Tékozló Homár

A Posta átértelmezte a naptárat

2009.02.03. 12:30 | ge | 67 komment

A Magyar Postát összezavarta az tény, hogy a HVG sok más laphoz hasonlóan a havi lapszámot még az előző hónapban megjelenteti és kiküldi előfizetőinek. Így Zoltán januártól induló, negyed évre vonatkozó előfizetésében nem szerepel az első szám, hiába fizetett érte, mert azt akkor kézbesített a posta, amikor ő még nem volt előfizető.

2008. decemberében azt gondolták hozzátartozóim, hogy meglepnek egy negyed éves HVG előfizetéssel (13 szám, 3900 Ft, 5% megtakarítás, házhoz jön – Hurrá!). Egy vidéki postán befizetésre is került az összeg, így a karácsonyi ajándékozás után vidáman vártam a 2009-es 1. számot. A HVG elvileg csütörtökön jelenik meg, de a dátum rajta szombati. A 2009. évi első számot a posta már december 31.-én kihordta, mint később kiderült, azoknak az előfizetőknek, akik tavaly voltak előfizetők! Mivel még január 5.-én sem érkezett meg a várva várt sajtótermék, fehivtam a posta zöld számát, reklamálva a kérdéses lapszámot. 

A hölgy panaszom előadása után rögtön rávágta, hogy az első HVG január 8.-án jelenik meg idén, úgyhogy mit is akarok. Mivel kötöttem az ebet a karóhoz, hogy igen is tudok január 3.-i számról is, ő utánanézett, majd megigérte a szám pótlását.

Teltek, a napok, míg csütörtökön reggel lelkesen kinyitottam a postaládámat és… semmi! Délután ötkor a helyzet hasonló volt.

Újabb telefon a posta zöld számra, ahol megértően meghallgatták a problémámat, majd közölték, hogy a 2. számot már ki kellet volna vinni, ennek utánanéznek, az 1. szám viszont még tavalyi megjelenésű lapszám volt (tehát a 2009.-es 1. lap volt a 2008.-as utolsó – világos nem?) így az nekem nem jár és kész. Mivel kötöttem ismét a házörzőt a karóhoz, megigérte, utánanéz.

Péntek reggel, hiába, mégis van fejlődés, megjött a 2. szám.

Kedd délutánra másodszorra is mejött a 2. lapszám. (hiába, mennyiség már OK) Ezután levelezésbe keveredtem a posta hirlap reklamációval:
 
1. levél:

Tisztelt Posta Hirlap Terjesztés!

Reklamálni szeretnék Önöknél. 2008 decemberében előfizettünk 3 hónapra HVG re 2009. január 1.-től kezdődően Magyar Postánál.

A fentiek után január elején kiváncsian vártam az első számot, amit azonban nem kaptam meg.
 
Amikor január 6.-án érdeklődtem a Postán, az ügyfélszolgálaton (06-80-444-444) azt a választ kaptam, hogy a január 3.-i szám december 31.-én lett kikézbesítve, ezért nem kaptam meg.
 
Ezt kicsit furcsálva, elégedetlenségemet fejeztem ki, melynek eredményeként az ügyintéző megigérte, kiküldi nekem.
 
Ennek ellenére a lapszám mind a mai napig (január 12.) nem érkezett meg.
 
Január 8.-án nem jött meg a 2. szám sem, ekkor szintén reklamáltam, ahol az alábbi infókat kaptam:

- a 2. számnak utánanéznek (azóta megjött)

- az 1. számot viszont nem kaphatom meg, mivel az a tavalyi évben jelent meg, annak ellenére, hogy a dátum január 3. rajta. 

Ezt kicsit sérelmezem, mivel egy negyedéves előfizetés 5% kedvezményt tartalmaz, az a tény pedig, hogy egy lapszámot a Posta szerint a HVG utasítására nem kaptam meg 8% veszteség nekem. Így nem értem, mi értelme van az előfizetésnek.

A HVG ügyfélszolgálat Önökhöz irányított. 

Várom válaszukat.

Előfizetői adatok: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

2. levél: (válasz, már másnap reggel)

 

Tisztelt xxxxxxxxxxxxxxx!
 

Nyilvántartásunk szerint az Ön előfizetése a Heti Világgazdaság című lapra 2009. január 1-től szól,

ami 12 megjelenési számot takar 2009. március 31-ig .

2009-ben a lapból az első megjelenési szám 2009.01.08-án jelent meg 2-es számmal.

Az 1. szám megjelenése 2008. december 31-én volt, ami még a decemberi előfizetők részére került kézbesítésre.

Fentiek miatt nem áll módunkban lappótlást küldeni az 1. számra. 

Megértését köszönjük. 

Ha a továbbiakban bármilyen észrevétele van, szívesen várjuk hívását az ingyenes 06-80/444-444-es telefonszámon,

vagy írjon a hirlap@posta.hu e-mail címünkre.
 

Tisztelettel:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Magyar Posta Zrt.

Központi ügyfélszolgálata

 

3. levél: (most itt tartunk)

 

Tisztelt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
 
Sajnálatosan nem áll módomban ezen érvelését elfogadni az alábbiak miatt:
 
-  negyed évre fizettem elő és nem 12 megjelenési lapszámra

-  az előfizetésnek tartalmaznia kell az első negyedévben megjelenő összes lapot (1., 2. 3., ….)

-  hogy a Magyar Posta technikailag a január 3.-i lapot december 31.-én kézbesíti, az engem nem érdekel, az a Posta belső ügye

-  amennyiben az első negyedévben egy lappal kevesebbet kapok, akkor az előfizetéssel nemhogy pénzt takarítok meg, de rá is fizetek, mivel 12×315 Ft= 3780 Ft, és én 3900 Ft-ot fizettem ki Önöknek. A különbözetet a Posta jogtalanul nyúlja le. 

A fentiek miatt ismételten kérem az első lapszám pótlását, mivel kicsit abszurd érvelésnek tartom, hogy az adott évi megjelenés a 2. lappal kezdődik. 

Ellenkező esetben a fenti panaszomat elküldöm a Fogyasztóvédelem felé, illetve továbbitom az elektronikus médiába. 

Üdvözlettel:

 

A fentiek alapján a posta mint hatalmi ág átértelmezi a tér, idő és matematikai fogalmakat, így vagy az év kezdődik január 5.-én (ha ezt tudom, 4.-én szilveztereztem volna még egyet) vagy tényleg a 2. az első szám a számsorban.

Mivel a fenti levelemre már válasz nem érkezett, küldtem el a panaszomat nektek, hátha ti értitek eme naptárreform lényegét.

Ui.: ha lesz Postai reagálás, jelentkezem

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liven 2009.02.03. 12:32:53

Boldog Új Évet Minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.02.03. 12:33:15

Majd megkapod januárban a Jövő Évit

Messidor 2009.02.03. 12:33:19

Életemben először és utoljára

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.02.03. 12:33:30

Minek ilyen hosszúúú?

Írj egy kétsoros e-mail-t a HVG-nek, és már küldik is a számot. Illlyen egyszerű.

liven 2009.02.03. 12:34:22

Mivan, csak a Pocsay család szed POCSAYCSEPPET ?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.03. 12:36:07

Posta. Mit vársz?

1869. mittomémennyiedikén leírta valaki hogy minden lap 5.-én jelenik meg, azóta ÚGY VAN!
Ettől eltérni nem lehet.
Mert mi rugalmasak vagyunk!

Ez FONTOS!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.03. 12:37:47

@liven: Kíváncsi vagyok mikor jelentkezik a Pocsay család a Homárnál hogy őket is védje meg az INTERNETRENDŐRSÉG :D

liven 2009.02.03. 12:47:03

A Pocsay család olyan messze lakik, hogy a déli harangszó is fél 1-re ér oda. Így a január 3-i 1. Heti Világgazdaság című lap is 7-én érkezett meg. Szívesen elvisszük a postolónak a Platós IFA-val, csak az első 2 lap hiányzik, mert abba csomagoltuk a batzpapucsot és a "szereld magad" modemet.

selyemhernyótalpas szamuráj 2009.02.03. 12:47:09

nálunk a napilapokkal szórakozik a postás, nem tudom hogyan megy ez náluk, nyilván minden postás kap x mennyiségű napilapot, bedobja ha bedobja, ha nem nem, van amikor 2 példány landol a ládában ugyanazon példányból van amikor egyse ... valószínüleg azokon a napokon valaki más ládájában landol 2 példány - lehet össze kellene fogni a környékbeliekkel és egy teadélutánon összeülve magazinokat és lapokat csereberélni így mindenki megkapja amire előfizetett ...
szóltunk a postásnak többször is, sűrün elnézést kért, de csak napok kérdése, hogy újra hiába várjuk a lapot. volt amikor frissiben sikerült elcsipni és kérdőre vonni, hogy hol a lap, közölte, hogy nincs több példánya - gondolom pár utcával arrébb meg valahol 2 lapul a ládában ...

Szűcslaci 2009.02.03. 12:49:40

Ez egy világméretű összeesküvés része leszen....

elwood 2009.02.03. 12:55:18

arra nem gondoltál, hogy a HVG adja át terjesztésre a lapokat ?

ha neki odaadják dec 31-én amikor nem vagy előfizető, mi a kóchengerért kapnál belőle ?

Gumidomino 2009.02.03. 12:57:22

szerintem egyértelműen meg kellene kérdezni, hogy akkor még a 13. lapszámot is meg fogod-e kapni ami 2009. március végén jelenik meg.
ha igen, akkor oké, nem?

ha nem, akkor a hvg rendezze a postával, mert lenyúlták a pénzed.

staropramen 2009.02.03. 12:57:50

Sztrovacsek!
Tapasztalatból tudom, hogy a HVG nagyon segítőkész és ahogy atpijkamo is írta , egy emil és küldik a hiányzó számot. A postával meg életed végéig ellevelezgethetsz(de jóó szóó) akkor sem kapsz semmit ,legfeljebb valami rángást idegi alapon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.03. 13:02:06

"nyilván minden postás kap x mennyiségű napilapot"
Hm, talán csak nem így megy... Lehet tudni hány előfizető van, annyit kap.
Na persze ha ide-oda 2 is jut akkor nem kérdéses hova lesznek az újságok...

kim.bauer 2009.02.03. 13:15:48

szegény Zoltán nem túl magas órabérért dolgozhat, ha 300 Ft megér neki ennyi szöszölést.

elwood 2009.02.03. 13:17:03

esetleg különleges csavarok voltak a mellékletben

AlulírottFentemlített 2009.02.03. 13:19:31

Ez egy valódi népmese.
Kaptál is ajándékot meg nem is.

DaM 2009.02.03. 13:25:31

no comment.. Elég kézenfekvő, amit a Posta mond, akkor rinyáljál, ha a negyedév végén nem kapsz plusz 1-et (mert igazából ők azt bizonygatják, hogy a naptári időszakokhoz képest az övék kicsit el van csúszva) Sok folyóiratot nem rendelhettél korábban, ha csak most dobja le az agyad az ékszíjat.. Én pl. kiröhögtelek volna - bocs.

Don Bolesz 2009.02.03. 13:26:23

Én is szoktam napilapot kapni, pedig nem is vagyok előfizető semmire. Sikeres vagyok-e?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.03. 13:32:00

@bolesz: Nálad vannak a akkor a selyemhernyótalpas szamuráj lapjai :D

ex-dr. vuk 2009.02.03. 13:39:43

Gyerekek... az miaz, hogy 12 lapszamot jelent egy negyedev?
Akarhogy nezem (kicsit tobb, mint) 52 het van egy evben. Az 4-gyel osztva (ezert is hivjak "negyedev"-nek) 13. Tehat nyugodtan mondhatjuk, hogy a posta lenyul 4 hetnyi (majdnem egy egesz honapnyi!) HVG-t.
Gratulalok.

Meklén és Tamara 2009.02.03. 13:42:50

nem értem miért a postával levelezgetsz. A postától rendelted meg az újságot vagy a HVG kiadójától? Ha a HVG tényleg elhajtott azzal, hogy intézd Te a dolgot a Postával, akkor egyrészt sz@rjon sünt, másrész már mondom is le az előfizetésem.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.03. 13:46:17

nem szabad előfizetni
1.
mindig kilopja a szomszéd a postaládából nemcsak a levelet, hanem az ingyenes bedobós újságot is, pedig ő is kapott olyat, hátmég amit pénzért vennél

2.
egyszer egy tesztolvasásra jelentkeztem, persze hogy nem kaptam lapot, a posta szerint meg igen. két nap alatt kiderült, hogy mégsem. ja, akkor nem én érdeklődtem, hanem a lapkiadó, aki fizet

mikor lesz már a postai szolgáltatások piaca is szabad???? akkor összekapnák magukat (?)

ge-za (törölt) 2009.02.03. 13:48:49

"...míg csütörtökön reggel lelkesen kinyitottam a postaládámat és… semmi! Délután ötkor a helyzet hasonló volt..."
14:00!!!!!!!!!!Ekkor kellett volna megnézned!!!!
Ezt te ba@tad el,FONTOS,hogy tudd!!!

mikike 2009.02.03. 13:49:02

Én rendszeresen járatok külföldi újságokat, ennek örömére egy ideje a környék összes külföldi lapja az én postaládámban landol...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.03. 13:50:00

Szerintem a Figyelő jobb, mint a HVG.

Amúgy meg ne a Postán reklamálj, hanem a HVG-nek írj, hidd el, gyorsabb, eredményesebb.

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2009.02.03. 13:51:40

En voltam ujsagkihordo a postan, helyettesitettem egy beteget, es furcsamod mindig maradt negy napilap a jarat vegen. Ellenoriztem a konyvecskemet, aszerint kellett is maradnia, csak a leadott megrendeles volt egy kicsit mas :) A panaszokat pedig beirtak egy kockas fuzetbe, ott kellett valaszolni is ra. Nekem azt mondta fonokom, hogy ha van valami, irjam be, legkozelebb jobban figyelek. Harom hetig tartott ez a jeles nyari munka.

mirage8 2009.02.03. 13:59:04

nalam is jobban bevalt a hvg-s ugyfelszolgalat. van valami webes felulet, oda kellett regisztralni, es az oldalon ki lehetett valasztani, hogy melyik lapszam nem erkezett meg, es par napon belul mindig megerkezett _levelkent_ feladva.

mirage8 2009.02.03. 14:00:41

nalam is jobban bevalt a hvg-s ugyfelszolgalat. van valami webes felulet, oda kellett regisztralni, es az oldalon ki lehetett valasztani, hogy melyik lapszam nem erkezett meg, es par napon belul mindig megerkezett _levelkent_ feladva.

pengusz 2009.02.03. 14:01:32

Okoska! Mi nem érthető ezen?
Gondolom, az nem gond, hogy te mint előfizető 2 nappal előbb kapod meg a HVG-t?
Mi is fateromnak fizettünk elő, pampogni meg akkor fogok, ha nem kapjuk meg év végén az utolsó (tehát a jövő évi első) számot. (egyéves előfizetés)
Akkor okoskodj bőcsészke, ha a március 31.-ei számot nem kapod meg. Ugyanis az a szám az április x-edikei szám lesz.

Netuddki! 2009.02.03. 14:05:01

Egyszer fizettem elő hetilapra egy évre. Az 52 lapból jó ha 30-at megkaptam rendesen. A kiadó is rengeteget balhézott a Postával, végén azt javasolták, hogy az én kerületemben inkább ne fizessek elő. (:O
Persze a kiadó rendes volt, és pótolta a hiányzó számokat, de ez milyen ráfizetés nekik, a szemét Posta miatt...

pengusz 2009.02.03. 14:07:11

vuk: És ehhez mit szólsz?:
A HVG hetilap. 4 (hét) X 3 (hónap) (negyedév)=13...
Szerinted :D
Az éves előfizetést értelmesen számold vissza negyedévesre, főleg, ha matekból gyengus voltál.
A 13. szám április 2, tehát valszeg azt is megkapja a negyedéves előfizető. Majd akkor térjünk vissza a témára ok?

Mylady 2009.02.03. 14:09:16

A kiadónál kell raklamálni? HAHAHA

Én a kiadótól rendeltem anno a HVG-t. Működött, amíg el nem költöztem. Itt (jó nagy lakótelep) a posta nem hallott még olyanról, hogy újságelőfizetés. Ennek megfelelően elég hektikusan, mondhatnám népmesébe illően kézbesített: hol volt hvg-m, hol nem.
Minden alkalommal, mikor reklamáltam a kiadónál, azt a választ kaptam, hogy nem az ő hibájuk és "szólunk a postának". Hiába mondtam, hogy nem érdekel, kinek a hibája, náluk fizettem elő, intézzék el.
A postán meg hiába próbáltam reklamálni, le se szartak.
Kb 4 hónapig bírtam (hiába, türelmes ember vagyok), aztán lemondtam az előfizetést és visszakértem a pénzt.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.03. 14:15:45

Ahogy a postok színvonalát elnézem, holnap 3 gépelt A4-esen arról kapunk hírt, hogy valakinek a 15 dekás pulykaparizerben 2 végedarabka is volt, és most akkor hűtőban tartsa-e addig, míg kijön a fogyasztóvédelem a lakásába, esetleg mégis megehetik, vagy adja fel postán, de tértivevénnyel-e...

staropramen 2009.02.03. 14:28:52

Zoltán Sztrovacsek!
ha ennyi egybehangzó komment után sem világos, akkor kérd meg az ajándékozót, hogy legközelebb Buci-Maci előfizetéssel lepjenek meg .

ex-dr. vuk 2009.02.03. 14:37:54

@pengusz: Jo. de ettol meg a negyedev (52/4) akkor is 13 szamot jelent egy hetilapnal. Az egyetlen honap ami 4 het az a februar. Ebben egyeterthetunk, nemde? :)

Lajszlo 2009.02.03. 14:52:17

Nem értem, miért az a cím, hogy "a posta átértelmezte a naptárat". Egyértelműen a HVG kavar azzal, hogy más dátumot ír a lapra, mint amikor megjelenik, nem??

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.03. 15:04:28

ha azt hiszitek nem voltam ujsagkihordo, nagy tevedesben vagytok
az ingyen ujsag az jart nekem termeszetesen
mondjuk volt 400 megyei lapom, na abbol 1 az enyem, de en mindig masnak nem dobtam be igy tobb mint evente kerukt ra sor a kovetkezore/ volna mert gimi mellet csinaltam 2 evug/
na most akkor a slager az IPM volt
arra 7 elofizetesem volt emlexem,, na minden honapban egy elofizeto kesobb kapta meg egy nappal, es nagyon ovatosan olvastam
asszem 25 ft volt

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2009.02.03. 15:10:43

Jó, hogy azt ugatja mindenki, hogy Zoltán a 2-14. számig kapja, és ezzel el lesz intézve. Csak nem olvastátok el a levelet: a posta megírta neki, hogy nem kap 13 darabot. Így pedig neki van igaza.

hiszti 2009.02.03. 15:11:29

@hagyma: az IPM annál is drágább volt:)

Maradjunk a témánál: HVG-t nem olvasnak a postások ez tuti :)

Willie 2009.02.03. 15:18:56

@pengusz: Ezzel aszamolassal csak az a baj, hogy a februaron (az is csak szokoevenkent) kivul nincs olyan honap, amiben pont 4 het van. 3 honapban pedig altalaban 91 nap szokott lenni, ami pont 13 het...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.03. 15:20:09

@hiszti:
hat lehet
de abban az idoben asszem 1,50 volt a nepsport

nana
nem minden ujsagkihordo sotet
en annak idejen gimnazium es egyetem mellett hordtam
az kulon vicc, hogy jobban kerestem vele mint apam, ha beleszamoltam a dijbeszedesi jattot es napi 3 oramba tellett
mondjuk hajnalban telen eleg szar
egerben enyem volt a legnagyobb korzet, 36-os, pesten mar csak kisebbet vallaltam
ja es nem vett a posta bicajt azt a hulye kocsit huztuk
kilometerem is sok volt mg emeletes hazam is
meg ma is megmondanam ranezve egy postaladara, hogy nepujsag, nok lapja szabad fold RTV
hehe
HVG -t kevesen jarattak, meg IPM-t is ES talan ha 3 volt
nepujsag 600
noklapja , TV ujsag az ment nagyon

Willie 2009.02.03. 15:21:06

nob@ megen is elkurtam, pont szokoevenkent van tobb mint 4 het a februarban...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.03. 15:23:17

@Willie:
en azt szeretem mikor 5 pentek van egy honapban
/egy evben ketszer/
mer akkor 3 fizetest kapok

Willie 2009.02.03. 15:35:43

@hagyma: nalunk julius... majusban az asszony kap haromszor...

hiszti 2009.02.03. 15:42:38

@hagyma: De szép idők is voltak
IPM, IM, Veres Pali bácsival:)
Rakéta, Élet és tudomány, stb. és ezt mind megengedhettük magunknak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.03. 15:48:19

ja meg Maqgyar Ifjusag
az IM-ben eccer en is benne votam lefotozva
igen Raketeais jo vot
nagy olvaso vagyok, de abban a 2-3 evben telleg minden megjeleno ujsagot elolvastam a megyei hirlaptol a szabad foldig
a hatso lapjan voltak a bunesetek

hawaj 2009.02.03. 16:07:38

Ugyanitt felesleges HVG 1. számomat elcserélném 2. számúra :)

Nyilván a negyedév vége is csúszik, de saját testi épsége érdekében igazán nem lett volna nagy fáradság a nedves kiráyi postának ezt a mellékes infót közölni előre, vagy megkérni kedves póruljárt előfizetőt, hogy küldjön be még 315 pénzeket, és akkor kap egy első számot.
Amúgy ha úgy nézzük, kedves előfizető még jól is járt, hiszen a HVG jövő évi ára valószínüleg emelkedni fog, de ő azt még idei áron kaphatja meg...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.03. 16:11:04

egyebSt is jobban jartatok volna a Magyar Nemzettel* az minden nap menne

*lehet nepszabadsag is
tok mind1

vagy mind a 2

sütibaba111 2009.02.03. 16:38:00

nincs türelmem visszaolvasni a hozzászólásokat, bocs, ha már volt:
nyilván a 2. lapszámtól indul a negyedéves előfizetés, ahogy azt feketén-fehéren leírták a válaszlevélben.
tehát meg fogod kapni a 13. lapszámot is.
sok hűhó semmiért...

Willie 2009.02.03. 16:46:26

@gógyimogyi: azert a postot legalabb elolvashattad volna. Ott van ugyanis a posta valaszleveleben, hogy "...ami 12 megjelenési számot takar 2009. március 31-ig" tehat a posta szerint 12 szam jar neki es kesz

Mi? - Ki? 2009.02.03. 18:17:53

@Netuddki! 2009.02.02. 12:29:05
Kedd este (február 3.) 23:30 m1 film:
EDE megevé ebédem !!:
Nem elfelejteni! Én már hegyezem magam rá.)Jó dumák várhatók az előzetes szerint:D)))

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.03. 20:37:11

"széttörte, mint póstás a CD mellékletet."

Miért csinál bárki olyasmit, aminek köze van a póóóóstához?

Olyan nagy dolog lenne elmászni az újságohoz?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.03. 20:38:17

újságoShoz

posta persze szarjon sünt, de jól tudjuk, hogy nem fog

Almatlan Jozsi 2009.02.03. 23:30:09

Mi ertelme volt negyedevre elofizetni? Semmi.
Mi ertelme a HVG-re elofizetni? Semmi.
Mi ertelme 315 forintert nyavajogni? Semmi.

Akkor inkabb fizettel volna elo a Readers Digest-re azok kuldenek neked ezustkulcsocskat amivel nyerhetsz es soha nem felejtkeznek el rolad, mindig kuldenek ujabb es ujabb meglepeteseket. Konyvet amit lefuzhetsz.

Amugy megertem a panaszt. Egy idoben szerettem olvasgatni a HVG-t. Mondjuk az egesz egy nagy Economist koppintas. Azonkivul minden ujsagiroja nagyarcu es azt hiszi ok szartak a tutit.

Magam semmikepp nem adnek erte 1 eurot. Szerintem k.rva draga. Meg az internet koraban minek? Meg levelezz egy kicsit, szerintem a levelezes is tobbe lesz, es majd ujra elkuldik a 2. szamot. LoL

kismandala 2009.02.04. 00:07:56

A HVG-nél kevés segítőkészebb ügyfélszolgálattal találkoztam. Nekem is csomószor nem jön meg a lap, egy telefon, és már küldik is. eszembe nem jutna a postával szarakodni. Úgysem érdekli őket.

kismandala 2009.02.04. 00:10:29

kimaradt a ritkán.. szóval ritkán látni ilyen előfizető központú ügyfélszolit :)

Pikka 2009.02.04. 07:39:01

Én a Príma Konyhával jártam így,amit édesanyámnak fizettem elő Karácsonyra. Januári számot nem kaptuk meg, mert az december végén jelent meg, de azt mondták a 2010 januárit megkapjuk, mert az idén decemberben jön ki. Szóval nem nyúl le senki semmit, bár így is furcsa a rendszer.

Amúgy nem szidni a postát, tavaly egy éven át duplán járt a horgászújság és állították, hogy 2, egymás utáni napon előfizettük. Pedig nem :)

Alikam 2009.02.04. 13:35:24

@kim.bauer: Szerintem nem a háromszáz forinton van a hangsúly, hanem a tisztességes szolgáltatáson.

Elég hülye az érvelésed, ha te csak a 300 forintot látod az egész történet mögött.

Én volt, hogy egy forintért balhéztam, nem azért, mert kellett tejre meg kennyére, hanem, mert tisztességesen kell szolgáltatni és számlázni.

kim.bauer 2009.02.04. 15:24:34

@Alikam:
szerinted a Magyar Posta változtat az eddigi üzleti stratégiáján, vagy az operatív rendszerén azért, mert Zoltán balhézik vele több levélen át???
balhézni akkor van értelme, ha megéri; vagy anyagilag, vagy azért, mert a szolgáltatás minősége emelkedik a panasz folyományaként.

uniko92 2009.02.04. 16:23:27

Menet közben a posta domain-je lejárt :-)
Úgyhogy aki meg akarja venni a www.posta.hu-t szaladjon gyorsan...
süti beállítások módosítása