Tékozló Homár

Elportásodnak az Ikea dolgozói?

2009.06.19. 08:40 | ge | 355 komment

Viktória az Ikea éttermében sosem tapasztalt hisztérikus álapotokkal szembesült: pénztárosok veszekedtek a vásárlókkal és ellenőrizték őket, valamint az eddig ingyenes bébiétel mellé vásárolni kellett. Amikor még a kupakot is elkérte, egy nemet és a ha-nem-tetszik-írjon-a-panaszkönyvbe klasszikust kapta válaszul. Viktória aggódik, mi történik az Ikeával?

Az Ikea Family hirlevérle felbuzdulva elindultam vásárolni fél éves lányommal az örsvezér téri áruházukba. Délután 4-re sikerült is odaérnünk, gondoltam még a tömeg előtt a konyhán kezdek és veszek valami kaját, nos, nem volt semmi izgi, gondoltam sebaj, majd akkor csak az ingyenes bébi ételt kérem el, nos ez nem így működik, ahoz vásárolni is kell, akkor kérek egy üdítőt is.

Erre a pénztáros elég csúnyán nézett, én fizetek, mire kinyitja a bébiételt. Elnézést kérek, de a kupakot elkérném, mert hát nem tudok egyszerre egyensúlyozni a gyerekkel, kocsival, meg a kajával a kezemben, legalább az asztalig had jussak le. Azt nem lehet! Ok, de nem eszi meg az egészet most rögtön, (fel se rázta...) akkor se adhatom, ha nem tetszik, írjon a panaszkönyvbe. Jó, erősen kutatok a táskámban kanálért az asztalnál, majd rájövök, ja azt itt akartam venni, és hát hideg a kaja, meg is kéne melegíten... de hogy megyek így kanalat venni, ha nyitva az üveg. A melegítést már meg se merem kérdezni, ki vigyáz addig a gyerekre... Kaja kidob. Majd kap cicit, úgyis az a normális.

Míg összepakolok a két pénztáros ordít, hogy aki kávét ivott, az már ne igyon teát is, mert nem jár a filter, és aki teát ivott ne igyon üdítőt, mert a még egy pohár, az csak az üdítőre vonatkozik és tényleg csak egyre, zavarodott arcok, pénzes jól öltözött, nem ehhez szokott vásárlók, a pénztáros, hol kasszázik, hogy rohan ellenőrizni, erre már csak mosolygok. ('Amikor a portás a főnök')

Kicsit kevesbbet költöttem, mint szoktam, mert a gyerek nyűgös lett, de a több, mint 50 ezer kidobott pénz után kapott tiszta pelust és cicit a Mama-szobában, így megnyugodva jöttünk haza. De az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy kifelé azért a gyerekmegörzőben kértem egy pelenkát, ha már "jár", pedig a gyerek közben az elénk jött apján böfizett és nem kérdezték, hogy vettem-e valamit és, hogy hol a gyerek. Évi több száz ezret költök az Ikeában, nem szorultam eddig rá semmire, de ha szívesen adnak valamit örültem neki nagyon és szívesen mentem vissza.

Most, hogy lesz ez után? Majd szólnak, hogy tanulj meg számolni, mert több üdítőt ittál? Hogy van ez? Értem én, de mégis fáj.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.06.19. 16:32:35

@potrzebie: Kérdeztem már, hogy a szanalmas.hu-ról szalajtottak-e? Ha nem akkor most pótoltam... Ha én svéd köcsög vagyok, akkor te mi vagy? Tanyasi paraszt? :-) Persze nem gondolom ám én ezt komolyan, valószínűleg te sem, de azért bekaphatod. ;-)

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.06.19. 16:35:59

@fehér kutya: mókás, mit dolgozol? Várj, inkább úgy kérdezem, hogy mit szeretnél dolgozni, hogy ennyire kivagy bukva? :-)

Szeretnél te is végre nem 80-ért gürizni éjjel-nappal, mi? Hát hajrá, sok sikert hozzá, bár ilyen arccal nem sok sikert jósolok. :-P

rotler 2009.06.19. 16:37:30

Máshol még arra sem figyelnek,hogy van kisgyerek a világon,a legtöbb helyen még pelenkázó sincs...

fehér kutya 2009.06.19. 16:41:10

@winyetta:
Majd összekapom magam. Lehet kimegyek Svédországba.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.06.19. 16:45:31

@fehér kutya: Kár lenne, mert a svédek nem értenek magyarul és nem lenne kivel beszélgetned, hamar elunnád magad ott...

fehér kutya 2009.06.19. 16:47:03

@winyetta: te csak tudod.
Még jó hogy te nem unatkoztál, mert a sok mosatlan lefoglalt.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.06.19. 16:54:58

@fehér kutya: jaja, most szólj hozzá, szar volt, hidd el. Nagyon. Arra vágytam azóta is egyfolytában, hogy a te társaságodban megölhessem ezt a post-ot. :-) De látom, hogy szereted, ha tied az utolsó szó, úgyhogy elsértegethetjük még itt egymást egy darabig, ha gondolod, időmből telik. :-)

fagzal 2009.06.19. 17:08:43

Az az érzésem, hogy a kommenteket igazából egy Word MACRO generálja.

Gyakorlatilag tetszőleges kommentet tetszőleges bejegyzéshez oda lehet tenni - mindig ugyanaz a séma, a végén meg egymás anyázza a szlovák rendszámos/magyar rendszámos/biciklis/autós/külföldre ment/rántotthús-térképes/hülye picsa/hülye picsázós/keveset kereső/sokat kereső/az-ő-autója-benzint-termelő/stb.

Nincs itt válság, ha az embereknek erre van ideje!

AvgDvl 2009.06.19. 17:11:00

@winyetta: szerintem semmi személyeskedés nincs abban, ha leírom, hogy egy fennhéjázó sznob paraszt vagy, aki arra polírozza a bohócot, hogy eltöltött két hetet svédországban - kis táblácskával a mellén: "segíthetek, nagyobb üdítővel kéred-e?" - mivel ez egy általános jelenség: az egész post erről az erősödő demcsákzsuzsaizmusról szól. Csókoltatom a te anyukádat is.

Widár 2009.06.19. 17:18:54

Gyermekes szülők javítsanak ki, ha tévedek, de nem alaphelyzet, hogy éhes gyerekkel nem indulok el otthonról?

Vagy miért kellett az Ikeába érkezés után rögtön rábukni az ingyencuccra?
Egyértelmű, hogy potyalesni ment oda nem 50 ezret elszórni

pamutmacska 2009.06.19. 17:24:45

@Dr. Jula Watson: "Nem lehet normálisan vásárolni, mert az egész áruházat elözönlötték a babakocsis korzózó anyukák, elférni se lehet tőlük."

Akkor ezek szerint Te úgy gondolod, hogy a gyerek nem más, mint tartozék. Nem egy EMBER (aki ilyen-olyan ok miatt az áruházban tartózkodik). (Kíváncsi vagyok, vajon a kerekesszékes vásárlókról is ezt gondolod -e...)
Ha Te akkora helyen, mint az Ikea nem férsz el a babakocsis anyukáktól, akkor igazán csak sajnálni tudlak. Áhhh. Nem is mérgesítem magam, csak a billentyűzetem koptatnám.

Meklén és Tamara 2009.06.19. 17:27:30

@fagzal: igazad van fe ne felejtsük el, hogy a vidékiek mekkora suttyók!

pamutmacska 2009.06.19. 17:27:44

@daat: meg én is. Bár szó, mi szó, bútoraik nagy részét hanyagolom... :)
Inkább az apróságok.

Meklén és Tamara 2009.06.19. 17:28:45

@Meklén és Tamara: a Budapestiek meg egytől egyig bunkók!

fagzal 2009.06.19. 17:32:13

Hehe, egy másik blog-on:

"
2009.06.19 17:20:56 Cliff
honnan van a simornak ennyi penze???

2009.06.19 17:23:29 ::::::vadparaszt::::::
Cliff erre csak azt tudom neked mondani, hogy nem kommentelésből.
"

pamutmacska 2009.06.19. 17:33:00

@Szelid sunmalac: én mindig szoptatás szó használtam. Sajnos nem sokáig. :(

Átlagarcú 2009.06.19. 17:34:20

Úgy gondolom, hogy egy multinak - aki emberek millióit manipulálja nap mint nap - le kellene tudnia bonyolítani egy általa kitalált akciót. Ez egy szakma kéremszépen, egyetemeken oktatják.

@pamutmacska: Ennél sokkal rosszabb a helyzet. Újágban olvastam, hogy egy játszótéren nézeteltérés alakult ki kutyások és gyerekesek között. Nemhogy egyenrangúként, hanem egyenesen először a kutyásokat említve.

Matschkássy Lukrécia 2009.06.19. 17:35:07

@daat: Kedves daat! "Csak az erinti kellemetlenul az ilyen eset, aki tobbszazezret kolt az Ikeanal. Meg matracot se vennek ott. Igenytelen egy ceg."

Te ceg vagy?

pamutmacska 2009.06.19. 17:35:38

@winyetta: nem szeretnék vitakozni, csak tájékoztatlak: én 85 ezerért "güriztem", és szeretem a hivatásomat. Mert sokszor nem csak pénzből él az ember. Nem mondom, hogy nem lenne jobb többet keresni, de akkor valószínűleg utálnám a munkám. :)

pamutmacska 2009.06.19. 17:39:47

@Sörecet: szerintem a játszótéren semmi keresnivalója a kutyának. A múltkor mi is összepattantunk egy családdal, mert Fifike éppen abban a homokban ugrált (és még ki tudja mit óhajtott csinálni), ahol az én másfél éves gyerekem játszott. Igaz, ez egy zárt játszótér, ahová TILOS kutyát bevinni (ez táblára ki is van írva). Nem mondom, hogy a gyerekem ne érintse meg az állatokat, de nem szeretem, ha együtt homokoznak. Hát, ennyit erről. :)

Matschkássy Lukrécia 2009.06.19. 17:43:52

@Dr. Jula Watson: Ez igy igaz. Sok modortalan eszleny letezik. De azert, mert osszefuggest talaltam a bunkosag es az iskolai vegzettseg kozott, meg humanus vagyok. Persze mindig vannak kivetelek.

soska71 2009.06.19. 17:43:59

Én is szretem az IKEA-t. Igaz ismerősöm évekig a szemben lévő panelja ablakában tartotta az "IKEA NEM!" feliratot, tiltakozván a bővités és épületrepedések miatt.

Az éttermükbe azönban kiküldeném az ANTSZ-t, mert mocskosak az evőeszközök.

Régen kijátszottam, hogy csak vízhez vettem poharat, de mostanában néha muszáj kifizetni egy üdítő árát is. Az üdítőjük egy rakás szar, felhigított kóla és gyümölcslé, gyakorlatilag víz, így ne csodálkozzanak, hogy mindenki trükközik.

Valahol mi is tehetünk róla, hogy ilyen viszonyok vannak. De akkor inkább adják olcsóbban a rendes, nem higított üdítőt és ne színezett vizet tölthessek magamnak még egy pohárral.

ready_real 2009.06.19. 17:45:48

@frutella: No igen, volt a 100 forintos svedhusgolyos akcio, kikötve, hogy csak az áruházban fogyasztható.Mamikák mit cisnáltak? Vitték a műanyag edénykét, azt vettek 5-6 tányérral, és tolták bele.Kedvem lett volna odaszólni nekik,de csak magamban fortyogtam.

Átlagarcú 2009.06.19. 17:46:41

Föl nem foghatom, hogy az ügy szempontjából miért fontos az, hogy milyen céllal ment oda a poster. Most nem hibás áruról van szó, hanem egy jól kitalált és rosszul lebonyolított akcióról, amiért kizárólag az üzlet felelős.
...ha neveltetésem nem tiltaná, azt mondanám, hogy szarjanak sünt. ...de nem mondom:)))

Bérgyilkos Bohóc 2009.06.19. 17:50:58

Kapott cicit, pelust, böfi...Jézusmária! Mehetne a modorosba.
Speciel a kölyök dühöngőt jó messzi elkülöníteném a kajáldától. Vagy legalább a föld alá. Sokszor a társalgás vagy csak a nyugodt kajálás is esélytelen az állandó vernyákolás és szirénázás miatt.

Matschkássy Lukrécia 2009.06.19. 17:51:06

@ready_real: Nem az a gaz, hogy etelhordoba tettek a husgolyokat, hanem az, hogy ra van szorulva. Amugy meg kifizette, nem?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.06.19. 17:51:58

@pamutmacska: na látod, mégiscsak számít akkor a pénz, mert "jó lenne". Vagy már jó is, mert múltidőben mondod. A lényeg, hogy legalább nem olyan "megbírnékölnimindenkitakinekjobbanmegymintnekem" stílusú vagy, minden tiszteletem érte!

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.19. 17:52:53

Nomostakkor én Bp-n születtem, de vidéki vagyok. Akkor én duplán suttyó vagyok?
Meg is változtatom a nickem Suttyósuttyóra.
Szasz Sörecet! Mi a pálya?

b[ALien] (törölt) 2009.06.19. 17:53:52

@pamutmacska: "de nem szeretem, ha együtt homokoznak"
Ez jó volt:)
Küldök majd neked egy dalt, csak még nem tudom, mit:)

Dr. Jula Watson 2009.06.19. 17:56:50

@pamutmacska: és ezt az alapos kielemzésemet miből vontad le? :))Épp itt a lényeg, hogy a gyerek egy ember, akinek megvannak a saját igényei, és ez pont nem az, hogy anyuka órákat flangáljon egy áruházban, amíg ő a babakocsiban ül, vagy az, hogy a kiállított próbára kirakott bútorokon ugráljon unalmában. Egy áruházba vásárolni mennek az emberek, a sétálásra ott vannak a terek, az utcák.

@Sörecet: a tető oda nem adása nem feltétlen egy rosszul lebonyolított akció, a poharas dologhoz nem tudok hozzászólni, mert én nem iszom ilyen löttyöket

b[ALien] (törölt) 2009.06.19. 17:58:55

@Nálunk meg itt Tarpán0002: nem, neked egyszerűen jó:)
Én nagyon szeretnék vidéken élni

Átlagarcú 2009.06.19. 18:06:17

@Dr. Jula Watson: Szerintem meg kicsinyesség, csak arra jó, hogy a vevő negatív élménnyel távozzon.
@Nálunk meg itt Tarpán0002: Minimum négyszeres suttyó vagy. A állattenyésztőbőcsész kettőnek számít:))))

Dakota74 2009.06.19. 18:19:31

Az Örs Vezér téri Ikeában mindíg is taplók voltak.
Mikor az eksönös kaja volt(100ért húsgolyó)külön biztonsági őrt vettek fel,aki az asztalok között járt fel-alá,és a blokkot ellenőrizte,hogy mindenki azt iszik-e amit fizetett.
Na,azóta nem megyek oda.Érdekes módon Budaörsön ilyen kicsire nem adnak.Oda kell menni!

Átlagarcú 2009.06.19. 18:20:23

Ne lássam többé a Matchkássy Lukrécia pólóját, ha nincs igazam. Meg a villanyszámlást se....

Dr. Jula Watson 2009.06.19. 18:29:01

@Sörecet: a kicsinyesség szerintem mindkét oldalról áll. Szerinted egyébként akkor az is kicsinyesség, hogy a belvárosi mekikbe csak a számla bemutatásával lehet wc-re menni, köszönhetően a sok csövinek, akik ott mosták a szennyest?

Átlagarcú 2009.06.19. 18:33:47

Nem. Az szociális, infrastrutúrális, közegézségügyi hogynemondjam társadalmi kérdés.

inmem 2009.06.19. 18:47:04

Iszonyú gáz a postíró...

Mi nem lakunk messze az ikeától így sokszor beugrunk valamiért (sokszor költünk keveset apróságokra plusz néha nagyobb dolgokra, összességében mi is sokat hagyunk ott de ezt inkább cikinek érzem mert elég proli hely) - olyankor a gyereket azzal fizetjük le, hogy kap fél órát az étteremnél lévő dühöngőben. Közben az ember vesz ezt-azt a kajáldában (mandulás süti:) és bizony az egy órás kiruccanásba a babakaja is bejátszik (fene a gyerek ízlését... igaz, csak a gyümölcsöst eszi meg de mivel olyat máshol nem kap visít érte. Ha pénzért adnánk akkor is megvennénk - ha ingyen adják megköszönjük.) Na ezért van ott annyi babakocsis - mert az ikea ideális kismama találkahelyet alakított ki az emeleten (tetszik nem tetszik... aki komolyan vásárolni akar szerintem jobban jár Budaörssel...).

A kaja pocsék mirelitt műkaja porlevesekkel, kávét, üdítőt se kér az ember mert borzalmas (egy időben egész iható volt a kávé de már elmúlt... ja, hogy akkor még fizetni kellett érte?)

A postoló meg gáz, mert:

- Ha a szemetesig el tudta vinni a kaját akkor a mikróhoz is elvihette volna (vagy olyan babakaját kér ami hidegen is ehető - 6 hónaposan még nem esznek a gyerekek a húsos kaját, a gyümölcsüré meg hidegen is ehető)

- Logikus a kupaklevétel. Ha nem vennék le egy csomóan csak azért járnának oda, hogy készletezzenek.

- Kiárusítás napján nem megy oda az ember gyerekkel. Én előző nap voltam, pangott minden, kényelmesen, gyorsan megvettem amit akartam (megjegyzem az akciós cuccok is mind kint voltak már az akciós árakon, egész jó cuccokhoz lehetett hozzájutni) és az étteremben is volt ülőhely

- Akciós kajás napon nem megy az ember étterembe - se az ikeába se torkos csütörtökre (én is azt várom, hogy megjelenjenek a fényképek a 10Ft-os reggelizőkről... nagy verekedés lehetett...)

- Az ember jobb ha a megszokott pelenkát használja mert egy újnál könnyen érheti meglepetés - mindez 50Ft spórolás miatt... (arról nem is beszélve, hogy gondolom nem zárt csomagolásban kapja a pelenkát így azt ki tudja ki fogdosta össze előtte). Vicc.

pamutmacska 2009.06.19. 18:48:13

@Dr. Jula Watson: nos, az alapján, amit olvastam, így éreztem. Valóban, az áruház vásárlásra való. Én már korábban írtam itt nektek, hogy sosem szoktam órákig vásárolni. Ettől függetlenül ilyenkor viszem a fiamat. Ha csak a postára megyünk, gyalog, ha messzebb, babakocsiban. Akár Ikeába is. De tény, hogy nem is nevelem úgy, hogy ugrálhat a kiállított bútorokon (hiszen itthon sem teheti meg). Ugrálni mi a játszótéren szoktunk. Ettől függetlenül nem szeretem, amikor valaki általánosít, és igen érdekes modorban közli, hogy elege van a kismamákból. Mivel írtad, hogy Neked is van gyermeked, ne feledd, hogy Te is voltál egyszer kismama. S kismama és kismama között is van különbség ugyebár. További szép délutánt!

Matschkássy Lukrécia 2009.06.19. 18:48:18

@Sörecet: Igaz! Mostmar hivatalosan is elolvashatod a polom szoveget. :)

Matschkássy Lukrécia 2009.06.19. 18:57:56

@inmem: " - Logikus a kupaklevétel. Ha nem vennék le egy csomóan csak azért járnának oda, hogy készletezzenek."

Te az IKEA beepitett marketingugynoke vagy, vagy reszesedest kapsz minden kismama Ikeanal koltott real kiadasa utan? :)

Átlagarcú 2009.06.19. 19:45:00

...most látom csak, hogy van is ráírva valami. Ez eddig elkerülte a figyelmem:)))

Feruska 2009.06.19. 20:04:30

Én meg úgy gondolom, hogy tán kicsit sok is az IKEA gyerekbarát viselkedéséből. Komolyan mondom, hogy sokszor rosszul vagyok a sok potyázó kismamától, akik szórakozni viszik az alig pár napos csemetét az áruházba.
Szerintem egy kisbaba nem a nagyáruházba való, főleg nem úgy, hogy akár hetente többször is napi 4-5 órát eltöltenek vele, hogy aztán az Amex kártyájáról lehúzzon vagy 50.000-et és vegyen valami sz*rt

panka 2009.06.19. 20:13:27

@NGA: kirándulásból nem lesz berendezve a lakás és jó lenne nem dobozokban tartani a ruhákat, mire megérkezik a baba. Elhiszem, hogy hétvégén dolgozni szar, de a libegőn is dolgozik az ellenőr/kezelő, hogy kirándulni tudjak. Szóval ez nem volt annyira ütős érv.

Pajtás 2009.06.19. 20:16:25

Nem kell annyit potyázni járni, mingyá kedvesebbek lesznek az eladók.

Pajtás 2009.06.19. 20:24:42

Szemtanúja voltam egy miskolci penny-s szkanderversenynek 150en indulóval 20 kiló paradicsomé. A bunyó közben megszólal a két mellettem álló bácsikából a magasabbik. "Ezt biztos, hogy az Mszp szervezte" Nos kedves Anyuka én most hasonlót gyanítok:D

kamushamus 2009.06.19. 20:28:25

Kedves posztíró egyszer sem védte magát,lehet hogy kamu az egész?

inmem 2009.06.19. 20:54:10

@Matschkássy Lukrécia: :) Persze...

(megjegyzem aki látott már nyugdíjast kiskanállal majonézt enni a majonézzel dugig töltött ingyen kávéspohárból az sok mindent el tud képzelni... plusz az is kemény látvány amikor nyugdíjasok kukázzák végig a visszavitt tálcákat... a babakajához meg nem kell csatolt baba, akárki elviheti... Egyébként meg egyszer az egyik pénztáros teljesen ki volt akadva és akkor az én nyakamba zúdította az összes, a vásárlókkal kapcsolatos nyomorát - hát az elég cifra volt... ráadásul annak ellenére, hogy nem szeretem ha egy alkalmazott az én nyakamba varrja a panaszait valahol nagyon megértettem...)

Egyébként meg ezzel a nagy ingyen kávéosztással csak azt érik el, hogy a végén az ember forgó gyomorral megy majd a közelükbe...

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.06.19. 20:59:25

Jajj, ez a tipikus elkényeztetett középosztálybeli, akinek ugye "jogai vannak"...
Büszke lehetsz, hogy egy kis kényelmetlenség miatt kibasztál egy bébiételt, van, aki örülne neki.

Amúgy miért is nem lehet letenni egy asztalra a bébiételt, és úgy visszamenni a kanálért?

Kisangyal 2009.06.19. 21:01:24

Végigolvastam a kommenteket is.

Nagyon gáz!
Sokan el vannak szállva maguktól és szemellenzőt viselnek. Fejlődni kéne, de sajnos reménytelennek látszik...

Az Ikeának nagyon jó az üzletpolitikája, de a magyar társadalom jelentős része még éretlen ehhez. Egyszerűen szörnyű ami ebben az országban folyik, el vagyok keseredve.
Nem kifejezetten a postoló miatt, mert sok dologban igazat adok neki.
De a potyázós tömegek helyett én szégyellem magam...

Átlagarcú 2009.06.19. 21:16:47

A Homárra is azért járok, mert itt ingyen osztják az észt:)))) AKCIÓÓÓÓ!

inmem 2009.06.19. 21:22:00

Ja. Egyébként azért kiakasztó a postíró mert a kiskanál majdnem ott van a pénztáraknál (van egy kis sziget ahol vannak etetőszékek, eldobható előkék, műanyag evőeszközök, mikró meg valami másfajta ételmelegítő, szalvéta stb...). Elég lett volna kérdeznie, ilyen bababarát felszerelést nem igazán lehet máshol látni, ebbe kár belekötni. (iszonyú sok mindenbe lehet - pl. a cuccok minőségébe mert én ott apróságon vagy mocskosul leértékelt bútoron kívül semmi tartós bútort nem vennék - a fenyőbútor meg egyenesen tilos kategória, azon fél nappal azelőtt még madarak csiripeltek)

kukacka78 2009.06.19. 22:16:48

Egyszer próbáltuk meg etetni a gyermeket az IKEÁ-ban bébi konzervvel, de nem fogadta el. Mondjuk megértem, mert nem sok íze van az ilyen cuccoknak.

Visszatérve a cikkre, lehet hogy sok anyuka rákattant az ingyen baba kajára, ihatsz még egyet stb... Az IKEA is jobban ellenőrzi gondolom azóta ezeket a dolgokat.

Bambuló Házisárkány 2009.06.19. 23:53:32

Érdekes hozzászólások tömkelege. A posztolót szívem szerint megdobálnám sünnel. Az Ikea jó, legalábbis nekem. Ritkán visszük ugyan a gyerekeket, mert ha veszek valamit, kell a hely a kocsiba. Viszont utálom, hogy nem lehet nyugodtan nézelQdni, mert mindig van egy óvodányi unatkozó kölyök, akik jobb híján felügyelet nélkül rajcsúroznak. Szerintem a posztíró egy nagy kamuzó lehet, az írásából ítélve egy antiszociális depis kismama, aki most jól megmutatta. A több százezres költekezést is álmodhatta kompenzálásként. Nem azt mondom, hogy nem lehet, csak nem hiszem, hogy Q volt.

Bambuló Házisárkány 2009.06.20. 00:00:11

még annyi, hogy a fullra etetett-itatott gyerek is "megéhezik", ha lát valakit enni-inni. Beléjük van kódolva. Ugyanígy vécéznie kell az autópályán etcetera ...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.20. 06:20:20

"amennyit keresnek ott a penztarosok, ne vard el hogy a te szinteden legyenek"

Na, aki ilyet mond, azt rugnám ki elöször.
Keresett munkát, kapott eyg pénztárosit, de azért dudörög, hogy ennyiért nem teszi a dolgát ahogy kell.
Mennyen az utcára akkor
Ha én elvállalok egy melót nem jártatom a pofám, hogy ennyiért enm csinálom.
Van pár szakma akik ilyet mondanak:
orvos, rendőr, teszkos, ikeás stb. dolgozók, sőt néhány alkalmazott a multinál is, őt ne zsákolja ki a multi.
Lehet menni magánvállakozónak és ott dumálni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.20. 06:22:48

@Sörecet: Te is csak fölöslegesen bespájzolsz, mer' ingyé van, oszt' lásd mire használod...
:)

2009.06.20. 08:08:10

Kár szidni az Ikeát, egy teljesen korrekt cég (esőerdő irtást leszámítva), persze az itthoni balkáni stílusú vásárlók kihozzák a személyzetből is az állatot. velkámtuhengöri.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.20. 08:24:22

@serpenyő: Meg még annyit, hogy nem akkor eteted meg a gyereket fullra, amikor te akarod. Ugyanis - elárulom a gyerekteleneknek - a kölök nem liba, hogy megtömd, ha neked jólesik. És létezik olyan gyerek is, aki, ha fullra etetés után ül az autóba, az ölébe dobja öt percen belül az egész cuccot. Lehet osztani az észt, hogy milyen gyerekkel érdemes/lehet/engedélyezett elindulni otthonról. Öt perce tisztábatettel? Ehe. A gyerek előszeretettel tojik origin pelusba, a művelet után nettó két perccel. Öt rétegbe öltöztetés előtt pisiltetettel? Ehe. Az utolsó réteg feladása utáni másodpercben már hallod is: "Anyaaaa, pisilni kell!".
A gyerekkel korzózó kismamákról pedig: nincs mindenkinek nagyszülője/bébisintére/ráérős tudjafenemilyenrokona-ismerőse, tehát szeretném megkérdezni: ha van néhány csatolt kölköm, mennyi időseknek kell lenniük ahhoz, hogy engedélyezve legyen nekem is a velük együtt való emberek közé menés uram bocsá' vásárlás céljából is?

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.20. 08:29:45

@kukacka78: Bírom ezt a sznob dumát. Más gyerek meg megeszi, képzeld, szereti. Van íze. De te honnan a fenéből tudod, hogy nincs sok íze (az összesnek,mert általánosítasz is), ha a gyereked nem eszi? Otthon te kented egy héten át a vajaskenyérre, kipróbálás céljából, hogy véleményezhess? Vannak dolgok, amiket te sem eszel meg, és nem azért, mert sz@r íze van, hanem azért, mert neked nem ízlik. Slussz. Attól még másnak lehet a szóban forgó étel mondjuk a kedvence. És lehet, hogy az a más ember a te házikosztodtól köpne undorában egy hatalmasat. Ilyen is van. Sokfélék vagyunk.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.20. 08:32:50

@mityu: Van, ahol még természetes az étel szemétbedobása. Általában olyan helyeken dívik, ahol gyerekkorban az első ilyen alkalom után nem borították a fejére az egészet. Az étel szemétbe dobása nem a gazdagság jele, hiába próbálják hirdetni rongyráziék. Az csupán szegénységi bizonyítvány.

inmem 2009.06.20. 10:05:22

horex: szívemből szóltál... (én is ezen akadok ki legtöbbször... én se keresek sokat de repülök ha nem 100-as a munkám ...)

pamutmacska 2009.06.20. 11:12:59

Ej Cyr! De szívemből szóltál! Látszik, hogy eddig nem csak reklámban láttál gyereket. :)
Főleg a pelenkázós rész nagyon igaz. Kis Pamut ma reggel is előadta bizonyítva tézised igazságtartalmát. :D

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.20. 12:17:02

@pamutmacska: Nálunk már bizonyíték van (négyszeres), nem igéret :))))

Jó Estét 2009.06.20. 12:21:52

ehehehe, en abba a taborba tartozok aki szerint a kisholgy egy hulye picsa, olyan akiken jokat derulok, mikor viszik 10eseve a kibontott 1 decis ajandek dobozos kolat, biztos amugy abbol engedheti meg maganak hogy naponta 50ezereket koltson, hogy sokat sporol a bebietelen meg a pelenkan. szaaanalmasssssss :D Villa Medici kategoria :D

Meklén és Tamara 2009.06.20. 12:26:57

én csak annyit szeretnék még hozzátenni, hogy a posztíró egy igazi hülye picsa. Köszönöm.

Jó Estét 2009.06.20. 12:58:25

@horex: amugy vicces, en nem tudom elkepzelni hogy ok nelkul volt paraszt (ha egyaltalan tenyleg paraszt volt
) az ikeas penztaros, en ott meg nem tapasztaltam bunkosagot senkitol, persze en nem ugy megyek oda hogy en vagyok a helyi meno csavo es mindenki alazkodjek meg elottem...

de amugy megertem ha ezzel a novel parasztok voltak, enis az lettem volna :)

AvgDvl 2009.06.20. 13:34:12

@Jó Estét: Pontosan !

Amilyen az adjonisten...

Ha egy pénztáros alapjáraton tahó lenne, már rég kirúgták volna. Érdekes, engem miért nem érnek ilyen megrázkódtatások? Talán mert emberszámba veszem a pénztárosokat ?

kukacka78 2009.06.20. 15:18:55

@Cyr:Nem hiszem hogy sznob vagyok attól hogy nem szoktattam rá a gyermekeimet a már hónapok óta polcon álló konzerv gyerekkajára.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.20. 16:23:51

@kukacka78: Nem a ténytől vagy sznob, azt etetsz a gyerekeddel (ahogy mindenki más is) amit akarsz, amit jónak látsz, amire időd és lehetőséged van. A hozzáfűzött szövegedtől.

lothlorien 2009.06.20. 17:18:58

Magam is jártam már a gyerekkel néhányszor az ikeában, de mindig saját bébikaját vagy banánt etettem vele és saját pelenkát raktam rá. Eszembe se jutott volna kérni. Gyerekkel felkészülten kell elindulni, nem az alamizsnára bízni, hogy jól érzi-e magát, vagy sem.
Nem?

lothlorien 2009.06.20. 17:19:58

Pedig legtöbbször nem is veszünk semmit. Vagy csak apróságokat.

Jó Estét 2009.06.20. 18:07:56

@lothlorien: de :) dehat belathatod, hogy nem mindenki engedheti meg hogy vegye a pelenkat meg a beietelt, kulonben mibol koltene el 50 ropit? :D

Jó Estét 2009.06.20. 18:10:34

ikeaban amugy a 100 forintos hot dog, meg 300as borbornto a kiraly :) egyszer vettem ott egy sarokgarniturat de kalap szar volt, de a hotdogjuk istencsaszar :D

moli 2009.06.21. 12:12:57

@Jó Estét: """ egyszer vettem ott egy sarokgarniturat de kalap szar volt"""

es visszavitted HAROM EVES garanciaban?

carmelita 2009.06.21. 16:31:39

ez jobb mint a móricka !!

puncipöcögtető 2009.06.22. 00:59:14

en is, en is, ciciiiiiit akarok!

puncipöcögtető 2009.06.22. 01:00:43

@kukacka78: kukacka, a gyereketelbe nem szokas MSG-t tenni, ezert talan nem olyan izes, mint a kung-pao chicken a kinaitol... talan jobb is igy, nem?

Veg_ 2009.06.22. 06:06:16

@Tsabi: Bocs, de ezek volt NSZKsok voltak, pontosabban a volt nszk főváros környékének ifju titánai!

Veg_ 2009.06.22. 06:12:36

@moli: Bocs, te csak akkor viselkedsz, ha vendég vagy? Mert akkor szivesen látnálak vendégül, de ha nem baj, otthonodban inkább nem látogatnálak...
Nem, egyszerüen arról volt szó, hogy bunkók voltak.

moli 2009.06.22. 10:04:05

@Veg_: azert ne farassz, tudod, mirol beszelek.

sztrugackij 2009.06.22. 11:16:05

mondjuk itt Magyarországon ingyen második kávé akciót csinálni a magyarok viselkedéskultúrájának ismerete nélkül csakis ide vezethet.szánalmas.
El tudtok képzelni egy svéd polgárt amint sunnyog a bögréjével,hogy harmadszorra is megtöltse?
Külön ikea történetem röviden,aztán fikázhatjátok őket:
300e ft-os kihúzható bőrkanapénk matrachuzata 1 év után szétfoszlott(amúgy 5 év garancia van rá ,autóra nem adnak annyit).Telefon ikeába ,küldenek minőségellenőrt.lakásban megjelenik,pilantást vet a huzatra majd a következő ajánlatokat teszi:
Matracot külön nem tud adni,ezért vagy visszafizetnek 90000 ft-ot értékcsökkenés címén,vagy visszaadják mind a 300 e ft-ot és elviszik az ágyat,vagy hoznak egy teljesen újat ,szállítási költség nincs,garancia 5 éves újraindul.
Ja és a bébiétel kupakját régebben nem vették le csak miután észrevették, hogy az élelmes magyarok csak a kölyküket zabáltatni járnak az üzletbe

sztrugackij 2009.06.22. 11:18:49

tudom, "pillantás" 2l

scubadiver 2009.06.22. 13:17:28

A postoló nem is anyuka. Ilyen szerencsétlen, tehetetlen, töketlen, inygyenleső plázacicával nem találkoztam még(szerencsére).
Az IKEA-ról csak jót tudok mondani (kivéve a múltkor a feleségem által vásárolt késkészletet, mert az tényleg sz@r). Az étterem és a kaja pedig jó.

moli 2009.06.22. 15:03:59

@sztrugackij: nyilvan ujraindul a garancia, uj termek, nem folyatasos.
nekem mindent kicsereltek, amivel minosegi problemam volt, meg egy 3 eve hasznalt agymatracot is.

ami szar, azt vissza kell vinni.

geusz 2009.06.22. 15:24:51

az étteremben eddig többször kajáltam, nem volt rosszabb, sem a kiszolgálás, sem egyéb, mint bárhol máshol. Ja, és az árak nagyon alacsonyak. Ingyen második üdcsi, stb.
Aki az "ingyé" megy be (hacsak nincs tényleg rászorulva) - szánalmas...
És akkor egy kis gyakorlat útmutató anyukának:

1/ Bébiételt nem felrázni kell, hanem melegítés után a kanállal óvatosan felkeverni.
2/ A bébi ételt tető nélkül is meg lehet mikrózni, azaz melegíteni.
3/ A mikrózás alatt ugyanaz vigyáz a gyerekre, mint otthon, azaz "Anyuka". Ez az Ő feladata, az ingyen bébiétel mellé nem jár még egy bébiszitter is...
Tehát: gyerek beültet vagy visszaültet a kocsiba, el kell menni kanáért, a bébiételt pedig be kell tenni mikróba. Miután az "pittyegett", ki kell venni, picit össze kell keverni , nem árt megkóstolni, nehogy túl meleg legyen a gyereknek és meg kell etetni.
4/ Ha ez túl bonyolult Anyukának, akkor tényleg nem marad más, csak a cici...
5/ Azért az ötvenezer elköltése kicsit zökkenőmentesebben ment. arról nem ír, hogy addig ki vigyázott a gyerekre, amíg összegyűlt a cucc a kocsiban...

Pernilla 2009.06.22. 21:20:55

én mindig elmegyek wc-re az ikeában, mert ez nekem jár. hülyepicsa-e vagyok?:D

Alikam 2009.06.23. 17:19:02

Semmi sincs ingyé'!

Amúgy meg az IKAE is jó nagy barom, hogy ilyen ingyen adunk dolgokat erőltet.

A kisgyerekes anyák? Pff, na az meg a külön kaszt.

Van az az elcsépelt közhely, hogy "utat, gyerekkel vagyok".

Pontosan a mai napig megállja a helyét.

A járdáról húzódj le az árokba, mert szembe jön az ikervbabakocsis anyuka. A közértben kerülgesd a gyereket mert anyuka leszarja és a gyerek mint egy holdkóros, össze-vissza rohangál, ingyen bébiételt, meg pelenkát - ez mondjuk ugyebár IKEA-exkluzív -, viseld el a gyerek őrjöngését, stb. stb.

Lehet, hogy egy érzékeltlen állat vagyok, de asszem van pár embertípus, akik úgy érzik, kivételezett helyzetben vannak.

Pedig nekem közöm sincs jó esetben a gyerekhez:)

Az meg, hogy fél éves kölyköt elivnni egy IKEA-ba, hát ehhez is ész kell.
Nagymami, papi nincs aki vigyázna rá? Vagy szomszéd?

Alikam 2009.06.23. 17:20:18

"Kicsit kevesbbet költöttem, mint szoktam, mert a gyerek nyűgös lett"

Fél éves gyerke nyűgős lett? Hát nem is tudom miért történhetett ez meg.

Alikam 2009.06.23. 17:43:21

@Cyr: Azt nekem be ne magyarázd, hogy nincs baszki sem fater sem nagyszülő sem jószomszéd sem unokabátyó, hug, öccs, kisfaszom, hát ne lázítsd már az embereket!

Persze, nincs egy teremtett lélek sem, akire 2-3 órára rá lehetne hagyni a gyereket.

Nincs a fenét nincs, csak hát egyszerűbb vinni mindenhova mint egy táskát, minthogy lebeszélni rokonnal, hogy vigyázzon rá, esetleg tenni egy fél órás kitérőt emiatt.

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.06.24. 10:00:49

Van egy a cucilizmus alatt kitermelt eladói magatartás, ami bár eltünedezőben volt, de most újra meg újra felüti a fejét. Ebben a magatartásformában a szereposztás úgy alakul, hogy az eladó a vásárlót értelmetlen kötözködéssel megregulázó Petruchio, a vásárló meg a verbális bántalmazással betörendő idióta újonc Katherina.

Egy kis bolt pénztárjánál álltam sorba, közben leemeltem egy magazint belenéztem, aztán láttam, hogy duplaszám és kétszer annyiba kerül, mint szokott, ezért visszatettem a polcra.

Az eladó azonnal üvöltöt: ha levette meg is veszi! Ez itt nem könyvtár.

Mondtam neki, hogy nem kívánom megvenni, és hogy vannak más áruk is, amit az ember leemel a polcról tanulmányozza, elolvassa mik az összetételek, satöbbi, és végül úgy dönt nem veszi meg, mert például drága, vagy valójában nincs is ínyére, hanem visszateszi a polcra. És akkor még mindig nem vagyunk a könyvtárban. Az ember nem csak a könyvtárban olvas...

Ez a csevej sajnos kölcsönös üvöltésbe fajult, mert a bunkó modortalanságon egy idő után én is felkaptam a vizet. Az eladó-pénztáros egyre veszetebbül üvöltött, hogy nem könyvtár, meg kell vegyem az újságot, mert már beleolvastam.

Nem vettem meg. Viszont másnaptól már nem dolgozott ott a kollega, pedig nem is tettem panaszt, viszont úgy látszik ezt a bunkó magatartást még a kollegái is sokallták. Én naponta otthagyom a pénzem, a pénztáros kollega meg úgy látszik csak annyit tud a világról, hogy nem könyvtár.

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.06.24. 10:21:37

@Widár:

egyértelmű? látszik, hogy még nem voltál szoptatós anya. Egy gyerekkel közlekedni önmagában is sztresszes tud lenni, már az is egy fárasztó dolog eljutni egyik helyzsínről a másikra. Teljesen logikus az étteremben kezdeni, a gyereket és anyát le kell kicsit nyugtatni, nem jó se éhesen se idegesen vásárolni. Ha a gyereket megeteti kevesebb az esélye, hogy nyűgös lesz vásárlás közben satöbbi.

Szivesen megátkoználak azzal, hogy egyszerre két gyereket cipelve kelljen közlekedned és bevásárolnod. Kiváncsi lennék, hogy egy olyan monstre helyre megérkezve, mint pl. IKEA, hova mennél el először?

a legmagasabb bnk-díjra terjesztelek fel.

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.06.24. 10:23:39

@Meklén és Tamara:

titeket is a legmagasabb fokozatú bnk-díjra terjesztelek fel.

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.06.24. 10:26:21

@Alikam:

neked tuti nincs gyereked, annyi szent. Igenis előfordul, hogy ebben a rohanó világban senki nem lesz kéznél, aki a gyerekedre tudna vigyázni rajtad kívül.

De ezzel a hozzáálással tuti nem csinálod a reklámot az IKE-nak. Egy ilyen gazdag, jólkereső bolt, ne legyen már ennyire kicsinyes a vásárlóival.

cazsolti 2009.06.24. 13:14:37

Vááá. Nemtom, csak én vagyok ilyen, de ez gyomorforgató, hogy kap cicit.
Megeteted, tisztába teszed.
De kap cicit?
Megyek hányni.
Egy nő ne legyen már ilyen közönséges..

cazsolti 2009.06.24. 13:27:56

@Alikam: Mekkora igaz!
Boltban dolgozom, egy bevásárlóközpontban. Sajnos a bolt előtt van 3 db 100 Ft-os érmével beindítható zajongó játék. Na meg persze a gyerekek. Üvölt, hogy be akar szállni. Anyuka otthagy egy feél fizetést, különben a gyerek üvölt, hpgy még. Mikor anyuka megunja, és elkezdi kicibálni a gyereket, olyan üvöltést ritkán hallani emberi lénytől. Van olyan gyerek, aki beaksztja a lábát, láttam olyat, hogy ketten kellettek hozzá, hogy kitépjék az 5-6 éves elképesztően üvöltő gyreket a játékból. És ez megy hétfőtől-péntekig 10-19 óráig. Inkább szarnék riadt farfekvéses süncsaládot, miközben faszkorbáccsal csapkodnak.....

kispesti 2009.08.15. 22:42:06

édes kismamák,a gyereket nem az ikea labirintusba kell sétálni vinni!gőndold át,hogyha valami történik,tűz,vagy más hogyan fogtok onnan kijönni,no meg állandóan az útközepén álltok

kispesti 2009.08.15. 23:24:29

@Pernilla: az vagy,de jó hogy megkérdezted mert most már tudod

kispesti 2009.08.15. 23:27:06

@rózsaszínlazac: én szoptatós apa vagyok,már ha érted,és akarod...

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2009.08.17. 15:15:59

zsoltikám a 'kap cicit' tök normális majd meglátod ha lesz gyereked. Száz hogy a nőd is ezt fogja mondani, mint mindenki más.

Amugy meg rohadtul nemértem a posztot bár lehet sügér vagyok.

Ha ingyen kávét, teát, bébikaját adnak az ő dolguk hurrá. Ha megvonják az ő dolguk nem hurrá de örülj, hogy eddig adtak.
És a kupakot azér veszik el, mert ottfogyasztásra adják mert jófejek, ha megéhezik a kölök tudjak neki adni.

Ja és az a legalja, hogy ha ingyenkávét ittál ne akarjál már ingyenteát is.
beszarok
Ez Magyarország.
süti beállítások módosítása