Tékozló Homár

Elkavarta a hangfalat a szerviz?

2009.10.22. 15:20 | ge | 87 komment

Tpapa majd 3 hónapja vár egy garanciális hiba kijavítására, de a Media Markt rendíthetetlenül hárít. Szerinte valami történhetett a hangfallal, ugyanis az ügyfélszolgálat ajándékutalvánnyal próbálja rendezni a dolgot, amivel ő nem igazán lenne kisegítve.

Vettem egy pár Dali Concept 1 típusú hangfalat a Media Markt üzletlánc egyik (Megapark) üzletében. Ez idén (2009) februárban volt. Aztán idővel az egyikben nem szóltak szépen a magasak; ki is derült, hogy azért, mert az ezért felelős hangsugárzó egyáltalán nem szól. Mivel garanciális a készülék, nem voltam rest, visszavittem az eladás helyére, ahol be is vették, bár a papírjára rávezették, hogy karcos. (Tényleg az volt, bár csak hátul, ahol fel volt fogatva a falra. Ezt már persze nem írták rá a papírra, de nem is ez a vita tárgya.)

Hanem hát ez még augusztus 4-én volt, amikor bevették, azóta többször érdeklődtem telefonon, de hangfalam az nincs. Talán eltették a szerviz legeldugottabb sarkába, és azóta feléje sem néztek, én ezt nem tudhatom. A vevőszolgálat viszont úgy szeretné rendezni az ügyet, hogy ad egy ajándékutalványt. Ami nekem több sebből vérző megoldás, mert anno csak véletlenül jártam arra, amúgy erősen kiesik az üzlet a szokásos útvonalamból. Másrészt sem járnék jól, mert egy kifogástalanul működő hangfalra lenne szükségem, nem utalványra, ami nem szól valami szépen, hiába kötöm rá az erősítőre. Tehát az utalványból hangfalat vennék. Dali Concept 1-est, ha van. (Már csak azért is ilyet, hogy menjenek a Szatellitek a Centerhez. Aminek semmi baja. Meg a párjának sincs. De még az elülsők is jól szólnak.) De ha éppen ilyen nem kapható, (ez a mostani helyzet) akkor megszívtam jól, mert nekem kellene mindig érdeklődnöm, arra járnom, telefonálnom, hogy van-e éppen? Ráadásul, ha drágul, akkor jól meg is szívom a különbözetet zsebre. Én 32eFt-ért vettem a párat, ennyit kapnék vissza, jelenleg 40 alatt sehol sem látok ilyet máshol. (Na jó, ha valahol mégis olcsóbb lesz, akkor akár nyerhetek is, de mennyi ennek az esélye mostanában? A jellemző ár inkább a 47-50eFt, már ahol még van, mert közben kifutó termék lett.) Ezért még a készpénz említésére is húznám a szám, nemhogy egy utalványra, amit idézem „2 évig levásárolhat”. De jó!

Szóval várom az ötleteket, hogy miként legyen megint működő hangfalam a lehető legkevesebb vitával, utánajárással, idegeskedéssel?

Üdv, tpapa.

Ui.: Bármi is az oka a kereskedőnek, szerviznek, gyártónak, én megértő vagyok. Csak megvannak a saját önző szempontjaim, amik jobban érdekelnek. Tehát a dolog ezen vetületére nem vagyok igazán kíváncsi. Eddig nagyon türelmes voltam, de valahol meg kell húzni a határt, mert én fizettem valamiért, amit már lassan 2 hónapja nem tudok használni!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Gregory House 2009.10.22. 15:20:50

Elsőkből lesznek az elsők...

Eric_Cartman 2009.10.22. 15:23:06

Ezt a Balázs (Donjuan) Ferencet nemelehetne-e fotó nélkül ? Csak kérdeztem.

Dr Gregory House 2009.10.22. 15:26:23

Az nem fotó, hanem CD borító.

Tökös Veréb 2009.10.22. 15:27:52

így jár aki nem az ALDIban vásárol sajátmárkás hangfalat!

Eric_Cartman 2009.10.22. 15:28:24

@Dr Gregory House: ahh, kösz.
Újcsülöttnek minden cd borító új.

Secnir 2009.10.22. 15:36:41

talán hangfalat a hangfalboltból, olcsóbban, mint a MM-ban
www.arukereso.hu/hangfal-c3161/

és kész.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 15:36:45

Én meg lököm a dumát a másik posztokban
Mi van itt ma? Poszt cunami?

VinszentVega 2009.10.22. 15:55:30

@Fulzsenszio:

"2 műholdvevő és 1 aktív hangfal "
Óriási. :D

betépett felhasználó 2009.10.22. 15:57:28

Ha ajándékutalványt kínálnak, az mindig jól szól! és NEM kell erősítőre kötni.
Fogadddd el!

valerio 2009.10.22. 15:58:07

Hangfalkavarást csakis teflonyos bacckanállal!

gelsystem 2009.10.22. 15:59:08

postolót-e lehet-e már???
te bőcsész vagy? hány diplomával???
vagy te még itt ragadtál a múlt évezredből, mikor még ment a kinek nagyobb az erősítője-hangfala-tévéje????
ezt fontos tisztázni!
tékába jársz-e?
.
valamelyik nap elmentem a gumishoz, mert lukas lett a kereke a kocsimnak...
elkeverték a kereket, ki akarták fizetni
mondom a gyereknek:
-öcsém! újkocsit agygyá, me kicsontozlak!!! hogy fog kinézni az ültetett szuzukim, előlspojler-hátulbojler???? kicsicsíra intézkegyéééé!

motoszka 2009.10.22. 16:01:17

Csak mellékesen a Media Markt-nak nincs szervize. Mindent visszaküldenek a disztribútornak aminek az elérhetősége egyébként minden dobozon megtalálható matrica formájában általában, vagy a garancialevél mellett. Én őket hívnám, ha ki akarnám deríteni, hogy ki kutyult el és mit, de erős a gyanúm, hogy nem az MM hibázott, mert akkor nem ajánlgatnák az utalványt aminek az árát később úgyis le tudják verni a beszállítón.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 16:05:09

Fake/fotósopp
'bár a papírjára rávezették, hogy karcos. (Tényleg az volt, bár csak hátul, ahol fel volt fogatva a falra. Ezt már persze nem írták rá a papírra,'

Mostakkor rávezeték vagy nem?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 16:11:47

Szóval várom az ötleteket, hogy miként legyen megint működő hangfalam a lehető legkevesebb vitával, utánajárással, idegeskedéssel?"

Pap, adok egy ötletet ingyen
Átveszed a pénzes utalvány,elviszed a családot egy 7végi wellnesre,de ne Egerbe
ha marad kb.3000Ft-od elballagsz kedden
a Bp. Múzeum kőrutra, ott rendel egy hangszórójavitó
Nekem ennyiért egy 28cm-es hangszórót ujratekercselt és megigazitotta a membrán lakkozását is, sőt ő köszönte hogy megkerestem
Régi MAgyarország én igy szeretlek

door open 2009.10.22. 16:16:38

Új importőre van a Dalinak, érdeklődj náluk: www.horndistribution.hu/brands/home_audio/

Csak egy kérdés, megcserélted a Dali párokat és úgy is rossz volt amelyiket szervízbe küldted?

májgeriberi 2009.10.22. 16:29:08

milyen extra hangszórót lehet kapni 32eFt-ért ami helyett nem jó másik?

májgeriberi 2009.10.22. 16:31:11

monnyuk szerintem ki kéne cserélniük

2009.10.22. 16:34:42

@door open: a csere mit javítana? az erősítőből teljes spektrumú jel jön... azt majd a hangfalban levő váltó bontogatja szét a mély-közép-magas hangokra.

door open 2009.10.22. 16:39:02

@Kulics: szervízbe küldés előtt érdemes meggyőződni, hogy valóban a hangfal rossz-e vagy az erősítő, esetleg az erősítőbe bemenő jellel van valami gond az adott csatornában. A cserével ezt a legkönnyebb megállapítani. A Dali Concept 1 egyébként "csak" kétutas!

Nomante 2.0 2009.10.22. 18:36:59

hangfalat csakis őstermelőtől!

Gaiwer 2009.10.22. 18:49:13

@horex: szövegértelmezés fail...

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.10.22. 18:59:23

Atyám még egy ilyen birka türelmes ügyfelet... Én már rég letéptem volna az összes plazma tv-t a falról :)

schdl (törölt) 2009.10.22. 18:59:58

@Nomante 2.0: Nekem van négy, itt nőnek a szobában. Kell egy? :D

2009.10.22. 22:55:41

@horex: A hangszórójavítás, főleg ha tekercselésről is szó van gyakorlatilag tönkreteszi a hangszórók összes eredeti paraméterét. A múzeum körúti banda ráadásul elég drágán, és igen kókler módon végzi az ilyen jellegű javításokat, szólni fog ugyan, de a gyári állapotról szó sem lehet. Ha pedig még lakkal is összefújkodták, garantáltan adtak neki még egy pofont a tekercselés mellé. Persze ha a dücdüc akaiwa kategóriás cuccról van szó, arra tökéletes.... Egy dali conceptet nehogy már elküldj Józsibához újratekertetni egy sörért :D Ráadásul MAGAS hangszóróról van szó.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.23. 10:49:24

@baskiria:
" A múzeum körúti banda ráadásul elég drágán, és igen kókler módon végzi az ilyen jellegű javításokat, "

Nemt udom miröl beszélsz!
A Muzeum kőruton egy időseb ur végzi egymaga a javitást ,kb. 100 éve és igen jo hire van a vájtfuluek körében

Aubeck Ferenc úr. Mond ez a név neked akármit?
Ugye nem?
Guglizzál rá kicsit, aztán ha a véleményeket elolvastad,gyere vissza mea culpázni
Na innen kár minden szóért
, pláne ha neked egy javitásért 3000 sok.

Szélpörgő 2009.10.23. 10:50:21

Bajcsi-zsilinszky-n is van egy jó hangszórós. Arany János utca magasságában. Alpine hangszóróm adta meg magát anno, teljesen korrektül megcsinálták. Ajánlom őket(maps.google.com/maps?saddr=&daddr=1065%20Budapest,%20Bajcsy-Zsilinszky%20%C3%BAt%2041.&hl=hu)
Ha nekem nem is jut eszembe más megoldás, nekik biztosan fog.
MM meg szüljön süncsaládot, olyan nincs, hogy "nemtudommikorleszkészadokhelyettekupont".

Szélpörgő 2009.10.23. 10:53:04

@horex: Öregurat nem ismerem, de én anno (3-4 éve) 5 ropit fizettem két 120w-os(háromutas) meg két 80w-os közép-magas teljes felújításáért. Azt hiszem olcsóbban kijöttem mint egy vacsiúj hangfalszettel. :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.23. 10:59:53

@Gaiwer: Mi fail??
Rohangál össze vissza, tölti az idejét, nem fogad el készpénzes utalványt sem, dühöng
Persze, nekemis első utam lenne visszavinni/visszacserélni/javittatni gariban

Ezeken túl szerinted mit lehet tenni?

Elvinni egy tapasztalt hangszórójavitóhoz, mert ő az, aztán a számlát benyujtani a vásárlás helyén
Nyilván nem javitja annyiért mint egy póri szóló kiszerelt hangszórót.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.23. 11:02:19

@Szélpörgő: Erröl beszélek,nyuszómuszó
:))/meg ne sértődj!/
De a "hozzáértő" olvtárs jobban tudja

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.23. 11:09:43

@Szélpörgő: Srévizavé az Arany J.-val szemben, egy kis bolt
A gugliMap elég rossz helyre teszi, mert a Kálmán u.sarkához közel is volt/van egy javitó maszek.
:)

Szélpörgő 2009.10.23. 11:41:38

@horex: Nyuszómuszó! ÁÁÁÁ lehidalok! :D:D

Nomante 2.0 2009.10.23. 12:55:02

péntek van dallas van
jockiék ... az ablakban.

(ménincsújposzt, azértmeforradalomvan?)

Ofélia . 2009.10.23. 15:27:49

@secnírhez társulok.

Hangfalat a hangfalboltbol!!!!
Egyébként el kellett volna vinni egy hozzáértőhöz megnézetni mert lehet, hogy az erősítő tényleg jó(a rendszer legolcsóbb komponense)és porráégette a hozzáadott értéktelenséget viszont egy jóóó hangfal tényleg drága.

Ezek a hozzáadott szirszarok a névlages teljesítmény 10 százalékát sem bírják ki és valósággal porrá égnek.

40 valóságos wattal és rendes hangfallal le lehet bontani a lakást de mikor 10 centis hangszőróra 50wattot látok ráírva szélássávban és pláne mélyben hát elönt az epe.

Trójai 2009.10.23. 17:05:23

Szerintem fogadd el az ajándékutalványt, és vegyél rajta egy fülhallgatót... :) Szomszédok is boldogabbak lesznek. :D

Amúgy várjál még egy kicsit, vagy kész lesz a hangfalad, vagy visszaadják rosszan. Akkor meg elviheted megjavíttatni, ahogy itt írták az emberkék.

Én elfogadnám az utalványt. Utalványhoz kis pénzt még hozzáadsz, és veszel egy jobb minőségű hangfalat, mint a régi volt.

Ezek az én altetrnatíváim.

Nekem a vízforralóm ment tönkre, (tudom, árban és menőségben közel nincs ott mint a hangfalak.) visszavittem, azt mondták, hogy vagy elviszem itt egy szervizboltba, vagy elküldik bp-re, megjaívtják és visszaér, de az sok idő. Nekem nem volt sürgős, viszont lusta vagyok, szóval utóbbit választottam. Cirka két hónap múlva kész volt. :)) Azóta 4 éve hibátlanul működik.

Ez már majdnem BÜ poszt!

champy 2009.10.23. 18:18:10

@horex:
"Ezeken túl szerinted mit lehet tenni?

Elvinni egy tapasztalt hangszórójavitóhoz, mert ő az, aztán a számlát benyujtani a vásárlás helyén"

Azért Fail a szövegértelmzés, mert mit vigyen el hangszórójavítóhoz? Pont az a baja, hogy nem adják vissza.

Secnir:

Hangfalat a hangfalboltból, aha.
És ki az a hülye, aki a szóban forgó hangfalpárat inkább megveszi a hangfalboltból 40-50 ezerért, mint a Media Markt-ból 32 ezerért? Ha te igen, akkor csak gratulálni tudok.
Amit belinkeltél, ott is minimum 40 ropi a hangfalpár. Ő 32-ért vette.

Szerintem meg nem olyan szar a Media Markt, csak eléggé drága. A lényeg, hogy lehet akciós cuccot is vásárolni ott. A Dali Concept meg nem azért romlott el, mert az MM-ben lett véve.

moli 2009.10.23. 22:13:31

@Tpapa: fizetesi meghagyas?

Trójai 2009.10.23. 23:15:04

@champy: "Szerintem meg nem olyan szar a Media Markt, csak eléggé drága. A lényeg, hogy lehet akciós cuccot is vásárolni ott. A Dali Concept meg nem azért romlott el, mert az MM-ben lett véve."

Akkor tehát azért romlott el, mert akciós volt?
Az akciós dolgok eleve gyanúsak...

champy 2009.10.23. 23:54:34

@Trojai: Nem hiszem, hogy az akcióhoz lenne köze. Valószínű, hogy a Dali Concept nem kétféle terméket gyárt, mondván hogy ez lesz a tuti, rendes áron, ez meg a selejt akciósnak.
Ugyanolyan minőségnek kellene hogy legyen.
Minden termékben akad selejt. Akció azért szokott lenni, hogy becsábítson pár embert, akinek egyébként esze ágában sem lenne menni az adott üzletbe.
Én egyszer vettem hűtőt az MM-ben, mert ákciós volt. Eszem ágában sem volt, hogy MM-ben vegyek, de mivel kurva jó áron volt, nekem meg hűtő kellett, ezért ott vetem. Hozzáteszem, tökéletesen működik. Azóta pedig min.havonta egyszer bemegyek, hogy mik vannak, előtte pedig szinte soha nem mentem, mert hallottam, hogy drága (ami igaz is) (A hűtőt óriás plakáton láttam. :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.24. 07:31:44

@champy: "Pont az a baja, hogy nem adják vissza."
Akkor meg milyen segitséget/tanácsot kér a posztoló?
Fölösleges volt a homárra irnia
Akkor meg az lenne nincs uj poszt
Nektek/nekünk semmi nem jó?
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.24. 07:34:21

@Trojai: "Cirka két hónap múlva kész volt"
Vagy nagyon szarok a mai termékek és tele a szerviz, vagy nem értem.
Mi a farok tart 2 honapig egy javitáson,akármilyen terméken??

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.24. 07:38:00

@Nomante 2.0: Aszonta tegnap itt valaki, talán Secnir, hogy a forradalom elso dolga lesz, hogy falhoz állitják a programozokat.
Ugy globalice ebbe beletartozik mindenki aki többet tud, mint ikonra kattintani, weblap gazdárol nem is beszélve :)
Hááát, ezért lehet hogy ez volt az utolsó homar poszt.

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2009.10.24. 09:47:37

1 hónap után jár neked a vételára.én visszakérném és lemondanák arról a hangfal témáról...pláne,ha közben kifutó termék is lett belőle

É2I 2009.10.24. 09:49:16

Zanza:
Anno, engem is ezzel az úgynevezett ajándék utalvánnyal próbáltak lerázni. Csak azt tudnak adni, kp-t vissza nem.
Rákérdeztem; ismerik-e a passzust?
Az "osztályvezető" úr sem volt ezzel tisztában.
Két órányi vica-versa.
Nyertem.

/on
Ha harminc napon belül nem tudják megjavítani, csere készülék, vagy pénz vissza, nem holmi MM utalvány.

Trójai 2009.10.24. 10:45:58

@champy: :)
Csak vicceltem, de most látom, lemaradt a szmájli az előző kommentemről, úgyhogy nem baj ha komolyan vetted. :)

Akkor komolyra fordítva a szót: én is vásároltam már akciósan, meg a Media Markt-ban is. A tapasztalatom sajnos az, hogy eddig majdnem mindegyik akciós termékem elromlott...aztán szervizelni kellett, az simán ment az igaz. (a MM-es pont nem romlott el).
Szóval ez tapasztalat.

Amúgy igaz, hogy nem gyártanak külön akciós "gagyi" terméket, meg külön nem akciósat, viszont: ha netán az üzlet, (akár az MM) tudja, hogy az beérkezett szállítmány nagy részében van valami hiba(mert már a 10. vevő hozza vissza meghibásodással) akkor rányomnak egy akciót...hogy túladjanak rajta.

De legtöbbször az elfekvő árukészleten adnak így túl, mert kell a hely a raktárban, és a termékeknek semmi baja.

Vagy a másik a becsábítás, de ha máshol normál áron olcsóbb mint az MM-ben akciósan, tudod mikor fogom ott megvenni...(láttam már ilyet nem 1-szer).

Persze sok embernek elég, ha látja az "AKCIÓ" feliratot, ami miután villámgyorsan beleeégett a retinájába ott fog villogni piros fénnyel az agyában. Ezek az emberek meg fogják venni az akciós terméket, anélkül hogy szétnéznének máshol, vagy anélkül hogy olyan nagy szükségük lenne az adott termékre...Ez nem a te példádra vonatkozik, hanem úgy általánosságban, szóval ne vedd magadra. :)

Amúgy nekem is volt már szerencsém, hogy pont mosógépet akartam venni és pont belefutottam egy akcióba. :)

Trójai 2009.10.24. 10:52:57

@horex: nem tudom. Talán elkavarták a szervizben, vagy akkor kavarodott el, amikor visszaérkezett az üzletbe. + 1-2 hét utazgatás oda-vissza. Ez már csak ilyen.

Nyilván a bürokrácia sem gyorsít a dolgon: mindent papírra vezetni, felírni a meghibásodást, szállítólevél, átvételi bizbaz, egyéb szarságok. Aztán lehet hogy már 2 hete kész van, csak még lusták voltak megcsinálni a papírmunkát. :)

De gyanítom inkább azért tart ennyi ideig, mert nem dolgozik elég ember a szervizekben, mégpedig azért, hogy minél kevesebbet kelljen fizetni a szervizelésért. Viszont ők sem robotok és nem dolgoznak a nap 24 órájában.

Gondolom ha dupla vagy tripla annyi ember lenne a szerviben pikk pakk készlenne a kütyüd, viszont ha éppen csak feleannyi meghibásodott cucc jön be 1-2 hónapig, akkor a csapat fele csak lógatja a lábát. Ezt nyilván nem akarja a munkáltató.

metal · http://electric.blog.hu 2009.10.24. 19:45:38

Neked nem a vételi árat kell követelni, hanem a jelenlegi árat, mert az jár neked.

champy 2009.10.24. 20:24:11

@Trojai:

ÁÁÁÁÁÁ, dehogy veszem magamra. :))

Nekem eddig szerencsém volt, remélem ezután is így lesz. :)

Hát igen, vigyázni kell az akciókkal, mert nem minden arany, ami fénylik.

Mikor vettem a hűtőt, szétnéztem mocskosul mindenhol mindent. Még most is kajánan vigyorgok, mikor látom valahol kitéve, hogy utolsó darab, de még így is 40 ezerrel drágább, mint ahogy én vettem.

:)

Ofélia . 2009.10.24. 20:39:42

Azért ehhez valamit hozzáírok és el is lehet átkozni!!

Valaha réges régen mikor a hangszórók még nem lebegtek az égen volt egy alapszámtan!!!

Lesugárzott watt/ átmérőben számoltunk .

Hogy mi a lesugárzott watt??? amit át is adok a levegőnek(alapfizika)

Tehát megcseszhetem a hangszórót 15 cm/5000 watt azt a büdös életben nem fogja átadni a levegőnek 10000 HZ alatt.

És most jön az alapfizika:

Hangfalat ha veszünk akkor nem a RÁÁÁÍÍÍRT teljesítmény számít.

Egy jó hangfal= 50watt méretileg 60x50x30 cm.

A mélysugárzó=min 25 cm. A közép=12 cm és a magas egy jóóóó dóm.

Mivel a mély 100 Hz alatt nem irányított az ágy alatti horn redszerrel kivitelezendő!!(goodmans 25W átmérő 23 Cm.

Ez kilővi az ablakot tokkal és vonóval 20 valós wattal

BOCSI egy némileg hozzáértő:)))

Ofélia . 2009.10.24. 20:51:41

Amúgy nem kavarta el a hangfalat a szervíz mert ez a szent szar NEM HANGFAL!!!!
Még annyit sem ér mint 32 dekás 2x 100 wattos erősítő:DD

Ha már valaki hallott 100 wattos(szélessávu) marshallt szólni(egy csatlakoztatott uher magnóval) az tudja, hogy mit jelent valós 100 watt lesugározva!!

Ofélia . 2009.10.24. 21:34:08

Ja és ki vesz 8 centis hangszóróval szerelt műanyagdobozos hangfalnak látszó tárgyat (ráírva 25 watt) a kínai piacon??

Az össesen 2 azaz ketőő watt pedig milyen szééép:(((((((((((((((((

CSAK KARÁCSONYRA NEEEE TEGYÉTEK mert a kölyöknek esze is van ám:D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.24. 22:15:15

Én a hangfalaimat a Sokol nevű rádiókészülékből nyertem ki.
Szól, mint állat.
Sámlira szerkesztettem rá, hogy ütősebbet szóljon.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.10.24. 22:50:40

@Sün‼: De a legjobb a Ceausescu (Csaucseszku) féle hangfal: Egy nagy barnamedve kétlábon, és a nyakában egy oláh cigány hegedül:))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.24. 23:17:06

@Jani haverja:
Az király!
Alul basszus, felül szoprán.
Jól szólhat!

Messidor 2009.10.25. 02:42:50

@Jani haverja: Az nem hangfal,hanem komplett hifitorony volt!

penelop 2009.10.25. 06:52:25

@Sün‼: Szeva Sün !
Az enyém is hasonló volt, csak Orion 221-essel. Azt két hokedli tartotta !

puncipöcögtető 2009.10.25. 08:19:11

1ső?
sajnos zsidózni csak 300 felett lehet, a postolót szidni meg: priceless

Trójai 2009.10.25. 08:58:06

hangfalamat 1 új posztért

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2009.10.25. 09:52:12

@metal: pont,hogy a vételára jár neki,nem a jelenlegi

banpepe 2009.10.25. 14:14:52

20e az avplanetba. 21 kiszálítással. Ezé nem járok médiába. Meghagyom a hülyéknek:D

