Tékozló Homár

Vissza a kutyaszart a feladónak

2008.10.06. 10:56 | jackyll | 88 komment

Van aki féltéglával harcol a kutyapiszok ellen, Westchesteréknél inkább a vizuális sokkolás módszeréhez nyúltak a backdoor üzengetők. Gyengébb gyomrú olvasóink kedvéért a fenti kép folytatását hajtás után láthatják. Tényleg nem olyan nehéz összeszedni és kidobni a kutyaszart, próbálja ki ön is!

Bár már volt 1-2 hasonló poszt, azért amivel épp az imént találkoztam az se kutya (illetve származása szerint mégiscsak...) Hogy ez a backdoor kommunikáció legteteje vagy legalja, azt mindenki döntse el belátása szerint. A képeket, mint említettem most lőttem 8. kerületi társasházunkban. Természetesen kellemetlen látvány mindenhol a kutyagumi, a gazdi takarítsa fel. Hozzáfűznivalóm csak annyi, hogy finomabban is meg lehetett volna oldani... Így ebéd előtt igen jólesett a látvány. Ha esetleg nem egészen olvasható a szöveg:  "Tisztelt Kutyatulajdonosok! Nem először találok kutyapiszkot mindannyiunk udvarában. Ha nem sikerül időben kijutni a kutyával az udvarból, kérem önöket takarítsák el a kakit."

Maradok mindig hűséges olvasód,

westchester

u.i: Nem tartok kutyát :)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2008.10.06. 11:08:34

Pláne, hogy almát eszek közben...

Dr. Kix 2008.10.06. 11:09:58

Bár az almatermesztéshez is kell trágya, jobban belegondolva...

Brunoka 2008.10.06. 11:10:57

A bekopogtatos-udvariasan figyelemfelhivos-problemamegbeszelos modszer mar teljesen kiment a divatbol ahogy latom..:((

Pikka 2008.10.06. 11:12:04

Vajon meddig bírja a rajzszög? remélem nem valamelyik lakó cipőorrán fog landolni (kivéve, ha a kutyás lakó az illető, akkor essen a kutyája hátára)

Sanyi 2008.10.06. 11:16:13

Kopogtassa vegig az osszes haztartast? Ez igy jobb, latja mindenki. Amugy tenyleg, miert nem szedik ossze a buszke kutyatulajok?

Balance Of Power 2008.10.06. 11:26:35

Nalunk a VI.-ban kulon kutyaszar-szemeteseket raktak ki. Kevesebb a cucc a jardan, de azert van. Kutyafuttato epult a Hunyadi teren, nem tul nagy, az igaz. Megis a kutyasok a teren gyulekeznek. A szomszed keruletben, a Klauzal es Almassy tereken is lattam ilyet, azok joval nagyobbak, at lehet menni oda is a kutyaval.
Nem ertem...
Sokan mondjak, hogy vissza kellene hozni az ebadot. Ezzel ugy vagyok, hogy a maganyos kisnyugdijasnak akkor valszeg le kellene mondania kedvencerol es valami azt sugja, nem ok nem szedik ossze a cuccot.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.10.06. 11:28:33

Az üzenet írójának valószínüleg nagyon kivan a faxa a kutyakaki miatt. Mert
1. Meglátta hogy ott a szar
2. Felment a lakásba zacsiért
3. Összeszedte
4. Újra felment és levelet írt
5. Keresett kitűzőeszközt
6. Lement és felapplikálta az egészet a hirdetőtáblára.

Nem kevés időbe kerülhetett, de láthatóan megérte, hiszen most többszáz ember is megbizonyosodik munkásságáról. Gondolom ugyanő lesz az aki hajnalban felkel és az ajtó résén keresztül kikémleli a kutyát és gazdáját.

Picit továbbgondolva, nem ő lesz aki a gyengébb idegzetűek hányását összetakarítja, amikor meglátják a művét. És az sem ő lesz, aki látogatóba érzve valamely ottlakóhoz nem igazán pozitív véleményt alakít ki a lakóközösségről.

szaporító 2008.10.06. 11:38:49

Én sem szedem össze a szart, amit a kutyám kinyom. Két dolog miatt: a kutyám sűrűn fosik. Felmosni nem lehet a fűről. De a kedvencem, amikor még szarás közben odajönnek hozzám, és megkérdezik, hogy miért ide szaratom?! Egyrészt, nem szaratom, szarik magától. Másrészt várja meg, hogy egyáltalán kiderüljön, összeszedem-e vagy sem. De neeem, már az aktus befejezése előtt el kell küldenie a kurva anyámba, meg kell fenyegetnie, hogy megmérgezi a kutyámat, stb. Ezek után szagolja.
Egyébként, ha ráérek és nem baszogat senki, akkor fölkapom a kulát és kidobom. Nem ciki.
De a dolgos hétköznapokban, amikor szegény blökire 3x5 perc jut, nekem meg szaladnom kell munkába/oviba/munkába/akárhova, tényleg nem jut eszembe, hogy zacsit vigyek magammal.
Bár az is érdekes, hogy a kutyaszar-gyűjtőből fél óra alatt elfogynak a fekete zacsik. Ha az én gyerekem hozna haza egy köteggel, biztos összeszedetnék vele annyi trágyát, ahány zacskót elvett.

Bandi NL 2008.10.06. 11:46:16

szaporito: akkor miaf@sznak tartasz kutyat, ha napi 15 perced van ra?

Brunoka 2008.10.06. 12:02:17

No igen - allitolag a kutyat legfeljebb 4-5 ora hosszat lehet magara hagyni.. Gondolom nem viszed magaddal dolgozni..:(

Egyebkent en sem gondoltam, hogy a lelkes tacepaoragasztgato allampolgar csengesse vegig mosolyogva az egesz utcat de ha tudja ki lehetett a bunos akkor nyugodtan megtehette volna.

Szamomra ez igy elfogadhatatlan..:(

Magam_a_Mondomét! 2008.10.06. 12:03:21

"szaporító : szaladnom kell munkába/oviba/munkába/akárhova..."

Aham! Gyerek is van? Hány perced van rá naponta? És mennyit kakil? Összeszeded utána, vagy azt sem ?

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.10.06. 12:08:22

Hmm... van kutyám. Imádom. De ennek ellenére ő is teszi a dolgát.. megtanulta, hogy nem a lakásban, de még betonra, járdára sem, hanem fűben intézi el. ..és összeszedem. ..és kutyásként is behányok attól, amikor vki nem takarít össze a kutyája után! Mert én sem akarom szagolgatni, belelépni.. ...és utálom, amikor legközelebb engem támadnak meg az utcán a más által ott"felejtett" kutyaxar miatt!

Megértem a cetli íróját, kidekorálóját.. jogos a dühe. De! Talán nem mindenki "gyönyörére" a ház üzenőfalára kellett volna tűzni a csomagot, hanem annak a parasztnak a kilincsére, aki nem takarít fel a kutyája után..

scubadiver 2008.10.06. 12:10:40

Szaporítónak!
Az ilyenek miatt nem lehet úgy Pesten közlekedni, hogy ne lépne kutyaszarba az ember! Hányinger kerülget, ha Pesten járok (sikeres létemre vidéki vagyok és erre büszke is).
Az ország meg szarban van!

szaporító 2008.10.06. 12:16:35

Valahogy sejtettem, hogy itt minden kutyás összeszedi MINDIG a szart... :-)) Ezért van az, hogy nálunk a parkban (jó környék!), hiába van 200m-enként egy szargyűjtő, térdig gázolunk a trágyában... Utálom, hogy mindenki csak másban látja a rosszat, engem meg folyton ki akarnak oktatni.
Sőt, szoktam kutyás találkozókra is járni, ahol ugye pont emiatt a netes képmutatás miatt mindenki(!) azt hangoztatja, mikor felmerül a téma, hogy ő bizony összeszedi mindig, és hű milyen dolog nem így tenni. De mégis van néhány olyankor, aki után ottmarad egy kis barnimaci. Mégilyet...
Én legalább nem hazudok a pofátokba, hogy "iiigen, én is összeszedem ám, pfuj a mocskos geci kutyatartónak, aki nem!"
Ne nevettessetek már. Nyilván szemléletváltás kérdése az egész, amire nyitott is vagyok.

2008.10.06. 12:26:11

A kutya egy emberhez szocializált állat és szenved attól, ha magányosan kell a napjait töltenie egy bezárt lakásban, amíg a gazdi dolgozik.
Végtelenül önző dolog, ha valaki erre nem figyel.
Egy falusi kutya legalább kinn az udvaron kutyának érezheti magát amiért védi a területet. Egy lakásba zárt kutya totálisan értelmetlennek érzi az életét és szenved.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.06. 12:27:36

szaporító,

talán nem kellene azzal foglalkozni, hogy más kutyatulajdonosok hogyan állnak a problémához. Tedd meg, amit megtehetsz, szedd össze a kutyád után a szart, akkor is ha kevés az időd. Egy zacskóval lehajolni kb 5 másodperc időveszteség, derékfájással 10. Ha 200 méterenként van megfelelő kuka, akkor max 1 perccel kell többet áldozni a sétára és 1 kutyaszarral máris kevesebb. Hajrá!

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.10.06. 12:30:39

Én vidéki vagyok, mégis lakásban tartok kutyát, aki szeret bent lakni, megvan a lehetősége a kinti létre, de ő kb fél óra után be _akar_ jönni...a kutyának is van egyénisége..

A kaki témához.Én sem szedem össze utánna a produktumot,bár, mindig olyan helyre viszem ahol emberek nem léphetnek bele, kvázi beengedem a "dzsindzsásba", és a kutyám megszokta h oda kell elhelyezni a kupacot...ha városban laknék, bizony engem is idegesítene a járdán a kutyagumi, és akor tuti felszedném..dehát, alapból nem értek egyet a pesti ember kutyatartásával a betonrengetegben...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.10.06. 12:32:27

csak nem szaporító szomszédja az aki kib*szta közszemlére a szart zacsiban?

szaporító 2008.10.06. 12:56:22

Biztos nem az én szomszédom.

Egyébként nekem bulldogom van, amely fajta kifejezetten szeret aludni. Naponta 6 órát van egyedül, és mikor hazaérek, még "karikás a szeme" az alvástól. Onnantól végig velünk van, rajtunk fekszik (alszik is!), rágcsálja a végtagjainkat, stb. Na nem mintha magyarázkodnom kéne, csak megemlítem, hogy ilyen is van.

A szar összeszedésével alapvetően semmi bajom nincsen. De sajnos elfelejtem, nem vagyok rá berendezkedve, stb., nem tudatos hanyagságból (nem) csinálom. Nálunk egyébként kéthetente nyírja a füvet a karbantartó, az a gép minden szart fölszív. Ha hosszabb túrára indulok a blökivel, akkor fölszedem. De mivel nem ez a jellemző, azért írtam le őszintén, hogy én is a csúnyákhoz tartozok.
Ronda a kaka, meg büdös, meg minden, és teljesen igaza van azoknak, akiknek ez nem tetszik, de a kula össze nem szedése éppoly gyarló emberi magatartás, mint az otthoni orrtúrás (tudom, senki nem csinálja...), a nem WC-ben fingás (tudom, mindenki kimegy a klotyóra...), az ásításkor kéz nem száj elé emelése a teszkóban (tudom, mindenki a szája elé teszi a kezét) és a káromkodás (tudom, senki sem szokott csúnyán beszélni).
Millió és egy dolog van, ami éppoly ennyire undorító, csak EBBE BELE LEHET KÖTNI, mert mindenki tudja, hogy azonnal partnerre talál, aki ebben egyet ért.

Gumidomino 2008.10.06. 13:19:04

a múltkor hallottam valakitől aki látta hogy szaporító óvodás gyereke eltaknyolt egy viszonylag friss kutyafoson de csak egy jót nevettek és mentek tovább. nincs idő tisztálkodni vagy bosszankodni.

manualis mammografus 2008.10.06. 13:28:05

alig varom, hogy legyen olyan poszt, ahol a kutya meretu kutyat izekreszaggatjak, kergetik, zaklatjak a brutto 1,17kg-os szobacirkalokat. az a kedvencem.
kutyagumi, velejaroja az allattartasnak. 80%ban osszeszedem, amikor megsem az azert van, mert hajnali 4kor meg nem annyira bootoltam be. masfelol ha ez az emberke ossze tudta szedni, inkabb dobta volna szemetesbe, nem hinnem, hogy feltetlen szukseges az illusztracio. bar, nyo'cker. semmin nem lepodok meg ;]

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.06. 13:36:02

Egy nem mellesleg informatikus ismerősömnek van egy hekker haverja, aki a Hermina Bau egyik házában lakik. Na ő mesélte, hogy arrafelé nincs kutyaszar, mert a NASA egy titkos akció keretében egy nagyon titkos katonai bázisra szállította Attila koporsójával együtt. A Nemzetbiztonság már rajta van az ügyön és hamarosan visszaszerzik nekünk a szart! (Magyar kutyák, magyar szara csak magyar földön heverhet, sejj!) Ez FONTOS, de ne nagyon említsétek senkinek, mert titok.

Tora Hosegawa 2008.10.06. 13:37:01

Tisztelt kommenterek!

1. Nemsokára készülök autót venni, még nincs. De tegyük fel, hogy van...
Panaszkodok, hogy bassza meg...
- havi 20.000 a havi parkolóbérlet a lakóházban, ahol lakok,
- egy vagyon negyedévente a kiba**ott biztosítás,
- havonta 20.000 a benzin abba a roha*t kocsiba,
- félévente kell szerelőhöz vinni generálra...
És még sorolhatnám vazze.

Tudjátok mit mond erre az asszony?
" - fa**nak kellett neked autó! Akarsz megint 40 perceket fagyoskodni a megállóban? Akarod, hogy megint leugasson a buszsofőr amiért rászólsz a késés miatt? Akarsz megint ráérő nyűgdíjasokkal és büdös csövesekkel verekedni a helyért, ha éjszakára mész dolgozni?

- Mondom az asszonynak, nem!

- Akkor, "aszongya" viseld el, de ne csak az autó kényelmét, hanem minden költségét és nyügét is.
Mert nincsen rózsa tövis nélkül.

Én pedig ezt válaszolom: teljesen igazad van asszony!

Tanulság:
Ha kutyát akarsz kedves kutyagazdi, takarítsd el minden s*arát-hu**át, tarts állatot panelban annak minden hátrányával együtt.

De ha otthagyod másnak a szarodat, (mivel a kutya a tiéd, a szar is a tiéd, mertugye szerencsétlen kutyus nem felelős semmiért a világon...) akkor ne tartsál kutyát.

Nekem sem teccik, hogy havi 50.000 az autó vazze.
De én választottam, így befizetem utána.
Attól, hogy a te takarításodat (egyenlőre) nem ellenőrzik a szervek, attól még az éppoly kötelező, mint az én kötelező biztosításom.

Ha pedig ugatnak neked az emberek, hogy elviszed-e a s*arodat, akkor biztos okuk van rá, biztos már a 200. s*arba lépnek bele aznap, ami a hozzád hasonló lebuj emberek miatt marad ott.

Kívánom, aki legközelebb rajtakap, a nevemben vágjon is nyakon.

Apropó: mi tavaly vettünk egy vadiúj lakást, de már a BETON teli van szarral, ahogy kilépek a társasház ajtaján...


Kössz, ennyit akartam...

helianthus 2008.10.06. 13:37:08

Kertes házban lakom 3 közepes méretű kutyával. Na gondolhatjátok, ha oda kerül a dolog, lapátszám szedem össze a gumit a kertből bokor alól, stb. (közben néha eszembe jut, ha esetleg nem adnék annyit enni nekik....?Szívesen várok minden városit, aki 1 azaz egy darab gumit nem képes összeszedni a kutyuskája után. Nálam összeszed pár lapáttal, aztán rájön, hogy az az egy gumi milyen csekély dolog, ugyanakkor mégis mennyi embert zavar. Hát akkor? És még meg is idealizáljuk a dolgot? Az az egy guni hetekig ott rondalog és bűzölög, és ha eső, harmat stb esik rá, később is vidáman összekeni a cipőt, amivel beleléptek. Tessék szépen összeszedni! Ez is hozzátartozik az állattartáshoz.

roziamopsz 2008.10.06. 13:37:25

Sziasztok, irta itt valaki,hogy szegény nyugdijasok biztos összeszedik. Hát nem. A Városligetben nem egy öregasszony sétáltatja a kutyáját és nem szedik össze,mert nem tudnak lehajolni,letérdelni, stb. szerintem nem lehet általánositani életkor vagy egyéb szerint. Aki kutyát akar igenis gondolja végig hogy képes-e feltakaritani utána vagy sem. Nekem kicsi kutyám van, kicsit kakil és nem undorit,hogy fel kell szednem. Egy dog után már nem szivesen takaritanék. És bevallom én sem szedem össze mindig. Az esetek 98%-ában igen, de vannak esetek amikor nem megy, mert olyan az állaga vagy mert a bokor aljába bújt. DE sosem hagytam ott, járdán, parkban bárhol ahol beleléphetnek.
A kutyatartáshoz (is) kell némi intelligencia.
Ja és egyébként a sok csövi telenyomja a Városligetet, az ellen is tehetnének már valamit. Az emberi ka ki több fertőzést terjeszthet mint a kutyáké.
Na meg a kisgyerekes is odatojatja a játszótér mellett a fa tövébe a gyereket. Azt sem láttam még,hogy összeszedték volna.

Tora Hosegawa 2008.10.06. 13:42:38

Apropó: surmó paraszt-e vagy.

Utókommentnek csak annyit, hogy tegnapelött este megyek dolgozni... Kilépek, hát a kutya ippenhogy végez, gazdi megy tovább.

Mondom: bocsánatot kívánok Hölgyem! A kaksimaksit a mikulás viszi majd el Ön helyett tisztelettel?

Aszongya: mi közöm hozzá.

Mondom annyi, hogy maga szabad ember, de a kutya sehova nem megy, amíg a szarja a járdámról el nem lesz varázsolva.

Erre ő: a kutya az övé.
Mondom a járda meg az enyém, amíg én fizetem rá a közös pénzet, nem pedig kiskegyed.

Azzal rámarkoltam a kutyapráz madzagjára és szó szerint addig nem engedtem el, míg össze nem szedte a gazdi a kakimakit.

Ha igazságos akartam volna lenni, akkor kap még a néni egy ingyen szemüvegtörlést a cipőmtől, amolyan Csák Norisz stílusba', csakmert leköcsögözött, de mivel nőcikre büdös életben nem emelek kezet vagy lábat, így a néni lett most gazdagabb egy élménnyel. Meg egy zseb-adagnyi trágyával.

Azt hiszem, méltányos voltam. Vele ellentétben.

Sanyi 2008.10.06. 13:45:43

Szaporito:
A nem szedem fel vedelmezese helyett szerintem azt kene mondanod, hogy mostantol fogom es ugy is tenni.

