Tékozló Homár

UPC-t lemondani emailben érdemes

2008.01.03. 12:57 | jackyll | komment
A Homárnak egyszer régen sikerült UPC-nél tévéelőfizetést lemondani telefonon, elég vicces beszélgetés volt, csak sajnos nem rögzítettük. Lóránt internettől szabadult volna költözés okán, és arra a következtetésre jutott, hogy ezt emailben érdemes megtenni:
Indítsunk egy rejtvénnyel: Ha van összesen 20 ügyintéző (Ü) valamilyen szolgáltató cégnél esetünkben UPC, mennyi ebből sales-es (X), a karbantartós (Y), és hány a LEMONDÁSOS (Z)?

Hamarosan elköltözöm az albérletemből, ahol a saját nevemre bekötettem vagy  2 éve a Chello-t. Tudtam, hogy ahova költözöm az nem a UPC felségterülete, tehát oda nem vihetem magammal az előfizetést, bármennyire szeretném is. Tehát a következő lépés a szolgáltatás lemondása, telefonon. Infogyűjtés közben a UPC oldalán véletlenül megtaláltam a hangmenü vázlatát. Hű de profi - gondoltam magamban, ilyet még nem láttam. Milyen, jó hogy most nem kell szopjak minden menüpont végighallgatásával, egyből oda lehet navigálni, amire szüksége van a szerencsétlen usernek, esetünkben LEMONDÁS. Átlagosan 5-ik foglalt hívás után van kapcsolás, a hangmenü vár. A bevezető promós hablatyot kötelező meghallgatni, lejátszása közben  nem ér gombokat bökdösni. Félúton a hangmenüben teperve azért megtudom, hogy ügyintézőre legalább 10 percet kell várnom. Na hát lett belőle 22 perc, és aztán ki is kivágott. Ezt a kört biztos nem próbálom meg még1szer, csak nem vagyok birka. Gondoltam magamba, most mindenki a UPC-t szapulja, mert otthon csücsül az ünnepek miatt, és nincs jobb dolga.

Észrevettem viszont a hangmenü térképen, hogy van angol nyelvű ügyfélszolgálat, hát akkor navigáljunk oda. Az angolok úgyis most Angliában vannak Xmasszázni, így angol nyelven beszélő ügyintézőnk hátha így kevésbé terhelt, ja meg én is tudok egy kicsit angolul. Itt is 5-ik foglalt hívás után vagyok bent az IVR-ban. Az ügyintézőt választva egyből kicsengett, valami ilyesmit hallottam: "plíz lív ö möszidzs aftör dö szónd", ha nem esett volna le egy üzenetrögzítő fogadott, szittya akcentussal. Sopánkodtam, hogy hogyan oldjam meg a problémát, ebbe e hidegbe valahogy nem akartam személyesen, meg már majdnem fél órát belefeccöltem a telefonos témába.

Mi lenne, ha hagyományos euklideszi helyett Bolyai-Lobacsevszkij geometriára térnénk át, és elkezdtem a szolgáltató fejével gondolkodni, nem a LEMONDÁS menüpontot kellene választom, hanem a SZOLGÁLTATÁS BŐVÍTÉS-t! Nagyon kis esélyt adtam neki, de lássuk mi lesz... A következő szöveget találtam ki: Szolgáltatást szeretnék bővíteni. A most meglévő Chello light-nál, picivel jobbat, de majd csak akkor, ha az új lakhelyemre áthelyeztem a chellom-at (persze én tudtam, hogy ez nem fordulhat elő, mert ott nincs UPC, és ezért majd az ügyintéző fogja felajánlani a lemondás lehetőségét, háhááá sakkmatt és máris megcsináltam a szájukat).

Események lépésről lépésre:
1.      Hangbemondás értesít, hogy átlagosan 1 ! percet kell várnom ügyintézőre
2.      Fél percen belül ügyintéző fogad nyájasan
2.5 Valahol itt a csúcspont
3.      A pofám leszakadt, mert bejött az elméletem
4.      Elmondom a sztorimat az ügyintézőnek
5.      Ügyintéző kapcsol egy "áthelyezős kollégát", mert ő nem kompetens
6.      Itt már kb. 5 percet kellett várakoznom az ügyintézőre, de kapcsol
7.      Sztorit elmondom neki is. (még egy kis interactivity, hogy hova is költözöm.)
8.      Nem a várt: "Ebben az esetben mondjuk le a szolgáltatást." választ kaptam.

