Azt ugye nem tudjuk, hogy Ádám lopja-e a kábeltévét, vagy nem, de abban egészen biztosak vagyunk, hogy egy szolgáltató nem kommunikálhat olyen portásstílusban az ügyfeleivel, ahogy a győri ViDaNet Zrt. teszi. Azaz megteheti, mint látjuk, de legalább több ezren vagy tízezren olvassák, milyen erőszakos, így legközelebb talán nem gyanúsítgat ilyen stílusban. A sztori egy mondatban: Ádámot anélkül gyanúsítja lopással a tévészolgáltatója, hogy arra bármilyen bizonyítékot hozna.
Több mondatban:
Ádámot azért vádolják trükközéssel, mert a kábelét egy ellenőrzés során, az e célra szolgáló szekrényben drágább szolgáltatáscsomagra állítva (D+3) találták, mint amire előfizetett (D+1). Ádám azonban azt mondja, hogy hónapokkal ezelőtt váltott vissza a drágább csomagról az olcsóbbra, a digitális settopboxát ennek megfelően le is korlátozták elektronikusan, a cég szerelői azonban egyszerűen elfelejtették átállítani az analóg kábelt. Amit ő egyébként nem vett észre, mivel a digitális boxot használja.
Az a helyzet, hogy mint mondtuk, elvileg az is lehetséges, hogy ez hazugság, és Ádám programtolvaj. Ha azonban valaki ezt állítja, azt valamivel alá is kell támasztania. Ha a kérdéses szekrény plombája sérült, akkor világos, hogy csakis Ádámnak volt érdeke átbuherálni, de akkor közölni kéne, hogy ez a gyanúsítás oka. Ha viszont sértetlen a plomba, akkor minimum négy lehetőség van:
1.) Ádám ügyes, és saját kezűleg feltörte a plombát, átállította a programcsomagot, majd nyom nélkül visszazárta.
2.) A kábelt a "hivatalos" szerelő manipulálta Ádám megbízásából.
3.) A kábelt a hivatalos szerelő nem manipulálta, feledékenységből.
4.) Egy idegen, de ügyes szerelő ádám megbízásából kijátszotta a plombát, és manipulált.
A szolgáltatónak illene minimum utalnia arra, hogy pontosan mivel vádolja a Naiv Ügyfelet, és azt mire alapozza. Íme a levél:
Nem tudom, Önök közül lepett-e meg már valakit a kábeltévé szolgáltatója ilyen szívhez szóló, fenyegető üzenettel, de véleményem szerint ez nem egy szolgáltatói hozzáállás! Amelyik cég ilyen leveleket küld mindenféle bizonyíték nélkül, az nem egy szolgáltató, hanem hatóság, tudtommal nem az előfizetőnek kell az ártatlanságát bizonyítania, hanem a szolgáltatónak az előfizető bűnösségét! Ha gondolják, kérem tegyék közé oldalukon okulásul:
Győrben van egy abszolút monopol szemléletű szolgáltató, a ViDaNet Zrt, mely egyébként a Magyar Telekom 100%os tulajdonában van. A mai napon a fent olvasható, névre szóló ajánlott levél fogadott postaládámban.
Ez engem rettentően felbosszantott, hisz majdnem egy évtizede ügyfele vagyok a cégnek, soha nem volt számlatartozásom, és nagyon nem vagyok arra rászorulva, hogy lopjam a kábeltévét, sőt a mai digitális, settopboxos korszakban értelme sem lenne...
Ez nem más mint egyszerű fenyegetése az előfizetőnek! Először is szerintem nekik bizonyítani kellene, hogy az ügyfél vette ki a szűrőt az általuk egyébként zárral és plombával védett szekrényükben lévő egységből, másrészt az nálam itt a bizonyíték, amit az ügyfélszolgálaton adtak, hogy lemódosítottam a D+3 csomagról a D+1 csomagra hónapokkal ezelőtt. Arról nem tehetek (és mivel digitális settopboxon nézem az adást és ott letiltották az általam nézni nem jogosult csatornákat), hogy a szolgáltató trehány szerelői nem csinálták meg analógon a módosítást, és szerintem nem vagyok köteles ellenőrizni, hogy analógon milyen csatornákat kapok. Tehát emiatt a szolgáltató alkalmazottain kellene elverni a port és nem az előfizetőt mindenféle dologgal fenyegetni!
Aki esetleg olyan helyzetbe kerül, hogy ViDaNet területre költözik óvakodjon ettől a cégtől és inkább ha teheti mással kössön a szerződést!
Üdvözlettel:
Ádám
Az utolsó 100 komment: