Tékozló Homár

Ütvefúróval fogadták a vendégeket a visegrádi hotelben

2009.07.29. 00:30 | szily | 263 komment


Az amerikai rendőrök folyamatosan játszott, rohadtul hangos popzenével készítik ki a legszívósabb bűnözőket, ha azok beveszik magukat valami jól védhető rejtekhelyre.  A magyar vendéglátósok drága hangrendszer helyett ugyanezt tudják ütvefúróval is. Ismerkedjenek meg a visegrádi Hotel Silvanussal, ahol a terrorvendégelhárító egységek félmunkát végeztek névtelen olvasónkkal, ugyanis egészen durva eszközökkel sem tudták elüldözni. pedig, mint az a fenti videóból és a lenti szövegből kiderül, próbálkozni próbálkoztak.


Mivel úgy érzem, hogy rettenetesen megszívattak egy prémiumnak hirdetett termékkel, ezért megosztom veletek tapasztalataimat, amit júliusban tapasztaltam Visegrádon, a négycsillagos Hotel Silvanusban.
Két napos wellness csomagot foglaltunk július közepére. A meghirdetettnél csak tízezer forinttal drágább ajánlatot kaptunk, mondván, hogy erdőre néző szoba sajnos nincs szabad, csak a Dunakanyarra néző, de ezen még nem akadtunk fenn, így végül is lefogalatuk az ajánlatot, két éjszakát hatvannynyolcezer forintért.
Július 20-án érkeztünk meg, bejelentkezéskor a recepción nagy örömel közölték velünk, hogy szervezési okok miatt Superior szoba helyett egy egész lakosztályt kapunk, amit akkor még nagy örömmel vettünk tudomásul. A döbbenet a szoba elfoglalásakor érekezett. A folyosó, amelyről a szoba nyílt, gyakorlatilag építési terület volt, hiányzó álmennyezettel, a folyosókon szabadon lengedező elektromos kábelekkel. Az egész épületszárnyat rázta az építkezés zaja, mint utólag kiderült, ütvefúróval kerestek valamilyen régebbi vízvezetéket a falban. Két óra utazás után a kislányomat le szerettem volna fektetni aludni egy kicsit, így hát a recepción üvöltözve követeltem magyarázatot és megoldást, de azt mondták, hogy sajnos minden szoba elkelt, és nem tudnak mást adni. Ezt be is írtam a vásárlók könyvébe. Már ekkor dokumentáltam mindent, majd kicsomagoltunk, mert a kislányom követelte a beígért fürdést, amit alvás helyett ígértem neki.  A wellness részleg felé indulóban kopogott a szálló marketing menedzsere, aki elnézést kért, majd két másik visegrádi szállodában ajánlott fel szobát. A recepciós pedig ígéretett tett, hogy a fúrást egy órán belül abbahagyják, és holnap pedig valószínűleg nem fognak már fúrni. Mivel napközben nem szándékoztunk hosszabb időt a szobában tölteni, a másnapunkat úgy szerveztük, hogy a kislányom alvásideje autózásra essen, és a maradás mellett döntöttünk. Kárpótlásként ekkor kaptunk egy gyümölcskosarat.
A következő döbbenet este következett, amikor a lift elromlott. Kiderült, hogy az emeletünk kizárólag lifttel megközelíthető, az egyik lépcsőházat az építkezés miatt lezárták, a másik lépcsőház szintén építési terület, amit akkor valaki éppen “véletlenül” lezárt. Ekkor megint üvöltöttem, és szintén beírtam a vásárlók könyvébe, kiemelve a tűzbiztonsági előírások súlyos megszegését. Másnapra meg is jelent az emeletünkön egy tűzoltókészülék.
Hogy mi a célja ennek az írásnak? Figyelmeztetés. Tisztában vagyok vele, hogy a szálló és köztem elvileg jogvita nincs, mert elhúzhattam volna kicsomagolás helyett, vagy elfogadhattam volna csereszobákat. Amit rögzíteni szeretnék, hogy szerintem elfogadhatatlan és üzletileg erkölcstelen, hogy a weboldalukon kikapcsolódásról és regenerálódásról áradoznak, szobafoglaláskor az építkezést meg sem említik, vállalva azt, hogy egy-két kellemetlen pampogónak csereszobát ajánlanak, és közben százakat szívatnak meg. Látható, hogy egy teljes emeletnyi ember felett építkezés zajlik, olyanok felett, akik súlyos öszzegeket fizettek azért, hogy kikapcsolódhassanak.




 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronebaba 2009.07.29. 00:41:53

én nem kerestem vízvezetéket egyszer a falban ütvefúróval, mégis sikerült találnom... mindössze egy lyukat szerettem volna :(

Megdobbent 2009.07.29. 00:42:32

Ehehe, ilyen mar tavaly is volt, hogy orommel kozoltek: felujitas, furas, faragas, jomunkas cigitarha var a szallovendegekre :)

kihanemén 2009.07.29. 00:48:08

hatvannyócezeré' lakhattok nálam egy hétig. mély kuss van.

de egyébként miafakszé ilyenkor kell felújítani??? agyatlan népség.

Hegyirablo 2009.07.29. 00:58:08

Ha jól emlékszem ez az a hotel, amely nemrégiben kigyulladt, éppen mikor vendégekkel volt tömve. Valószínűleg ezért újították.

VLADISZLAV 2009.07.29. 01:04:47

Elképzelem, ahogy januárban a szállodavezetés összeült és aszondták, hogy " márpedig az első emeletet az idén felújítjuk, meg van rá a pénz, szavazzuk meg, mikor melyik hónapban? Lehetne most kezdeni és akkor májusig az idény kezdetéig befejezhetnénk, vagy kezdjük szeptemberben és akkor szilveszterre kész lenne? Vagy estleg tegyük nyárra amikor a legtöbben vannak?"

grunk 2009.07.29. 01:08:41

lehet muszáj volt pont most,mert bevonták volna a működési engedélyt vagy mi.

Hegyirablo 2009.07.29. 01:11:00

@grunk: Vagy a biztosító vagy az adóhivatal kötötte ki, hogy ekkor vagy ekkor el kell kezdeni a felújítást, lehet bármi.

grunk 2009.07.29. 01:18:28

Én két dolgot nem értek
Azaz többet, de most csak ezeket írom le.

1. Miért nem fogadta el a fószer a másik szobát a másik szállodában, rögtön megérkezés után? Én biztos ezt tettem volna, főleg ha vezetékek lógnak a folyosón, mint ahogy írta, és van egy kislányom...

2. Ki az a hülye, aki azt hiszi, hogy egy építkezési területnek kinéző folyosón, egyértelműen felújítás alatt álló szárnyban, majd honapra abbamaradt a fúrás???? Meg minden egyéb munka??? Hát hülye ez? Azt hiszi, hogy az ő panaszkönyvbe írása miatt majd hazaküldik a mesterembereket 4 napra, és áll az egész bizinisz amíg ő ott van? Muhahaha. Hiszékeny. Megszopattak.
Sztem nem is hiába ajánlotta fel neked a két másikat, nyilván nekik is egyszerűbb lett volna ha nem vagy ott, mert nem volt már szabad szobájuk, aztán belöktek valami lyukba, mert kényszerhelyzet volt. Erre te inkább a gyümölcskosarat választottad, nem a másik szállót, másik szobával.
Gratulálok!

3. A legeslegfontosabb kérdésem: Miért fontos az, hogy merre néz az ablak?? Ezt sosem értettem. Hacsak nem tűzfalra, vagy szeméttelepre, én teljesen ki vagyok békülve bármilyen kilátású szobával. Elvégre ha nyaralni megyek, akkor úgysem a szobában vagyok, ha meg pihenni akarok, akkor meg legyen csend a szobában,tehát ne az ablakom alatt legyen a játszóház vagy egy sikítóműhely, vagy ilyesi.

Hát ennyi.

grunk 2009.07.29. 01:20:30

ja ez 3 dolog volt, bocs, sosem voltam jó matekból...(a harmadik csak úgy utólag fogalmazódott meg, nem volt tervben) :)

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.07.29. 01:25:12

A panasz jogos, viszont fel nem tudom fogni, hogy a tisztelt naiv ügyfél, ha ennyire vérmes fogyasztóvédő, akkor mi a pöcsnek maradt ott...? Megmondom én, mert LAKOSZTÁLYT kapott! Kiszúrták a szemét egy lakosztálynak titulált bunkerrel, ettől máris nem volt annyira fogyasztóvédő... 1/5 pont

Ellenőrző szerv · http://indexfuck.hu 2009.07.29. 01:53:13

Hát igen a birka akkor is birka ha mérges és irástudó ...

grunk 2009.07.29. 01:58:30

Ja és még annyit:

"Látható, hogy egy teljes emeletnyi ember felett építkezés zajlik, olyanok felett, akik súlyos öszzegeket fizettek azért, hogy kikapcsolódhassanak."

Hát ha én kikapcsolódni megyek valahova, akkor nem döglöm egész nap a szobában,mert azt otthon is megtehetem, ergó nem biztos, hogy a nap minden szakában zavarni fog a kopácsolás.

Továbbá nem biztos, hogy mindenki gyerekkel van ott, aztán azokat nem zavarja, mert szabadabban szervezik a házonkívüli programokat emiatt.

Ha kopácsolnak felettük, és ezt szó nélkül tűrik, akkor meg is érdemlik!

De gyanítom, hogy őket is megvesztegették ilyen hülye gyümölcskosarakkal, esetleg ingyen szolival, vagy masszázzsal, vagy egyébbel.

Végülis miért üljön a zajos szobájában egész nap, amikor a nemszobájában welnessezhet meg konditermezhet, meg zabálhat, meg masszíroztathatja magát, meg túrázhat, meg egyéb?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.07.29. 02:02:01

Pár épülettel arébb egy "csülkös" étteremben meg le akartak minket húzni. Negyed adag kaját adtak, arról se akartak számlát adni. Gondolom egész nap ennyit lopkodott össze a szakács mások kajájából, ezt meg tette volna zsebre. Majd meg is írom.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.07.29. 02:08:54

Ez akár valamiféle üzleti megfontolás is lehet.

Ha nem szólnak, foglalsz, elmész. Ha először vagy ott, meglátod/megtapasztalod az építkezést, berágsz. Amennyiben nem tudnak kiengesztelni, valószínű nem leszel törzsvendég. Akit viszont ki tudnak, még az is lehet, hogy visszajön egyszer...
Vagyis így eladták az összes eladható szobát (biztos egyszeri bevétel) plusz valami esélyt szereztek arra, hogy néhány balek még vissza is jön (jövébeli bevétel reménye)

Viszont ha előre szólnak, akkor nagy valószínűséggel nem foglalsz - és más sem, kivéve talán pár megszállott kőművest és építészt, aki az ütvefúró muzsikáját nyugtatónak találja:)
Ha nem foglalsz és nem mész, akkor valószínű máshol fogsz megszállni, így nem is vagy potenciális visszatérő-vendég jelölt.
A szobák üresen állnak, így elesnek mind a biztos egyszeri bevételtől, mind a nemlétező vendégektől remélt további bevételtől.

Persze ez nem mentség, jobb helyek ilyen mértékű felújítás/átépítés alatt bezárnak, vagy legalábbis csökkent áron adják a szobákat ÉS tájékoztatnak...

Robinzon Kurzor 2009.07.29. 02:42:09

A dolognak az a titka, hogy nem üvöltözni kell a recepcióssal.

Két okból sem:

1. Nem ő tehet a problémádról.

2. Ellenben meg tudja oldani a problémádat, de legalábbis sokat tud rajta segíteni.

Akkor tehét minek összeveszni vele?

A nevezett szállodában pár éve nekem is volt valami gondom. Lementem, elmondtam, kértem, hogy találjunk megoldást.

Arra már nem emlékszem, hogy mi volt a probléma, csak arra, hogy kaptunk egy másik szobát és egy üveg pezsgőt.


Szóval szinte bármit el lehet intézni, csak reklamálni is kultúrált hangon kell és nem célszerű összebalhézni azzal, aki segíthetne rajtad.

nyúzott arcú lány 2009.07.29. 03:13:36

Egy kislány ne "követeljen" fürdést. Eléggé félrenevelhetted.

nyúzott arcú lány 2009.07.29. 03:20:24

Egy kislány ne "követeljen" fürdést.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.29. 04:20:43

lehet mar a posztolot?
en eletemben nem uvoltoztem
az erdore nezo szoba miert szebb mint a dunakanyrra
2 ejszaka wlness 70 ezerert
mar kicsomagolas elott uvoltessz
az egesz nem eleteszeru
deeeeeeeeeeeee

ga lennk olyan barom hogy a kislanyommal elmegyek 70 ezerert welnesselni
hat en is ideges lennek ha furnanak a szomszedban

/ volt egy szomszedom az vagy a falat furta vagy a skodajat mosta/
igy aterzem a helyzet sulyossagay

deputy sheriff 2009.07.29. 04:56:12

Meg nem ertem vegig a poszton, de mar masodjara olvasom, hogy a kedves posztolo serenyen "uvoltozik" mindenkivel aki az utjaba akadt.
Tetszett mar probalni emberi hangon kommunikalni? Hatha akkor legkozelebb nem nezik ekkora ordas nagy parasztnak kegyedet.

nyúzott arcú lány 2009.07.29. 05:35:00

@deputy sheriff: Akinek a lanya "követeli" a fürdest annak csak EGY BÜDÖS K*CS*G lehet az apja.

nyúzott arcú lány 2009.07.29. 05:36:59

"A wellness részleg felé indulóban kopogott a szálló marketing menedzsere" - ennek a mondatnak pont semmi ertelme...

nyúzott arcú lány 2009.07.29. 05:38:28

Egy szallodaban meg biztos hogy nem a marketing manager kezeli a vendégpanaszokat, ugyanis nem az ö hatasköre. Erre van a Guest Relations Manager, vagy a Front Office Manager...

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 06:31:30

@nyúzott arcú lány:

Szerintem neked nincs gyereked, akkor tudnád, hogy egyes gyerekek utálnak utazni (pl az enyém is), és ha ká
ét órán keresztül mantráztad neki, hogy "mindjárt odaérünk, alhatsz és fürcsizhetsz", akkor a sarkonfordulok és nincs fürcsi nem alternatíva.

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 06:37:36

@deputy sheriff: @nyúzott arcú lány:
A marketing manager volt...

Amúgy nem vagyok üvöltözős típus,és eddig még soha sem írtam be panaszkönyvbe.

És nem is hallgattam el, hogy ők megoldották volna az én problémámat. Az egész poszt lényege az lenne, hogy másnak legyen választási lehetősége. Ha én ezt a videót indulás előtt láttam volna, lemondtam volna az egészet. De ha már becsomagoltál, elindultál, odaértél és kicsomagoltál, akkor már szeretnél nyaralni egy kicsit.

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 06:45:26

@grunk:
Nem voltak kényszerhelyzetben, egyszerűen kapzsik és erkölcstelenk voltak, mert az egész félkész emeletet kiadták.
Amúgy képeket is töltöttem fel a

silvadeanus.uw.hu - ra, ott látszik, hogy ez nem egy minor probléma, gyakorlatilag alig van szoba, ami mellett - fölött nem építkeznek.

Mylady 2009.07.29. 07:00:54

1. hogy én hogy úúútálom az ilyen becézgető szavakat, hogy "fürcsi"

2. miért kell kapásból üvöltözni?

3. ilyen esetben fogom magam és távozok
pláne ha ajánlanak másik szállodában szobát - az a tuti megoldás

4. építési területre nem viszem a gyerekemet (és nem csak azért, mert nincs)

.lll. 2009.07.29. 07:02:52

üvöltözni az idióták szoktak,szedjél sok magne b hatot!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2009.07.29. 07:12:31

Az ilyen welnesszek helyett járj konditerembe (jó sokat), egyél sok proteint, aggass magadra nagy fukszokat és vegyél valami bömöst. -Leültettetthangossötétítet verdát.
Akkor elkerülnek a parkolóőrök, BKV ellenőrök és úgy általában békén hagy mindenki.
Max néha megjelenik valami hasonló cikk itt rólad...
-De akkor már ez sem fog érdekelni.

Mac911 2009.07.29. 07:15:00

Egy szálloda szolgáltasson és 70ezerért nyalja ki a vendég seggét! Ne építkezzen... ha az ügyfél feszült vagy bunkó és üvöltözik, akkor is igaza van, az ő pénzéből él a szolgáltató.
Én szolgáltatónál dolgozom, szervizes vagyok, nagyon sok hülyével hoz össze a sors, de mosolyogva ki kell szolgálni őket (gondolatban vagy utána el lehet küldeni az anyjába), ugyanis áttételesen tőlük kapom a fizum. Nem alázkodok meg, de nem is vagyok arrogáns. Ez így működik.

nothing.at.all (törölt) 2009.07.29. 07:25:08

@silva_de_anus:
milyen fain kis honlapot összedobtál nekik.
ennyi idő alatt átmehettél volna a másik szállodába is.

volesojinka 2009.07.29. 07:29:10

Eszelősek a kommentek. Valaki szeretne kikapcsolódni a családjával, pihenne, miegymás, örülne az életnek kicsit, amibe meglehetősen durván "belerondít" a hazai vendéglátás abszurditása (négy csillagos szálloda, te jó ég) erre a kommentelők nekiesnek. Hogy üvöltözik. Hogy fürdést ígért a gyerekének. Hogy minek követelőzik a gyerek. És akkor milyen szülő az ilyen. Hogy miért "fürcsi" a fürdés.
Hogy mekkora s*ggfejek írogatnak ide kommenteket, ez elképeszt, régebben értelmesebb volt a társaság.

Baby282 2009.07.29. 07:30:50

Én júniusban voltam ezen a helyen, kicsit esett az eső. Bementem, és mindenhol vödrök, fazekak voltak... bokáig érő víz fogadtott a recepciónál. Kérdeztem mi van itt? azt a választ kaptam hogy kb 1 hónapja szétzúzta a vihar a tetőt, ezért áztak be. mindenhol építőmunkásokkal találkoztam. Minden vizes volt, szőnyegtől kezdve mintden. A társalgóban csak úgy tudtam leülni, hogy előtte a takaró műanyagot le vettek egy székről. Kérdeztem hogy miért nem tüntették fel az interneten? Az ember utazik 3 órán keresztül, mert a barma azt hiszi hogy milyen Q jó elit hely az a Dunán túl, hát semmi. Elmentünk még 3 másik helyre, 3 különböző városba hátha találunk valami normális embernek való helyet, tévedtünk. maradtunk volna a jó öreg Hajdú-biharban... Ott legalább kultúrált wellness szállodák vannak, nemzetközileg is megállná a helyét a legtöbb. De mi a Dunántúlt akartuk. Megkaptuk...

fulemule 2009.07.29. 07:32:17

Hibáztak a szálló alkalmazottjai is,mert rögtön nem tudatták a vendéggel a felujitással járó problémát.De hibás a vendég is,mert mikor felajánlottak neki másik szállot miért nem fogadta el.Egyszerű,többet nem kell oda menni mert amugy is nagyon drága hely akármilyen szép helyen van.

mozaic 2009.07.29. 07:34:39

Sziasztok!

1. Anno jártam az említett szállodában és maximálisan kellemes és zsínvonalas pihenésben volt részem. Most úgy látszik, valami zavar támadhatott az Erőben.
A zavart, a leírtak szerint a szálloda azonnal próbálta orvosolni másik szálláshely felajánlásával, de egy ilyen megoldáshoz mindkét fél konstruktív hozzáállása szükséges. Más kérdés, hogy a szobák foglaltsága a foglalások alapján miért nem volt előre látható és miért nem jelezték ezt már a becsekkolás előtt post írónk?
3. A tűzvédelmi menekülő útvonalak elzárását a jogszabályok még ideiglenes jelleggel sem engedélyezik, függetlenül attól, hogy raknak-e ki plusz oltókészüléket vagy sem.
4. A Silvánusban igenis avn jelentőssége, hogy erdő vagy a Duna felé néző szobát kap az ember. A Dunakanyar panorámája talán Magyarország egyik legszebbje. Ajánlom mindenkinek megtekintésre. Ehhez nem kell a szállóban lakni, mert a Duna partjáról felfelé vezető úton több pihenőhely is akad, ahonnan megtekinthető, de a szálloda, egyébként nem szállóvendégek által is látogatható éttermének teraszáról vagy pancsoldájának napozó kertjéből is látható ez a pazar kép.

mozaic 2009.07.29. 07:36:13

Ügyes voltam. Pár helyen elütéssel, de számozással is! :))
Lehet, hogy valamit kihagytam? :)))

.lll. 2009.07.29. 07:37:48

@volesojinka:
jólnevelt ember kapásból nem indít üvöltözéssel

Jegkoko 2009.07.29. 07:49:28

67 ezer ft 3 napra magyarországon?Normális??Én 35 ezerért 1 hetet voltam görögországban apartmanba.Sose értettem, hogy mi a jó az ilyen wellnes marhaságokba, de ugy látszik bizonyos körökben ez menőnek számít oda járni.

É2I 2009.07.29. 07:58:41

Akár hogy is, de el kellett volna fogadnod a cserét. Én biztos nem maradtam volna egy építési területen. Egyszerű: balesetveszélyes.

Sőt, ha igazán el akartad volna verni rajtuk a port, akkor küldesz egy üzenetet az építésügyi hatóságnak vagy a biztonság felügyeletnek és már zárják is be az egész szállodát.
Úgy gondolom meg is érdemelnék, mivel nem csak a pihenésed veszik el, de egy élet- és baleset veszélyes környezetet "szolgáltatnak".

Bár HJ szerintem nem sokára felveszi ezt is a kalundtúra étlapra.

"Jöjjön építési vagy bontási területre wellneszelni. Ott majd megijjesztem jól!"

Mnofőnix 2009.07.29. 08:00:45

Viszont azt jó lenne tudni, hogy elegendő nagyságű hűtőszekrény áll-e a vendégek rendelkezésére, illetve lehet-e az udvaron bográcsozni vagy maximum grillezni.

Impega 2009.07.29. 08:04:53

Jo reggelt!

Nos wellness.
Nagyszeru, de minek? 2 napra kikapcsolodni gyerekkel? 2 nap? Ha nekik megeri, meg ki is tudnak kapcsolodni.
Amugy megertem. A multkor Pesten a 4-es metro epitese mellett foglaltam szobat. Paraszt gyerekkent, mit tudtam en, hogy ott metrot epitenek. Na mindegy jo zajos volt. Sot villamosmegallo folott volt a szobam. na de nem lenyeg. Tenyleg idegesito.

me too 2009.07.29. 08:07:29

ugyanebben az élményben lehetett részünk a szintén 4 csillagos és "különösen gyerekbarát" alsópáhoki Kolping Hotelban tavaly novemberben.
mi a probléma? nem feltétlenül az, hogy felújítanak, hanem az, hg ezt a foglaláskor nem közlik. ha tudom előre, akkor eldöntöm, hg így is foglalom vagy nem. (persze egyértelmű, hg nem).
sokan mondtátok, hg emberünk naiv volt. mi is ugyaníilyen naivak voltunk. főként azért, mert 1. a szálloda azzal akar időt nyerni, hg azt mondja ez az utolsó nap és ha pl 3-4 napra jöttél és ezt modnják az első napon, bízhatsz benne, hg 2-3 nap már szuper lesz. 2. azért hiszed el, hogy vége lesz, mert aki ilyenbe még nem futott bele azt gondolja, ilyen nincsen. ha én szállodát üzemeltetnék, engem zavarna, hg a vendégeim nem érzik jól magukat...
a szálloda egyébként nem volt rossz, szerintetek megyünk még oda pihenni?

É2I 2009.07.29. 08:08:22

Továbbiak:

Nem szeretem az ÉpülMek reklámokat, csak mert neked olyan van.

Az ütvefúróval nem szoktak vezetéket keresni, legfeljebb kibontani, kivésni a helyét. Tehát blabláztak.

Jegkoko is írta; ennyi pénzért már egy hetet is el lehet tölteni. (Bár itt az üdülési csekk és a gyerkőc mentség :)

bogart 2009.07.29. 08:10:13

Azon nyomban téptem volna a másik hotelba. És igen, egy szállodának a szolgáltatás a lényege. Mondjuk a recepcióssal üvöltözni én sem szoktam, és akkor sem tenném, ha 2 napra 70 ropit ki tudnék pengetni egy nyaralásra...

Holdkutyagoló 2009.07.29. 08:10:54

Ááááá, de imádom a magyarokban ezt a szopógént :D Megérkezik a szarba de csakazértsem húz el a fenébe még a felajánlott másik szállodába sem, inkább szenved, hogy később el tudja mondani mennyire szar volt. Szabad hangosan kavarászni?

.lll. 2009.07.29. 08:11:10

@É2I:
ennyi pénzért Albániában all-inclusive-ot kapsz egy hónapig+hepatitis a, b, c-t

volesojinka 2009.07.29. 08:13:29

@lófő: indifferens, hogy a posztíró jól nevelt-e vagy sem. A történet nem róla, hanem egy helyzetről, egy erő-, illetve helyzeti fölényével visszaélő, szánalmasan amatőr vendéglátó kultúráról tanúskodó négycsillagos szálloda hozzáállásáról szól. Ez esetben a posztírót minősíteni agyrém. A helyzet kialakulásában az ő viselkedésének semmi jelentősége nincs. Egyre inkább tapasztalom, hogy az emberek hajlamosak az "áldozatot" hibáztatni a különböző helyzetekben, benne keresve a hibát, ami valami egészen abszurd értékítéletről tanúskodik. (amúgy az én kategórám szerint, ha valakinél egy ilyen esetben elszakad a cérna, attól még lehet úgymond jólnevelt)

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:13:38

"a négycsillagos Hotel Silvanusban"

"két éjszakát hatvannynyolcezer forintért"

"Superior szoba helyett lakosztályt kaptunk"


A posztoló most panaszkodik vagy dicsekszik?

Impega 2009.07.29. 08:14:58

@jesszum: panaszkodik. Szar az Elet.

.lll. 2009.07.29. 08:18:47

@volesojinka:
én nem hibáztatom az "áldozatot",csak egyszerűen nem tartom illdomosnak az üvöltözést

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:19:33

Mindig tanulok új szavakat a Homáron.

Például bloghaver,zigótadetektor,sikítóműhely.

maincoon © 2009.07.29. 08:19:36

nagyon reggel van még számomra és biztosan nyűgös is vagyok ez miatt, de hagyjuk már ezt a itt+ott fele ennyiért ilyen+olyan szolgáltatást kapok! más. teljesen más.
egy kamikaze szám jut eszembe erről:
"ha kevered a szezont a fazonnal,
cseréld le a fogkefét azonnal"

.lll. 2009.07.29. 08:21:03

sebaj,este főztem egy busafejkocsonyát lómentával és turbolyával és közben játszottam a dorongomon.

McKelek 2009.07.29. 08:21:37

Pampogás helyett el kellett volna megnni másik szállodába. A szálloda teljesen korrekten felajánlotta a lehetöséget, akkor meg miért nem éltek vele?

Itt a leírtak alapján a szálloda volt korrektebb. Talán abban hibáztak, hogy a felújításra felhívhatták volna a figyelmet...

Impega 2009.07.29. 08:23:33

@maincoon: pedig nem is hetfo van. Szerda van Maincoon, szerda! Fel a fejjel avgy bele a kocsiajtoba. Meglasd, jobb lesz :)

*Lujzi* 2009.07.29. 08:28:17

Hát ezaz! "Üvöltve." Kulturált, helyhez méltó viselkedés! Igy kell csinálni!
Esetleg nem gondoltál arra, hogy a gyereked a szabadban is tud aludni? Kiviszed párszáz méterre a földigérő lábán, és olyat alszik, hogy na! Vagy:az alvást a kocsikázás idejére időzited? Azért kár odamenned!
Jól neveled a gyereked! Nem tudom egyébként hogy a szálloda hogy reagálna az ideírt akármindre!

EÖ (törölt) 2009.07.29. 08:29:44

@Jegkoko: na mondjuk a 35000 forintos görögországi kalandra is kíváncsi lennék.

mert lehet, hogy ahelyett mégiscsak inkább 2 nap velneszt húznék ki a cilinderből

maincoon © 2009.07.29. 08:32:06

@Impega: szerda??? minek mondtad meg! így még rosszabb lett! :D
nincs margarin a hűtőben! :(
ráadásul felbontottam egy kakaót, odavittem az asztalomhoz - utána meg öntöttem egy pohár kólát. így a legnagyobb hülye címet ma én viselhetem.
de most melyiket igyam? :O

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:32:12

@volesojinka

"régebben értelmesebb volt a társaság"


Most,hogy említed,nekem is rémlik,hogy régebben értelmesebb volt a csapat.

Főleg karfiolbaszó hozzászólásai emlékeztettek egy atomfizika-professzor tudományos előadásaira.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.07.29. 08:33:02

A posztoló hülye, és/vagy mazochista... Át kellett volna mennie a másik két hotelbe. Egyszerre :]

EÖ (törölt) 2009.07.29. 08:33:28

@jesszum: na és persze jusztlacika akadémiai székfoglalói a fingásról...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.07.29. 08:34:03

Köszönjük szépen a figyelem felhívást kedves posztoló!

Most már tudom, hogyan kell intézni a hasonló ügyeket.
2 éve amikor egy balatoni 4*-os szállodában februári akcióban 30e-ért 2 éjszakát ketten eltöltöttünk, nna, ott is volt pici zaj. Hidegburkolást (aka csempézést) végeztek az emeleten felettünk. Ahol ugye vágni kell. Megérkezést követően ezért húztunk szaunaszaunázni és pancsolni, este 8-ra amikor előkerültünk a munkások rég leléptek. Viszont a szobánkban minden új volt, senki nem aludt előttünk az ágyban vagy fürdött a kádban. Ezt mondjuk a recepciós megérkezéskor is örömmel mondta, valahogy mi is örültünk neki. A vezetékek a felső szinten a vízcsövekkel együtt kint voltak, érdeklődve meg tudtam nézni. Tűzoltókészülék nem volt, lift nem működött, de volt lépcsőház, menekülési úttal. Bár a földszintről ha gond van simán kisétálhattál volna a teraszon is :)

Ennyiért nem volt szívem kárpótlást reklamálni, bár foglaláskor nem mondták, h mire számíthatok. Ja és a kilátás a parkra nézett, nem tudom feáras-e a Balatonra tekintés.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:35:11

@mozaic

"Ügyes voltam"


Ügyes voltál,vagy és leszel.

Buksidat simogasd meg,jól kezdődött a napod :-)

Cukorpofa 2009.07.29. 08:35:11

Mi hasonlóan jártunk tavaly a hódmezővásárhelyi Hotel Apollo-ban, a lakosztály fölött a kazánházban (vagy miben) egész nap felújítottak, a három napból két napon keresztül, kurva ideges voltam hiszen elvileg pihenni mentünk oda...a lábam nem teszem be mégegyszer abba a "szállodába".

maincoon © 2009.07.29. 08:35:53

@1éÖ: ezt akartam én is írni, csak nem sikerült túl jól :)
a kollegina nemrégen jött haza görögből. hát a körülményeket látva én is inkább fele annyi idő itthon, mint csak azért külföld, mert hogy az "külföld".

Abby Nővér 2009.07.29. 08:36:23

Morning!

Senki nem keresett? :DDD

Impega 2009.07.29. 08:36:25

@maincoon: talan idd egyiket a masik utan. A ketto egyszerre nehez lesz, mert 2 puharbol inni...meg a feles poharbol is nehez lenne. Talan a kakaovak kezd, mert az meleg, gy nem hul ki. Aztan varsz egykicsit, hogy a fogaid ne robbanjanak szet a hideg kolatol.
Margarin miatt ne szomorkodj. Amugy is csak tele van telitetlen zsirokkal. Mennyel ki a spájzba lekvarert es kend azt a kenyerre.

Megoldottam a problemadat?
Igen = I
Nem = N
Kabbe = KB

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:36:35

@Egyéves


Na és Zep?

A Velvetben,ha valaki nem akar bíbelődni olyan hosszú szóval,hogy lesz.rom,egyszerűen beírja: Zep.

Impega 2009.07.29. 08:39:20

@jesszum: tüvapok hulyesegeiert se kellett a kozertbe menni

.lll. 2009.07.29. 08:41:03

@Abby Nővér:

HJ keresett,dorongon szeretne neked játszani

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 08:41:32

@jesszum:
Tényszerű akartam maradni, ezért írtam le részletesen. És szerintem egyáltalán nem mindegy a besorolás, mert ha Csülök Csárda vendégszobája ilyen, arra számíthatok, de ez egy magát exkluzívnak beállító szálloda.
@mókusbögre:
Szerintem már vázoltam, hogy akkor és ott miért nem álltam tovább.
@Impega:
Előfordul, hogy csak két napot tudok szabaddá tenni a munka mellett. Másrészről jó a wellness, de két nap alatt pont meg lehet csömörleni a medencézéstől. Legalábbis mi nem megyünk hosszabbra sosem.
@É2I: @nothing.at.all:
a leghosszabb ideig a levél megírása tartott
de ez tényleg nem erről szól


Lehet engem minősítgetni, vastag a bőröm elbírom.
Nem is követelőzésnek, csak tényközlésnek szántam. Mert ezek tények, felhangok nélkül:
1. a szálló teljes átépítésen esik keresztül
2. a foglaláskor ezt nem közlik a vendégekkel

de

3. készek a problémákat egyénileg utólag kezelni
4. én ezt ezzel együtt is helytelennek tartom, mert nem kaptam meg előre a döntéshez szükséges információkat
5. ez egy fogyasztóvédelmi blog, ahol ezeket az információkat másokhoz eljuttathatom


Ennyi. A stílusomon, és arról, hogy a családom és én miként szeretünk kikapcsolódni nyugodtan rágódhatunk, de én elsősorban a fenti tényeket akartam közölni. Ha a jelzők és határozók eltakarták a lényeget, az azért van, mert gyenge voltam magyarból.
De szerintem a képek és videók mindent elmondanak.

silvadeanus.uw.hu

Énbagoly 2009.07.29. 08:42:12

De jó, hogy nem volt pénzem visegrádi luxushotelbe menni. De drága postoló! Ilyen esetben nem reménykedni, hogy jobb lesz! Nem lesz jobb.

EÖ (törölt) 2009.07.29. 08:42:43

@jesszum: nem ismerem Zep-et, a fene enné meg. Amúgy meg leszarom... :D

@Impega: de magas labda, jujujúj? :DDDD

@maincoon: hát egyrészt amíg ausztriában egy meseszép helyen lévő parasztház reggelivel fele annyiba kerül mint egy lepukkant szocreál szálló a balatonparton reggeli nélkül, addig meggondolom, hogy melyiket választom
de az igaz, hogy sokat inkább buszoznak két napot (mer' az görög) azért, hogy a napra feküdjenek, ami ugyanúgy égeti szarrá őket, mintha a Dunaparton feküdnének
akik az Akropolisz miatt utaznak 2 napot azt megértem, de nem ez a jellemző

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.07.29. 08:42:50

@jesszum:
Nekem sunnyadta üresezései és Szexuális Zaklatás Panda pöle szövegei hiányoznak :)

Amúgy tavaly 38e-ért 12 napos görögországi nyaralás volt lasztminute úton Anettékkal (fuck ultáció nélkül) tanúsíthatom, hogy ennyiért is van jó nyaralás! Igaz buszos volt, nem repcsi, de nagyon jó és két személyre!

Vagy 30e-ért az Ibusz "utazz annyiért ahány éves vagy" repcsivel Korfura egy szerintem 4*-os aparmanba

Vagy 85-ért Egyiptomba, 2 fős szoba 4* all inclusive 10 nap (itt a kollégámék voltak, igaz másnap ment a repcsi)

Szóval igen sok jó ajánlat van, de azért nem árt ha ismert utazási irodával és a neten a helyet leellenőrizve megy az ember.

Bamba Barack 2009.07.29. 08:44:17

2 napra fizettek közel 70 ezret?????Ezek meg is érdemlik a sorsukat.

Énbagoly 2009.07.29. 08:46:56

@sambalabammbumbumm: Jaj, a Szexuális Zaklatás Pandát én is nagyon szeretem!

@silva_de_anus: különben meg igazad van. Ne kapd fel a vizet! Csak Magyarországon ne számíts jobbra. Még ha ígérik, akkor sem.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:47:20

Új szót tanultam: szopógén


Homár,én így szeretlek!

volesojinka 2009.07.29. 08:47:46

@LáthatatlanRózsaszínEgyszarvú: Mi a f*sz van?? (én sem vagyok jólnevelt) Te viccelsz, vagy mi? A szálloda volt a korrektebb? A posztoló meg "pampog"? Hány éves vagy te? remélem tíz alatt, akkor talán még van remény némi fejlődésre egy helyzet megítélésében. Olvassál, ( ne Blikket) tanuljál, tapasztaljál. Hátha....

Impega 2009.07.29. 08:50:20

@1éÖ: Zep. Kulonben is, 8.42-re kell bejarni dolgozni?
Tan csak nem kozalkalmazott vagy :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.07.29. 08:50:56

..vagy utazási iroda nélkül, egyéni netes foglalással. De akkor is utána kell nézni.

Szegény posztolót meg ne piszkáljátok, jó szándék és gondolom az esetleges kártérítés reménye fűtötte. (Hagyjad, Imre)
Remélem ha kap 2 napot szezonon kívül ajándékba csak pozitív élményekkel tér vissza, szépek a képek (szeretnék egy ilyen gépet én is :) )

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:52:35

@sambala


A pöle az egy általad használt szó,vagy elgépelés?

Ha szó,akkor gratulálok.Tetszik.


Mit csinálna itt Egri János?

Emlékszik valaki a Játék a betűkkel című vetélkedőjére?

Énbagoly 2009.07.29. 08:53:47

@jesszum: Az nem az akkori szkrebl volt? :)

murunga 2009.07.29. 08:55:04

szerintem csak kúrtak a szomszédban, süt az irigység...
faszér kell a posztolónak is állandóan üvöltöznie a szállodában, ezzel is zavarva a vendégek nyugalmát!!??

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:55:22

Most kicsit odébblépek,mert a gyerekkel közelharcot vívunk a gépért.

Biztos rosszul neveltük...

Bár annyira mégsem,mert a Homárt hallomásból ismeri.

Impega 2009.07.29. 08:56:11

@jesszum: igen ige! En emlekszem. Csak mar azt nem tudom hogy is volt.

Jatszunk!Jatszunk!

Bakter 2009.07.29. 08:56:19

Ez azért van, mert a sok hülye fővárosi hétvégén megszállja a Dunakanyart, hogy mozdulni sem lehet tőlük. Araszolnak a dugóban kifelé, majd este befelé. Én ilyenkor szoktam bejönni a nyugalmas Budapestre.:-)
A szóbanforgó hotel volt anno az über alles, az összes nagy fejest és abroszosfejű arabot ide hurcolták ki piknikezni. Tehát azért túl szar most sem lehet. Tavaly egyébként csúnyán leégett egy része.
A panaszkodónak meg annyit: el kellett volna menni a Várba, a Salamon toronyba, a Palotába, esetleg a bobpályára, vagy hajón fel Esztergomba. Az tartalmas hétvége lett volna. Ez a wellnesnek nevezett sznob izé mást nem takar, mint jó nagy zabálást és ivást sportos környezetben.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 08:56:21

@Énbagoly:

De igen.

Na látod,akkor is volt ilyen játék.

É2I 2009.07.29. 08:57:29

@lófő: @1éÖ: @maincoon:

Meg fogtok lepődni; évek óta ennyi pénzből megyek Görögbe, + költőpénz.
Igaz apartmann, de nekem a tengerpart, a víz, a hegyek, stb a lenyeg. Nem az, hogy kinyalintsák a seggem.

Ja és nem azért, mert külföld. Viszont el kell mondjam kis magyar hazánkban nagyságrendekkel nagyobb a bunkóság, flegmaság, lehúzás. Sajnos.;(

Nyilván van aki azt kívánja, hogy fényesítsék neki; ő arra költ, ennyi. Igazából megértem azt is.
Írtam pl. az üdülési csekket erre lehet elkölteni. (Szerinten ezért is k.rva drágák az ilyen wellnes szállodák.)

Énbagoly 2009.07.29. 08:58:21

@jesszum: Most szeretem, de akkor nem szerettem. Bár még kicsi voltam, és nem is nagyon emlékszem rá. :)

Énbagoly 2009.07.29. 09:00:37

@É2I: Hát igen, a tengert nehéz űberelni. Az az örök szerelmem. :)

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:02:26

@1éÖ: @jesszum:
áh korrigálok!
nem Zep volt az, aki mindig azt írta, hogy nem lesz túl hosszú a mondanivalója?? :D

@Impega: sajnos nem. viszont elaludtam. És amióta itt vagyok ennél a cégnél kb. 5 éve, még sosem értem be időben.
Pedig amúgy egy pedáns jellem vagyok. :)

Impega 2009.07.29. 09:05:06

@1éÖ: elaludtam? Meg jo. Hat azert fekudtel le este. Ez nem nagy szám. Viszont keson keltel, ez nem szep. Nem vagy pedans.

Bontetesbol, ketszer kimaradsz a dobasbol es fizess be 150 ft-ot a penztarosnak.

Énbagoly 2009.07.29. 09:05:58

@1éÖ: Elaludtál? Mit csináltál alvás helyett? :)))

É2I 2009.07.29. 09:06:51

@sambalabammbumbumm:

Hehe! Mi is Anettal megyünk már egy pár éve :)
Igaz idén nem érünk rája :(

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:07:12

@Impega: ki fogok költözni a télikertbe, ott már hajnal ötkor világos van és üvöltenek a madarak.

szóljál ha letelt a büntim.
és most megyek befizetek 150 forintot a piaci hurkásnak.

Eric_Cartman 2009.07.29. 09:07:46

Nem kellett volna orcsizni, mert elmaradt a fürcsi. Inni kellett volna egy sörcsit és lenyugcsizni.

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:09:43

@Énbagoly: egyszerűen nem bírok kikelni abból a rohadt ágyból. Átjön éjszaka az egyik vagy mindkettő gyerek, az egyiknek a lába a számban van, a másiknak a könyöke a szemeben. Nincs szívem kibújni alóluk. Álmatlanul fetrengek, mert vár a munka, a GDP. :D
De hát az áldott jó szívem. :D

Brukk 2009.07.29. 09:10:45

"...Hamburger nincs, pekketek van.
- Jó, akkor két pekketeket."

Kicsit adrian mole-os történet, némi vendéglátós köcsögséggel.

Énbagoly 2009.07.29. 09:12:40

@1éÖ: Ugyanmár, a szíved. :)
Inkább csak félsz tőlük! Terrorban tartanak! :)))

maincoon © 2009.07.29. 09:13:05

@Impega: KB
elmentem vajkrémért a boltba
megittam a kólát
jobban vagyok már :)

@É2I: nincs ezzel semmi baj. ki így, ki úgy. csak ne hasonlítsuk össze a kettőt, azon kívül, hogy szabi kell hozzá ;)

médinhángöri 2009.07.29. 09:13:26

Azért ha már egyszer valaki megteheti, hogy kifizet egy **** szállodai szobára ennyi pénzt, az a minimum, hogy ne kalandtúra-szolgáltatást kapjon. Én valószínűleg visszakértem volna a pénzt, és másik szállodába mentem volna.

OFF
@me too: Ettől, hogy "hg", hülyét kapok. Valami baj van a billentyűddel? Vagy nincs időd végigírni, hogy "hogy"? Itt nem számolják a karaktereket, jóbarát.
ON

Impega 2009.07.29. 09:16:21

@1éÖ: dobatsz.
@maincoon: na akkor minden rendben. Most mar akar a poszthoz is hozzaszolhatsz :)

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 09:16:26

@Bakter:

képzeld voltunk....
a bobpályán mondjuk nem
de tényleg nem értem, mi a probléma azzal, ha mondjuk szeretem a szaunát, a masszázst és medencében punnyadást
persze jobban szeretem a hegymászást és a raftingot, de ezekhez majd visszatérek a ha már nagyobbak lesznek a gyerekek

.lll. 2009.07.29. 09:17:50

most kaptam ajcsiba egy üvcsi ouzot:)))

Fortocská 2009.07.29. 09:18:25

Tetszik az a rész, hogy erdőre néző szoba nem volt, csak a Dunakanyarra. Hát igen, elég ronda látván az a Dunakanyar, pföeejj.
Én elfogadtam volna másik szobát, más szállodában. Zavart volna a fúró hangja, bár az is igaz, hogy ilyen helyen azért az ember nincsen egész nap a szobában, de délután jólesik sziesztázni, megpihenni.

médinhángöri 2009.07.29. 09:20:48

@Fortocská: Szerintem azért akartak erdőre néző szobát, mert a Dunakanyar látványáért nem akartak 10000 Ft-tal többet fizetni. Aztán nem volt nekik erdős, csak kanyaros, így hát fizethettek felárat.

Meklén és Tamara 2009.07.29. 09:23:03

én nemrég Londonban töltöttem pár napot egy négycsillagos szálodában. Az első nap nem is volt semmi gond, de a második nap ahogy felébredtem és kinézek az ablakon, döbbenten láttam, hogy odakint esik az eső. Gyorsan leszaladtam a recepcióra és elkezdtem üvöltözni, mert ezekkel csak így lehet bánni.Hülye Angolok, Angol hülyék...

edrose 2009.07.29. 09:24:03

Azért kár, hogy a kommentelők túl komoly része csupán a személyeskedésig meg a fikázásig jut: hogy mire akart mennyit költeni a posztoló. Elég szánalmas.

médinhángöri 2009.07.29. 09:26:19

@edrose: és te? Meddig jutottál? A kommentelőkig? Ezt hogy kommenteled?

Hány Éves 2009.07.29. 09:26:42

Még jó, hogy a szobában nem akkor járólapoztak...vagy de?

Frucsasz 2009.07.29. 09:27:15

Reggelt. Pálinkásat.

Na most, kicsit ellentmondást érzek, mégpedig a törzskommentelők részéről. Az összes olyan posztban, ahol a naiv ügyfél kulturáltan, nyugodtan próbál ügyet intézni, (és persze nem ér célt), közlitek vele, hogy mekkora barom, miért nem üvöltözött, és csapkodta az asztalt. Most, hogy üvöltözött, most meg az a baj. Na, döntsétek el gyorsan, mi a jó, mert én szombaton indulok nyaralni, és képben akarok lenni.

(Na nem mintha tudnék üvöltözni, egyrészt genetikailag nem úgy lettem programozva, másrészt a 42 kilómmal nem vesznek komolyan, akárhogy pattognék is, harmadrészt pedig nekem otthon az udvarias mosolyt és nyugodt hangnemet oktatták, mint megoldókulcsot az ilyen szituációkhoz.)

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 09:28:14

@médinhángöri:

így van
foglaláskor úgy gondoltam, hogy majd a medencéből nézegetem a Dunakanyart, a szobában úgyis csak aludni fogunk. (Akkor még azt hittem, hogy délután is)
De nem biztos , hogy jobban jártam volna vele, mert az erdő felől áll a teherlift.

Közben utánanéztem a tűznek, amit valamelyik kommentben írtatok, tavaly történt:

www.langlovagok.hu/html/galeria/2193.shtml

Ha ez 2009 jul. 20-án este történik, a harmadik emelet vendégei benn égtek volna a lezárt lépcső miatt

Hány Éves 2009.07.29. 09:28:58

@Frucsasz: Hangtompítós pisztoly vagy udvarias, nyugodt hangnem. Mindkettő jól jöhet, egyik sem hangos.

maincoon © 2009.07.29. 09:29:47

@Impega: szólni kéne szilynek, hogy minden nap 10 óráig tiltson ki :DD

Meklén és Tamara 2009.07.29. 09:31:03

@edrose: szerintem is minden kommentelő személyeskedő, szánalmas tahó! Különösen a pestiek és a vidékiek. Beleértve magamat is!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.29. 09:31:22

@médinhángöri: Vagy Horálki János produkciójára voltak kiváncsiak.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.07.29. 09:33:19

Üvöltve követelem, hogy legyen új bejegyzés!

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:33:37

@maincoon: már szóltam többször is. látod semmi eredmény! :D

@Énbagoly: a kertben öltözök fel, hogy ne kelljen legóznom reggelente :D

szmoker (Homo Trollicus) 2009.07.29. 09:34:30

Ez a sztori olyan - hogy egy klasszikust idézzek - mint "sajtreszelővel rejszolni. Némiképp szórakoztató, de leginkább fájdalmas."

Kedves levélíró, 68 ezer forintért 2 nap egy velneszz-miafaszomban?
Egyáltalán, mi a fasz az a velnessz, valami sznob buziság?

Miért nem tudnak az emberek a seggükön maradni, nem kell itten urizálni kérem.

:)

Hány Éves 2009.07.29. 09:34:31

A szálloda tahó? Vagy csak a személyeskedő, irigykedő kommentelők? Vagy csak a túl hangos barkácsszerkezet?

É2I 2009.07.29. 09:34:33

@maincoon:
Nyilván értékrendek. Viszont én _magamnak_ összehasonlítom és általában vesztenek az ilyen túlhájpolt wellnesz szállodák.
Most ez a divat, még a levegő is wellnesz. Elméssz és ott jössz rá, hogy a szocreál szállodát beborították gipszkartonnal, meg kialakítottak valamilyen medencét, beraktak egy infrakabint oszt' kalap.
Nyilván ez tulzó általánosítás, de van egy-két keserű tapasztalatom. És az bosszant fel, hogy ez nálunk alap. Ha meg szólsz érte, te vagy a g.eci, nagypofályú kötsög, akinek még a sz.r is keserű.
Ugyanakkor, ha kint voltunk és valami nem smakkolt, szóltunk, megnézték és mindenféle pampogás nélkül megcsinálták.
Persze ez így csak áttételes, de az ütvefúrós szálloda azért már közelít.

Fortocská 2009.07.29. 09:37:44

@médinhángöri: Látom igen, most elolvastam tüzetesebben. Látszik, hogy ma otthon hagytam a szemüvegem.:-D

.lll. 2009.07.29. 09:39:57

ez már remélem a hétvégi/ó péntek!/

Énbagoly 2009.07.29. 09:40:45

@1éÖ: Örülhetnek a szomszédok. :)

@Nuunius: csatlakozom

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:42:50

@É2I: voltam egyszer a Galyatetőn wellnesz-szállóban. Nem velneszelni, hanem kirándulgatni, csak éppen ott szálltunk meg.
Az étkezőben volt egy velnesz asztal, bio répalé, durumbúza-szalámi, célkapörkölt, mittudomén.
Volt egy hagyományos asztal, palócleves, marhapörkölt, hurka, kolbász, pacal.
Na a velnesz népség rávetette magát a pacalos edényre és zabáltak mint a disznó.
Ebből nekem az jött le, hogy inkább csak azért voltak velneszezni, mert a hétfői kávénál az plusz pont lesz a hivatalban. És nem azért mert de kurva egészségesek akartak maradni.
Külön szép volt a teraszon dohányzás.

maincoon © 2009.07.29. 09:43:59

@1éÖ: akkor már csak egy megoldás van:
10 előtt csak hozzád szólok, úgy ahogy sikerül
10 után pedig a poszthoz és a többiekhez
megfelel? ;)))

@É2I: a férjem kerek évszámos lesz nemsokára, a szűz csillagjegyben (:S)
akkor most hová vigyem, hogy a következő közös utunk ne a válóperi tárgyalás legyen? :D

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:44:39

@Énbagoly: most nem érnek rá örülni, mert vettem tegnap az Obiban füstpatront, éjszaka beraktam a kéményünkbe egy időzítővel. Reggel ötkor elkezdett füstölni a kémény, erre hallom, hogy a szomszéd tüzifát aprít és megy begyújtani. Mert ha én tüzelek, akkor biztos lehűlés jön. :D

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:46:10

@maincoon: ha nagyon jót akarsz neki, akkor engedd el egyedül valahová! :DDDD

Énbagoly 2009.07.29. 09:48:30

@1éÖ: Most poént kellene erre írnom, de nem működik az agyam. :( A tegnapi nap betett neki. :)
Na jó, egy halvány:
Biztos szaunát üzemeltet a lakásban...
Jaj, ez fájt :(

.lll. 2009.07.29. 09:50:54

@1éÖ:

ha már tüzelz,lécci füstölj fel nekem pár busafejet

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:51:26

@Énbagoly: mi volt tegnap? már hogy lefáradt a zagyad?
szerencsére velem ilyen nem fordulhat elő, mert sosem használom. A lelkiismeretem is azért tiszta, szinte sose használom. :DDD

maincoon © 2009.07.29. 09:53:34

@1éÖ: ránéztem az órára. láttam, hogy még nincs 10 óra. most ha aszerint válaszolnék, akkor az összes férfi itt a homáron leordítaná a fejemet. így felettébb kedves felvetésedre inkább majd csak 10 után válaszolok :D

@Impega: szerdán lehet kérni konkrétabban vagy csak pénteken? ;))

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:53:57

@lófő: rendben, van raktáron, de ha kell még, akkor füstölök még fel.
melyik a kedvenced? a gázolajon füstölt, vagy a nejlonszatyron?

EÖ (törölt) 2009.07.29. 09:55:29

@Énbagoly: erre eredetileg azt akartam írni, hogy: mondjam vagy mutassam? :DDDD

De aztán erőt vettem magamon és nem azt írtam. :D

Impega 2009.07.29. 09:56:40

@maincoon: Pentek. es mar 9.56 :)))
alig varom hogy mit is akarsz mondani. Ez annyira izgiiiiiii

Eszrevettetek?
Egyeves ma nagyon formaban van. Szerintem nem csak a gyerek laba kerult be a szajab az ejjel

Énbagoly 2009.07.29. 09:57:54

@1éÖ: most egész nap szemétkedni fogsz velem, mert nem vagyok formában?!

Ha nem akartad írni, akkor ezt ki írta? He? :)))
:P

bbking 2009.07.29. 09:58:56

Nem értem, kifizet ennyi pénzt, aztán meg ott marad egy építkezésen, tiszta hülye.
És még háborog is.

EÖ (törölt) 2009.07.29. 10:00:09

@Impega: na mi még? Te úristen! :D

@Énbagoly: hát szemétkedtem én veled?
csak megmutattam, mit nem mertem leírni. :D

Bakter 2009.07.29. 10:00:17

@silva_de_anus:
Akkor mi a problémád? Ott is ütvefúrtak?
Vagy éjjel is ütvefúrtak? Miért nem fogadtad el a felkínált alternatívát? Van még pár szálloda Visegrádon. Nem mentél bele a cserébe, most meg idejössz telesírni a netet, és égetni magad.
(A tököm tele van az ilyen "punnyadókkal", akik kiözönlenek oda minden hétvégén. A rohadt úton nem lehet tőlük perceken keresztül átmenni, mert a zebránál sem hajlandó megállni a sok fasz. Nagyobb forgalom van ilyenkor a 11-sen, mint a Nagykörúton.)

É2I 2009.07.29. 10:02:34

@maincoon:
Hát ha szűz, akkor szűzek közé.
Szerintem örülne neki :PPPPPPPPPPPPPPPPP

maincoon © 2009.07.29. 10:03:49

@Impega: én nem akartam semmi olyat írni, azt hittem Te javasolsz majd nekem ilyen jellegű dolgokat :DDD

maincoon © 2009.07.29. 10:05:35

@É2I: olyan már volt neki. azt mondja, hogy jobban szereti a simább ügyeket :D
úgyhogy ez csak akkor jöhet szóba, ha ki akarok vele cseszni :D

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.29. 10:12:51

Komolyan, nem is értelek benneteket megint! Az Ő választása hogy mennyiért és hogy hová megy, a többi meg a Ti választásotok, szerencsére mindannyian mások vagyunk, én például nem szeretem a tökfőzeléket, hiába győzködnél hogy olcsó és jobb mint a bármi más...
A szálloda korrekt volt hogy felajánlott egy másik szállodát?
Már eleve befoglaltak egy szobát, mire odaértek, azt kiadták másnak amit kiadtak másnak, eleve rá kellett fizetnie a vendégnek, ezek után lehet hogy szimplán le kellett volna zárni a fél szállodát, amíg a felújítás tart. Ez ennyi. Nem több. Egy másik szálloda - ahová nekik a gyerekkel utazni kell, ahonnan nincs kilátás, stb.
Ha valakinek a pénzéért ennyire nem történik semmi, majd sima modorú marketingmenedzserek látszatmegoldásokat kínálnak, szerintem ugyan nem ajánlott, de megérthető az üvöltözés.
@Bakter: szerinted a posztoló a fasz, mert a szálloda a profit miatt nem akarta lezárni az éppen felújítás alatt lévő szállodát, és azért is a posztoló a hibás, mert úgy döntött hogy egy gyerekkel egy kétnapos pihenés miatt már nem hurcolkodnak - hiszen akkor kb, a pihenés fele a költözéssel menne el...hiszen azt ígérték nekik hogy egy óra az egész.
Egyszerűen gáz az egész. A család seggét még a mentőben is nyalni kellett volna...

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 10:13:09

@Bakter:
Hát ha szerinted minden a legnagyobb rendben zajlott, akkor hasonló jókat kívánok Neked a legközelebbi nyaralásod alkalmával.

Való igaz, hogy nem írtam a Fellegvár és Palota szépségeiről, de szerintem enélkül is túl hosszú lett az irományom, mert a végét nem sokan olvassák el. Én nem magamnak akarok kártérítést , vagy igazságot, mert arra meg lett volna a lehetőségem, de nem éltem vele. Engem egy cinikus üzleti hozzáállás háborít fel, és ennek adok itt hangot. Ennek mellesleg örülhetnél, talán egy - két autóval kevesebb jár majd arra felé.

isti77 2009.07.29. 10:16:48

"A következő döbbenet este következett, amikor a lift elromlott. Kiderült, hogy az emeletünk kizárólag lifttel megközelíthető, az egyik lépcsőházat az építkezés miatt lezárták, a másik lépcsőház szintén építési terület, amit akkor valaki éppen “véletlenül” lezárt."

Hoppá, itt egy cliffhanger. Hogy jutottatok fel? Erről nincs szó a későbbiekben.

É2I 2009.07.29. 10:18:53

@maincoon:
Jajj nemán! Ezt a dumát bevetted? Kis naiv :DDDDD

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 10:22:02

@isti77:

Előkeresték a lezárt, ám amúgy átjárható ajtó kulcsát. Ott fizikailag lehetséges volt az átjutás, csak asztalos szerszámokat és anyagokat kellett kerülgetni.

maincoon © 2009.07.29. 10:23:30

@É2I: igen :DD mondták már mások is, hogy naiv vagyok :DD
és most akkor mit javasolsz? :D

É2I 2009.07.29. 10:24:52

@Legelő Őse:

"A család seggét még a mentőben is nyalni kellett volna..."

Mentő? Arról nem is olvastam. Akkor csak történt baleset is, én szóltam ;P
Tényleg az izémizé túrsz hazahoszta már a mentősöket a fhanszáktúl-e vagy sem?

@silva_de_anus:

A legtöbben értjük a mondanivalód. Nagyon helyesen cselekedtél, hiszen ezzel megakadályozhatsz pár embernek 1-2 elcseszett napot.
Nevükben is köszönni való!

É2I 2009.07.29. 10:27:09

@maincoon:
Bonyolult probléma, de ahogy a tengerparti képekre emlékszem, ügyes lyányka vagy Te, megoldod. :D

moli 2009.07.29. 10:28:06

"""egy teljes emeletnyi ember felett építkezés zajlik, olyanok felett, akik súlyos öszzegeket fizettek azért, hogy kikapcsolódhassanak."""

...vagy olyanok felett, akiket nem zavar a napkozbeni epitkezes, mert nem a hotelben meresztik a segguket. igy 100-bol 1 embert ha zavarnak. persze, nem csucsidoben kell felujitani, hanem holtidoben, de a hotel hozzaallasa a panaszossal szemben PELDAS.

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 10:29:05

@É2I:
Köszi a megértést.

Szerintem a kavart a lánglovagos link okozta.
Tehát figyelem:
Azok egy tavalyi tűzeset képei! Arról én előzőleg nem tudtam, csak a kommentek után linkeltem be. idén nem égett a szálló. Viszont nem látom, hogy tanultak volna az esetből.

Attilajukkaja 2009.07.29. 10:35:32

Aki mar volt a Hotel Silvanusban, az tudja, hogy milyen gyonyoru helyen van es milyen klassz medenceje, etterme van, ahonnan pazar a kilatas a hegyrol. A var onnan 5 perc seta az erdon keresztul. Nem csodalom, hogyha valaki nem fogad el egy csereszallodat valahol lent a varosban!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.29. 10:40:26

@silva_de_anus: egyébként tényleg - , a többség, főleg akik nem kommentelnek, azok értik hogy miről szól a posztod, és hogy miért rossz ez nektek.

Impega 2009.07.29. 10:41:26

@Attilajukkaja: medve van e az erdoban? Mert akkor viszem Horalaki urat is :D
Ha meg nincs majd elviccelodunk.
Tenyleg! Mi van akkor ha en is meselek egy viccet Horalakinak? Azt levonja-e az arbol? EZ FONTOCH!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.29. 10:44:08

@É2I: ...mert ugye a szállodának támadhatott volna egy mentő ötlete...

Attilajukkaja 2009.07.29. 10:46:30

@Bakter:
"A tököm tele van az ilyen "punnyadókkal", akik kiözönlenek oda minden hétvégén. A rohadt úton nem lehet tőlük perceken keresztül átmenni, mert a zebránál sem hajlandó megállni a sok fasz. Nagyobb forgalom van ilyenkor a 11-sen, mint a Nagykörúton."

Hat igen! Errol szol a turizmus es ezekbol a punnyadokbol el sok-sok ember Magyarorszagon. Tudtad?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.29. 10:46:42

@É2I: ...mert ugye a szállodának támadhatott volna egy mentő ötlete...

b[ALien] (törölt) 2009.07.29. 10:47:42

én ha fúr a szomszéd, berakok egy kis zenét:)

Rui Blaaz 2009.07.29. 10:48:12

meg még egy büdös nagy ffszt minden zajimádó köcsögbe IS. duplát. véreset.


kutya = ugatás (az a dóóóga, ö!)
kert = fűnyírás (há mindég megnő)
hétvége = flexelés (mikó csinájjam?)
zenehallgatás = basszus csutkán (így van meg a fless!)
autózás = sportkifugó (mitmondaaasz?)

mert mindenki le van szarva
JOGOMVANJOGOMVANJOGOMVANJOGOMVAN

verjétek össze egymást...

Attilajukkaja 2009.07.29. 10:48:31

@Impega:
Medvet sajnos vinned kell magaddal, de vaddisznoval, rokaval konnyu osszefutni a szalloda kornyeken :o)))

gulasZuppe 2009.07.29. 10:49:37

Sok a lutri.
En tiszta ideg vagyok amikor nyaralast kell szerveznem. Van, hogy külön lemegyek es megnezem, hogy jó lesz -e, külön szobát kérek az általam meghatározott helyen stb.
Par éve végigmentem 3 településen es bementem minden szallóba amit találtam es elfogadható volt. Az a legidegesítőbb amikor az ember pihenni szeretne és közben még le is húzzák csak a fele sem igaz abból amit hírdetnek.
Egyik ismerősöm egy hétre foglalt balatoni szallast, a tulaj csak utána feljetette el közölni, hogy a fotók amik a honlapon vannak az másik ház.
Kekeckedesnek tűnhet a túloldalról de minden szarra ra kell kerdezni, akár egy lista alapján is. Persze amikor egy luxus hotelbe megy az ember akkor ilyenek természetből adódóan nem jutnak az eszéme, milyért is kéne egy 4*os szállásnál ilyenekkel foglalkozni. Mostmár tudjuk, hogy kéne...sajnos.
Kéne egy lap ahol mindenfele szallasról vélemények fotok információk vannak de nem kereskedelmi jelleggel, bar multkor talaltam egy jót de mar nem tudom a címet...

Rui Blaaz 2009.07.29. 10:50:55

@Bakter:
ha valaki itt ég, az te vagy, bértollnok

Attilajukkaja 2009.07.29. 10:51:13

@Rui Blaaz:
Igazad van, csakhogy egy wellness szalloban pont az a PLANE, hogy csend es nyugalom van. AZERT fizetsz!

milyen_Péter? 2009.07.29. 10:52:03

@Rui Blaaz:

Rövide én tömören összefoglaltad a mai magyar helyzetet! (tisztelet persze a kevés kivételnek, akik nem mindenre azzal jönnek, hogy "jogom van hozzá")

A kötelesség? Na arról már hallgat mindenki jó mélyen.

A poszthoz:
Én örülök, hogy megosztotta az infókat a posztoló, megtanultam belőle, hogy előre telefonáljak a lefoglalt szállodába, hogy nem lesz-e augusztus közepén valami fúrás-faragás, mert akkor úgy készülök lelkileg-idegileg-testileg. Most meg is teszem gyorsan.

Bakter 2009.07.29. 10:52:24

@Legelő Őse:
Az illető balszerencséjére rosszkor volt rossz helyen. Millió emberrel esik ez meg naponta. A szálloda megoldást ajánlott, elnézést kért, még adott egy jelképes "fájdalomdíjat" is. Mi fszt kellett volna még tennie?
Azt meg még nem modták sehol, hogy ordibálással nem érsz el semmit? Én is olyan helyen dolgozom, ahol szolgáltatást nyújtunk. A hőzöngők soha semmit nem értek még el, sőt, de aki a "kérem" vagy a "legyen szíves" stb varázsszavakat használta annál többet.

redriot77 2009.07.29. 10:57:55

@fulemule: háááá jóhogy nem árujják el a felúlyitast he. Akko szerinted ki foglalna ott szobát teszerinted, mi? Senki. Akkor miből lenne pénze a szálodának, he? Nekik is meg kell élni valamibül, mink magyarok tarcsun k összze. Aza kis furas nemigaz hogy annyira zavaró.

Bakter 2009.07.29. 10:59:05

@Rui Blaaz:
Nem tudtam, hogy fel vagyok bérelve.
Fizetenek is érte? Mert én nem tapasztalom. Tudsz valamit?

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 11:01:08

@Bakter:

Azért ez kicsit több, mint rosszkor, rossz helyen. Nem egy hirtelen fellépő véletlen eseményről van szó, hanem rendszeres, tudatos, rosszhiszemű üzletpolitikáról. Nem én voltam az egyetlen elégedetlen vendég, de valószínűleg az egyetelen, aki ebben a formában is hangot ad az elégedetlenségének. A többiek megálltak a vacsora közbeni morgásnál. A fúrás mindenkit érintett, nem csak engem, mindenkinek nem ajánlottak csereszobát, csak nekem, mert üvöltöttem.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.29. 11:01:36

@Bakter: Te bakter...gondolod egy 4* szállodában egyik délután a gondnok bemegy az igazgatóhoz hogy : Julika, ma délután felújítom a negyediket...leugrom egy hosszabbítóért az obiba, van-e pénz a kasszában???
szerintem nem. Egyszerűen gusztustalan amit csináltak, és ha Te ezt nem érted, akkor nem tudsz velünk tovább jönni, amit igazán sajnálok.
A megoldásokról pedig annyit, hogy kb, az lett volna valódi kárpótlás, ha felajánlanak a családnak egy hétvégét cserébe ezért az elbaszottért...de érzed, az időt megállítani, úúúúúúúgy sem tudod...

saq 2009.07.29. 11:01:59

énse értem ezt az óbégatást! kicsit furdancsoltak, és akkor mivan? olyan mint ha elmenne egy repcsi a ház felett :DDD

az meg hogy a lift helyett a lépcsőn kellett felmenni, hát húha. ezért tényleg érdemes abuzálni az embereket! menjél a rétre nyaralni, ott legfeljebb a dongó zavar :DDD

Rui Blaaz 2009.07.29. 11:03:52

@Bakter:
remélem a Silvanusban dolgozol. Megérdemelnétek egymást.

Tudod (nem, persze, nyilván nem tudod), törzsvendég vagyok Bikalon, ahol már nem is merek panaszkodni, mert mindig túlkompenzálnak. Részben ezért járok oda. Magukhoz kötöttek.

A Silvanus -- írjuk csak le minél többször -- a profitot maximalizálja, és szemmel láthatóan nem érdekli, hogy valaki visszakívánkozik-e. Van elég balek/birka. Valóban felkínált "valamit" a sérelmekért, de ez édeskevés, csak a "Megoldást ajánlott? IGEN" rubrika kitöltése volt a cél. Pfujjj.

Bakter 2009.07.29. 11:06:27

@silva_de_anus:
A dolog egyszerű: nem mész oda többet. Neked volt egy rossz hétvégéd, ők meg elvesztettek több potenciális vendéget. Hamarosan kész a Hilton, mehetsz oda legközelebb. De Lepencén is ott wellnes szálló, a révnél a Sirály. Millió hely van még, ahová mehetsz.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.29. 11:08:30

@Bakter: de odament, ott volt rossz, azt írta meg. mi van veled?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.29. 11:10:07

@saq: te meg olvasd el rendesen a posztot, és egyél egy adag vajas sütit a klárinéninél...az a büntetés nem a formaegy...

Attilajukkaja 2009.07.29. 11:11:41

@Bakter:
"Mesélhetnék róla... "
Elhiszem. A kedves vendegek is tudnak nagyon bunkok lenni, de itt a szalloda volt a ludas. Mert ha adodik egy csotores vagy elromlik a lift, azt az ember megerti. Na de felujitas? Es lezarni mindket lepcsohazat? Majd kiszurni a kedves vendeg szemet egy gyumolcskosarral? Egy vacsora a minimum, amit ilyenkor fel kellene ajanlani, vagy visszafizetni a felarat!

Bakter 2009.07.29. 11:11:46

@Legelő Őse:
Kösz, hogy meghátozod, hova mehetek.
Engem ki kárpótol a nyári hétvégékért, amikor özönlik a nép a Dunakanyarba, a rohadt hangos motorjaival még éjszaka is. Amikor kijön a paraszt és nekiáll fúrni-faragni, füvetnyírni, tüzelni ezerrel, holott mindet tiltja csendrendelet. Vagy amikor részegen üvöltöznek az éjszaka közepén. És tiszta szemét utánuk minden.
A többit lásd fent.

pizzaboy 2009.07.29. 11:11:55

Azt nem ertem ki az aki a nyari szezon kozepere talalja ki, hogy felujitast kell vegezni egy hotelben. Nem er ra telen, vagy keso osszel, amikor a kutya nem jar erre?

É2I 2009.07.29. 11:12:44

@b[ALien] a kopasz baba:
Én meg előkapom a flexet, meg valami vasdarabot, oszt' hadd szóljon. Legalább nem hallom mit kopácsol ;P

De arra még mindig nem jöttem rá, hogy a nyugdíjas szomszédom mi a k.rvafaxért mindig vasárnap ebéd után nyírja a füvet. Biztos valami fogyókúrás fittnessz-wellnessz-bisszbassz, de az tuti, hogy belesz.rik a vasárnap délutáni punnyadásomba. ;(

Bakter 2009.07.29. 11:14:38

@Rui Blaaz:
Utoljára akkor voltam ott, amikor épült - gyerekként. Egy sznob, magamutogató hely, ami kétségtelenül kiváló helyen fekszik.

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 11:15:09

@Bakter:
Ez így is lesz, nem megyek oda többet. De nem is hagyom szó nélkül. Ha ezt előttem más megtette volna, én nem kerültem volna ebbe a helyzetbe. Én megteszem, és más talán elkerüli ezt a helyzetet.

Attilajukkaja 2009.07.29. 11:16:41

@saq:
"énse értem ezt az óbégatást! kicsit furdancsoltak, és akkor mivan?"

Nincs igazad. A vendeg fizetett egy szolgaltatasert, amit nem kapott meg. Es meg ra is kellett fizetnie egy tizest. Ennyi.
Szerintem sem kell mindent szo nelkul elturni!

milyen_Péter? 2009.07.29. 11:16:51

Miért kéne máshova mennie? Ezt a helyet nézte ki, nem volt gondolom túl messze és szép helyen van. Legközelebb máshova megy, de most ide sikerült és a pihenése nem úgy alakult, ahogy szerette volna.

Annyira érdekesek a kommentelők: ha valaki kiabál, akkor leoltják, hogy miért kiabál. Ha nem szól semmit, akkor miért a homáron hőbörög, ott kell volna helyben asztalt borogatni és nem utólag fröcsögni. A posztoló ott próbált és akkor intézni valamit ordítva, amikor ott volt és nem utána. Ezért most őt csesztetitek. Komolyan nem értem.

Persze most jönnek majd azok, akik azt mondják, hogy nálunk ugyan semmire nem menne üvöltözéssel...hahaha, dehogynem. Az üvöltöző embernek hamarabb megoldódik a problémája, még ha utána utálják is, mint a szart. Ez tapasztalat, szolgáltató cégnél dolgozom...

Attilajukkaja 2009.07.29. 11:19:55

@pizzaboy:
Ez a wellness szallo egesz evben uzemel, mindig van forgalom. De ha felujitanak, azt akkor is tudatni kell a vendeggel!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.29. 11:20:32

@Bakter: úgy látom más a baj veled...gondolom csak nyáron laksz a Dunakanyarban, télen a 6. kerületben jelentgeted fel a kocsmákat...
jó..bocs, nem akarlak címkézni meg személyeskedni, de olyan nagy közöttünk a távolság, hogy egy tank benzinnel kevés lehet...de ilyen is van, megpróbálom megérteni a véleményed, de Te is értsd meg,nem egyedül laksz ezen a bolygón..
Én kárpótollak a nyári hétvégékért, van egy beutalóm a "hogyan lazítsunk, amikor azt érezzük az egész világ ellenünk van..." kurzusra...szívesen elküldöm neked...

milyen_Péter? 2009.07.29. 11:21:11

@É2I: Nekem a szomszédom a kedvencem, aki csak szombat reggel 7:45-kor tudja levágni az egész kertben a füvet, természetesen benzines nyíróval és jó alaposan...

Bakter 2009.07.29. 11:22:12

@silva_de_anus:
Pont erről beszéltem: nekik ebből sokkal nagyobb káruk származhat, a neked okozott kellemetlenséggel szemben. Egy vendéget már biztos elvesztettek.

staropramen 2009.07.29. 11:23:31

@Frucsasz:
Az a helyzet Sztrovacsek, hogy nem mindegy, hogy mikor kezd el valaki ordítani.Személy szerint úgy gondolom, hogy miután az összes más lehetőség kimerült, bizony elő lehet szedni a hangerőt is, már csak azért is mert azt a fél szálloda hallja és azt a vezetőség nem szereti.
Más a helyzet azzal a posztolóval aki egyből fortissimo indít és meg van lepve, hogy nem ért célt.
Elfogadhatta volna a felajánlott másik szállodát-nem tette
Hazamehetett volna-nem tette
A csere lakosztályról kiderült, hogy egy építési területen van-nem ment haza.Akkor most mi a problémája?

Bakter 2009.07.29. 11:24:59

@milyen_Péter?:
Nálunk másik fele: az vasárnap. Ja, és nemrégen költözött ki, hogy csendes, nyugodt helyen lakjon. A múltkor három fűnyíró hangját tudtam megkülönböztetni, bssza meg, még fűnyíróflottája is van.

Kobe 2009.07.29. 11:26:25

höhö....
2 napos kiruccanás, 70 ezerért, kisgyerekkel, szállodában....gratulálok, újabb fejezet a hogyan költsük feleslegesen a lóvét hülyeségekre c. könyvben :)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.29. 11:28:56

Tul sok komment,még nem tudok olvasni ,kell még egy erős Kv,de akkor sem olvasom át :)))

Bakter 2009.07.29. 11:30:43

@É2I:
Amint lehetőségem lesz rá...

staropramen 2009.07.29. 11:31:56

@milyen_Péter?:
Mifelénk a hallgatólagos megállapodás szerint 8 órától lehet zajongani, füvet-sövényt nyírni.Kivéve persze az építkezést(betonkeverő) mert azzal mindig késésben van az ember és sietni kell.Flexelni sem illik 8 előtt.

Bakter 2009.07.29. 11:37:06

@staropramen:
Nálunk meg rendelet van erről, csak sokan szarnak rá.

Bakter 2009.07.29. 11:38:26

@Legelő Őse:
majd szólok, ha szükségem lesz költözési tanácsadóra.

2009.07.29. 11:42:22

Nem értem miért cseszegetitek a posztolót. Arra senki nem gondol, hogy üzletileg erkölcstelen 35 ezret kérni olyan szállásért ahol az alapvető feltételek hiányoznak a vendéglátáshoz ?
A szálló durván imperialista vezetése leszarja a vendégeket. Felújitani vendégmentes szállóban kell, vagy az építkezés tényét előre közölni a vendéggel
Számomra ennyi a tanulság.

Egyszer szállásfoglaláskor figyelmeztettek, hogy iskolai kirándulócsoportot várnak. Megköszöntem az infót és nem is mentem oda hozzájuk. Ez a korrekt viselkedés a szálló részéről.

b[ALien] (törölt) 2009.07.29. 11:56:00

@É2I: én meg azt nem értem, miért pont akkor nyírnak füvet az ablakom alatt motoros kaszákkal 5en, mikor végre kiveszek egy szabadnapot:)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.29. 12:00:07

@b[ALien] a kopasz baba: Já nálam is a rohadt parkban reggel 7 óta 5 ember kaszál azzal a nagy kézi bezines szarral,alig tudtam fél11 ig alaudni,és még most sem végeztek,kellett nekem parkra néző lakás,én barom:))))

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 12:11:40

@staropramen:
Tehát akkor még egyszer:
Akkor nem érezném magam átverve, ha a foglaláskor figyelmeztetnek, hogy bizony ide csak akkor foglaljak, ha a pihenést egy építkezés közepén is el tudom képzelni. Mert két óra utazás után egy fáradt gyerekkel a továbbcihelődés/hazavezetés elég sz@r alternatíva. És nem egy-két szög beveréséről van szó, hanem az egész szálloda kibelezéséről.

silvadeanus.uw.hu

b[ALien] (törölt) 2009.07.29. 12:11:44

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: azaz! de pont akkor, mikor alhatnék:)
ha megyek melóba akkor semmi
és ezt minden évben besz@pom (elnézést,ha kiemeltem)
és nem egy napig csinálják
3-4

É2I 2009.07.29. 12:16:13

@b[ALien] a kopasz baba:

Ez úgy van, hogy kaszálnak ott elég sűrűn, csak Te néha vagy szabadnapon. Akkor nem hallod ;)

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

Hát annak a kézi benzines szarnak a kitalálóját bültetném egy hétre úgy száz folyamatosan vinnyogó találmánya közé.
Piszkosul útálom én is és mostmár 20e Ft-ért is lehet venni egyre több szomszéd vesz is. Igaz, hogy négyszer annyi időbe kerül vele lenyírni vele a füvet, de legalább kib.szott hangos ;(

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.29. 12:22:27

@É2I: Nekem ne mond reggel óta szól a nóta rajta,5 en huzzák a fülembe,majd szétreped a dobhártyám már :)))

Warnyús 2009.07.29. 12:31:56

Szállodavállalatnál dolgoztam, dolgozom most is. Anno, igen ügyes rendszer volt, azaz a holtszezonban ( novembertől-február végéig ) ún. kötségstop volt ( vezérigazgató nagy találmánya) Tehát amikor nincs bevétel, nincs tetemes kiadás se, így a mutatószámok csodásak voltak. Majdan szezon beindula és felújitás, bővités etc.. is beindula:)) Igazi logikus magyar rendszer:)
Nagy számok törvénye alapján nem minden vendég reklamál, vagy nem túl határozottan, aki igen,az kap valami kárpótlást, gyümölcskosár, buksisimi, nagyon sajnáljuk, aki hangosabban verte a pultot az esetleg kis pénzvisszatérítést - a feháborodottság mértékével megegyező kompenzációt. Háát valahogy igy működik ez.

Igazából a megoldás az pár hónap leállás lenne egy szállodánál, amikor mindent megcsinálnak, de ugye az marha nagy bevételkiesés. Ma már holtszezon sincs a legtöbb szállodánál, mivel több lábon állnak, és ezekben az időszakokban rendezvények konferenciák vannak.

Javaslatom: ha hasonló sérelem ér, szájat nagyranyitni és követelni a teljes összeg visszatéritését, vagy más időpontban (felújitásmentes időben persze ) kérni egy hétvégét, vagy pedig elfogadni a másik szállodában ( lehetőleg azonos vagy magasabb kategóriájú ) való elhelyezést.
Aki ott marad és 70e-ért hallgatja a fúrást, faragást, és utólag sír , az igy járt.Ott a helyszinen, akkor kell mindent kiverni belőlük, utólag már sz....art sem ér!

neutrinoo 2009.07.29. 12:33:32

@grunk: hülye fasz vagy. 2 napos úton majd azzal fogja tölteni,hogy 1 napot utazgat még egy másik helyre amit felajánlottak. vissza kellett volna kapnia a pénz egy részét vagy ingyen üdülést adni. tudod mi a wellness te suttyó?

EÖ (törölt) 2009.07.29. 12:42:37

Azt hiszem megvan a megfejtés:
A szállóban a Hilti cég tartott termékbemutatót.
Új slágertermékük, a napelemes ütvefúró volt éppen aznap porondon.
Nemcsak a gyapjútakarónak lehet bemutatója.

milyen_Péter? 2009.07.29. 12:59:57

@staropramen: Sajna nálunk semmi ilyen nincs. Egyik hétvégén flexelés, másik hétvégén fűnyírás, és a többi, csak hétvégén végezhető, nagyobb zajjal járó munkák végzése.

Ha ki akarom aludni magam, ki kell vennem 1 nap szabit hétközben. :) vagy inkább :(

Col.Maybourne 2009.07.29. 13:03:28

Silvanus 4*? Milyen skalan? 4* a Holiday Inn, Radisson, kisHilton, stb. Jartam arra tobbszor is, nagyon jo esetben 3*. 70 papirert egy hevege, te jo ég!
Mult heten Dusseldorf Mariott (na az 5*) volt 59€/2fo/ejszaka=108€! Vazze lerabolnak benneteket otthon...

Col.Maybourne 2009.07.29. 13:04:37

2x59=118, de vegul is mindegy.

rózsarózsa (törölt) 2009.07.29. 13:19:46

Bakter 2009.07.29. 08:56:19
"Ez azért van, mert a sok hülye fővárosi hétvégén megszállja a Dunakanyart, hogy mozdulni sem lehet tőlük. Araszolnak a dugóban kifelé, majd este befelé. Én ilyenkor szoktam bejönni a nyugalmas Budapestre.:-)"


Mi meg vonattal megyünk,mert közel van az újpesti vasútállomás.

Bár egyszer mentünk hajóval is,akkor még megállt Újpesten.Igaz,olyan kicsi,jelképes állomás volt,hogy csak mi szálltunk be.Meg is szüntették.

Minden program megvolt,amit leírtál.

C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.07.29. 13:40:08

@Lilahangya: igazad van pénz vissza és kész.

A hotel meg drága.

euAgWzgmmtq7K 2009.07.29. 14:01:06

első?
de legalább dokumentáltál mindent. én mondjuk leléptem volna a gecibe, lenyúlva a szobából minden karfát meg gyümölcskosarat meg papucsot meg ajtót de hát emberek vagyunk

Virág2 2009.07.29. 14:05:34

Sziasztok,
mi is jártunk ebben a hotelben, enyhén szólva vegyesek voltak a tapasztalatok.
Jó volt:
-A felújított wellness részleg
-Az étel kb OK, semmi különös
-A környezet, a kilátás

Rossz volt:
-Az egész épületben cigiszag terjengett, mert a lobbyban nem volt elszívó
-A folyosók porszagúak voltak és takarítani sem ártott volna többet, a játszószobában különösen
-Az elegáns apartmanba bejött a gázfűtés füstje, mert az orrunk alá tették a kéményt...

Felháborító volt:
-Két kisgyerekkel érkeztünk, a vacsoránál a mellettünk lévő asztaltól szóltak oda, hogy vigyázzunk, mert az étteremben a padlótól 20 cm-re található konnektor ki van belezve.
-Ezek után elvittük a reggeli idejére a gyerekeket az étterem melletti játszószobába. Itt egy kis idő elteltével az egyik kisfiú nekiszaladt a kb 2.5 m magas faajtónak, ami egyszerűen ledőlt!!!! még jó, hogy nem a gyerekre esett. Amikor szóltak a pincérnek, az szidni kezdte a túl élénk gyereket. Később az étteremvezető elnézést kért, de mi se megyünk többet ebbe a "gyerekbarát" és drága poszt-szocialista, "három csillag mínusz" hotelbe...

EzANevem 2009.07.29. 14:09:34

Na, ezért nem fizetek én ennyit egy hétvégéért! Itthon ugyanezeket a "szolgáltatásokat" ingyen is megkapom.

EzANevem 2009.07.29. 14:10:44

... mármint a fúrásról és a lift elromlásáról szóltam.

Bakter 2009.07.29. 14:15:56

@jesszum:
A visegrádi oldalon nem jár vonat, én arról beszéltem, a sokaság arra jár - autóval. Reggel kimegy falni egyet, és megnézni a panorámát a fellegvári szerpentinről, aztán délután spuri vissza. Egyébként egy hajóutat nem pótol semmi. Felszállsz Pesten, és kiszállsz Esztegomban, majd vissza. Nem is drága, a látvány meg önmagáért beszél.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2009.07.29. 14:20:19

A gyümölcskosárral megfelelően kompenzálták a kellemetlenségeidet :-)
Az üvöltéssel messzemenően egyetértek, azonnal követeltem és el is fogadtam volna másik szobát, az örömhírt közlő recpcióst pedig a GPjú k.édesannyába küldtem volna.

Hotel_Silvanus 2009.07.29. 15:05:49

Összerezzenve olvastuk 2009. július 20-22. között szállodánkban tartózkodott vendégünk levelét. A szállodában valóban felújítás folyik és nem egy esetben fúrnak-faragnak, ahogy az egy építkezésen szokás. Minden egyes szobarendelésnél közöljük vendégeinkkel, hogy felújítás folyik a szállodában és honlapunkon is a kezdőoldalon olvasható. Azoknak a vendégeknek, akik az itt-tartózkodásuk alatt pont egy olyan időszakot fognak ki, mint pl. az új lift alapozásának 2 napos időszaka, rögtön felajánlunk egy 2 napos ajándékutalványt, tetszés szerinti időponttal.

Tisztelt Vendégünk!
Az Ön érkezésekor miután Önök egy standard szobát rendeltek, mely egy 3 fős családnak nem a legkényelmesebb, egy 2 szobás apartmant biztosítottunk rendelkezésre ugyanazon az áron. Miután közvetlen érkezésük után fúrtak-faragtak a fejük felett, azonnal felajánlottuk, hogy ugyanezen az áron a Visegrádon található Royal Club Hotel****-ben vagy Thermal Hotel Visegrád**** superior-ban elhelyezzük Önöket. Ezután Önök úgy döntöttek, hogy nem költöznek át a fent említett szálloda egyikébe sem, így lezártnak véltük az ügyet. Úgy gondoljuk, hogy mi mindent megtettünk annak érdekében, hogy nyaralását nyugodt körülmények között biztosítsuk, de ha ez nem sikerült, nem teljes mértékben rajtunk múlt. Ugyanakkor megértve az Ön felháborodását, Önnek is felajánljuk és címére elküldjük a 2 éjszakás ajándékutalványt, melyet december 22-ig igénybe vehet.

Mindenkinek:
Higgyék el, hogy minden szállodának, így nekünk is az a legfontosabb, hogy vendégeink jól érezzék magukat nálunk, törzsvendéggé váljanak és az elégedett vendég lesz a legolcsóbb marketing hirdetés. Mi mindent meg is teszünk, hogy szíves vendéglátással ezt kiérdemeljük.

Néhány vendég levele, akik jól érezték magukat nálunk az építkezés ellenére is:

Utazásunk alkalmával sok felé megfordultunk, de a személyzet részéről ilyen magas színvonalú hozzáállását nem tapasztaltuk sehol. Köszönet a munkájukért.
Sümegi János 2009. 06.21.

A 232-es lakosztályban teljesen otthonosan éreztük magunkat, maximálisan megvoltunk elégedve a berendezéssel, a tisztasággal, a személyzettel, az építkezés kicsit zavaró de a komfortérzetet nem zavarta nagy mértékben, ezt kompenzálta az árkedvezmény. Köszönjük.
Borsi György 2009.06.22.

Teljes kikapcsolódást, nyugalmat, sokoldalúságot élvezhettünk. Lelket és szellemet /ízlést/ nyugtató a belső környezet: színezés, berendezés… A vendégért van minden. Feltöltődve, pihenten –lelkileg is- megyünk haza. Köszönjük a személyes bánásmódot.
Mikuláskó Pál 2009. 07.21-24.

Szívesen visszatérnénk a felújítás befejezése után. Ügyes, körültekintő a szervezés, hogy csak ennyi a kényelmetlenség a felújítás miatt.
Szimi Dorottya 2009.06.30.

Kedvességük, udvariasságuk kifogásolhatatlan.
2009.06.30.

Az építkezés miatt szobát kellett cserélni. Köszönjük a recepció segítségét. Az építkezés befejezése után szívesen eljönnénk újra „igazi csendes pihenésre”. Az esetleges akciós lehetőségeikről köszönettel vesszük az értesítést.
Dr. Raboczki Ede 2009.07.05.

Nagyon szuper 5 napot töltöttünk Önöknél az elmúlt héten, minden nagyon szuper volt!! Le a kalappal, hogy a felújítás-beruházás közben is ilyen nyugalmat tudnak biztosítani. További sikeres munkát.
Haasné T. Melinda 2009.07.26.

Üdvözlettel:
Silvanus Szálloda

Bakter 2009.07.29. 15:50:25

@1éÖ:
BP és Esztergom között? Hogyne lenne. Gondolom a Mahart oldalán megtalálod az infókat.

EÖ (törölt) 2009.07.29. 15:55:04

@Bakter: kösz
azt hittem, a mahart csak a balatonon operál

Bakter 2009.07.29. 16:00:29

@1éÖ:
http://www.mahartpassnave.hu/webset32.cgi?MAHART@@HU@@32

Mogyoró007 2009.07.29. 16:37:05

hát kérem válság van. Ez van. Btw nem lehet, hogy próbaüzemmódos még csak a hotel?

Mogyoró007 2009.07.29. 16:39:02

Most olvastam a hotel levelét. A posztoló öngólt rúgott és feleslegesen járatná le a hotelt....

silva_de_anus (törölt) 2009.07.29. 16:39:54

@Hotel_Silvanus:

Köszönöm a választ, és a beígért utalványt. Hatásosabb lett ha ezt távozáskor is közlik velünk.

Szobafoglaláskor NEM, hangsúlyozom NEM figyelmeztettek a szállodában zajló felújításra. Megőriztem a visszaigazoló emailt.

A honlapjukon a következő bejegyzés áll a felújítással kapcsolatban:

Örömmel értesítjük kedves Vendégeinket, hogy szállodánk régi szárnyában a 3. és 4. emeleten átalakítás folyik, melynek eredményeképpen újabb 40 db superior kategóriás szoba készül el. Lassan a belsőépítészeti munkákra kerül sor, mely kevésbé jár kellemetlenséggel. A rövid szárny 2009. július 10-én kerül átadára, a hosszú szárny pedig 2009. augusztus 31-én.

Ez távol áll a betonig lecsupaszított két szint látványától, a folyamatosan üzemelő ipari teherfelvonótól és a parkolóhoz vezető utat időről időre elálló teherautóktól, ahol amúgy sem könnyű helyet találni az építkezésen dolgozók gépkocsijaitól.

A felajánlott csereszobákat valóban nem fogadtuk el , de ezt nem is hallgattam el az eredeti írásban, ahol az okokat is megírtam.

Érdekelne még a véleménye a nem létező vészkijáratokkal és menekülési útvonalakkal kapcsolatban, főleg tekintettel a tavalyi sajnálatos tűzestre.


Írok néhány pozitívumot:
a kilátás gyönyörű
a konyha remek
a Wellness részleg szép (bár plusz 40 szobányi vendégnek már lehet , hogy szűkös lesz)
a kollegáik is kedvesek voltak és empátiával viselték kirohanásaimat,


DE ismétlem, amit itt látunk

silvadeanus.uw.hu

Az több, mint egy-két belsőépítészeti munka előtti állapot, vasagon az építkezés közepének nevezném.

Mogyoró007 2009.07.29. 16:42:43

hm... szerintem az átalakítás szó elég egyértelmű...

Mogyoró007 2009.07.29. 16:49:05

by the way...egy anya/nő ne üvöltözzön...

Mylady 2009.07.29. 17:44:27

@1éÖ: van hajójárat
pl visegrád a szárnyashajóval 1 óra
reggel (talán 9-kor) indul, kis séta fel a fellegvárba, kilátóba, délután 5-kor lehet vele visszajönni
korrekt kirándulás
a gyerekek tutira élvezik és utána biztos alszanak egész éjjel :D
és üdülési csekket is elfogadnak

Mylady 2009.07.29. 17:45:48

@Mylady: "és üdülési csekket is elfogadnak"

nem a gyerekek, a mahart :D

Jegkoko 2009.07.29. 19:55:37

@1éÖ: Miért szerinted előszezonba mennyibe kerül 1 hét apartmanba görögországba? És megemlítem, hogy ez volt a legjobb apartman azon a helyen ahol voltunk, nem volt semmi probléma

EÖ (törölt) 2009.07.29. 21:09:52

@Mylady: köszi
@Jegkoko: nincs vele semmi gond, de én már öreg vagyok buszozni
régebben voltam

Jegkoko 2009.07.29. 21:13:55

A busszal most volt először probléma, vagyis 26 óráig tartott az utazási iroda szervezetlensége miatt, csak a határig 6 órán át tartott az út pesttől

ugrifüles 2009.07.29. 23:33:55

Szerintem a szálloda honlapján található szöveg elég egyértelmű és a válaszlevél is korrekt, a felajánlott szobacserével, gyümikosárral, ajándékutalvánnyal és mindennel együtt. Egyébként Magyarországon a június-július-augusztus csak a Balatonnál főszezon. Nem vízparti szállodáknál, szolgáltatóknál az igazi hajrá szeptemberben kezdődik és január 1-ig tart. Szállodában zajló munkálatokkal kapcs. Magam is kerültem ilyen helyzetbe külföldön, hogy az adott szállodában építkezés volt, érdekes módon minden vendég ezt tudomásul vette és elfogadta. De ha olyan mértékűek voltak a munkálatok, hogy zavart minket a pihenésben vagy az aggregátor búgott az ablakunk alatt hát átköltöztünk egy másik szobába vagy szállodába.
Ennyi.
A Silvanusban jómagam is többször megszálltam - annak ellenére, hogy Visegráddal szemközti élek - és mindig elégedett voltam a szolgáltatásaikkal. A családias hangulat, a személyzet kedvessége pedig egyedülálló az országban. (nekem a konyha hazai viszonylatban csillagos ötösre vizsgázott! Az új szárnyban található superior szobák pedig fantasztikusak) A magyar tulajdonban lévő szálloda, szemben a többi külföldi beruházással (Hilton stb.) gondolom nem engedheti meg magának, - pláne a válság idején - hogy bezárjon hónapokra.
egy rendezvényszervező..

ugrifüles 2009.07.29. 23:59:40

Info közlekedésről meg visegradról amúgy: visegrad.blog.hu

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.30. 01:23:47

Ezt tényleg nem hiszem el!
Most akkor korrekt minden? Nem kétséges hogy a szállodának van marketing menedzsere, aki egy normális levelet tud írni - bár az összerezzenve szón röhögtem egy darabig - de ez akkor is egy eszement ötlet. Ez nem kérdés - ennek a szolgáltatásnak a pihenés és a nyugalom a lényege!
Ez olyan mintha kérek egy hot-dogot, és nincs benne virsli...ilyenkor nem írják ki hogy fizesd ki de nem lesz benne virsli - aztán ha megkapod esetleg nem mondják azt hogy de figyi, nem ízlik, akkor ha még éhes vagy, van itt mellettünk egy másik étterem, ott meghívunk egy gofrira...
Ez teljes fa*ság. Ez a szálloda kiadja teljes áron azokat a szobákat, melyek nem tudják azt a szolgáltatást nyújtani, amiért eredetileg fizettek. akinek alig van ideje egy - egy hétvégére egy rakás pénzért pihenni, az pont leszarja hogy aztán mennyire korrekten kérnek tőle bocsánatot, vagy gyümölcskosarat kapnak...Egyszerűen felháborító és kész. Az igazán korrekt levél az lett volna csak hosszan:
tanultunk az esetből, küldjük az utalványt, és a jövőben nem tartunk nyitva, amikor még nincs kész a szálloda teljesen. De ha kész lesz, akkor nagyon szép környezetben várjuk majd vissza, és kiköszörüljük a csorbát.
Egyszerűen gáz hogy nyerni akarnak egy nyilvánvaló vesztett ügyben. ettől válik igénytelen magyaros szánalmas magyarázkodássá, amitől kifordul a bélszerkezetem - ugyanis a vendégnek mindig igaza van! Jobb belátni ha valóban hibázta- ami ez esetben nyilvánvaló - és kimondani őszintén hogy többet ilyet nem, és akkor lehet hogy tényleg nyerve jönnek ki az ügyből. De így?
Kinek kell egy száraz üres óriáskifli vagy egy gofri ha hot-dogra fizetett(csak 'kecsöppel'...) ?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.30. 01:25:07

@xyzzzzz: hogy mit engedhet meg magának? Ez így a fogyasztók megkárosítása. Semmi több. Nem utólag kell elnézést kérni.

facsipesz 2009.07.30. 05:31:52

Nem tudom, ki és mikor találta ki azt a városi legendát, hogy a "híresen jó magyar vendéglátás"..

Valaki látott már ilyet? Ez valami mese, amit magunkról szeretünk terjeszteni. Aztán belépünk az első étterembe, szállodába, és egyből át akarnak kúrni a köcsög pincérek, portások, marketingmenedzserek.

Gyász.

moli 2009.07.30. 10:11:29

@Legelő Őse: ismetlem: a vendegek tobbsege (tulnyomo tobbsege) nincs a szallodaban napkozben. en eletemben (30) eddig 1 nap maradtam a szallason, mikor annyira nagyon esett az eso.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.07.30. 11:13:11

@xyzzzzz: "A családias hangulat, a személyzet kedvessége pedig egyedülálló az országban."

Szerinted. Szerintem meg nem:

members.lycos.co.uk/jozsefbiro/2006.html#TR_VISEGRAD_HU

Sokkal inkább az inkorrekt elhallgatás jellemző rájuk. Mint látható, 2006-ban is az volt, meg most is.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.07.30. 16:36:26

Szép válasz a szállodától, tényszerű, meg minden, gratulálok!

Kicsit azért hozzátennék a felújításról szóló részhez:
"Szállodánkban 40 superior szoba kerül kialakításra...bla-bla-bla
ezért 06.15 - 08.01 között vendégeinktől a .. szárnyban szíves elnézést kérünk - ezekre a szobákra x % kedvezményt adunk"

Amúgy aki panaszkönyvbe írogat pláne egy ilyen 4*-os helyen tényleg illik visszahívni.

Mondjuk én átmentem volna a 4* superiorba látatlanba. Hátha.

silva_de_anus (törölt) 2009.07.30. 20:55:17

Amúgy úgy látom örülnek, hogy lekerült a napirendről a téma. Ha annyira biztosak lennének magukban, akkor válaszoltak vona a tűzbiztonsággal kapcsolatos kérdésekre is, ha meg még jobban, akkor a szokásos re: formátumban kérének kiigazítást, persze akkor még egyszer ennyien olvasnák el újra az eredeti posztot is.

silva_de_anus (törölt) 2009.07.30. 20:58:44

Mindenestre nekem elég elégtétel, hogy már 5800-an látták a videót a youtube-on, a repi filmecskéjök meg 170-nél jár.
Köszönöm mindenkinek, aki támogatott, akit meg nem tudtam meggyőzni, annak az idejét köszönöm, hogy foglalkozott a témával.

silvadeanus.uw.hu

szzsszzs 2009.08.01. 22:07:26

Mint több évtizedes múlttal rendelkező szállodás reagálok az Ön panaszaira, melyeket a Hotel Silvanus szállodával kapcsolatosan megjelentetett júliusban.
Régi törzsvendég vagyok ebben a szállodában és nem voltak gondjaim sem a szálloda szolgáltatásaival sem a személyzettel – hozzáteszem hogy én is fizető vendég voltam és vagyok, legutóbb most voltam ott három napig, pont a felújítás alatt.
Kérdéseim a következők:
Nem értem hogy miért nem nézte meg a szálloda honlapját a szobafoglalása előtt, ahol egyértelműen feltüntették a felújítást.
Nem értem hogy egy kisgyerekkel – aki nem tud zajban aludni – miért ezt a helyet választották.
Nem értem hogy az én 3 éves unokámat miért nem zavarta alvásában a zaj – talán mert egész nap pancsolt a medencékben, meg bobozott és olyan fáradt volt hogy nem zavarta semmi.
Nem értem hogy miért nem fogadta el a szálloda ajánlatát és ment máshova, ha annyira zavaró volt – az egyébként naponta 8-16 óráig tartó építkezési zaj, amikor a vendégek általában nem tartózkodnak a szobában.
Nem értem hogy miért nem találta meg a két nyitott ajtóval rendelkező lépcsőházat.
Az sem világos hogy tudatában van-e annak hogy üvöltözésével és panaszos levelével milyen erkölcsi és ki tudja mekkora anyagi kárt okozott a szállodának.
Viszont egyértelmű hogy Ön vagy ingyen akart ott lakni vagy valamilyen másféle feszültségét vezette le a szállodán, mert viselkedésére semmiféle egyéb magyarázat nincs.
Mindezeket régi szállodás tapasztalatom alapján mondom.
Végül de nem utolsósorban azt nem értem hogy hogyan fogadhatta el a szálloda kétnapos ingyen ajánlatát ilyen előzmények után.
Mivel viselkedése, de különösen a szálloda lejáratását előidézhető levele visszavonhatatlan, ezért javaslom hogy gondolja végig, hogy az Ön tevékenységét lejárató emberekre milyen érzéssel gondolna. Szintén a tapasztalataim alapján mondom hogy az üvöltöző vendégek általában saját problémáik megoldatlanságát vetítik ki másokra.

Preto 2009.08.04. 21:12:33

Van egy régi mondás: mindig az ordít, akinek nincs igaza. Az igazság mindig csendes.

Nos, csak azért is ebben a szállodában fogom tölteni az aug. 20-i hétvégét

moli 2009.08.04. 22:32:58

@Preto: jobb ma egy tuzok, mint maga esik bele.

minden elethelyzetre van egy mondas.

pont ezert a baj ott van, ha valaki arra alapozza a kovetkezteteset.

Preto 2009.08.24. 11:15:44

Nos, ahogy ígértem: 3 éjszakát töltöttem a szállodában. Valóban építkeznek, de szigorúan csak napközben. Mivel előtte telefonon kértem, olyan szobát kaptam, ahol semmi zaj nem volt. A személyzet figyelmes, udvarias, az ételek kifogástalanok. Olyat pihentem, hogy csak. Sőt hamarosan foglalom a karácsony utáni időszakra a következő etapot. Tanulság: nem kell azonnal bedőlni az arctalanul hőzöngőknek, aki itt próbálják levezetni a máshol felgyűlt indulatokat!
süti beállítások módosítása