Kiderült hűségem márciusig van, de én januártól szeretném a chello-t lemondatni, mert ugye akkor dobbantok. Ha ezt megteszem, akkor 10 hónapnyi különbözetet (hűségmentes mínusz hűseges) kell kifizessek (kb. 25000 ft). Amit önszántából elárult az ügyintéző, mint megoldást, hogy keressek valakit, és passzoljam le neki a chellomat, mikor költözök, mert akkor milyen jó lesz a kiskecskének meg a káposztának - gondoltam én - csak nekem nem, most miért én foglalkozzak ezzel is.

Az lesz, hogy 2 hónapot akkor hagyom üresben járatva a chello-t, aztán mondom le, hogy ne bukjam be a majd 1 éves hűségem után járó kedvezményt, összességében így jobban járok. Az ügyintéző ezen kijelentésemnek, tudom, csak azért adott helyt, azt is  nagy nehezen, mert valahogy le tudta állítani a hívásrögzítést, ja és nem hazudhat.

Nagyon fontos info, amire rákérdeztem beszélgetésünk vége fele: chello-t le lehet mondani email-ben is: info@upc.hu (ha jól emlékszem). Ügyfél adatokat, meg értelemszerűen dátumot kell megadni. Végül ezt az utat választottam, nem akartam, hogy baja essen az ügyintéző családjának...

Megoldás:
            X = 20
            Y = 1
            Z = -1
 
Úgy általában, de különösképp UPC esetében szolgáltatás lemondására a telefonos utat csak azoknak javaslom, akik el tudják fogadni, hogy a párhuzamosak valahol metszik egymást a végtelenben.
Aki idáig eljutott, annak egy bónusz UPC-s kérdés Dávidtól, hogy miért kell neki 5850 forintot fizetnie hűség nélkül a Családi csomagot, amikor az most 3900-ért megy:
A helyzet az, hogy van nekem UPC családi csomag előfizetésem havi 5850 forintért már jó ideje, semmi hűségnyilatkozat. Gondoltam váltani kéne valami olcsóbbra. Nézem a honlapjukat, ott van akcióban ugyan ez a csomag havi 3900-ért. Van olyan menüpont is, hogy jelenlegi szerződfeleinknek. Ott próbáltam neten megrendelni mikor előszőr akadályba ütköztem. Hívtam telefonon őket több mint 10 percig senki nem válaszolt. Ekkor gondoltam küldök emailt amit 12.29-én küldetem el és 01.03-án kaptam választ. Azt írják ez csak december 31-ig volt akcióban és különben is kisebb csomagra váltva nem érvényes. Pedig ugye nem is kisebb olcsóbb csomag hanem ugyanaz. Neten most is néztem még mindig van akció és nincs semmi határidő írva. Na meg aztán ha ott van olyan menüpont, hogy jelenleg is szerződéssel rendelkező ügyfeleknek akkor miért nem tudom megrendelni?! Csak gondoltam leírom mert kíváncsi lennék mások véleményére is ezzel kapcsolatban.
A klasszikus megoldás mindig bejön: mondja le a régit, rendelje meg újra.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Abál 2008.01.03. 12:58:26

Lemaradtál édes Pepinem.

Pepin bácsi 2008.01.03. 13:02:21

Ó b....a meg
Azért kettő lehet ?

kéjenc 2008.01.03. 13:03:20

nahát.csak nem másodikdik?

Dr.Abál 2008.01.03. 13:05:59

Ez tetszett bátyám,ahogyan őszintén felszakadt ványadt lekedből a sóhaj!!
Torkosborz-e vagy-e?

Pepin bácsi 2008.01.03. 13:06:25

Különben én is szívok 3 hónapja a mocskokkal. Ügyfélszolgálat agyhalál, telefont nem veszik fel. Kis picsahosztessz vagy mi, azt mondja, neten is lemondhatom. Hát k...a kiváncsi vagyok rá, mennyi időmbe fog kerülni.
Ja, Vodafone detto.

Dr.Abál 2008.01.03. 13:08:10

Háááát,erre mondják,hogy nem a siker csúcsa.

HZCs 2008.01.03. 13:08:53

mert a t-comnál mi van? Itt szívóznak velünk adsl-esekkel majdnem 200-as pinggel, és nem csinálnak semmit.

artanis 2008.01.03. 13:09:06

igazából.. a T-online hibabejelentőnél tapasztaltam hasonlókat. végighallgattam már az egész menüt, próbáltam keresni a hibabejelentés pontot, csak nem akarta az igazságot. oké, akkor megrendelés menüpont, egyből kapcsolták is az ügyintézőt, akinek elmondtam mi a bajom, és már kapcsolt is a müszakiakhoz. de könyörgöm.. mért nincs alapból hibabejelentő menüpont?

LightBringer 2008.01.03. 13:09:07

Bénák vagytok... Ha fenyegetőztök a UPC-nél a lemondással, akkor szinte azonnal adnak egy "jobb ajánlatot" a jelenleginél. Mindenféle szir-szar szerződés nélkül kapsz engedményeket.

Pepin bácsi 2008.01.03. 13:09:13

vánnyadt-e lelkem-e lelkem doktorom ? honnan az info-e. borz éppen nem vagyok, inkább gödény. mán, ha érted...

Tamaravera 2008.01.03. 13:10:16

Nem akarom a kedves cikkírót kiábrándítani, de nem fog bejönni az emiles lemondás. Kivétel, ha rendelkezel elektronikus aláírással.
Enélkül ugyanis nem tudják figyelembe venni a leveledet, mert szerintük nem hiteles. Marad a telefon (bár ezt nem tudom mitől hiteleseb), az aláírt fax, vagy a sorbanállás a ügyfélszolgálaton.
Legalábbis mi néhány hónapja ezt tapasztaltuk.

Ja, és még egy jó tanács!
A hűség lejárta után, a költözés hevében nehogy elfelejtsd lemondani a cuccot, mert küldik tovább a csekkeket, mintha mi sem történt volna, és nem érdekli őket, hogy egy byte forgalom sem volt. Meg már nem is tied a lakás.

Josi01 2008.01.03. 13:10:29

A családi csomag olcsósítását én remekül megoldottam.
Bementem az üf-re röpke 40 perc után odaértem egy ügyintézőhöz. Érdeklődtem milyen akciós csomagot tudnának ajánlani a jelenlegi 5040,-Ft-os családi csomagom helyett.
Ha nem rendelek mellé semmit akkor nem tudnak adni, volt a válasz.
Jó, akkor szeretnék alap csomagra módosítani- volt a bűvös mondat.
Mindjárt felajánlották 1 év hűséggel az akciós csomagot 3900 Ft-ért.

vernarancs 2008.01.03. 13:10:50

Nem jon be a klasszikus megoldas. Ha felmondod az UPC-t akkor honapokig nem kotnek veled ujra szerzodest. Mocsok tarsasag. Az meg a masik mocsoksag, hogy minden kedvezmeny cak az uj elofizetoknek jar. Akit mar sikerult atb@szni az mar le van szarva. Szerencsere ne mar jo regen megszabadultam ezektol a tolvajoktol.

palindrom 2008.01.03. 13:25:39

Én december közepén mondtam fel telefonon a netelőfizetésemet a UPC-nél. Kb. 6-8 perc alatt sikerült. Ugyan még a végelszámolást nem küldték, de reménykedek... :)

Tamaravera 2008.01.03. 13:10:16
Sztem azért fogadják el a telefonos felmondást, mert 3 azonosító adatodat megkérdezik, amit ugye elvileg más nem tudhat.

rexter 2008.01.03. 13:43:06

hű hát én ezt nem bírtam vgigolvasni, de azt hiszem az upc ősi román cég!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.01.03. 13:49:00

Szójjá a Szőkének, hogy jóárasíccsa a lemondást is.
Vagy telefonos lemondás helyett használd a diktafondobót!

rockstopper 2008.01.03. 14:15:14

UPC ügyfélszolgálat egy éve még nagyon gáz volt.

Most viszont sikerült egy visszakapcsolást elintéztetni velük 2 órán belül.
Már látszik a fény az alagút végén.

elwood 2008.01.03. 14:22:42

Le lehet alkudni náluk, csak a lemondással kell indítani. (Persze a post pont arról szól hogy nehéz lemondani.)

Én HBO-t akartam lemondani mert havi 5200 (családi?)+3000 (HBO) körül volt az előfizetés. Mivel alig néztem már az HBO-t, (vagy megöregedtem, vagy egyre több szart nyomnak, vagy mindkettő ..)

Bementem személyesen. negyven ember körüli tömeg, tíz perc alatt egy sem jött ki. Ezek nem sikeresek ... otthagytam.

Inkább telefon, én is végigsakkoztam a menürendszert, de nekem csak módosítanom kellett, így húsz perc körül i telefonmasszírozás után bejött egy ügynök.

Mondom lemondanám az HBO-t, "De hát mégis miért ?" elmagyaráztam nem tetszik . (mi köze hozzá ?) Azt mondja látja elég sokat fizetek ! (Itt már gyanús volt, hogy lehet kevesebbet is ?!) És felajánlotta hogy 1 év hűségnyilatkozattal ~ 3500+1200 a kettő együtt. Ennyit nekem is megér, meg is lett.

Utálom az alkudozást, ezért soha nem vásárolnék bazárban. Itt viszont csak ők vannak.

vernarancs 2008.01.03. 14:38:17

elwood 2008.01.03. 14:22:42

5200 helyett 4700. Azert az nem egy nagy sporolas. Ok meg rohognek a markukban mert meg egy evet bevallaltal es meg igy is kaszalnak. Van olyan szolgaltato, ahol a csaladi csomag 1200 ft. Azon mar erdemes gondolkodni...

lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2008.01.03. 14:54:43

En emailben november elejen lemondtam a chello net elofizetest, meg a Tv-t a minimum csomagra válttattam, szinten koltozes miatt.
jött is a válasz levél hogy kérését regisztráltuk iktattuk intézkedünk stb, erre most decemberbe megint kiküldték a számlát, amin a TV már jól szerepel, de a net meg ugyanugy maradt a régi ( nincs hűség már rá szal ez nem lehetett gond :P )

Natura 2008.01.03. 15:35:45

gr, a t-com is ezt csinálja, nyugi.
Ha elég sokat ordítasz velük, szorgalmasan faxolgatsz befizetési bizonylatot meg hogy te igenis lemondtad, ők meg igenis aláírták hogy tudomásul van véve, akkor abbahagyják. Úgy 3-4 hónap után.

szellem 2008.01.03. 15:36:04

vernarancs 2008.01.03. 14:38:17

Kicsit figyelmesebben kéne olvasni: "havi 5200 (családi?)+3000 (HBO)" Az összesen 8200. Ehhez képest a 4700 már komoly spórolásnak tűnik...

0rdas 2008.01.03. 16:11:49

2006. novemberéig volt egy datanet betárcsázós netem. Ezt update-ltem egy datanetes ADSL-re. E-mailon betárcsázós lemond, ADSl aktivál, e-mail cím tovább visz. ADSL díját levonják számlámró, de a mindig is csekken fizetett betárcsázósra nem küldenek több csekket. Ellenben a hozzáférés több, mint egy éve működik. Ha nincs ADSL akkor sem esek kétségbe...

imrus100 2008.01.03. 16:15:40

Én is megkérdeztem, hogy miért nem lehet hűséget vállalnom és 4800Ft helyett 2700Ft-ért megkapni ugyanazt az alapcsomagot. Hát ezért:

2007. november 17.


Tisztelt !

Köszönettel vettük a UPC Magyarország Kft.-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
Sajnálattal értesültünk leveléből, hogy Ön úgy látja, meglévő ügyfeleink hátrányt szenvednek új előfizetőinkkel szemben. Társaságunk érdekében áll, hogy hosszú távú kapcsolatban álljon meglévő ügyfeleivel.

Természetesen a szolgáltató jogosult a hozzáférési díjakban - előre meghirdetett akciókban - az azonos helyzetben lévők azonos elbírálása elvének figyelembevételével kedvezmények nyújtására. Tudatában vagyunk annak, hogy ügyfeleinknek a legnagyobb költséget a szolgáltatás megrendelése okozza, ennek figyelembe vételével alakítjuk akciónkat is, megkönnyítve a csatlakozási lehetőséget. Nyilvántartásunk alapján megrendeléskor Ön is részesült ilyen jellegű kedvezményben. Itt szeretnénk megemlíteni az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) ide vonatkozó pontját, amely szerint, ha az Előfizetőnek lejárt a Hűségnyilatkozata és nem jelzi a Szolgáltató felé annak meghosszabbítási szándékát, úgy az ÁSZF 7.2 pontja értelmében az előfizetői jogviszony az alapul fekvő határozatlan idejű Előfizetői Szerződés rendelkezései szerint folytatódik tovább.

Továbbá több éve nagy sikerrel beindítottuk a prémium kártya programunkat, melynek igénybevételével - számos partnereink közreműködésével - épp hűséges előfizetőinket jutalmazzuk.

Amennyiben bármilyen kérdése van, várjuk e-mailen történő megkeresését az ugyfelszolgalat@upc.hu címen, vagy kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, a TeleUPC-hez a 1221-es, helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol munkatársaink hétfőtől péntekig 7 és 21 óra között készséggel állnak a rendelkezésére.


Tisztelettel:


Sváb Angéla
UPC Magyarország Kft.
Contact Center Igazgató

Igen, új előfizetőként én is részesültem valami bekötési kedvezményben, de azt nem hiszem, hogy ez 50.400 forint lett volna (24 hónapra az 4800 és 2700Ft különbsége). Ja, és nem kaptam prémium kártyát sem, de már nem is fogok, mert hamarosan búcsút intek a szolgáltatónak.

GinoMan 2008.01.03. 16:16:29

Már kétszer nekiszaladtam telefonon, hogy szeretném csökkenteni a havidíjamat (kb. tv 5500, internet 8900, teló 1200) ami még 2008 végéig érvényes.
Hát egyszer se ajánlottak jobbat, talán ha lemondással fenyegetőzők akkor segítenek? Este kipróbálom!

elwood 2008.01.03. 16:23:20

"Kicsit figyelmesebben kéne olvasni: "havi 5200 (családi?)+3000 (HBO)" Az összesen 8200. Ehhez képest a 4700 már komoly spórolásnak tűnik..."

Igen. A figyelmes olvasónak van igaza.
Kb. 8200 helyett lett kb. 5000 a kettő együtt vagyis kb. 3000 spórolás havonta !

(Csak a számláim otthon vannak, fejből meg nem vágom annyira. A >3kFt spórolás biztos. Meg nem is a pontos számok az érdekesek hanem, hogy a sok évig, pontosan, sokat fizető ügyfél a jól nyírható birka.

Milyen jó érzés rájönni hogy ez én vagyok :-) Hagynám ott őket egyből ha lenne más ... persze akkor verseny is lenne, árverseny ... és esetleg olcsóbb is lenne ... hová vezetne ez ...)

gumby 2008.01.03. 17:02:49

ennyi sült és sületlen faszságot mint ebben a postban...
javaslom az ászf és a saját szerződések olvasgatását a találgatások és a többi naiv ügyfél félreinformálása helyett, lehet hogy kicsit megerőltetőbb de sokkal eredményesebb és még hülyét se csinálunk magunkból.
igen vazze LEMONDÁSOS voltam, nem ilyen sikeres mint ti

GyakB 2008.01.03. 17:10:27

Nem vagytok sikeres emberek. Ha kevesebbet akartok fizetni ugyanazért a csomagért, akkor a hűség lejártakor (vagy akár később is) fel kell hívni a tisztelt UPC-t és kérni még egy év hűséget. Ebben az esetben kedves hangon közlik veled, hogy akkor a mostani kedvezményes listaáron kapod ezentúl a szolgáltatást. Ez nekünk már kétszer így volt, nem is volt vele semmi gond. Ajánlom.

mosolyszünet 2008.01.03. 17:17:46

Nekem főleg a hasonló megnyilvánulások tetszenek:
- picsahosztessz
- droid ügyintéző
- nem veszik fel a telefont
- írástudatlan kurva

Talán kicsit gondolkodni kelle mielőtt ismeretlen embereket sérteget a kedves kommentelő, akik egyébként azért dolgoznak, hogy a _lehetőségekhez mérten_ segítsék az ügyfelet.

