Ha még nem lenne tele a T. Olvasóknak a puttonya a számítástechnikai boltokkal, akiknél minden van, csak ki kell várni, amíg eljutnak a nagykerig (ezért kár boltot fenntartani, vazze), akkor olvassák szeretettel Roland levelezését az Ostrom Kft-vel, akik közölték, hogy természetesen van a rendelt termékből, aztán amikor naiv ügyfél sérelmezte, hogy akkor miért a jövő héten szállítják, törölték a rendelését a hangnem miatt, illetve megfenyegették a korábbi garanciája elvesztésével (he?):
Mellékelten megküldöm egy Bp-i számtechnikai üzlettel való rendelés és azzal kapcsolatos levélváltásaimat. Ezen cégtől rendeltem terméket, visszaigazoltak hogy van, és tudják küldeni, majd másnap jelezték hogy az előző szállításkor a futárdíj lemaradt. Jeleztem most egyben kifizetem, és küdjék a rendelt árut. Most meg az igérik hogy 4 munkanap múlva tudják csak küldeni. Felháborodásomban egy erősebb hangvételű válaszlevelet küldtem, mire a rendelésemet törlik ezért, és meg is fenyegetnek hogyha nem fizetem ki az előző szállítási díjat akkor garanciát megvonják. Ilyent én nem is írtam nekik, illetve nem fenyegetőztem.
Sent: Monday, August 13, 2007 8:46 PM
Szeretnék rendelni Önöktől kiszállítással az alábbi termékeket
- 1db Samsung 500GB / 16MB / SATA hdd-t 23040.- Ft
- 1db külső ház 3,5” SATA hdd-nek USB csatlakozású (kb 1 hónapja rendeltem ilyent, a számlán a neve: Classic 3500) 7200.- Ft
Összesen : 30240.- Ft
Kérem amennyiben változott a megrendelt áruk eladási ára (drágulás esetén) vagy valamelyik nincs, az alábbi telefonszámon értesítsenek, mivel nem biztos hogy külön is megrendelem valamelyik terméket.
* * *
Sent: Tuesday, August 14, 2007 1:07 PM
Köszönjük rendelését, a kért termékeket tudjuk küldeni. A HDD ára maradt, az USB-s ház olcsóbb lett. Tehát az áru értéke bruttó: 30.030Ft.
Sajnos a múlt alkalommal lemaradt a számláról a szállítás ktg-e. Aug. 10-én küldtünk utólag egy számlát erről, de --------- Szilvesztenek adtuk postára. Kérdésem, ezt megkapták-e, utalják-e a kért díjat,vagy most írjuk az új számlára rá azt is?
Száll. ktg : 980+áfa.
Pénzkezelési díj: 410+áfa.
* * *
Sent: Tuesday, August 14, 2007 6:10 PM
Megkaptuk de nem fizettük be, ezért a mostani rendelésre írják rá azt is. Ha még van kérdésük telefonon egyeztessenek mivel csak este 6 után érek haza és így elég lassú az e-mail-os üzengetések, és az árút szeretném ezen a héten megkapni.
* * *
Sent: Wednesday, August 15, 2007 3:00 PM
Tekinttel a kicsi árrésünkre, mi nem tudunk telefonálni az ügyfeleknek. Sajnos a HDD-t csak kb. keddre tudjuk küldeni.
Üdvözlettel: Keresztes Mariann/ Ostrom Kft.
* * *
Sent: Wednesday, August 15, 2007 6:28 PM
Most szórakoznak velem? Megrendelem az árút, visszaigazolnak hogy VAN (lejjebb az előző levélben kiemeltem hogy megtalálják) és tudják küldeni, most meg azzal jönnek hogy csak egy hét múlva tudják küldeni.
Aztán zaklatnak hogy lemaradt az előző szállítás költsége (ez miért az én gondom egyébként 1 hónappal később?) Nem értem önöket, hogy akarnak így vevőt megtartani?
Amennyiben a megrendelt 2 terméket nem tudják leszállítatni most PÉNTEKRE (2007.08.17-re) a megadott címre, úgy a megrendelésem TÁRGYTALAN. Az árrésüket és egyéb kifogásaikat nem tudom figyelembe venni, mivel ez nem tartozik rám, engem csak a megrendelés teljesítése érint.
* * *
Sent: Wednesday, August 15, 2007 9:10 PM
A hangnem miatt töröltük a rendelését.
Az előző szállítást pedig ha nem fizeti ki, a garanciát megvonjuk.
Üdvözlettel: Tóth József / Ostrom Kft.
* * *
Sent: Thursday, August 16, 2007 3:49 AM
Semmi gond, van elég cég még aki tud teljesíteni határidőre.
A garanciát nincs joguk ilyen alapon megvonni, gondolom ezt önök is tudják.
Ezek után pedig a levelet közzé fogom tenni néhány internetes portálon, hogy mások is tanuljanak belőle.
Az utolsó 100 komment: