Tékozló Homár

Csalogató reklám, vagy valódi akció az olcsó eper?

2019.06.05. 10:20 | Homár Rezső | 50 komment

pngtree-crying-strawberry-png-clipart_1495238.jpg

Ugyan az akciós termékek általában gyorsan elfogynak, főleg ha olcsó eperről van szó, de mi van akkor, ha az akció csak az újságban létezik? Ha sosem volt olcsó eper? Vagy ha már egy ládával kiraktak, mehet a reklám? Nem gyanús ez?

Csak engem háborít fel teljes mértékben, hogy a Spar 2019. május 9-15-ig 349,- Ft-os áron akciót hirdet az eperre közben meg nem is lehet kapni Székesfehérváron 2 üzletben sem? Május 13-án, 14-én is 15-én is hiába kerestem a Skálában lévő üzletben és a Bakony utcai üzletben sem lehetett kapni.

Olvasson tovább!

Kamu adidas oldalról rendelt kamu adidas = valódi idegállapot

2019.06.04. 10:30 | Homár Rezső | 158 komment

20190603_185056.jpg

Forr a düh a Homár körül. Még a gyakorlott szemet is megtévesztheti (bár jobban megnézve jó sok az árulkodó jel) az a webshop, ahonnan szegény csalódott olvasónk megrendelte alaposan körüljárt álmai cipőjét, majd várt. És várt és várt és egyszer csak mi jött? Egy pakk Kínából egy olyan cipővel, amin csak zokogni lehet. Mindenesetre szóltunk az IGAZI adidasnak is, tudjanak a buliról. Aki szintén így járt velük, írjon nekünk és nyomja fel őket mindenhol!

Május elején kinéztem magamnak egy adidas női sportcipőt. Először a Deichmann oldalán találtam, aztán személyesen elmentem, hogy a méretet pontosítsam, illetve a tervem az volt, hogy ha lesz méret, akkor meg is veszem. Sajnos a keresett modell az általam kiválasztott színben nem volt már egyik üzletükben sem, így egy másik színűt próbáltam, hogy a méretet beazonosítsam. Majd később otthon elkezdtem bújni a netet és nagyon megörültem, hogy találtam egy oldalt, ahol színben és méretben is elérhető volt az álom cipőm.

Olvasson tovább!

Szakvélemény helyett cserélni kéne a hangosan zakatoló fagyasztót, de mikor?

2019.06.03. 11:00 | Homár Rezső | 51 komment

via GIPHY

Mivel egy vadiúj hűtő nem szokott úgy zakatolni, mint egy gőzmozdony, az ifjú tulajdonos joggal kért cserét a készülékre, ám elsőre úgy tűnt, hiába. Sokadszorra is nehézkes az eljárás, pedig tájékozott, jól informált fogyasztóról van szó, aki ismeri a jogait. Néha ez sem elég.

Kedves Homár,

Mókás dolog történt velem a mai nap folyamán. Mivel a majd 10 éves hűtő-fagyasztónk bemondta az unalmast, így eljött az idő, hogy lecseréljük. Rövid keresgélés után az edigital webshopján keresztül ki is választottunk egy középkategóriás készüléket. Megrendeltük, ki is szállították. Kivártam a 3 órát, bedugtam, és az egész ház berezonált a 39dB hangnyomástól. A hűtő úgy remegett, hogy az ajtóban, a felső polcon remegtek az üvegek, a tejesdoboz táncolt stb.

Olvasson tovább!

Meddig mondható le egy online vásárlás?

2019.05.31. 10:00 | Homár Rezső | 26 komment

reszegvasarlas.png

Az online vásárlás gyakran meggondolatlan, a részeg online shopping pedig egyenesen óriási biznisz. Olvasónknál ugyan nem erről van szó és csak egy ártatlan parfüm érkezett volna, de a végeredmény és a kérdés ugyanaz: meddig és hogyan lehet lemondani egy téves rendelést? És ha nem hazai a vállalkozás?


Tisztelt Tékozló Homár!

Parfümvásárlási problémával fordulok Önökhöz.
Elkövettük azt a hibát a mai napon, hogy meggondolatlanul vásároltunk online parfümöt a következő oldalon kp-s utánvétes fizetéssel: https://www.kedvezoparfumok.xyz 

Olvasson tovább!

Ki felügyeli a szállásokat? Készülj fel a jogaidból, mielőtt nyaralni indulsz!

2019.05.30. 12:00 | Homár Rezső | 45 komment

szallas.png

"Azt sajnáljuk, hogy nem olvastuk el a többi 200 kommentet a foglalás előtt!"  Na kérem, ez itt a lényeg. Jön a nyár, végre itt van a szabadság, ne tessék már olyan helyen elkölteni a véres verejtékkel megkeresett pénzt, ahol nincsenek visszajelzések. Ahol meg vannak, olvassuk már el őket és utána döntsünk hogy kell vagy se.

Na de mi történik, ha odamentünk és jól pofára estünk? Kinél és mikor lehet reklamálni? Először jöjjön egy balatoni szállás, néhány összecsengő komment különböző oldalakról, aztán a megoldás.

Az egyik régi barátom mesélt egy érdekes történetet. Valamilyen intézni valója volt a Balaton környékén és megszállt ebben a "csodás" hotelben Fonyódon. A szállás neve Hotel Balaton. Elmesélte, hogy a borsos árhoz képest milyen lepukkant volt az egész hotel és az egész kiszolgálás milyen kritikán aluli volt. Az egész olyan volt mintha a Zimmer Feri egyik jelenetébe csöppent volna. Amikor utána néztem és elolvastam az értékeléseket akkor láttam, hogy a barátom cseppet sem túlzott. Teljesen úgy tűnik, hogy ez a hotel jórészt a vendégek megkárosításából él már jó régóta és azóta is virágzik.

Olvasson tovább!

Magasabb tarifát sózott az idős ügyfélre a Telenor?

2019.05.28. 09:00 | Homár Rezső | 81 komment

telenor_logo.png

Hosszú várakozásaink során mind láttunk már olyan jelenetet, amikor egy ügyfélszolgálatos egyre türelmetlenebbül próbál elmagyarázni valamit egy idősebb ügyfélnek, akinek egész másra jár az agya és nem érti a dörgést. Rossz esetben ilyenkor jön a megvezetés, és a költségek hopp, megemelkednek, jó esetben viszont nem történik aláírás addig, amíg nem lesz mindenki tuti biztos a dolgában. De mi van ha egy fals infó alapján mégis aláírnak valamit, amit nem kellett volna? 

Tárgy: Jegyzőkönyv 2019. március 21-én szóban tett ügyintézéssel kapcsolatos bejelentésről és válaszadás Sorszám: xxx (Bizalmas) 

Panasz egyedi azonosítószáma: xxx 

Kedves XXX!

A 2019. március 21-én 18:10-kor, ügyfélszolgálaton szóban tett ügyintézéssel kapcsolatos bejelentésről és válaszadásra megkaptuk, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk Önt: 

Panaszában jelezte, hogy  Ön az érintett szám használója. Jelezte felénk, hogy a szülei személyes ügyfélszolgálaton voltak benn a Érden található Telenor üzletben. Ahol is nem valós információ alapján írattak velük alá 2 év hűséget egy korábbinál nagyobb tarifacsomagra. A szülők azt a tájékoztatást kapták, hogy a korábbi csomagban található hálózaton kívüli 200 perc mindig ki van használva, illetve a korábbi 2 GB internet is. A használó visszanézte a korábbi számláit és sosem volt kihasználva a 200 perc, illetve a 2 GB adatforgalom sem elmondása szerint. Ügyfelünknek nincsen szüksége olyan csomagra amit nem használ ki. Erre szeretne valami megoldást kapni, mivel úgy érzi át lettek verve a szülei az üzletben. 

Olvasson tovább!

Az elveszett SZÉP kártya pótlása megugorhatatlan feladat?

2019.05.27. 09:00 | Homár Rezső | 58 komment

ancient-architecture-art-931317.jpg

Peti 5 hónapja jár a SZÉP kártyája után, mivel elvesztette azt és pótkártyára lett volna szüksége. Peti türelmes embernek tűnik, aki mindent megpróbált. Garantáljuk, hogy miután ezt elolvassátok, annyira vigyázni fogtok a kártyátokra, mint még semmire.

Sziasztok,

Soha, de soha ne kövessétek el azt a hibát, hogy az MKB-nál SZÉP pótkártyát próbáltok igényelni.

Én sajnos elkövettem ezt a hibát. Január 8-án a lehető legnagyobb nyugalommal besétáltam az MKB Mammut fiókjába, és leadtam az igénylésemet egy SZÉP pótkártyára, lévén, hogy sajnos az előző elveszett. Az ügyintéző hölgy még meg is dicsért, hogy milyen jó, hogy előre kitöltöttem a nyomtatványt, majd mosolyogva eltette a papírt, én pedig távoztam. Másnap elutaltam a kártyapótdíjat, hatra dőltem és vártam a kártyámat.

Olvasson tovább!

A parkolási zónák iszonyata

2019.05.23. 11:55 | Homár Rezső | 203 komment

driving-stress-main.jpg

Mit tehetünk akkor, ha az applikáció rossz pakolási zónába helyez, de nem vesszük észre és ezért más összeget fizetünk a parkolásért, aztán meg jól megbüntetnek? Hát azon kívül, hogy megírjuk a Homárnak, sajnos nem sokat.

Megosztok egy terézvárosi parkolás történetet aminek az elszenvedője voltam.

2019/04/29-en a Terez koruton parkoltam. Elinditottam a Simple alkalmazast, ami meghatarozta a helyzetemet, erre raboktem es inditottam a fizetest. 26 perc mulva amikor visszatertem az automhoz, csomagot talaltam a szelvedomon. Fizessek 6.380 ft buntetest 15 napon belul. Nem ertettem, azonnal hivtam a Terezvarosi Vagyonkezelo Nonprofit Zrt. / parkolotarsasag ugyfelszolgalatat. Itt elmondtak, hogy igen, latjak, hogy ervenyes parkolas volt folyamatban, de egy masik (egyebkent szinten terezvarosi) zonaban. Vagyis a 3062 dijzonaba vasaroltam, a 3061 helyett. Elobbinek 350-, utobbinak 440 Ft az orankenti dija. Fizikailag a koruttol kifele eso kovetkezo parhuzamos utcatol mar egy masik dijzona. 

Olvasson tovább!

Hívása fontos számunkra, de meddig?!

2019.05.22. 09:00 | Homár Rezső | 51 komment

skeleton-on-phone-dreamstime_s_32055584.jpg

Meddig lehet elviselni a telefonos ügyfélszolgálatok liftzenéit és a megnyugtatónak szánt bársonyos gépi hangjának biztatását? Levélírónk 30 percig bírta, de biztos nagyon fontos ügyben próbálkozott és/vagy különösen türelmes ember.

Vodafone ügyfélszolgálattal lett volna egy kis beszédem. 2019.03.24 9:30 körül hívtam fel őket. Önmagában az automatán átvergődni három perc volt, de ezután jött a csoda: összesen 30 percig hallgattam a zenét és a "minden munkatársunk foglalt" szöveget felváltva. A 30. percben bontottam a vonalat.
Nem tudjátok, nincs valami előírás arra, hogy mennyi ideig szabad várakoztatni az ügyfeleket?

Olvasson tovább!

Adásvételi szerződés nélkül nem javíttat ajándék porszívót az Emag

2019.05.21. 12:27 | Homár Rezső | 31 komment

via GIPHY

Ha műszaki cikket kapunk ajándékba, általában diszkréten mellé csúsztatják a számlával összetűzött garancialevelet is, amit aztán vagy kíváncsian megnézünk, vagy nem. Na de mi van akkor, ha az ajándék elromlik, a kereskedőnek meg semmi sem elég, főleg nem az ajándékozás ténye. 

Az EMAGon kissé kiakadtam. Egy ismerősömtől kaptam egy porszívót, ami elromlott. Sebaj, van rajta garancia két évig.Próbáltam érvényesíteni, de ez szinte lehetetlen. Az ismerősömtől megkaptam a garancialevelet, ám  hogy milyen számon és néven kapta meg egykor  az Emag a megrendelést tőle,  nos ez kellett nekik. 

Először kértek egy rendelés azonosító számot, enélkül nem fogadták el a garanciális javítás kérését. Megszereztem.

Majd adásvételi szerződést kértek az ajándék porszívóhoz. 

Olvasson tovább!