A pénztárzárás a naív ügyfél egyetlen lehetősége, ha rosszul ad vissza a pénztáros. Na de mi van, ha ezt a vevőnek kell külön kérnie egy távoli irodában és végül még jegyzőkönyvet sem kap róla? Írhat a MÁV-nak és elvágyódhat messzi tájakra, ahogy MM is tette.
Kedves Homár, megosztom veletek a tegnap velem megtörtént MÁV-os élményeimet, az alábbi tanulságokkal. Tanulság? Ha MÁV-val utazol: ne fizess egyáltalán a jegyért; ne utazz MÁV-val; ha mégis MÁV-val mennél, akkor apróban fizess (ötezressel, tízezressel, húszezressel TILOS); ha észrevetted, hogy meglop a pénztáros, akkor váltasd vissza a jegyet, és amikor odaadja a pénzt és / vagy elveszi a jegyet, akkor markold meg a csuklóját, és rángasd meg egy kicsit, hogy a feje a plexin csattogjon belülről; vegyél egy egyirányú repjegyet innen nyugatra, és ne gyere haza soha többet (én ezt teszem).
Tisztelt MÁV-Admin,
Kérem az alább leírt panasz kivizsgálását.
2008 július 26-án, 09:33 perckor a Keleti pályaudvar 7-es számú pénztárában jegyet vásároltam Keszthelyig. Kértem még mellé helyjegyet, 3 darabot, amire a pénztárban ülő szőke hölgy azt mondta, hogy nincs. Ezt csak a szájáról tudtam leolvasni, mert nem a mikrofonba mondta. Ezek után bemondott a mikrofonba egy négyezer HUF körüli összeget. Ezek után odaadtam neki egy ötezres bankjegyet, ő visszadobta (szó szerint) a visszajárót és a jegyet.
Oldalra léptem, és láttam, hogy egy jegyet adott (ennek értéke 1390 HUF) és 610 HUF visszajárót. Visszaléptem az ablakhoz, és kértem, hogy hol vannak a helyjegyek, illetve miért tartott meg 3000 HUF visszajáró pénzt, amit azonnal követelek, hogy adjon vissza. A hölgy minősíthetetlen hangon kezdett el beszélni, hogy én kétezrest adtam, és hogy most "mit pattogok", ő nem tudhatja, hogy énnekem mennyi pénz volt a tárcámban. Hangos vita alakult ki, mert én tudtam, hogy ötezrest adtam, ami ott feküdt a többi tetején.
Kértem a panaszkönyvet, amit a hölgy gúnyos mosoly keretében megtagadott, mondván, hogy "fel lehet menni". A nevét nem volt hajlandó megmondtani, és a pénzemet sem adta vissza, mondván, hogy " Ön miért adott volna ötezrest, ha 1390 volt a jegye?". Ez számomra csak azt jelzi, hogy ő pontosan tudta, mit csinál.
Felmentem az ügyfélszolgálatra, ami szombaton zárva tart, majd az ügyeletes tiszthez, panaszt tenni. Ő azt mondta, hogy letelefonál, és azonnali pénztárzárást csináltat, amennyiben biztos vagyok, hogy ötezrest adtam. Ragaszkodtam a pénztárzáráshoz. Emiatt lekéstem a vonatot. A pénztárzárás "nem hozott eltérést". A tiszt azt mondta, hogy panasszal ezen az emailcímen élhetek.
Az eljárásról semmilyen papírt, jegyzőkönyvet, igazolást nem kaptam. Kérdéseim :
- miért az csinálja a pénztárzárást, aki a lopást elkövette?
- van-e videofelvétel a pénztáros tevékenységéről, hiszen a behúzott függönyök mögötti pénztárzáráskor simán elteheti a "talált" különbözetet?
- hogyan engedheti meg a MÁV hogy a pénztárosai minősíthetetlen hangon beszéljenek az ügyféllel, és arcátlan módon lopjanak? (a mellettem levő pénztárban ugyanígy járt egy fiatalember, aki hangosan követelte vissza a pénzét, amit szó nélkül visszaadott neki a 8-as pénztárban ülő hölgy... ez a bevett gyakorlat?)
- miért nem kapok én, mint ügyfél erről igazolást, illetve miért nem adta ki a hölgy a panaszkönvet azonnal?
- miért az ügyeletes tisztnél kell kérvényezni a pénztárzárást (miközben a pénztárosnak szintén sok ideje van eltenni a pénzt), miért nem zárja le a pénztáros azonnal (hiszen az ügyfél panaszt tett)?
(Ezt csak nektek írom, kedves Homárolvasók : 14 évesen a Diadalíven vásároltam képeslapokat. A pénztáros kevesebb pénzt adott vissza. Nagyon megijedtem, visszamentem, és kértem, hogy adja vissza a pénzt. Azonnal mosolyogva lezárta a pénztárat, az orrom előtt számolta meg a pénzt, kijött, hogy 80 frankkal több van ott, ezt a pénzt, ami ugye a különbözet volt egy hatalmas "excuse moi" kíséretében a kezembe adta, és szép napot kívánt...)
Kérem a fenti panasz azonnali kivizsgálását.
Tisztelettel :
MM
hófehérke (törölt) 2008.07.28. 02:26:08
hurka gyurka 2008.07.28. 03:11:35
hurka gyurka 2008.07.28. 03:15:45
aurin 2008.07.28. 03:20:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.28. 04:10:37
es lehet tenyleh ketezresxt adtal
itt amerikaban az ugy megy hogy rogton beuti a bankjegyet amit adtal
es mar akkor lehet reklamalni ha nem stimmt
de stimmt
aztan kiirja gep a visszajarot
kecet
gondolom otthon s igy megy
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.28. 04:12:16
LeGrady 2008.07.28. 04:52:50
A probléma kezelési módja mindemellett szemtelenül pocsék. Kicsit sem európai, de még csak tisztességesnek sem látszik.
Én nem egy helyen tapasztaltam ilyen visszaadási problémát, eddig mindig sikerült helyben tisztáznom újraszámolás nélkül - a többi esetet észre se vettem, biztos van valamennyi veszteségem ezen a módon.
Sajnálom, hogy így jártál. A fejleményekre kíváncsi vagyok.
malvinka 2008.07.28. 05:05:27
Secnir 2008.07.28. 06:32:07
1: beüti az összeget
2: kiteszi a pénztárgépre a kapott összeget jól láthatóan
3: visszaad
4: ha a vevő elvette és átszámolta a visszajárót, elteszi a kapott pénzt
minden más esetben sunnyog(hat) a pénztáros, ezért nagyon kell figyelni. pont.
a MÁV egyéb eljárásaihoz (menj fel az irodába a panszkönyvért, de szombaton úgyis zárva stb.) pedig annyi: fejétől büdös a hal - habár ezt már sokan megállapították.
nyulambulam 2008.07.28. 07:12:50
Mivel logikus, a MÁV-nél nem ezt csinálják...
kismandala 2008.07.28. 07:14:05
Grg76 2008.07.28. 07:18:59
silent76 2008.07.28. 07:30:52
Pikka 2008.07.28. 07:35:22
Mylady 2008.07.28. 07:37:04
Amikor nem a mikrofonba beszél (mert ugye csakazértse oda beszél a legtöbbje), akkor nem hallasz semmit. Ha ritkán utazol, vagy ismeretlen tájak felé, akkor simán átverhet. Nem tudod, mennyi a jegy, nem hallod, mit mond. Főleg, ha több cetlit kapsz (menetjegy, helyjegy stb). Adsz egy bankjegyet, amit visszaad, és nem tudod ellenőrizni, főleg, ha hosszú sor áll mögötted.
Az ilyen esetekre egyébként én mindig azt javaslom, hogy hangosan mondd ki, milyen banljegyet adtál. Valami kísérőszöveggel (Adhatok ötzerest? Tud visszaadni 1oezresből? stb). Lehet, hogy hülyének néz (mert miért ne tudna visszaadni 1oezresből egy forgalmas helyen), de legalább védve vagy.
Pikka 2008.07.28. 07:38:03
Amúgy olyat se látni Magyarországon (mint ott), hogy a pénztáros szól, hogy magyar diákkal is vehetek diákjegyet. Inkább adna egy diákot (úgysem tudom elolvasni mi van ráírva) és elrakná a különbözetet. Tisztelet a kivételnek!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.28. 08:18:04
Szóval ne nagyon ugráj :D
Amúgy nekem sem adtak még vissza rosszul a MÁV pénztárosai amikor velük volt muszáj üzletelni :) de ha megtették volna akkor én i mentem volna asztalt verni. Persze valszeg ugyanúgy leszarták volna a fejem. Megtehetik, hiszen ők a MÁV, nekik van igazuk, ill. nem is történt semmi mert nincs róla jegyzőkönyv 3 példányban. (Hogy lenne?)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.28. 08:20:52
Mondjuk ha valaki előttetm elkezdene hőbörögni a pénztárosnak hogy rosszul adott vissza, én simán rámondanám hogy a pénztáros volt a hülye :D
Amíg nem lesz normális szolgáltatás addig ezt érdemli a MÁV meg egy f*szkorbácsot.
jesszumpepi (törölt) 2008.07.28. 08:34:35
Próbaképpen :-)
tsimike 2008.07.28. 08:52:14
illuminate 2008.07.28. 08:57:10
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.28. 09:00:37
blamm 2008.07.28. 09:01:53
További magyar hang 2008.07.28. 09:03:08
Fonyódon egy italdiszkontban vásároltam 12 doboz sört (159 Ft/db) és tízezressel fizettem. A pénztáros lány az egyik kezében tartotta a tízezrest és a másikkal adott vissza... 9090 Ft-ot, tehát már itt "becsapott" egy ezressel, én ezt azonnal észrevettem és kicsit tétován álltam ott, hogy most akkor szóljak-e vagy nem-e, erre nyomban visszaadta a tízezresemet is. Gondoltam nem lehetek sikeres ember, ha most szólok neki, ígyhát megköszöntem szépen és távoztam... majd' kétszerannyi pénzzel mint érkeztem és 12 doboz hideg sörrel.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.28. 09:04:00
blamm 2008.07.28. 09:05:37
Nem is értem, hogy itthon ezek a régi jegyautomaták miért csak X km-ig adnak jegyet? MIért nem lehet venni abból pl. 200km-est? Annyira utálom ezt a hülye magyar logikát... :(
blamm 2008.07.28. 09:06:55
2008.07.28. 09:10:27
Már milliószor volt itt csaló AGIP kutasok, parkolóház pénztárosok..stb.
Ilyen esetre nincs megoldás, viszont emiatt emigrálni... nos ez elég szánalmasan hangzik.
Annyira el vagytok feküdve a nagy nyugattól, hogy az már vicces. Mintha ott nem is emberek, nhanem valami super humanoid emberfajta élne... hehehe
vicces sztrovacsekeke.
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.28. 09:12:30
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.28. 09:14:19
gumby 2008.07.28. 09:16:18
-nem tudok visszaadni! /2 jegy velencére, 5000 Ft-os bankjegy/
-mit csináljak?
-nem tudom!
-önre hivatkozzak majd a kalauznál?
-ha akar...
-tud nekem valamit adni ami igazolja, hogy akartam jegyet venni csak nem volt a pénztárban visszajáró?
-mi vagyok én bank?
azt ezek után le se kell írnom, milyen hangnemben- a végén már én is
nyulkamokus 2008.07.28. 09:35:31
staropramen 2008.07.28. 09:39:22
Nyulkamókus- ne általánosíts.Ne menj ki a napra , olvass sokat , szinezd ki a könyveidet, attól is okosodsz és nem írsz ilyen marhaságokat.
George Jung 2008.07.28. 09:41:14
Te egy igazi VERÉB vagy! Egy tirpák majom! Szarházi vagy! Korrekt nevelést kaptál Anyádéktól. Gratulálok!
torma99 2008.07.28. 09:42:06
helianthus 2008.07.28. 09:42:27
Semmi baj, nálam van a pénzed :)"
Ebben a történetben nagyon nem stimmelnek az összegek, azonnal kérem a pontosítást, mert így nem tudom megoldani a mai másodfokúmat (eddig gyök2 jött ki, ami nem lehet, mert irracionális, és ebben az országban minden racionálisan működik! Ezt központilag is megmondták) Amúgy nem néztem meg törvényileg, de a panaszkönyvnek nem kötelező ott lennie, ahol a panasz keletkezik? Mert akkor szólok a pálinkaméréses haveromnak, hogy ezentúl ne a boltban tartsa, hanem a padláson, aztán ha jön a Sztrovacsek, hogy a pájinka szétégette a ruháját, amire véletlen ráfolyt, és kéri a PK-t mondhatja, hogy az a padláson van, de az amúgyis mindig zárva.
wanderer_ 2008.07.28. 09:50:42
Mylady 2008.07.28. 09:58:05
Bár nem tudom, megéri-e. A céges étteremben pl. hetente-kéthetente próbál meg átverni a pénztáros (ritkán sikerül neki). Annak ellenére, hogy amikor a javamra téved, akkor is szólok. A hálátlan dög.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.07.28. 10:05:16
Nimandi 2008.07.28. 10:06:10
Egyébként természetesen engem is vágtam már át ebben a formába. Kellően kis összeg volt ahhoz, hogy miután én lányos szemérmemet legyőzve szembesítettem egy vadidegent azzal, hogy téved, és ez a vadidegen ezt kikérte magának, akkor én, képtelen voltam felvenni a kesztyűt. Ugyanis egyrészt ilyen szituban hajlok azt feltételezni, hogy magam is tévedhettem, másrészt ha a másik ennyire köti az ebet a karóhoz, akkor még azt is feltételezem, hogy azért ilyen biztos, mert ő tudja, biztos benne, míg én, gyarló kis senki, máris kételkedek magamban. Persze amint elhagytam a kasszát, felébredt bennem a gyanú, anyukám is említette, hogy bácsik-nénik lopnak, és néha hazudnak is, de a hülyéje azt hiszi, miért tennék ezt 500-600 Ft-ért - vagy úgy egyáltalán, nem a filmekben, hanem itt előttem, a szemem láttára.
Az megint más tészta, hogy amióta magyar netes aukció piacon vásárolgatok, látom ám, hogy ennek feléért is simán.
Nimandi 2008.07.28. 10:10:19
(Ez amolyan freudi elszólás lesz. ,)
formába -> formában
én, képtelen -> én képtelen
sztrelnyikov 2008.07.28. 10:12:41
Húszezres helyett tízesből adott vissza a hölgy. És csak később - kb egy óra múlva - vettük észre. Visszamentünk, szóltunk. Mondta, hogy pénztárzárás. OK. Ideges voltam, mert az hittem sosem látom viszont a pénzt, és ez csak amolyan elhajtás, mint a "majd kiértesítjük". Este (pénztárzárás) felhív a hölgy, hogy ezer bocsánat, tényleg rosszul adott vissza és bármikor mehetünk, le lesz adva a nevünkre abban a pénztárban, ahol voltunk.
Amikor utaztunk, bementünk érte és ott volt.
Ez nem a MÁV dicsérete akart lenni, hanem a pénztáros hölggyé, aki még tudja mi az a becsület.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.28. 10:16:29
2008.07.28. 10:17:16
én vagyok a naív ügyfél, aki megszívta, íme a válaszok.
1. tuti, hogy ötezrest adtam, aznap reggel váltottam fel egy tízezrest, és nem balhézok, ha csak egy kicsit is bizonytalan vagyok a dolgomban.
2. igen, tudom, hgy a pénztáros is tévedhet, sajnos ez így van. de ebben az esetben ő pontosan tudta, hogy mit csinál, és nem a fáradtság miatt "nézte el".
3. külföld : tudom, hogy nem kolbászból van a kerítés. de legalább megpróbálom, nem igaz?
és talán jobb lesz. a remény örök :)
4. a mögöttem sorban állókról : egy idős mammer, aki egyből elkezdett hőbörögni, hogy "jajj, most mit kell izélni, a hölgynek van igaza, a pénztárosnak, ne tartsa fel a sort", na őt erre eltakarítottam, hogy lesz' szíves befogni, mert semmi köze nincs ehhez...
csak annyi, hogy tuti hogy látta, hogy 5tezrest adtam, de jó magyar virtus szerint inkább beszól, mintsem segítsen.,,,
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.28. 10:18:57
1. becsületes vagyok (=hülye de nem zavar)
2. igen-igen jó nő volt a büféscsaj... :P
3. hálálkodott vagy pár percet, utána a kávé valahogy nekem mindig 10-20Ft-tal olcsóbb volt pár évig :)
Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.07.28. 10:20:28
Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.07.28. 10:22:46
2008.07.28. 10:23:08
ez a döntés egy jó hosszú folyamat eredménye, aminek biztos alapja van.
erről ennyit.
Lófő (törölt) 2008.07.28. 10:45:07
Lófő (törölt) 2008.07.28. 10:46:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.28. 10:48:57
2008.07.28. 11:05:06
Észre kéne venni, hogy nyugaton azért nem vernek át, mert ott nem az a gerillaháború zajlik, mint nálunk. Itt sikk adót csalni, bliccelni a villamoson és nem fizetni a parkolásért. Ezért alakulnak ki háborús állapotok. Erről mi mindannyian tehetünk, a korrupt politikusok és mi valamennyien, akik nem zavarjuk el őket a halálfának a szárára.
Jó lenne, ha megértenénk, hogy mi valamennyien csináljuk ezt a sz@rt, amit magyarországnak neveznek.
milena [törölt] 2008.07.28. 11:16:41
ha már ezt leszögeztük, beszámolok egy ellenkező előjelű élményemről:
reggel, nemalvást követően igen fáradt és dekoncentrált állapotban mentem a délibe jegyet venni
vettem 3 darabot, négyezer-valamennyi
megkaptam a három jegyet meg 5000-ből visszajárót
mondtam, köszönömszépen-viszontlátásra, és kiálltam az ablakból, hogy ne tartsam fel a sort
a hölgy utánamszól, hogy várjak
és adott még 5 rugót - akkor esett le, hogy tízezressel fizettem...
Gumidomino 2008.07.28. 11:23:10
Helsinki nyugat-e?
hát még éppen nem de már komp jár át Leningrádba
anarch 2008.07.28. 11:29:40
Nem Svájc.
zsizsik 2008.07.28. 11:34:56
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.07.28. 11:38:30
egyébként meg a pénztárzárást nem csinálhatja egyedül a pénztáros
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.28. 12:18:51
ettol fogva altalaban gepkocsizom, de ha messzebb akkor repulo
az 2 perc a neten
ha soher vagyok 5 mer; keresek olcsobbat
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.28. 12:21:38
mert mary megint itt a;udt, pedig semmi kozom hozza, hogy hova mennyek csutortok pentek, mer offos leszek
Majmász Gedeon 2008.07.28. 12:40:17
bolletje 2008.07.28. 12:46:27
Emiceha 2008.07.28. 13:13:37
- jó napot kívánok, két jegyet kérek eddig és eddig, ötezer forintot adtam.
Elég cikin hangzik, de sok ilyen kellemetlenségtől menti meg -gondolom- a használóit. Én spec. nem használom. De sztem igen kiváló módszer!
moli 2008.07.28. 13:14:31
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.28. 13:21:25
Timil 2008.07.28. 13:23:00
amúgy a bankkártyával is nagyon kell figyelni, velem 2 hete akarták eljátszani az oktogonon lévő lottózóban azt, hogy csak adjam meg a pint, aztán oké (ez először fel se tűnt), de nekem annyira benne van a kezemben, hogy először oké az összegre, hogy meg se hallottam mit mond a madám, zöldet nyomtam. Persze mivel nem kellett az összeget okézni, el volt rontva a dolog, azután a következő kísérletnél már az összeget is le kellett okéznom, gondolom bepróbálkozott, aztán látta, hogy bukta a dolgot, és a legjobb, hogy az egész csak később esett le...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.28. 14:15:04
Nyugatabbra nem vagy. Ennyi.
malar 2008.07.28. 14:54:30
Engem nem is oly régen a magyar posta egy igen jómodorú hölgyeménye hozott ki a sodromból eléggé rendesen.
Sajnos a többi sorbanállóra való tekintettel nem állt módomban kitombolni magam, de azért érdekes 1-1 apró gesztus mennyire fel tudja húzni az embert.
Dióhéjban:
Állok sorban a postán egy maroknyi csekket készülvén befizetni. Egyik kezemben az esernyő, másikban a csekkek, harmadikban a tárca. Próbálom a negyedik markomba kiszámolni az aprót, hogy lehetőleg pontosan tudjak pénzt adni az ablaknál ezzel is időt spórolva mind nekem, mint a nőnek, mind a mögöttem várakozóknak.
Meleg volt és a sor vége a posta előtt valamivel kígyózott. Odabent persze oxigén nuku, 50 fok.. szóval a földi pokol.
Odaérek az ablakhoz és már messziről látom, hogy a postás kisasszony sem élvezi jobban az időjárást mint én (megjegyzem nem is csodálom).
Odaadom neki a csekkeket, az összesítő feclit. Majd várom, hogy nyugtázza a dolgot és odaadhassam neki a pénzt is.
Első meglepetés:
A nő 3x számolja át az összesítőt és a csekkeket, mintha valami nem stimmelne velük (stimmelt).
Majd odaadom neki a pénzt, amit gyorsan átszámol és a következő mondattal nyit: (ezidáig csak egy elnyomott jnpt-ra futotta tőle)
ő: "A hiányzó ezrest én fogom kifizetni?"
Mondom: tessék?
ő: "Egy ezressel kevesebbet adott."
Mondom: "Oh elnézést." - még én kérek elnézést.. lol, heves kotorászás a tárca után amit persze már elraktam, ezres kikap, odaad.
ő: "..." - (semmi)
Átfuttatja a csekkeket a gépen, elteszi a pénzt majd ennyi.
ő: "Tessék."
Mondanom sem kell, nem köszöntem el tőle. (micsoda bosszú.. gondolom összeomlott lelkileg tőle) Megfordult a fejemben, hogy jelenetet csinálok a dolog miatt, de az igazat megvallva csak a többi sorbanállóval csesztem volna ki. Meg aztán a nőnek is megvolt valszeg a maga baja..
Persze az ő munkakörében az ilyesmit nem szokás az ügyfél orrára kötni, mi több az ilyen viselkedésért egy magáncégtől pikk pakk repült volna.
Milyen jó is az, hogy vannak ezek a jó öreg állami cégek, ahol még a dolgozó az úr és az ügyfél létezik azért, hogy kiszolgálja őket.
Mindig is éreztem, hogy az állami szektorban kéne nekem is dolgozni és nem a kizsákmányoló rabszolgatartó mocskos kapitalista gépezet mókuskerekében taposni egyre csak előre.
A tanulság:
A Portás, a biztonsági őr és a takarító nő után a legfélelmetesebb ember és egyben legnagyobb úr (úrasszony) a pénztáros (de csak az állami cégeknél).
ps. sorry a hosszú postért.
pizsama 2008.07.28. 16:32:07
1. Létezik olyan, hogy internet, meg lehet nézni a MÁV-os honlapon a pontos jegyárakat, és akkor nem verik át az ember fejét
2. Keletiben igyekszem mindig pontosan összeget fizetni, hogy ne kelljen a visszajáróra várnom
nem a posztíróra vonatkozik, de idetartozik még:
3. Utálom azokat akik a forgalmas időszakban vesznek jegyet csoportosan/hetekkel előre/áfás számlára/kártyával! és
4. Van pofájuk a pénztárnál kérdezősködni, mikor hatalmas betükkel ki van írva: NEM INFORMÁCIÓ!
Úgyhogy utazás és jegyvásárlás előtt tessék már informálódni és utánajárni a dolgoknak, hogy egy jegy megvásárlása ne 10 percig tartson, hanem 10mp-ig!
2008.07.28. 16:35:18
Igazad van.
Nekem meg abban, hogy a legnagyobb hibánk, hogy nem zavarjuk el a vérbe azokat, akik miatt ilyen az életünk: a politikusokat.
Új Nick 2008.07.28. 16:52:34
Sőt, megfordítom az állítást: a politikusaink pont olyanok, mint mi magunk. Ilyen politikusokat ilyen ország választ magának. Majd ha (a statisztikailag kimutatható többség) igényesebb lesz magával, a környezetével, a munkájával és a munkatársaival kapcsolatban, ha rá lehet szólni a szemetelőre, és a "tömeg" nem a szemetelő mellé áll (mépofázolbelemásdolgába B+?), akkor lesznek elvárásai a politikusookal szemben is, és hidd el, a politikusok meg is fognak tanulni megfelelni ezeknek az elvárásoknak. Addig minek? A politikus szemszögéből: "Ezeknek"?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.28. 18:55:16
akkor veszk jegyet amikor akarok
azt kerdezek amit akarok
ha veszem a jegyet hat veszem es lehet kerdesem
ha sok ilyan bunko van tessek tobb penztarat kinyitni
ha tudnad itt miyen mikor sima kozertben csekkel fizet a rokkantkocsiban ulo neni, en maig nem ertem miert nem kartyaval, es szepen kitolti 20 percig es mindenki nyugodt
rajtam kivul persze
mer en magyar vatyok
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.28. 19:19:17
tevedni meg nem tud
a legtobb helyen meg az aprot is kulon gep dobja ki
meg hat a tobbseg csak lehuzza a kartyat
eccer vot aramszunet, mer hurrikan volt, hat azt a kinlodast amit ezek rendeztek...
mer' a huje amerikaiak, tudom...
Ábelesz-kobelesz 2008.07.28. 19:26:17
Sajnos a kassza zárást már ott elcseszted, hogy eljöttél a kasszától. Tudom, hogy nem akarta lezárni a kasszát a rüfke, de úgy tudom, (bár elég ritkán utazom vonaton)még a kasszák mellett is ki van függesztve, hogy milyen telefonszámot hívatsz, ha a büdös kurv@ a kasszában le akar húzni.
Mondjuk ilyenkor már könnyen okoskodik az ember. Meg gondolom reklamálni sem nagyon tudsz, mert a sorból biztos beszól valami izomagyú pöcsfej, hogy lerúgja a vesédet, ha nem takarodsz el, mert lekési a vonatot.
Megoldás a következő:
Ablakot bezúzni, a csajt feltenni az anyja hátára és addig adni a fingójának, amíg nem vérzik. Utána viszakérheted a pénzedet.
Xezs 2008.07.28. 21:12:39
Xezs 2008.07.28. 21:15:36
pizsama 2008.07.28. 21:21:35
Ha annyi időbe telne kártyával fizetni a MÁV-pénztárnál, mint a Tesco-ban, akkor megérteném.
A pénztár az PÉNZTÁR! Nem információ. Ne ott kérdezősködjenek már az emberek, ahol mások azért állnak (és várnak) mögöttük a sorban, hogy jegyet vegyenek.
Majd ha egyszer sietsz valahova, és önhibádon kívül késésbe kerülsz, és csak 5 perced van a vonat indulásáig, és tudod hogy mivel és hova akarsz menni és forintra ki van számolva a jegy ára a zsebedben, akkor megnézem hogy fogadod, ha előtted valaki A PÉNZTÁRBAN a holnapután induló vonatokról kérdezősködik. KI VAN ÍRVA: NEM INFORMÁCIÓ! Max. azt kérdezheti meg, hogy van-e helyjegy, mást nem!!!
Ericcartman (törölt) 2008.07.28. 21:40:21
(zárójelben megjegyzem,7.éve vonatozok rendszeresen,sajna rászorulok.7 év alatt először történt olyan csoda a múlt héten,h azt láttam,h a kalauz nő tök rendes volt 2 kislánnyal akik az anyukájukkal utaztak.megengedte h kilyukasszák a jegyet,ilyenek.de hangsúlyozom,7 év alatt ez az egyetlen kellemes élményem a MÁV-tól,kb)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.29. 00:17:36
azt kerdezek amit akarok
lecet
hawaj 2008.07.29. 07:58:48
silent76 2008.07.29. 08:13:12
nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2008.07.29. 10:42:36
Ibolya csavargyár, két fél kevert....
pizsama 2008.07.29. 17:38:33
pizsama 2008.07.29. 17:49:02
Ha jól tudom, akkor a kártyával fizetés úgy történik, hogy néni kulcsot kiad, ki kell nyitni, aztán a szokásos procedúra, dobozt lezárni, kulcsot visszaadni, várni a jegyre. Nos, ez minimum 3 perc, ha nem több, pláne ha meg kell ismételni az egészet egy finnyás terminál miatt! Készpénzel ugyanez 15mp-ig tart. Nekem nem azzal van bajom, aki kártyával fizet, hanem a MÁV-pénztárakkal. Akkor legyen külön kártyás ablak/sor! Meg áfásszámlás sor.
axt · http://axtaxt.wordpress.com/ 2008.07.29. 18:35:54
Bobby Baccala 2008.07.29. 19:06:14
a kocsiban vettem csak észre, visszamentem,mondtam mi a gond..a hölgy nagyon kedves volt, mondta hogy rögtön visszanézi videón a fizetést. 1 perc múlva visszajött már adta is a maradék ötezrest..és elnézést kért.
ezt mávnál miért nem lehet? jah hülye kérdés... :)
Xezs 2008.07.29. 19:13:16
pizsama 2008.07.29. 21:32:10
Xezs 2008.07.29. 22:22:29
Xezs 2008.07.29. 22:24:39
Csiri · http://www.csiri.blog.hu 2008.07.30. 01:05:15
Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2008.07.30. 15:20:24
Pontosan ott Amerikában volt egy nagyon hasonló esetem. Repülőtéren.
Igaz, ott a végén az derült ki, hogy nekem volt igazam, de balhézni, azt kellett hozzá, meg főnököt hívni, hogy csináljanak pénztári zárlatot.
gabba 2008.08.26. 08:50:07
we 2008.08.26. 16:38:53