Amugy meg, Frankfurtban ha jol emlekszem 2003-ban vezettek be a lathato (nem csipes, az mar regebben van) kotelezo jelolest a kutyakra. Ha nincs jel, akkor a sinter osszeszedi, gazdatol is. Ha van jel es nincs utana feltakaritva, akkor birsag, emlekeim szerint az elso tarifa (elso alkalom per kutyatarto) kb. 100 euro, utana minden alkalom kicsit dragabb lesz. Parkor felugyeli de elfogadnak fotos/videos bejelentest is.

Tora Hosegawa 2008.10.06. 13:46:48

Bocs, de még ezt el kell mesélnem: máskor is sokszor szólok rájuk, ilyenkor a következő kérdést teszem fel, amolyan japán manga féle ártatlan kislány ábrázattal és könnyes szemekkel, elhaló hangon:

Elnézést kérek! Megkérdezhetem hol tetszik lakni?

Amikor értetlenül bámulnak rám, akkor kihúzom magam és a pofájába mondom:

"Csakmert akkor én is vinném a kutyámat maga elé szaratni, hogy kvittek legyünk"

(Na itt szokta átlépni a vérnyomásuk a normális szintet) :DDD

Balance Of Power 2008.10.06. 13:52:55

szaporito: A karbantarto gepebol nem kell kiszedni a szart? Vagy ez valami csodagep es megsemmisiti azt? Szerintem a faszi funyirasra szerzodott, nem szartakaritasra.

"De neeem, már az aktus befejezése előtt el kell küldenie a kurva anyámba, meg kell fenyegetnie, hogy megmérgezi a kutyámat, stb. Ezek után szagolja."
Erdekes hozzaallas.

Balance Of Power 2008.10.06. 13:54:10

Tenyleg, es amikor kiskoraban a lakasban fosott be, azt is otthagytatok?

manualis mammografus 2008.10.06. 14:01:59

Tora Hosegawa

ezt eljatszhatod egy zsebcirkaloval, de egy normalisan nevelt es kepzett, normalis meretu es alkatu kutyaval nehezen. nekem labradorom van, ami egy mindenki kedvence, nyugodt, megbizhato fajta. de a szipust gondolkodas nelkul vitte foldre, nekem pedig eszembe nem volt visszafogni. es mindenki ellen fellep, aki nem szimpatikus vagy fele nyul. tehat gyere batran, probald meg elvenni a porazt :) osszeszedem anelkul is, csak szeretnem latni, amint a mangaszemek tenyleg meggyulnek konnyel, a szad vad hullamzasba kezd, majd fajdalmas orditas hagyja el azt.

Pikka 2008.10.06. 14:19:04

Tesóm családi házban lakik, kutyakaki kertből takarítódik el. Amikor látogatóban vannak nálunk a panelban akkor tescosszatyorral jártak a kutyafuttatóba (jó, akkor még ingyen volt és ugye bespájzoltunk ilyen célokra). A kutya meg okos állat, amikor felkaptam egy zacsit, hogy belerakjam a papucsom (utaztam) majd feldöntött, hogy akkor most biztos kakilni megyünk:D Okos állat a kutya, be kéne tanítani, hogy sétálás előtt kapjon föl egy zacsit. Okosabb mint egynémely gazdi.

Én legautóbb 1 hete akadtam ki, amikor Pécs belvárosában, sétálóutcában (Király utca), ráadásul egy össznép rendezvény alatt (fél város ott tolong) a fa tövé kakkantatja a kutyáját. Szerencsére fölszedte, ettől függetlenül nem értem, miért a város közepén kell a kutyát kiüríteni? Utcánkajálás, borkóstolás alkalmával (ilyen rendezvényen ugye ez kötelező jellegű) nem túl szép látvány egy erölködő zsebcirkáló látványa.

Amúgy kiváncsi lennék, hányan tudják, hogy városunkban a rókaimmunizálás miatt csak pórázzal leeht kutyát sétáltatni. És arra is kiváncsi lennék, egy év alatt hány kutyatartót kapnak el ilyesmik miatt...

Tora Hosegawa 2008.10.06. 14:20:07

Ehe ehe :))))

Nos. Aki összeszedi maga után, merthogy ezt TERMÉSZETESEN meg szoktam várni, arra magától értetődő, hogy rá se szólok.

Viszont ha nagy a kutya és ott van hagyva a szar, akkor gondolkodás nélkül megteszem.

Ezzel én annyiból járok rosszul, hogy max a sebész rak a kacsómba 3 kapcsot, oszt pont.

Viszont aki a házam elött sétáltatja próz nélkül AZT az ebet, aki utána engem akárcsak meg mer kapni, 1000 %, hogy azt a kutyát vagy lelövi a hatóság, vagy elaltja.

Utánanéztem. Ha én nyúlok oda, és ezért harap meg, akkor is elaltatják!!! Ez tuti.

Tehát gazdinak megdöglik a kutyája, nekem meg 3 kapocsért helyreállt a büszkeségem, ami nekem egyébként mindennél többet ér, plusz egy kutyával kevesebb lesz a környékemen,

és plusz:
a hír hallattán a többi gazdi is óvatos lesz. Pláne hamég a gazdit is fel tudom jelenteni.

Mindezek után barátom, ne aggódj! :)
Vigyázzon magára a gazdi, meg az ügyvédje! Én meg megvédem magam. :)

manualis mammografus 2008.10.06. 14:24:46

probaltak mar feljelenti azert, mert a kutyam kozveszelyes es beszamithatatlan. kirohogtek az illetot.

de nem ertetted meg a mondandom lenyeget. nem all jogodban masok cuccahoz hozzanyulkalni, feltartoztatni meg plane nem. nem, a kutyat sem. szerintem. meg akkor sem, ha a gazdi szellemileg visszamaradott, ertelmetlen gyoker.

szaporító 2008.10.06. 14:27:55

Már vártam az "én sem szedem össze mindig, de azért 99,9999%-ban igen" hsz-eket. :-)))

Az, hogy valaki a végkifejlet előtt elküld a faszba és fenyeget, az a minimum (és szerencséjére a maximum is), hogy otthagyom dafke a szart. Vagy Ti engeditek, hogy fenyegessenek, ártsanak szeretteiteknek olyanért, ami még be sem következett? Sőt, ha nagyon humánus akarnék lenni, azt mondanám, hogy miután kiderült az illető számára, hogy a kaka bizony marad, akkor sem biztos, hogy az erőszak és az alpári stílus a megfelelő eszköz. Még akkor sem, ha más eszköze nemigen van. De a másik oldal sem szent: mától azt játszom, hogy a szart összeszedem, de aki beszól még ELŐTTE, azt pofánbaszom. Végülis megtehetem, nagydarab vagyok. Ugye szerintetek sem kéne...

És félreértés ne essék, egyáltalán nem vagyok büszke rá, hogy ottmarad a szar. Maradjunk annyiban, hogy megpróbálok ráállni a témára mostantól, de az istenért! Ne legyünk már álszentek és képmutatók...

szaporító 2008.10.06. 14:31:41

Egyébiránt, mikor kertem is volt a ház mellé, akkor én is lapáttal gyűjtöttem egy vödörbe. Össze sem hasonlítható az egy gumi a vödörnyivel. Csakhogy. A vödör az egy hét alatt keletkezett és nem minden szarás után melegében kellett zacsiba szedni, majd elballagni egy kukához, ami persze kurvára nem esik a séta útvonalába. Úgyhogy senki se jöjjön azzal, hogy ő aztán lapátszám szedi a cuccost, és ahhoz képest mennyire minimális az 1db. Almát a körtével...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.06. 14:44:07

scubadiver! ( 2008.10.06. 12:10:40)

Ebben csatlakozom.
Budapestet (egyes olvasatokban Budipestet) már nem is székes-, hanem székletesfővárosnak nevezhetjük.

Balance Of Power 2008.10.06. 15:06:21

szaporito: De azert remelem, az illeto tudomasara hozod, hogy "amugy felszedtem volna, de most a maga stilusa miatt csakazert sem teszem". Vicces az egesz, Frankfurtban vajon mit tennel? Ott automatikusan felszedned, mert 100 euro a buntetes?
Mondjuk nalunk is lehetne annyi, persze kerdes, ki ellenorizne. Mondjuk at lehetne kepezni a parkolooroket.

roziamopsz 2008.10.06. 15:15:59

na azt én is rühellem ha valaki előre beugat és simán elküldöm a francba. Sajnos előfordul. Nem szeretem az ilyen önjelölt igazságosztókat. Elöbb várja meg,hogy tényleg összeszedem-e aztán okoskodhat ha mégse.

Balance Of Power 2008.10.06. 15:17:53

Gondoljatok arra, hogy van miert rosszhiszemunek lenni. Ha egy darab szar se lenne az utcan, akkor lehet majd onerzeteskedni, addig talan a tobbi kutyast kellene meggyozni. Tenyleg, ilyen nincs, hogy az egyik kutyas raszol a masikra?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.10.06. 15:21:00

Nekünk óriás snauces van és állítom, hogy nagyobbat sz*rik mint egy hasonló súlyú ember, de legalábbis többször. Saját lapátja van és piszkafája, ezzel próbáljuk a matériát a rendeltetési helyére applikálni.

Utcán is sétálunk, olyankor ha nincs zacskó akkor bottal juttatjuk be a csatornába (a kutyagumit) De ha éppen erdőben vagyunk akkor is figyelünk rá, hogy ne az úton maradjon, hanem megközelíthetetlen helyen.

Amúgy volt még Újpesten egy lány, csak akkor tudott randira jönni, ha kutyasétáltatásra jött le. Dugtatok már kutyasétáltatás mellett?

szaporító 2008.10.06. 15:21:20

A vicc az, hogy már kb. 10 évvel ezelőtt a III. kerületben bedobták az akkor új önkormányzati rendeletet, mely szerint póráz ÉS szájkosár kötelező az eb sétáltatásához. Továbbá a kula összeszedése is kötelező, mulasztás esetén 30000Ft pénzbírság a bűntetés. Persze pénz az nem volt gyűjtőre és zacsikra, pláne a közterületesek létszámának bővítésére, akik csak kommandózni jártak át a vállalkozók piacára, razziaszerűen begyűjteni a védelmi pénzt. Szóval valószínű, hogy a helyi rendeletben minden kerület rendelkezik erről, csak senki sem tud ról, nincs végrehajtás, stb. Kb. annyira szartak a rendelkezők erre az egészre, mint mi, kutyások. Konformizálni kellett, oszt jóvan.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.10.06. 15:28:39

Nem nekem szólt, de bele vaú-vaú:
Balance Of Power 2008.10.06. 15:06:21
...Vicces az egesz, Frankfurtban vajon mit tennel? Ott automatikusan felszedned, mert 100 euro a buntetes?

Bécsben jártunk kiránduláson amikor utastárs emígy szóla a másikhoz:
-Ne dobd majd el a cigi csikket, mert itt fizetni kell érte 50Euró bírságot, nem úgy mint otthon.
Rögtön megkérdeztem, hogy ezek szerint úgy 40 éves korára felfogta ésszel, hogy nem szemetelünk, csak a büntetés súlya kell hozzá, hogy szép hazájában máshogyan cselekedjen? (persze fintorgás volt a válasz, meg sértődés)

Amúgy egyes kerületekben már a szemetelést is büntetik. Örvendetes. Csak azt nem tudom, hogy miért nem megy ki a közterületes a rendőrrel meg a jegyző(megbízottjával) mondjuk a buszmegállók környékére.. ha csak 10eFT a bírság, akkor is egyetlen nap alatt milliókat kaszálhatnának! csak párszor kellene megcsinálni, meglenne a pénz a városfejlesztésre...

szaporító 2008.10.06. 15:31:14

Jaja, nemcsak a snaci szarik bitangul, de a bulldog is. Tudom, vicces, de gyakorlati szempontból azért elgondolkodtató, hogyan is lehet kezelni a kérdést. (Nyilván lehet azzal jönni megint, hogy vállaltuk, kit érdekel hogy oldjuk meg, csak csináljuk).
Szóval az én blökim minden séta alkalmával termel. És sétál közben, mert egy fasz. Így végülis kinyom kb. 3 adagot, összesen 70cm hosszban.
1.) ha készülök egy zacsival, beledugom a kezem, hogy fölszedve belefordítsam a kakát, akkor az nem jó, mert ottmarad még két kupac.

2.) egy kula akkora, hogy két-három részletben lehet csak fölszedni, mivel 15-20cm simán hárombaszakad

3.)ha sikerül is összekapirgálni a földről a fűcsomók nehezítésével, akkor is három kupacot kell begyűjtenem, ami nem egyszerű, mert közben a blöki rángat, odajönnek mindig megsimizni, elmegy egy másik kutya, attól is megőrül, stb.

4.) ha netán még ezt is sikerül megcsinálni, akkor meg az a probléma, hogy kell egy átmeneti gyűjtőszatyrot is vinni, mivel 3 zacsit nem igazán lehet normál utcai öltözékben a séta elejétől fogva biztonságosan elszállítani (jabizony, nincs időm átöltözni minden sétához)

5.) és akkor még nem beszéltünk arról, hogy így is, úgy is marad ott a földön egy kis szétkent szar, amibe belelépve egyáltalán nem lesz boldogabb az illető, hiszen tökmindegy már, hogy le kell-e sikálnia a nagyját a következő járdaszegélyen, vagy rögtön teheti a csap alá...

6.) tudom, ez már csak sírás a részemről, de mindezekre még rá tesz egy lapáttal, ha mínusz 16 fok van, esik az eső és pont egy nehezen hozzáférhető helyen esett ki a kutyából a trutyi

roziamopsz 2008.10.06. 15:33:23

Az emberek mentalitását kéne megváltoztatni. Én nem hiszem el hogy azt a kutyást nem zavarja,hogy tiszta sz*r mondjuk a 7.kerület, aki nap mint nap arra sétál és sosem szedi össze :(
Egyébként engem az is zavar,hogy a fiúkutyák mindent lepissantanak,elég undi sok helyen a házak fala,meg a beton. Ez is közrejátszott,hogy lánykutyát választottam :)

szaporító 2008.10.06. 15:34:35

Az enyém fiú, de nem emeli a lábát. :-))
Van valami urban legend, hogy a japánok még a fát is lemossák, ha lepisálja a kutya...

roziamopsz 2008.10.06. 15:37:00

elég érdekes szokásai vannak :) ez a menetközben szarik dolog is érdekes lehet. az enyém látványosan kuporog és koncentrál :)

szaporító 2008.10.06. 15:41:38

Az már csak mellékes, hogy annyira mászkál közben (érdeklődik a világ felé, nem tud nyugodni...), hogy közben nem kuporog eléggé. Ezért aztán a szar végigcsurog a fenekén, amit otthon persze szépen meg kell törölgetni.

RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2008.10.06. 15:49:01

ha máshogy nem megy, meg kell próbálni a képi illusztrációt :D

Tora Hosegawa 2008.10.06. 16:09:36

Oké, oké.

Szaporítóval valamiben nagyon nem értünk egyet:
Ha rádszól valami neokommunista kisnyűgdíjas, és te dafke otthagyod ezért, az nagyon gáz.
Azért, mert nem ő fog belelépni, nem neki hagyod ott, hanem mondjuk én fogok belelépni egy óra múlva, aki ugye hát nem is találkoztam veled!
Tehát ez hiba. Felszedni nem jog, hanem kötelesség.

Ha közben beszólt, természetesen úgy vered pofán, ahogy akarod. A szart is rákenheted, csak ne hagyd ott másoknak!!!

Egyébként még soha a büdös életben nem szóltam rá senkire, csak ha már legalább 20 méterre eltávolodott a szarától.

Én tehát tisztelt kutyások, nem az önkéntes igazságosztó típus vagyok, hanem tényleg igazam van.

Jah! Már csak azért is igazam van, mert én MINDIG CSAK a saját házunk előtti járdán hagyott szarért szólok. 3 utcával odébb már nem, azért nem én fizetek.

Viszont az utcánkat a társasház takarítója csinálja, akit én (is) fizetek és ő jogosan hagyja ott, abszolút nem az ő dolga.
Tehát a házunk előtti utca igenis rám tartozik, de CSAK HA ott is hagyja a gazdi a tartozékát.

Egyébként csak a gazdit nem tartóztathatom, a kutyát és a pórázt igen. Ugyanis ha húzza a száját, előveszem azt a rendeletet, miszerint szájkosár nélkül a kapuján sem hozhatná ki az ebét...

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.10.06. 16:50:42

A II. kerültben lakom.. és ultra ciki, de utcahosszat bandukolok az egy és/vagy kettő kutyaszarral teli zacskóval, mert NINCS KUKA SEHOL!! De ettől függetlenül a zacsi a séta része.. és a kutya is tudja, ha az zörög, akkor séta van.. ez velejár a kutyatartással.. a xarszedegetés.. egy barátomnak szilánkosra tört a bokája, amikor becsúszott egy diszkréten lerakott és ott felejtett kupac miatt egy parkoló autó alá.. nos, akkor még nem volt kutyám, de ez mély nyomott hagyott bennem.. én sem szeretnék így járni és azt sem szeretném, ha vki miattunk járna így..

Ettől függetlenül néha erős késztetést érzek, hogy a nekem beszóló öregasszonyoknak, akik nagydarab pittbullosokat sosem szólítják meg, az arcába kenjem a kezemben lóbált, szarral teli zacsit.. szóval mindkét oldalnak van még bőven mit fejlődnie, én azt hiszem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.06. 16:50:57

kutyasetaltatas kozben meg nem dugtam
sambala
ezert tart itt az orszag

roziamopsz 2008.10.06. 17:11:06

Velem esett meg a nyáron: kutya kakkant, zacsi, összeszed, kuka majd 2 lépéssel odébb sikerült belelépnem egy orbitális nagy adagba :) papucsban. ne tudjátok meg hogy szidtam a jó édest...
Mindenki biztatott,hogy majd most óriási szerencse fog érni :)))) azóta is várom :)

Anya 10 2008.10.06. 17:21:07

Fetrengtem a röhögéstől megint,nagyon jók a kakis történetek.:D Hozzánk a szomszéd macskái járnak üriteni, állandóan büdös a gyerekek cipőtalpa...UUUtááloooommmm Már nagyon jó orrom van a kakiszag megérzéséhez,egyből tudom mikor indulhatok talpat súrolni....:(

manualis mammografus 2008.10.06. 18:04:19

mindenki jon a szajkosarral. gondolom egyikotoknek sem verzett meg orra azert, mert a kutya felugrott oromeben es orrbagyurte a femresszel. akkor mit fogsz mondani a feljelentesednel? a kutya nekem rontott, nem tudott megharapni, de betorte az orromat. lojjek agyon, rogton. a gazdajaval egyutt. vagy mit? ez azert erdekes, mert a legtobb kutya, ha feldonti aldozatat, nem akarja szetmarcangolni, csak ugat bele az arcaba, mikozben szilankosra tori az orrod. en akkor is csak rohognek, mert a szabalyt betartottam, de te nem valoszinu :)

jesszumpepi (törölt) 2008.10.06. 18:05:24

Kutyánk ugyan nincs,de mivel park van a házunk előtt,mellett,mögött,elég gyakran lépünk kutyagumiba.

Például ma is.

Ha nagyon érezhető a szaga,akkor egy erre a célra tartott tompa körömreszelővel a vécékagylóba vakarom a termést,a maradékot meg lemosom.

Mások kutyája után.

A liftben meg mostam már fel más után kutyapisit.

manualis mammografus 2008.10.06. 18:07:33

megvan! nem felel meg a biztonsagi elvarasoknak a femkeretes szajkosar, tiltassuk be.

ez az orszag semmire nem all keszen. szidjak a motorosokat, bringasokat, fiatalokat, oregeket, rendoroket, mentoket, kutyasokat, macskasokat, vadaszokat, kornyezetvedoket, utepitoket, vasutasokat. ez elteti a nemzetet, a gyulolkodes :) szegyen

kis ember 2008.10.06. 18:31:58

Nekünk németjuhászunk van. Ő is menetben szarik, csak fűre. Éjjel van, hogy nem találjuk meg, pedig viszem a zseblámpát. Egyébként én a közértben veszem az uzsonnászacskót (1 l-es)olcsó és mindig van nálam 3-4 db. Ha fosik, akkor is megpróbálom összekaparni. Ja és azért tartjuk, meg kóbor volt és jobb neki itt, mint meghalva.

Anya 10 2008.10.06. 20:07:39

Afta! Én bizony nyugodtabb lennék ha néhány nagyobb termetű kutyán lenne szájkosár...De már a póráznak is tudok örülni.Ha ráugrik egy gyerekre a kutyus,nembiztos,hogy csak ugat bele az arcába. Inkább törjön be az orrom,mint hiányozzon a husi belőlem.:) Abban sajnos igazad van,hogy már mindenkit szidunk,elég sajnálatos...

Tora Hosegawa 2008.10.06. 21:04:43

Edefan! :)

Szerintem ne a cipőtalpat sikáld meg legközelebb, hanem a macskát a szívlapáttal! :)

Egyébként... ha egy macska képes emiatt átmenni a szomszédba, akkor az territórium-kérdés.

Apukám 20 éve tart macskákat, sokat figyeltem öket, amíg falusi legény voltam (tavalyig) :))

Tora Hosegawa 2008.10.06. 21:06:32

afta! Bocs ha kihagytam volna, akkor is te lennél szabálytalan, mert köteles vagy pórázzal visszatartani a kutyát. Ez is rendelet... :(

manualis mammografus 2008.10.06. 22:59:20

szabalyok, szabalyok, szabalyok. sikeres ember sosem a szabalyok szerint jatszik. ezert sikeres ;]

reszemrol befejeztem, mert te egyaltalan nem a realitasok vilagaban elsz.

manualis mammografus 2008.10.06. 23:09:16

masfelol pedig nem mindenhol es nem minden fajta kutyara kotelezo a szajkosar. az ebrendeleteket onkormanyzatok, polg. hivatalok alkotjak. egyiknel listat alkotnak, 30 fajtaval, ami szajkosarkoteles, masiknal az osszes nagytesture vonatkozik, harmadiknal pedig csak a harapasra hajlamos (ez mondjuk eleve hulye megfogalmazas) kutyakra. es ki tudja hany valtozat letezik meg. koszonom a lehetoseget.

manualis mammografus 2008.10.06. 23:12:20

ja, es nalunk peldaul nem vagy koteles visszatartani a kutyat a porazzal, csak ellatni vele (masfelol ha te fogod a porazt es ugy tartod vele vissza az ebet - mert a gazdit ugye nem tartoztathatod fel -, akkor talan neked kene visszatartani a porazzal, nemde? :) tehat probalj meg realis helyzetekben gondolkodni, ne pedig ilyen 'milenneha' dolgokban. ez igy nem tul eletszagu)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.07. 02:38:48

Manci a kutyam, /spamiel/ volt vagy 4 honapos se
megyek le a z udvarra a "kozos kepviselo ramutat eft nagy rakas szarra, hogy azonnal takaritsam fel
majdnem nagyonn volt mint a kutyam
felvilagositottam mi kulonbozteti meg a human urulektol az en kutyamet
amugy amig kicsi volt/az eb/ telleg a kozelbe vegzett de mindig felszedtem
kesobb mar tudta a helyet
en asziszem kulturalt kutyatarto voltam
ondicseret rulez
ja az egesz csak azert edekes mer talal egy nagy kupaz xart es alig varja hogy letamafjon, pedig lehetett volna masik kutyaje is ha nem valami reszg buzerans szarik oda ejjel

Tora Hosegawa 2008.10.07. 08:25:46

Mint olyan ember, aki szabadidejében a vita kedvéért utána néz az őt érintő rendeleteknek, a kerületünkben érvényes pontot idéztem afta.

Ez elég reális?

Anya 10 2008.10.07. 08:32:11

Ááááááááá,sosem bántanék állatokat,főleg nem szívlapáttal. :) Betartom a szabályokat és inkább maradok a súrolásnál. Ez Fontos!!!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.07. 09:15:39

sambalabammbumbumm!
Rám utoljára 17 éve szóltak, hogy ne lőjjem el a színház melletti parkban a csikket, hiszen minden pad mellett van erre a célra két-két betonkaspó-szerűség. Mondta a tolmács, hogy ez ott nem szokás. Megfigyeltem, tényleg nem volt az.
A rendszerváltás és a függetlenedés napjaiban Harkovban...
(Az nem nyugatra van!)

Degec · http://diszallat.blog.hu 2008.10.07. 13:48:04

én jó pár éve kassán tapasztaltam, h az emberek a kukákba dobják a csikket, lehetett öreg, fiatal vagy cigány(!) is
az sem nyugat

beros 2008.10.07. 17:34:06

Régóta forralom a bosszút, miszerint a kutyás által otthagyott cuccost összeszedem egy zacsiba, elkísérem őket hazáig észrevétlenül, aztán berakom a zacsit a szeme láttára a postaládájába. Sajnos az a fránya jólneveltségem mindig visszatart a kivitelezéstől....

Ábelesz-kobelesz 2008.10.07. 21:00:27

Tora Hosegawa!

"Ezzel én annyiból járok rosszul, hogy max a sebész rak a kacsómba 3 kapcsot, oszt pont"

Ehe ehe! Ha a haverom kaukázusi medveölőjével teszed meg, ez már nem is olyan biztos:))))

Hajlé Szelasszié (törölt) 2008.10.07. 23:34:54

Azt senki nem kérdezi meg, hogy akinek nincs kutyája és nem is szeretne hogyan éli meg ezt az egészet. És most ne gyertek a szöveggel, hogy akinek nincs kutyája/nem szereti jó ember nem lehet. Úgy elképzeltem 20 centi kutyaszart felszedni menet közben. Komoly élmény lehet, nem beszélve az otthoni állatszagról stb. Gondolom az a lakó aki kiírta a cetlit a csomagocskával torkig van a kutyákkal illetve a velük való együttélésel. Tudjátok milyen az amikor a kutya egész nap üvölt amíg a gazdi nincs otthon? Hát nem mindegyik alszik egész nap. Üvölt és nyüszít, a többi lakó meg hallgatja. Volt olyan éjszakánk, hogy a gazdi elment bulizni, a kutya hajnalig ugatott. Egy percet se aludtunk. Szóval vannak kutyások meg kutyanélküliek. De nekem miért kell tűrnöm mások kutyáit/kutyagumijait/kutyaugatását/meg mindazt ami ezzel jár ???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.08. 00:27:36

Hajle
van benne valami
de en meg utaltam a
reszegeket
az eldobalt csikkeket
a hazibulizokat
a kornyekbeli kocsmaka/a torzshelyemen kivul/t
a villamost ejjel
az emberi butasagot
meg a grizrestesztat
de van mind

Balance Of Power 2008.10.08. 09:44:25

En speciel szeretem az allatokat, a kutyakat foleg (kutyatlankent is), de pl. azt sose ertettem, miert kell kutyaval/macskaval egyutt aludni? Sokan meselik ezt, hogy befekszik veluk az agyba. Ez speciel viszolygassal tolt el.

manualis mammografus 2008.10.08. 12:08:14

hejla,

nem vagy koteles elturni, hogy a kornyezetedben vannak kutyak. de amig nincs megtiltva, hogy adott keruletben/telepulesen kutyat tarts, addig vagy nyelsz, vagy kikoltozol a pusztaba. arrol nem beszelve, hogy marhara semmi kozod nincsen ahhoz, hogy az en lakasomban esetleg van-e allatszag vagy nincs, mindaddig amig ez nalad nem erezheto.
most mindenki embertelennek tart, de mi van akkor, ha en nem akarom, hogy a szomszedomban/lepcsohazamban kisgyerekes csaladok lakjanak? mert en nem akarok ejjelente tobbszor felkelni arra, hogy visit a gyerek. nem akarom napkozben azt hallgatni, hogy ugral, zeng a lakas tole, veri a radiatort es egyebek..

manualis mammografus 2008.10.08. 12:12:23

szoval miert kell nekem elviselni masok gyerekenek visitasat es minden egyebet, ami ezzel jar? boven eleg a mento/rendor/tuzolto szirenazasa, idiota autosok kurtolese egesz heten, nem hianyzik meg a jatszoterrol felhallatszo gyerekzsivaj...

(termeszetesen ez fikcio az en esetemben, de vannak ilyen emberek a kornyezetemben, tehat a problema valos. mibol jobb/tobb egy csecsemo/gyerek, mint egy kutya? miert vagy koteles elviselni?)

Balance Of Power 2008.10.08. 12:57:18

afta

A gyerek sosincs egyedul, ergo a szulok -sajat nyugalmuk miatt is- megprobaljak lecsititani, ami elobb-utobb altalaban sikerul is.
Az egyedul hagyott, egesz nap vonyito kutya azert kicsit mas tortenet. En is talalkoztam mar ilyen jelenseggel, nemcsak baromi zavaro tud lenni, de szivszorito is.
Nagy kedvencem az is, amikor a foldszinti lakot terrorizalja a felre (illetve egyaltalan nem) nevelt spanielje: kiszokik az udvarra es nem akar visszamenni a lakasba. Ilyenkor a fulsiketito, visszhangzo ugatastol es a 'menjel be' paranccszotol zeng az egesz gang. Valahol mondjuk vicces, de ha vki eppen pihenni akarna, nehezen fog.

manualis mammografus 2008.10.08. 13:06:33

szerintem teljesen mindegy, hogy egyedul van-e a gyerek, ha mar felebredtel arra, hogy 1 perce veri a radiatort :)

egyebkent meg neveles kerdese. az en kutyam sosem vonyitott, pedig egesz nap egyedul van. lefekszik, alszik, eszik, jatszik. mindezt csendben. tehat, ahogy a gyereket nem hibaztatja senki, ugy a kutyat sem kene. (masfelol a nyugdijasok sokkal idegesitobbek, mint a kutyasok ;>)

csigafrédi 2008.10.08. 15:33:37

én a talpamon elnyomom a csikket & az első szemetesig cipelem....kutyagumi zavar a betonon & a játszótéren, de a susnyásban nem... rutinból szlalomozom a kupacok között...nem olyan nagy ügy ez. eszembe nem jutna szart zacskózni csak azért, hogy a faliújságra szögelhessem. szegény ember, tuti, hogy az idegösszeomlás szélén áll, ha már ilyenekkel foglalkozik.
.. idővel talán majd több gazdi lesz, aki lehajol érte, ez persze jó lenne ...nem ez a kérdés, hanem hogy a galambokkal mi legyen???

csigafrédi 2008.10.08. 15:39:12

és télen mit csinálnak a gazdik, ha mondjuk 10 centis hó van? körbesepregetik míg el nem érik az aknát & akor jön a zacsek?
(én kertesben lakom & mikor volt kutyám, akkor is kocsival kivittem a határba, had rohangáljon & kulázhasson szabadon.)

manualis mammografus 2008.10.08. 17:28:36

igazabol ha el is erunk arra a szintre, hogy nem lesz akna a foldon elszorva (nyilvan sosem jutunk el ide), akkor kitalalnak valami mast, amivel belekothetnek a kutyatartokba :) jo pelda erre hosegawa kollega...
süti beállítások módosítása