Tékozló Homár

Csimbókos hónaljú pulóver a Promodból

2009.11.25. 09:50 | ge | 155 komment

Zsi Promodban vásárolt pulóvere 2 használat után használhatatlannak bizonyult, és ugyan túl volt az 1 hónapos visszacserélési időszakon, visszavitte azt. Eddig nem volt baja az üzlettel, amit a Homár női szakasza csak megerősíteni tud, nekünk is jók a tapasztalataink, de most nem boldogult az üzletvezetővel. Azt azért megjegyeznénk, hogy a levélből egy kicsit úgy tűnik, talán ő sem volt éppen egészen nyugodt, amikor reklamálni akart. A cégnek írt levele következik.

Előrebocsátom, hogy évekig rendszeres vásárlójuk voltam, s abszolút meg voltam elégedve termékeikkel. Az alábbiakban jelzem, hogy elveszítették egyik rendszeres vásárlójukat. Bár egy-egy vásárló elégedetlensége biztosan nem túlzottan megható egy üzletláncnak, de ha ezentúl egyetlen ismerősömnek sem ajánlom boltjaikat (sőt!), az már nem csak egy vásárlót fog jelenteni. Szerencsére nem vág földhöz egy 5500 Ft-os pulóver elvesztése és még egy e-mailt is "megér", hogy tapasztalatomat megosszam az esetleges érdeklődőkkel.

Október 20-án vásároltam a Váci utcai boltjukban egy angóra jellegű, lila garbót (és még három más dolgot). Már az első viseléskor több centis csimbókokban álltak össze az anyagból kihulló szálak a pulcsi hónalján, oldalán, bárhova, ahova bármilyen más dolog
hozzáért a pulóverhez (nadrág, táska). Az aznap viselt kosztümöt minden, érintkező részen beterítette. Voltam (vagyok) olyan bátor, hogy kivágom a tisztításra vonatkozó útmutatót a pulóverből - egyébként sosem említette senki, hogy nem kéne tenni. Más kérdés, hogy vajon miért kell olyan kemény anyagból csinálni, hogy csak szétdörzsölje az ember bőrét, és KÉNYTELEN legyen kivágni????? Képes vagyok emlékezni (ufó lennék???), hogy melyik ruhám igényel speciális kezelést, így ennél is pontosan emlékeztem, hogy csak kézzel mosható. (Nem is volt másként mosva.)

Egyébként eddig a kérdéskörig el sem jutottunk, mikor a mai napon visszavittem a pulóvert. "Kivágta a címkét és több, mint egy hónapja vette", kb. így foglaltak össze a problémámat az eladó a főnöknek.... Szerintem a csimbókok, melyek láthatóan lógtak rajta inkább jelentenek problémát. Bűnös vagyok, mert egy hónap alatt, csak kétszer vettem fel és nem vagyok egyfolytában Magyarországon, hogy visszarohangáljak a boltjukba.... Szinte szó nélkül hagytam náluk a gagyi pulóvert, mert az időm többet ér egy parttalannak látszó vitánál. A boltvezető szerint a pulóver anyaga teljesen jó és természetes, hogy ahol dörzsölődik, ott bolyhosodik. Láttám már ilyet (nem ma jöttem le a falvédőről), de van ennek természetes formája, a hónapok, évekig tartó használat során. Ez a pulóver kétszer (KÉTSZER) volt rajtam. Azért kétszer, mert az első rossz tapasztalat után kapott még egy esélyt (bársony kosztüm nélkül). Ezután sem "működött" normálisan. A hónaljban összeállt csimbókok, minden más ruhára ráragadó szösz nem normális.

Tudják mit? A boltvezetőt sem hibáztatom, hisz biztos az a "feladat", hogy minél kevesebb legyen a reklamáció, visszafizetés. Gratulálok! Ez ma, még Magyarországon így működik. Pontosan tudom, mit tehettem volna érdekeim érvényesítéséért, de nekem 5500 Ft (ha annyi volt egyáltalán, mert sokkal többet hagytam ott), nem ér ennyit. Egy e-mailt megért. Hogy őszinte legyek, csak azokat sajnálom, akiknek ez az összeg számít. Tehát a boltvezető szerint a pulcsi teljesen rendben van, ezért "Akkor hordjátok ti!" felkiáltással a pulton hagytam. Remélem, egészséggel, kevésbé szőrös élményekkel viseli majd valaki!

Üdv,
egy ex Promod vásárló

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.11.25. 10:57:05

úgy látom feljebb léptem a commentlétrán egyet

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.25. 11:03:46

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.25. 11:05:38

@akikaztmondjákni:
Hát én is félnék a zeszti helyében.
Hovatovább.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.25. 11:08:15

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

De a lila tehenet, vagy amelyiknek az oldalában ementáli lukak vannak, nem kritizálod, ugye?
:)

Biyb 2009.11.25. 11:08:37

Kosztüm alá pulóvert? Gondolom a kosztümöt is a Promodban vette.

Ha az a bársony kosztüm se kínai piacos lenne, akkor a bársonyról az angóra gyapjú pehelyszálai leperegnek.

Az angóra gyapjút elasztikus szálakkal keverik, így érnek el egy jó minőségű textíliát.

Nekem az angóra pulóverem kb. 5 év után kezdett el szöszösödni, de nem is a Promodban vettem.

Megfelelően kellet volna mosni azt a pulóvert. Az eredti angóra gyapjú pulóvert kézzel és gyapjúhoz használatos mosószerrel kell mosni. Lehet mosni mosógépben is, de mosózsákban és megfelelő programon és fektetve kell szárítani.

5.500,- Ft-ért - de még a duplájáért se - sehol nem kapsz igazi, nem gagyi angóra gyapjú pulóvert.

elwood 2009.11.25. 11:10:21

mi a bánat az az angóra, és mitől ilyen jellegű.

férfiember nem is érti ezt a posztot, csak a szőrös élményt de azt is rosszul

Tökös Veréb 2009.11.25. 11:10:26

azt hiszem én elmegyek ebbe a boltba, már régóta szívem vágya egy csimbókos pulcsi. Hovatovább a nap végére köldökszösz galacsinokat is szeretem.

É2I 2009.11.25. 11:13:08

A dulva életbe mán. Dasszátok már pofánton az üzemeltető balfenéket!

É2I 2009.11.25. 11:15:53

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Banonym 2009.11.25. 11:16:30

Hát ebből a levélből nekem csak az jött át, hogy nem akarok ruhaboltban dolgozni, ha ilyen alacsony a kerítés...

É2I 2009.11.25. 11:20:18

@Bbt:
Ruhaboltban nincs kerítés. Ott szabadon grasszálhatnak az ilyen-olyan minőségű hjúmen maneggerek.

anarch 2009.11.25. 11:21:31

angora jellegű? Ez olyan mint az "ízű"? Biztos én vagyok a paranoid, de ha valamire ráírják hogy "jellegű" akkor teszem vissza, mert át akarnak verni.

É2I 2009.11.25. 11:21:53

@Sün‼:
Konkrétan. (ufó lennék???)

Tökös Veréb 2009.11.25. 11:22:02

@É2I: szerencsére nincs sokat itthon.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.25. 11:23:32

@É2I:
Kezdtem megijedni.
A rendszergazda EKG-ja is lehettt volna...

anarch 2009.11.25. 11:25:01

@elwood: valami csimbókos "yeti jellegű" nyúl, eeekkora fogai vannak. :D

en.wikipedia.org/wiki/Angora_rabbit

Vagy valami ilyesmi.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.25. 11:26:30

Az angóra jellegű nyúl olyan, mint a vérnyúl, csak lilább.

angantyr 2009.11.25. 11:26:34

Úgy érzem, a posztolót sokkal jobban bántja, hogy egy kellemetlen(ül szőrös) élménye miatt elveszített egy kedvenc bevásárlóhelyet, amellyel eddig semmi baja nem volt, sőt kifejezetten meg volt vele elégedve. Nyilván túlságosan is bízott abban, hogy kicserélik a pulóvert/visszafizetik az árát. Más nem magyarázza, hogy -- mint mondja -- nem érdekli annyira se a pénz, se a pulcsi, de azért négy hosszú bekezdést ír róla.

Amúgy én is azonnal kivágom a ruhaneműkből a címkét. Tényleg rohadtul idegesítő, ahogy az ember nyakát dörzsöli. Viszont ha már kivágtam, nem is viszem vissza akkor sem, ha egy napja sincs a birtokomban. Lenyelem, és nem vásárolok többé ugyanott v. ugyanolyan minőséget. Ennyi.

XCat 2009.11.25. 11:28:41

A Mammutban a legjobb a promod.

@Biyb: Vannak kosztümök, amik alá teljesen rendben van a pulóver.
Különben is teljesen cuccfüggő, ne legyél sznob:)

Ha a posztoló angórája dörzsöl, akkor az nem az. Az angora puha, és télen kell hordani, mert kurvameleg.. ezt leszámítva semmi extra. Mondjuk az sem árt, ha valami van még alatta is, hogy fel lehessen venni kétszer háromszor mosás nélkül.

Mondjuk abban tényleg van valami, hogy 5500-ért mi a fenét vársz. (én azt várnám, hogy a szintén promodos két éve vett és széthordott felsőmből rendeljenek ugyanolyat, de nem tudnak:((( )

wadallat · http://wadallat.blog.hu 2009.11.25. 11:30:04

Höhö! A kedves ügyfél szépen lejáratta magát a homáron.

Ez nem reklamáló, panaszbejelentő e-mail, hanem egy vicc. Túl volt már az egy hónapon (amit egyébként kevésnek találok), kivágta a cimkét, nem vitte vissza elsőre... Mit várt? Csak egy kis műbalhét.
Ha meg már ennyire nem érdekli a pénz, akkor minek megy vissza, meg írogat?

Sajnálom az üzletet. Biztosan hatalmas érvágás lesz nekik egy vásárló és néhány esetleges másik elvesztése.

Nem is érdemel "naiv ügyfél" címkét. Ez "hülye ügyfél"!

XCat 2009.11.25. 11:30:14

hülye kommentet átírtam, aztán a blogmotor itt hisztozett, aztán még egyszer átírtam, és szar lett... ne írjátok át!!!

- 1 mondjuk

elwood 2009.11.25. 11:30:51

@anarch: hát ha googleba írom be akkor felajánlja az angora macskát, és kecskét is.

de gondolom nem kisállatkereskedés volt, (ha már nagy állatok voltak bent.)

Pepin bácsi 2009.11.25. 11:30:58

csibésztallér, hovatovább

XCat 2009.11.25. 11:32:06

@elwood: na ez az.. fogjunk macskát, és kössünk belőle pulóvert. :D

buvarpocok 2009.11.25. 11:32:17

@Sün‼:
Rég láttalak ^^
Én már elmentem téli álmot aludni, de ez a napsütés összezavart O.o

É2I 2009.11.25. 11:32:33

Ez a címke mizéria engem is bosszant.
Há hogy a faxba ne vágnám ki belőle?
Egyszer egy akkora címke hegy volt belevarrva, hogy elfért volna rajta a Háború és Béke, 12 betűmérettel, öt nyelven.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.11.25. 11:33:10

@angantyr: Ebben is lehet valami. Mondjuk a Promod-ot eddig is korrektnek tartottam (barátnőmnek vannak onnan cuccai), egy hülye üzletvezető meg bárhol előfordul.
Az üzletláncot ez nem minősíti.

@Sün‼: Szerintem ezek nem zárják ki egymást :)

akikaztmondjákni 2009.11.25. 11:33:19

@CatMother: Ezért irta,h angora jellegü!És ezért irtam én is,h mit várt???:)Hülye a nő,vagyánykodik itt,h nem érdekli az 5000,blabla,közben meg megy vissza reklamálni,h csimbókos...ha annyira leszarná,vissza se vitte volna.Otthon meg dúl-fúl,h b+ 5000ret kidobott az ablakon...

buvarpocok 2009.11.25. 11:35:23

@É2I:
Tényleg idegesítő mikor egy 20 oldalas fecni van belevarrva... de szerintem mindenki kivágja ezeket.

akikaztmondjákni 2009.11.25. 11:36:02

@É2I: De elsö mosásig minek vágta ki???Akármi is történhetett volna a csimbókosodáson kivül.Hovatovább én mindent kimosok,mielött elöször felvenném...Dolgoztam vagy 8 évet kereskedelemben,láttam olyanokat amikre nem is gondolnátok...

brand_boy 2009.11.25. 11:37:24

Nekem is volt már olyan, hogy a 20 ezer forintos pólón három nap után lett egy luk, és nagyon nem örültem neki.
Jó tudom,dögöljön meg aki ennyiért vesz pólót !
Azóta már én se követek el ilyen hibákat.
Ennyire múlandó dolgokba nem szabad ilyen pénzeket "fektetni".
Értékvesztett társadalmunk messzíről világító útjelző-kövének alabástromszínűen világló mementói eme rothadó kapitalista áruféleségek.
ENNYI PÉNZBŐL KÉTSZER ELMEHETTEM VOLNA KURVÁZNI ! :O

elwood 2009.11.25. 11:37:58

na szóval mi az angora ? hosszú szőrű, zsíros ? csimbókos ? raszta ?

golyóstroll 2009.11.25. 11:38:25

@buvarpocok: :)
lassan már cédén adják ki hozzá a címkét, mint a fényképezőhöz a gépkönyvet.

golyóstroll 2009.11.25. 11:39:55

@brand_boy: sőt, ha csimbókossal is beéred, akkor NÉGYSZER is! :D

(nem saját élményből merítettem)

XCat 2009.11.25. 11:40:06

Valami harapdálta a nyakam.. a rájöttem hogy fordítva van a pólóm:(

@akikaztmondjákni: szió, rég láttalak.. mondjuk ilyenért én sem cserélném vissza, ha 35 lett volna, és benne a cimke, akkor sem. Vannak dolgok, amikhez hozzá tartozik, hogy tönkremegy, ez ilyen. Akinek ez nem tetszik, ne vegye meg.

Miket láttál? ez érdekel.

buvarpocok 2009.11.25. 11:41:04

@Egyéves Önkéntes:
és ha elveszted, 15ezerért küldenek másikat?:D

akikaztmondjákni 2009.11.25. 11:42:59

@brand_boy: Az nem a csipogónak a helye volt?Nekem rendszeresen a varrásnál pici lyukak vannak...

angantyr 2009.11.25. 11:43:56

@ColT:
Persze, de előbb nem árt gondolkodni. Pl. Kivágom a címkét, ráadásul egy hónap múlva viszem vissza --> nem biztos, hogy elhiszik, hogy nem én hordtam tropára --> bármilyen jók a tapasztalataim, nem biztos, hogy kifogok egy jófej eladót/üzletvezetőt --> ha balhéznom kell, nekem kellemetlen, mert "elveim miatt" többé nem vásárolok ott --> elveimet hangoztatom is --> egy nem is túl drága és nem is jó minőségű, nem is kedvvel hordott pulcsi miatt a további ruhabeszerzéseimből kiesik egy olyan hely, ahonnan egyébként addig jó cuccokat szereztem be, ráadásul megmarad a keserű szájíz.
Szóval érdemes?
Nekem nem.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.25. 11:44:13

@elwood:
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Nincs itt informatikus? Máskor tőluk hemzseg a blog

Majcsak reklamálhacc, ha nem csimbókosodik

akikaztmondjákni 2009.11.25. 11:44:15

@CatMother: Szia Cicanya:)
Hát...ha én azt most leírnám,tuti nem ebédelnétek:)De azt tanácsolom,h mindenki mossa ki az akármilyen ruhadarabot,mielött felveszi.

golyóstroll 2009.11.25. 11:44:35

@buvarpocok: :)
ezért nem szabad szürke, import pullóvert venni. :DD
be kell érni rózsaszín hazaival.

XCat 2009.11.25. 11:46:29

@akikaztmondjákni: Jó.. én egy ideje lusta vagyok hozzá, de lehet hogy vissza kéne szokni a dologra.

golyóstroll 2009.11.25. 11:47:22

@akikaztmondjákni: mi egy ideig úgy mostunk, hogy miután felvettük, de állandóan megfáztunk.
azóta áttértünk a viselés előtti mosásra.
:D

brand_boy 2009.11.25. 11:47:40

@akikaztmondjákni: Nem mer hasfaltájékon lett,és annyira csak nem debilek , hogy odategyék, bár azon sem csodálkoznék, ha ez volna az ok-okozati összefüggés, a lék keletkezését illetően.

golyóstroll 2009.11.25. 11:48:35

@horex: a Ctrl+C -re kapnak jutalékot most az indexnél, nem a klikkelésre.

Biyb 2009.11.25. 11:48:53

@CatMother: Jaj ne szórakozzál már:-)
Azért mert nem rendelkezem ízlés ficammal még nem vagyok sznob;-)

A "kosztüm" fogalma tudod, hogy hol kezdődik? Hát nem a kordbársonynál és nem a farmernál.
A tükör bársonyhoz meg nem illik a pulóver.

Egyetértek, hogy az angóra téli viselet, mert tényleg nagyon meleg. De mostha téli évszak lenne, független attól, hogy őszi az időjárás.

A postoló nem angóra gyapjú pulóvert vett az hot zicher.

XCat 2009.11.25. 11:49:30

@Egyéves Önkéntes: mondjuk az tökéletesen korrekt meglátás, hogy akármilyen bőrbajos, büdös, izzadt, skandináv, stb. felpróbálhatja előtted a meztelen habtestére.. és aztán a trutyit jól átviszed a saját meztelen habtestedre.

golyóstroll 2009.11.25. 11:50:55

@CatMother: brrr. most megborzongott a habtestem :DD

tiszta sor, mi is mosunk mindent előtte.

akikaztmondjákni 2009.11.25. 11:52:09

@CatMother: Nem szabad...:)azonnal térj vissza:)
Jo,ugy se birom ki:)Pl. az Intimissimiben napi 40szer volt olyan,h meg lehetett probálni a bugyit,de sztem evidens,h fehérnemüre...erre volt olyan picsa,h a'la nature probálta(láttuk,mert a fülke ugy volt,h a mellékhelyiségbe arra kellett elmenni és be lehetett látni)és utána meg jött ki,h tudnánk e adni csomagoltat...mondom,anyád...a legjobb az az,h fotozásokra szoktak küldeni fehérnemüt(bódy szilvike és társai viselték)és volt,h ugy hozták vissza a modellekröl,h benne volt egy kis cucc a bugyiban...na egyböl kuka:)
A farmereket is ki tudja ki probálja?Meg a pulcsikat stb?

XCat 2009.11.25. 11:54:14

@Biyb: nem tudom, Biyb, én szegény vagyok.. kosztümből is csak gerry weberre fussa. (viccen kívül, annál drágább tényleg nincs belőle, meg ebből is csak három és fél, mióta a várban jutott eszembe csókolódzni vkivel, és az állatkája véletlenül nekilökött a falnak, de ez másik sztori)

Azokkal viszont jól néz ki pl. a magasnyakú ujjatlan pulcsi.

Amúgy meg farmerből vannak kurvajó kosztümök. De tényleg. (nekem nincs, de láttam már).

akikaztmondjákni 2009.11.25. 11:55:57

@CatMother: Gerry W.,várj,mindjárt sajnállak:D:D

XCat 2009.11.25. 11:58:11

@akikaztmondjákni: sajnálj, kezdem őket kihízni. :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.25. 11:58:31

@akikaztmondjákni:
Jaja, kinaiak még csomagolás elött hordják, hogy "beavatott" legyen
Aztán persze terjed a malacvirus

XCat 2009.11.25. 12:08:40

@horex: @akikaztmondjákni: most hogy mondjátok, kéne venni bugyit.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.25. 12:11:26

@Sün‼: nem iszol eleget:)

A csimbók pedig a cserebogar masik neve, ezt mindenki tudja. Ha ilyenek jonnek elo a hona alol, lehet feredni kellne..

Hala istennek a PCmen levo zarcimke nem dorzsoli a nyakamat, igy nem is erzek ingert letepni, de ha megis akkor tudom, hogy reszeltek a garancianak. Biztosan azert mert nem lila.

Biyb 2009.11.25. 12:16:02

@CatMother: És legalább a Van Graaf-ban vetted?:-)

A kosztüm fogalma a szövetnél kezdődik.

De ízlések és pofonok.

akikaztmondjákni 2009.11.25. 12:17:27

@CatMother: Intiben vehetsz,de sztem ne probálj,ha tudod a méreteted és kérsz csomagoltat:)
@vazsmegyeigerdezsház: Nemá'!Utálom a CSBket.Ki lehet velük kergetni a világból.
@horex: Mi höhö?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.25. 12:20:28

@CatMother:
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

Azér' mondtam, hogy csak csomgoltat, mer' nem látszik,hogy igazábol az indiai páriák gyártják

XCat 2009.11.25. 12:22:33

@horex: még létezik olyasmi, amit nem kína gyárt? Nohát.

XCat 2009.11.25. 12:24:02

@Biyb: Skálában.
Miért, ez nem szövet? :D

@akikaztmondjákni: aranypókban szoktam ilyeneket..

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.25. 12:24:16

@akikaztmondjákni:
Mi höhö?
Merhogy űbereltelek, mondtad te
:)

XCat 2009.11.25. 12:27:02

@horex: jaja, nekem is minden hatodikat hozza le...

akikaztmondjákni 2009.11.25. 12:32:25

@CatMother: Hát igen,mostanában átszoktam a Triumphra.Méretben is jobbak.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.25. 12:35:15

@horex: valami ~1100 ert veszik, es 1900at fizetsz, mikor beoltanak. A kerdesre, hogy akkor ezt most hogy, azt valaszoltak: Ennyiben maximalta az arat a gyarto. Tetszikerteni?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.25. 12:36:30

@buvarpocok:
Én meg erre ébredtem:

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

É2I 2009.11.25. 12:37:37

@Egyéves Önkéntes:
Lehet, már itt van.
A felfújható medanciémhoz dvd-n kaptam a használati utasítást. :O
Öt nyelven volt elmagyarázva, hogyan kell felfújni, mit ne mondjak úgy röhögtem rajta, mint a Benny Hillen.
Az külön poén, hogy ezt öco megoldásnak titulálva, még büszkék is rá.

Biyb 2009.11.25. 12:40:34

@CatMother: A Gerry Weber kosztümök nagy része szövetből készül.
De még a post járt az agyamban, a bársony...

anarch 2009.11.25. 12:42:41

@akikaztmondjákni: Hmm, vaterán szerintem megpróbálhattátok volna eladni. Ennyi pénzt kidobni csak így... Pláne, ha csatolsz mellé mindenféle papírokat, h. XY celeb viselte ezen a rendezvényen és ez az ŐŐŐ aláírása :).

akikaztmondjákni 2009.11.25. 12:56:41

@anarch: Pfujjj!:)Mondjuk lehet vmi aberrált megvette volna:)Hát ha afőnökség nem bánta:)mit tehettünk volna?Mostuk volna ki?Aztán adtuk volna el?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.25. 13:00:30

@Sün‼:
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

Sün, te itt munkaidőbön homarozol és el kellett volna mennem 12:00:00-kor
Milyen ügyfélközpontuság ez?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.11.25. 13:06:31

Persze lehet nem ugy kellett volna kivagni a cimket a nyakabol, hogy ezzel poncsova alakiCCSa.
Orommel kozlom, hogy megjott munkatarsamnak a notebook invertere, amit szingapurbol rendelt, dubaibol kuldtek, egy "mikrozhato" feliratu kajasdobozban. Kicsi a vilag.

golyóstroll 2009.11.25. 14:11:47

@É2I: én azt gondoltam eddig, hogy egy medencét bonyolultabb annál fejfújni, minthogy az egy DVD-re ráférjen. Biztos mindent leírtak? :D

csaknem?! · http://csaknem.blog.hu 2009.11.25. 14:52:55

Nem csak a ruhát kellett volna otthagynia, hanem rájuk is kellett volna borítania az asztalt/pultot.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.11.25. 15:55:20

Annyira hanyagolni kellene már ezeket a nagyképű, fellengzős leveleket.

"Nem ma jöttem le a falvédőről, nem vagyok egyfolytában az országban, bla-bla-bla."

Kit érdekel?

A tényeket légyszi (és így rövidebb is lesz) vagy legalább tálald viccesen a dolgot.

"Hogy őszinte legyek, csak azokat sajnálom, akiknek ez az összeg számít."

Istenem... veled van aki szóba áll? Ha ott is így adtad elő magad nem is csoda, h kivágtak a boltból.

akikaztmondjákni 2009.11.25. 16:26:23

@klarky: És még azt is oda irta,h "és még három más dolgot"...

XCat 2009.11.25. 18:54:35

@klarky: Ha egy nyamvadt (és a promod áraihoz képest amúgy olcsó) pulóver miatt is pampog, akkor nyilván számít neki is:)

XCat 2009.11.25. 18:55:57

@Biyb: Ma láttam egy ritkafasza bársony kosztümot (monalisásat).. te jutottál eszembe.

@akikaztmondjákni: a jana, az valami normális márka? Te biztos tudod..

Biyb 2009.11.25. 20:31:00

@CatMother: :-) Lehet, hogy mégis sznob vagyok, ha a Mona Lisa üzletekbe se vásárolok....;-)

De azért köszönöm, hogy gondoltál rám;-)

XCat 2009.11.25. 21:00:31

@Biyb: Skála volt.. vagy metropol, vagy minek hívják, mióta tönkretették.. mindegy. :D

Különben ez nem sznobizmus, csak annyi, hogy nem hordasz női ruhákat. Ami a mai világban dicséretes.

Biyb 2009.11.25. 21:08:41

@CatMother: Budai Skálára gondoltál?

Csak hogy tisztába legyél a kosztüm fogalmával: szoknya, blúz (nem pulóver!!!!!), és blézer, mely szövetből készül és elegánsra szabott.

A bársony hétköznapi, sportos viselet kategóriába tartozik.

Biyb 2009.11.25. 21:16:30

@CatMother: vagy szerinted ha egy Férfi bársony nadrágot, inget és bársony kabátot hord akkor az már öltönynek nevezhető?

De ne is legyen ing, hanem inkább pulóver...:-)

XCat 2009.11.25. 21:18:57

@Biyb: Most akkor hívjam fel rá a figyelmedet, hogy tisztába a kisbabát meg a dédit teszik ha beszart, amire meg TE gondoltál, az "tisztában"? :)

Kezd a tököm kilenni attól, hogy kik tartanak nekem protokollból kiselőadást. De tényleg.
(itt most elsősorban nem rád gondolok, csak hosszú napom volt.)

ui; Nincs blúzom. Semmilyen. Unpraktikus, és nem is tetszik.

XCat 2009.11.25. 21:20:00

@Biyb: Jah, és szoknyám sincs. Egy volt, mert ajándékba adták, de kidobtam.

Biyb 2009.11.25. 21:41:00

@CatMother: az is skót szoknya volt?;-)

Szerinted más nem fáradhat el....

XCat 2009.11.25. 21:42:18

@Biyb: Igazad van, az én hibám. :)

Biyb 2009.11.25. 21:49:00

@CatMother: megbocsátható még ilyen szinten;-)

Helyedben az asszonyt vagy az embert elkapnám egy körre:-)

XCat 2009.11.25. 21:52:57

@Biyb: szerintem rekesszük ezt be most, mert a végén el foglak küldeni a picsába, és utána nagyon nehéz lesz megmagyarázni, hogy én azt nem is úgy gondoltam.

(merhogy de.)

Biyb 2009.11.25. 21:57:57

@CatMother: még az előzőhöz elfelejtettem oda írni, de csak is kizárólag csimbós mentesen:-)

Rosszabb nincs egy hisztis Nőnél, de még rosszabb egy hisztis Férfi....

Rendben:-)

Biyb 2009.11.25. 21:59:16

@Biyb: korrigálok mielőtt szóéri a ház elejét: csimbokos

akikaztmondjákni 2009.11.26. 09:56:05

@CatMother: azmiaz?ásványvizet ismerek csak ilyen nevüt.

XCat 2009.11.26. 12:16:29

@akikaztmondjákni: elvileg cipő.. tegnap láttam ilyeneket, egész tűrhetően néztek ki. Gondoltam hátha. :)

Miizu 2009.11.26. 16:10:42

Jobb lenne ilyen cikkből kevesebb.
Az eladót sajnálom akinek ezt a hisztis picsát ki kellett állnia.
süti beállítások módosítása