Ja és talán az is jó lenne, ha a személyes levél küldőjének nevét eltávolítanád a levélből mielőtt nyilvánosságra hozod.

Amúgy UPC-n nem az ügyfélszolgálatos a béna, hanem a rendszer szar. Szerintem.

Darth Revan 2008.01.03. 18:15:13

Nem akarom vedeni a UPC-t, de amikor elkoltoztem (budapestrol egy masik varosba) az egyik nap megszuntettuk a netet es a kabeltv-t, a masik nap pedig bekotottek a netet az uj helyen. Plusz uj huseggel vagy 3000 ft-tal lett olcsobb a net.

Par eve pedig meg egy havi szamlat jovairtak, miutan 3 honapon keresztul probaltam par szaz forintot kicsikarni beloluk. (rengeteg telefon, fax, e-mail, es postai level utan ertem el eme hallatlan sikert :)

gyilkos galóca 2008.01.03. 18:16:29

Mi az chello extreme-ért fizetünk 4800 Ft-ot.Előtte persze 8k volt és mondtuk telón,hogy nem okés.Egyből olcsóbb lett.:DD

Behajtó 2008.01.03. 18:17:22

Csak azt tudom mondani amit már valaki az imént említett. Nehogy emailben bonts szerződést, mert nem fogod tudni hitelesen bizonyítani és ha akarják még évekig majd számláznak neked, mondván élő (fel nem mondott) szerződésed van. A telefont sem javasolnám. Nagyon-nagyon sok ilyen ügyünk volt már, és jogilag a szolgáltatónak van igaza. Meg az ÁSZF is rendelkezni szokott az írásos felmondásról ami náluk egyet jelent a levéllel. Szóval ne sajnáld azt a 400 Ft-ot és tértivevényes levélben küldd a felmondást, azt tudod utána bizonyítani.

gumby 2008.01.03. 19:13:25

imrus100 nak is a szájába rágják, hogy csak egy "jelzés" és ott az olcsóbb csomag, ő csak mondja mondja mondja amig el nme kezd habzani na szája és...

eMM2 2008.01.03. 23:34:57

Olyan gyökér cég mint az idióta szőkekapitányos reklámjaik ami ordítva folyik még a csapból is.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.04. 00:45:54

az upc egy köcsög cég, évek óta szóba sem állok velük

VilMarci 2008.01.04. 09:16:27

Én egy kollegámtól "örököltem" UPC netet. Neki nem kellett, de nem akart büntit fizetni, nekem épp kellett, de nem akartam egyelőre örök hűséget esküdni senkinek. Ingyen átköltöztették hozzám, a az ő nevén futott tovább, majd mikor lejárt a hűség, egy meghatalmazás segítségével minden gond nélkül lemondtam. Telefonon minden gond nélkül sikerült lemondani, a kikötésre 3 napot kellett várnom. Nem jött azóta számla sem. Szerencsém volt?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.04. 09:28:58

nah

szóval hibabejelentő menüpont azért nincs alapból, mert a nagy T "hibátlan".

Egy olyan társaság, ahol az alkalmazottaknak face2face megmondják, hogy a súlypont a marketing, és mindenkinek az ő kezük alá kell dolgozni, ott ne is várjon az ember mást.

Kérdezték is a szerveresek anno, hogy akkor most ha rézfaszú baglyok hullását találják ki az égből akkor azt is emuláltatni kell a T szervereken?

A válasz egy szó volt : igen.

...és a négyes metróra 2008.01.04. 10:15:56

Azért nincs hibabejelentő menüpont, mert hibából is többféle van és nem mindegy, hogy hova kapcsolnak. Az is nagyszerű dolog, mikor az internet csoporthoz kerül valaki kábelTV hibával. Ugyanúgy várni kell és ugyanúgy feltartja a várakozókat.

egyéb kérdés?

bazemindennevfoglaltmar · http://guci.hu 2008.01.04. 12:27:14

Pannonnál próbáltam édesapám halott felesége helyett lemondani a telefon előfizetést. Padlót fogtak tőle...

Kb. írásban kellene kérnem, hogy küldjék el a megfelelő nyomtatványt (nincs fent a weboldalon!), ehhez csatoljak még 82 félét, postán küldjem vissza. De ne én, hanem apám, mert nekem még +5 irat kell. De ez sem biztos.

szatyorka 2008.01.04. 14:28:33

Bejött a lemondásos szöveg, érdekes tudtak ajánlani! :)

imrus100 2008.01.04. 21:00:56

> gumby 2008.01.03. 19:13:25
>imrus100 nak is a szájába rágják, hogy
>csak egy "jelzés" és ott az olcsóbb
>csomag, ő csak mondja mondja mondja >amig el nme kezd habzani na szája és...


Szerinted nem hívtam fel az ügyfélszolgálatot és nem "jeleztem"? Ennyire azért nem vagyok madár! Sőt a neten is próbáltam igénybe venni a kedvezmény, mindkét helyen egyértelmű NEM volt a válasz. Nem fogok pitizni, elvégre én fizetek, nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.01.04. 22:22:29

hat itt amerikaba secpec bekotik
nem is draga
de most hogy koltoztem, a fiam hzta letre a kapcsolatot, mer a faszinak fogalma nem volt miert nem el
de ettol meg kabeles
vagyis ettol

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.01.04. 22:42:14

ja lemondani ecceru
felhivom oket
de ha lusta vagyok telefonalni
ki lesz kotve 3 napon belul ha nem fizetek

imrus100 2008.01.05. 10:27:16

Azért Amerikában is trükköznek. Vettem egy gépet ott, adtak hozzá 1 év msn internet előfizetést (Microsoft). Az utolsó nap le akartam mondani, de délután végig foglalt volt. Este 10 után sikerült elérni őket, illetve csak az üzenetrögzítőt, mert csak este 10-ig lehet lemondani... Az új szerződés megkötése menüpont az bezzeg élt éjjel-nappal. Másnap hívtam őket, hogy ez így nem OK, azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy nem tud tenni semmit. Kértem a főnökét, neki volt hatásköre, hogy sztornózza a dolgot. A végén mégis levontak egy 20-ast, az msn is meg a bank is nekem adott igazat, de mégse került vissza a számlámra a pénz. Úgy veszem, hogy jótékony célra adakozta Bill bátyó meg Melinda néni.

Deviáns 2008.01.07. 15:00:22

Szerintem a legtöbb szolgáltató a lusta ügyfelek sápolásából él, magyarul, ha 5 éve kötöttél valamit 10000ért, ami ma már csak 3900, és ez neked nem tűnik fel, az a te bajod. Nálam a rózsaszín mobilnál volt ez, amikor megjelent a kaméleon csomag. Szerencsére addigra készítettem egy statisztikát a szokásaimról, úgyhogy hamar kijött, hogy a legolcsóbb a Kaméleon + csúcsidőn kívül + zöldzóna, mellé egy KAP SMS20 csomag (20 SMS kb 250-ért), és ezzel 2000 pénzt spórolok. Mellé persze volt egy NET50 csomagom (50Mbyte 2000 pénz, GPRS) e-mail olvasásra, +kevés netezésre otthon. Egyszer csak lecsökkent 100FT-al a NET50 díja. Most decemberben néztem, hogy a NET50 nem köthető már, de van helyette NET80 2000 pénzért, amire gyorsan át is állíttattam, ugyanis az 50MByteot néha túllépem, és akkor MByte-onként 100 pénz. Ez annyit tesz, hogy a túl magas netes számlát eddig is megspórolhattam volna, ha odafigyelek (100 pénz vs 3000 pénz). Csakhát ki nézegeti állandóan a díjcsomagokat...

