16:27:32

Amúgy Alza-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Nem román, de azért csak külföldi.

2020.04.15. 16:29:16

@FDToth:
Nekem 3 hónap volt, mire töröltetni tudtam velük az accountomat. Mert mindenféle kifogásokra hivatkozva nem voltak hajlandók. A végén mikor hatóságokkal fenyegetőztem, végül megoldották.

Gonoszgólya 2020.04.15. 16:50:24

"Érdekes módon volt már 6 féle másik Philips körkéses borotvám, azok bírtak 1-2 évet,..."

1. Ki az a hülye gyökér, aki HAT, 1-2 évet kibíró borotva után vesz egy hetediket, ugyanabból a márkából? Egyáltalán, mi a f@sznak veszi meg már a harmadikat is belőlük?
2. Ki az a hülye gyökér, aki még mindig vásárol ezektől a kib@szott románállatoktól?

silver fox 2020.04.15. 17:21:19

@The Good Boy: Sajnos még az sem mindig igaz, hogy a nagy nevű üzletekben lehet csak bízni... Nemrég a Philips saját webshopjából rendeltem és kiderült, ott is balkáni hangulatok uralkodnak... Olyan kamu szövegekkel hárítanak, eltűnnek, sumákolnak. Teljes döbbenet volt számomra, mert eddig szerettem a márkát.

3x 2020.04.15. 17:29:01

2 körkéses Philipsem van. Az elsőt 14 éve vettem, mai napig jó, de 7 éve vettem egy sokkal jobbat, abban kést kellene cserélni lassan... De az is hibátlan. Eszembe nem jutna váltani, főleg nem emag-tol venni.

Péter 2 2020.04.15. 17:34:07

"Érdekes módon volt már 6 féle másik Philips körkéses borotvám, azok bírtak 1-2 évet, ez meg elpattan 31 nap után?"

Hát, nem tudom, kedves poszter, hogy te milyen borotvákat veszel, nekem speciel Braun van, de szerintem nincs a kettő között ilyen minőségi eltérés. Ebből most van a *második* úgy húsz-huszonöt év alatt, az első se tört el, csak az akkuja már nem szeretett feltöltődni. Minden bizonnyal meg lehetett volna javítani, de úgy voltam vele, hogy lecserélem egy újra, és azt meg elteszem tartalékba, hátha egyszer kell, elvégre zsinórral továbbra is működik. Már nem is nagyon tudom, hova tettem, mert nem volt rá szükség. :-)

De az is igaz, hogy mindkettő az adott gyár választékának a felső végéről volt, nem az alsóról. De ettől függetlenül, ha neked azok a Phillipsek 1-2 évek bírnak, akkor ott valami egyéb baj is lehet.

Opportunista mikroba 2020.04.15. 17:39:15

@Péter 2: Az van, srácok, hogy túlbonyolítjátok. Borotvaecset, borotvakrém meg egy teszkógazdaságos borotva, és kész. Ilyen körkés, olyan körkés... Köszörűsnek készültök? :P

Amineknevetadokelveszik 2020.04.15. 17:43:26

@Gonoszgólya: ezen én is fent akadtam. 9 éve vettem az elektromos borotvám. Ha 1-2 évente kellene, inkább áttérnék szappanhabra és borotvakésre.... Vagy legyen olcsó és kényelmes, ha az nem lehet legyen legalább "cool" a borotválkozás :D

a fekete krindusz 2020.04.15. 17:45:46

egy-ként évente mennek tönkre a borotváid? Biztos, hogy nem vagy velük goromba ?

röf 2020.04.15. 17:58:15

eMAG -> soha többet.
Vettem valamit (cca 20 rugó), megkaptam, kiderült hogy gagyi műanyag szar, vissza akartam küldeni, onnantól töltsd ki ezt, töltsd ki azt, mégegyszer ezt, reklamálj annál, újra töltsd ki ezt, végül a várható forgatókönyv szerint azt gondoltam, rohadjatok meg, szarok a műanyag cuccotokra. (Már azt sem tudom hol van....)
Nyert az eMag, elbukott engem, mint további potenciális vevőt.

2020.04.15. 17:59:47

@Gonoszgólya:
1. Nem mindenkinek nőnek babapihék az arcán, van akinek erősebb, van akinek gyengébb a szőre, emellett a növekedése is eltérő. Nekem 1.5-2 év alatt bármelyik körkéses elektromos borotva feje elkopik annyira, hogy már nehezen viszi, legyen az Philips, Remington vagy más. (A rezgőkéseseket nem tudom, egyet próbáltam anno, az meg az arcom nagy részén totál rövidre levitte, de a vastagabb szőrszálakkal sehogy sem boldogult.) A fej meg drágább, mint az adott fejjel legolcsóbb kapható készülék, emellett sokkal nehezebben beszerezhető. Ezért 1.5-2 évente újat veszek.

zuhanorepulesss 2020.04.15. 18:05:02

@Opportunista mikroba: Francokat, ne szórd a pénzt. Divat a szakáll.

bowhunter 2020.04.15. 18:26:32

Nekem is volt 1-2futasom a ceggel, de mindig megoldodott eleg hamar. Megfeleloen megirt reklamacios level, hivatkozva a paragrafusokra csodat tesz, legalbbis megoldja a problemat.
Aki nem ert a dologhoz, annak javaslom a DAS jogvedelmet, inteznek mindent az ugyfel helyett, menni se kell sehova, ha veletlen a level aljara odafirkantod, h vagy intezik fenysebesseggel vagy innentol a DAS veszi at az ugyet az extremen felgyorsitja az esemenyeket :)
Tapasztalatbol irtam.
A poszternek javaslom, h legkozelebb vertezze fel magat vagy jogbol, vagy egy jogvedelemmel.

Ouvrez-vous à moi2 2020.04.15. 19:51:40

Én nem tudom hogy a poszter és a kommenterek mit művelnek, én vásároltam már többször az emagról, eddig egyszer volt problémám, linkeltem nekik a videót a problémáról, meg beleírtam a levélbe a ptk jótállásról szóló paragrafusát, másodnap jött a futár felvenni a tv-t.

Elektromos borotva, ez a harmadik, most már negyedik éve használom.
Az első tesco gazdaságos volt, a második egy philips a Zeuronicsból, a mostani is philips csak az edigitaltól.
Ezt sem vettem volna meg, ha a másodszorra vásároltnak nem pusztul be az akkuja (de annyira hogy kb 1-2 percnyi használatnak megfelelő naftát hajlandó tárolni, több órás töltést követően), és esetleg hajlandó lenne működni kábelről...
A teszkós kibírt kb 2 évet, a második ~6-ot.
És nem 25'000 jó magyar forintért, hanem jó lesz az a 6-8ezer közötti sávból is.

a fekete krindusz 2020.04.15. 21:00:19

@bowhunter:
az megvan, hogy a DAS-nál nem ritka a szörnyen dilettáns ügyvéd?

sZulamith 2020.04.15. 21:41:47

Ami azt illeti az emag mintha fényét vesztené. Elég sokat vásároltam tőlük, de. Rájöttem, hogy drágák. Legutóbb a termék használatának leirása miatt reklamáltam, válasz semmi, de mentségükre legyón mondva, a gyártó cég - Lengyel - sem válaszolt. Kiváncsiak, több kérdéssel, mennyire vagyok elégedett a termékkel a szolgáltatással, válaszolok, csak ők nem:)
Szerintem túl nagy aparátussal dolgoznak, de a gyártók sem angyalok, legyen az menő márka. Mint a fónyiromnál. Tettek egy müanyag lapocskát, hogy mutassa amikor megtelt a gyüjtő. Első alkalommal kilötte, azóta sem használam, persze az árban a lapocska benne volt.:) A másik probléma a gyártóknál, hogy egy egyszerű termék használatához is lassan diploma kell.

Club Sandwich 2020.04.16. 04:13:16

@Opportunista mikroba: Koncsita ota tudjuk, hogy noknek is divat :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.04.16. 06:41:15

Az emag román cég, ezért román jogszabályra hivatkozik. Mi ezzel a gond?

Attila Mravik 2020.04.16. 07:21:01

@The Good Boy: sajnos az emag elég nagy nevű. Tv reklámmal, online felugró hirdetésekkel. Nqgyjából, mint a Media Markt. Kevesen olvasnak vásárlás előtt Homárt. Ezért nem tudják, hogy nem is magyarországi, hogy a szervízben kb. lesz@rják a javításra küldött termékeket, hogy bevallottan nem működnek együtt a Békéltető Testülettel. Sza'l egyszer bele lehet esni a csapdába szerintem, de utána 1 doboz gyufát sem vesz tőlük az ember.

2020.04.16. 08:39:39

@ebella2: akkoriban még nem volt 149 az ikúd? :))))))

2020.04.16. 09:13:26

@Attila Mravik:
Nagy nevűnek nem mondanám, szimplán csak nagy. Egy nagyra nőtt sufni cég. Most nem a jó hírről beszélek, hanem a működésének alapjairól. "Szürkeimportos" termékek, erős hiányosságok ügyfélszolgálat terén, nincs fizikai bolt/kirendeltség. Pistike webshop Bt., csak mindez nagyban. A MM nem ilyen, de igazából az ED sem, még nem legalábbis, a fúzióval gyanús, hogy az Emag "kultúrája" öröklődik.

CCnick 2020.04.16. 09:15:17

@MAXVAL bircaman közíró: "Az emag román cég, ezért román jogszabályra hivatkozik. Mi ezzel a gond?" Pl. hogy nem igaz?

www.emag.hu/info/altalanos-felhasznalasi-feltetelek?ref=footer_4_1

"a DANTE INTERNATIONAL KFT. (Székhely: 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.; Cégjegyzékszám:01-09-727285; bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; Adószám: 13282156-2-42; e-mail: info@emag.hu; telefonszám: (1) 885 5500"

KaTe 2020.04.16. 10:04:26

Az eMAG-nál rendeltem egy borotvát.

- Hogy hol? Mert nem mindegy, hogy a DANTE INTERNATIONAL KFT. az érintett, vagy valamelyik random "marketplace seller"

Előbbivel nem szokott probléma lenni, utóbbi esetben születnek ilyen és ehhez hasonló posztok...

Zoltán7691 2020.04.16. 10:29:22

@qwertzu: Párszor rendeltem tőlük mostanában (mobiltelefon), nekem semmi gondom nem volt. A rendelés másnapján már az Alza "fiókban" volt a megrendelt termék (mondjuk az szerencse, hogy a lakhelyemtől 5 percre van az átvételi pont XXI. ker.)
Persze ez nem sokat jelent még garanciális problémák kezelésére nem került sor (remélem nem is fog).

Péter 2 2020.04.16. 11:24:14

@Opportunista mikroba: Én legalább tizenöt évig úgy csináltam. Aztán egyszer csak eszembe jutott, utólag már nem tudom megmondani, hogy milyen impulzus hatására, hogy ki lehetne próbálni, hátha azért ma már jobbak a villanyborotvák, mint a régi hírük volt. Vettem egy olcsót (azért nem kínai bóvlit, az is valami Braun vagy Philips volt, már nem emlékszem, rendesen, boltban, csak a választék alsó feléből). És annyira bevált, hogy rövidesen megvettem a legdrágábbat (vagy második legdrágábbat, tudja már a fene, nyilván ismered, ezek a tisztítóállomással rendelkező borotvák). Az volt az az első, amiről beszéltem. És egy ilyenből van most a második. És ez a következő tizenöt év úgy telt el, hogy tudom, hogy sokkal gyorsabb, kíméletesebb, kellemesebb, jobb, mint bármilyen pacsmagolós megoldás lehetne. Persze, ha egy Alin ezerötszázért megvehető nemtudommihez hasonlítanám, akkor lehet, hogy nem ez lenne a véleményem...

Boar. 2020.04.16. 11:59:09

Az emag szar.
Na és?
Melyik nem az?
Legtöbb problémám a media markt-al volt. Az euronics-ba be sem megyek.
Az emag begyszer elrontott egy rendelés, más terméket küldtek.. Egy-két napon belül orvosolták, küldték a megfelelőt, a futár elvitte a tévesen kiküldöttet.
Az akcióik az átbaszásról szólnak, három-négyszeres árat írnak pl. a gagyi szerszámkészletekre aztán "leakciózzák". Észnél kell lenni.
De ki tud olyan webshopot ajánlani, amire tíz percen belül nem jön negatív komment?

Sluck Ödön 2020.04.16. 12:11:54

@CCnick: Dante? Az emblémájuk meg Bosch megfelelő festményéről van :)

CCnick 2020.04.16. 13:11:31

@Sluck Ödön: és mit akart mondani a költő?

Sluck Ödön 2020.04.16. 13:17:55

@CCnick: Ha már magyarázni kell elcsesztem. DANTE Isteni színjáték, Bosch: A pokol.

CCnick 2020.04.16. 18:51:19

@Sluck Ödön: Továbbra sem értem az emagnak milyen emblémája van ami kapcsolódik a festményhez

poppeszku 2020.04.16. 19:23:54

Vegyél inkább a Lidliből nyírót vagy villanyborotvát 4000-ért.Ha bírja 1 évig,már jó,az enyémek már 4-6 évesek,pedig nem pihennek.Emagtól sok drága cuccot rendeltem már,baj nem volt velük.Vagyis inkább Emag ÁLTAL.És mindig végigolvasom a vásárlói véleményeket,ha valami nem éri el a 4,5 csillagot,máshonnan,más gyártótól rendelek.

btprg 2020.04.16. 20:12:03

Nem lehet valami észkombájn a poszter, ha sorozatos olyan tapasztalatok alapján, hogy mindössze 1-2 évet bírnak, újra és újra ilyet vesz. Ez még viccnek is rossz, hogy 1-2 évente új villanyborotvát kéne venni.

btprg 2020.04.16. 20:17:03

Amúgy meg ezek a régi nagy európai gyártók, mint a Philips, Bosch, Osram stb. is bőven megérdemelnék hogy csődbe menjenek, mert egy kínai szemét átcímkézővé váltak, nagyítóval kell már keresni az európai termékeket. És persze a szart is aranyáron adják, a régen szerzett dicsőségükből élve.

2020.04.17. 06:19:46

@btprg:
Tekintve, hogy a fej külön drágább...

Mr. Megnézzük · http://megneznem.wordpress.com/ 2020.04.21. 20:56:38

@qwertzu: Az Alza ár/érték arányban rossz, mert állandóan eljátsszák, hogy a piacon bárhol X forintért elérhető termékre bekamuznak egy X+50% körüli árat (a nagy akcióknál mint a Black Friday még magasabbat), aztán adnak rá 25 százalék kedvezményt (Black Friday esetén értelemszerűen többet), így a csábító akció keretein belül is garantáltan az X Forintos árnál drágábban jutsz a cucchoz. Kiszállítással és panaszkezeléssel állítólag nincs náluk baj, meg van üzletük a fizikai világban is, de majd elk*rvulnak (kezdetben az eMAG is tisztességesebb volt egy fokkal)...
süti beállítások módosítása