Sándor szomorúan tapasztalta, hogy az LG márkaszervizeiben addig frissítgetik elromlott telefonja szoftverét, amíg be nem telt a garanciális lap. Cserélni viszont nem cserélik, pedig a 3. sikertelen javítás után ez kellene hogy legyen a következő lépésük:
Segítségüket szeretném kérni az LG Magyarország Kft-vel szemben. Panaszom a következő: 2009 07. 22.-én vásároltam egy LG KF510 típusú mobiltelefont 36999 Ft-ért. A telefon 08.02.-án elromlott, ezért bevittem a Mammut üzletházban található márkaboltba 08.03.-án, amit ők 11.-én(!) továbbítottak a Telemax szervizbe. A készüléket 27.-én kaptam vissza, majd ugyanazzal a mozdulattal vissza is adtam, mivel a hiba továbbra is fennállt. Ezután a telefon 09. 01-én jött vissza azzal, hogy SW-t frissítettek rajta. A telefon 1(!) nap működés után újra elromlott ugyanazzal a hibával.
Ezek után már inkább a másik márkaszervizbe, az Orion-Oktogon Teréz körúti boltjába vittem. Itt újra SW-t frissítettek, mondanom sem kell, hogy a telefon újra 1 napot működött, majd ugyanazt a hibát produkálta, mint előtte. Újra szerviz, de már jeleztem, hogy nem kérem a javítást, hanem cserét, amit a szerviz rá is vezetett a munkalapra. Ennek ellenére újra SW frissítést csináltak rajta. Elhoztam, a telefon 3 napig bírta. Ekkor már felhívtam az LG ügyfélszolgálatát, ahol azt tanácsolták, vigyem vissza a szervizbe a készüléket, mert a garancialevél teljesen betelt, így kötelességük kicserélni. A szervizben elég agresszív hangon felvilágosítottak, hogy azt majd ők döntik el, hogy meg tudják-e javítani. (Azt nem tudom, hogy hova tüntetik fel a javítást a betelt garancialevélen.)
A telefon 2009 07.22.-e óta összesen 3 hétig sem volt nálam, jelenleg is szervizben van. Közben az LG ügyfélszolgálatán panaszomra jegyzőkönyvet vettek fel, amiről szintén semmi hír nincs, Mivel másik telefont nem tudtam vásárolni és a rendkívül hosszú javítási idők ellenére cserekészüléket sem biztosítottak, így anyagi károm is keletkezett (elmaradt állásajánlatok, üzleti megbeszélések, stb.) Ezt az LG-n bíróságon megpróbálom behajtani. Kérem szíves intézkedésüket. Ezt a levelet Önökön kívül elküldöm az LG ügyfélszolgálatának és a Tékozló Homár nevű internetes portálnak is.
Segítségüket előre is köszönöm.
Az utolsó 100 komment: