Zoli megkapta a választ a MÁV-tól hibás tranzakciós panaszára és most örül, hogy csökkenthette kicsit a költségvetési hiányt. A Homár pedig épp dühöng, mert szeretne elutazni messzire, de a csodás MÁVDirekt nem tud nemzetközi vonatra jegyinformációt adni, azt csak a keleti jegypénztára tud. Amit viszont nem lehet felhívni, hiszen éppen ezért van a MÁVDirekt, hogy ne zavarjuk feleslegesen sok kérdéssel a pénztárost. Tehát nemzetközi információt csak személyesen kaphatunk. Plusz kérdésünk, hogy este 9 és 11 között hogy lehet minden munkatárs folyamatosan foglalt és mitől.
Azt gondoltam, hogy a panaszlevelem után kapok egy bocsánat kérést és visszakapom a pénzem. Hát sajnos nem így néz ki. A lenti levélből
látható, hogy mennyire egy nagy szar, f.s ez az egész internetes
jegyrendelés és a mögötte lévő apparátus.
Kérdem én, hogy milyen rendszer az ahol egyszer megadom a kártyaszámom és nem sikerül egy tranzakció, akkor ezek után ki és bejelentkezek a rendszerbe de nem adom meg újra a kártyaszámomat és ennek ellenére levonja az előző hibás tranzakciónak az összegét, de nem adja ki a tízjegyű azonosítót. Hát szerintem a világ legjobb pénznyelő rendszere. MÁV Informatika és OTP páros által. Bárcsak nekem is lenne egy ilyen, minden egyes bejelentkezés alkalmával levonnám a hibás
tranzakció összegét.
"Tisztelt Utasunk!
Köszönjük megkeresését!
A MÁVDIREKT-hez érkezett bejelentését illetékes kollégáink
megvizsgálták. Ezzel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
Az e-Ticket jegyrendelés során a banki rendszer hibája miatt tényleges
fizetésre nem került sor, így az E-Ticket rendszer nem adott
azonosítót. Az újbóli bejelentkezést követően a rendszer a fizetést
sikeresen végrehajtotta, így a generált azonosítót a rendszer
elküldte, a fizetés rendben befejeződött.
Üdvözlettel:
H. László"
Ui.: Hurrá én is hozzájárulok a tudtom nélkül, hogy azt a nagy
költségvetési hiányt csökkentem ami a MÁV-nál van.
Üdv,
Zoli
vazze... 2008.08.07. 09:22:09
CBF 2008.08.07. 09:23:37
Ipari-antidepresszió 2008.08.07. 09:24:05
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.07. 09:25:35
Hurkada 2008.08.07. 09:26:04
Zsebencik Lopédia 2008.08.07. 09:27:21
oké-oké...de kinek?
EÖ (törölt) 2008.08.07. 09:27:27
birdito 2008.08.07. 09:29:55
Ebből jó nem sül ki.
Tessék eladni az OTP részvényeket!
birdito 2008.08.07. 09:30:56
Nyr=Nyrt
További magyar hang 2008.08.07. 09:37:22
elküldte..."
...a 6:20-as gyorssal Balatonmackóalsóra
lenyelEDE 2008.08.07. 10:14:34
plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2008.08.07. 10:18:41
EÖ (törölt) 2008.08.07. 10:23:49
liven 2008.08.07. 10:29:12
Deviáns 2008.08.07. 10:32:45
Egyébként nálam az otpdirekt a céges tűzfaltól tud megbolondulni, szerencsére még a fizetés előtt...
shibuya 2008.08.07. 10:45:39
Ha a homar szeretne messzire utazni akkor nem muszaj szemelyesen ellatogatni a Keletibe, ott van a Wasteels iroda akik a keletiben arulnak jegyeket, oket fel is lehet hivni telefonon, es mindenfele informaciot is adnak telefonon.En is ott inteztem a jegyeimet eddig sikeresen, most legutobb nem, mert nemes egyszeruseggel Moszkvaba erre a honapra elfogyott az osszes jegy.
elerhetosegek: www.wasteels.hu/elerhet.htm
Deviáns 2008.08.07. 10:45:53
tudom, utólag könnyű okosnak lenni
staropramen 2008.08.07. 10:46:43
nekem egy otpdirekt alanyi jogon ne bolonduljon meg céges tűzfaltól.Tűzről szó sem lehet.Nekem egy otpdirekt végezze a dolgát, az egyéb allűröket hagyja meg edének.
ge 2008.08.07. 10:58:27
Prakt! 2008.08.07. 11:01:12
Vagy www.db.de
Reci 2008.08.07. 11:03:11
üdvözlettel Ede MÁV Zrt.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.07. 11:22:52
Máv hűtője mekkora-e?
kigyúrt állat 2008.08.07. 11:53:47
Neménvótam 2008.08.07. 12:37:03
Deviáns 2008.08.07. 13:12:10
(hátha valaki nem ismerte...)
pekkka 2008.08.07. 14:35:52
pindsvin 2008.08.07. 14:43:35
Ha nem adják vissza a pénzzem, legközelebb nem veszek ebben az értékben jegyet. Kár, hogy lévente kb. egyszer utazom vonattal. Azt is kár volt.
petya a barátságos :) 2008.08.07. 19:49:06
"ELVIRA alapvetően belföldi utastájékoztatási rendszer. A nemzetközi díjszabás még a belföldi díjszabásnál is sokkal bonyolultabb: országonként, vonatonként, viszonylatonként más és más, gyakran változik. Egyszóval nehezen algoritmizálható és még nehezebben tartható naprakészen. "
A pénztárosoknak nem bonyolult, csak szegény informatikusoknak...
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.08.07. 21:52:04
Egy korábbi maléves cikkel kapcsolatban írta valaki, hogy amikor a mittoménmilyen rendszerüket programozták le, kiderült, hogy egy folyamatot hülye módon visznek végbe a való világban. Felvetették, hogy ezt racionalizálni kellene, mert nemcsak hogy átláthatóbb lenne, de leprogramozni is könnyebb volna. A választ magad is ki fogod találni...
Sajnos, a pénztárosokat - már amelyik _tényleg_ ért hozzá - nem kérdezik meg, mert azok nincsenek a vállalati hierarchia megfelelően magas szintjén, hogy beleszólhassanak a rendszer fejlesztésébe. Innentől kezdődően nincsen miről beszélnünk...
moon 2008.08.10. 22:00:57
Dr. Fotos 2008.08.12. 12:24:09
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.08.12. 16:01:53
solfatara 2008.08.14. 12:25:37
Díjaználak, ha találnál egy olyan külföldi vasúti menetrendet ahol a nemzetközi vonatokhoz is kiírták a díjszabást!
Még a legokosabb (szerintem) német menetrendben sincs nemzetközi díjszabásszámítás!
Nézd meg, ha nem hiszed! bahn.hafas.de/bin/query.exe/d
Ha az ELVIRA-ban lenne, akkor a legközelebb azért járna a szád, mert nem napra kész az euro átváltása forintra!
solfatara 2008.08.14. 12:45:23
Díjaználak, ha találnál egy olyan külföldi vasúti menetrendet ahol a nemzetközi vonatokhoz is kiírták a díjszabást, ha azt más pénznemről kell átváltani!