
A kampány nobudget része matricázásra hívta a fiatalokat, akik nem voltak rest mindenfelé kiragasztani a tarkabarka szlogent. A Coca-Cola legutóbb a hasonlóan maradandó 2003-as Chiwawa-kampány alkalmával plakátozta tele az utcákat illegálisan, és akkor sem történt semmi. A közterület õreiben fel sem merült, esetleg csomagokba szervezetten értékesítsék a felügyeletük alá tartozó (értsd: rendszeresen lekapargatott) felületeket. Úgy tûnik, a plakátozókon levert, a gyakorlatban 20 ezer forintos büntetés a legkevesebb ráfordítással elérhetõ legnagyobb haszon. Ezek után felesleges elkerekedett szemmel sopánkodni, ha egy multi ezt megjátssza.
Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.03.06. 22:06:52
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.04. 00:57:00
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.09. 16:59:04