Link: www.argep.hu/product_369160.html

Kicsi79 2009.10.25. 15:46:40

@banpepe: Igen, de az az ár csak 1 darabra vonatkozik. Nem a párra.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.10.25. 20:17:10

Uncsi a hetvege errefelé
░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░▓▓█░░░░██▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓░░░
░░░░░░░▓█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓████▓▓░░
░░░░░░░▓█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███░░░░░▓░
░░░░░░░▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░█▓░
░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░█▓░░
░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░
░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░
░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░
░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░
░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓░░░
░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░
░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░
░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░█████░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░
░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░████░░░░░▓▓▓▓▓▓▓░░
░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░
░▓░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓▓▓▓░░
░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░
░░░▓░▓▓░▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓░░
░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓█▓▓███▓█▓▓▓▓▓░░░░░░░░░

champy 2009.10.25. 20:47:49

@banpepe: Idézet az AVplanetről:

"Kétutas basszreflex polchangszórópár, ellenállás: 8 Ohm, frekvenciaátvitel 62.5-22500Hz között, 3000 Hz vágási frekvencia; 58.5 Hz basszeflex frekvencia, érzékenység 106 dB/1 watt/1 méter, 1 db 125 mm-es mély-közép és 1 db 25 mm-es magassugárzó, méret (szélesség x magasság x mélység): 310x170x190 mm, aranyozott csatlakozók.
Az ár 1 db-ra vonatkozik"

Javaslom az utolsó mondat újbóli elolvasását. :)

sertésmájkrém 2009.10.26. 03:36:14

@Trojai: "ha netán az üzlet, (akár az MM) tudja, hogy az beérkezett szállítmány nagy részében van valami hiba(mert már a 10. vevő hozza vissza meghibásodással) akkor rányomnak egy akciót...hogy túladjanak rajta."

a picsákat... nem vették ők azt meg csak árulják. Amit nem sikerül eladni megy vissza a gyártónak. Nagyon félre vagy tájékozódva ezzel kapcsolatban, sőz ha ebből indulsz ki, rengeteg dolgot hibásan gondolsz.

Koky_ 2009.10.26. 08:25:23

Még jó, hogy felvezetik az átvételire a karcot...

banpepe 2009.10.26. 08:54:11

@champy: Bocsánat, ezt nem láttam, ezért elnézést kérek, de valljuk meg, akkor sem az mm a legolcsóbb. Ott max egeret veszek 990-ért, vagy billentyűzetet ugyanennyiért.

Trójai 2009.10.26. 10:09:15

@sertésmájkrém: mutasd meg légyszives, hogy hol írtam, hogy megvették?
A "túladni rajta" szószerkezetből gondolod?
Én olyan dolgokon is túl szoktam adni, amiért nem fizettem...pl a szemetemen igyekszem túladni amikor kidobom a kukába.

A sok hibás kontra akció dolgot pedig nem 1 ismerősöm mesélte, aki ilyen helyeken dolgozik. Többnyire a gyártó is tud a dologról. :D

tpapa 2009.10.26. 12:45:34

No, én vagymok a posztoló, akit lehet már, és amúgy purból és humuból véttettem, azzá is leszök majd, mindegy.

Köszönöm az észrevételeket, a többség ugyan használhatatlan, de legalább jó volt olvasni. :D

- EZ volt a legolcsóbb ajánlat a párra, szétnéztem jól.
- DALI őstermelő, igaz Kínában is termeltet, de hát ki nem manapság???
- Az egyik fő gond, hogy a hangfal náluk(MM), javítás nuku. Jó lenne nekem a javított, nem köll új, annak is csak összekarcolnám a hátát, amikor felakasztom a falra, mint eztet.
- A visszafizetett vételár jogilag biztosan rendben van, de nem kapok belőle másik hangfalat. (Utalvány nincs rendben, de elég jól tudok üvöltözni, csak ritkán szoktam.)
- Hangfal fizikából alapszinten elég jó vagyok, elöl nem is ilyen szól, hanem jóval nagyobb, ez a bal hátsó csatornán volt, oda nekem elég.
- Erősítő is jó fizikából, Marantz 6003, van neki automata szobakalibrálási funkciója, az hozta ki a hibát, mert én vénségemre már elég süket is vagyok. (Értem a felvetést, és jogos is, természetesen kipróbáltam, hogy szól-e, csak nem cserélgetéssel, hanem másik jelforrással.)

A kérdés lényege, hogy kinek van arra ötlete, mi a nyerő stratégia ilyenkor? Jogilag gondolom a forgalmazó köteles az alkatrészről gondoskodni, de itt importőr váltás volt, azt írta valaki. Én az üzlettel állok viszonyban nem? Akkor is besz@ptam? Fogadjam el a pízt? (Utalványt azt már nem!) És nyeljem be, hogy ami elsőre kedvező üzlet volt, az így már sux? (A plazmaTV-k falról leszaggatása nem tetszett, bár ha megesküsztök, hogy ez az egyetlen hatásos módszer...) :)))

door open 2009.10.26. 15:55:16

tpapa: a Dalira Mo.-on 5 év garancia van, függetlenül az importőrtől, remélem papírok megvannak. Utalvánnyal pedig 1 db-ot amúgy sem nagyon tudnál venni, nem beszélva arról, hogy a Dali párba válogatva (L és R megjelöléssel) és azonos gyári számmal látja el a hangszóróit. Én azért csak kihajtanám az MM-ből, hogy hová lett a hangfalam. Az még érdekelne, hogy a Marantz Audyssey kalibráció milyen eredményt adott, aminek alapján megállapítottad a hibát. Ha a csipogó rossz, akkor általában megpróbálja szintben felfelé korrigálni a magastartományt.

champy 2009.10.26. 18:45:12

@banpepe:
Megbocsájtva. :))

Egyetértek, valóban drága az MM, akciók jók szoktak lenni, már ha van.

Trojai:

Csak óvatosan a hirtelen kielentésekkel :)), a szemétért is fizettél, mielőtt szemét lett. :))

tpapa 2009.10.27. 11:58:48

@door open: Így van, erősítő "mindent megpróbált" a cél érdekében, de ez kevés volt, mert a dóm egyáltalán nem szólt. (Csak ennek a megállapításához közel kellett menni. A hangfal a hely adottságai miatt fejmagasság felett van elhelyezve, sajnos.)
A hibát fülre meg tudtam állapítani a kalibrációs során. Amikor mozi-effektek szóltak, akkor nem volt feltűnő a hiány, de a mérőjelnél már simán, annyira süket azért még nem vagyok. :D

door open 2009.10.27. 12:22:09

@tpapa: először is köszönöm a tájékoztatást, így már nekem is egyértelmű a hiba. Szívből remélem, hogy mihamarabb véget ér hangfal odüsszeiád és újra élvezheted Audyssey-t. :-) Azért is kisérem figyelem a témádat, mert nekem is full set Dali Conceptem van a nappaliban (C1, C2, Concept Center, Concept Sub)+ Denon 2310, és eddig az elmúlt 2 hónap alatt kiválóan működött minden. Sikerült-e esetleg azóta nyomára bukkanni a hangfaladnak, esetleg Horn-al tudtál-e beszélni (készségesek, egyszer már én is beszéltem velük, bár importőr-nagykereskedők, egyéni kérdésre is válaszoltak, sőt visszahívtak telefonon.) A fejleményeket várva, sok sikert kívánok ebben a nem mindennapi ügyben.

tpapa 2009.11.05. 14:15:04

Tegnap lezárult a kálvária.

November 4-én, tehát napra pontosan 3 naptári hónapig tartott a javítás. A hangfal újra szépen szól, s bár 3db-lel eltér most jelszintben a két oldal, de az Audyssey pont erre hivatott, majd kiegyenlíti. (Mellesleg a két első is eltér 1-gyel.)

A márkába vetett hitem eddig sem ingott meg, már most gondolkodom a két hátsó csatorna felszerelésén. Csak egyelőre nincs rá pénzem. Majd, ha megint akció lesz. Karácsony után? Úgy látszik, én ilyen kaland-kedvelő, birkatürelmű egyén vagyok. :)

kekegsm 2009.12.15. 15:44:27

Ha a MM tudomást szerez arról, hogy valamelyik terméke selejt, akkor nem kiszórja akcióban, hanem visszaküldi a beszállítónak...
süti beállítások módosítása