Tékozló Homár

Felsültek a keménykedő rendőrök Veszprémben

2009.05.14. 10:32 | szily | 84 komment

Ha valaki nem olvasta volna az e pillanatban vezető pozícióban trónoló Index-cikket: a rendőrség váratlanul bevallotta, hogy hibásan büntettek meg többszáz autóst fejenként 100 ezer forintra egy veszprémi közlekedési lámpánál. A sztori lényege, hogy a büntető kamerával felszerelt lámpánál rossz helyre festették föl a stopvonalat, így rengeteg autósról úgy tűnt, hogy pirosban hajtott át, pedig igazából még csak sárga volt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ford? 2009.05.14. 10:34:37

basszágmeg a kurvaanyukat, sárgába se léehet átmenni. fissenek csak a gazdagok

Koholmány 2009.05.14. 10:35:38

Éreztem hogy elöbb utóbb valakinél a lámpa kiveri a biztosítékot. A kapitány meg mint megmentő fog szerepelni a köztudatban

Zsundee 2009.05.14. 10:38:17

Nem azt írták, hogy jogerős határozatok születtek az ügyben és még csak nem is automatikus a visszatérítés, hanem kérvényezni kell, vagy fellebbezni, vagy ilyesmi?

staropramen 2009.05.14. 10:39:12

Sztrovacsekek!ű
Valami rohadt nagy disznóság lehetett ez, ha a rendőrség maga is elismeri.
@ford
Átmenni alapesetben valóban nem lehet,de ha még zöldben kezdted és közben sárgult be a lámpa akkor muszáj átmenned, tehát befejezheted az áthaladást.

kulup 2009.05.14. 10:40:25

Kamerát az összes lámpához !! Néhány hónap alatt eltűnne az államadósság :-))

mqqq 2009.05.14. 10:42:21

Nem mintha akarnám, hogy mindenki fizessen, de ha egyszer fel van festve a vonal, akkor nem mindegy hogy jó helyen van-e? Aki átlépi pirosban az megszegi a törvényt...

champy 2009.05.14. 10:55:57

@mqqq: Messze volt a vonal, vagyis, mikor megkezdted a kereszteződésen az áthaladást, akkor még javában zöld volt, de mire beértél a kereszteződésbe, akkor már sárga és gondolom nem kicsi a kereszteződés ebből kifolyólag már piros volt, mikor még bent voltál. A kamera akkor kezdett fényképezni, amikor még sárga volt.

Col.Maybourne 2009.05.14. 11:01:36

Errefele a sarga is buntetendo... Es majdnem minden lampanal van kamera. Alapesetben mondjuk csak 250€ a bunti.

champy 2009.05.14. 11:02:13

@ford?: Nagyon primitív vagy. Nem csak a gazdagok fizetnek.
Ha nem tudsz megállni biztonságosan, más veszélyeztetése nélkül a sárgánál, akkor átmehetsz.
Itt az a gond, hogy kurva rövid ideig volt sárga, a retek kamera meg már sárgánál is fényképezett.
El tudom képzelni, hogy a teljes sárga időtartam sem elég a kereszteződésen való áthaladáshoz. Vagyis ha zölden mentél be, akkor is szopo volt.

tpapa 2009.05.14. 11:02:13

A Magyar Rendőrség Közlekedésrendészete egy verekedős apuka. Nem sikerül "szép szóval" megnevelni a fiát /minket/ (lehet, hogy túl sok hülyeséget mond -azért???), hát akkor durr egy "atyai" pofon. "Nesze büdös kölök!" Ennyi. Mi meg csodálkozunk, hogy itt tartunk.

champy 2009.05.14. 11:03:14

@Col.Maybourne: Nem tudom merre vagy, de szerintem ott a sárga előtt már villog a zöld.

GZoli 2009.05.14. 11:05:55

Ha meg jobbra mondjuk van kiegészítő zöld lámpa, ahhoz nincs sárga, csak egyszerre megszűnik, és máris piros van. Csak nehogy ötletet adjak...

potrzebie 2009.05.14. 11:08:50

@tátátititi: belgiumban nem, csak Ausztriában
ott is hamarost betiltják, mert nem EU konform
pedig nagyon hasznos
dehát az eu okos

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.05.14. 11:09:35

@tpapa: a magyar rendőrség egyéb részeinél sem ártana a morcos apu viselkedés sztem. Loptál? Durr + kézlevágás. Garázdálkodtál? Durr + csatt. Öltél? Durr + kötél. Rend lenne ebben a kibeb@jszarintott oszágban :(

betépett felhasználó 2009.05.14. 11:11:59

a rendorseg NEM HIRTELEN VALLOTTA Be, hanem fix ennyi ido kellett nekik, hogy a felszeres utani elso nap 1ertelmuen bebizonyosodott baklovest felfgojak.
Aprankent vallotta be.
maganak....

É2I 2009.05.14. 11:12:19

Volt olyan akinek a felvételén tisztán látszott, hogy az utolsó néhány méteren pirosodott be. De érdekes módon a kiküldött fotón mindhárom fotó pirosat mutatott.
Bement, reklamált, de nem engedték el neki, csak mérsékelték valamilyen összegre.
A csuklós buszok rendszerint megkapták a maguk csekkjét.
Valami ilyesmikre emlékszem.
Egyébként nem a kaszírozásra mentek. Á nem!
Most meg gondolom, illetékes elvtárs kisfiát ötödjére is meg akarták 300k-ra baccni, oszt akkor inkább felülvizsgálnak.

tpapa 2009.05.14. 11:12:19

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke: Fenti példa alapján nem jó ötlet. A pénzt még csak visszautalják, de ha Téged ártatlanul fellógatnak a lámpavasra, akkor majd bocsánatot kérnek és visznek a sírodra virágot? Vagymi? Hogy is képzelted Te eztet???

Ahol emberek dolgoznak, ott van lehetőség a hibára is. Inkább ne kívánj ilyeneket! Én nem kívánom. Ilyen áron nem kell.

É2I 2009.05.14. 11:17:22

@tpapa:
/off
Hát ez bizony holtverseny, de mégis csak én vagyok előbb ;P
/on

Errefele meg néhány lámpánál felszereltek ily visszaszámláló kiegészítő lámpákat. Mit ne mondjak, szerintem mindenhova kelle.
Látod mennyi időd van még az átkelésre és hogy van-e időd a kesztyűtartóból kivenni a k.rva fontos biszbaszodat. ;D

abakus(z) 2009.05.14. 11:20:00

@É2I: Vagy ha esetleg mégsem az illetékes elvtárs kisfiáról van szó, akkor a Fejér megyei főkapitány-helyettes váratlanul azon kapja magát, hogy indoklás nélkül felmentik a posztjáról. Há' mi az hogy csak úgy visszafizet a rendőrség 100 milkát?

staropramen 2009.05.14. 11:24:31

Sztrovacsekek!
Ahogyan azt már a jóemléketetű Rejtő Jenő is megmondta, nem lehet minden közlekedési lámpa mellé közlekedési rendőrt állítani.Megjegyzem elég hülyén is nézne ki.

The Good Boy 2009.05.14. 11:25:05

@É2I:
"Bement, reklamált, de nem engedték el neki, csak mérsékelték valamilyen összegre."

városi legendákat ne terjesz légyszives...
Az objektiv felelősség nevű dolognak pont az a lényege, hogy a közigazgatási bírság összege fix, nem "alkudható", tehát nem lehet az összegét csökkenteni. Max arról lehet szó, hogy más kategóriába sorolják át az esetet, ami alacsonyabb büntetési tétellel jár.

Amúgy ez az objektiv felelősséges dolog legnagyobb hibája pont az, hogy kórra, helyre, jövedelmi viszonyra, körülményre egyáltalán nincs figyelemmel, ráadásul az itteni példánál maradva egy cselekmény büntetési tételét fixen a minimálbér másfélszeresének megfelelő összegben megállapitani undoritó dolog. Mondom ezt úgy, hogy tényleg súlyos balesetet lehet okozni a piroson való áthaladásnál (de alapesetben, ha jól vannak a lámpák összehangolva, akkor a narancssárgánál nem!)

Col.Maybourne 2009.05.14. 11:29:14

@potrzebie: Nem bizony. Sot meg piros-sarga kombinazio sincs a zold elott...

májgeriberi 2009.05.14. 11:30:32

biztos volt rendőrfőnök azok között akit megbüntettek.
persze, hogy visszavonták a büntit

májgeriberi 2009.05.14. 11:33:16

egyébként a sárgán tényleg át lehet hajtani.
Van is erről egy vicc, hajólemlékszem..

ex-dr. vuk 2009.05.14. 11:35:06

Mondjuk a sarga pont ugyanugy tilos jelzes, mint a piros... Szoval ha meg tudsz allni, akkor meg kell. Es nem a gazba taposni. De sajna ezt az autosok nem tudjak :)

2009.05.14. 11:37:12

A rosszakat el kell ítélni !
Akik bűnösek szenvedjenek !

potrzebie 2009.05.14. 11:45:51

@Col.Maybourne: milyen elmaradott helyen lesz te vazzeg! :)))))
irigyellek is (a majonézt és saté-t kivéve!) mindenért!! :DDDD

köpőcsésze 2009.05.14. 11:51:19

Apropó, szombaton megyek Harkányba áztatni. Majd írok egy felháborodott posztot róla. Ha nővel megyek, úgy is ér?

potrzebie 2009.05.14. 11:53:50

@köpőcsésze: most azért ide beírtál, hogy tudjuk,hogy nővel mész? :)
csak aztán nehogy ő írjon be ide, hogy puha volt és kicsi....
mármint a felszolgált bélszín....
:DDDDDD

köpőcsésze 2009.05.14. 11:59:01

Nem, csak hogy tudjam, szigorúan a pasipároknak van- e ez a jog fenntartva vagy női párosok is írhatnak?
Ne adj Isten, nő-pasi felállásban is, bár tudom, az nem trendi:-)

uns97 2009.05.14. 11:59:05

Azert manapsag a Veszprem megyei rendorseg nincs a toppon, finoman szolva. Nem ez az elso esetuk mikor a tobbtiz/szazezres bunteteseket kesobb vissza kell vonniuk es vissszautalni a birasgpenzt. /lasd Balatonalmadi tilosban parkolok es behajtani tilosnal behajtok esete/ Nem is ertem miert egetik maguk, na jo persze ertem en, probalkoznak, s ha bejon ok, ha nem meg ugyis az "allam fizet" (ergo a koltsegeket nem csak azok alljak akiket megbuntettek, mert az ugyintezes, visszautalgatas, stb koltseget /jo esetben meg a kamatokat is/ mar az atlag mezei polgar fizeti akinek semmi koze nem volt a velt vagy valos kozlekedesi kihagashoz... Most oszinten nem a tisztelt rendorok berebol kellene az ilyen "tevedesket" finanszirozni ??? Ha mar beszedni boszen tudnak, akkor azert valami feleloseget is kene vallani, SZERINTEM. /nem csak fizetesemelesert reklamalni, nyugdijas eveket tervezgetni 40-45 evesen, stb/

potrzebie 2009.05.14. 12:03:32

@vuk_: hát azért nem, a sárgán át kell menni, nem föltartani a mögötted lévőket.
dinamikusan kell menni

a mésik meg az, hogy ha büntet a rendőr, az a baj, ha meg nem, az a baj.
tudom, a megoldás az, hogy másokat büntessen meg, ne engem

mert bár lehet ez a lámpa szarul van megcsinálva, de itt nálunk mennek az emberek ész nélkül, parkolnak a fűben, járdán, bolt előtt, iskola előtt az út kellős közepén, a piacnál

SZÓVAL: MÉG TÖBB BÜNTIT!

persze gondolom az máshol nem így van

É2I 2009.05.14. 12:12:09

@The Good Boy:
A városi legendához:

index.hu/belfold/2009/02/26/1253455

"A hivatalos indoklás szerint a tereptárgyak alapján ez mégis biztosan megállapítható. Számos esetben előfordult az is, hogy a rendőrség fenntartotta eredeti álláspontját, de indoklás nélkül felére mérsékelte a büntetést."

