Tékozló Homár

Hatvan napja törekszik a szerviz a 15 napon belüli javításra UPDATE

2020.04.09. 11:00 | Homár Rezső | 59 komment

via GIPHY

Olvasónk alaposan dokumentálta a szervizelési (várakozási, szarakodási, időhúzási) folyamatot, úgyhogy nagyon szép kerek történet született arról, hogyan nem csinál senki semmit a mosógépével heteken át. A pontosan ismert fogyasztói jogokat, azaz hogy a szerviznek törekedni kell ugye a 15 napon belüli javításra.pedig hiába lobogtatta, attól még se mosógép, se csereképszülék, se tiszta ruha.whirp.jpg

2018. november 15-én vásároltunk egy mosó - szárítógépet. A készülék elkezdett sokkal hangosabb lenni, mint korábban, így felhívtuk a vevőszolgálatot, hogy bejelentsük a hibát. Ez 2020. február 4-én történt, bőven a garanciális időn belül. (Körülbelül 15 hónappal a vásárlás után.) Február 7-én jött ki személyesen szerelő, aki jelezte, hogy a gép kezd csapágyas lenni, viszont a szerelést csak műhelyben lehet elvégezni. Ezzel kapcsolatban jelezte, hogy keresni fognak a szállítás miatt. Minderre 10 nappal később, 17-én került sor, a készüléket 18-án szállították el. Az eredeti hibabejelentés után így már eltelt 14 nap. A felvételi lapon a garanciális javításról szóló rendelet alapján feltüntetendő várható javítási dátum nem került feltüntetésre. 

Olvasson tovább!

Könyékbe köhögésből lökdösődős lincshangulat

A biztonsági őr, aki inkább visszamegy smasszernak

2020.04.08. 11:00 | Homár Rezső | 288 komment

macskaduhos.jpg

Olvasónk egy nagyvárosi drogériában dolgozik biztonsági őrként, az utóbbi hetek pedig rendesen próbára tették az ő idegeit is. Amióta 9 és 12 között csak a 65 év felettiek vásárolhatnak náluk, ebben az időszakban a bejárat előtt balhézó 65 alattiak között kell rendet tennie, de a többi időpontban is bőven kijut a szürreális jelenetekből. A nekünk megírt történetben egy köhögés miatt került idegállapotba a náluk vásárló házaspár, a végén pedig még a rendőrség is megjelenik, a biztonsági őr pedig visszavágyik a börtönbe, a rabok közé.

2020.04.04. szombaton 12.10-13.10 között  egy kedves házaspár (nevezzük őket bunkóknak) jött be az üzletbe. Első megmozdulásként belekötöttek egy hölgybe és a lányába. Szóvá tették nekik elég bunkó módon, hogy miért nem tartják be a 1,5 méter távolságot. A hölgy erre annyit reagált, hogy lehet ezt normálisan is kérni, majd otthagyta őket. A lánya másképp fogta fel: beleköhintett a könyökébe és Ő is kiment. Na, itt szabadult el a pokol.

Olvasson tovább!

De miért nem vette fel a balesetet a fedélzeti kamera?

2020.04.07. 11:30 | Homár Rezső | 92 komment

car-hand-stand.gif

Fedélzeti kamerás poszthoz való illusztráció aztán van bőven. Hosszú időre el is merültem bennük és most, hogy megnéztem egy halom autópályán készült balesetes videót, a karantén is sokkal jobb hely lett. Na szóval fedélzeti kamerás levél érkezett, amilyen eddig sose volt, úgyhogy nagyon számítunk a tapasztalt olvasók kedves segítségére. A garanciális kamera úgy látszik, nem működik tökéletesen, olvasónk pedig hiába fordult a kereskedőhöz és a szervizhez, lepattant róluk. Meg sem próbálták átnézni, mi okozhatta a hibát: a kamera, a memóriakártya, vagy valami egész más? Ezért neki azt javasoljuk, hogy mindenképpen írásban jelezze a kereskedő felé a problémát és forduljon a fogyasztóvédelemhez. Egyéb tapasztalat, tipp, jótanács?dash-cams-top-2x1-lowres1024-2312.jpg

Közel egy éve (2019. áprilisban) ajándékba kaptam autós menetrögzítő fedélzeti kamerát. Üzembe helyezése (2019. április) óta egészen múlt héten csütörtökig nem volt a "tudására" érdemben szükség. Szemtanúja voltam egy cserbenhagyásos közlekedési balesetnek, ahol úgy gondoltam, segíteni tudok a vétlen sofőrnek azzal, hogy a felvételeket visszanézve elérheti a rendőrség a cserbenhagyót. A sors, a technika...vagy akármi azonban közbeszólt. A felvétel "megsérült", nem található. 

Olvasson tovább!

A Foxpost, mint varázsdoboz: két csomag kerül be, de csak egy érkezik meg

2020.04.06. 10:00 | Homár Rezső | 102 komment

fox.jpg

Az egyértelmű, hogy Vikiék hibáztak akkor, amikor 2 db külön csomagot raktak a Foxpost csomagautomatába. A szabályzat szerint ugyanis rekeszenként 1 db-ot lehet csak betenni, amire érdemes ráírni a címzett és a feladó telefonszámát, de mást nem, mivel a többi adatot tartalmazó címkét a futár ragasztja rá. Aki ebben az esetben 2 db különálló dobozzal találta szembe magát, meg 1 db címkével. Innen viszont sötétség és homály, mert nem tudni, hová lett a másik doboz és mikor került ki a rendszerből. Vikiék épp elálltak a vásárlástól, tehát mindkét termékért visszakapták volna a pénzüket, amit így buktak. Se kamerafelvétel, se semmi, hogy  bizonyíthat így bárki bármit? Írunk a Foxpostnak is, mi ilyenkor a hivatalos álláspont és szerintük mi történhetett. A válaszukkal frissülünk majd.

2019.12.17 18:01-kor feladásra került a Budaörsi Tesco Foxpost csomagautomata XL méretű fiókjába 2db! (55.992 Ft Black Friday kedvezményes ár) nagy méretű Vegital Smartchef 7in1 készülék, a forgalmazó Malompark Kft. (vegital.hu) részére (14 napos elállással élve), Foxpost csomagautomatába történő kézbesítéssel. A csomagautomatába 1db bontott és 1db bontatlan (futár által kézbesített fekete fóliás csomag), gyári csomagolású készülék került behelyezésre részemről (lásd mellékelt fotó), melyekből a Foxpost csak az egyiket kézbesítette.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása