Az Orangeways úgy látszik megint biztosra ment. Mint tavaly nyáron, most is többszörösen eladta ugyanazokat helyeket, így újra póruljárt magyarokat hagyott Prágában. Segíteni most sem segített senki, csak ugyanúgy beígérték a a jegy visszafizetésének árát, ami egy ilyen helyzetben pont lószart sem ér.
Az eset október 25-én vasárnap a reggeli 6:30-as Orangeways járattal történt meg. Kb. 20 embert hagytak Prágában; köztük majdnem minket is. Az előreváltott jegyünket; amin ülésszám is szerepelt, eladták még 2-szer. Ugyanazokra az ülésekre, több jegy is szólt. A legérdekesebb, hogy az utaskisérő hölgynél levő papíron nem szerepelt a nevünk. Csak az a név szerepelt, aki utoljára vette meg arra a helyre szóló jegyét az orangeways.hu oldalon. (Az odafele szóló úton minden rendben volt; ugyanannak a jegynek a Budapest->Prága iránya stimmelt.)
A személyzet közel közönyösen közölte a lent maradókkal, hogy ők nem tehetnek semmit; ők csak alkalmazottak. Az összes jótanács, amit adtak: "Menjenek be a budapesti irodánkba és visszakapják a jegyük árát." A válaszok ilyesmik voltak: "Hogyan menjünk be a budapesti irodába? Hisz Prágában hagynak bennünket!" - Mindez magyarul és angolul.
A buszon utána próbáltak hitetgetni minket, hogy utánanéznek, mi is történt és ki fogják javítani a hibát a foglalási rendszerben. Erre látom, hogy ez nem az első eset...
http://homar.blog.hu/2008/06/27/pragaban_hagyta_az_ orangeways_pedig_volt_jegye# comments
Kicsit haragszok! Remélem az otthagyottak megteszik a megfelelő jogi lépéseket, hisz az Orangeways szerződést szegett!
Az utolsó 100 komment: