Tékozló Homár

Mégsem volt kéretlen az ingatlanhirdetés

2008.01.21. 12:13 | jackyll | komment
Egy hete közöltük Attila levelét, aki megrökönyödve vette észre, hogy az Ingatlandepo kiszámlázott neki egy hirdetést, amit nem is adott fel. Mára kiderítette, hogy mégis ő adta fel, vagyis valaki a rokonságából, úgyhogy speciális körülményre tekintettel töröltük az eredeti bejelentőlevelét.
Január 15-én küldtem egy írást amit ön meg is jelentetett a homar.blog.hu-n. A helyzet az, hogy a hirdetést valóban mi adtuk fel, vagyis a rokonságból valaki. Tehát nem idegen rakta fel a hirdetést. A téves információkért elnézést kérek. Sajnos ehhez 4 nap kellett mire er kiderüljön. A hirdetés feladása 2007 nyár közepén történt és a napokban kaptunk csak számlát erről (ezért is voltunk annyira meglepve). Kérem szíveskedjenek törölni a bejegyzést. Ha erre nincs mód akkor szíveskedjenek ezt az elnézéskérő levelemet megjelentetni. Mégegyszer elnézést kérek a Homártól valamint az Ingatlandepo.com-tól is.

Az alábbi levelet a Homárnak ugyanerről az e-mail címről küldtem.

Küldve: 1/15/2008, K 11:01 de.
Címzett: 'homar@mail.index.hu'
Tárgy: Ingatlandepo.com - az ingyenes hirdetési lehetőség
Lakásunkat szeretnénk értékesíteni és ezért gondoltuk az internet segítségét is igénybe vesszük. Hirdettünk néhány fizetős és nem fizetős helyen is. Ahol kellett időben befizettük a hirdetés árát. Nagyjából mindegyik oldal korrektnek tűnt. Valahogy az ingatlandepo.com-ra is felkerült a hirdetésünk. Ezt máig nem tudom, hogy hogyan. A hirdetés cím és név helyes, tehát az enyém van megadva, a telefonszám viszont már nem. Ráadásul az e-mail cím is teljesen ismeretlen számomra annak ellenére, hogy tartalmazza a vezetéknevemet. A hirdetés körülbelül júniusban lett feladva amit ugye nem mi tettünk. Mint utólag elolvastam 30 napig ingyenes utána pedig fizetni kell érte. Most januárban kaptunk erről egy majdnem 17000Ft-os számlát. Pedig fogalmunk sem volt, hogy ott is fent van a hirdetésünk. Azt pedig egyáltalán nem értem miért kellett egy számlával 4 hónapot várniuk. Persze mostmár azzal fenyegetőznek, hogy behajtócégnek adják árt az ügyet. Négy hónapig bezzeg üldögéltek rajta...
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2008.01.21. 12:14:36

rokont számonkérni baseballütővel.
omárt megkövetni jó.

NoOne 2008.01.21. 12:15:09

hümm-hümm. most akkor én írom ezt, vagy talán mégsem?

Secnir 2008.01.21. 12:15:52

ingatlandepót számonkérni ősi naiv szopás.
izé, szokás.

szkaccsotjeggel 2008.01.21. 12:17:46

miazhogy a rokonod a tudtod nélkül ad fel hirdetést a Te házadrol?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.21. 12:19:41

Naív ügyfél elnézést kíván...ilyen is ritka, mint baccpapucsban bejglit tata kolbászával evő, ajtóletépő ősi román zsiráf.
vagy mi...

Pepin bácsi 2008.01.21. 12:20:55

A rokonod csak a házat akarta eladni vagy téged is, a házzal együtt ?

NemediAndras 2008.01.21. 12:22:00

Attól még szemét cég. Mi is adtunk fel náluk hirdetést és fél évre rá küldenek számlát. Közben meg 16-os betűtípussal van mindenhol az oldalonj hogy INGYENES INGYENES. Kár hogy azt a topicot törölték, volt néhány szintén megkárosodott ember kommentje...

zabhegyezo 2008.01.21. 12:26:27

Egyetértek az előttem szólóval, akkoriban még sehol nem volt feltüntetve ami ma már a nyitóoldalon virít, hogy csak 30 nap ingyenes. Nem baj, ha más nem arra jó volt az akciónk, hogy a jövőben nem fognak annyi embert becsapni, csőbe húzni.
Gerinctelen banda.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.01.21. 12:26:58

Nem te vagy véletlenül a parkinzonos nagypapi???

schokobanane (törölt) 2008.01.21. 12:27:48

Lehet, hogy ők kérték meg a rokont, hogy hirdessen ő is, aszt elfeledkeztek róla...
Házadat eladásra kínáló rokon kedves rokon-e?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.21. 12:35:06

Tökjó. Én is meghírdettem már az index.hu-t egy google kampányban. A keretösszeg 250 000 euro.

Mondjuk a ki a fene gondol rá, hogy valaki más hirdet nekem? Hacsak nem magunk kértük rá.

ingatlandepo 2008.01.21. 12:47:02

Időközben a feljelentés elment, igaz "személyes adatokkal visszaélés" definicióval, de ezt tudom módosítani, rágalmazás, hitelrontás meg miegymás... a lajos majd tudja.
Nem vagyok geci, de ha nem kerül elém egy nyilvános bocsánatkérés, holnap megteszem.

előbb gondolkodj!
utánna cselekedj!

szkaccsotjeggel 2008.01.21. 12:56:53

Nagy kertes ház, utcára néző attilával eladó.

zabhegyezo 2008.01.21. 12:59:44

És még ti fenyegetőztök? Eszem megáll... Lécci mondd már meg, hány peres ügyetek van jelenleg nemfizetés címén?

ingatlandepo 2008.01.21. 13:23:57

itt lezártam veled a vitát

Rák Attantam 2008.01.21. 13:33:06

Nem tudom, de ha én egy teljesített megbízásról csak 4 hónap múlva adok számlát, akkor az Apeh a hátam mögé kerül és kéjesen kezdi mustrálgatni a valagamat...

Az ingatlanbetyároknál ez hogy van?

Remélem azért az "apróbetűs-jólátbaxom" módszer miatt mi is láthatjuk az Attilának ment "nyilvános bocsánatkérést" az ingatlanosok részéről. Bár azon sem lepődnék meg, ha nem lett volna egyáltalán apró betű.

franjof 2008.01.21. 13:34:16

es ha elfelejti fel ev alatt a szerencsetlen? igenis tessek havonta szamlazni, vagy elsunnyogni a busba gecik szakma szegyene
a sok jo komment meg le a vecen
fazekba a homarral

zabhegyezo 2008.01.21. 13:36:33

Velem eddig nem vitáztál, de hagyjuk, majd a fogyasztóvédelemnél segítenek remélem, ha meg nem lehet belekötni a dolgaitokba akkor pedig jobb híján fizetek mint a katonatiszt.
És igen, tisztában vagyok vele hogy figyelmetlen voltam, nem olvastam el kellő odafigyeléssel a reg szabályzatot és a ÁSZF-et, de hogy ti meg a korrektség legcsekélyebb jelét nem mutattátok az eljárás során az is biztos.
És tényleg zárjuk rövidre, mert ez nem az a fórum, ahol ennek az ügynek a végére kell járni, de garantálom neked, hogy más fórumokon ezt megteszem.

schokobanane (törölt) 2008.01.21. 13:39:00

"Mégegyszer elnézést kérek... az Ingatlandepo.com-tól is."

Itt a nyilvános bocsánatkérés. Tudsz olvasni?

NemediAndras 2008.01.21. 13:41:13

de tud ám


ingatlandepo hide details 12:55 (45 minutes ago)
reply-to ingatlandepo
to NemediAndras
date 21 Jan 2008 12:55
subject Re: Mégsem volt kéretlen az ingatlanhirdetés

előbb gondolkodj!
utánna cselekedj!

Ez neked is szólt!

Az olvasást már általános iskolában tanítják, igaz az értelmezéshez emberanyag is kell.


benkő

janikahhh (törölt) 2008.01.21. 13:44:02

Büntetésből kapsz Tata Kolbászából, mert hamarabb ütöttél, mint kérdeztél. :)

namo 2008.01.21. 14:47:10

Mekkora beégés!

Ezt jól megszíttátok!

Szerintem a fasznak a rosszabbik végén vagytok!

Persze helyezkedni tudni kell.

Ti is! 2008.01.21. 15:06:59

Aki csupán fikázni tud a témában annál egyértelmű, hogy nem "szívott"!
Kívülállóként jogosnak vélem "zabhegyező", "NemediAndas", "Rák Attantam", "franjof" stb. civódását, mérgelődését!
Nem látható, hogy nem csupán egyetlen egy hirdető úgymond feledékenységéről van itt szó!!!????
Érdekes módon, más hirdetőknél nem olvasok hasonló "tévedésről"! De, hogy miért nem, az lehet kérdéses?????

spirogira 2008.01.21. 15:13:40

Nem látható, hogy nem csupán egyetlen egy hirdető úgymond feledékenységéről van itt szó!!!????

Szerintetek ennyien vagyunk, akik nem tudnak olvasni, és értelmezni a leírtakat?
Itt keményen szivatnak bennünket.

ingatlandepo 2008.01.21. 15:17:50


Kivülállóként?


Magam 2008.01.21. 15:06:59

Nekem "ilyet" nem küldtek!
Azt sem értem, hogy miért kell félévet várniuk, hogy csekket küldjenek? Azaz értem! Így közel 20 ezret kaszírozhatnak! Remélem az APEH-nek különös fegyelme lesz a működésükre hamár ennyi panasz van az ügyeskedésükre! Gondolom "másban" is rátermettek!:)

Gera 2008.01.21. 15:38:35

Erről az jutott eszembe, mikor a szomszéd meghirdette nagymamám házát, merthogy ő már úgyis öreg és jobb lenne neki, ha elköltözne hozzánk. Szegény 80 körüli nagymamám eléggé kiakadt, mikor jöttek az érdeklődők. Azóta se értem, hogy gondolta ezt a szomszéd. Mindenesetre a szüleim elküldték a kurva anyjába :)

Ti is! 2008.01.21. 15:54:48

Gera!
Amiről Te írsz, az egy másik kategória! Azt le kell rendezni a kedves szomszéddal és meg kell kérni, hogy ne dolgozzon helyettetek fölöslegesen! Gondolom pénz nem kért érte?

Gera 2008.01.21. 16:02:41

Tudom, hogy más kategória, csak eszembe jutott. Pénzt nem kért, állítása szerint csak segíteni akart. Nem normális, bakker.

Iulius C. · http://impero.hu 2008.01.21. 17:04:16

Elnézést kérni saját hülyeségünk miatt - jó dolog.

Az elnézés kérést nem elfogadni saját hülyeségünk miatt - nem jó dolog.

ezüstös 2008.01.21. 17:58:05

Na mire kijozanodtam, aszombatiból itt igencsak megváltozott a helyzet.

Nekem eddig viszont az volt a benyomásom, hogy itt egy-két reklamáló van, csak más-más-felhasználói névvel sokszorozzák magukat.
Most már elárulom ismerem őket, én szoltam nekik, hogy megy a lejáratás a homáron.
Azt, hogy Attila hazudott már a második napon tudtam, hiszen Attila állításával ellentétben használta az E-mail fiókját, mielőtt ide levelet írtvolna.
Ezt onnan tudom, hogy kikérte a jelszavát mert állítólag elfelejtette.
Ha nem volt ismerős az E-mail fiók, akkor hogy nyitotta meg azt a levelet, ahova a jelszó érkezett.
Mutatták le van naplózva.

Ebböl kiderül, hogy most is hazudik.
Rokon mi?

Én meg hülye vagyok, meg a többiek is?
Csak te vagy okos Attila.

Vekassy 2008.01.21. 18:09:51

Kedves Ingatlandepo.com szerkesztők!

Az lenne a kérésem, hogy írják le egy hozzászólásban tisztán és átláthatóan, hogy végülis hogyan is megy önöknél az ingatlanhirdetés? Én leírom a saját tapasztalatomat és a másokéba nem kívánok belefolyni.
1. ügyfél feladja a hirdetést, mindenhol csilli-villi ingyenes feliratok (elrejtve az online szerződés sokadik oldalán kicsivel: 30 nap után majd fizetned kell, amit ráadásul külön linkel lehet megnyitni)
2. az ügyfél kap egy emailt amiben csak visszaigazolják neki ugyanazokat az adatokat amit az űrlapba beírt, semmi mást, semmi szerződést és semmit nem írnak a fizetésről !!! az email címedet sem kell visszaigazolnod !!!
3. eltelik 30 nap
4. eltelik még 90 nap
5. felhívnak, hogy adjam meg a házszámot is a pontos hirdetés miatt, így állítólag könnyebb eladni a házat
6. kijön egy ajánlott levél, hogy fizess
7. visszanézek az ingatlandepo.com-ra és azt látom már nagy betűkkel ki van írva, hogy "30 napig ingyenes" ami pár hónapja még nem volt kiírva a főoldalra

Tisztelt Szerkesztők!
Véleményem szerint önöknek kellene bocsánatot kérni néhány ügyfelüktől. Ha pedig úgy gondolják nincs igazam cáfolják meg bármelyik pontot is a fent leírtak közül.

Ez velem történt meg, nem mással és nem következtetéseket levonva írtam.

Mégvalami! Nekem vissza sem kellett igazolnom az e-mail címem valódiságát. Igaz nem nagyon érkezett rá lényeges információ önöktől.

rudi77 2008.01.21. 18:32:21

Én csak megint azt látom, hogy elterelés zajlik.
Itt, igaz, hogy az a bizonyos Attila kezdte a sort, de utána bőven folytatták mások, de nem kamuzással, hanem azzal, hogy "...jött egy ajánlott levél..."

Ingatladepo: jelentem ma átutaltam a "jogszerűen" megkeresett pénzüket, 16400.- magyar királyi forintot.
Még mindig várom hivatalos válaszukat arra, miért csak 6 hónap után küldtek számlát?! És hol a kiküldött számla sorszáma, mit jelent ott az, hogy nulla?
Kézi Rudolf

Rák Attantam 2008.01.21. 19:36:57

Jááháhááháájjj! Na most! Most!
Most hol az Apeh? A hű szolgám, akit szinte születésemtől fogva fizetek. Hmmm?

Írjon ezeknek elnézést kérő levelet LaccPacc push-SMS-ben!

rudi77 2008.01.21. 19:45:54

Most azzal érvelnek, hogy sikerült az Attilát megfogniuk.
CSAK ÉPPEN A TÖBBIEK KÉRDÉSEIRE NEM VÁLASZOLNAK!
Én is remélem, hogy APEH bácsi visszaküldeti majd a pénz egy részét. Mert oké, hogy idióta voltam ,és nem olvastam végig azt a szart, tehát "megrendeltem(!)" a további hirdetéseket, de nehogymá ilyen későn számlázzanak!!!
Legközelebb 2 év múlva küldik a számlát milliókról?

rudi77 2008.01.21. 19:51:12

Most ezüstös is ezen az Attila ügyön pörög, ahelyett, hogy mint ottani, segítene kideríteni a dolgokat..
Te komolyan elhiszed, hogy így bekerülhetsz hozzájuk gyes után? Röhögnöm kell...
És légyszi ne írjál mélt mindenféle hitelrontási perekről. Szerintem az Ingatladepo főnöke majd tudja, nit akar, ne te döntsd már el helyette!
Mit tanulsz most, "ingatlanbecslést"
Nincs több kérdésem, köszi...
Több hozzászólásodra nem reagálok.
Üdv

Rák Attantam 2008.01.21. 19:54:50

rudi, szkenneld már be légy szíves a számlát (persze az adataid nélkül). Szerintem Homár kitenné ha lenne rajta valami "érdekes"...
Tényleg 0 van számlasorszám helyett? Az magas laszti lenne. :)

ingatlandepo 2008.01.21. 19:58:37

Rudi!

Ha már ennyi levelet váltottunk remélem nem veszed zokon, hogy tegezlek!
Valószínűsítem, hogy én vagyok az idősebb.
A válasz már 3 napja elment E-mail-ben, ne mond, hogy nem kaptad meg.
A számla sorszáma sem 0, nem tudom ezzel mi a célod?
Egyébként sajnálom, hogy neked és néhányatoknak nem volt világos a szerződés, de csak ez következhetett be, hogy nem olvastátok el a szerződési feltételeket.
Nézz körül az E-mail fiókodban, 2007. július 26-án hívtuk fel a figyelmedet, ha még nem törölted, - de visszakereshető némely szolgáltatónál - hogy van még 30 nap ingyen hirdetésed, és lépj be olvasd el a szerződési feltételeket.
Másnak is érdemes lesz, ha kotorászik ott, hiszen ezt nem csak te kaptad, hanem az is, aki itt veri az asztalt, meg mindenki aki regisztrálva volt akkor.
Amíg az előző verzió ment, sokan úgy telefonáltak vissza, (Számlareklamáció) hogy nem is ők adták fel a hirdetést, most érdekes módon ez megszűnt. Most 2 eset van bejelentve a Yard-on, az Attiláé, meg van egy akinek tényleg nem volt a lakása, csak – szerinte a volt férje adott fel hirdetést. Abban biztos vagyok igazat mond.
Úgy látszik, a homárnak van nevelő hatása.
Meg kell még szoknotok az interneten köthető szerződéseket.
Lehet, hogy ez a kérdés nem vigasztal, de kérdezném tőled, amikor kétszer (regisztrációkor, és hirdetés aláírásakor is ott volt az orrod előtt az ÁSZF) akkor állítottál valótlant, hogy elolvastad és elfogadtad (2X) vagy most, amikor arról beszélsz, hogy nem olvastad el és nem fogadod el.

De te rudi a 0-ás számla is rágalom.

ingatlandepo 2008.01.21. 20:03:00

Egyébként a számlákat én sem szeretem, de nem idítok lejárató hadműveletet. mert azt amit megvettem, azt ki kell fizetnem.
Apám így tanított.

ingatlandepo 2008.01.21. 20:07:08

Most írtam ide utoljára

rudi77 2008.01.21. 20:15:31

Ez nem válasz, Uram, a kérdésemre.
Köszönöm

rudi77 2008.01.21. 20:20:33

Az én kérdésem még mindig nagyon egyszerű: Miért fél év múlva állították ki a számlát?
Ennyi. A többit már fönt, és az előzőn elismertem, és ki is fizettem, ami jár Önöknek. Mégegyszer hangsúlyozom: én CSAK ezt kérdeztem.

zabhegyezo 2008.01.21. 20:36:30

Az egészhez még csak annyit, hogy a regisztrációs formon az szerepel hogy a szabályzatot elolvastam és elfogadom, amiben szó sincs semmilyen igyenességről, fizetésről vagy bármiről, mindössze az adatkezelési elveket fogalmazza meg, illetve nagyon okosan el van rejtve benne még az a mondat is, hogy az abból nyíló ÁSZF-et is elolvastad. Ez is a jellemesség magasiskolája nemdebár?

Ezen kívül kb én is pont ugyanúgy jártam mint Vekassy, és akármennyire is bizonygatja, én sem kaptam semmilyen levelet arról, hogy a szerződés újrakötetett immár fizetős mivoltában.

Maradok tisztelettel

tomasso 2008.01.21. 20:55:47

nem-e lehet, hogy ez itten-e csak-e ingatlandepo.hu SPAM??????

rudi77 2008.01.21. 21:07:57

tomasso: már lassan én is úgy érzem!

eppur si muove 2008.01.21. 21:52:10

Mi pénteken kaptuk meg a számlát... nem kicsit lepődtünk meg... A számla sorszáma nem nulla, viszint van benne egy olyan, hogy megrendelések száma. Na az NULLA! Akkor most mi van?

szbszig 2008.01.22. 00:44:53

Negyvenhetedik.

Erre én se tudok mást mondani...

hotelajanlo 2008.01.22. 06:11:30

Nem tudom, a levélben ez áll:

Ingatlandepo.com

Na most megnéztem ezt az oldalt:
Nem lehet csatlakozni a MySQL kiszolgalohoz!

Lehet, hogy most heggesztik az ÁSZF -et, meg a bannert? :)

namo 2008.01.22. 06:52:24

Nekem elérhető az oldal, lehet hogy a hiba "az készülékében van?

spirogira 2008.01.22. 09:54:03

Nekem most nem elérhető az oldal.

Ti is! 2008.01.23. 07:49:38

Nekem igen, de ugyan minek!?

erno24 2008.01.24. 17:32:07

üdv
nekem is megjött a számla.a többi ugyanaz.kérdésem:kell fizetni?ez lenyulás
ernő

hirdettem 2008.01.28. 08:46:33

Jó, hogy van ez a "blog"! A napokban 17 helyen adtam fel lakás-hirdetést (ingyenest), de ezen-azon :) az "egyen" nem!! Nem adom meg nekik azt a lehetőséget, hogy egy, fél-egy év után esetleg, a feledékenységemet kihasználva küldjenek egy általatok elnevezett "utólagos csekket"! Köszi Nektek!!!!

rudi77 2008.01.28. 19:10:47

Remélem, még sokan elolvassák ezt a blogot....

medvekoma 2008.01.28. 21:45:48

Remek! én is megszívtam. 4 hónapot számláztak ki.
TÖRTÉNETEM.:
Mivel panellakásunkat el akartuk adni, meghirdettem számos ingyen hirdető oldalon. Ezek egyike volt az ingatlandepo.com. Már a fő oldalon ott a csalogató 30 nap ingyen. Fel is adtam a hirdetésem. A regisztráció dátuma 2007 aug. Persze a lapokat ahol hirdettem feljegyeztem, meg a belépési adatokat is, hogy később tudjak törölni, módosítani. Sajnos valamiért ezt ennél az oldalnál nem tettem meg.Itt hibáztam másodszor. November végén sikeresen eladtam a lakást. Most, január végén kaptam tőlük egy csekket 12960ft-ról. Persze meglepődtem, mivel természetesen nem volt szándékom itt ezen az oldalon pénzért hirdetni, semmivel sem nyújtottak többet nekem, mint a többi ingyenes oldal. Utánanéztem a dolognak és igen a regisztrációs szabályzatban (amit ki kellett pipálnom, hogy elfogadom a feltételeket) van egy link (tehát nem is oda van írva, ami alatt pipálni kell!): A hirdetés feladásra vonatkozó általános szerződési feltételek. Olvassa el! Címmel, aminek a végén azt írják, hogy csak az első 30 nap ingyenes, a további az már fizetős minden megkezdett 30 nap egésznek számít, és ez mindaddig ketyeg, amíg le nem mondják a hirdetést. Természetesen semmiféle levelet nem küldtek sem arról, hogy fizetőssé vált a hirdetés sem az aktuális összegről. De nagyon kedvesen küldtek reklámot: Használja ki a 30 napos ingyenes hirdetési lehetőséget! És Karácsonyi valamint Újévi üdvözletet.
Miért nem kötelesek jelezni a pénzfizetés kezdetét előre??? Mert ők írják az A.SZ.F-et??
Idézetek a kissé eldugott A.SZ.F. -ből:
3. A szerződés létrejötte: A Megrendelő megrendelése a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek maradéktalan elfogadásával és az általa, megbízottja általi hirdetés feltételével jön létre.
Egy Szolgáltatási szerződés kizárólag egy hirdetésre vonatkozik.
Minden hirdetéshez külön Szolgáltatói szerződés vonatkozik.
A szerződő felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolása nélkül is létrejöttnek tekintendő.
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés ráutaló magatartással jön létre, iktatásra nem kerül, de az elektronikus mentés és nyilvántartás megtörténik.
4. Szerződés ideje, hatálya: A szerződés 30 napos időtartamra jön létre.
Amennyiben a Megrendelő a hirdetését a 30 napon belül, illetve a 30-ik napon a rendszerből nem törli, akkor az újabb 30 napos hirdetési időszakra meghosszabbodik.
Minden megkezdett hirdetési időszak, teljes 30 napos hirdetési időszaknak számít.
A szerződés hatálya mindaddig tart, amíg a Megrendelő vagy a Szolgáltató a Feltételekben rögzített bármely okból a hirdetést a rendszerből nem törli.
Folyamatban lévő szerződés esetén, 90 naponként a Szolgáltató részszámla kiállítására jogosult. Alapja a teljesített, illetve megkezdett hirdetési időszakra eső hirdetési díj.
Eddig az idézetek.
Bizonyára ez így teljesen jogszerű, de én valamiért úgy érzem át lettem vágva. Vajon mekkora az az összeg amit így hirdetésre elkérhetnek?Bár nem kötelesek az időszak közben,csak jogosultak résszámla küldésére. Kedvesek voltak,hogy 4 fizetős hónap után azért küldtek számlát ,így mivel gyorsan lemondtam a hirdetést „csak” 12960ft-ot adtam ki olyanért, amiért eszemben sem volt. Mi van , ha csak 2 év múlva küldik. Vagy az már nem polgári peres kategória? Mit írhat még bele a szerződés soraiba szolgáltató, amit a figyelmetlen szerződők elfogadnak?Körülnézve az interneten több hirdető is így járt itt.

Szép dolog az internet szabadsága, de ez már túlzás. Ja és mi van akkor, ha valamilyen „beteg”ember szórakozásból más nevében hirdetget egy internetkávézóból.

Jól van ez így??

hirdettem 2008.01.29. 11:30:22

Mint már írtam, szerencsére máshol hirdettem és egyre jobban erősödik bennem, hogy "ezeknél" nem fogok hirdetni még akkor sem, ha csak ők lesznek a neten egyedül!
Próbáltatok velük telefonon is beszélni? Mi hoznak fel mentségükre?
"medvekoma" kérdésedre a rövid válasz: természetesen nincs ez így jó!

Vekassy 2008.01.29. 16:30:17

Sziasztok, velem már régebben történt meg az eset. Mindenkinek csak annyit tanácsolnék aki kapott csekket: NE FIZESSÉTEK BE! Ezek csalók! Küldjetek egy ajánlott levelet nekik amiben leírjátok, hogy nem volt megfelelően feltüntetve, hogy fizetős az oldal. Ráadásul mindenhol azt hirdették, hogy ingyenes. Utána majd lehet felhívnak: "fizess be kevesebbet". Ne foglalkozzatok velük. Az ügyvédem tanácsolta ezt és én is így tettem. Fogyasztóvédelemnél is hasonlókat mondtak. Mondjátok el mindenkinek...

funnyman 2008.02.01. 00:19:04

a következőket szeretném elmondani nektek az eset kapcsán aminek magam is zaklatottja vagyok.ilyen cinikus hozzáállással amit benkő produkál életem 43 éve alatt ritkán találkoztam,vajon hol tart tényleg ez a világ hogy ilyen emberek próbálják osztani,okítani az általuk behúzni próbált "ügyfeleiket"?,mikor indult is ez a honlap? volt 2007 jul 27 előtt is?mert január előtti károsultakat nem látok.egyszeri féléves okos akció volt?mit tervez ez az ember?mit akar ezzel a honlappal?nyilván semmit,mert ennek itt a vége.márciustól majd lesz nyilván lakitelken ingatlanrezso.com vagy ingatlanrettyo.com vagy tudomisén melyik domain szabad még?tényleg így működik ez az ország hogy leül 2 okos és kisakkozzák hogy a paraszt hol merre kanyarodik a regisztrációban hogy ne lássa a lényeget?ők a királyok ugye?vagy futók?ajánlom benkő és mindenki igyelmébe a következőt:Baranyi Bertold (őt nagybetűvel írta a gép)elektronikus szerződéskötés:fogyasztóvédelmi fejezet második szint ált fogyasztóvédelmi szabályozás:tisztességtelen kikötések.benkő napi1%-os leírt késedelmi kamata ami nem 365%/év hanem minimum 450%/év kamatosan tisztességes?még ha soha egy forintot sem lát akkor is kimeríti a tisztességtelenség legfelső határát!és ez csak egy elem a hegesztményükből.miben bíznak ezek?azt hiszik hogy ők alkotják a magyar törvényeket?ez az alak láthatóan tudomást sem vesz arról hogy 10-100 -passz-ember háborog?én mindenkit határozottan bíztatok ha máskor nem is tette és zaklatja az all finance stb.hogy ballagjon be a helyi fogyasztóvédelmi hatósághoz és panaszolja el hogyan próbálták megvezetni.itt tényleg nem lehet másról szó mint 6 hó tömeges leszámlázása,bejön ami bejön,aztán futás.mert különben értelmetlen.nem az a kérdés hogy ő mit hova csempészett be a saját honlapján,hanem az hogy ezt tisztességtelenül tette,több helyen is és itt könnyen megfogható.vigasztalásul annyit arra gondoljatok hány ennél sokkal súlyosabb lehúzás vagy kisérlet volt az elmúlt időben magyarországon,mi végsősoron egy elég piti csapattal szenvedhetünk.nekem ez a véleményem és ez egy szabad ország. lehet perelni én megelégszem a hatósággal

emen 2008.02.01. 18:14:10

És itt az ingatlandepo próbálkozása: www.domotika.hu/
Ne hagyjuk magunkat!
Az esetre vonatkozó kormányrendelet: www.macibolt.hu/pag/kormrendelet.html
Ki mennyi szabálytalanságot talál az ingatlandepo eljárásában?

Zsuzsi86 2008.02.09. 01:10:14

Sziasztok! Mi a napokban kaptunk fieztési felszólítást az ingatlandepo.com-tól e-mailben... Egyébként meg 2008. jan. 1-től az új adótörvény szerint a teljesítést követő 15 napon belül lenne köteles kiszámlázni szolgáltatásának a díját a szolgáltató. Tehát, aki esetleg észbe kapott és még 2007. dec. 31-ig törölte a hirdetését, annak legkésőbb jan. 15-ig kiállított számlát lehetne csak kiküldeni. Ez után már nem is számlázhatna a "cég"! Magyarul nem vagy köteles még a számlát sem elfogadni, még akkor sem, ha tényleg jogos lenne, vagyis tényleg hirdettél, de csak abban az esetben, ha max. 2007. dec. 31-ig! De egyébként szerintünk is egy nagy megtévesztés és csalás az egész... És egyáltalán, ki emlékszik rá, vagy tudja bebizonyítani, hogy a hirdetések feladásának pillanatában is ugyanígy szólt-e ez a szerződési szöveg, hogy 30 nap után fizetőssé válik az egész? Vagy csak most, mikor rájuk jött a számlázhatnék, akkor írták ezt bele a szövegbe...? Majd hétfőn idézem szó szerint az ide vonatkozó adótörvényt!

