Ez év márciusban befektettem egy canon pixma mp160-as multifunkciós készülékre. Október elején sajnos elromlott. Nyomozás következett, hívtam a győri interneten hirdetett szakszervizt, ahol közölték a canon elvette tőlük a jogot, és csak Budapesten lehet szervizelni, méghozza a Camera Kft.-nél. Sajnos címet és telefonszámot nem tudnak adni. Jó nyomozás, azért van az internet, nagy nehezen megtalálom a szervizt. Most költöztek, vezetékes szám van. Jó, felhívom, egy héten keresztül minden nap foglalt, vagy nem veszik fel, majd egy hétre rá sikerül.
Egy kedves úriemberrel megbeszélem, hogy futár viszi fel a gépet, tényleg segítőkész normális hangon (azon voltam mivel nem értem el őket hogy felviszem kocsival). Rendben futár megérkezik, elviszi, itthagy egy olvashatatlan másodpéldányt róla, de legalább az aláírás meg a dátum plussz pár dolog halványan látszik, de (később kért) kódoknak még a rubrikában sincsen helye, nem hogy olvasható vagy egyátalán feltűntetett lenne a papíron.
Eltelik két hét, hívom a szervizt ugyan már mi sikerült. Na azóta se tudom elérni őket. Minden nap próbáltam, vagy foglalt, vagy valaki félrerakja hosszú kicsörgés után. Jó mondom (így ment ez két hétig) elfoglaltak, istenem. aztán amikor betelt a pohár, a következő volt, matáv hang: pillanatnyilag nem kapcsolható, és mindez az "elvileg" félfogadási időben. Kinyomoztam egy központi canon számot, ahol működik egy helpdesk féle szolgáltatás. Azért csak féle, mert tulajdonképpen effektíve nem csinál semmit, csak tájékoztat a saját szerencsétlen helyzetükről.
Beszélgetés: Szeretném tudni mi van a nyomtatómmal. Adjak számot. De nincs számom. Akkor mi adunk! Jó köszönöm. Milyen szám ez? Hát nem a szervizé, ahol meg lehet nézni a honlapon, hogy hogy áll a gép javítási foka, ez egy reklamációs szám. És annak mi a száma? Azt nem tudjuk. Jó de holnap felhívnak. Később tudtak csak hívni, mert ugyan szóltam hogy másnap csak 11 ig érnek el, utána hívtak. Sebaj megvan a gép, de cserére szorul, ami nem egyszerű, mert Németországból jön! Itthon nincsen? (Tele vannak velük a boltok.) És mikor jön? Nem tudjuk. szervizt hogy érem el? Itt egy mobilszám. Másnap hívom, kicsöng, valaki kinyomja. Azóta is hívom és semmi. Újra helpdesk, sajnos nem tudunk semmit tenni, megint kiadjuk a panaszcsoportnak, holnap hívnak, de maximum 48 órán belül.. Ez volt e hét kedden.
Mit tegyek? Van egy nyomtatóm, ami elvileg egy hónapja nincs nálam, senki nem tudja mikor lesz, és nekem nyomtatnom kéne, effektíve azért vettem. Vegyek egy másikat? Kifizeti a Canon? Amikor egy vezetőt kértem a helpdesknél, nem adott a hölgy akivel másodszor beszéltem, csak hebegett, habogott. A Canonnal nincsenek problémamegoldók, vagy vezetők? Ki irányítja a Canont Magyarországon? A kérdésem kedves homár, hogy tudnék egy vezetőt elérni, mit tegyek? Hogy lesz nyomtatóm? Fogyasztóvédelem? Eltelefonáltam egy csomó pénzt, nem tudom kinyomtatni az amúgy életbevágóan fontos dolgaimat.
Eldobható Canon tintasugaras nyomtatók
Zoltán szomorúan konstatálta, hogy az olcsó tintasugaras gépeket azonnali eldobásra gyártják, és mint ilyenek, a szerviz sem kezd velük semmit, azon felül, hogy hozat egy cseregépet a világ végéről:
Az utolsó 100 komment: