Nemrég vásároltam egy pólót a MOM Parkban található C und A ruhaboltban. Otthon még egyszer felvettem, nézegettem, aztán úgy döntöttem, ez nekem mégsem tetszik, visszaviszem. Szívem joga, hiszen a blokkra is rá van nyomtatva: blokk ellenében négy hétig kicserélik a címkéivel együtt visszavitt ruhadarabot. Vissza is vittem, kiválasztottam a cseredarabot, a pénztárosnő beütötte, majd elém tolt egy táblázatot, hogy töltsem ki. A ruha kódját és árát előzékenyen beírta ő, nekem viszont meg kellett adnom nevemet és lakcímemet, majd aláírnom az ívet.
Adataim felett ott sorakoztak a többi cserét kérő ügyfél adatai is, bár kissé nehezen olvashatóan, de azért tudtam volna memorizálni őket, ha muszáj. Az ívről azt is leolvashattam, ki mennyire drága ruhadarabot vitt vissza a boltba. Bár igazolványt nem kért a hölgy, úgyhogy beírhattam volna, hogy Széchenyi Istvánné Seilern Crescencia, én nem hazudok, úgyhogy megadtam a valódi nevemet és címemet.
Az viszont kissé aggaszt, hogy adataim kezeléséről nem kaptam semmiféle tájékoztatást, ráadásul az utánam következő huszonöt vásárló nyilván ugyanúgy megtudhatja a lakcímemet, mint én az előttem jövőkét. Mivel kifárasztott a sorban állás, és a meleg, ott a helyszínen nem tiltakoztam a procedúra ellen, de nagyon szeretném megtudni, vajon mit kezdenek majd az adataimmal.
Nem védi vásárlói adatait a C und A
Remélhetőleg nem "Jay és Néma Bob"-típusú bosszúra készül a C&A, ugyanis így elsőre nem egyértelmű, miért kell a vásárló adatait felírniuk, ha az visszavisz vmit cserélni. Moon jelenti a MOM Parkból:
2007.06.13. 12:57:53
vpaci 2007.06.13. 15:48:17
mutymuruty 2007.06.13. 20:03:59
dekr 2007.06.13. 23:23:48
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.17. 20:03:32