Immár fél éve, hogy vásárlók ezrei vetették le magukat a zsámolyról, amikor a Tesco nem tudta elég kemény kézzel lenyomni a Coca-Cola Co. árait, ezért inkább egyáltalán nem forgalmazta a cukros üdítõket. Kémünk, puncsos jelentése szerint a szenvedésnek és a nélkülözésnek illetve a szomszéd áruházba járásnak vége, az életérzés visszatért az éjjelnappali hiperdiszkont polcrendszerei közé, még ha kicsit drágábban is:
Sziasztok! Tegnap örömmel vettem észre, hogy a Coca-Cola ismét teríti termékeit (pontosabban a Coca-Cola-t, a Cola Light-ot, meg a Cherry Coke-ot) a Tescoban. Már nagyon kezdtem unni a Pepsi-t, gondolom sokan vagyunk úgy vele, hogy a kóla az Coca-Cola legyen. A meglepetés az árnál ért: a Pepsi két literes terméke 259 Ft, eldobható palackkal, míg a Coca-Cola ennél 10 Ft-tal drágább, visszaváltható palackban (ami plussz 60 Ft). A angy összeveszés elõtt 205 Ft volt ugyanez + az üveg, így megérte visszaváltható üdítõt venni. Most akkor a Tesco nem bírta rávenni a kólamultit az árcsökkentésre, ezért õ emelt 70 Ft-tal? Nesze neked, környezetvédelem.
robertpoulsen 2009.05.31. 09:59:37