Ha az, az bánnya kánya.

Andie 2009.05.14. 12:41:57

Minket is megbüntettek, holott határozottan állítom, hogy nem hajtottunk át piroson, de még talán sárgán sem. (kezdő jogsis, rendkivül figyelmes és túlzottan óvatos vezetőről van szó ugyanis)
De mikor mondták, hogy csak fehérváron, meg ügyvéddel, meg úgyis veszett ügy, akkor ráhagytuk.
Most azonban talán volna esélyünk. Volt itt egy korábbi postnál egy ügyvéd commentelő, aki felajánlotta segítségét. Ha dobna nekem egy privit, akkor hálás lennék.

Harlequin 2009.05.14. 12:46:19

Ennyit az objektívitásról.
Ezért tart itt az ország!

Frucsasz 2009.05.14. 12:48:27

@köpőcsésze: fúj, undorító vagy. Ma már nem divat a vegyespáros. Ha egyszer férfi vagy, akkor tessék férfit keresni magad mellé. Ha tetszik, ha nem. Ez nem ízlés kérdése, hanem a trendé! A nőket hagyd meg a többi nőnek. :)

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.14. 12:56:19

Kit izgat? Csinálhatsz bármit, ha akarnak, úgyis megvágnak.
Engem vágtak meg azért, mert nem használtam az indexet (szerinte), és hiába akartam meggyőzni, csak tovább növelte e büntetési tételt.
Ennyit erről. Imádkozz, ne téged kapjanak ki.

É2I 2009.05.14. 13:06:28

@Andie:

Cikket olvastad? Íme az utolsó mondat:

"...Újrafelvételt bármikor lehet kezdeményezni, ezt a lehetőséget nem érinti a jogerőre emelkedés."

Tehát esély adott, előre! :)

köpőcsésze 2009.05.14. 13:17:05

@Frucsasz: Megadom magam a haladásnak! Este közlöm cicával, hogy a hétvége lefújva. Nem érdekel valakit két vonatjegy Pécsig?

Andie 2009.05.14. 13:19:04

@É2I: Persze, hogy olvastam, és ez a mondat ösztönzött arra, hogy ismét foglalkozzak a dologgal. De gondolom én, mint jóskapista ha irok egy levelet a veszprémi rfk-nak, akkor kidobják a kukába. Mit irjak? Elnézést kedves rendőrbácsi, tavaly augusztus végén meg teccettek büntetni (ráadásul céges autóval), és bár befizettem (a cég) a büntit (amit persze levontak a fizumból), de most mégis kérem vissza, mer tessék megnézni újra a képeket, biztosan tévedés volt?

Ennél valami hivatalosabb, ügyvédibb levél kéne, per nélkül. ezért gondoltam, hogy lesz itt valaki hozzáértő, aki segit :)

Frucsasz 2009.05.14. 13:48:00

@köpőcsésze: ugyan-ugyan. Azért ne keseredj el :D tessék keresni valami helyes, lányos arcú, fokhagymafenekű szépfiút, és azzal leutazni D:

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.14. 13:56:07

@Andie: keresd elő az eredeti határozatot amit kaptál a csekkel. Azon van egy iktatószám, arra hivatkozz. + mellékeld a befizetést igazoló csekk vagy átutalást másolatát.
És tértivevénnyel postázd.

májgeriberi 2009.05.14. 13:56:45

rendőrség.., eccer majdnem elvette egy ilyen a jogsimat, aztán meg a rend derék őre tanácsolta ha bejelentem, hogy elveszett akkor arra az időre is lesz jogsim míg elveszik!
Na szép..okirat hamisítás rendőri tanácsra..pf

Fairy Girl 2009.05.14. 13:57:33

@É2I: A visszaszámlálók nagyon jók. Itt is vannak. Csak éppen nem működnek :D

É2I 2009.05.14. 14:08:14

@Andie:
Nyugodtam írhatsz Te is nekik levelet. Ahogy Nelson is írta. Meg kell tanulni a hivatalba történő levelezést is.
Nagy szerencse kell ahhoz, hogy soha ne legyen szükséged rá.
De nyugodtan megfogadhatsz rá egy ügyvédet is, csak az pénz ugye.

@májgeriberi:

Ez nem újdonság. A simlis autósok ezt már régen ismerték, használták ;(
Azt nem tudom, hogy ezt most ki tudják-e szűrni közúti ellenőrzésnél. Régen biztos nem.

májgeriberi 2009.05.14. 14:10:07

Azt sem látták milyen színű volt az a lámpa, azért mondtak sárgát mert az nem olyan gáz mintha bevallották volna, hogy tényleg pöcsök voltak és húzni akarták a jónépet
atláccó balhé

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 15:30:53

hat a'merikaban/mar abban a 3 allamban ahol eltem elek/ nincs ilyen masina
de sok rendor van
eppen valamelyik nap huzott at egy hulye a piroson amit meg sarganak gondolt
nem volt sikeres mert a masik savban egy rendorkocsi volt
szirena fel
aztan fizet
meg is erdemli

i hate the police (törölt) 2009.05.14. 15:31:58

Első reakcióként-az index eredeti cikkének elolvasása nélkül-ezért is helyes, hogy az Ab. mostmár hamarosan eltörli az alk.ellenes obj. felelősséget.A sünők ellen pedig pert inditani, a jogalap megvan hozzá

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 15:38:21

@i hate the police:
ja valoban
sun sun sun
hatra hatra hatra

köpőcsésze 2009.05.14. 15:39:54

@Frucsasz: Asszem megbántam, hogy megszólaltam egyáltalán:-)

Palkovics Ede 2009.05.14. 15:50:01

@köpőcsésze: @Frucsasz: le vagytok maradva: manapság az ember-állat páros a menő :-D

The Good Boy 2009.05.14. 15:54:00

@É2I: "a rendőrség fenntartotta eredeti álláspontját, de indoklás nélkül felére mérsékelte a büntetést."

Igen ez jellemző a nagy magyar köztársaság hivatalaira. Nem indokolnak, mert akkor kiderülne, hogy rosszul végzik a munkájukat, de itt is az áll valószinüleg, amit én irtam: "Max arról lehet szó, hogy más kategóriába sorolják át az esetet, ami alacsonyabb büntetési tétellel jár."

Az objektiv felelősség cimű játékban a játékszabályok szerint piroson való áthaladás 100k, sárgán való áthaladás 50k. Szerintem meg ezért lett "felezve", mert a pirosat nem tudták bizonyitani (lehet, hogy a fellebbezésben az user pont arra hivatkozott, hogy biza az sárga volt), a sárga meg bizonyitható volt, aztán az indoklásban más bekezdés, vagy pont szerepelt. De tényleg nem akarok erről veled vitázni (főleg, hogy csak hirből ismerem én is az ügyet)

i hate the police (törölt) 2009.05.14. 16:24:52

@hagyma: az USA-ban ilyen esetben mekkora összegü kártéritést lehetne követelni a rendőrségtől,kb.?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 16:27:47

@i hate the police:
nem tudom
mint mondtam a 3 allamban ahol eltem ott ilyen nincs ha szabalytalankodsz es rendorauto van a kozelben akkor utanadered es megallit
es onnantol nincs apellata, hiaba van egyedul es Ti esetleg 4-en mondtok mast akik a kocsiban ulnek, ha birosagra mentek nagy valoszinuseggel a rendornek hisznek, mert miert hazudna?
szoval job a tikettet kifizetni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 16:31:12

mongyuk itt a legritkabb esetben ulnek 4-en 1 kocsiban
mar a ketto is ritka

i hate the police (törölt) 2009.05.14. 16:40:16

@hagyma: na, látod, ez a korrekt-mármint az USA joggyakorlata:1, igy a tényleges elkövetöt büntetik meg,nem az üzembentartót 2, itt egyértelmüen csak a büdzsé bevételeinek növelése a cél, nem a baleset-megelőzés...és még sorolhatnám

i hate the police (törölt) 2009.05.14. 16:45:18

@hagyma: no meg hozzátéve, hogy az USA-ban van kamera a rendőautókban, aminek a felvétele bizonyiték..és még a rendőri visszaélést is kizárja.Ha nálunk ugyanigy bekameráznák a süneink autóit, tudod mi történne?A nekik kellemetlen intézkedés esetén ,,elromlana,,a kamera..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 16:45:28

@i hate the police:
persze azt gondolom az x fore juto rendorok szama jelentosen meghaladja az otthoniet es egesz latvanyos autosuldozesek is gyakrabban vannak
dehat valamit valamiert

i hate the police (törölt) 2009.05.14. 17:06:45

@hagyma: egyetértek, mintmárt mondtam, kicserélném a két ország ,,közlekedési jogrendszerét,,.Itt egyébként jogilag a rendőr csak KÖVETHETI a pl. rendőri jelzésre meg nem álló autóst, de NEM üldözheti..néhány hete volt itt egy ilyen nagy port felvert eset, a sünnek ráadásul ,,véletlenül,,elsült a fegyvere..persze kimosták a sünöket

Frucsasz 2009.05.14. 18:22:58

@Palkovics Ede: A francba. Igazat kell hogy adjak. Köpőcsésze: megtarthatod Cicust.

deputy sheriff 2009.05.14. 19:48:31

@i hate the police:

Azert itt sem mindig uldozhetik a sunok a rosszfiukat,
pl egy gyalogosokkal, autokkal, iskolakkal korulvett belvarosban merlegelniuk kell, sokszor csak a felettes adhat engedelyt az uldozes folytatasara.

Persze ha nem piros lamparol van szo, hanem valami komolyabbrol, akkor ket perc alatt lezarnak minden autopalya fel/lehajtot, a korulvevo utcakat, felkuldenek ket helikoptert, meg kikuldenek olyan 20-25 police interceptort es akkor mehet a buli.

Egyebkent ha mar a multkor sun-lovoldozes is szoba kerult...Magyarorszagon nem hasznaljak meg a taser gun-t? /Sokkolo?/. Ha engem levillogna egy rendor, tovabbhajtanek, majd kiugranek es szaladnek, biztos hogy belelone 40.000 Wattot a seggembe es akkor senki sem pattogna, de foleg en nem.
/Tudom-tudom, "veletlenul" sult el az a fegyver ketszer is, de ettol fuggetlenul ilyen esetekben siman lesokkolnam a delikvenst, ha futni probalna/.

.lll. 2009.05.14. 20:12:15

@deputy sheriff:
itt is használják a sokkolót,de csak az orvhalászok busára.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 20:25:14

@lófő/no bagó:
a buas nem jo
otthona legjobb a suger/nekem/
itt catfish/nekem/
na meg a halaszle

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 20:27:15

@deputy sheriff:
mozgo jarmure kocsin at belove nem tul egyszeru
jol tettek hogy lottek
ha a rendor aszongya aljj meg akkor allj meg
kesobb lehet reklamalni, ha ugy alakul

deputy sheriff 2009.05.14. 20:37:55

@hagyma: Ja hogy a ciganygyerek meg a kocsiban ult?
Akkor meg mit tokolni. Nem all meg, letolni az utrol be az arokba, akkor biztos megall. Ha jol lattam a hirekben, akkor nem egy pesti belvarosi utca volt, siman le kellett volna reptetni kocsistul az utrol a kolykot. Aztan ha meg mindig szalad, akkor mehet neki a sokkolo, vagy a soret.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 21:17:56

Most mongya Mary hogy derbytime volt egy pasi aki kivett 6 szobat egymas mellett hogy dohanyozhasson abban az egyben ahol lakott\noooooooormalis?

.lll. 2009.05.14. 21:52:24

@hagyma:
tudhatod,hogy a récsésszion miatt itthon a busafejleves a menő

.lll. 2009.05.14. 21:54:07

@hagyma:
sometimes benézhetnél a lekváros betonra is

englandboy 2009.05.14. 22:18:35

valaki segíccsen már
itt szinte minden sarkon van kamera
speed, red light stb...
a piroslámpa kamera a piroson áthajtokra kattint
mi köze ehhez 1 vonalnak??????????????

i hate the police (törölt) 2009.05.14. 23:21:38

@deputy sheriff:elhiszem.Az itteni jogrendszer teljesen más, mint az angolszász..és ha valóban bűnözőkről van szó, egyet is értek azzal , amit leirtál.Nálunk sokkolót nem használnak csak ártatlan nőket, gyerekeket vertek-itt nem rendszeresitett teleszkópos bottal/viperával/-..és mi lett a jogtalan intézkedéseik következménye:kitüntették őket..A múltkori esetről pedig:az első variáció az volt, hogy a sünők mentek egy autó után, amelyik nem állt meg,DE mást nem csinált/és ez az első variáció a valóságos/..erre a sünjeink elé vágtak és keresztbe álltak elötte az uton, ezzel veszélyhelyzetet idéztek elő és megszegték a hatályos jsz-okat.Na, itt a lényeg:a magyar jogszabályok szerint a sünők nem üldözhették volna az autóst, csak követhették volna..minden más utána történt..a helyzet az, hogy itt a sündőrségnél sem volt rendszerváltás 89-ben, most pedig gyakorlatilag bármit megtehetnek büntetlenül.Egyenlőre....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.14. 23:50:27

@i hate the police:
csak annyit fuznek hozza
ha erre jarsz
es ha csak rad villant a rendor hatulrol, huzodjal le es allj meg, mer' nem lesz jo vege

i hate the police (törölt) 2009.05.15. 00:11:37

@hagyma: meg is tenném ,hidd el.Én csak a magyar rendöröket utálom, a külföldi rendörökkel semmi bajom

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.15. 12:35:01

A rendőröket a halál gyűjtse a kaszájára, engem büntettek már meg azért, mert nem a sáv közepén autóztam (komolyan!), de ha valamit elnéznek, nincs bocs vagy valami, talál mást.

i hate the police (törölt) 2009.05.15. 14:29:20

@Kagai: ,,a rendőröket a halál gyűjtse a kaszájára,..,,-ÁMEN

xenuka 2009.05.20. 14:11:54

@englandboy:

A lámpa előtt meg kell állni. A földre festett - a lámpa előtti megállás helyét jelző - vonalhoz viszonyították a gk pozícióját a kamera képein.

Alikam 2009.05.25. 14:50:28

@ford?: Te normális vagy?
Remélem nincs jogsid, ha van, akkor azonnal add vissza!

Menjél már 50-el, és amikor 5 méterre előtted bevált a lámpa sárgára, állj már meg légyszíves!!!

Szóval a lényeg, hogy a közepesen erős fékezésnél várhatóan erősebb fékezés esetén nem kell megállni a sárgára váltásnál, sőt törekedni kell arra, hogy minnél hamarabb átérj.

Alikam 2009.05.25. 14:53:35

@vuk_: Ja, igen, ha meg tudsz állni, egy normális fékezéssel, és nem gumiégetéssel!

Hiheteltne, hogy a magyarok többsége mennyire kurvára nincs tisztában az elemi KRESZ-szabályokkal. De a mégborzasztóbb az, hogy úgy tűnik a rendőrség sincs...
süti beállítások módosítása