Nagymama a görögországi poszton felbuzdulva nekünk írta meg élete első nyilvános panaszkodását. Azt írja, hogy a budapesti Der Tour New York-ban ejtette arcra a klasszikus módszerrel: nem azt a szállást kapta, amit itthon a prospektus alapján várt és ígértek neki, tehát amiért fizetett, a pénzt mégsem akarják visszaadni. A mi szívünk elszorult, ahogy a karakán nagymama élményeit olvastuk, kétségtelenül kedvenc mondatunk volt, a "nem is gondoltunk semmi rosszra, de ahogy az kinézett, egy magára adó magyar vagy más nemzetiségű disznó sem költözött volna be." Átvert ügyfélségen kívül is szívünk csücskei a nagymamák, úgyhogy szátokra vigyázni.
Olvastam a görögországi cikket, feháborító hogy egyes utazási irodák mit nem engednek meg maguknak. Én is hasonló cipőben járok, három és fél hónapja hadakozom a budapesti Der Tours Váci úti irodájával egy náluk befizett, de igénybe nem vett szolgáltatás dijának visszafizetéséért.
2009. június 13-án a családommal együtt elutaztunk New York-ba. A szálláshelyre, a Hotel Pennsylvánia-ba érve a recepción megkaptuk a szobákat. Felmenve a szobába megdöbbentő kép fogadott: ágynemű nem volt, világítás egy droton lógó izzó (vagy 25-ös), törülköző sehol, takarítva talán az elmúlt évtiedben volt. Megnéztük a lányom szobáját, ugyanaz annyi különbséggel, hogy egy szekrény a szoba közepén volt. Vissza a recepcióra, kérünk másik szobát. Válasz: nincs másik szoba. Jó, akkor elmegyünk egy másik szállodába. Oké volt a válasz, egy órát adtak hogy a családom többi tagja megvárjon, míg másik szobát intézek. Találtam is a 42. utcában, a Hotel Rooseveltben, úgyhogy még egyszer ki kellett fizetni a szállodaköltséget, 2002 USD-t.Azonnal értesítettem telefonon az irodát, hogy jártunk. Előzőleg interneten megnéztük a fenti szállodai szobákat, még itthon nagyon jól néztek ki, nem is gondoltunk semmi rosszra, de ahogy az kinézett, egy magára adó magyar vagy más nemzetiségü disznó sem költözött volna be.
Hazaérvén személyesen reklamáltam, közölték velem adjam be írásban a panaszomat, amit meg is tettem. Megküldtem a bankbizonylatot, a szállodaszámlát és kértem, hogy a náluk előre befizetett 175 EUR-t az iroda a költségei levonása után utalja vissza a bankszámlámra, mivel a szolgáltatást nem vettük igénybe.50 nap múlva telefonáltam, hogy mi van az ügyemmel, azt mondták türelem, utána kell nézni nem e rokonoknál aludtunk és igy akarjuk a pénzt vissza. Erre a pimaszságra nem tudtam mit mondani, sirva fakadtam. Tisztes nagymamakort kellett megérnem, hogy ezt megkapjam, pedig csak a saját pénzemet kértem vissza.
Azóta eltelt 117 nap, se kép se hang. Meddig lehet ilyen dolgokat csinálni felelősség nélkül? Egy biztos: elég sokat utazom, még így nem jártam, de hogy evvel a társulattal soha többet az biztos. Minden ismerősömnek elmondtam, nehogy ehhez a társasághoz menjenek, ha nem akarnak ilyen vagy hasonló helyzetbe kerülni.
Kiváncsian várom a hozzászolásokat, mert ez az első eset hogy a nyivánossághoz fordultam.
Tisztelettel:Egy nagymama
Az utolsó 100 komment: