Tékozló Homár

Napi 400 forintért parkol telefont a Vodafone

2008.05.14. 10:14 | jackyll | 44 komment
Szegény Rékucot szívatja a Vodafone: először semmilyen elektromos kommunikációs csatornán nem tudta megkérdezni a szervizt, kész van-e már a telefonja, két héttel később pedig kitalálták, hogy már 2 hete kész van, csak nem tudták elérni. Viszont 8 nap után 400 forint a napidíja az elkészült telefonok tárolásának:
Ápr 9-én leadtam a telefonomat az Arena Vodaszervizben. Szóbeli ígéretet kaptam 2-3 hetes javítási időről. A 3. hét végén telefonáltam az üfsz-re, hogy mizujs. Nem tudtak mondani semmit, továbbították a kérésemet a társosztálynak. Továbbá azt javasolták, fáradjak be az Arena Plázába és érdeklődjek, kész van-e a telefonom. Puffogás, duzzogás, várakozás.

A mai napon kaptam egy üzenetet, miszerint hívjam a 1270-es üfsz számot, mivel a munkatárs nem tudott elérni engem. Kicsit meglepődtem, mert semmilyen munkatárs nem próbált elérni engem eddig sem (a telefonom jelzi a nem fogadott hívásokat, beérkező üzeneteket, bizonyám!), de azonnal felhívtam az üfsz-t, ahol a hölgy a következőkről értesített:

A telefonom elkészült és április 30. óta az Arena Plaza Vodafone-boltban várakozik. A munkatársak 3 sms-t küldtek erről ápr 30. és május 9. között.
A rendszer visszaigazolta, hogy ezek az üzenetek megérkeztek hozzám.
A 8 napon túli tárolásért a Vodafone napi 400ft + ÁFA díjat fog kiszámlázni felém.

Ugye, értik? Napi 400ft + ÁFA. Amiért nem mentem időben a telefonomért, amelyről azt sem tudtam, hogy kész van. Foglalta azt a sok drága helyet a polcon Szöllössy úr mögött.

Kértem a hölgyet, csináljunk egy SIM vizsgálatot, amely azt fogja bizonyítani, hogy nem kaptam semmiféle sms-értesítést a készülék elkészültéről. Ő ennek lehetőségét metagadta tőlem és azt mondta, hogy minden további panaszom fölösleges (sic! ugye rögzített hangfelvétel van, remélem valaki a Vodánál kivizsgálja, miért is mondja az ügyfélszolgálatos egy ügyfélnek, hogy fölösleges a panasza) és ezt az összeget ki kell fizetnem, mert az ő rendszerükben bizonyítva van, hogy küldtek 3 sms-t és én azokat meg is kaptam.

Hát ha ők bizonyítják, hogy megkaptam, akkor mit is tehetnék? Biztos csak álmodtam az egészet. Ó Istenem, hadd ébredjek már fel!!!! Mert addigis folytatódik ez a rémálom, ahol a Vodafone hazugsággal, szándékos megtévesztéssel próbálja kcsikarni belőlem a garanciális szervizelés diját. Mocskos, aljas, féreg, tolvaj banda, Istenem de gyűlölöm őket!!!!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.05.14. 10:19:02

Az a baj, hogy sok hülye ügyfél tényleg nem megy el a javított készülékéért, azért ilyen kemények. Ne hagyd magad!

shibuya 2008.05.14. 10:27:10

hat komolyan mondom.
a vodafone egyre bicskanyitogatobb!
De reszletes szamlat akkor is tudsz kerni.
En kertem bar azon a bejovo dolgok nem voltak rajta, csak a kimenoek.De akkoris meg lehet azt nezni am!
Na en pont az ilyenekert valtottam at ujra a kek propellerre, engem mint kormanyzati dijcsomagos ugyfelet!!! basztak at nem egy honapon at.Kikertem a reszletes szamlat, es (igen egyebkent sokat beszelek telefonon) volt tob olyan tetek, hogy a baratnommel egy oran belul 4szer beszeltem tobb mint 10 percet.
NA ilyen biztos hogy nem volt...

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.05.14. 10:28:10

Ne hagyd magad. Az üfszolgálatos mondjuk valószínűleg csak azt mondta, amit mondhatott, de az tényleg eléggé lúzer megnyilvánulás volt, hogy felesleges a panasz. NHH, baccpapucs, ajtóleszakítás, stb... ;)

neet 2008.05.14. 10:32:36

Sose értettem, minek javíttatni telefont. 900 ft-ért kapsz újat, ami tud mindent. (Előfizetéssel, na de kit érdekel?)
Egyébként Vodafone monnyon le. Esetleg nem oda küldték az sms-t, ami a polcon csücsült? Vagy ennyi mobilod van? Akkor meg..? :D
Alapvetően csak kekeckedek, az ügyfélnek van igaza, ne kössetek belém, köszi.
neet
PS: Csak nekem tűnik úgy, h egy teló kb másfél-2 évet bír, ha rendszeresen használod? Vagy csak az enyéim, amiket 2 év hűséggel kapok nagyjából "ingyér"?

bizonytalan  2008.05.14. 10:33:07

én egyből törlök minden 1270-ről jövő sms-t, mert nem vagyok sikeres.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 10:33:58

A legnagyobb poén az, hogy a telefon május 9-ig volt garis. Mondtam is havernak, hogy 'meglásd, majd húzzák az időt és kitalálják, hogy időközben lejárt a garancia és ki kell fizetnem a javítást' és jót röhögtünk, hát most arcomra fagyott a mosoly, mert ha nem is úgy, de sokkal aljasabb módszerrel próbálják rámverni a javítás díját...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 10:35:39

neet: nem hagytam benne a kártyát :D ez a kis Sharp majdnem napra pontosan 2 évig bírta és nagyon szeretem, összeszoktunk, ezért én balga gondoltam, hogy megjavíttatom és az élet megy tovább...

staropramen 2008.05.14. 10:47:51

Garanciális előfiz.Sony Ericsson.Hiba-Voda ügyfélszolg.Cseretelefon, az igért 2 hét helyett 1 hét mulva sms.Ez ugyanaz a cég?
A kért napi 400 ft-ért félpanziós ellátást kap a telód?

hófehérke (törölt) 2008.05.14. 10:49:24

Én értelek Rékuc, de abban neetnek adok igazat, egy majdnem kétéves telefont nem érdemes javíttatni, nemsokára úgyis meghal/újabb baja lesz. Az én telefonjaim ált. másfél évig bírják.

Tajparaszt 2008.05.14. 10:51:43

A szervizbe leadott készülék garanciája annyi nappal hosszabodik meg, amennyit bent van. A leadás napja számít, nem az, hogy meddig van ott.
Nem az első eset, hogy olyat olvasok itt, hogy telik-múlik az idő és egyszer csak.
Tessenek utána járni.
Amúgy a tárolási díj meg elengedhető, nem kellene szívózni mindenkivel:)

TCM 2008.05.14. 10:52:37

Ha abból indulok ki, hogy 14-én írtad ezt, és a telefon 30-án készült el, akkor 14 napról beszélünk, amiből 8 nap lejön, mert addig nincs büntetés. A maradék 6 napra meg kifizetsz 2400 Forintot, mert figyelmetlen voltál és nem törődtél az értékeiddel. Legközelebb jobban figyelsz, és személyesen is érdeklődsz a szervízben, ha egyszer ezt ajánlották az ügyfélszolgálaton.

Büntetésből 2-szer kimaradsz a dobásból.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 10:54:26

Cseretelefont én is kaptam. Amúgy a Vodafone HQ-nak is ment már levél erről, hogy tényleg ez a normális eljárásrend náluk? kíváncsian várom a válaszukat...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 10:56:21

TCM és tajparaszt: érdeklődtem én, de nem voltak hajlandók felvilágosítást adni. Az pedig 2008-ban abszurdum, hogy naponta személyesen zarándokoljak el az Arénába, hogy tisztelettelkéremalássanhakelleisszopom, kész-e van-e már-e a telefonom? (jé ez még rímelt is)

punpa 2008.05.14. 11:03:34

Az Arénában lehet ingyen sz@rni?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 11:04:39

igen, a Vodánál ingyen lesz@rják a fejedet, minden más napi 400ft+ÁFA.

Roltii 2008.05.14. 11:05:29

izé, aki vodafone-os sikeres ember nem lehet? ritka egy tajparaszt cég szerintem. Pannonnál legalább az ügyfélszolgálat kultúrált, és ügyfélként foglalkoznak veled a legtöbbször. Vodafone-nál meg már azért is "könyörögni" kell, hogy kössenek veled szerződést, hogy méltó vagy-e hozzájuk...nevetséges.
a vicc az, hogy Magyarisztánban még a jó minőségű külföldi cégek is elkurvulnak

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.05.14. 11:07:25

shibuya 2008.05.14. 10:27:10

hát ha a vodafon a zememeszpét is átkúrja azon nem lepődök meg. ha a kormány minket akkor mi is őket alapon :D

[off] ennek a beírásnak semmi politikai indíttatása sincs, csak összeraktam az elemeket. senkit nem akartam fikázni, megbántani vele. és amúgy is leszarom ki melyik pártban hisz... [/off]

elwood 2008.05.14. 11:10:07

Köcsögök.

Hogyan "tárolják" a kész telefonokat ?
Fogni kell egy nagy kartondobozt, abba belegórni az összest amiért nem jöttek 8 napon belül. Belefér vagy 3000 db.

Vagy térdig járnak a ki nem váltott telefonokban ?

Szarjanak mobilt. Flipet. Nyitva. Töltővel együtt.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.05.14. 11:13:40

-a kék propeller kormányzati csomagjában nem kúrják át az embert...
-a kék propellernek nyáron láttam plakátját montenegróban, az meg szép ország...
-kék propellernek csak a szervize szar, de akkor még nem kék propeller volt amikor próbáltam
-magenta egy baszottnagy multi, és én utálom a nagy multikat.
-akár propelleres akár vodkás voltam mindig olcsóbban telefonáltam a magentánál.
-magentás sosem voltam, tudom, az is baj.
-magentának jó színe van
-propeller suttyomban változtat árakat, és ezt csak a legolvasatlanabb néplapban írja le 1-es betűvel, és a weblapon eldugva valahova

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.05.14. 11:16:40

-vodka nem szól hogy kész a telefon, és így pár ezrest lenyúl ügyféltől "tárolási díj" címszóval
-vodkának nincs térereje a középső hajagon, míg propellernek és magentának igen (most hétvégi teszt)
-vodkának ezenkívül sok helyen nincs értelmes térereje, ha van is, akkor szar a vonal.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.05.14. 12:37:26

Minden szolgáltató fos, de bármelyik plakátját szívesen megnézném Montenegróban... :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.05.14. 12:42:18

Nekem a vodkánál 2x húzták le a kártyámat mert az első tranzakcióhibás volt (telekomos cégnél vonalhiba az ügyfélszolgánál???)

Naná, hogy mind a kétszer levonták a pénzt, s hiába van meg a papír a hibáról, hiába kaptam meg róla az SMS-t még a boltban futhatok a pénzem után. Illetve: eccer hívtam a bankot...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.05.14. 12:49:05

Update: most néztem utána, a bank elintézte (citi) a hívásom után automatikusan

Amúgy a vodafonos csajnak egész jó mellei voltak, azért engedtem a lehúzást

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.05.14. 12:51:46

Promonte néven nyomulnak arrafelé.
Montenegró szép, érdemes kiutazni megnézni a pannon ottani plakátjait...

[off]tavaly 1 hetet töltöttünk ott, és 2× annyiba került, mint egy 3 éjszakás magyarországi hosszúhétvége szal saját szervezéssel 100-125000-ből megvan ott egy hét 2 fő részére - utazás vonattal volt.[/off]

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 13:02:09

ezt a Montenegro dolgot ősszel megvizsgáljuk mi is :) amúgy pedig volna ötletem, hogy az apjuk melyik testrészét húzigálják a hülye ügyfélszolgák.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.14. 14:09:47

A szerződésen (megbízási) rajta volt ez valahol? Aláírtad? Ha igen, akkor irány a kassza.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 14:18:54

persze hogy rajta, de az nem volt rajta, hogy majd azt hazudják, hogy értesítettek, amikor közben nem. Nagyon érdekes, hogy minden SMS-t maradéktalanul megkapok, kivéve a Voda 3 értesítő üzenetét. Na menjenek már...
szóval ez az aljas dolog és ez az, amiért nem irány a kassza, hanem irány a Homár, az NHH, a bíróság, a brit központ és az atyaúristen :)

Gumidomino 2008.05.14. 14:57:41

bobby
minden perc drága!

jesszumpepi (törölt) 2008.05.14. 15:21:03

sambala!
Helyettesíted hagymát?

2008.05.14. 15:31:59

.Andrei, ha a szerződésen rajta van, h ingyen szopol és enyém a ház is, meg az asszony is, akkor te szopol és vihetem nőt meg az ajutót?

rákenrolldetektív 2008.05.14. 15:52:29

Válasz a nagy kérdésre, ami mindenki fejében ott motoszkál: Igen, az Aréna Plázában lehet ingyen sz@rni....
Csak akármikor mentem, mindig felújították és a másikba irányítottak az áruház másik végébe...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.05.14. 16:31:44

A három esemest a kislányod törölte ki, mikor vécén voltál az arénában! A többit meg azért nem, mert azokat nem akkor kaptad!

Battyamegakötyögvotya!
De télleg!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 17:52:08

Nagyon sok kérdés van még nyitva, de inkább nem feszegetem, elnézést kértek, gesztust nyújtottak, elfogadtam... ha az átvételkor valóban nem kell kifizetnem a 'bértartási díjat' (istállóban vagyunk, vagy mi?), akkor tényleg lezártnak tekintem majd. Mindenesetre becsülendő, hogy beismerték a hibát.

nem mindegy??? 2008.05.14. 19:51:00

Rékuc: Szerintem azon a papíron szerepel az értesítési számod is (ahova küldik az sms-t) amit szintén aláírtál ahogy a 400Ft is. (bár csak beleolvasgattam a kommentekbe, de van aki ismer olyan embert aki ilyen címen fizetett már a vodkának?) Jóeséllyel elütötték az értesítési számodat (ott is csak emberek dolgoznak és feltételezem nem szándékosan tették)
Mivel ők adták el neked a telefont, ezért a jótállást nekik kell állniuk.(jogszabály ezt mondja, sok helyen külföldön a gyártónak kell vállalnia) De ők egy szolgáltatók, nem foglalkoznak javítással (ahogy a másik kettő se) azaz javíttatják. Nem hiszem hogy azt látják hogy a szervizben éppen mit csinálnak a telefonoddal (ahhoz elég szoros kapcsolat kell a két cég között), max meg tudja kérdezni mondjuk egy belső vonalon (ha van ilyen).
De mivel kaptál kölcsönkészüléket ezért a jogszabály szerint 30 napon belül kell megjavítani (azaz törekednie, mivel már nincs jogszabály szerint 30 vagy 15 napos határidő) és ha jól számoltam ezt se lépték túl. Jogszabály szerint nem vétettek, legfeljebb a tájékoztatásuk nem fedte a Te igényeidet.(ha jól tudom jogszabály szerint értesítenie se köteles, ez is csak egy plusz lenne, ami müködött is volna ha jó lett volna az értesítési számod.
És reménykedj hogy a szerviz valóban orvosolta a telefonod hibáját. A vodka meg biztos elgondolkodik azon hogy hogy tudna jobb tájékoztatást adni a javítási helyzetről.....vagy nem:)

Bicskas 2008.05.14. 20:38:51

"Mocskos, aljas, féreg, tolvaj banda, Istenem de gyűlölöm őket!!!!"
ha a telefonban is igy adtad elo magad ne csodalkozz hogy "minden további panaszom fölösleges (sic!" en is elzavartalak volna a picsaba

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 21:26:37

nem igy adtam elő, a negyedik telefonáláskor már felháborodott voltam, de a legdurvább szó, ami elhagyta málna ajkaimat az azt hiszem az 'abszurdum' volt :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.05.15. 09:46:41

A parasztozás ősi cigány/zsidó bűnöző szokás.
"Ha a paraszt nem szarik, az úr nem eszik!"

A vodkafon tényleg megérdemli a Kicsi Csupor (=köcsög)Díjat (kitalator.blog.hu/2006/11/29/december_5_re_kicsi_csupor_dij_antimagya). Amíg az volt a kölköknek, hiába spóroltak vele, negyedévente tölteni kellett. Két évig tűrtünk, hogy hátha, de utána sim>kuka.eu.

Kotit 2008.05.15. 11:27:28

Szvsz csak 3 sz@r telefoncég van, tessék a többiböl választani! :)
A bankoknál sokkal bonyolultabb a helyzet...
süti beállítások módosítása