rudi77 2008.02.09. 19:05:10

Akkor azt mondjátok meg, hogy a befizetett pénzt hogyan lehet visszakapni tőlük hivatalosan? Már írtam a fogyasztóvédelemnek, de még nem érkezett válasz.

hirdettem 2008.02.13. 15:52:03

Nagyon rossz ötlet lenne az, ha hirdetnénk náluk, mondhatnám ezeknél, valami "érdekeset" és 3-4 hét után törölnénk!? Majd ismételnénk, ismételnénk, ismételnénk!:-) Lényeg, hogy ne legyen egy hónap! Akkor mi van??? Gondolom, hogy ingyenes!!!!

szigetigabo (törölt) 2009.01.20. 16:16:13

Hirdettem, felszólítottak, fizettem. Ezt írtam nekik:

"A "tartozást" befizettem. Tettem ezt pusztán azért, hogy ne zaklassanak tovább. Meg kell mondjam, nagyon erkölcstelen módszerekkel dolgoznak. Úgy illene, hogy az 1 hónap ingyenesség lejártakor a rendszer kiküldjön egy levelet, melyben rákérdez, szeretnék-e hosszabbítani a hirdetést fizetős formában. Ez lenne korekt. Az eljárásuk ugyan jogszerű, de nem túl szimpatikus. Amint elnézem a fórumokat, nem csak engem vertek át. Sovány vigasz. Legyenek boldogok a rólam és más becsületesekről leakasztott pénzzel. Remélem, azért van, aki perel. Drukkolok nekik."

zedara 2009.08.18. 19:35:18

GVH eljárás és FJSZ per van a cég nyakában. Jelenleg az Indiai-óceánra tették át székhelyüket.

Nemsokára börtönbe kerülnek többszázmillió forintos internetes csalás miatt.

Perelni senkit nem foghnak, mert kormányrendeletet is sértettek azáltal, hogy nem küldtek senkinek sem szerződést. Pedig havi díjazású, 6 hónapra kötelezően igénybevett, de amúgy határozatlan időre szóló szerződés esetén kötelesek lettek volna szerződést küldeni a hirdetőknek. Ezt nem tették meg egyetlen alkalommal sem.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.11.25. 13:04:52

@defraggmentális: börtönbe kell juttatni őket, mindenki tegyen feljelentést!

nehagydmagad 2009.12.07. 21:24:38

@namo: attól még nem vagy vagányabb ha ocsmányul beszélsz /irsz/ vagy már észre sem veszed ?

basszusmáá 2009.12.31. 17:45:19

Az az érdekes, hogy van akik fizettek.
Cserébe semmit nem kaptak. Mikor kerülnek ezek hűvösre? Mennék látogatni meg röhögni rajtuk egyszerre. Ilyen kopasz-kigyúrt állatokkal nem akartak behajtani-e? Mer ha igen akkó tovább ülnek!!!

Thargoid 2010.03.06. 20:01:36

Kedves károsultak!

A GVH nem marasztalta el a céget, de a döntés felülvizsgálatot lehet kezdeményezni, ha elegendő számú bejelentés érkezik.

ugyfelszolgalat@gvh.hu
bejelentes@gvh.hu
MIHALOVITS.Andras@gvh.hu

A fenti címeken bizonyítékokat és indoklást várnak, arra vonatkozóan, hogy a GVH döntését felül lehessen vizsgálni.
Ennek legkésőbbi időpontja 30 nappal az ítélet után van, tehát aki azt akarja, hogy felülvizsgálják az ítéletet, ne késlekedjen, már csak kevesebb, mint 20 nap van a bizonyítékok benyújtására.

Megkérek mindenkit, hogy aki teheti, levelezést, számlákat, saját történetét ossza meg a GVH-val kizárólag a tényekre szorítkozva.

Más.

A cég megpróbál mindenkit elhallgattatni aki foglalkozik az üggyel.

Jelenleg pert indítottak az ügyet elsőként kirobbantó újságíró ellen; Takács Edina a 168 órából.

Kérek mindenkit aki bizonyítékot tud szolgáltatni az segítse a 168 órát.
szell.andras@168ora.hu
Takács Edina részére.

Az egyetlen mód, hogy ne ők kerüljenek ki győztesen se a perben, se a GVH döntésével, ha minden károsult összefog ez egyszer, és megteszi a bejelentéseket, rendőrségi feljelentéseket, eljutattja a bizonyítékokat minden illetékeshez.

További információk:
www.panaszfal.hu/index.php/topic,1732.1710.html

www.panaszfal.hu/index.php/topic,4296.90.html

Előre is köszönöm a segítségeteket.
süti beállítások módosítása