Egy újabbb tipikus éseztígyhogy-jelenséggel sokkoljuk a T. olvasótábort. Attila interneten rendelt két hetijegyet a Szigetre május 10-én, amikor még épp akciós áron ment. A rendszer visszaigazolta az árat, de amikor át akarta venni, be akartak vasalni rajta még 10 rugót, mondván a számlájukra május 10. után érkezett a pénz:
2007 május 10.-én a T-online jegyiroda oldalán: vásároltam 2 db Sziget hetijegyet 2x25000 Ft-os áron, melyrõl a rendszer visszaigazolást küldött A visszaigazolás instrukciója alapján pár percen belül átutaltam az 50.400 Ft-ot a megadott számlaszámra. A jegy átvátelét 2007. május 15.-én megkíséreltem a megjelölt Andrássy úti jegyirodában. Azt az információt kaptam, hogy a jegyekre rá kell fizetnem 10.000 Ft-ot, vagy visszautalják a pénzt 2 héten belül, mert a pénz már május 10. után érkezett meg a TEX számlájára. Számomra egyik megoldás sem elfogadható, ragaszkodom a 2db. 25000 Ft-os jegyhez, melyeknek megvételét teljes mértékben az online jegyrendelésben megadott instrukciók alapján bonyolítottam. A megrendelés során a rendszer semmilyen információt nem adott arra vonatkozólag, hogy bármilyen plusz ár esedékes, ha valamit nem teljesítek, sõt 3 napon belüli utalást említ.
update 14:09 Mások is megszívták ugyanezzel a módszerrel. Az alábbi levelet a TEX után a fogyasztóvédelem is megkapta:
A csatolt levél tanusága szerint május 10-én 21:58-kor megrendeltem 1 db ottalvós Sziget hetijegyet 30,000 Ft értékben (a jegy ára a személyes átvétel ellenére 400 Ft szállítási díjat is tartalmaz). A megrendeléstõl számított 3. munkanap (május 15.) reggelén 8:12-kor az MKB megterhelte a számlámat a számla végösszegével, azaz 30,400 Ft-tal.Az Önök honlapján szereplõ "összeget kérjük 3 munkanapon belül befizetni", illetve a számlán szereplõ "utalja az alábbi összeget erre a számlára 3 napon belül" szövegrészletek meglehetõsen ellentmondásoak és értelmezésem szerint én a feltételeket teljesítettem is, hiszen 3 munkanapon belül utaltam. Ennek ellenére tegnap, csak további 7,500 Ft ellenében lettek volna hajlandóak Önök a megrendelt jegyet részemre átadni.
Mivel Önök nem fogalmaztak egyértelmûen, ezért ennek következményeit rámhárítani felháborító és jogtalan. Kérem felülvizsgálni az Andrássy úti üzlet alkalmazottainak eljárását és részemre a hetijegíet plusz díj ráfizetése nélkül biztosítani szíveskedjenek. Amennyiben nem így történik, akkor a felügyeleti szerveikhez fordulok.
update 16:03 Akármi is lesz a sztori vége, "kedvezményes" jegyeket mindig lehet szerezni innenonnan, mint ahogy azt BzS is kiszúrta:
A póruljárt jegyvásárlónak üzenem, hogy elég nagy számban van az iwiw-en még akciós áron szigetjegy. Ott érdemes próbálkozni.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.