akárki87 2008.12.06. 10:02:42

Ha moderálod amit írok ha nem, azt kell mondanom hogy az UPC egy sz...t cég.Elég régen szeretném velük megszüntetni a kapcsolatot,de nehéz, mert valami folytán, azt hiszem saját találmányuk, ha valaki lakcímet változtat, újra indítják a bejelentéstől kezdve a hűség időt. Úgy döntöttem hogy függetlenül attól hogy e hó 5.-én lejárt a hűségnyilatkozatom. levélben fel is mondtam a szerződést,minden lehetséges fórumon támadni fogom a tisztelt céget, mert ilyen sz...t bagázs nincs másik a világon. Amilyan az ügyfélszolgálat olyan a cég. FUJ upc

napika 2009.06.23. 13:04:08

Nagyon egyet értek veled, abban, amit írtál. Sajnos én is nagyon megszívtam velük, elég régóta UPC vagyok, idestova 9 éve. Gondoltam itt az idő váltani. Ahol most lakom, szinte egyed uralkodó, ez a szolgáltató. De tavaly nyáron megtörtént a csoda, árkokat kezdtek ásni, a lakótelepen. Én kis kíváncsi ember lévén, megkérdeztem, mi végett történik, mind ez.
A Digi Tv kábeleit fektették le, és idén 1 hónapja már a lépcsőházba is felkerült. Király!! Gondoltam én, na itt az ideje, lemondani a UPC-it.
Áprl. 21 én, járt le a hűségnyilatkozatom szerintem, mint utóbb ez kiderült, ez nem így van!!
Felhívtam a 1221-et, a sok gombnyomás után, végre 4 gomb megnyomásával, a szerződés lemondását kérhetem. Ezt persze megint csak én gondoltam így!!!
Kicseng várakozok, a diszpécser hölgy bemondja, hogy több mint 5 percet kel várni, már letelt, öt perc, de a hölgy még mindig azt csacsogta, hogy még több mint 5 perc a várakozás. Türelmes ember lévén, még egy darabig vártam, de aztán, kezdtem, türelmetlen, lenni. A mikor már a sokadik, öt perc után is azt hallom, hogy még mindig öt perc, kezdtem, ideges lenni. Akkor már legalább húsz percet tartottam a vonalat. Csodák csodája, már a kis hölgy 4 percet mondott, elegem lett. Gondoltam, most akkor, másképpen közelítek, ismét felhívtam a 1221, megint gomb nyomogatás, csak most nem a lemondást választottam, hanem, a hibabejelentést. Itt egy kedves, férfi hang megkérdezte mi a baj, jaj én előadtam, a tévesen, mellényomtam a gombot verziómat, és ő egyből, készségesen, mondta, hogy ő majd, odakapcsol engem. Na gondolta, amikor ismét meghallottam, a diszpécser hölgy hangját, megint csöbörből, vödörbe kerültem, várakozhatok megint, vagy 20 percet.
De nem ez történt, kb. 2 percet vártam, és kapcsoltak. Na innen már csak egy lépés, gondoltam én a lemondás, de ezt megint csak én gondoltam így. Amikor elmondtam, hogy Áprl.21 én lejár a hűségnyilatkozatom, a kis hölgy, egyből mondta, hogy az majd csak, Jun. 30 jár le, mert amikor kötöttem, akkor valamilyen, bónuszról hablatyolt nekem, hogy az majd csak akkor jár le. Na akkor már elég mérges lettem, mert hiszen, nekem nem volt olyan szerződésem, amelyiken ez állt volna. Szó, szót követet, és a kis hölgy végül azt mondta hogy majd, telefonáljak be még egyszer,ahoz, hogy a szerződést megtudjam szüntetni, és majd néz nekem, valamilyen olcsóbb tarifa csomagot. Na akkor már, elegem lett teljesen, és lenyomtam a telefont. Nagyon, cifra szöveget is írhatnék, de azt inkább nem írnám le,amit gondolok, a UPC-ről.
De annyit azért leírok, hogy nagyon utálom őket!!!
Amikor előfizető vagy, addig kedvesek, veled, amikor viszont megakarom szüntetni a szolgáltatást, mindent kitalálnak, csak hogy tovább fizesd a nem kevés, havi számlát. Ennyit szerettem volna leírni. Úgy ahogy van, utálom, a UPC!!!!!!!!!
FÚJ!!
süti beállítások módosítása