Tékozló Homár

A tévészerelõ bosszúja

2006.11.08. 12:43 | jackyll | Szólj hozzá!

Mit tehet az ügyfél, aki egy éve már nem elõfizetõ, mégis volt szolgáltatója ügyfélszolgálatával kell küzdenie? Tamást levele szerint a UPC szerelõi tréfálták meg, de az sem kizárt, hogy nosztalgiarohamukban kötötték vissza a tévékábelt magukhoz:

Egy éve lemondtam a UPC szolgáltatását és átmentem egy másik szolgáltatóhoz. Már akkor többszöri próbálkozásra értették csak meg, hogy a kábelt is kössék ki a dobozból. Két hete elment a TV adás. Gondoltam szerelnek és majd visszajön. Mivel nem jött vissza, ezért felhívtam a szolgáltatót, hogy orvosolják a problémát. A szervizes kolléga közölte, nem tudja megoldani, mert valaki kiszedte a TV kábelt a szolgáltató dobozából és bekötötte a UPC dobozába.

A véletlen azért zárható ki, mert a UPC dobozra két lakat és egy plomba vigyáz. Mindegyik ép volt. Mikor ezt bejelentettem nekik az ügyfélszolgálaton nem akartak kiküldeni senkit, mert nem vagyok ügyfél. 22 perces telefon után megegyeztünk, hogy küldenek egy embert, de én mindenképpen legyek otthon, mert ez egy különleges eset.

Ki lehet találni, vajon találkoztam-e a szerelõvel? Este fél nyolckor megnéztem, hogy mi a helyzet és a kábel ott lógott a szekrényen kívül. Itt tartunk, hogy a másik szolgáltatót használó kábelét szó nélkül szétszedik és elzárják. Csak azért, mert õ egy nagy cég. A szervizesek szerint ezt már több ízben megcsinálták.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása