Pocakos nő, véradó férfi, érzéketlen, de kényszeresen tegeződő multi, mi kell még? A véradás miatt őszi légyként konzumáló András és terhes felesége egy leértékelt íróasztal formájában vették hátukra a konzumkeresztet. Egy információs tábla eltérő értelmezése miatt ott álltak zárás előtt percekkel, és nekik kellett volna szétszedniük a bútort ott helyben, amire nem érezték magukat fizikailag képesnek. Végkimerülős sztori alant.
Hadd osszak meg veled egy tanulságos történet a magát nagy-nagy gyerekbarátnak hirdető IKEA-ról.
Egy júliusi estén az Örs vezér téri IKEA leértékelt árui között kinéztünk magunknak egy MATTEUS íróasztalt. Párom 7 hónapos terhes, jómagam épp véradásról érkeztem (ilyenkor másnapig mindenféle fizikai megterheléstől óva intenek), autónk nincsen, de akkor még nem sejtettük, hogy ennek itt szerepe lesz. Hiszen a leértékelt áruk felett ott díszeleg a megnyugtató felirat: "Ha nem tudod hazaszállítani a terméket, vedd igénybe házhozszállítási szolgáltatásunkat!" Mit sem sejtve fizettünk, és boldogan toltuk az asztalt a szállítók pultjához. Ahol közölték, hogy ez így nem fo menni, mert ők "csak lapra szerelve" szállítanak bútort. Nos, ezt fizetés előtt az áruházban sehol sem közlik a vevővel, a képen látható felirat sem éppen ezt sugallja. De ha ez van, hát ez van, megkérdeztük, segítenek-e szétszerelni. Válasz: NEM, a vevőszolgálati pult mellett találunk szerszámokat, szereljük szét mi. Mindez már pár perccel zárás előtt történt, amikor az időbe sem fért volna bele a
szétszerelés, különösen úgy, hogy leértékelt áruhoz útmutató sem jár. Ezután próbáltuk mindenfelől elmagyarázni, hogy ez képtelenség, a magunk és nem utolsósorban gyermekünk egészségét veszélyeztetnénk, ha kettesben nekiállnánk egy 30 kilós asztalt pár perc alatt szétkapni. NEM, ők ebben nem tudnak segíteni, a vevőszolgálati pult mellett találunk szerszámokat. Hogy ha mégis nekiállunk, záráskor jó eséllyel ottmaradunk a félig szétszedett asztallal? NEM, ők sajnos nem tudna minket megvárni, de találunk szerszámokat, szereljük szét, és különben is, a bútor épségét szolgálja, hogy ők nem szállítják el összeszerelve. Hja, gondolom, költözéskor ők is szétszerelik az összes bútorukat... Hosszú percekig futottuk ezeket a köröket, elmondtuk hogy nem sürgős a szállítás, másnap is visszamehetek valakivel szétszerelni, csak oldják meg valahogy a helyzetet. A válasz a szokásos: NEM, szereljük szét most, mi magunk.Belátva, hogy reménytelen a helyzet, sarkon fordultunk, anélkül, hogy tudtuk volna, hogy jut haza az asztal. Végül sikerült egy ismerőst hívni, akivel a bútorunk összerakva is épségben tette meg a kb. 4 km-es távot hazáig. De ezt este 9-kor pár perc alatt megszervezni nem evidens - csupán a szerencsénknek köszönhető, hogy IKEA-éknak nem jött össze a kedves vevők még komolyabb megalázása. (Az asztalt otthagyni bajos lett volna, leértékelt árut nem fizetnek vissza.) Természetesen másnap panaszkönyvi bejegyzés is született, majd e-mailt is írtam az IKEA-nak - kíváncsian várom a választ...
Az utolsó 100 komment: