Tékozló Homár

Tojik a törvényekre a C§A - Igazságot Macskabrekinek!

2008.09.29. 14:37 | szily | 122 komment

Szegény Macskabreki nem tudta kihasználni a C§A hülyeségét és nem lett kabátja harmadáron. Rosszul írták ki ugyanis az árat Debrecenben, és a talán már szinte minden Homár-olvasó által ismert törvénycikk miatt ilyenkor kötelesek eladni az árut a kiírt áron. Ugye Álmukból felébresztve is fújják, hogy "Több eladási ár vagy szolgáltatási díj egyidejű feltüntetése esetén az áru eladási árán, vagy a szolgáltatás díján a feltüntetett legalacsonyabb eladási árat vagy szolgáltatási díjat kell érteni"? Na, drága, cinikusan törvénysértő C§A, erre varrjanak mészpáncéllal borított gombot!

 




Az alábbi kellemetlen élményemet szeretném megosztani széles közönséggel, hátha a Cheap&Ugly-nak becézettt áruházlánc magyar vezetősége elszégyelli magát. Az anyavállalatnál Németországban ez biztosan nem fordult volna elő.
Üdv:
Macskabreki



Tisztelt C&A!

Kellemetlen emlékemet szeretném megosztani az áruház(lánc) vezetőséggel kivizsgálás céljából, valamint a Tékozló Homár internetes fogyasztóvédelmi portál olvasóival okulás céljából.

2008. szeptember 28-án vasárnap délután tértünk be a debreceni Park Centerben található egységükbe vásárlás céljából. Egy Clockhouse szövetkabátot szerettem volna vásárolni (többek között), amelynek a terméken lévő címke szerint 4790 Ft volt az ára, egészen addig, amíg a pénztáros hölgy be nem ütötte a gépbe, mert akkor rögtön felugrott 12990 Ft-ra. Jeleztem, hogy nem ez volt a terméken feltüntetett ár, amelyről a pénztáros hölgy a címke szemrevételezése után meg is győződött, majd közölte, hogy az ár hibás. Hozott egy másik, az általam kiválasztott kabáttal teljesen megegyező darabot, amelyen már 12990 Ft-os árcímke szerepelt. Természetesen én a kedvezőbb árú darabot szerettem volna megvásárolni, de a pénztáros hölgy szerint annak is 12990 Ft volt az ára. Hívta az osztályvezetőt, aki közölte, hogy rossz árral kapták a raktárból a kabátot, sajnos annak nem 4790 Ft az ára. Ekkor idéztem a Fogyasztóvédelmi Törvény 14§ 4. pontját, miszerint "Több eladási ár vagy szolgáltatási díj egyidejű feltüntetése esetén az áru eladási árán, vagy a szolgáltatás díján a feltüntetett legalacsonyabb eladási árat vagy szolgáltatási díjat kell érteni."

Az osztályvezető hölgy elismerte, hogy ez bizony így van, de továbbra sem volt hajlandó az alacsonyabb áron eladni a terméket, és odaszólt a pénztárosnak, hogy már volt hasonló eset, és hogy ellenőrizni kellett volna az árat. Félig kérdőn azt is hozzátette, hogy akkor hogyan dobják szét a különbözetet, amely elszólásból úgy értelmeztem, hogy nekik kell â01Ebűnhődniükâ01D a hibáért.

Amint azt a két hölgynek is jeleztem, ez nem korrekt bánásmód a vevőkkel szemben, valamint átverésnek minősül, ha egy terméket nem az azon feltüntetett áron adnak. Már máshol is jártam hasonlóképpen, és az eladó (tulajdonos) elnézést kért, és az alacsonyabb áron adta el a terméket. Ezek után a C&A-t nagy ívben el fogom kerülni, és ismerőseimet is tájékoztattam az esetről. Természetesen a kabátot nem vettem meg 12990 Ft-ért.

Nem írtam a Vásárlók Könyvébe, inkább elküldöm ezen levél másolatát a Tékozló Homár internetes oldalra a szélesebb körű tájékoztatás végett.

Elfogadhatatlannak tartottam a tegnap, velem, mint vevővel folytatott eljárást, több okból. Egyrészt azért, mert félrevezettek az árat tekintve, másrészt figyelmen kívül hagyták a Fogyasztóvédelmi Törvényt, harmadrészt pedig azért, mert a dolgozóikon kívánják leverni a hiba árát, amelyet valószínűleg egy rosszul beállított árazógép okozott. Egy ekkora áruházlánctól az lenne a minimum, hogy korrekt eljárásra buzdítsák a dolgozóikat megfélemlítés helyett.

Várom mielőbbi válaszukat,

Tisztelettel:

xxxxxxxxx

Debrecen, 2008 szeptember 30

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kozika · http://www.k-1.hu 2008.09.29. 15:07:57

jóvanna, csak kötekedtem :)

Secnir 2008.09.29. 15:12:04

elwood:
el se vették

tikvagytok, enesenemegaziren, Piel:
mit mondjak azokra az emberekre, akik tudják, hogy hiba történt, az eladó nem tehet róla, de akkor is kötözködnek.
az más, ha x cég a prospektusban azt mondja a csirkemellfilére, hogy 350 ft, de az áruházban 999 forint. az más. de egy egyszerű emberi hiba esetén azért már ne rohangásszunk brüsszelbe, kérem!

Secnir 2008.09.29. 15:15:42

már azért az író szakmájára is lehet következtetni:

"szeretném megosztani az [..] vezetőséggel kivizsgálás céljából, [...] okulás céljából.

2008. szeptember 28-án vasárnap délután tértünk be a debreceni Park Centerben található egységükbe vásárlás céljából. "

...a gyanúsított begépelte az összeget a pénztári fiók elnevezésű gépbe, majd lehúzás céljából közölte, hogy az általam megjelölt kabát már 12990 forint. én szembesítést kértem az árcédulával...

Impega 2008.09.29. 15:19:17

Tisztelettel:
xxxxxxxxx
Debrecen, 2008 szeptember 30


Hmm, akkor ez csak holnap jelenik, meg? Ma mar holnap van? Tegnap ma van holnap?

maincoon © 2008.09.29. 15:19:28

Secnir, bocs, birlak meg minden, de nincs igazad. írok én olyan hivatalos levelet, hogy abból soha nem fogod kitalálni a foglalkozásomat, képzettségemet, szakmámat.

homár molla 2008.09.29. 15:20:18

Cheap&Ugly az a C&U nevű áruházlánc lehet. ez C&A.
egyébként a történet rávilágít arra, hogy hiába tudod fejből a vonatkozó jogszabályokat, legfeljebb a tudálékos képedbe röhögnek. éppen ezért a fizikai erőszak az egyetlen megoldás ilyen esetekben. isten hozott nálunk.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 15:21:41

Impega 2008.09.29. 15:19:17

ma van a holnap tegnapja!

jusztlacika 2008.09.29. 15:29:49

@Kulics

Akkor lehetek én az első?

Secnir 2008.09.29. 15:31:21

és az előzőből a nyomozó nem ütközött ki?
"...Ezután úgymond lelepleztem magam, mondván, már van ilyen előfizetésünk,..."

Secnir 2008.09.29. 15:33:05

gyanús nekem ez a sok rendőrös jellegű poszt, így, az NBH-s botrány után...
...és még hiba is kerekedett, mert két hozzászólás között 60mp-nek kell letelnie. ráadásul az indapass is xaraxik még mindig...
...gyanús, nagyon gyanús...

CID 2008.09.29. 15:33:59

Persze, tévedni emberi dolog, de ha jól vettem ki az irományból, akkor már előfordult ugyan ezen termékkel, tehát tudtak róla. Na most akkor mi a p...ért nem korrigálták ? Asszem kicsit trehányok, nem kellene munkaidőben annyit trécselni. Post írónk meg rábaszott, nem lett ócsóért kabátja :)

maincoon © 2008.09.29. 15:34:12

Secnir: megadom a pszichológusom számát. Sikeresen gyógyítja a paranoiát :D

Impega 2008.09.29. 15:34:57

Akkor most itt folytatjuk a Pannonos level ertekeleset?

Secnir 2008.09.29. 15:37:17

maincoon:
köszi, meg minden, de nem bízok benne :)

Szakyster 2008.09.29. 15:41:21

Emberi hiba, na persze. Van egy törvény. Van egy áruház, aki ezt nyiltan megszegte. Nehogy már ebből azt hozzuk ki, hogy szemét vásárló? Ennél tisztább esetet keresve sem találunk!

maincoon © 2008.09.29. 15:51:15

Én éppen holnap akarok menni a C&A-ba.
Majd árgus szemekkel figyelek, hátha valami nagyon el van írva. Aztán majd kamatoztatom az itt tanultakat. Végül majd Secnirnek gyanus lesz és az olcsón megvásárolt terméket mindig undorral fogom majd felvenni ;)

Mylady 2008.09.29. 15:53:25

Érdekes, hogy az emberek jelentős része amikor hivatalos(nak látszó) levelet ír, elfelejt emberi nyelven beszélni. És akkor születnek ilyen értelmetlen barokk körmondatok, hogy mindegyiknek háromszor kell nekifutni, hogy az ember értse. 3 diplomával :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 16:03:02

nekem fasza borzsekim van meg miamiben vettem 150 dollarert
mar 4 eves
lassan lecserelem de nem szovetre
/ja, amugy nagyon klassz bor es egyszeru szabasu, mielott..../

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 16:07:18

Itt van Amerika, Itt van Amerika,
Itt van Amerika, Itt van Amerika

júj de szeretem ezt a Komár Laci nótát :)

dooky 2008.09.29. 16:10:38

Mylady: Tokeletesen igazad van. Valahogy az emberek megprobalnak eron felul fogalmazni, ha hivatalos levelrol van szo, pedig mennyire egyszeru lenne, ha mondjuk csak a magazast hasznalnak, de semmi tobbet.
Mondjuk az is benne van, hogy ha ketszer elolvasol egy hivatalos feljegyzest, esetleg megnezel egy Derrick-et, eleg hamar meg lehetne tanulni ilyen stilusban fog(g)almazni:)

Amugy pedig szerintem ez az elso ertelmes poszt a heten:) Hiba, hogy a csako tul joszivu, en szemely szerint lesz.tam volna a dolgozokat, miafas.ert nem figyelnek oda?

macskabreki 2008.09.29. 16:11:29

Kedves Kommentelők!

Köszönöm az észrevételeket, rieksön indul.

1. Nem vagyok rendőr, csak egy nagy cégnél dolgozó tanári diplomás ifiassziony, aki sebtiben, rendszerleállás alatt dobta össze a gépelési hibáktól, szóismétléstől (éééés igen, időutazástól) nem mentes levelet. Kövezzetek meg. Ha lenne kockás kabim, most magamra teríthetném, hogy védjen az ütésektől.
2. Nem vágom fejből a paragrafusokat, rágugliztam, hogy pontosan idézhessek.
3. Valóban hamar feladtam, a vásárlók könyvébe kellett volna írnom, de mivel nyilvánvaló volt, hogy azok a két szegény nőn verik le, letettem róla. Nem vagyok elég tudatos fogyasztó. Gyász.

dooky 2008.09.29. 16:14:03

En szemely szerint csipem a macskabrekit:) Mondd, hogy nem vagy ferjnel, vagy ha megis, nem hiszel a husegben!:)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 16:16:24

macskabreki 2008.09.29. 16:11:29

"... Ekkor idéztem a Fogyasztóvédelmi Törvény 14§ 4. pontját, miszerint...."

ott a boltban rá gugliztál? ejha....

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.29. 16:16:50

A postai csekken fizet + 120 pénzzel drágább lett volna a kabát.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 16:18:28

egyébként ezért van ilyen szar helyzetben a magyar kereskedések zöme ill. a joggyakorlat! mert a dolgozó baszik rá....és nem a multit fingatod meg ha bemagolod a törvényt....egyébként meg ha tudtak róla akkor meg mégis csak buznyákok!

macskabreki 2008.09.29. 16:19:40

Lószaft, nem a bótban gugliztam, hanem levélírás közben. Igen tudom, ennyi erővel át is olvashattam volna mégegyszer, hogy ne legyen ilyen igénytelen rendőrös.
Dooky, kösz a szimpatizálást, szeretett férjem is biztosan örül majd, hogy népszerű a kis felesége.

dooky 2008.09.29. 16:21:37

Breki:
Az igazi szerelem onzetlen:) Ne hagyd magad megteveszteni, egy kis szorakozas neked is kijar;)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.29. 16:24:14

Dugott már valaki C&A-ban amúgy?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 16:28:18

macskabreki 2008.09.29. 16:19:40

ej a betyárját neki, rúgja meg a ló, de mocskos szád így nagyhirtelen Te "tanári diplomás ifiassziony".

macskabreki 2008.09.29. 16:33:39

Olvasd el pontosabban azt a szót.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 16:36:41

macskabreki 2008.09.29. 16:33:39

én kérek elnézést! ez az én nagy hibám! szóképeket olvasok...:) pedig 3x is elolvastam....

Marvvin 2008.09.29. 16:37:24

...Szerintem már egy páran megpróbálták átragasztani az olcsóbb cetlit a drágább kabátra, szerintem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 16:45:50

az atcimkezes nagy divat itt az europai feketemunkasok koreben
es az amerikai cassas neha van olyan huje, hogy nem veszi eszre mert csak huzza le a cimkeket
mongyuk ha valaki megbukik azt beviszik azon nyomban a bortonbe

É2I 2008.09.29. 16:47:59

Na most a lószaft semmivel sem szebb állagú, mint a lófütyi. Bár tény; cseles :)
De mi aza kockás kabim? Ez most új. hö

elwood 2008.09.29. 16:51:11

ez a lószaft, ez jó, használni fogom

É2I 2008.09.29. 16:52:27

@ hagyma

Megvan hogy kell hűvösre tenni a rosszakaróid :)

Errefele a kisebbségi megélhető ombusmanok cimkéznek a tuskóban. De itt még az árát is megkapja ajándékba, ha valaki észreveszi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 17:02:21

enen
telleg divat hihhetetlen, hogy 3 dollarert lecsereli a T shirton a bar kodot
tapasztalat

É2I 2008.09.29. 17:06:55

Hát a hüjeség határtalan ez tény.

De ha egy BMW-t át tudnék cimkézni....meginogtam :D

dooky 2008.09.29. 17:46:44

Azon a BMW-n biztos tul sok cimke van, hogy feltunjon:)

Mellesleg, amikor egy afro-magyar BMW-t fogdos, ott mar a rendorseg kerdi meg, hogy mit akar, nem a penztaros:D

princessophia 2008.09.29. 18:52:54

HÁt sajna,ilyen volt is ,meg lesz is .
Ha engem annyira felháborítana valami hasonló élmény hogy leírjam és köözétegyem, akkor garantáltan le se sz*rnám, hogy kinek mi baja lesz abból, ha ott helyben kiállok az igazamért,még ha két "vétlen" eladóról is van szó.
/Akik különben azért vannak ott -többek között-hogy az ilyen dolgokat felügyeljék/ Vagy nem?
Amúgy paranoia és egyéb pszichés betegségek gyógyítását vállalom:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 18:55:16

sophia
en ugy vagyok vele, ha veszek valamit es latom az arat, akkor megyek a acssahoz, ha ott kiderul, hogy az nem annyi, akkor nem annyi es akkor eldontom kell -e annyiert vagy nem
es kesz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 18:57:40

jartam mar ugy hogy pl. egy vasalot a vevo rossz polcra tett vissza, nagyon hasonlo dobozban voltak, mittudomen a watt volt mas meg a tokom tudja
nahat akkor reklamaljak a penztarnal hogy 3400 ft-os polcon volt?
hujeseg

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 19:00:34

hagyma 2008.09.29. 18:57:40

az tényleg hülyeség, mert általában az ár mellett a típus is fel van tüntetve.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.29. 19:02:01

Debrecen, 2008 szeptember 30. WTF!? időutazás? :D

princessophia 2008.09.29. 19:04:47

Hagyma:
Persze.Én is.
De ha már így esett, hogy reklamálunk, akkor reklamáljunk rendesen:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 19:09:00

asszem a koraban volt
foton vagy hol nyilt
a csajom akart vasalot venni az annyanak
es ott a pult elejen volt ket kulon fakkban vasalo
varialt hogy melyiket mert O mindig varial/halistennek mongyuk/
na es az olcsobb mellett dontott es levett egy dobozt
a peztarnal derult ki hogy ez a dragab
jogy egy gorkorcsolyas csaj es kicserelte
most csinaltam vona cirkuszt?
hatez hujeseg atteszek egyik polcrol amsikra valamit aztan mesnap visszamegyek hogy nekem ez ennyier jar mer ize
haggyuk man

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 19:10:39

ha igazunk van reklamaljunk, de ne mondja mar nekem senki, hogy annyiert oda kell adni ami folott van ar
attolok egy BMW-t a babettas reszlegre es akkor...
telleg babettan dugott mar valaki?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 19:14:32

raadasulk most Macskabrekinek nem lesz szovetkabatja, oszt jon a rossz ido, a hidegek, megfazik
ezt nem turhetjuk
dobjunk ossze egy kabatra
/viccet felre teve tenyleg rengetegszer van hogy atpakoljak a cuccot a vevok, en dolgoztam Targetben anno, meggondoljak, nem kell leteszik a halkonzervet az alsogatyak koze./
na most akkor alogatya aron kell ennem a szardiniat?

princessophia 2008.09.29. 19:22:15

Hagyma, ne vagy semmi.:D
Megvilágítottad a problémát.
Hová utaljam a pénzt a kabátra?

tankari 2008.09.29. 19:37:30

Hát tényleg a vásárlók könyvét kellett volna kérned! Nekem a DM-ben nem akarták a kiírt árért odaadni a cuccot, mert állítólag téves volt a kiírás. Csak említeni kellett a vásárlók könyvét, rögtön tudták annyiért adni.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.29. 19:52:18

Vajon dugott már valaki szardiniáspolcon, amin alsógatya kód volt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 20:08:47

hat en egyszer lattam flortolni egy potykat egy harcsaval aTescoban volt az teny es csak kesobb lett szardinia
alsogatya kod nem volt rajtuk, bar valaki megprobalta atarazni, kulonleges vagdalthusnak de lecsuszott a barkod

É2I 2008.09.29. 20:09:26

/off
Huhh én ülni is csak egyszer ültem babettán. Fürdőgatyában oszt' megcsúsztam, de valamilyen nagy szerencse árán nem taknyoltam el. Hát az majdnem ba...s lett, csak a rá... fajtából.

/on

Az meg a másik, hogy én is max annyit mondtam volna: a fene ;) Meg sírt volna a lelkem, hogy nem lett jóárasított kabátkám.

A Harvisban van olyan, hogy öt féle ár van a dobozon, de sokszor a legolcsóbb is qrva drága. (nekem)

۝merta-X 2008.09.29. 20:27:28

A posztíró egy mitugrász buzeráns majom. Vérszopóskodik egy 70 nettót kereső 19 éves melléfogásán. Barom.

۝merta-X 2008.09.29. 20:29:15

Ja, és a debreceniek kapják be a brékóm. Egy nagy rakás paraszt mind, ott éltem 5 évig, siralmas egy társulat.

Tilcsák Bea (törölt) 2008.09.29. 20:33:42

"A barátnőm ugyanis épp ezt a hibát követte el szeptember 27-én, szombat délelőtt. Körülnézett az üzletben, meg is tetszett neki egy blúz, azonban annak mérete nem volt megfelelő - a többi viszont olyan magasan volt elhelyezve, hogy azt még akkor sem érhette volna el, ha az NBA-ban kosarazna. Egyedül volt a bolt adott részlegén (a Clockhouse termékeknél), én sem voltam vele, hogy segíteni tudjak (bár a magam 185 centijével három méter magasságból én sem tudom levenni a cuccokat), és az eladók sem fárasztották magukat azzal, hogy a vevők rendelkezésére álljanak.

Így a barátnőm kénytelen volt szabályosan üldözőbe venni egy idősebb, 50 év körüli, szőkés hajú eladó hölgyet (bár a történtek fényében az "eladó", mint jelző, még eufémizmusnak sem mondható), aki a gyerekosztályra igyekezett, hogy visszaakasszon valamit. Végül utol is érte, és udvariasan megkérte, hogy segítsen neki levenni a többi blúzt, magasan vannak, nem éri el őket. A hölgy válasza szó szerint így hangzott:

- Látja azokat a hosszú fémrudakat a sarokban? Na, azok azért van ott, hogy HELYETTESÍTSENEK MINKET!

A barátnőm erre még mindig udvariasan megpróbálta felhívni a hölgy figyelmét, hogy talán mégsem szeretne egy kétméteres ruddal hadonászni, nem az ő dolga, és mivel nem ő pakolta fel az árut, így nem is tudja (és lentről nem is látja), hogy melyik a megfelelő méret. A hölgy viszont láthatóan egyáltalán nem akart blúzt eladni, hanem válaszul annyit közölt, hogy:

- Ügyes lesz maga, úgyse ver le semmit!"

zolivagyok.blog.hu/2008/09/29/tisztelt_norbert_w_scheele_ur

۝merta-X 2008.09.29. 20:38:12

Basszus a CundA-ban tényleg azért vannak azok a halászcsáklyák, mert önkiszolgáló! Ezt a buzit is, mámeg.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 20:43:06

Omerta-X 2008.09.29. 20:38:12

neked mi bajod a világgal? csak nem elgurult a gyógyszered?

۝merta-X 2008.09.29. 20:47:53

"tik vagytok parasztok 2008.09.29. 20:43:06"

Énnekem???
Pont azt írom, hogy az ilyen kötekedő gennyektől hogy hányok, és még nekem van bajom???
Na, gyere ki a fúre.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 20:52:19

Omerta-X 2008.09.29. 20:47:53

gyere ki a hóra...eltöröm, a kázázád, meg a lábádat....:)

egyébként, meg hogy mennyit keres az eladó ahhoz a kedves vevőnek mi köze??? nagy ívben fosom le....

۝merta-X 2008.09.29. 21:00:51

Jó, én is, de a posztoló lelke a Sátán kezében van.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 21:23:12

kifejtenéd! vagy még mindig ez az álláspontod? "...Vérszopóskodik egy 70 nettót kereső 19 éves melléfogásán. Barom. ....." ???

ismételten kérdezem ehhez, mint vevők nekünk mi közünk? persze mindenkinek lehet szar napja, bárki hibázhat...stb stb...attól én még nagyívben...csak, hogy ne ismételjem önmagam!

۝merta-X 2008.09.29. 21:27:12

Kifejteném!
Van boltos jó ismerősöm, és kurva sokot gürizik! Elképzelem, hogy odajön egy csicska, és mutogatja a téves árcetlit!
Mikor azt a pénzt, amit a boltos az árura költ, nem lopja! Igaz, ez kisker, de szerintem ez mellékes!

۝merta-X 2008.09.29. 21:28:41

Meglátásom szerint a törvény pl. két eltérő katalógus árra vonatkozik!

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 21:37:08

ill. arra ami a termék mellé/elé/mögé/alá/fölé/keresztbe/hosszába van rakva/téve/ragasztva/lógatva/függesztve/hegesztve

nekem is van bóttos ismerősöm...és neki a csicska vevő a bevételi forrása...ezekből a csicskákból él!!! te balf@sz!

۝merta-X 2008.09.29. 21:42:51

Ohó, nem egy akármilyen vevő a csicska, hanem konkrétan ez a tökfej, és igenis keresni kell a vásárló kegyeit, ahogy ismerősöm is teszi, viszont Vásárlók könyve ide vagy oda, ez az okostojás a taknyán csusszant volna nála a boltból kifele, attól félek. Te szar.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.29. 21:45:04

itt amerikaban is van rengeteg buta es lassu elado, dehogy beszoljanak, ha kerek valamit az elkepzelhetetlen
nem azert mer a vevokbol el mondas tudatosul benne hanem mert 3 perc mulva
kirugjak

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.29. 21:52:46

Omerta-X 2008.09.29. 21:42:51

na,de legalább nem vagyunk egyformák....

۝merta-X 2008.09.29. 22:06:48

"hagyma 2008.09.29. 21:45:04"
hagyma, az biztos, hogy oda a pult mögé kell egy mentalitás. Jómagam az első ostoba töknél kirugatnám magam, az is biztos, mivel elvem, hogy aki engem felcukkol, az ne menjen el üres kézzel.

MosoMasa 2008.09.29. 23:04:08

Kedves xxxxxxxxx!
Te is és a többiek is, mindenki. tessék végre megtanulni, hogy a vásárlók könyvébe be-kell-írni! nem azért mert történik valami is, vagy sem, hanem azért, mert ha továbbviszed az ügyet, akár csak ide a homárra is, és netán valaki mégis utána néz - legyen ott a nyoma, hogy igenis történt ilyen!

dwdHU 2008.09.30. 00:31:53

no es a kabat minek a celjabol kellett? :D

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.30. 04:42:55

Ha feltételezzük, hogy nem a vásárló cserélte ki az árcédulát, és tényleg rosszat nyomtattak rá, akkor

1. ez volt a tanulópénz a cégnek elgondolkozni azon, hogy

2. hogyan oldja meg azt a hihetetlenül bonyolult problémát, hogy az áru helyes árú [sic!] legyen.

Mer', ugye, ha valamit el lehet baszni, akkor érdemes kidolgozni egy rendszert arra, hogy hogyan lehessen az elbaszást megelőzni. (Minőségbiztosítás, QC, ISO, kisfaszom, nem elsősorban a beosztottak hibáinak megtorlása.) Nem mondom, hogy a NASÁ-t, az USA hadseregét vagy egy nagyobb repülőgép-társaságot kérdezzenek meg, de egy negyedórás brainstorming sem árthat. (Pl. nyomtatás után ellenőrizni az árcédulákat; felelősebb érzetű, magasabb beosztású, tapasztaltabb kollégától segítséget kérni, mittomén...) Na mindegy, tudom, hogy naiv vagyok, nem kell mondani!

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.30. 09:39:13

Kérdés.
Ha beírom a vásárlók könyvébe s azt mondom nekik ok írjátok alá, s ők pedig sz@rnak aláírni akkor what.
Ha közben elviszik az érintett árút a raktárba cimke lekerül akkor az esetlegesen általam hívott police officer sem tud semmit tenni, sőt leveri rajtam az intézkedési díjat ami 5000 ft ha jól tudom abban az esetben ha feleslegesen hívtad, s nincs igazad.

Majmász Gedeon 2008.09.30. 10:11:26

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.30. 09:39:13
Ha elviszik az érintett árut, akkor azt rövid u-val teszik.
"azt mondom nekik ok írjátok alá" --> azt mondom nekik, OK, írjátok alá
Az ok indítékot jelent, jelen esetben OK (vagy oké) a helyes.
A címke hosszú í.
Kb. 11 vessző hiányzik a hozzászólásodból.
Remélem, tudtam segíteni. :)

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.30. 10:15:24

nem az volt a cél(,)hogy hejjesen írjak :) csak begomboltam gyorsan
Bocsi
,,,,,,,,,,,
pótoltam

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.30. 10:23:54

De a kérdésre valaki adhatna választ.

Carnivora (törölt) 2008.09.30. 10:29:06

A tescoban előfordul viszonylag sűrűn , hogy nem egyezik a kiírt ár a pénztárnál fizetendővel. Viszont, ha utánna v.ki sorbanáll az ügyfélszolgálatnál visszafizetik a különbözetet.

Rollergraph - Hungarian people shaper 2008.09.30. 10:40:11

csak, nehéz, ellenőrizni, azt a sok terméket, amit vásárol az ember.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.09.30. 11:04:56

Rollergraph,

egyszer majd próbáld ki, hogy kihívod a rendőrséget azért, mert nem a megfelelő árcédula van a cuccon!
Lesz nagy röhögés az ügyeleten...

Küönben meg, ha jogos a panasz, nehogymá' valaki azért ne írjon be a panaszkönyvbe, mert már előre "tudja", hogy úgysem írja alá a boltvezető. Esetleg lehetne mindjárt azzal kezdeni, hogy "b@szd meg a panaszkönyvedet!".

eszembejutottvalami 2008.09.30. 12:19:46

Épp minap mesélte egy USA-ban lakó ismerősöm hogy egy drogériában várárolt egy terméket ahol kintfelejtették az akciós árat és Ő reklamált hogy a polcon az ár kevesebb mint a pénztárnál. A kérdéses terméket ezekután INGYEN kapta meg. Miért jó ez a boltnak? Mert ezekután is abba a boltba fog járni mert korrektek voltak vele. Elmeséli a sztorit a barátainak is (persze nekem hiába mesélte nem járok az USA-ba) Ez egy ingyen (olcsó) reklám a boltnak amivel lehet sokkal többet nyer mint veszít. Lássuk a Macsakbrekis fenti példát. Bukott volna a cég 8200ft-ot a kabáton. DE! Nem sértett volna törvényt. Örömöt okozott volna Macskabrekinek mert olcsón megoldotta volna télikabát hiányát. Megúszta volna hogy a Homáron keresztül több tízezren ember törvénysértő magatartásáról tudomást szerezzen.Ma ezért nem megyek a C&A vásárolni.

Mylady 2008.09.30. 12:54:19

Én a Tescoban jártam egyszer így. Megtetszett egy pulcsi, volt belőle 2szín és több példány. Ezeken 199o és 399o között többféle ár volt feltüntetve, logikát nem találtam (pl. szín vagy méret szerint). Kiválasztottam az általam vágyott színből és méretből egy kellően alacsony árút és megvettem. A pénztárnál nyilván nem annyit számláztak (erre számítottam). De aztán a vevőszolgálton meglobogtattam a blokkot, meg a ruha címkéjét és szó nélkül kifizették a különbözetet.
Ezt bírom bennük.

mzs 2008.09.30. 13:33:28

Egyébként a Tescoban mi is jártunk így.
Egy tévét vettünk, és a sok doboz közül az egyiken kétféle ár volt feltüntetve, egyik árcédulán 2 000 Ft-tal több volt, mint a másikon. Na, a kasszánál persze a magasabb árat akarták kifizettetni, de mutogattuk, hogy a doboz másik oldalán nem ez az összeg szerepel.
Mondták, hogy sétáljunk át a vevőszolgálathoz, ott megoldják. Átsétáltunk, kaptunk vissza 2 000 Ft-ot, és boldogan hazamentünk. :)

Majmász, neked mi a foglalkozásod? Most komolyan...
Engem is nagyon zavarnak a helyesírási hibák, de nincs energiám mindenkit javígatni...

Majmász Gedeon 2008.09.30. 15:36:36

mzs, ha elárulnám, úgyse hinnéd el, úgyhogy inkább nem árulom el :)

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.30. 20:16:56

@mzs: Bocs, hogy belepofázok, de én pl. programtervező matematikus vagyok, azt' mégis kiváló a helyesírásom. ;-) Majmász, most má' télleg mond má' meg!!!

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.30. 20:18:40

Csak ebben a szar mini editorablakban semmit sem lehet látni - még egy nyomorúságos Notepad a lassan nagykorúvá váló Windows '95-ből is kulturáltabb nála -, így pl. a "mondd"-ból is "mond" lesz, érted!

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.09.30. 23:14:12

Joe Forster/STA · sta.c64.org 2008.09.30. 20:16:56

gondolom a copy&paste már meghaladja a képességeidet!

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.09.30. 23:33:06

@tik vagytok parasztok: Azt hittem, két mondatot még be tudok írni ebbe a szarba, ezért nem fordultam text editorhoz. Eszerint nem tudok.

Ok nélküli személyeskedésedre nem reagálnék, ellenben a "hogy" szó elé vesszőt írunk, akkor is, ha a "hogy"-ot nem írjuk ki, a mondatot pedig nagybetűvel kezdjük.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.01. 07:39:28

Joe Forster/STA · sta.c64.org 2008.09.30. 23:33:06

Ezt bírom, akik kifogynak az érvekből azok miért mindig a helyesírás mizériával jönnek?

Fairy Girl 2008.10.01. 09:29:17

Én is vettem nyáron egy ruhát egy ilyen céendá vagy hervisz vagy nemtommilyen de hasonló, árkádos üzletben. Rajta volt egy ár, a pénztárnál meg hirtelen duplája lett. Mondom, ájjon meg a menet! A pénztáros eleinte próbálkozott, hogy DE HÁT ÍGY VAN BENNE A GÉPBEN (kedvencem: bármi van, rossz a gép, a gép elírta, a gépben rosszul van, a gép elhibázta stb.)

Na a lényeg hogy belül (!) mosolyogva mondtam, hogy márpedig én ezt annyiért szeretném elvinni, amennyi rajta van. Csere kizárva, bele volt egy ilyen patentszerű műanyag izével erősítve az árcédula. Hívott főnököt a hölgy, aki szintén megpróbált meggyőzni, hogy de az nem annyi - nem sikerült neki. A vásárlók könyvének említésére a végén mégiscsak hirtelen rájöttek a megoldásra, emellett morcosan közölték, hogy "de akkor áfás számlát nem tudunk adni" - mondtam, hogy egye fene, csak nyugta legyen róla (garancia miatt). Érdekes, sikerült megvennem. (Lehet hogy aznap sikeres voltam?)

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.01. 15:59:31

@tük vagytok parasztok: "Ezt bírom, akik kifogynak az érvekből azok miért mindig a helyesírás mizériával jönnek?"

1. Te személyeskedve fogalmaztad meg az egyébként majdnem jogos mondanivalódat - másképp is lehetett volna, és még most sem értem, miért nem tettél így! -, én pedig objektívan írtam, pontosan azért, hogy ne adjak okot flame-elni.

2. Finom öniróniámra rátromfolnod egyébként is sekélyes viselkedés volt.

3. De valószínűleg az öniróniát akkor sem vennéd észre, ha szembejönne az utcán és fejberúgna a vasalt bakancsával.

4. Ráadásul úgy fikázni valakit, hogy közben gyatra stílusoddal tárva-nyitva hagyod az ajtót a visszavágásra, nagymértékű ostobaság.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.01. 16:23:28

Joe Forster/STA · sta.c64.org 2008.10.01. 15:59:31

azé me nem sok skeptikus és nincs kettőnknek három diplomája...én csak egy parasztgyerök vagyok nem programozó mátématikus (különben is kit érdekel, hogy te mi vagy?) attól mert nekem gyatra a stílusom még lehet több eszem van mint neked....:)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.10.01. 16:36:30

Bizonybizony, ha nekem kéne kifizetni a szíendéjes eladói minimálbéremből tíz ropit ilyen hülyeség miatt, én se adnám oda ennyiért.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.01. 17:05:32

Vizibusz 2008.10.01. 16:36:30

nem érdekel mennyit keres egy ilyen szíájés....kapálni is lehet ám! nem köll a bótban unott fejjel ácsorogni...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.01. 22:00:08

tük vagytok parasztok: "különben is kit érdekel, hogy te mi vagy?" Másnak a kérdésére válaszoltam, megfelelő felvezetéssel. Olvasd vissza!

Majmász Gedeon 2008.10.02. 07:46:16

Joe Forster/STA · sta.c64.org 2008.09.30. 20:16:56
Nekem apám volt matematikus, bár sima, mégis rengeteg programnyelven írt programokat. Nálam az informatikának ezen része kimaradt...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.02. 21:26:44

@Majmász Gedeon: "Nekem apám volt matematikus, bár sima, mégis rengeteg programnyelven írt programokat." Egy ideig nem is létezett konkrétan programozóképzés, azt a matematikusok tanulták/csinálták. Egy 50 körüli munkatársnőm, az adatbázis-rendszergazdánk, is "sima" matematikus végzettségű.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.03. 05:38:24

olyanok vagytok mint a politikusok
csusztattok
most az a lenyeg macskabrekinek legyen kabatja
ma mar itt is 47 fahrenheit volt oszt Mary elvitte a bordzsekikmet, mer az O kabatjai meg a regi lakasban vannak
en meg faggyak meg
es fozni se tud
süti beállítások módosítása