Tékozló Homár

A régi szép idők... csomagküldés katalógusból

2007.07.17. 16:19 | jackyll | 32 komment
Gyalogbéka hirtelen felindulásból kilencvenesévek-nosztalgiába fordult, és az Otto katalógusából kezdett rendelgetni, aztán meglepődött, hogy nem azt és nem akkor hozzák, mint amit rendelt:
Tudom, hogy csomagküldő szolgálattól már alig néhány mazochista vásárló rendel, az utolsók egyikeként mégis szeretnék megosztani Veled egy újabb ügyfélszivatós sztorit. Bevezetésként annyit, hogy mindig is idegenkedtem a katalógusokból történő rendeléstől (utóbb bebizonyosodott, ez testünk természetes védekező mechanizmusának része), ám az Otto néhány termékén megakadt a szemem, így gondoltam, szerencsét próbálok. (Ez a magyar fogyasztók hibája: túl vállalkozó szelleműek vagyunk.)

A termékeikkel meg is voltam elégedve, ám a magyar kirendeltségük ügyfélszolgálata igencsak hagy némi kívánnivalót maga után. Eddig ötször rendeltem a katalógusukból, végigzongorázva az összes felkínált rendelési módot, kezdve az SMS-től az internetes rendelésig (hátha valamelyikben jók), de egyszer sem voltak képesek azt helyesen feldolgozni és/vagy a meghirdetett kondíciók mellett kiszállítani az árut. Az internetes rendelésem például nemes egyszerűséggel "elveszett", az SMS-t másfél hónap után sikerült feldolgozniuk (miután telefonon is megkerestem őket), a vállalt határidőket pedig eddig egyszer sem tartották be. Nem baj, előbb-utóbb megkaptam a hőn áhított ruhát - már persze ha volt egyáltalán raktáron...

A legutóbbi eset azonban megérlelte bennem az elhatározást, hogy hiába tetszenek a termékeik, soha többet nem fogok rendelni tőlük. Azzal a bonyolult feladattal bíztam meg őket, hogy egyszerre 4 árut is merészeltem rendelni, ráadásul 48 órás házhozszállítással. Legkésőbb szombaton kellett volna megérkeznie a csomagnak, amit persze nem sikerült teljesíteniük, ezért hétfőn felhívtam őket. Rákérdezésemre végre közölték, hogy A és B termék eleve nincs is raktáron, majd esetleg később megkapom (ezt sem először hallottam már), valamint hogy ők a csomagot összeállították, leadták a szállítócégnek, ha meg akarom kapni, a továbbiakban érdeklődjem náluk. Részükről az ügy ezzel el volt intézve.

A megadott telefonszámon persze ötödik-hatodik hívásra tudtam nagy nehezen beszélni a csomagküldő szolgálat diszpécserével, aki közölte, hogy ők odaadták a futárnak a csomagot, ha meg akarom kapni, a továbbiakban érdeklődjem nála. Itt már közöltem, hogy ez nem az én feladatom, oldják meg, ez a dolguk, én ma meg szeretném kapni a csomagomat és kész (mindezt az aznapi szállítási határidő előtt 1,5 órával). A beszélgetést követően érdekes módon 5 percen belül megérkezett külkerületi otthonomba a futár (amit előtte 4 napig nem tudtak elintézni)...és meghozta az állítólag hiánycikként nyilvántartott A és még egy másik árut, a beígértet meg természetesen nem.

Az már csak hab a tortán, hogy valószínűleg vissza kell cserélnem az egyik cuccot, mert nem jó a mérete. Megijedve a lehetetlen küldetéstől újból felhívtam az Otto ügyfélszolgálatát, hogy ezt nem lehetne - e személyesen elintézni a telephelyen, mert a tapasztalataim alapján lehet, hogy ez egyszerűbb lenne. Erre azzal reagáltak, hogy (ha nem tudnám) "ez egy csomagküldő cég, aminek pont az a lényege, hogy csomagokat szállít házhoz, személyes ügyfélfogadással nem foglalkozunk". No comment.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.07.17. 16:20:31

Elsőelső!!!!

jajdebocsánat!
dontban!

(s)zabigyerek 2007.07.17. 16:22:35

Ez egy nagyon izgalmas történet.

Nagyvakond 2007.07.17. 16:23:31

Vett volna inkább cébéás nonfood-szemüvegeket!

Allah' akbar!

2007.07.17. 16:25:47

Jó, rendeset is mondok. Aki az OTTO-tól rendel, tökhülye. Mindenki tudja, hogy szar, lassú, és egyáltalán, ki ad ki pénzt olyan ruhára, amit nem tud megfogni, felpróbálni? Kiba nagy igénytelenség, kurvára nem olcsóbb, menjen a hülyéja outletbe, Jeans Club-ba, Terranovába vagy akárhova. Marha.

2007.07.17. 16:29:30

Még ezt is akartam:

OTTO - faszkorbáááááááács!

Nagyvakond 2007.07.17. 16:30:51

...pedig szegény srác már az elejét mentegetőzéssel kezdi, miszerint vágja, hogy katalógusrendelés lenni rossz.

Vagyis én nem döfök rajta még egyet.

Uff!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.17. 16:58:56

Emléxem régen, amikor még oroszt tanítottak nekünk, akkor a legelején mindig Toto Otto volt a cselekvő karakter a nyelvkönyvben. Hogy mennyire utáltam.

Egyébként meg aki az ottotól rendel, nem lehet sikeres ember.

Nagyvakond 2007.07.17. 17:04:20

Sőt: aki Ottó, az sem lehet sikeres ember.

Ottó ütött, talált ötöt.

BiG_ 2007.07.17. 17:23:10

Mellik ottó?
Háttnemtudod, lüke?!
Háát ééén, a Gyula, meg az OTTÓ! A Tótottó! Na az, lökött, te!

:-)))

2007.07.17. 17:47:09

le kell mondani a rendelést ha nem stimmel. ennyi.

Nagyvakond 2007.07.17. 17:47:16

Ezen a héten a hatos ottó nyereményösszege...

(Na, én mentem...)

Allahu akbar!

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.17. 18:05:16

Hígul a Homár ázze!
Szerintem ilyen mindenkivel megtörtént már, hogy késett a csomag, meg lekoptató-elterelő hadművelettel találta magát szemben.

japanautos 2007.07.17. 18:25:28

szexuális segédeszközöket nem lehet rendelni a zottóéktól???
nah, akkor rendelnék gyalogbékának egy nagy műbránnert hogy otthon legyen mivel sz@patnia magát, ha már ennyire hüle, hogy KATALOGUSBÓL rendel

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2007.07.17. 18:53:59

Naiv ügyfélnek üzenem:

Szar az Otto, baratnőm is szokott tőlük rendelni (sajnos nem tudom lebeszélni róla), de viszont be lehet vinni az árut személyesen, csak cserélni nem tudják.
Budapesten a Fehérítőgyár út 2. alatt vannak, és Kedd, Szerda, Csütörtök 14 órától 16:30-ig lehet őket felkeresni (info by asszony :-) ), de mint mondtam, nem cserélik, csak átveszik.

KisNyúl 2007.07.17. 18:54:17

Ja, f*szkorbácsot a hülye rendelőnek! Nem is a szolgáltató a hibás ám, hogy nem képes azt adni a kért pénzért, amit kínált! Ő tiszta mint a hó, minden úgy jó, ahogy van! Szórjon a barom ügyfél hamut a fejére, ha nem volt elég élelmes, meg mert bízni valakiben, hogy azt csinálja majd, amit mond, és átverték. Hol él ez? Ismerjük el az átb*szás létjogosultságát! Idomított majmok!

KisNyúl 2007.07.17. 19:00:59

Ja, f*szkorbácsot a hülye rendelőnek! Nem is a szolgáltató a hibás ám, hogy nem képes a kért pénzért megadni azt, amit kínált! Ő tisza mint a hó! Szórjon hamut a hülye ügyfél a fejére, ha képes volt elhinni, hogy a cég meg fogja csinálni, amit ígért. Hol él ez? Legalizáljuk már az átb*szást, ez így van jól! Idomított majmok! Ezért élünk balkáni színvonalon.

cyber panka 2007.07.17. 19:13:33

ennyi hülyét... van még ember aki ottótól/quelletôl rendel? figyi, readers digest nyereményszelvényeket vissza szoktad küldeni kedves levélíró? a 3. nyertes fordulónál pedig megrendeled 19.000.-ért a hímestojás és képkeret dekopázsolás kézikönyvét? :)

csarlee 2007.07.17. 19:14:02

F.szkorbács! Egyre jobb a Homár!!!
A F*SpUnPa-val mizujs???

cyber panka 2007.07.17. 19:18:12

winyetta 2007.07.17. 18:53:59
barátnô kezébôl ottót kitépni majd néhány körmös a feltekert katalógussal és megértetni vele hogy a hibás árú miatt - eleve rossz szájízzel - elvándorolni a Fehérítôgyár út 2. szám alá pont egy picivel több energia mintha elmegy egy nyomorult nôi ruha üzletbe. van egy csomó, nézzetek szét...amit a katalógusban láttok az a legallja. ezek a cégek meg kellene h szûnjenek ha nem lenne ez az egész ország olyan mint egy istenháta mögötti amerikai kisváros ahol még dudál a ház elôtt a porszívó ügynök és tuppervare kertipartykat rendeznek.

vonal 2007.07.17. 19:23:41

az ottó tök szar. én 10 éve rendeltem tőlük 5 cuccot kb. és mindet visszavittem, mert mind szar volt. ronda, béna anyagú. a telephelyükre nem lesz könnyű eljutni.

BöszmeBivaly 2007.07.17. 20:12:28

Gyalogbéka, te ugye szőke vagy ?

Aaronka 2007.07.17. 20:41:09

Kisnyúl
Osztom a nézeted! Itt sokan mindenre ezt mondják. Mé menté oda, mé vetted ott, mé rendelsz Ottobó? Mindig Te vagy a barom, soha nem aki átqrja az agyadat.

OkoskaTo:rp 2007.07.17. 21:41:20

Lyukastorkú! Ez nem egyedi eset, az Otto üzemszerűen csinálja így. Egyben rendelsz mondjuk 5 cuccot, hogy megspórold a csomagolási- és postaköltséget. Erre az Otto postázza őket darabonként, a p&p-t ötször számlázva. Ha az igazi biznisz a csomagolásból jön, miért értékesítenek, miért nem csak csomagolással foglalkoznak?

Ruhát így venni valóban baromság, de hát ízlések és pofonok. Akinek ilyen az ízlése, az vállalja a pofonokat is! :)

Fapuma (törölt) 2007.07.18. 09:23:36

a zottó, az nem egy motor?

wachaz · http://tvmusor.tv 2007.07.18. 09:34:58

"4 árut is merészeltem rendelni, ráadásul 48 órás házhozszállítással. Legkésőbb szombaton kellett volna megérkeznie a csomagnak,"
"hétfőn felhívtam őket ... mindezt az aznapi szállítási határidő előtt 1,5 órával"

Magyarázza el ezt valaki. A rendelés pénteken történt, és ha a hétvége nem számít bele a 48 órába (nem lepődnék meg), akkor a megrendelő időben (hétfőn) megkapta a csomagot.

Amúgy sem hiszem, hogy 1 (pontosabban 3) telefon miatt 5 percre redukálódik a kiszállítás ideje - a fényposta még nem EU konform.

Pilla 2007.07.18. 11:14:57

Akkor ne rendelj többet!!!!!!!!!
A futárok pedig jófejek!!!!!!!
Velem mindíg azok voltak!!!!!!
Kérdés Veled miért NEM!!!!!!!

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2007.07.18. 12:13:59

Én pont most kaptam a Quellétől egy e-mailt, hogy a húsvétra rendelt díszeket sajnos nem tudják kiszállítani.
Az e-mail témáját viszont valamilyen szláv nyelven írták.

mzs 2007.07.18. 16:05:14

Olyanok vagytok... Elég a fikázásból. Ezek szerint én vagyok az egyetlen, akinek eddig minden bejött, amit az Ottóból rendelt?! Lehet, hogy ennyire szabványméret lennék?! Sőt, előbb szokták hozni, mint ahogy ígérik.

Még valami: telefonon érdemes rendelni, mert ott rögtön látja az ügyintéző, hogy van-e raktáron az áruból, vagy nincs...

Bocsi, ha elrontottam a napotokat ezzel. :)

EGyébként van az Otto-nak egy olcsóbb változata, az UMC. Na, azt tényleg hagyjátok ki... Általában semmi nincs raktáron, ami akciós, ami meg van, az el van szabva. Azért olyan feltűnően olcsó. Ennyi a véleményem..

KisNyúl 2007.07.18. 21:40:47

Aki azt hiszi, hogy azért, mert üzletben vásárol, minőségibb anyagból kap ruhát, az nagyot téved! Én is rendeltem már tőlük (Otto) cuccokat, és kellemes meglepetésként ért az anyagok minősége és a ruhák kidolgozottsága. Ezen egyébként annyira nem kell csodálkozni, mert a kiküldött ruhákat német minőségbiztosítási standard szerint ellenőrzik. Ellenben a magyar boltokkal, ahol mielőtt a pénztárhoz mész háromszor ki kell cserélni a ruhát egy másikra a polcról, mert vagy le van szakadva róla valami, vagy a varrását rontották el, vagy kihúzodott már egy szál az anyagból, stb. Volt már, hogy nem tudtam boltban megvenni egy nekem tetsző darabot, mert egész egyszerűen mindegyik hibás volt. Katalógusból rendelt cuccokkal még soha nem volt ilyen problémám - már ha nagy nehezen megkaptam őket. Tény, hogy én sem vennék fel minden ruhát, amit árulnak, de ki lehet fogni igazán szépeket is.

KisNyúl 2007.07.18. 21:42:12

Egyébként ha jól olvasom, a pórul járt ügyfélnek sem a cuccok minőségével, hanem a kiszállítással volt problémája.
süti beállítások módosítása