Az már eléggé gyanús volt, amikor bennfentes, T-csoportos ismerősöm minden eszközzel megpróbált lebeszélni, hogy a telefon és az ADSL mellé a nettévét is megvegyem a kenyéradóitól. Mi a baj vele? - kérdeztem. Az, hogy nem működik - mondta lakonikusan. Ezt a tapasztalatot támasztja alá XYZ alant olvasható levele is, bár én még mindig nem értem, hogy miért nem jó az adás. Aki többet tud a témáról, kérjük jelentkezzen!
Tisztelt T-Online!
Lassan több mint három éve vagyok hűséges internetelőfizetőjük és lassan egy hónapja vagyok T-Home TV előfizető. Az internettelkomolyabb problémáim nincsenek, mindig elérhető és gyors, a TV-ről ezt azonbannem mondhatom el.
Azért választottuk ezt a szolgáltatást, mert TV-t nézni csakkéső este van időnk, így a délutáni műsorokat, sorozatokat bármikor meg tudomnézni, teljes hosszában DVD minőségben. Sajnos a szolgáltatás színvonala azutóbbi időben megromlott.
Amikor bekötötték a TV-t, már jelezték, hogy csak az egyikegységen lehet majd felvenni és visszajátszani az adást, illetve az élő műsortmegállítani, annak ellenére, hogy a másik set-top-box egységben is pörög a 80gigás merevlemez, úgy érzem, ez a szolgáltatás minőségén igen sokat ront.
Többször a TV adás szakadozik és akad, bár csak 1 mperejéig, de igen zavaró tud lenni. Először azt hittem, hogy az internetezés ésa másik egység üzemeltetése terheli le a hálózatot, de a kikapcsolt számítógépés set-top-boksz mellett is akadozik a TV a másik helységben. Sajnos a felvettadások is elég sűrűn akadoznak, erről videót is készítettem. (Lásd fent, a Homár)
Sajnos a szolgáltatás minősége így elfogadhatatlan. Egy Önöknél dolgozó ismerősöm szerint az Önök szerverében van a hiba, kérem javítsák ki, ellenkező esetben nem vagyok hajlandó kifizetni az ellenértékét.
Üdvözlettel: XYZ
Az utolsó 100 komment: