Zsi Promodban vásárolt pulóvere 2 használat után használhatatlannak bizonyult, és ugyan túl volt az 1 hónapos visszacserélési időszakon, visszavitte azt. Eddig nem volt baja az üzlettel, amit a Homár női szakasza csak megerősíteni tud, nekünk is jók a tapasztalataink, de most nem boldogult az üzletvezetővel. Azt azért megjegyeznénk, hogy a levélből egy kicsit úgy tűnik, talán ő sem volt éppen egészen nyugodt, amikor reklamálni akart. A cégnek írt levele következik.
Előrebocsátom, hogy évekig rendszeres vásárlójuk voltam, s abszolút meg voltam elégedve termékeikkel. Az alábbiakban jelzem, hogy elveszítették egyik rendszeres vásárlójukat. Bár egy-egy vásárló elégedetlensége biztosan nem túlzottan megható egy üzletláncnak, de ha ezentúl egyetlen ismerősömnek sem ajánlom boltjaikat (sőt!), az már nem csak egy vásárlót fog jelenteni. Szerencsére nem vág földhöz egy 5500 Ft-os pulóver elvesztése és még egy e-mailt is "megér", hogy tapasztalatomat megosszam az esetleges érdeklődőkkel.
Október 20-án vásároltam a Váci utcai boltjukban egy angóra jellegű, lila garbót (és még három más dolgot). Már az első viseléskor több centis csimbókokban álltak össze az anyagból kihulló szálak a pulcsi hónalján, oldalán, bárhova, ahova bármilyen más dolog
hozzáért a pulóverhez (nadrág, táska). Az aznap viselt kosztümöt minden, érintkező részen beterítette. Voltam (vagyok) olyan bátor, hogy kivágom a tisztításra vonatkozó útmutatót a pulóverből - egyébként sosem említette senki, hogy nem kéne tenni. Más kérdés, hogy vajon miért kell olyan kemény anyagból csinálni, hogy csak szétdörzsölje az ember bőrét, és KÉNYTELEN legyen kivágni????? Képes vagyok emlékezni (ufó lennék???), hogy melyik ruhám igényel speciális kezelést, így ennél is pontosan emlékeztem, hogy csak kézzel mosható. (Nem is volt másként mosva.)Egyébként eddig a kérdéskörig el sem jutottunk, mikor a mai napon visszavittem a pulóvert. "Kivágta a címkét és több, mint egy hónapja vette", kb. így foglaltak össze a problémámat az eladó a főnöknek.... Szerintem a csimbókok, melyek láthatóan lógtak rajta inkább jelentenek problémát. Bűnös vagyok, mert egy hónap alatt, csak kétszer vettem fel és nem vagyok egyfolytában Magyarországon, hogy visszarohangáljak a boltjukba.... Szinte szó nélkül hagytam náluk a gagyi pulóvert, mert az időm többet ér egy parttalannak látszó vitánál. A boltvezető szerint a pulóver anyaga teljesen jó és természetes, hogy ahol dörzsölődik, ott bolyhosodik. Láttám már ilyet (nem ma jöttem le a falvédőről), de van ennek természetes formája, a hónapok, évekig tartó használat során. Ez a pulóver kétszer (KÉTSZER) volt rajtam. Azért kétszer, mert az első rossz tapasztalat után kapott még egy esélyt (bársony kosztüm nélkül). Ezután sem "működött" normálisan. A hónaljban összeállt csimbókok, minden más ruhára ráragadó szösz nem normális.
Tudják mit? A boltvezetőt sem hibáztatom, hisz biztos az a "feladat", hogy minél kevesebb legyen a reklamáció, visszafizetés. Gratulálok! Ez ma, még Magyarországon így működik. Pontosan tudom, mit tehettem volna érdekeim érvényesítéséért, de nekem 5500 Ft (ha annyi volt egyáltalán, mert sokkal többet hagytam ott), nem ér ennyit. Egy e-mailt megért. Hogy őszinte legyek, csak azokat sajnálom, akiknek ez az összeg számít. Tehát a boltvezető szerint a pulcsi teljesen rendben van, ezért "Akkor hordjátok ti!" felkiáltással a pulton hagytam. Remélem, egészséggel, kevésbé szőrös élményekkel viseli majd valaki!
Üdv,
egy ex Promod vásárló
Az utolsó 100 komment: