Bizonyára csak álmosak voltak még a Tesconál, mikor kirakták az új ártáblákat. Vagy mi maradtunk le a fejlesztésekről, miszerint a legjobb falfesték az étolaj és a legújabb matematikai kutatások szerint az 569 az új 569? Még a hülyének is megéri.
Bizonyára csak álmosak voltak még a Tesconál, mikor kirakták az új ártáblákat. Vagy mi maradtunk le a fejlesztésekről, miszerint a legjobb falfesték az étolaj és a legújabb matematikai kutatások szerint az 569 az új 569? Még a hülyének is megéri.
Alapszabály, hogyha jóízűen és még sokszor szeretnél párizsit fogyasztani, soha ne olvasd el az összetevők listáját. Tomi valamilyen oknál fogva túl bátor volt – jutalma pedig nem maradt el, a bőrkék és disznókörmök között érdekes összetevőre talált.
Sziasztok! Azt mindenki tudja, hogy a parizerben úgy általában _minden_ van, de ma reggeli közben azért néztem egy nagyot, mert a vörösbor az már azért meredek. :D Az vajon mit keres benne??? Amúgy a cuccal semmi gond, ehető, finom, lehet, h pont a bor dobja meg. :)
Edömér is szeret olvasgatni evés közben, ő erre a szépségre bukkant Szegeden vásárolt szendvicsében:
Soha nem voltam oda az Invázió üzletláncért, a klapkás hirdetés pedig feltette az i-re a pontot: valószínűleg csak a top10 leggázabb reklám ever kategóriában indulhatna jó esélyekkel. Monca panaszlevelével sem lettek szimpatikusabbak. Mint ő is írja, nem egyszeri és történelmi eseményről van szó, mégis, ennél stílszerűbben is lehúzhatnák szerencsétlen dolgozóikat. Vagy kaphatnának vigaszdíjként egy Klapka posztert a nap végén.
Sziasztok!
"Állásinterjúval" kapcsolatos a dolog. Semmi extra, mondhatnám egyre gyakoribb eset, de bosszantó. Még csak most "tanítom" edződni a gyereket.
üdv, monca
Tisztelt Invázió Vezetősége, Kedves Klapka Úr!
Gyermekem az utóbbi két hétben, két üzletükben jelentkezett az Önök által kiírt eladó lányokat felveszünk hirdetésre. Minden alkalommal megbeszéltek az üzletvezetőkkel próbanapot, amin a gyerek nagy lelkesedéssel megjelent. Alkalmanként fél napokat töltött el az üzletekben, ahol az új áru felcímkézését, hajtogatását kellet elvégeznie. Annyi információt kaptak a próbamunkán részt vevő lányok, hogy ha APEH, vagy munkaügyi ellenőrzés lenne az üzletben, akkor ők gyorsan menjenek ki onnan valamelyik szomszédos üzletbe, és ha elmúlt a „veszély”, akkor visszamehetnek.
Már érződik a rend szele Budapesten, amit mindenki a saját kárán fog megtanulni betartani:
Este hét óra után 3 azaz három perccel érkeztünk a Katona József Színházba, és már nem engedtek be az előadásra. Nem kicsit lepődtünk meg, hiszen pokrócos, ingyen teás, hősugárzós-hőlégbefúvásos Mizantrópra számítottunk, de percnyi pontos kezdésre nem! A szinházba gyakrabban járók jól tudják, hogy 7 perc türelmi időt kapnak a nézők, ennyivel szoktak később kezdődni az előadások az egész országban, a Katonában is. Ez esetben állítólag a rendező úr külön utasítása volt, a percnyi pontos kezdés. Ez egy friss bemutató, a harmadik előadás volt hétfőn este, így nem tudtunk tájékozódni pl. a neten, hogy az előadás olyan pontosan indul mint egy japán expressz.
Halastou elrontotta a mókát, most ki fogja így azt hinni, hogy a "díjnullázó" a legolcsóbb csomag a Raiffeisennél?
Emlékeztek a reklámra, amikor 3 csaj mindenre rápecsétel egy nullást, hogy "miért nem nulla forint"? Ez harangozta be a Raiffeisen Bank díjnullázó számlacsomagját, amelynek rendszeres jövedelemátutalás esetén nincsen számlavezetési díja, és néhány további díjmentes szolgáltatás is kapcsolódik hozzá. Bár számlavezetési díj tényleg nincsen, de októberben csendben bevezették a "Papír alapú bankszámlakivonat postai kiküldése" díjtételt, 100 Ft/db. Ezzel nem is lenne baj, vesszen a papír, de éppen a DÍJNULLÁZÓ számlacsomag az EGYETLEN olyan lakossági számlacsomag a Raiffeisennél, ahol ennek díja van, a többi csomagban NINCS ilyen díj.
Zoli már biztos szénné idegeskedte magát, hiszen ahogy nézem, ma jár le a befizetési határideje ennek a vicces számlának. Nem kellett volna égive hagyni a régi 100wattos izzókat, muhaha:
Mellékletként csatoltam egy képet, mely a blog profiljába illik. Az E-ontól érkezett egy egyszázhuszonnyolcmillió-ötszázhetvenezer-hétszázhetvenhárom forintos számla, melynek befizetésére mindössze három nap áll rendelkezésemre. A befizetés módja csekkes. Azt hiszem kemény napok előtt állok.
UPDATE: Szerencsére az E.ON már február 1.-jén lekezelte a történetet:
Futo001 Asus netbookjában valaki gonoszul kicserélte az eredeti merevlemezt, amit ezután a szervizben nem akartak garanciálisan pótolni. A gond csak az, hogy ezt vagy a boltban ahol vette, vagy a korábban más néven futó szervizben tehették:
Van egy garanciális Asus 1201N notebookom, amivel alapvetően elégedett vagyok, csak a márkaszerviz nem az igazi. Nem tudom pontosan mikor, kb nyáron elromlott, elküldtem futárral szervizbe, ami nálunk a Cirma Kft. Kicserélték az alaplapot, igaz a gumi szigetelést rosszul tették vissza, de amúgy korrekt volt minden, 1 hét alatt elkészült. Másfél hete lefagyott, és többet nem indult, telepítés közben pedig hibaüzenetet kaptam, hogy sok a bad sector. Tehát meghalt a vinyó. Ismét jött a futár, elvitte elvileg a Cirma Kft-hez, ma pedig kaptam egy levelet a CORDON ELECTRONICS HUNGARY KFT-től (ha minden igaz ez volt régebben a Cirma), hogy 34.000Ft a javítás, mivel a gépben levő HDD nem a gyári a szériaszáma alapján. A garanciát igazoló plomba sértetlen volt, a gép egyszer volt szétszedve a Cirma Kft által (márkaszerviz), alaplapot cseréltek, tehát a plomba náluk is sértetlen volt, így csak ők tehettek bele másik vinyót, az is lehet hanyagságból.
F4f egy viszonylag egyszerű problémával kereste fel az Edigitalt, miután elromlott a náluk vásárolt pendrive-ja. Ahelyett, hogy adtak volna egy másikat, elküldték szervizbe - bár a nem javítható kategória -, és több mint egy hónapja szórakoznak vele.
Vettem egy pendrive-ot. Edigital, Mammut. Azért ott, mert nem csak hivatali órákban vannak nyitva (ennek még lesz jelentősége). Pendrive elromlott. Visszavittem.
1. Eladó közli, hogy a pendrive, nem egy javítható dolog,(gy.k- nem javítható, szét nem szedhető) tehát adnak a készletből egy másikat. (eddig még örültem, sőt Európában éreztem magam) DE el kell küldenie a szervizbe, ahol megállapítják,. hogy nem javítható (he?), utána adhat egy másikat a készletből. Ez egy hónap. (ekkor már csak korlátozottan éreztem magam Európában, de legalább az eladó kedves volt.
Már a gondolatától is behányt a Homár, hogy ez a termék a szájszervéhez érjen. Szerencsére, már nem lesz sokáig kapható:
A képen látható szőrös fogkrém a Schlecker illatszerbolt saját márkás (AS dent) terméke. Az eladó hölgy nem tudta megmondani, hogy miért szőrös hatású a fogkrém. Illetve ő azt mondta, hogy szemcsés és azért... :) Aztán rájöttem, hogy 5-szörös hatású akart lenni, csak a felirat lefordításakor lemaradt a számjegy :)
Üdv,
Orsi
Antal egyik reggel arra ébredt, hogy albérletbe adott lakásában valaki ottfelejtett egy UPC-előfizetést, amit ő fel sem tud mondani. A UPC csak a szerződő féllel hajlandó tárgyalni, aki nyilván nem fog jelentkezni tartozása kifizetése miatt:
Másfél szobás lakásomat kiadtam albérletbe, a bérlőnek engedélyt adtam, hogy áthelyeztesse a már meglévő előfizetését a lakásomba. Másnap hívott, hogy nem sikerült elintéznie, mert a lakásomban már van egy meglévő szolgáltatás.